części samochodowe nanodatex

volkswagen vento wąż

Samochody związane z zapytaniem volkswagen vento wąż

Pytania i odpowiedzi: volkswagen vento wąż

VOLKSWAGEN VENTO Zakupy do Vento 1.8 ABS - kilka ważnych porad

Witam Was serdedznie Odłożyłem trochę gotóweczki i postanowiłem zmienić kilka (zmęczonych części ) Planuję zakup -pasek rozrządu napinacz (jakiego producenta wybrać) -świece (planuję NGK BUR6ET) -klocki tarcze (przód) - jaki producent wentylowane czy zwykłe -kable WN (jaki producent) -żarówki (H4) (tutaj zastanawiam się nad Hella Blue albo Philips - PS jak to jest z kloszami czy

ze spraw hamulcowych polecałbym Brembo albo Ferodo światełka Hella (ew Philips albo Osram) resztę niech dopiszą chłopaki z branży

Jesli chodzi o wycieraczki to najlepsze sa VALEO ale rowniez drogie koszt okolo 60 zl za jedna

Rozrząd u siebie dałem pasek contitecha i napinacz SKF (wydaje mi sie ze dobra jakosc i cena też) Kable WN proponuje też NGK

hamulce ATE

VOLKSWAGEN VENTO [mk3vento] Da rade wyklepać ta maske

Mam okazje to zamiany kilku moich gratów za maskę od vento (robie front vento w moim mk3) maska jest wgnicona i nie wiem czy jest sens ja brać jak myślicie da rade ja wyklepać httpimg330.imageshack.usimg3302956img0003qr2.jpg httpimg276.imageshack.usimg2767830img0001tw4.jpg

fotkach powyżej i 8 lat i nic nawet śladu żeby coś odchodziło i odpadało po sprzedaniu gość jeździ do dzisiaj i nic nie wyszło a garażuje pod chmurką z drugiej strony jakby mi się trafiło za 100zł wyrwać druga maskę to z czystego braku czasu i chyb lenistwa nie brałbym się za taką pogniecioną [ Dodano Czw Paź 26 2006 1333 ] a ile gość rząda za tą pogniecioną wiesz do vento

Zobacz Węże, rurki i przewody do VOLKSWAGEN VENTO

VOLKSWAGEN VENTO Jaka waga hatchbacka i vento

Mam takie głupie pytanie ile waż chodzi mi o mase własą golfa 3 dzwiowego i vento Jaka bedzie różnica spalania w golfie 3 tdi 90KM a vento z tym samym silnikiem

VOLKSWAGEN VENTO Do specow od alarmow i nie tylko VENTO dom. szyb.

Witam. Szukałem podobnego postu ale nie mogłem znaleźć. Sprawa sie przedstawia tak... Zakupiłem vento 95r. 1.8 jednopunkt i autko ma centralny orginalny pneumatyczny z opcja (nie wiem czy własciwa nazwa ) KOMFORT gdzyz zamykajac auto kluczykiem przytrzymujac go dluzej zamykaja sie wszystkie szyby. I teraz tak planuje załozyc mu alarm.Wybralem EXUSA v5 oraz modul domykania szyb Exus EL - 02..

VOLKSWAGEN VENTO Kupić Vento

Witam. Potrzebuje waszej opinii. Pewnie temat nie zabardzo pasuje do wątku technicznego ale borykam się z problemem zakupu Vw vento CL 95r. 2.0 benz. ABS centralny zamek alarm. Bez dodatkowych bajerów. Kolega chce za niego 3500 zł. Problem w tym iż to autko jeździło 6 lat na TAXI. Przebieg 270 tyś. Trzeba pomalować atrape pod zderzakiem maske blotnik. Była uderzona jest zrobiona ale trzeba

opłacić to cena może być z tymi usterkami. Po drugie 20 to digifant wielopunktowy wtrysk i chyba innych wtrysków w dwulitrówkach nie było więc sprawdź to. Po trzecie przy tej cenie przebiegiem się nie przejmuj. Ważny jest aktualny stan auta. Więc sprawdzenie na stacji ale przede wszystkim autem trzeba pojeździć i najlepiej żeby jeździł ktoś kto ma taki model i go zna. Ja mam vento

VOLKSWAGEN VENTO [Vento] termostat

Mam taki oto przypadek. Co około 70 kilometrów ubywa mi płynu chłodniczego około 300-400ml.Płyn wybija ze zbiorniczka wyrównawczego. wąż od chłodnicy górny gorący i twardy natomiast dolny zawsze zimny. Sądziłem że termostat niedziała.Temperatura silnika prawie zawsze 90C. Wymieniłem dzis termostat(Wahlera) i płyn i nadal to samo. wąż dolny zimny i dalej ciśnienie wypycha płyn. Co koledzy doradzicie Pozdrawiam i czekam na pomoc...

Jeżeli wartośc cieplna silnika jest cały czas 90st którą silnik cały czas utrzymuje to termostat jest ok. Trzeba zobaczyc czy korek od zbiorniczka jest ok lub wymienic ja wymieniałem u siebie kupiłęm na allegro nowy niebieski za 11zł i Ale u mnie w AAZ jak doleje na zimno na max to wywali przez dpowietrzenie ale wywali na zimno do min a na ciepło wtedy jest max i tak trzyma nawet rok- a

VOLKSWAGEN PASSAT Duże ciśnienie w układzie chłodzenia.VW VENTO 1.9 TDI 1997r 1Z

Witam. przy moim drugim VW (VW vento 1.9 TDI 1997r 1Z) od momentu wlania uszczelniacza do chłodnicy wytwarza się bardzo duże ciśnienie. Węże od wody są bardzo twarde . Jest tak zawsze czy silnik zimny czy ciepły. Gdy otwieram korek to woda wylatuje pod wpływem ciśnienia.. i zaznaczam ze owe ciśnienie jest od momentu wlania uszczelniacza- wlałem całe 300ml substancji.

u mnie tak było jak uszczelka była do wymiany pod głowicą waz taki twardy ze nie szło go scisnac

VOLKSWAGEN VENTO [B3] Czy pasuja amorki przod z MK3 Vento

witam...mam pytanieposiadam passata B3 z 92roku i chcialbym wiedziec czy podejda do mojego auta przodnie amortyzatory np. od golfa3ventocorrado.Interesuja mnie amortyzatory soprtowe.Jak to sie ma wszystko do rocznikow gdyz podobno sa jakies zmiany w zawieszeniu przednim.Od jakiego modelu do mnie pasujapozdrawiam

witam...czyli ta takzwana czapka to gorna czesc amorachodzi pewnie o to gniazdo co styka sie sprezyna w gornej czesci.Czyli kupuje amora o golfa3nie wazne ktory rok i reszte zakladam moje(czyli sprzezneczapke i cala reszte)i ma byc OK.Prosze mnie poprawic jak sie myle bo szkoda mi pakowac kasy a mam okazje kupic nie drogo dobre amory.pozdrawiam

VOLKSWAGEN VENTO vento 1.8 ABS silnik pracuje na 3 cylindrach kompresja jest

Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić samochód to VW vento silnik poczciwy 1.8 monowtrysk o oznaczeniu ABS 90 KM. Silnik nierówno pracuje nie wkręca na obroty trzęsie się. Kolejne ściąganie fajek ze świec wykazało że 4 cylinder nie pracuje (skrajny po stronie sprzęgła). Pomiar kompresji ok 11 na każdym wiec bez żadnych anomalii następny krok podmian świec zapłonowych (iskra

sprawdź waz gumowy przy kolektorze ssącym który idzie od serwa na pewno ma dziurę ściągnij go i dokładnie go obejrzy

VOLKSWAGEN VENTO vento 1.9tdi jaki silnik

witam wszystkich i prosze o pomoc. Mam pytanie jaki silnik moge wstawić bez żadnych przeróbek teraz miałem AHU 1.9 Tdi 90PS i czy moge założyc taki sam tylko 110PSa jeżeli tak to co będe musiał zmienić. prosze o pomoc pilnie i przepraszam jeśli kogoś uraziłem bądź napisałem w złym miejscu

szukaj jakiegos świeżaka ASV albo cos innego z golfa IV albo jakiej ibizy. wazne zeby jak najmłodszy na pompie. JA tez powoli szykuje sie do zmiany silnika jakiegos gołego ASV albo cos takiego chetnie bym nabył. skrzynkie biegów zostawie sobie swoją od 1Z

VOLKSWAGEN VENTO [Vento 93 2E] szarpanie silnika

Mam następujący problem. Gdy autko postoi na wolnych obrotach zaczynają sie dziac dziwne rzeczy Szarpie i przerywa przy jeździe w przedziale obrotów 1300 do 2100 (tak na oko). Przestaje szarpac przy ciagłym dodawaniu gazu i wysokich obrotach Zaznaczam ze jesli go zapale i nigdzie sie nie zatrzymam zeby sobie postał to nic sie nie dzieje Ale ileż można jeździc bez zatrzymywania się hehe Czasem

httpwww.allegro.plitem142186262_waz ... t_2_0.html tu masz tańszy zamiennik trochę inny w kształcie ale pasuje. Przy chłodnicy oleju nakłada się go na wierzch króćca a nie do środka. Mam taki i jestem zadowolony. [ Dodano Pią Lis 17 2006 852 pm ] Spróbuj sie skontaktować najpierw z Marihuana Man [ Dodano Pią Lis 17 2006 856 pm ] a na razie po prostu zaklej dziurę taśmą.

Jak się nie da skleić taśmą to zanim się kupi nowy wąż (link dałem wyżej) można jeszcze ( o ile odłamał się przy samym wejściu do bloku) obciąć równo końcówkę nożem wyjąć zabezpieczenie i odłamany kawałek i włożyć to co zostało do silnika wcześniej nacinając rowek nożem na zabezpieczenie. Żonka już tak rok jeździ. Swoją drogą to jakiś kijowy matriał na ten przewód użyli w fabryce

VOLKSWAGEN VENTO [Vento AAZ] Temperatura silnika

w czasie jazdy tempertura silnika 90 po włączeniu ogrzewania temperqtura od razu spada do 80 co może byż przyczyną

Po prostu nagrzewnica schładza trochę płyn co szczególnie odbija się na wskazaniach wtedy kiedy wąż powrotny od nagrzewnicy dochodzi do króćca w okolicy czujnika temperatury jak zdaje się jest w Twoim silniku.

VOLKSWAGEN VENTO [Vento] moc lambda moje boje (cd...)

Witam Was w akcie desperacji chciałbym połączyć moje dwa wątki nękającego mnie problemu (z góry przepraszam moderatorów z takie łączenie ale nie mam jak odgrzać palącego mnie tematu) Proszę zapoznać się z tymi oto wątkami httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt68610 httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt71290 Bardzo ale to bardzo chciałbym rozwiązać ten problem

Jak wyzej napisalem odradzam bo normalnie jak auto ma orginalna sonde dwuprzewodowa to kabelek z masy od sondy idzie chyba nie wiem na 100% do kompa razem z sygnalowym a tak bys musial podpiac go bezposrednio do masy jak pisalem mialem u siebie cztero i tez wlasnie mase z niej podpiolem bezposrednio na mase a grzalki to wogole nie podpinalem i wogole nie chodzila naprawde z tym nie warto oszczedzac

tak albo prawie tak czyli wystarczająco dobre ale jednak uważam że lepiej kupić firmowy wyrób dedykowany mimo że kosztuje 3-4 razy wiecej - od Boscha lub NGK tak mixer czyli mieszalnik gdzie gaz miesza się z powietrzem jest tam gdzie dochodzi wąż z gazem do dolotu silnika.

VOLKSWAGEN VENTO naprawa szyberdachu mkIIIvento

jak wiadomo w golfach 3kach jest juz dach sterowany elektrycznie przynajmniej mnie sie tak wydaje u mnie wystepyje problewm wlasnie z dachem uchyla sie tyl normalnie i opuszcza ale jezeli chce sie go odsunac to pojawi sie problem tylna czesc sie opuszcza i dalej nic sie nie dzieje szyba nie odsuwa sie do tylu w czym moze byc problem w napedzie

czesc witam u mnie znowu pojawil sie problem zesztywnienia uszczelki i na sloncu jak jest cieplo to bez problemu idzie go otworzyc ale jak jest chlodniej to otwiera sie tylko do gory Moze ktos mi poleci czym przesmarowac ta uszczelke.robilem wazelina i silikonem w sprayu ale nic nie pomoglo

VOLKSWAGEN VENTO vento 1.6 dymi przy odpalaniu

Witam. vento 1.6 ABU. lpg Dymi przez chwilę po odpaleniu czasami bardziej a czasem mniej. nasila się jak pojeżdżę na benzynie. Ostatnio przejechałem kilkaset km na lpg i dymienie na razie ustało. Czy spotkał się ktoś z tym pozdr.

Jak dym niebieski to głowica do remontu jak biały to para wodna z paliwa. I tu już nie ważne czy z LPG czy z benzyny para jest zawsze dopóki wydech jest zimny.

VOLKSWAGEN VENTO [mk3] front vento-zderzak bez kierunków

witam forumowiczów) chce w swoim golfie zamontować front vento tylko chciałbym wywalić kierunki z zdeżaka i nie wiem może w lampach jakoś zamontować. coś takiego typu jak na zdięciu i mam takie pytanko.może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić czy to jest dobry pomysł

Hary nic nie zobaczy bo widzieć nie chce. Ważniejsze że blachary popuszczą w rajtuzy.

VOLKSWAGEN VENTO vento - Długość pasów bezpieczeństwa

Witam posiadam ventyla eur 96 1.9 tdi. Problemem jest to ze tylne pasy są bardzo krótkie i niewygodnie zapina się fotelik. Z czego można by te pasy podmienić Z golfa 4 są dłuższe Pasują p&p

O nosidełku tu mowa. Mały ma dopiero niecałe 3 mce choć waży jakieś 8 kg. Niestety wasze odpowiedzi póki co nic nie wnoszą do tematu...

VOLKSWAGEN VENTO vento

w jaki sposób zmienia się termostat 19 td

ma wspomaganie [ Dodano Pon Gru 26 2005 1813 ] Jesli niema to nie bedzie problemu.Dolny waz ktory idzie od chlodnicy do silnika laczy sie z nim poprzez plastikowe kolanko ktore jest przykrecone do obudowy pompy wodnej.Nalezy je odkrecic (dwie srubki m-6)Gdy to zrobisz ukaze sie termostatnalezy zdemontowac stary i wmontowac nowy pamietajac o wymianie gumki uszczelniajacej (jesli oczywiscie jest w zestawie

VOLKSWAGEN wazne pytanie dotyczace chlodzenia

mam pytanie-czy wezyka odpowietrzajacego(tego cienkiego) musi leciec plyn do zbiorniczkaczy tylko samo powietrze z odpowietrzeniaMam samochod jak w opisie.

nigdy w zyciu jak na swoje lata to chodzi dosyc dobrze(ma 20)-ale blache ma po remonciesilnik chyba jest oryginalny choc watpie zeby jak na ten wiek mial tylko 234 tys.A biznes plan robie na zaliczenie przedmiotu...Pan nie ma czasem ventoa nie jetty(choc gdzie nie gdzie vw nazwal vento Jetta III)

Z pan na forum to dajmy sobue spokój . Mam vento rok temu sprzedałem ukochaną Jettunie z 84 roku. Szwagier nią dalej jeździ.

dobra Pawel.A jaki miales silnikTez tak sobie myslalem ze nastepne bedzie vento...Wydawalo Ci sie ze byla jakies bardziej awaryjna od (nieduzo)mlodszychW koncu to poczatk produkcji...Moja tez Ale naprawde...Bardzo jestem z niej zadowolony.

był awaryjny ale jeździłem na gazie reszta nie silnika poza rozrządem i simeringami nie dotykałem. Sprzedałem jak miała 300 silnik dalej jest ok ma juz 330. Natomiast korozja ją zżereała w oczach i to był powód pozbycia się. Zbrzydła po po prostu. Ale to głównie dlatego że powypadkowa. Na trasie nigdy nie stanęła z powodu awarii tylko ten gaźnik ciągle regulacje i naprawy. vento

VOLKSWAGEN VENTO Vento Tdi-pytanie o silnikprzedmuchy

mam pytanko czy w dieslach to normalne ze jak silnik chodzi i odkrece korek od wlewu oleju to sa przedmuchy powietrza...w benzyniaku praktycznie tego nie mam.

oki a jak to sprawdzic czy własnie olej idzie...ktory waz trzeba zdjac i to sprawdzicdodam ze autko chodzi wrecz super...rwie do rpzodu jak głupie nawet juz od niskich obrotów....

jeśli już bardzo chcesz zobaczyć to musisz zdjąć ten wąż (średnicy ok. 8cm)który idzie od filtra do turbiny ale musisz go odpiąć przy turbinie i jeśli widać że tam leje się olej to wiadomo-źle ale jeśli jest tylko zabrudzone olejem i to normalne.

chodzi ci o ten waz od filtra powietrzaten na którym jest przepływomierz

VOLKSWAGEN VENTO dwójka 1.3i vs Vento 1.9 D

Czyli 55 KM benzyna 890 kg kontra 64 KM diesel i przeszło 200 kg więcej masy Miał ktoś styczność z takim vento Da się tym sprawnie jeździć Pozdrovka

ok doczytalem 1.8 75KM w jakim samochodziebo waga tez jest wazna

cytat z gazety [..] przede wszystkim jego - tak ważna na co dzień -elastyczność jest zbliżona do elastyczności benzynowego Golfa uzyskującego 75KM z 1.8 l pojemności. [...] Wyniki pomiarów elastyczności z tego testu 60-100 IV bieg 153 sek 80-120 V bieg 259 sek Setkę testowy Golf 19 D zrobił w 174 sek. Dwie strony dalej elastyczność Passata Varianta 19 TD 60-100 IV bieg 159 sek 80-120

VOLKSWAGEN PASSAT Schematy elektryczne a fizyczne instalcje w naszych passatach

Czy zdażyło się komuś że szchemat różnił się z instalacją jaką posiadamy w passatach Bo u mnie np. instalacja od centralnego szyb elektrycznych odbiega w rzeczywistości od schematów zamieszczonych w stronach naszego forum.

Najlepsze i najdokładniejsze schematy są na erwinie niestety B3 się nie łapie B4 - bieda natomiast od B5 w górę golf 3vento są już kompletne... i co ważne - autorstwa VW ps. Schematy większości układów z B4 i vento są bardzo podobne a np. silników - w zasadzie identyczne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego

witam mam paska 1.9 tdi 110. 98r od kilku tygodni ubywa mi plyn ze zbiornika wyrownawczego po przez odpowietrznik na spodzie zbiornika wyrownawczego wymienilem korek od zbiornika nic nie pomoglo nadal ubywa im wieksze obroty silnika wyciek jest wiekszy co mam zrobic

Po wymianie krućca przy głowicy ok 2 tyg temu i zrobieniu ok 400km głównie po mieście nie ma żadnych ubytków płynu(bulgotanie jest). Jedyne co mi sie nie podoba to dość twardy gruby wąż od chłodnicy. Czy może to być wina korka od zbiorniczkaczy odrazu uszczelka pod głowicąPrzypomne że zakładałem inny korek a dokładniej zmieniłem sam środek ponieważ tamten był od vento

VOLKSWAGEN TDK - co to jest

Witam Mam zamiar kupić auto w Norwegii i przeglądając oferty natrafiam na Golfy 2 i 3 vento Passaty z silnikami diesla 1.9 TDK. Co to za silnik. Jakaś specjalna wersja na Skandynawię

vento mi służy dobrze i nie wiem jak by w wyścigach z Twoim wypadło. Ma tylko 90KM i 370 000 km ale swoje 180-190 na autobanie ciągnie. Nie zmienił bym go na żadne a tym bardziej tuningowane auto. Muszę mieć po prostu auto na norweskich blachach. Dla mnie najbardziej liczy się bezawaryjność ale moc na trasie 1500 km też jest ważna. Chciałbym jeździć a nie się turlać. Inna rzecz że

VOLKSWAGEN płyn w chłodnicy

chciałem zapytać ile płynu powinno wejść do silnika Golf III 1.6 ABU. Wlałem 3 litry i więcej nie da rady

No nikt tu nie pisze jak ten płyn spuścić. No więc ja napiszę że zawsze odpinam dolny wąż od chłodnicy i wąż od temostatu. Odkręcam korek od zbiorniczka. Wszystko wtedy ścieka jak należy. Jak ktoś ściągnie tylko wąż od chłodnicy to połowa płynu zostaje w bloku. Włączenie ogrzewania oczywiście nie ma znaczenia przy odpowietrzaniu. Zawsze zapalam silnik po wlaniu płynu i zostawiam włączony przy otwartym korku dolewam plynu aż do max w trakcie odpowietrzania. Parę minut na to wystarczy. Robiłem to tak samo w Jettcie 18 i vento 20.

VOLKSWAGEN 0-100kmh jakie macie czasy

witamjeżeli był taki temat to z góry przepraszam to ja sie pochwale Golf III variant 1.9 TD AAz na początku gdy go kupiłem miał 152 s do stówki(straszny wynik)teraz po delikatnych regulacjach czyli boostpin (dawka o 12 obrotu) cisnienie zwiekszone z 07 seryjnego do 08 (zabójcze wartości) ukazało sie ze mój tatusiowózma ok 105 s do 100 czyli udało sie zbić prawie 5 s ciekawe co by było gdybym zwiekszył o cały obrót dawke a oto filmik httpwww.youtube.comwatchvH6pd5ItElVw

Moje vento wazy na letnich oponach dokladnie 1210kg. Passat B5 sedan kolegi nie wiem ile wazy ale ma AFnprogram na okolo 142KM i do 100kmh nie ma szans i dalej do 130 150 Za to z rolki przy wyzszych predkosciach moment Passata robi swoje.

VOLKSWAGEN czuc bicie na kierownicy podczas chamowania mk4 asv

witam koledzy mam taki temat. wymieniłem ostatnio tarcze i nadal czuc bicie na kierownicy bylem dzis sprawdzic czu niema luzów i wsio jest oki .. co to moze byc

lukaszmarki kto Cie bije 3. PRECYZUJ TEMATY Jeśli ważna informacja jest jaki silnik posiadasz prosi się również o uwzględnienie tego w temacie (np. [mk2 TD] problem z pompą paliwa [mk2 RF] problem z gaźnikiem [mk4 ARL] dymienie auta) w innym wypadku wystarczy napisać na przykład [mk2] wymiana rozrządu [vento] jak wymienić nagrzewnicę. NIEPRECYZOWANE TEMATY SĄ BEZWZGLĘDNIE KASOWANE

VOLKSWAGEN płyn (olej) wspomagania jaki

Witam kupiłem nie dawno vento i mam na minimum poziom płynu od wspomagania. Dużo szukałem na ten temat i wszyscy zalecają zielony. Z tego co patrzyłem też mam zielony i dzisiaj taki kupiłem na dolewke ale na opakowaniu przeczytałem że to jest olej mineralny- febi M 6162 a okazuje się że jest też syntetyczny o symbolu M 6161. Teraz mam dylemat czy go dolać bo teraz nie wiem czy mam zalany minerał czy syntetyk a raczej się nie powinno mieszać.

zbyszek_f moze nie vento ale pewnie podobnie sie to robi tu masz kilka tematow httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpp ... 308c562830 httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt85615 httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt84463 httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt ... wpomagania ogolnie chodzi w wymianie o to ze musisz sciagnac waz idacy od pompy odpalic na kilka sekund auta 1-3 sek prawie caly plyn powinien wyleciec zalewasz

VOLKSWAGEN Witam chcialem dobrze a wyszla niezla lipa

Witam Wszystkich... golfa kupilem jakis pol roku temu 1.8 ABS GT Special na Alu 15 BBS (niemiec) Wszystko cacyc. nic nie pukac stuka silink elegancko chodzi.. Jedyne co mnie dreczylo to to ze za wysoko stoi.. no to ciach..pojechalem obcialem sprezyny. gleba. Wyglad extra....ale.... Nie ma opcji by podjechac pod wysoki kraweznik a jak juz podjechalem to zjezdzajac odczepiam sobie przedni zdezak (ta

no butla wazy a jak dojdzie jeszcze gaz to tak jak bys woził osobe w bagarku jedynie poratowały by Ciebie sprezyny od varianta ale one nie pasuja moze od vento poejda a powinny byc twardsze a najlepiej jak bys kupił sprezyny dobrej firmy a nie po 50zł zainwestuj w weitec h&r itp

VOLKSWAGEN Pytanie o licznik z obrotomierzem

Chce kupić licznik z obrotomierzem i jest problem bo znalazłem taki licznik httpmoto.allegro.plitem155495817_li ... 9_tdi.html czemu on ma skale do 6500 obr a nie do 5500 czyżby ktoś przełożył tarcze O jakich numerach powinien być ten licznik żeby prawidłowo pokazywał pod TDI

robak7 są takie liczniki mój kumpel ma vento td 96 albo 97r i przekreca kluczyk i już po sekundzie wskazówka od paliwa pokazuje faktyczny stan a moje się rozkręcają 10 min Corvax To mówisz żeby był z TDI nie ważne jakiego i będzie śmigać

VOLKSWAGEN Gofer gaśnie-brak paliwa

Witam Brakuje mi już pomysłów a w szukajce nic nie znalazłem...Sytuacja wygląda tak że skarbonka jeździ bez problemu po czym nagle gaśnie i nie chce zapalić(iskra jest silnik kręci a efekt taki jakby nie dostawał paliwa). Przy próbie odpalenia po włączeniu zapłonu słychać pompe w baku ale brakuje takiego charakterystycznego buczenia z okolic silnika(słyszałem to juz w kilku PG ale

mam własnie świeże dwa doświadczenia. Też digifant w MK3 ale nie ważne. w jednym aucie awaria była nagła silnik zgasł na benie i kaputt. Jak potem rozebrałem pompę to cała plastykowa część - wieczko ze szczotkami było stopione. W moim vento z kolei działo sie stopniowo. Najpierw brakowało paliwa przy większym obciążeniu potem na początku pracy silnika a po rozgrzaniu było juz ok. Nie czekałem dalej założyłem najtańszą pompę z allegro zobaczymy na ile starczy.

VOLKSWAGEN Silnik gasnie

Witam jestem sfrustrowana posiadaczka Golfa III 1.6 benzyna z 1994 roku (wersja angielska). Jakis miesiac temu po wrzuceniu jalowego biegu obroty zaczely znacznie spadac ale samochod nie gasl. czasem na jalowym biegu obrotomierz chodzi jak wahadelko tak jakby dodawac i puszczac gaz. Pozniej obroty spadaly juz tak ze czasem gasl w tej chwili nie mozna juz nawet zmienic biegu obroty spadaja i silnik

Goha Diagnozowanie samo nie jest drogie. Gorzej zaczyna się jak dużo i jak ważnych błędów się kasuje. Ostatnio tata za skasowanie błędów w vento 1.9 TDI zapłacił 30zł. Także u ciebie jak jakiś mały problem to max. 30pi zapłacisz

VOLKSWAGEN Jak podłączyć te lampki

Jak w temacie.. chodzi o te czerwone. jest do nich jakas ori wiazka albocos

Paweł Marek no to vento z którego ja wyciągałem kopertóki miało innaczej Ważne że teraz wiemy o jednej i drugiej możliwości podłaczenia.

VOLKSWAGEN 2E problem z silnikiem

Witam mam problem z silnikiem 2E a mianowicie sprawa wygląda tak tydzień temu poszła cewka cewka jest nowa przy okazji były wymienione kable bo słaba iskra była(teraz jest już ok). Autko odpaliłem chodził równo czyli tak jak przedtem. Aż coś zaczęło klepać tak jakby zawór lub szklanki się wieszały. Objawy są takie że idzie równo a przy dodawaniu gazu ma co jakiś czas dziurę

ale zapewniam cię w tym silniku nie istnieje problem z adaptacją po czyszczeniu przepustnicy czy przepływki. Równie dobrze możesz to zrobić szmatką z nitrem. Ale dość wazna jest podstawowa regulacja przepustnicy (czyli adaptacja w sumie ale kluczykiem i srubokrętem ) po czyszczeniu sprawdź to bo ktoś mógł już kręcić śrubką regulacyjną opis jest w serwi9sówce WKiŁ vw Golf i vento

VOLKSWAGEN POLO V VW POLO 14 16 V Problem

witam koledzy mam taki problem z moja polowka. Zaczeło się od tego ze wyskoczyły mi kontrolki Check i przy temperaturze ok 80 stopni zapala sie Epc. po podpieciu do kompa wyskoczył mi błąd P0106 i P0172. Wymienilem czujnik G71 skasowalem bledy i przez pare kilometrow bylo ok dopoki mocniej nie przychamowalem z predkosci 150 i znowu wyskoczyl mi Check. Po ponownym podpieciu do kompa procz poprzednich

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen vento wąż

  • WĄŻ RURKA RURA WODY VOLKSWAGEN VENTO CORRADO G60 - Żary (35.00PLN)
  • WĄŻ RURKA RURA WODY VOLKSWAGEN VENTO CORRADO G60 - Żary (24.99PLN)
  • WĄŻ RURKA RURA WODY VOLKSWAGEN VENTO CORRADO G60 - Żary (35.00PLN)
  • WĄŻ RURKA RURA WODY VOLKSWAGEN VENTO CORRADO G60 - Żary (24.99PLN)
  • WĄŻ RURKA RURA WODY VOLKSWAGEN VENTO CORRADO G60 - Żary (35.00PLN)
  • WĄŻ RURKA RURA WODY VOLKSWAGEN VENTO CORRADO G60 - Żary (24.99PLN)
  • WĄŻ RURKA RURA WODY VOLKSWAGEN VENTO CORRADO G60 - Żary (35.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi