części samochodowe nanodatex

zaniki napięcia podczas jazdy

Pytania i odpowiedzi: zaniki napięcia podczas jazdy

AUDI A6 C5 [ AEB 1.8 150 KM] Chwilowe zaniki mocy podczas przyspieszani

Witam Niestety mam mały problem z którym nie mogę sobie poradzić. podczas przyspieszania auto delikatnie przerywa jak by je coś na chwilę hamowało ciągnie do przodu równo po czym w pewnym momencie jak by nie wiem turbina się wyłączała. Nie wiem czego może być to sprawka. Zjawisko występuje różnie nie raz trzykrotnie się tak na ułamek sekundy zatnie podczas przyspieszenia powiedzmy

No więc tak rozkręciłem ten czujnik dmuchnąłem w te kocówki i przed podłączeniem w stanie spoczynku jest przejście między dwiema kocówkami natomiast po podłączeniu do napięcia jest przejście między wszystkimi trzema kocówkami a więc wydaje mi się że wszystko gra. Sprawdzałem kilka razy bo może faktycznie się on czasem zacina ale cały czas po kilku próbach działał prawidłowo.

OPEL ZAFIRA B Zaniki napięcia przyczyną radio........ BARDZO DZIWNE ZACHOWANIE....

Szukałem i nie znalazłem... Jakiś czas temu założyłem nowy temat w Car Audio czytuje Witam i przechodzę od razu do rzeczy. Nie tak dawno wyrzuciłem swoje stare CAR300 z VB i kupiłem nowiutkiego Soniaka CDX-GT31U z USB itd... Minimalnie znam się na podłączeniach i musiałem pozmieniać kabelki żeby nie gubiło pamięci po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (radio działa tylko na pierwszej pozycji

BMW SERIES 5 E34 524 zaniki napiecia

Witam W mojej buni narodzil sie niedawno problem a mianowicie jade sobie spokojnie w pewnej chwili zapala mi sie kontrolka od wtrysku i czasami od ABSu i auto na 1-2sek gasnie po czym odpala i jedzie dalej. Do objawow mozna chyba zaliczyc ze jak wlaczam zaplon to kontrolka od wtrysku sterujacego (i od pompy wstepnej - jest ta sama) zazy sie a za chwilke zapala. Wydaje mi sie ze wystepuje tu zjawisko

VOLVO V50 MW Volvo V50 20D zaniki napięcia problem rozwiązanie i pytanie

Być może poniższy opis będzie dla kogoś pomocny. W ostatnich dniach podczas jazdy na ułamek sekundy w moim V50 20D znikało napięcie. Wyglądało to następująco bardzo krótki sygnał dźwiękowy dosłownie piknięcie i równocześnie gaśnie deska radio nawigacja pewnie też światła. Nie mija sekunda wszystko wraca do normy. Silnik nawet nie zdążył zgasnąć. Pomyślałem jakaś wilgoć

AUDI A6 C6 [A6 C6] zaniki napięcia zwarcie

witam koledzy mam straszny problem ze swoją audiką od jakiegoś czasu gdzieś robi mi się zwarcie tak bynajmniej myślę objawia się to spadkiem napięcia do tego stopnia że podczas jazdy przez sekundę moze dwie gasną swiatła prawdo podobnie również silnik bo przestaje w tym momencie działać wspomaganie na postoju jest podobnie światla mrugają sobie co kilka sekund czasem minut ale oprócz

BMW SERIES 7 E32 Przygasające światła i urządzenia zaniki napięcia

Witam Jechałem sobie dzisiaj swoją Bejcą jakies 50kmh aż tu nagle zapaliła się kontrolka ABS. Nic sobie z tego nie zrobiłem bo kilka dni temu miałem podobny przypadek ale po prostu zgasiłem silnik zapaliłem na nowo i kontrolka zgasła. Lecz tym razem działy się też inne rzeczy. Cała elektryka zaczęła działać tak jakby był jakiś spadek napięcia. Światła mijania świeciły na pół

Witam Minelo 6 dni i problem powrócił Ciężko krecił rozrusznikiem a jak chciałem przełączyć na gaz to silnik pracował dosłownie jak kierunkowskaz (tzn działa nie działa działa nie działa). Wiadomo - instalacja gazowa ciągnie prąd stąd te objawy. Wcześniej też to występowało ale tydzień temu jakoś to przeoczyłem podczas opisywania Aha gdy wyłączyłem ogrzewanie tylnej szyby

VOLKSWAGEN mygajaca kontrola oleju i buzer dzialajacy podczas jazdy.

Witam przeczytałem tyle postów i żaden nie dal mi odpowiedzi na mój problem . Wiec chodzi mi o to kiedy dzis odwoziłem sis do Worda zgasiłem silnik i po 20 minutach wyjerzdzalem z parkingu zgasł mi silnik myślałem ze może z mojej winy zgasł wiec odpaliłem go ponownie przejechlem z 7m i pojawil sie mi dym z stacyjki znaczy sie z jej okolicy wiec zjechałem na pobocze zgasiłem silnik odczekałem

To jest elektryka. Mierzenia ciśnień nie odradzam przyda się bo Kolega dowie się w jakim stanie jest silnik. Tu są chwilowe zaniki napięcia do licznika i na zapłon prawdopodobnie kończy się kostka stacyjki lub są obluzowane wtyczki we wtyku kostki stacyjki w liczniku i z tyłu skrzynki (opis skrzynki na forum w dziale FAQ wtyki G2 H1 i U1). Polecam rozebranie plastyków przed kierowcą i

BMW SERIES 3 E30 Chwilowe zaniki napięcia

Witam. Mój kolejny problem wyglada nastepująco samochód zapala normalnieżadnych dziwnych objawów więc ruszam i teraz podczas jazdy nie zależnie na jakim biegu czy na benzynie czy na gazie raz po przjechaniu 100m raz po 2-3 km Problem zaczyna sie chwilowym opadnięciem wskazówek zegarów (zapłon też znika bo auto na chwilke przestaje jechać) opadną kawałek i zaraz wracają na swoje miejsce

VOLKSWAGEN GOLF IV VW golf 4 1.8AGU 350Ps spadki skoki napięcia prądu

Witam wszystkich nabyłem golfa 4 z 1998r 1.8 AGU 350Ps. Mam z nim problem jak w temacie z napięciem prądu. podczas jazdy jak i na jałowym biegu co jakis czas traci calkiem prąd i silnik gaśnie. są to zaniki prądu nie dłuższe niz około sekundy. Napięcie na sterowniku(widoczne podczas sprawdzania vag-iem) na jałowym biegu bez obciążenia wacha sie pomiędzy 12.4 a 13.5. Z obciążeniem(klima.radio

OPEL VECTRA SONY CDX-GT31U i Zaniki Napięcie POMOCY

Witam i przechodzę od razu do rzeczy. Nie tak dawno wyrzuciłem swoje stare CAR300 z VB i kupiłem nowiutkiego Soniaka CDX-GT31U z USB itd... Minimalnie znam się na podłączeniach i musiałem pozmieniać kabelki żeby nie gubiło pamięci po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (radio działa tylko na pierwszej pozycji i na zapłonie). Wszystko było OK do jakiegoś czasu......... Od paru dni kiedy jadę

kostki od radia. Sprzęt grał idealnie dobre miesiąc a nawet i więcej w trakcie do zasilania z radia podpiąłem się z CB. Wszystko chodziło super i znowu............ Co jakiś czas sie wyłączy i objawy te same co wcześniej z Sony. Kostki są połączone bardzo trwale. Może ktoś już miał taki problem Kiedy radio sie wyłączy TID przygaśnie CB normalnie działa a idzie z tego samego napięcia...

AUDI A4 B8 Bang & Olufsen Cyfrowy tuner radia DAB Hybrydowy tuner TV (analogowy z DVB-T) - rozpoczęty 13 styczeń 2013 - 2041

System Bang & Olufsen Audio (na przykładzie Audi A8) Firma Bang & Olufsen jest duńskim producentem wysokiej jakości elektroniki rozrywkowej. Firma Bang & Olufsen zwraca szczególną uwagę na efektywność działania stylizację wymagania osobiste słuchacza jak również na perfekcyjne opracowanie. Przy opracowywaniu systemu Bang & Olufsen Advanced Sound postawiono sobie za cel opracowanie najlepszego

AUDI 80 B4 [Audi 80 B4 2.0ABK] Zagadkowy problem z ladowaniem

Witam moj problem polega na tym ze od czasu do czasu jest to nieregularne zaswieca sie kontrolka akumulatora w AC czyli jezeli dobrze rozumiem to wtedy akumulator nie jest ladowany jeszcze gorsze jest to ze kontrolka ta mignie piec razy i gasnie a w tym czasie nie zdazam zmierzyc jakie wtedy jest ladowanie. Generalnie akumulator jest nowy centra futura 60 Ah kable akumulator-alternator-rozrusznik wyczyszczone

silnik odpalony. AC nie ma związku z kontrolką ładowania ani z tym czy ma ładowanie czy nie ma czy się alternator kręci itd.. Tylko podczas gdy uruchomiony jest silnik ma być napięcie w odpowiednim zakresie kiedy jest odchyl wykrzykuję błędem. Jeżeli wyjdzie że dynamiczna kontrola działa bez zarzutu a AC nie resetuje się w czasie jazdy to zostają dwie opcje uwalony albo minimalne zaniki

SEAT LEON I 1M1 Wariuje wkaźnik prędkościomierza i paliwa

Witam Jestem dziś po raz pierwszy na forum i od razu mam pytanko (problem) Od pewnego niedlugiego czasu jezdze Leonem TDI. Co jakis czas pojawia sie nastepujacy objaw Zaczyna wariowac wskazowka predkosciomierza a wraz z nia wskaznik poziomu paliwa. Wskaznik temperatury i obrotow dziala normalnie. Objawia się to tym ze predkosciomierz przestaje zupelnie dzialac co chwile wraca do odpowiedniej pozycji

te objawy - martwy komputer i wskaźniki zjechały na dół. Z dodatków alarm Silicon też zaczął wariować - potrafił się otworzyć podczas postoju centalny zamek... i nie było zasilania w zapalniczce. Wizyta 2 Podobno rozebrali deskę i polutowali wszystkie kable. Pojawiło się zasilanie w zapalniczce alarm się uspokoił. Nic nie pomogło. Wizyta 3 Diagnostyka nic nie wskazała (po za zanikiem

OPEL VECTRA C Zagadka chyba elektronicza

Witam spotkała mnie dziś drugi raz niemila przygoda. W tracie jazdy silnik zgasł zapaliły się kontrolki a na ekranie w obrotomierzu kolejno pokazywały się ikonki mówiące o problemie z kierownicą światłami itd. Taki sam efekt jak próba uruchomienia silnika bez wyłączania alarmu. Pomaga tylko wyjęcie kluczyka i ponowne uruchomienie silnika. Nie wiem w którą stronę się kierować czy

możliwy alternator a konkretnie rolka lub cały do regeneracji. u mnie gdy alternator ładował poniżej granicy tolerancji to CAN głupiał. na desce zapalała się choinka ostrzeżeń. do wyboru do koloru było błędów. każdy moduł tak CAN reaguje na zaniki prądunapięcia. wg. ASO to była wina ECU. Pomógł nowy aku i regeneracja alternatora. aha nie ma tak że CAN sam powie że alternator

BMW SERIES 3 E90 E91 E92 E93 Blad z elektronika Filmik. co to moze byc

Siemka od jakiegoś miesiąca mam problemy z moja e90. Pierwsza wizyta w ASO działo się to samo co na filmiku zaowocowała wymiana alternatora. 2 tygodnie spokoju i znowu to samo. wizyta numer 2 wymiana Akumulatora. później pojeździłem kilka dni i znowu tym razem wgrali nowy system w całym aucie. od 2 tygodni nic się nie działo ale dziś samochód znowu zaczął mi wariować ponownie to samo....

Uwazam ze jest to pokretna teoria. Szkoda ze nie powiedzieli ci jakie miales bledy aczkolwiek jezeli zaczynaja ruszac moduly tzn ze najprawdopodobniej mam racje z tym wieszajacym sie CAN-em. Oczywiscie szczerze Ci zycze aby okazalo sie ze to wlasnie ten sterownik haka ale poniewaz sam piszesz ze dyskoteke na desce jak miales tak masz tzn ze diagnoza jest najprawdopodobniej mylna. Jezeli wine za powyzszy stan rzeczy ponosilby ten sterownik to po jego wypieciu nie mialbys dyskoteki na desce a jedynie wyswietlony blad podczas zapalania auta (podobnie jak wyswietla sie przepalona zarowka). Zobaczysz zreszta w piatek jak pojedziesz na wymiane tegoz strownika co i jak. Jezeli dalej bedzie to samo to powaznie zapytaj sie jakie bledy sa zapisane w rejestrze. Jezeli bedzie to blad komunikacji to powiedz im ze niektore sterowniki mozna wypiac z CAN-a i zobaczyc czy to nie one jak maja moze taka trojke jak twoja to kilka modulow mozna podmienic miedzy soba celem sprawdzenia a jak to nie przyniesie rezyltatu to CAN mozna przedzielic zostwiajac tylko konieczne obwody do jazdy pamietajac o wlasciwym zakonczeniu odpowiednim oporem odcietego kawalka CAN-u. PS. Rozumiem ze chlopaki sprawdzili juz do konca czy na pewno nie sa to zaniki napiecia i sa pewni ze nie jest to regulator klema pirotechniczna czy tez kabel minusowy.

HONDA CIVIC Problem z radiem fabrycznym lub z instalacją elektryczną

Problem polega na tym że podczas jazdy radio fabryczne (na kasetę) funduje mi przerwy w dostawie dźwięku o dłogości ok. 1 sekundy. Przerwy te zdarzaja się co kilkanaście minut raczej losowo. Nie wiem czy problem tkwi w instalacji zasilającej radio - może jakiś związek z zapłonem bo zasilanie radia jest przecież odłączane np. w momencie rozruchu silnika. Jeżeli nie instalacja to może problem samego radia. Miał ktoś takie dziwne objawy

No wygląda że to sprawa ustawień funkcji dostrajania podczas jazdy której nie potrafię wyłączyć. Chwilowe zaniki głosu są bardzo krótkie np. jedna litera w słowie i chyba nie jest to kwestia napięcia ale funkcji radia. Czy ma ktoś instrukcję do fabrycznego radia na kasetę lub cd - funkcje radia i rds i tak są takie same.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi