części samochodowe nanodatex

volkswagen vento uszczelka

Samochody związane z zapytaniem volkswagen vento uszczelka

Pytania i odpowiedzi: volkswagen vento uszczelka

VOLKSWAGEN VENTO (Vento 1.8 monowtrysk) Wentylator chłodnicy się nie załącza

Witam Potrzebuje pomocy bo wentylator chłodnicy się nie załącza. Przeszukałem wszystkie tematy ale nie znalazłem rozwiązania. Wymieniłem Pompę wodną wyrzuciłem termostat wymieniłem uszczelke pod głowicą (bo się silnik przegrzał) raczej bezpieczniki są sprawne. Sprawdziłem na 3 czujnikach temperatury płynu chłodzącego woda się gotuje a wentylator się nie załącza. Na 2 używanych

No i problem rozwiązany Przyczyną był korek zbiorniczka (uszkodzona uszczelka przepuszczała wode) i włącznik termiczny. Napisze co i jak może w przyszłości komuś się przyda Zrobiłem tak jak michal0604 pisał przeczyściłem oryginalny włącznik termiczny z vento (bo był zaśniedziały) i chodzi z Mojego Mk2 (1.8 RP) i też chodzi a nowy nie. Nowy kupiłem za prawie 50zł Vernet i po wsadzeniu

VOLKSWAGEN PASSAT Uszczelka miski olejowej 1.9 1Y niespodzianka

Witam. Dzis wkoncu wziolem sie za wymiane uszczelki pod miska olejowa.Po kilku dluzszych chwilach udalo mi sie wkoncu zrzucic miske.Okazalo sie ze mam zalozona pelnagumowo-metalowa uszczelke.A nowa jest...mysle ze z korka Co wazne jest tez bardziej cienka i nie pelna. i teraz pytania... 1.Czy ta nowa jest dobra 2.Czy grubosc starej uszczelki mogla wplywac na chwilowe zapalanie sie kontrolki oleju 3.CZEMU

Jeśli już to jest NAPISANE. W silniku 2E który miałem w vento także był natrysk oleju na denko tłoka. Jeśli chodzi o tą uszczelkę to rozumiem że zmieniałeś ją bo przepuszczała olej. Dziwi mnie pytanie dlaczego nowa uszczelka ma być zła Chyba tylko dlatego że jest od innego modelu

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN VENTO

VOLKSWAGEN PASSAT Duże ciśnienie w układzie chłodzenia.VW VENTO 1.9 TDI 1997r 1Z

Witam. przy moim drugim VW (VW vento 1.9 TDI 1997r 1Z) od momentu wlania uszczelniacza do chłodnicy wytwarza się bardzo duże ciśnienie. Węże od wody są bardzo twarde . Jest tak zawsze czy silnik zimny czy ciepły. Gdy otwieram korek to woda wylatuje pod wpływem ciśnienia.. i zaznaczam ze owe ciśnienie jest od momentu wlania uszczelniacza- wlałem całe 300ml substancji.

u mnie tak było jak uszczelka była do wymiany pod głowicą waz taki twardy ze nie szło go scisnac

Tak troche gówno prawda. Gdy masz dziurawa chlodnice i ucieka plyn to plyn ci ja uszczelnia wylatujac - takze cisnienie masz normalne a plynu ubywa. Oczywiscie jak nie bedzie plynu to cisnienia nie bedzie w ogole Jak dla mnie to po tym proszku masz juz zasyfiona glowice - poniewaz to w niej sa najmniejsze kanaliki i tym o to sposobem znajac zycie glowica sie gotuje czujnik temp cieczy nie lapie odczytow

Czyli co teraz zrobic uszczelka do wymiany czy coś grubszego

obadaj te trzy punkty jak nie bedzie to. To masz albo mikropękniecia glowicy albo po prostu uszczelka. i zasyfiony uklad moze byc.

VOLKSWAGEN VENTO [vento]Ubywajnie plynu chlodzacego

Mam pytanie do ludzi na forum jaki moze byc powod ubywania plynu chlodzacego dolewam jakies pol litra na miesiac nigdzie niema zadnych przeciekow prosze o rady.... acha moje autko to wv vento autom..

Być może padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź czy nie przybywa oleju i czy nie zmienił koloru na bażowy taki maziowaty. Możliwe jest także dostawanie się płynu do komory spalania.

Jesli poszla ci uszczelka pod glowica to mozesz miec problemy z odpalaniem rano samochodu moze nie tyle problemy ale czy nie zachowuje sie czasami tak jakby pracowal na 3 cylindrach Przegazujesz i ok Wtedy plyn z ukladu chlodniczego przecieka do cylindrow z powodu uszk. uszczelki. Teraz moze ci i malo ubywa. Lada chwila moze wywalic uszczelke tak ze bedzie ci wyrzucalo plyn nagminnie przy jezdzie.

A w moim przypadku płynu ubywało przez nieszczelny korek w zbiorniku wyrównawczym ( gumowa uszczelka która tam jest zsuneła sie z swojego miejsca) i cisnienie wywalało płyn przez odpowietrzenie kupiłem nowy korek ( bo juz uszczelka niprzylegała dobrze) i juz wszystko ok jest

VOLKSWAGEN Problem z uszczelka pod pokrywa zaworow

Witam Panowie wymienilem juz 3 uszczelki i dalej cieknieostatnia polozylem na czerwony silikon i wytrzymala miesiac i puscilatamte dwie puszczaly po jednym dniu Moje pytanie dotyczy takiej tylniej listwy (nr.czesci 056 103 591) bo w etce widze ze takie cos jesta u mnie tej listwy nie ma czy to moze byc przyczyna Albo z jakiej firmy najlepiej kupic uszczelke A cha wyciek zawsze jest w tylnum prawym rogu patrzac od przodu auta

w moim vento na pewno niema. Pokrywa jest z grubego metalu listwa niepotrzebna. uszczelka jest inna gumowa z metalowym środkiem i ma tulejki metalowe koło otworów na śróby tak że niema możliwości za mocnego dokręcenia i zdeformowania pokrywy. Prędzej gwint szpilki się urwie.

VOLKSWAGEN problem z uszczelka pod pokrywą zaworów

Witam ostatnio kupiłem na allegro gumową uszczelkę pod pokrywę zaworów do swojego golfa 1.8 gt z 91r. [url]httpallegro.pluszczelka-pokrywy-zaworow-vw-a3-a4-a6-audi-golf-i2241407099.html i wszystko było by dobrze gdyby nie szpilki. Otwory w nowej uszczelce miały wciśnięte metalowe tulejki pod śruby 6 a ja u siebie w golfie mam szpilki 8 zgodnie z opisem sprzedawcy uszczelka powinna pasować

To jest uszczelka do 2.0 z aluminiowa pokrywą zaworów a nie 1.8 z blaszaną. Wejdźcie w opisie aukcji pod vento - tam jest podane dobrze a pod Golfem nie. Nie wiem jak z zamiennością jej do 18 nie sprawdzałem sam.

VOLKSWAGEN Uszczelka głowicy - silnik 2E - co jeszcze przy okazji...

Witam. Muszę wymienić w swoim Mk3 GTi Edition z silnikiem 2E z 1994r. uszczelkę głowicy ponieważ bije ciśnienie w układ chłodzeni ( brak bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym ). Przegrzebałem parę postów na temat uszczelki i widzę że zadania co do firmyproducenta uszczelki są podzielone. Dosyć często przewija się firma Victor-Raintz ( dla mnie koszt to 77zł takiej uszczelki ) tyle

Ja robiłem 2 razy remont silnika 2E w swoim vento i powiem ci ze najlepiej zeby splanowac i głowice i blok. uszczelka głowicy moze byc również firmy CORTECO koszt jakies 90zł. Śruby głowicy załozyć mozna niemieckiej firmy TOPRAN są dobre koszt 60zł. A i najlepiej niech obejrzy wał z panewkami i pierscienie eby nie było potem zonka.

VOLKSWAGEN PASSAT VW Vento 1.9TDI

Mam problem ze swoim vento (silnik jak w pasacie 1.9TDI 110KM) konkretniej auto czasami sie grzeje i zawsze ubywa mi plynu z chlodnicy. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje moze ktos by mi mogl poradzic co zrobic

uszczelka pod głowicą wypalona. A z rury wydechowej nie śmierdzi spalinami z płynem chłodniczym

Jeżeli kopci na biało a z oleju robi się kisiel to uszczelka pod głowicą.

VOLKSWAGEN VENTO jaki silnik włożyć w miejsce 18 ABS VW Vento

Tak jak w tytule zastanawiam się jaki silnik włożyć zamiast 18ABS. Ten na którym śmigam troszkę już dmucha olejem nad klawiaturą i nie wiem czy zrobić porządny remont czy może 2E. Jak to wygląda cenowo i co jeszcze trzeba wymienić Jeśli remont to czy ktoś próbował zmieniać może wałki rozrządu jakie tłoki ogólnie liczę na opinie tych którzy już mają przeróbki na koncie.

mialem już wymieniane uszczelniacze zaworów jakieś 35-40 tyś temu (dwa lata temu) nowa uszczelka pod głowicą ogólnie górę powinienem mieć zdrową. A co polecacie kupić inny silnik czy robić swój. podkreślam że gorę mam zrobioną

VOLKSWAGEN VENTO [Vento 1.8] zbiorniczek wyrównawczy (olej)

witam. mam mały problem dziś chciałem dolac płynu do chłodnicy i w zbiorniczku zauważyłem tłustą maź przypominającą gęsty olej (kolor piaskowy).czy ktoś miał podobny problemjeśli tak co to może bycautlko vw vento automat.

uszczelka pod głowicą padła trzeba sciagnąc głwoice i zmienic uszczelę.

WSTRZYMAJ SIĘ Z WYMIANĄ USZCZELKI POD GŁOWICĄ. Ja miałem też olej w zbiorniczku wyrównawczym i wszyscy znajomi mówili że uszczelka głowicy do wymiany. Ale jeden mądry mechanik zrobił chwilowe obejście chłodniczki oleju wyczyścił zbiornik wyrównawczy i okazało się że to jest TO. Chłodniczka ze szrotu pół godziny pracy i jest git.

VOLKSWAGEN VENTO [vento] malowanie dachu pilne pytanie...

wiec maluje vento i rozebrane jest .. jak wiadomo szyby przod i tyl sa juz tu klejone i teraz pytanei do tych co malowali lub wiedza oczywiscie szyby nei chce wycinac i teraz czy ta gorna uszczelke w przedniem oknie jakos podginac czy wyjmowac bo zaczlem i ona jakas taka sztywna i delikatna jest ... i jak z tylnia dosc pilne bo dzis bede chyba juz malowal pzdr

zostaw tą uszczelke w spokoju kup sobie cienki karton z bloku technicznego (taki do szkoły ) delikatnie wsun paski tego kartonu między uszczelke a blache dachu potem delikatnie wywiń na szybe i podklej jakąś taśmą bo ta uszczelka jak sie nie myle jest zakładana razem z szybą

no wlasnie o czyms podobnym myslalem... tyle ze sama tasma to podkleic.. bo w mk2 to gietka uszczelka byla i kabel podkaldalem.. musze sprobowac moze z ta kartka.. ew jeszcze jakies propozycje

jak masz szybe klejoną to sama taśma nie wystarczy uszczelka jest wąska i jak Ci sie wysmyknie podczas malowania to będziesz malował jeszcze raz

VOLKSWAGEN VENTO Vento 1.8i ABS znikanie płynu chlodniczego

Witam wszystkich mam nastepujący problem kupiłem VW vento z silnikiem 1.8i ABS z gazem wyciekał mi płyn chlodniczy na reduktorze gazu bo było pękniete kolanko uszczelniłem wyciek wymieniając to kolanko i płyn dalej mi schodzi tak średnio 05 zbiorniczka wyrównawczego na 200 km niezauwazyłem zeby była kiedykolwiek mokra plama pod autem dalej idąc po przejechaniu 25 km z pracy do domu wiadomo

okazała się nieszczelna uszczelka pod głowica

VOLKSWAGEN VENTO vento GT 2E - dymi z wydechu po nagrzaniu się silnika

siemanko ludziska potrzebuję porady man vento gt motor 20 8V typ 2E przebieg 267tysi km olej mineralny ciśnienie na cylindrach 125 12 125 13 mniemam że dobre przy opaleniu rano nie puszcza dymka podczas jazdy też nic nawet jak stoję na skrzyżowaniu dopóki się nie nagrzeje a im bardziej jest nagrzany tym gorzej przy temperaturze silnika około 80-90 stopni jak się zatrzymam w korku to zaczyna

Jak to raczej nie Przy uszczelniaczach to by raczej fukał dymkiem po dłuższym postoju. [ Dodano Wto Lip 01 2008 0810 ] Na niebiesko Jak nie to może to nie olej a płyn (uszkodzona uszczelka pod głowicą lub sama głowica)

VOLKSWAGEN VENTO vento 19 td

czy zmieniał ktoś uszczelkę pod miską olejową jaki jest koszt podobno jest tam nietypowa uszczelka silnik AAZ (ogranicznik fali olejowej czy coś podobnego )

Witam. Tez mam AAZ Racja uszczelka jest nietypowa. Jest dosyc droga koszt samej uszczelki cos kolo 200zl ale niektorzy radza sobie w ten sposob ze pomiwdzy stara uszczelke a miske zaklada sie jeszcze jedna uszczelke i jest git przynajmniej mi tak doradzono. Pozdro

Rozumie. No ale wtedy wyjmujesz stara uszczelke a co za tym idzie takze ten ogranicznik fali oleju bo on jest razem z uszczelka. No chyba ze ten ogranicznik nie jest do niczego potrzebny ale z drugiej strony jak by niebyl potrzebny to by go niezakladali . . .

nowa uszczelka erlinga kosztuje 130 zeta a mozna optanic i z tej starej (ogranicznika fali olejowej ) zdjac obecna uszczelke i zalozyc na spejalna paste firmy Loctite i tez bedzie ok a ten ogranicznik fali olejowej musi byc w tym silniku pozdrawiam

VOLKSWAGEN VENTO DZUZE SPALANIE w Vento 1.8 AAM POMOCY

Witam Potrzebuje pomocy 4 miesiace temu kupilem vento z silnikiem AAM. Przebieg to (chyba) 200tysi. Na dziendobry duzo palil.Zalozylem gaz. Spalanie w miescie to 16l gazu100km Trasa 11l100km Benzyna to odpowiednio ok 14-15 w mieście a w trasie 9 Byłem w sumie juz 3 razy na komputerze. Na poczatku palil 18l benzyny w miescie WYMIENILEM SONDE LAMBDA chociaz nie pokazalo jej bledu. Mechanik domyslil

hej. ja jestem posiadaczem Merca W210 E230 96r. pali grubo ponad 20l. bylem na kompie i wszystko co elektroniczno-elektryczne jest wpozadku. Przyczyna lezy podobno w zasysaniu lewego powietrza. Mech stwierdzil ze moze byc wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssacym ale ..... nie byl przekonany. A jezeli on nie jest to i ja. Sam musze poszukac gdzie zassysa oszczedze troszke grosza jak sie uda. Kolega

VOLKSWAGEN VENTO [vento] KONTROLKA OLEJU I DZWIEK

WITAM MAM PROBLEM PODCZAS JAZDY ZAPLA MI SIE CZASAMI KONTROLKA OLEJU I JEDNOCZESNIE WYDAWANY JEST SYGNAŁ DZWIEKOWY CO TO MOZE BYC POMÓZCIE NIEWIEM CO JEST GRANE

Raczej to ta uszczelka. Też wymieniałem uszczelki i potem zaczęło piszczeć.

Pipczyk przestał piszczeć... bo auto stoi z rozebranym silnikiem w garażu. Przyczyną braku ciśnienia była uszczelka pod pompą oleju ale co z tego jak panewki są do wymiany. I tu zaczyna się następny problem mam silnik 1.6 ABU ale jak zamawiam w każdym jednym sklepie panewki do niego to dają mi krótsze i z szerszym zamkiem. Nie wiem czy wał jest z innego silnika czy co Mam numery co są

VOLKSWAGEN VENTO SWAP Vento 18 silnik ABS na KR 18 16v

witam kolegów chce zrobić SWAP vento z 18 silnik ABS na KR 18 16v dostałem za 600zł z wysyłka już ponad rok temu silniczek z osprzętem ( bez skrzyni i koła zamachowego sprzęgła ) aktualnie go rozebrałem wymieniam uszczelki pierścienie itp i zbieram się do złożenia pytanko jak wygląda z instalacja coś trzeba drutować co z skrzynia może zostać z ABS-a dziękuje za odpowiedzi

sprzęgło standardowe do ABS-a da radę pytanko czy muszę planować głowicę uszczelka pod głowica miedzy 3 i 4 cylindrem była pęknieta....

jak uszczelka byla pęknięta to musisz splanować nie dość że głowicę to i wyrównać blok (jeśli oczywiscie są na nim ślady)

VOLKSWAGEN VENTO VENTO 1993 - 1L oleju - 300km

Panowie sprawa dotyczy Ventki... Auto bierze masakralne ilości oleju... POdejrzewam że to koniec silnika ale ... co sprawdzić jeszcze.. Podejrzewam pęknięcie zaworu... Ciśnienie odziwo trzyma po 10 na każdym dzwonie.

trzeba wiedziec co kupic kumpel wstawil do audi motor z jedynki cabrio 1.8 i smiga dwojka ktora czesto u mnie gosci ma wymieniony silnik (bodajze z mk3) i tez smiga (auto sluzbowe) sa firmy ktore udzielaja gwarancje na sprzedawany silnik wiec nie dramatyzujcie ktos tu pisze o czesciach za 200zl hmm chyba za same szklanki gdzie uszczelniacze gdzie prowadzenie zaworow pierscienie uszczelka pod glowice

jakie szklanki jemu bierze olej a nie cyka... a ceny sa nastepujace pierscienie zgarniajace 50zl uszczelka pod glowice 50zl sruby 50 zl uszczelniacze 20 zl do tego uszczelki pod klawiature i miske i smiga... a olej nie nalezy do czesci... moze nadal jezdzic na tym samym lub od razu wymienic... to samo plyn chlodzacy... szlifu walu tez sie nie robi jesli nie jest konieczny... panowie czy wy wymieniacie wszystko nawet jak jest sprawne

VOLKSWAGEN uszczelka głowicy

witam od dluzszego czasu zauwarzam ze pod kruccem od plynu chlodzacego w szczelinie gdzie sie glowica laczy z blokiem silnika wydobywa sie olej nie jest to duzy wyciek dodam ze tak leci odkad kupilem autko czyli okolo roku oleju duzo nie ubywa od wymiany do wymiany praktycznie bez dolewki ale ostatnio jak by cos mocniejszy zaciek na bloku silnika sie robil plynu chlodniczego nie ubywa - i teraz moje

pocenie takie jest dość częste. Uważam że na razie nie musisz zmieniać uszczelki. Mam takie własne doświadczenie że w jetce z 18 też mi się tak silniczek pocił. od początku jak kupiłem. Czyli od 92 roku i przebiegu 100 tys i poci się tak samo dalej mając przebieg ponad 350 tys. W moim vento 2.0 jest to samo intensywność wycieku jest taka sama od przebiegu 140 do teraz czyli 280 tys.

VOLKSWAGEN mk 2 uszczelka pod głowicą

jaki jest koszt wymiany usczelki pod głowicą w trójmieście podajcie namiary na tanich mechaników

możesz sam zorbić jak masz klucz dynamomentryczny i kupisz sobie części a jak sie to robi to w poradach na forum polecam poszukać i popytać jest też w książce z VW vento i Golf Sam naprawiam (jest tam dział z silnikiem 19 AAZ)

VOLKSWAGEN termostat korek zbiorniczka czy uszczelka pod głowicą

Witam. Od dłuższego czasu borykam się ubywaniem płynu chłodzocego. Oto moje spostrzeżenia Do pracy mam 9km jeżdżąc tylko do pracy temperatura nigdy nie osiągnęła 90 płyn raczej nie ubywa. Dzisiaj pojechałem w trasę średnia prędkość 100-120 i 2000-3000obrmin czyli spokojna jazda (emeryt) na początku temperatura 75-80 z czasem wzrosła do 90 i tak pozostała po przejechaniu ok. 80km

kolego miałem podobny problem z ta wodą i też zaczołem od termostatu a skończyłem na uszczelce i problem ustąpił .a co do uszczelki to 3 dziórki ponieważ one oznaczają ile było robionych szlifów pozdrawiam [ Dodano 28 Lut 2008 2144 ] SĄ DWA POWODY ALBO SPALIŁ CI SIE OPORNIK TERMICZNY NAWIEWUALBO ZGIEŁY CI SIE BLASZKI W POKRETLE OD NAWIEWU ZACZNIJ OD POKRETŁA OSTATNIO NAPRAWIAŁEM COŚ TAKIEGO W vento

VOLKSWAGEN Uszczelka do przedniej szyby

Czy da sie wymienic sama uszczelke w przedniej szybie Golfa 3 Jak tak to jakie sa jej koszty A moze da sie to jakos zakleic bez zbednych kosztow i czym. (uszczelka jest spekana) Z gory dzieki za informacje.

Nie da rady raczej. Chyba żeby jakoś dokleić wyrównać silikonem faktycznie ale tak żeby do szyby nie przykleić. Sam brzeg jest z innego materiału jak cała osłona - to jakaś guma zespolona z plastykowa osłoną. W moim GTI które jest Włoch cay ten uszczelniający brzeg popękał pewnie od gorącego włoskiego słoneczka. Odłamałem to na całej długości i lepiej wyglada. Raczej nic tam nie zaleje - szparka jest mała. W vento ktore mam z Niemiec guma jest ok.(mimo 13 lat)

VOLKSWAGEN jaka uszczelka

Witam. Znajomy ma vento z silnikiem AAZ po tuningu przez niemieckiego oettingera(intercoolerzmienione nastawy m.in pompy) jeździ super już od kilku lat niestety chyba czeka go wymiana uszczelki pod głowicą... orientuje się ktoś jakie są najlepsze Czy mozna dostać jakieś wzmocnione ma ktoś doświadczenia z uczelkami w tym silniku(wzmocnionym) Z góry dziękujemy za odp pozdrawiamy

VOLKSWAGEN wycieka olej przy śrubie na pokrywie zaworów

Witam jak nazywa się ta uszczelka czy co to tam jest na pokrywie zaworów httpimg638.imageshack.usimg6382130 ... 2a214c.jpg (fotke zapożyczyłem z neta.. ) cieknie delikatnie olej stamtąd. Ktoś mi mówił że nie jest to zwykła uszczelka... dostane to w sklepie np IC jakiej firmy kupić i po ile to może być da rade samemu zmienić

Dostaniesz w IC uszczelka śruby pokrywy zaworów ELRING 756.911 uszczelka śruby pokrywy zaworów Informacje Inter Cars o towarze indeks EL756911 Cena brutto 689 zł nazwa uszczelka pokrywy zaworów opis ELRING uszczelka pokrywy zaworów volkswagen (POLO) producent ELRING W MAGAZYNIE 0 - Sprawdź zamienniki Ograniczenia Wymagana ilość 3 uszczelka śruby pokrywy zaworów GOETZE 50-026368-10 uszczelka

naprawczy Elring 900.141 Kod silnika MH Można zastosować i tańsze ale z doświadczenia wiem że się nie opłaca. Ewentualnie Febi jest za 23 zł. lub zestaw Zestaw uszczelek pokrywy zaworów GOETZE 24-25265-000 Zestaw uszczelek pokrywy zaworów Informacje Inter Cars o towarze indeks 2425265000 Cena brutto 4793 zł nazwa uszczelka pokrywy zaworów opis Zestaw uszczelek pokrywy zaworów volkswagen

VOLKSWAGEN [MK2] Klekotanie cykanie - różne opinie mechaników

Witam na poczatek pytankoczy popychacze hydrauliczne zaworów to to samo co szklanka zawsze rano z silnika słychac klekotanie-po jakimś czasie ono ustępujeJeden mechanik powiedział mi ze trzeba wyregulowac zawory natomiast dwóch innych mechaników twierdzi ze to jest szklankaktóra już nie trzyma(jeden z nich mówi ze zaworów sie nie reguluje).Wiem ze duzo było o tym na forum i za kazdym razem

odkręć kopułkę od silnika ale najpierw ją zaznacz żeby sie zgrała z mocowaniemżeby zapłonu nie przestawic 2. zdejmij pokrywę wałka rozrządu umnie są 3 szt. śrub delikatnie zdejmij uszczelkę 3. zdejmij osłonę po lewej stronie sinika od paska rozrządu 4. znajdz znaki na kole od wałka aby się zgrały z punktem na dolnym okienku koła od koła pasowego wału korbowego w książce volkswagen

W vento na 100% z Passka większość części taka sama ale szyba ma inny nr... np. uszczelka jest taka sama w Polo i Sharanie Jak o całość szybra chodzi to chyba tylko vento

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego

witam mam paska 1.9 tdi 110. 98r od kilku tygodni ubywa mi plyn ze zbiornika wyrownawczego po przez odpowietrznik na spodzie zbiornika wyrownawczego wymienilem korek od zbiornika nic nie pomoglo nadal ubywa im wieksze obroty silnika wyciek jest wiekszy co mam zrobic

Po wymianie krućca przy głowicy ok 2 tyg temu i zrobieniu ok 400km głównie po mieście nie ma żadnych ubytków płynu(bulgotanie jest). Jedyne co mi sie nie podoba to dość twardy gruby wąż od chłodnicy. Czy może to być wina korka od zbiorniczkaczy odrazu uszczelka pod głowicąPrzypomne że zakładałem inny korek a dokładniej zmieniłem sam środek ponieważ tamten był od vento

VOLKSWAGEN Co tak stuka Mechanicy bezradni Silnik 2E 2.0

Witam wszystkich. Z racji tego że posiadam VW vento a jak wiadomo jest to Golf w wersji Seden postanowiłem napisać tu posta z prośbą o poradę. Od razu zaznaczę że opcja szukaj nie dała za dużych efektów po wpisaniu stuki z silnika pokazał mi się jeden nie rozwiązany post w którym objawy z tego co pisze autor są podobne do moich ale nie mogę tego stwierdzić nie słysząc tego. Pisałem

ok to jeszcze jedno pytanie z tym związane Czy będzie dał się przekręcić na tyle lekko abym mógł go obrócić rękoma A co z popychaczami Czytam dziś że niektórzy zalecają aby nie uruchamiać silnika przynajmniej półgodziny po zamontowaniu hydraulicznych popychaczy niektórzy piszą że nawet 2 godziny. Mam taki plik PDF na kompie VW Golfvento - sam naprawiam i tam pisze że pół godziny

VOLKSWAGEN Potrzebny szyberdach - jaki bedzie pasowac

Witam musze wymienic szyberdach poniewaz leje mi woda do srodka i teraz pytanko jak zrobic to w miare tanio i czy kazdy szyberach z gofa bedzie pasowac do mojego (mam 5-cio drzwiowego hatchbacka 1.9 D z 1993 roku). Np. httpmoto.allegro.plitem1033858411_v ... ginal.html moj otwiera sie tylko do gory i w dol a te jak widze tez przod tyl bedzie pasowac Ewentualnie nie wiecie skad wziasc szyber podrzucie jak mozecie jakies w miare dobre linki pozdrawiam

Nie niestety to nie uszczelka popsute sa szyny plus uszczelka. Myslicie ze cena 200 zl za komplet jest ok [ Dodano 02 Cze 2010 1752 ] a z vento i passata tez beda pasowac

VOLKSWAGEN pytanko dotyczace wymiany silnika

Witam mam takie jedno pytanko i troche je rozwine a wiec obrucilo mi panewke na wale. Mam pytanko czy wymienic wal i kupi nowe panewki i panewki glowne czy to sie nie oplaca. Drugi moj pomysl kupic moze drugi dol silnika bo wszystko inne mam ok glowica cala gora i osprzet jest w porzadku. Trzeci moj pomysl nie bawic sie w rozbieranie i skladania i plantowanie glowicy i uszczelka i te inne pierdulki

VOLKSWAGEN Mk3 1.8 90 kM odpalanie na zimno

Witam mam golfika 3 1.8 gl w gazie kwestia jest tego typu ze na zimnym mi gasnie nie zależnie czy na benzynie czy na gazie .Mam takie odczucie jakby nie bylo ssania .SIlniczek krokowy lub kroczkowy jest nowy sprawny . Jak juz sie rozgrzej to jest oki nie wiem o co chodzi aa i tak jak by nie trzymal równych obrotów tzn jak juz chodzi oczywiscie to buja lekoo obrotami czuje po silniki bo nie mam obrotomierza . Prosze o pomoc . POzdrawiam Piotr

witam pozwolicie że dołącze sie do tematu ja mam vw vento 18 abs i podobny problem a mianowicie na zimnym silniku nie odpali bez wciśniętego gazu jak puszcze to zgaśnie. jak się rozgrzeje jest oki pali śmiga itp. czytałem na forum że moge mieć walnięty czujnik temp cieczy chłodzącej wymieniłem (nr 357919501) mierzyłem oporność jest ok ale pokazuje mi 110 i wyżej stopni celcjusza

VOLKSWAGEN Nieszczelność w wydechu

Witam wszystkich. Mam mały problem po wymianie wydechu. Wymieniałem od kata do końca stara zostałą tylko rura kolektorowa. Pomiędzy katem a rurą kolektorową jest nieszczelność. Pytanie czy oprócz takiego pierścienia z konusem przychodzi tam jakaś uszczelka Jak założyć ten pierścień (z jednej strony konus jest większy niestety jak rozcinałem stare śruby to poprostu pierścień spadł

VOLKSWAGEN Jak się rozgrzeje to zaczyna dymić

Witam wszystkich Problem wygląda tak silnik zimny - wszystko ok. jak już się nagrzeje do ok 50 stopni to zaczyna dymić. W dymie jest olej (nie paliwo) czasem lekko mu sie bujają obroty tzn. z 950 spadają na 500400 później to się uspokaja. Silnik szczególnie mocno potrafi przydymić gdy rozgrzany postoi pod światłami na skrzyżowaniu. Czy to może być coś z odmą Może jakieś podciśnienie

witek_vento1.8 ja mysle ze to nie jest az tak powazne aby silnik zmieniacmoze glupia uszczelka pod glowica po rozgrzaniu sie rozszeza sie i ... albo cos innego pod wplywem ciepla przepuszcza.

VOLKSWAGEN bagaznik dachowy

witam planuje wyjazd w gory ze sprzetem i interesowaloby mnie zalozenie bagaznika dachowego pod boxa ze sprzetem. Auto ktorym dysponuje to golf mkIII 94r. hatchback czy ktorys z podanych nizej bagaznikow podola zadaniu oraz bezproblemowo go zamontuje bez wiercenia w dachu httpmoto.allegro.plitem867589674_prawie_nowy_bagaznik_atera_vw_golf_3_vento.html httpmoto.allegro.plitem864114628_aluminiowy_bagaznik_vw_golf_3_vento.html

Golf ma w dachu przygotowane specjalnie otwory do mocowania bagażnika. Musi to jednak być bagażnik dedykowany do Golfa lub vento czyli jak w podanym linku (jeśli jest to rzetelnie podane lecz można wierzyć sprzedawcy - pisze że bagażnik już pracował a jest to bagażnik niemiecki). W mej instrukcji są wskazane miejsca mocowania dwa z przodu dachu i dwa w tylnej jego części. Są one ukryte pod uszczelką nic się nie wierci

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi