części samochodowe nanodatex

volkswagen vento wentylator

Samochody związane z zapytaniem volkswagen vento wentylator

Pytania i odpowiedzi: volkswagen vento wentylator

VOLKSWAGEN VENTO (Vento 1.8 monowtrysk) Wentylator chłodnicy się nie załącza

Witam Potrzebuje pomocy bo wentylator chłodnicy się nie załącza. Przeszukałem wszystkie tematy ale nie znalazłem rozwiązania. Wymieniłem Pompę wodną wyrzuciłem termostat wymieniłem uszczelke pod głowicą (bo się silnik przegrzał) raczej bezpieczniki są sprawne. Sprawdziłem na 3 czujnikach temperatury płynu chłodzącego woda się gotuje a wentylator się nie załącza. Na 2 używanych

wyglada na czujnik w chłodnicy który włancza wentylator u ciebie jest wyraznie padniety bo nie powinien doprowadzać do przegrzania sie silnika wymien go koszt niewielki a problem ustanie [ Dodano Nie Sie 19 2007 0915 ] na jakich czujnikich tych co pokazuja temperaturę

Wykręć włącznik termiczny wentylatora z chłodnicy wepnij spowrotem w kostkę elektryczną włącz zapłon i podgrzewaj go opalarką. Jak wentylator zastartuje to chłodnica jest zakamieniona a jak nie to włącznik do wymiany. Pozdrawiam.

a sprawdzałeś czy bezpiecznik jest wporządku polecam sprawdzanie od tego mi też się spalił bezpiecznik i teraz jest wszystko ok

No i problem rozwiązany Przyczyną był korek zbiorniczka (uszkodzona uszczelka przepuszczała wode) i włącznik termiczny. Napisze co i jak może w przyszłości komuś się przyda Zrobiłem tak jak michal0604 pisał przeczyściłem oryginalny włącznik termiczny z vento (bo był zaśniedziały) i chodzi z Mojego Mk2 (1.8 RP) i też chodzi a nowy nie. Nowy kupiłem za prawie 50zł Vernet i po wsadzeniu

VOLKSWAGEN VENTO zgrzyt przy zalaczniu sie wentylatora chlodnicy w Vento

co moze byc przyczyna zgrzytupisku podczas zalacznia sie wentylatora chlodnicy Łopatki o nic nie zawadzaja ....

Nie to nie lopatki Lozyska ci sie zacieraja wez rozkrec i nasmaruj bo zatrzesz silniczek

U mnie znów strasznie drga silniczek a to powoduje że halasuje jak fix. Sam wentylator nie jest uszkodzony wiec kwestia wyważenia odpada Macie jakis pomysl

Poluzowal ci sie ten zaczep co trzyma wiatrak na silniku luzu nie bedzie widac ale bicia beda

do wymiany silnik wentylatora

Zobacz Wentylatory elektryczne, wiskotyczne do VOLKSWAGEN VENTO

VOLKSWAGEN Problem z wentylatorem

Witam. wymieniłem czujnik w chłodnicy w volkswagen vento 1.9 TD ponieważ wentylator włącza się przy 90 stopniach i sam nie chce się wyłączyć dopiero po wyłączeniu zapłonu. Co może być przyczyną Czy ten typ tak ma

VOLKSWAGEN Demontarz osłony wentylatora od chłodnicy MK3 1.8

Witam Moze ma ktos opis (schemat) jak wymontowac wentylator (pojedynczy) w MK3 1.8 GL Zepsol mi sie silniczek ktory napedza wiatrak i musze rozebrac obudowe zeby go wymienic wie ktos jak to szybko zrobic czy trzeba tez zdejmowac chłodnicę Z góry dzieki za pomoc Pozdrawiam. Dodam ze w ksiazce pt volkswagen Golf III i vento - Sam naprawiam nie ma zadnego opisu demontarzu

VOLKSWAGEN [MK3] problem z niewylaczajacym sie wentylatorem

Witam Problem polega na tym ze wentylator chlodnicy czasami dziala prwidlowo czasami nie. Po wylaczeniu silnika wentylator wogle sie nie wylancza. Czekalem raz 30 minut i nic. Musialem odlaczyc od niego kabel i wlaczyc ponownie wtedy sie wylancza. Gdy pojechalem do mechanika wszystko dzialalo przy nim idealnie Tak zawsze jest Niestety gdy pojechalem do domu znowu to samo co to moze byc Czy to wina

Odnowię ten post bo dużo nieprawdy napisano. W MK3 co prawda nie w każdym ale w wielu jest sterownik termowentylatora umnieszczony pod zbiorniczkiem płynu. Ja w vento mam żonka w GTI też ma. Zawsze jest gdy jest klima ja nie mam klimy a sterownik jest. Działa to mniej więcej tak pierwsza predkość wentylatora działa i bez tego sterownika. Kable z czujnika w chłodnicy idą bezpośrednio na

VOLKSWAGEN VENTO [Vento] Temperatura silnika 70 stopni i koniec

Witam Problem z układem chłodzenia Wskaźnik pokazuje mi 70-75stopni i nie chce więcej. Przy tej temperaturze włącza się też wentylator i tak go trzyma. Chłodnica czujnik temperatury czujnikwłącznik wentylatora nagrzewnica i termostat są nowe. Oczywiście jak odłączę wentylator i zostawię włączony na postoju pójdzie w górę ale tylko w takim wypadku podczas jazdy bez wentylatora

VOLKSWAGEN Nie kreca sie wentylatory klimy

Witam skopiowalem temat bo nadal borykam sie z tym problemem pomózcie( CZARNY_SKC Nowicjusz Marko Auto mk3 vr6 2.8 KAT Silnik AAA Wiek 20 Dołączył 98 dni temu Posty 32 Skąd SKIERNIEWICE Wysłany 07 Lip 2008 2045 Nie kreca sie wentylatory klimy Panowie teraz taka akcja ze. Odpalilem auto wlaczylem klime chlodzi a nie kreca sie wentylatory co jest Czekalem ze dwie minuty az rurki od klimy byly takie

VOLKSWAGEN VENTO [vento]thermotronic

witam mam problem... jakis czas temu stalem sie nabywca VW vento z thermotronikiem... pomyslalem fajna rzecz gdy jest zimno... ustawiam stala temperature i jest ok lecz niestety to chyba nie dziala... ustawaim 18 st. i leci cieplo.... leci leci leci.... i nie przestaje robi sie w aucie naprawde goraco... wydaje mi sie ze to czujnik ktory ta temperature sprawdza w aucie podaje caly czas ze jezt zimno

sie do czujnika za nim jes jakis wentylatorek ktory michalas robi.. i jak na innym temacie pisano musze go nasmarowac ... ale dobierając się do thermotronica zdejmowalem nieuzywane klapiki przy włączniku podgrzewania szyby i lusterek. za tymi pustymi klapkami sa jakies kostki niepodłączone.. czy mam cos w samochodzie o czym nie wiem czy poprostu 1 wiazka elektryczna do wszystkich modeli vento

VOLKSWAGEN VENTO VW Vento 1.9TD nie pali ciepły

Witam. Mam VW vento 1.9TD i mam taki problem że zimny pali od razu a ciepły nie chce. Tylko w tym problem że na postoju szybko się grzeje. Przez 5 min urośnie o 20 stopni. Czym może to być spowodowane W trasie przy szybkiej jeździe temperatura spada i to znacznie do normalnej około 70stopni. Do tej pory było normalnie aż do dziś. Wróciłem z dłuższej trasy i chwile później chciałem

jak na ciepłym zrzucisz wtyczkę z czujników temp to pali. jak nie to owiń szmatką zmoczoną w zimnej wodzie żeliwna część pompy i zobacz czy nie poprawi sięmu palenie. jak tak to głowiczka do wymiany a co do wentylatorów to mająsię włączać przy blisko 100C TD poprostu tak ma że dużo ciepła produkuje. wymień termostat i problem ze spadaniem temp podczas jazdy zniknie. prawidłowo

Typowy objaw zawieszonego termostatu. Podczas jazdy 70 stopni a podczas postoju temperatura wzrasta. Kup termostat firmy Wahler 85 stopni początek otwarcia końcowa otwarcia 105. wentylator elektryczny Bosch 1 prędkość 92-97 stopni Celsiusza 2 prędkość 99-105 stopni Celsiusza Pozdro Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN Głupjeje wentylator mk2

Od dłuzszego czasu borykam sie z tym problemem a mianowicie. Czasem nawet jak przejade dosłownie 3 kilometry na wskazniku ledwo strzałka wstanie a juz sie załacza wentylator silnika. Czujnik w chłodnicy wymieniony mam załozony drugi przekaznik nr31 i wciaz to samo ostatnio bylem nad bajoremstal ponad dobezapalilem by go przestawic zgasiłem i zaczał chodzic znow. Wczoraj wrociłem z pracyzgasiłem

Nie wiem dokładnie jak jest w dwójce ale spróbuję coś podpowiedzieć. Nie każda dwójka ma przekaźnik do wentylatora wtedy jest od podłączony pod włącznik w chłodnicy bezpośrednio. Po drugie np w moim vento jest moduł z przekaźnikiem do wentylatora umieszczony pod zbiorniczkiem płynu chłodzacego. Właściwie zawsze taki jest w autach z klimą u mnie też jest mimo że nie mamk klimy.

VOLKSWAGEN wentylator chłodnicy

Witam chciałem się upewnić czy wentylatory chłodnicy w MK3 są wszystkie takie same nie zależnie od wersji silnika Ponieważ muszę wymienić wentylator najlepiej od razu z tym silniczkiem i chcew się upewnić czy będzie pasował. Posiadam golfa MK3 TDI rok 94 silnik 1Z i czy ten wentylator podpasi httpmoto.allegro.plitem206775764_wentylator_chlodnicy_golf_iii_passat_vento_sklep_.html z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam.

VOLKSWAGEN przeróbka przkaźnika wentylatora pomocy

witam panowie mam problem mam golfa 3 variant 18aam moj problem jest taki ze usunołem klimatyzacje teraz musze usunąć przekaźnik wentylatorów wersja z klimą potrzebuje pomocy jak założyć normalny przekaźnik bez klimy

Opcji masz kilka Pierwsza to wcale nie musisz go usuwać był zakładany w mk3 bez klimy również sam go mam w vento. Jeśli wypniesz z niego tą wtyczkę z cienkimi kabelkami to dalej pozostanie ci pierwszy bieg działający normalnie bez zapłonu nie umiem ci z głowy napisać dokładnie do którego ale do odpowiedniego wtyku w gnieździe tej mniejszej wtyczki musisz dodać kabel od drugiego biegu

VOLKSWAGEN CORRADO 50 [Corrado] Czujnik włączający wentylator

Witam mam niewielki problem z układem chłodzenia Silnik 2.0 16v - 9A Grzeje się do 100 stopni głównie w jakiś korkach nie włącza się wentylator dopiero jak zakończę jazdę zgaszę silnik wentylator się włącza. Czy to wina tego czujnika w chłodnicy czy On tylko zczytuje temperaturę cieczy Słyszałem że można kupić czujnik który by włączał wentylator już od 80 stopni gdzie mogę Kupić coś takiego Pozdro

no tak przypuszczałem to co przed zbiorniczkiem czarne to ten sterownik prawdopodobnie to on dzięki dodatkowemu czujnikowi który jest przy pokrywie głowicy z tyłu (prawdopodobnie - u mnie w vento tam jest) załącza ci wentylator po zatrzymaniu silnika gdy zniknie chłodzenie od pędu powietrza i to jest ok. Ale mniejsza z tym. Teraz zgodnie z tym co sam przupuszczałeś sprawdź czy po zwarciu

VOLKSWAGEN Wentylatory pracują non stop - na zimnym też

Problem pojawił sie jak mi odgrzebiali klimatyzację nie było mnie przy tym. Auto odebrałem na właczonych wentylatorach ale stwierdziłem że to normalne bo stał na biegu jałowym jakieś 30 min. (wymóg przy odgrzybianiu). Ale przejechałem się do garażu a one dalej chodziły. Mam climatronic załacza się - chłodzi. Auto postało jakąś dobrą godzinę ostygło już włączam zapłon i od

wróciłem z modzenia i mam takie informacje - odpiąłem tą mniejszą wtyczkę (z wieksza ilościa kabli) od sterownika tego czarnego i wiatraki się nie właczyły. W tej skrzynce jest wejscie na 2 bezpieczniki na blaszce pisze 30A ja mam wsadzony tylko jeden 20A - tak powinno być skoro sa bezpieczniki to czy one nie zabezpieczają sterownika przed jakimś uszkodzeniem - wtyczka i gniazdo czujnika ciśnieniowego (klimy on jest chyba tylko) są przeczyszczone i żadnej różnicy. włączyłem auto bez podpiętej tej wtyczki do niego i wentylatory nie chodziły - ten czujnik nie odpowiada tylko za klimę tak jak pisałem klima działa więc chyba czujnik jest dobry CLIMATRONIC nie pokazuje żadnych błędów. - odpiąłem bezpiecznik od niby Radiator fan czyli chyba od wentylatorów a one dalej chodziły Mam możliwosć podbięcia sterownika z vento 2.0 8V z klima manualną nie wiem tylko czy ma identyczny numer.

VOLKSWAGEN wentylator chlodnicy ktos kupil taki

witam mam do wymiany wentylator chlodnicy. kupic nowy - podrobke np. taki httpwww.allegro.plitem203008225_now ... vento.html czy uzywany ktos kupil moze taki zamiennik prosze o opinie

VOLKSWAGEN Wentylatory

Witam wszystkich To mój pierwszy post tutaj ... Mój problem jest taki mam Vw vento 1.9 TD 75KM . I po włączeniu wentylatorów do zasilania czyli podpięciu kostki chodzą one cały czas . Co może być powodem tego że chodzą cały czas przeszukalem już inne fora i wywnioskowałem że to nie jest czujnik . Dodam jeszcze że w samochodzie jest thermotronic . Nie wiem czy to jest jakaś różnica czy nie . Z góry dziękuje za pomoc .

VOLKSWAGEN VENTO [Vento] termostat

Mam taki oto przypadek. Co około 70 kilometrów ubywa mi płynu chłodniczego około 300-400ml.Płyn wybija ze zbiorniczka wyrównawczego. Wąż od chłodnicy górny gorący i twardy natomiast dolny zawsze zimny. Sądziłem że termostat niedziała.Temperatura silnika prawie zawsze 90C. Wymieniłem dzis termostat(Wahlera) i płyn i nadal to samo. Wąż dolny zimny i dalej ciśnienie wypycha płyn. Co koledzy doradzicie Pozdrawiam i czekam na pomoc...

Jeżeli wartośc cieplna silnika jest cały czas 90st którą silnik cały czas utrzymuje to termostat jest ok. Trzeba zobaczyc czy korek od zbiorniczka jest ok lub wymienic ja wymieniałem u siebie kupiłęm na allegro nowy niebieski za 11zł i Ale u mnie w AAZ jak doleje na zimno na max to wywali przez dpowietrzenie ale wywali na zimno do min a na ciepło wtedy jest max i tak trzyma nawet rok- a

VOLKSWAGEN VENTO VW VENTO 1.8i ABS - problem na benzynie

Witam posiadam VW vento z silnikiem 1.8i ABS problem jest następujący silnik jest zimny odpalam na benzynie (instalacja gazowa też jest) silnik na poczatku działa normalnie a po kilkunastu sekundach zaczyna szarpac i nierówno trzymac obroty małe falowanie bo okolo -25 obrmin. widać ze dostaje zbyt dużo benzyny bo kopci na czarno i smierdzi benzyna. jak silnik jest już cieply to tego problemu

reset sterownika robisz przez odpięcie akumulatora na jakiś czas. Potem odpalasz na benzynie i najlepiej niech pochodzi do włączenia wentylatora (nie przełączaj na gaz). Później zobaczysz czy lepiej czy gorzej może poprzednik znał problem i jak sprzedawał to było resetowane a potem z czasem adaptacja się rozjechała. Lambdę jak masz to faktycznie nie zawadzi sprawdzić. A IN 02 to poszukaj pod hasłem kasowanie inspekcji (robi się to z licznika).

VOLKSWAGEN VENTO [vento] problem z klima.. dziwne

wiec stalo sie to wczoraj.. dodam ze padalo i mokro jak cholera.. wlanczam sobei czasem klime zeby szybe odparowac.. i jest u mnei przycisk AC.. wsikam go i teoretcznie siweci swiatelko co sie wlaczona klima oczywiscie swieci wtedy ghdy pokretlo nawieu ustalone jest na 123 lub 4 biegu ponziej niesiweci.. ale wczoraj stalo sie tak ze dopiero na 2 zaczyan swiecic no i klima od 2 biegu sie wlancza.. na 1 cisza ... dziala tylko na 234 ... i tak do dzis... ktos sie psotkal z tym pzdr

a czy wogóle na 1 wentylator nawiewu chodzi bo moze przełacznik coś pada - tj nie ma styku na włączeniu 1 biegu

tego nei lukalem ale tez o tym myslalem ze wlasnei cos nie styka na 1 .. tle ze chyab czy to na tym ustawieniu przed 1 i na 1 jest mala roznica w dmuchaniu... i ciezko wyczuc czy to dmucha czy nei postaram sie w cichym miejscu posluchac czy wentylator sie zalancza na 1...

VOLKSWAGEN VENTO Przeróbka atrapy vento

Witam O tej porze roku wiedze ze duzo aut jezdzi z kartonem na grillu. Ma to chyba na celu zeby silnik grzał sie szybciej. Myslałem nad tym ale wyglada to okropnie. Miałem zamiar włożyc pod grill karton pomalowany w czarny mat zeby nie rzucał sie w oczy ale ostatnio znalazłem takie zdjecie Dosc ciekawie to wyglada moim zdaniem green_fuck Najlepszym rozwiazaniem do przeróbki był by chyba taki

Na pewno twój wentylator w chłodnicy nie pokocha cie za to

VOLKSWAGEN VENTO DZUZE SPALANIE w Vento 1.8 AAM POMOCY

Witam Potrzebuje pomocy 4 miesiace temu kupilem vento z silnikiem AAM. Przebieg to (chyba) 200tysi. Na dziendobry duzo palil.Zalozylem gaz. Spalanie w miescie to 16l gazu100km Trasa 11l100km Benzyna to odpowiednio ok 14-15 w mieście a w trasie 9 Byłem w sumie juz 3 razy na komputerze. Na poczatku palil 18l benzyny w miescie WYMIENILEM SONDE LAMBDA chociaz nie pokazalo jej bledu. Mechanik domyslil

Przy zakładaniu gazu nie grzebali Ci nic przy dolocie powietrza Na początek proponuję zrobić reset kompa... Odłączyć na jakieś 20-30 minut klemy od akumulatora a potem po podłączeniu zapalić i na biegu jałowym pozwolić mu się nagrzać do temperatury włączenia wentylatora chłodnicy.. Poza tym filtr powietrza zmieniałeś Świece

a ja wiem co to jest zablokowali(odłączyli)ci cos takiego co sie zwie czujnik Air Intakei autko ci wali na maxymalnej dawce paliwa bo komputer swiróje(myśli ze silnik cały czas jest zimny a jedzie tak powoli do go benzin zalewa choc tego niewidac i potencjowetr przeustnicy sie dokonca nie otwiera)sprubój go znależca i nie słuchaj kogos tam zeby restartowac kompa i czekac 30 min az sie zagrzeje

VOLKSWAGEN VENTO [MK3 Vento TD AAZ] Zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego

Witam wszystkich) Tak jak w temacie moje vento męczy zbyt wysoka temperatura płynu chłodniczego dochodząca podczas jazdy do 100 st. C a nawet więcej. Podczas postoju temp. oscyluje w granicach normy tj. 90st. C . Dopiero podczas jazdy przy pokonywaniu wzniesień lub jazdy z obciążeniem(np. przyczepka) temperatura skacze do góryJaka może być tego przyczynaZrobić płukanie układu chłodniczegoCzy

Wszystko na ten temat zostało już napisane proszę bardzo httpwww.audi80.pl16td-all-jak-ustaw ... 1twtrysku i tu httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt ... 1twtrysku A co do temp.powyżej 100stopni to już przy 95stopniach powinien ci się załączyć wentylator .Skoro ci się nie włącza to masz czujnik w chłodnicy do wymiany

VOLKSWAGEN Problem z wentylatorami

Siemka. Mam następujący problem. Od wczorajszego dnia po jeździe w intensywny deszcz z wentylatorów ( na szyba na twarz oraz na nogi) zaczęła lecieć gęsta gorąca para wodna ( taka jak z żelazka). Wszystko zaczyna sie po osiągnięciu przez silnik 70 stopni. Po przełączeniu na ogrzewanie pary leci jeszcze więcej ( w kilka sekund mam w aucie mgłe). poza tym wydaje mi sie że zbyt dużo

Bielu powiem tak ostatnio wymieniałem nagrzewnice w vento i jakby mi ktos zaproponował że to zrobi za dwie-trzy stówki to bym sie nie zastanawiał wiedząc ile jest z tym rzeźby robota nie jest skomplikowana ale trzeba rozebrać pół auta [ Dodano Czw Sie 23 2007 1126 pm ] httpvwgolf.plindex.phpidwymiananagrzewnicy

VOLKSWAGEN czujnik wentylatora w chłodnicy

potrzebuje w 101% pewnej informacji jakie ma wartości (chodzi mi o rezystację) sprawny czujnik temperatury który jest wkręcony w chłodnicę ale 3 pinowy czyli który podaje informację dla silnika wentylatora na którym biegu ma pracować mam podejrzenia co do swojego ale nie wiem ile ma mieć bo nigdy nie mierzyłem nowego a mam wrażenie że działa u mnie tylko jedna sekcja w tym czujniku i

napisałem zwykle i nie mylę się. Np w moim vento pierwszy bieg jest bezpośrednio (to znaczy oczywiście przez bezpiecznik w skrzynce) podłączony a drugi przez jakiś głupi sterownik klimy ktorej nie mam [ Dodano Sob Sty 06 2007 1052 pm ] to sie tyczy czujnika a temat dotyczy włącznika Czujnik to termistor i ma opór zależny od temperatury a wlącznik to włącznik i kropka. Nowy i sprawny opór ma jak każdy przewód czy styk ale ostatecznie chodzi o to czy łączy czy nie.

napisałem zwykle i nie mylę się. Np w moim vento pierwszy bieg jest bezpośrednio (to znaczy oczywiście przez bezpiecznik w skrzynce) podłączony a drugi przez jakiś głupi sterownik klimy ktorej nie mam

VOLKSWAGEN Sterownik wentylatorów

Witam Mam takie pytanko czy ktos wie gdzie zamontowany jest sterownik wentylatorów a czy tez jest on zamontowany jezeli jezeli jest tylko jeden wentylator

Jedna uwaga sterownik może być (koło zbiorniczka na cicz chłodzącą) mimo że auto niema klimy. Np w moim vento. Jakaś bezsensowna rzecz ale tak jest.

VOLKSWAGEN Sterownik wentylatorów 1JO 919 506K

Witam mam taki problemze zaraz przekreceniu kluczyka w aucie wentylatory mi startuja. Doszedlem do tego ze to moze byc wina sterownika wentylatorow i klimy ja mam taki sterownik Cewki nie sa zwarte. Wtyczka 4 pinowa ma 12 v na gniazdach 30a i 30 b i jak mam ją wpietą i wypiętą tą 14 pinową (to wentylatory nie startują - działają tylko jak sa obie wpięte) i mierze w sterowniku pin 9 to jest

sterownik wygląda ok a to raczej znaczy że jest sprawny pisze tylko ogólnie w vento miałem taka awarię że dodatkowy czujnik temperatury silnika (nie ma nic wspólnego z klimą) zaszwankował i podawał cały czas sygnał że silnik gorący - działa to po wyłączeniu zapłonu u mnie. Kolor kabla do tego czujnika własnie był brązowo biały - możesz ten kabelek odłączyć na próbę ale tylko kombinuję bo mk4 czy a3 nie znam

VOLKSWAGEN GOLF III [golf mk3] Niedziałająca klima i wentylatory

Siemanko wszyskim mam golfika MK3 19tdi z klimą. Została nabita lecz niestety do sprężarki nie dochodzi napięcie przekaźnik obok akumlatora do którego jest podpięta działa jest sprawny (sprawdzony) na bezpieczniku nr. 19 odp za klime i wentylatory też jest napięcie więc problem musi być gdzieś pomiędzy skrzynką bezpieczników a owym przekaźnikiem nie potrafię odnaleźć schematu w

Jest tak Po zpięciu na wtyczce przy czujniku ciśnienia 1 i 4 włącza się 1 bieg i jest napięcie na sprężarce (niezależnie czy klima na włączniku jest załączona czy nie) ale nadal niema zimnego powietrza. Sprawdziłem i podpiołem sprężareczkę na sztywno i bu niecyka (z czego się dowiedziałem powinno cyknąć to znak że cewka wskoczyła) teraz juz oddaję samochód znajomego co robi z klimami bo musi i tak spuścić czynnik. Ale martwi mnie to że jak wtyczkę podepnę do czujnika ciśnienia to niedziała a czujnik jest nowy powiedzcie czy na tej zasadzie działa jak na górze zpina 1 i 4 oraz 3 i 4 Bo może czujnik jest nowy ale nie ten co powinien być (choć na Allegro pisał facet że do golfa 3ventosharan itp.) lub odwrotnie na instalacjii jest coś pokićkane

VOLKSWAGEN Łożysko Wentylatora

tak wiec dzis dokladnie sprawdzilem co boli Moją pieknosc okazalo sie ze gdy autko sie nagrzeje zalacza sie wentylator ktory po rozpedzeniu zaczyna latac ( efekt jak by bylo nie dokrecone kolo w aucie)... zaczyna bic uderzajac w pewnym miejscu o obudowe jak na zdjeciu wylaczylem silnik -poruszalem nim a tam luz... Stawiam na lozysko wentylatora.. Czesc wymienna Czy trzeba caly wentylator... To nie

Ogolnie mam vento front ale to nie ma w sumie roznicy... Wiec sciagam grill koniecznie sciagam chlodnice ( wyjdzie ) zderzak nie bedzie blokowal ... i powinienem ladnie dojsc

ventolf łożyska sa ślizgowe każde z nich mocowane jest badziewną blaszaną pokrywką luzy często dostaje łożysko nie samo w sobie tylko jego tuleja z powodu tego poluzowanego mocowania silnik też żeby rozebrać trzeba rozginać blaszki. Ja sobie taki silnik naprawiłem nawet idzie tam łatwo wstawić łożyska kulkowe od odkurzacza ale to się nie opłaca szkoda czasu. Sprawna używka kosztuje

VOLKSWAGEN 1.8 - czujnik temperatury a wskaznikwentylatory

witajcie silnik 1.8 93 - wymienialem termostat (nie osobiscie w warsztacie) po tej operacji wskaznik temperatury potrafi dochodzic do 110 i wiatraki sie nie wlaczaja wczesniej jak sie nagrzal to sia wlaczaly prawidlowo ale przewaznie byl neidogrzany bo wlasnie byl padniety termostat.. przy wlaczeniu klimy wiatraki zalaczaja sie normalnie ... czujnik wkrecany w chlodnice wymienialem wczesniej (miesiac

akurat to nie ma różnicy czy w golfach czy vento czy w passacie. np.silnik 1.8 AAM był montowany seryjnie w tych trzech modelach aut. powinnien się sam odpowietrzyć - powinnien ale stałem z mechanikiem w serwisie z pół godziny i nie mógł się odpowietrzyć jedynie pomógł sposób opisany przeze mnie powyżej. Przerabiałem to już dwa razy. Po prostu te typy tak mają

VOLKSWAGEN wentylator cały czas włączony

Witam. Od jakiegos czasu mam problem z wentylatorami. Mianowicie po przekreceniu stacyjki odrazu sie załączaja. Termostat i przekaźnik wydają sie ok. Do tej pory poprostu odłączyłem wiatraki ale teraz w lecie mógłby sie przydać) Spodkał sie juz ktoś z czymś takim Moze jakies sugestie Pozdrawiam.

Problem rozwiązany. Przyczyną był czujnik cziśnienia w układzie klimatyzacji. Czujnik wskasywał wyskie cisnienie co dla auta jest (chyba) rownoznaczne z podwyzszoną temperaturą w układzie wiec chłodził zaraz po przekręceniu stacyjki. (vento 97) Moze sie komus przyda w przyszłości) Pozdrawiam

VOLKSWAGEN ale to już było... czujnik

Witam Wymieniłem termostat na Wahler i temperaturka wskazuje mi 80st( jak sie juz dogrzeje do tej temperatury to wskazówka ani drgnie.) Poprzez dotykanie dolnego przewodu chciałem wybadać kiedy otwiera się termostat i wyszło ze rura robi się ciepła właśnie koło 80st. Nie wiem czy to znowu termostat winny czy może czujnik temperatury. wentylator się włącza troszke za 90st.

Własnie ostatnio wymieniałem w moim vento i golfie żonki termostaty. Oba mają te same silniki 2e. Termostaty Wahlera kupiłem na raz dwa identyczne. W golfie pokazuje 90 stopni a w vento ciut ponad 80. Zakładam że w vento trochę wskaźnik przekłamuje wentylator się włącza tuż ponad 90 a powinien przy 95 . Kupię termometr i pomierzę faktyczne temperatutry jakoś żeby się przekonać.

VOLKSWAGEN 1.8 ABS grzeje sie po wym. uszczelki pod głowicą

Witam problem z ww silnikiem. Po planowaniu głowicy i wymianie uszczelki pod głowicą silnik szybko się nagrzewa. W trasie trzyma normalnie 90 stopni w mieście szybko temperatura rośnie do 100 stopni i włącza się wentylator na 2. biegu. Mechanik wymienił czujnik w chłodnicy bo wg niego wentylator za późno się włączał. Ja mam wrażenie że nie działa na 1. biegu. To sprawdzę. Jednak

Pasek dobrze założony termostat otwiera przy ok 85 stopniach czyli dobrze wężyk odpowietrzający drożny. Teoretycznie wszystko gra. Okazało się że wentylator nie miał pierwszego biegu przeczyściłem styki przy rezystorze dmuchawy i wszystko grało... Silnik 1.8 ABS z dołożoną klimatyzacją Diavia w 2000r w serwisie Boscha w Niemczech vento rocznik 92 wiec wentylator jak w dwójce. Przekaźniki

VOLKSWAGEN Montaż thermotronic jak to dziala

Witam serdecznie Przymierzam się do zamontowania w moim mk3 panleu themotronic mam pytanie co jeszcze oprócz samego panelu bede potrzebowal Czy ma ktoś skany scheamtów elektrycznych tego urządzenia. nO i jaka jest dokładna zasda działania tego ustrojstwa Dzięki i pozdrawiam

w ściance kanału nad wentylatorem widać go po zdjęciu filtra przeciwpyłkowego. Z tymi oporami trochę ciężko trochę jest rozbierania. Poza tym pytasz o Paska Zdaje się ma więcej tych czujników zapytaj lepiej na forym Passata a jeśli to MK3 to dużo o tym jest na forum vento.org tyle że akurat dziś nie działa [ Dodano Pią Lip 04 2008 1044 pm ] Proszę znalazłem to jest akurat do Paska

VOLKSWAGEN wentyl chłodnicy

witam wszystkich.mam pytanie w imieniu kolegi który ma passata B3otóż chodzi o to że nie włącza się wentylator chłodnicy.włącznik termiczny chłodnicy wymieniony i dalej nic.co to może byćproszę o pomoc.silnik w passacie 1.8 AAM

Akurat nie wiem jak w Pasku ale np w moim vento jak też w każdym golfie czy vento z klimą i na pewno w 2.0 nawet nez klimy wentylator nie jest podłączony bezpośrednio do czujnika w chłodnicy. Czujnik jest podłączony do przekaźnika umieszczonego ( w golfach) pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego. Przekaźnik ten jest sterowanyn nie tylko czujnikiem z chłodnicy ale też np z czujników klimy

VOLKSWAGEN [MK2 16V PL] Termowlacznik

jaki numer ma miec termowlacznik do PLki. kupilem jakis keidys ale jest zly bo zalancza sie 1 bieg grubo po 90 stopniach.. patrzylem w kaatlogach jakis i sa termo wlaczniki o roznych zakresach temperatur) wiec jaki ma byc . mile widzany jakiis numer orginalu.

nazwa EPS Termowyłącznik 7.5027 nr jego opis EPS 191 959 481B włącznik wentylatora VW 78-91 dwustykowy (95C-90C) Ograniczenia TECDOC-Nr silnika 5021 do numeru podwozia 80-P-500000 Ilość biegunów 2 cena 30 zł nazwa EPS Termowyłącznik 7.5197 opis EPS włącznik wentylatora VW GOLFPASSATvento 92- (95C-90C) Ograniczenia TECDOC-Nr silnika 5021 od numeru podwozia 80-R-000001 Ilość biegunów

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen vento wentylator

  • VOLKSWAGEN GOLF III VENTO WENTYLATOR CHŁODNICY - Głogoczów (90.00PLN)
  • WENTYLATOR DMUCHAWY VOLKSWAGEN VENTO - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • VOLKSWAGEN GOLF III VENTO WENTYLATOR CHŁODNICY - Głogoczów (90.00PLN)
  • WENTYLATOR DMUCHAWY VOLKSWAGEN VENTO - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • Volkswagen Golf III Vento wentylator nawiewu - Sosnowiec (29.99PLN)
  • VOLKSWAGEN GOLF III VENTO WENTYLATOR CHŁODNICY - Głogoczów (90.00PLN)
  • WENTYLATOR DMUCHAWY VOLKSWAGEN VENTO - Jelenia Góra (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi