części samochodowe nanodatex

volkswagen passat tłoki

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat tłoki

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat tłoki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Tłoki do silnika Ahu

Nie znalazłem podobnego tematu więc pisze nowy. Znalazłem do sprzedania tłoki o numerze 028 107 065AJ i AK i mam pytanie czy orientuje się ktoś czy podejdą one do passata b5 z grudnia 97 z silnikiem AHU Niemam dojścia do Etki i proszę o pomoc znawców tematu.

Numer AJ to jest 1 i 2 tłok AK to 3 i 4 tłok tyle ze do silnika AHU w golfie. Do passata maja inne numery. ciekawe dlaczego.

Po info od kolegi dowiedziałem się że były montowane tylko w golfie ahu i w 99 roku zostały zastąpione tlokami 038 107 065H i J które były montowane do passata. Pytanie dlaczego je zmienili czy były jakieś wadliwe i czy w takim razie warto je kupić i montować Co o tym sądzicie

Zapodam screna z etosa co do tłoków do passata z 1997 r. ScreenShot014.jpg

W etce jest tak samo tylko te tłoki były montowane w golfie a później zastąpili je na 065h i J . To te same co w passacie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AJM a ATJ czy różnią się tłoki i korbowody

Witam może ktoś się orientuje czy AJM i ATJ to te same tłoki i korbowody Pozdr.

Wiem że pytanie trudne ale naprawdę nikt nie wie

niczym

Korbowody mają ten sam numer w etce038 198 401. Samych tłoków nie mogłem znalezćale chyba powinny podejśćbo całe bloki w numerze różnią się tylko ostatnią literą.Bloki silników ATY i AUY nr038 103 101 N.Blok silnika AJM 038 103 101 J.Oczywiście bloki są razem z tłokami.

Wielkie dzięki odnośnie bloków to pasują na pewno. Pozdrawiam.

Zobacz Tłoki, korbowody, pierścienie tłokowe do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT Tłoki korbowody...

Witam Kolega zajeździł silnik 19 TD w Passacie i teraz szuka czesci... Potrzebny mu jest korbowód i wał korbowy ale nigdzie nie idzie tego dostać... Znalazłem jedynie korbowód do silnika bez Turbo. Ktoś z Was może wie czy będzie pasował A może macie jakieś namiary na części używanie do tych silników Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź

poszukaj na forum były podawane namiary na goście co sprzedaje paski na częśći on powinien mieć

Takie rzeczy to tylko po numerach katalogowych i kodach silników bo może być małe zdziwko.

Ta pogoda wszystkich wykończy. Nagłe opady i się stało. Zona wjechała w kałuże (małe jezioro na drodze) zatrzymała się w niej i jeszcze chciała chyba cofać i passat zdechł. Woda we filtrze powietrza w silniku w wydechu wszędzie -( . Mechanik wstępnie zdiagnozował że dwa pierwsze korbowody są ugięte. I tu pytanie bo niewyraźne są numery na nich i nie wiadomo jakich teraz szukać.

VOLKSWAGEN PASSAT tryb awaryjny

witam Powiedzcie mi panowie jak rozpoznac czy mój pasek 1.8i RP nie chodzi w trybie awaryjnym bo mam dziwne wrażenie ze czasem wcisne gaz a obroty rosną a fura nie przyspiesza. przy spokojnej jedie spala ok 14 l. jak tak to co najlepiej zrobić pozdrawiam

Ale zescie sie uczepili volkswagena... ja wiem ze to forum passata ale tryb awaryjny wystepuje w kazdym nowoczesnym samochodzie. Jesli nie chcecie miec z nim do czynienia to pozostaja wam wolnossace jednostki choc i tam komp moze wam splatac figla -) Generalnie najwiecej zaufania pozostaje miec do roweru. Czyli rozumiem ze nie mialbys nic przeciwko zeby np. awaria czujnika spowodowala zmiane skladu

VOLKSWAGEN PASSAT Znikające ciśnienie oleju 16TD

Witam kolegow Mam taki niewielki problem z moim passacikiem mianowicie wczoraj byłem w Warszawie i w drodze powrotnej zaczeła mi sie zaświecać oraz piszczeć kontrolka oleju. co jest dziwne na wolnych obrotach jest oki ale jadac na 5-tym biegu powyzej 80kmh zaswieci sie i po przegazowaniu zgasnie.. hmm tak sie zastanawiam co to może byc.... Macie moze jakies propozycje.. pozdrawiam

i niewiadomo ile wytrzymia po za tym tulejowanie to juz nie jest orginalny material gorzej odprowadzaja cieplo itd... jest wiele zalet tulejowania oraz wiele szlifow. W tym tygodniu rozbiore do konca silnik i zawioze blok zobaczymy co powiedza. Wal wyglada dobrze ale trza go tez dac do sprawdzenia ew. do polerowania jak beda rysy... moze wystarczy... ale wiecie co.. kupilem zaniedbanego passata

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przy uruchamianiu pali na trzy cylindry

mam paska b5 1.6 benzyna 98 rok. przy odpalaniu motor pali nieróno tak jakby na trzech cylindrach po czym za chwilę wyrównuje obroty i wszystko niby jest ok. z rury czuć nie spaloną benzynę może kto coś wie

Witam. Mam passata b5 FL sedan 1.6 ALZ 102KM LPG KME Diego OMVL RegFast. Gdy kupiłem wyczuwałem benzynę. Ciężko było to namierzyć ale okazało się że przy pompie paliwa brakuje takiej gumowej uszczelki gdy ją założyłem zapach benzyny znikł lecz po pewnym czasie pojawił się problem z odpalaniem. Może to nie mieć z tym związku ale ja podejrzewam że ma. Od miesiąca wertuje fora bujam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam forum obserwuję od bardzo dawna lecz teraz potrzebuje pomocy.Posiadam passata 1.9tdi 110kmproblem zaczął sie kilka dni przed zwarią gdy zaczął troszeczke gorzej palić.Jadąc zaczęło rzucać autem zjechałem na poboczeokazało sie ze silnik skacze jakby na 2 tłoki chodziłpo zgaszeniu nie udało sie go odpalić.Przyjechal mechanik wymienil wąż powrotu paliwa lecz nie załozył zaworka

Witam. jestem nowym użytkownikiem forum. Zajrzałem tu bo mam problem z moim passatem. A mianowicie w silniku 1.9 TDI 115KM z 2000r. rozwalił mi się korbowód tzn. wybił tulejkę na sworzniu łączącym go z tłokiem i sam korbowód też uległ zniszczeniu. Problem polega na tym że nigdzie nie mogę dostać w woj dolnośląskim takiego korbowodu. Czy ma ktoś do sprzedania taką część lub namiar na kogoś kto to posiada. Nr wybity na stopce korbowodu to 045C.

Witajcie Nie mogę jeszcze umieszczać oddzielnych wątków więc proszę o jego utworzenie w przypadku kiedy mój opis problemu będzie unikalny (temat) Otóż passat B6 2.0 FSI - serwisowany od samego początku czyli od 2006 r w ASO. Najpierw przez pierwszego właściciela na południu kraju a od ponad dwóch lat w ASO w Bydgoszczy. Na liczniku koło 110 tysięcy. Mój silnik to BVY Ostatni serwis

Witam może miał ktoś podobny problem ze swoim silnikiem. Odkupiłem niedawno passata B5 1.9 tdi z podejrzeniem uszkodzonych panewek. Mechanik rozłożył cały silnik z proch i co W misce olejowej i silniku małe kawałki plastikowych odłamków albo bardzo słabego metalu co łamie się w rekach. Wszystko w bardzo dobrym stanie panewki tłoki głowica itp wszystko w 100% zdrowe. Nic nie poszczerbione

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Podczas jazdy nagle wzrosły obroty a z wydechu dużo białego dymu. Zgasł i nie odpala.

Dziś podczas jazdy nagle samochód wszedł na duże obroty (taki był dźwięk) nie spojrzałem na obrotościomierz w lusterku wstecznym zobaczyłem dużo białego dymu. Następnie samochód zgasł i już nie zapalił. Jak przekręcam kluczyk silnik się obraca ale nie zapala... Co się mogło stać Laweta właśnie odholowała mi moją niunie...

Nie chodzi tu tyle o sam chiptuning ale o maksymalne podniesienie cisnienia turbodoładowania przy niezbyt nowej turbinie jeszcze gorzej jeśli nawet przepuszczającej olej. Silnik a zwłaszcza diesla przed podniesieniem mocy powinien zostać poddany badaniu najważniejszych parametrów gdzie będzie dokonana zmiana parametrów fabrycznych. Jeśli turbosprężarka rozsypie się podczas jazdy z dużą

VOLKSWAGEN PASSAT B3 problem z b3 1.9

Witam wczoraj jechalem do czestochowy ale zaznaczam ze dzien przed wyjazdem mialem wymieniony olejfiltr olejupaliwapowietrza wlano 4 l oleju polsyntetyku 1040 zanim dojechałem do czestochowy zaczela zapalac sie kontrolka od smarowania i pipczec natychmiast zatrzymalem samochód i o dziwo szok 4l oleju poszlo z dymem dolalem oleju i dalej jazda.I moje pytanie jest nastepujace co robić i co jest przyczyna. proszę mi doradzić.

Witam Mój Passio też bierze i to nie mało ale nie tyle co autora tematu jakieś 5l od wymiany do wymiany. Byłem u trzech mechaników i każdy z nich powiedział że wymiana samych pierścieni w dieslu mija się z celem niby kiedyś próbowali i albo nie było poprawy albo wręcz jeszcze gorzej. Może ktoś kto to zrobił wypowie się na forum. Vwmaniac wykręć świece żarowe i sprawdź ciśnienie

VOLKSWAGEN PASSAT Jak podkręcić paska(20l 8 zaworowego 2E 115 koni) na więcej

Witam mam pytanko może ktoś wie jak podkręcić silnik 2.0 8v 115koni na więcej mocy.Czy jest to możliwe

hee to nie tak einfach... zeby glowice wsadzic z 16V to musisz tloki zmieniac bo te z 8v maja szlify na dwa zawory a nie 4 musisz dolot zmienic walki dwa komputer zmienic i cos tam jeszcze wiesz ile to roboty i kasy na mechanika praktycznie to jest kapitalka silnika ja jak bym robil juz z glowica 16V to bym wstawial walki sportowe kolektor rurowy szlif glowicy zrobil tloki z lepszego materialu dolot

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w silniku 1.9 tdi 110 - szukanie przyczyny problemu

Witam Postanowiłem opisać problem na forum gdyż żaden mechanik nie wie co może być przyczyną. Każdy ma inną teorię więc postanowiłem sam zagłębić się w temat. Pacjent Silnik AHF 110KM. Miałem okazję pojeździć tym autem aby zdiagnozować przyczynę. Objaw to metaliczne stukanie słyszalne w kabinie podczas jazdy na niskich biegach. Hałas jakby jeden popychacz bym gumowy (niesprawny)

Popychacze były włożone 2 nowe komplety INA aby wyeliminować ich usterkę i wadliwość nowego towaru. tłoki mierzy się na wysokości sworznia. Na poprzedniej stronie masz pokazany jeden tłok. Dlaczego obstawiasz tłoki skoro zmierzony luz pomiędzy tuleją a tłokiem wynosi 006mm w tym silniku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [B5 1.9TDI]Bardzo słabo pali i kuleje z mocą - Wykresy itp.

Cze Auto passat B5 98 Silnik 1.9 TDI Oznaczenie AHU Od przedwczoraj passat bardzo słabo pali i na moje oko kujele z mocą Trzeba długo palic a jak już zapali to tak dziwnie terkocze.... Zrobiłem Vagowanie i jest błąd Kasowałem błąd ale cały czas to wywalało. 550Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania A teraz z logi na jałowym co wyszło Temperatura było 86stopni a obroty silnika

Witam wszystkich jestem tu nowy mam passat 1.9 tdi silnik avb rok 02 mianowicie mam taki problem z moim paskiem kupilem go z uszkodzona glowicw przeskoczony byl rozrzad sytuacja wyglada tak ze zakupilem glowice tez z avb z pompowtryskiwaczami zdjelem stara tloki ok tuleje bez zadnych rys nic wszystko ok zalozylem nowa glowice rozrzad ustawiony na znaki idealnie wszytsko sie zgadza nowy pasek nowe turbo

Witam wszystkich jestem tu nowy mam passat 1.9 tdi silnik avb rok 02 mianowicie mam taki problem z moim paskiem kupilem go z uszkodzona glowicw przeskoczony byl rozrzad sytuacja wyglada tak ze zakupilem glowice tez z avb z pompowtryskiwaczami zdjelem stara tloki ok tuleje bez zadnych rys nic wszystko ok zalozylem nowa glowice rozrzad ustawiony na znaki idealnie wszytsko sie zgadza nowy pasek nowe turbo

no gumek niewymienialem kupilem glowice kompletna z chodzacego silnika pompowtryskow nieruszalem poprostu odkrecilem caludka kompletna z pompowtryskami i cala wlozylem do swojego tylko vacu pompe przezucilem swoja ale wczesniej na starej glowicy bylo podobnie tez prubowal zalapywac ale niezapalil dopatrzylem sie ze trzy zawory ssace niechodza trzy szklanki byly pekniete wiec dlatego zdjelem glowice

VOLKSWAGEN Rozwalone tłoki 1.8 PF

Witam Mam pytanie jakie tłoki by pasowały pod silnik o oznaczeniu PF ps. czy tłoki od silnika ABS by podeszły i wytrzymały

httpforum.vw-passat.plarchiveindex ... 72537.html To jest ten temat. Osobiście się nie wypowiem bo nie mam pojęcia. Ale skoro numery katalogowe są takie same to można śmiało pakować te tłoki.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Pęknięte szklanki w bloku silnika VW Passat B3

Mam auto od niedawna silnik 19 TD znajomy mechanik powiedział że mam w bloku pęknięte szklanki. O co z tym chodzi bo nigdy się z tym nie spotkałem... Proszę o podpowiedz o co chodzi. Pozdrawiam

passat-b3 mam kilka pytań pęknięcia tulei można stwierdzić tylko jeżeli rozbierze się silnik i to nie do końca. Mi pękły w dohc fiata po tulejowaniu i dopiero lupą znalezliśmy pęknięcia wzdłużne. Objaw standartowy dla uszczelki bąble powietrza w płynie jak okazało sie że to nie uszczelka to oczywiscie głowice zmieniłem. To tez nie pomogło to wydarliśmy tłoki i dopiero wtedy

VOLKSWAGEN PASSAT Passat g60

Przeszukałem forum ale nie znalazłem podstawowych informacji które mnie nurtują odnośnie passata g60. Otóż czy silnik w nim montowany jest to jednostka ta sama co w modelu 1.8 ABS turbina (i wszystkie przeróbki z nią związane) Czy jest tam więcej ingerencji typu inne tłoki pierścienie głowica itp Drugim pytaniem jest czy wszystkie g60 miały napęd syncro Czy napęd ten był montowany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zakup passata B5 - jaki silnik wybrać

witam w najblizszym czasie zamierzam kupić passacika B5 no i oczywiście mam pare problemów najwiekszy problem mam z wyborem silnika najbardziej kusi mnie 1.8T ale obawiam sie że będzie palił z 15l paliwa a ja sporo jezdżę a może 1.8 lub 1.9 130KM bo chyba 1.6 jest za słaby jeśli wybiore jakiś benzynowy to napewno założe gaz no i mam pytanie jak poszczegulne silniki reaguja na instalacje

Witam Ja ponawiam post o kupnie passata B5 mam zamiar taki kupić i skłaniam sie ku 1.8T sprzed 2000 roku.Jeżdzę B4 highline z silnikiem ABF 110kW z LPG wiec chce dalej mieć zapas koni pod maska stąd wybór 1.8T i instalacja LPG I tu pytania do uzytkowników tych silników Ich wady i zaletySłyszałem o dużej awaryjności turboCzego sie wystrzegać przy kupnie tego silnikaSłyszałem tez ze maja

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uszkodzony napiancz łańcucha rozrządu - objawy.

Mam następujące pytanie - mam uszkodzony napinacz łańcucha rozrządu co objawia się głośnym klekotem silnika. Oprócz tego samochód cierpi na okresowe spadki mocy opóźniona reakcja na pedał gazu. Nie chodzi mi o porady co może być przyczyną (przepływka sonda kable itp. itd sprawdzone) tylko o odpowiedź czy takie objawy może dawać właśnie uszkodzony napinacz bo nie wiem czy mam stawać na głowie i szukać innej przyczyny.

Witam z góry przepraszam że wypisuję mój problem w tym temacie ale niestety nie mam uprawnień zakładania nowego tematu. Proszę o wyrozumiałość. Mam problem z moim passatem 1.8 ADR z gazem STAG 300 a mianowicie gdy auto stoi całą noc rano zapala normalnie i po przejechaniu około 200 &8211 400 metrów passat traci moc zaczynają pracować tylko dwa tłoki aż w końcu całkowicie gaśnie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 1.6zwykły gaz nie odpala rano na zimnym silniku

Witam mam problem z odpaleniem mojego passata z samego rana gdy jest zimny kreci normalnie ale nie chce załapać.dodam że próbowałem awaryjnie odpalić z gazu i nie było problemusilnik trochę popracował i przełączyłem na paliwo i wtedy już normalnie pracowal i normalnie odpalil z paliwa.podpinałem kompa nie bylo rzadnych błędów wymienilem filtr paliwa i dalej to samo.może miał ktos z was podobny problem z odpalaniem bardzo proszę o rady co to może być za przyczyna.

Mam podobny problem. passat B5 FL 1.6 benz ALZ plus gaz KME DiegoG3. Kupiłem po miesiącu założyłem gaz. Wszystko było ok. Zauważyłem tylko że jak odsuwam szyby to śmierdzi paliwem albo spalinami. Wszystko niby było sprawdzone ale nie wiadomo skąd ten zapach. Okazało się że przy pompie paliwa w baku nie było uszczelki taki duży gumowy oring. Chyba celowo ktoś go wyjął bo jak kupiłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zapalanie Passata B5 115KM-pompowtryskiwacze

Mam problem tego typu że po zapaleniu silnika na zimno czyli temp. poniżej 10stopni ten strasznie dymi na biało lub błękitnawo obroty troszkę skakają w okolicy 950 i chodzi troszkę nierówno.Odpalić nie ma problemu pali na rys. Objawy te znikają po około 2-3 minutach i jest wszystko ok.Dodam że spaliny mają ostry zapach drażniący nos.Dzieje się tak za każdym razem jak układ chłodzenia ostygnie do temperatury otoczenia.

Witam Mój problem zaczął się jakoś dwa dni temu przedtem mój passat (b5 r.1997 1.9 tdi 110 KM) zapalał normalnie od pierwszego razu nawet na dużych mrozach nie było z nim problewmów w ogóle niekopcił.Lecz wczoraj rano kiedy to go odpaliłem odpalił za pierwszym ale jak dałem mu troche wiecej gazu do 2000 obr na jałowym biegu nagle zgasł przekręciłem kluczyk drugi raz odpalił lecz

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany model

- wszystkie lepsze samochody są serwisowane w ASO. Bez kłopotu np. w Belgii umowić się z wlaścicielem na przegląd autka w tamtejszym ASO (co jest i taniej jak w Polsce i tamtejsze ASO to na prawdę fachowcy). Każde z aut ma książkę serwisową faktury z serwisu i jest w o niebo lepszym stanie jak auta niemieckie. Auta szwedzkie oblukaj choćby tutaj httpwww.bytbil.com A propos passatów

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Nietypowy swap. Passat B6 2.0 TDI

No witam Chciałem się pochwalić osiągnięciem warsztatu w którym pracuję. Mamy klienta który zajechał swoją B6-tke (wypadła korba na trzecim i zrobiła krater w bloku). Klient nie mógł albo nie miał za co znaleźć takiego bloku. My mieliśmy blok z 1.9TDI z audi A4 na pompo-wtrysku. Po przemyśleniach i oględzinach obydwóch bloków doszliśmy do wniosku że zrobimy B6 1.9 TDI z osprzętem

Głowica z 2.0 pasuje do 1.9 nawet uszczelka jest ta sama. Bloki poza niektórymi uchwytami i otworem na czujnik położenia wału różnią się tylko średnicą tulei tłoka. passat zrobił już swoje pierwsze 10tys i zero problemów. Jeśli chodzi o komputer to tylko czujnik położenia wału mógłby stwarzać problem ale też jest z 2.0 Komputer przecież nie wyczai że tłoki mu się skurczyły Polak Potrafi

VOLKSWAGEN PASSAT wywazenie walu Korbowego

czy ktos was to robil i jakie wrazenie po czy zwieksza sie moc itp.jak pisza

A8 - nie każdy zaczyna od Mitsubishi Lancera . Dziwię się jak większość patrzy z pogardą na startujące SC czy maluchy. Tak się składa że najczęściej nie lancery czy imprezy wygrywają popularne KJSy lecz właśnie takie maleństwa - kręte próby cieżko jest przejechać mocnym 4-napędowym autem. Proponuję spróbować się któremuś z Was posiadających nawet 200-konne passaty

VOLKSWAGEN PASSAT Ile za remont kapitalny VR6

Witam jak w temacie mam problem strzelil mi napinacz lancuszka i jakies lyzwy czy pletwy w PASSKU VR6 2.8 AAA 254 tys km i pokrzywilo zawory w glowicy.Problem jest tego typu ze kupilem to auto 3 lata w komisie - oczywiscie zapewniano mnie ze przebieg ma orginalny a mial jakies 190tys km (byl na niemieckich blachach)- posiadam ksiazke serwisowa i jabkby sie zgadzalo.Wczoraj oddalem auto do mechanika

takie jakie maja bycjesli o dol idzie to nie slyszalem zeby trzeba bylo tam po cos grzebacwiec nie powiem ci jakie kosztysprawa nastepna jest taka ze nie znajdziesz uzywanego motoru w dobrym stanieja kupilem silnik z galaxy(800zl)zamontowalem(1000zlz olejami plynami i filtrami) przejechalem 250km i skonczyla sie uszczelka pod glowicawiec odradzam takie interesy silnik z sharana galaxa pasuje do passata

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Vr6 czy B3 2.0 16v

Witam zamierzam kupić paska b3 lub b4 no i mam dwa autka na oku b3 2.0 16v (136km) w zwykłym gazie full opcja skóra itd. i b4 vr6 tu jest założony gaz sekwencyjny. Co lepiej wybrać Jakie będą różnice w spalaniu bo słyszałem że nie wielkie no i sekwencja jeszcze robi swoje. Dodam że b3 ma 330tyś przebiegu a b4 209tyś. Oba podobnie się cenią więc tu nie ma problemu. Koledzy proszę

passat B5 czym różnią się części w AAA i ABV o których mówisz - które jak mówisz ciężko dostać a które nie pasują od AAA Co do masy jaka to różnica 510kg czy więcej tak z ciekawości pytam bo jeździłem takim i takim i zawsze zastanawiałem się gdzie jest różnica. Z tego co wiem to różnica tkwi w pojemności - jak wiadomo rozwiercony jest bo tłoki różnią się średnica no

VOLKSWAGEN PASSAT VR6 vs. 16V (ABF9A)

zauwazylem że niektórym na forum wydaje się że passat B4 ABF ma szanse z B3 VR6 otóż niestety nie ma szans to po pierwsze po drugie jazda vr6 jest o wiele wiele przyjemniejsza jest ciszej i auto jest elastyczniejsze. Uwazam że abf to naprawde dobry silnik zrobiony przez VW Motorsport i malo który trzyma serie większośc z nich ma ponad 150KM w serii oscyluje ok 160KM. niestety dolny zakres

Romciu a może chodziło o wirującą pięść z Brucea Lee passat B5 - jeśli TY zagorzały fanatyk VR6 twierdzisz ze posiada obortowe tłoki - to wielki mega szacun. TO w takim razie gdzie podziały sie te sławne 15stopni miedzy tłokami...hmm moze w Mazdzie RX.

VOLKSWAGEN PASSAT Strasznie klepie po zaworach i brak mocy

Witam. Mam następujący problem. Gdy silnik jest zimny i zaciągam mu ssanie strasznie klepie po zaworach mało tego nie ma mocy pomyślałem sobie że może pasek przeskoczył i przestawił pompę Czy dobrze myślę Teraz najlepsza część. Przejechałem z takim stanem silnika 200km. Mogło pokrzywić zawory

to klepanie to efekt spalania mieszanki w nieodpowiednim czasie więc zawory raczej ok. Co innego jakby ci się rozrząd przestawił wtedy by ci mogły zawory o tłoki wadzić a to już kaplica. U mnie w 1.9D kąt wyrysku reguluje się śrubami przy mocowaniu pompy tzn ustawieniem pompy względem silnika. W TD to niestety nie wiem jak jest. ---------- Post added at 1306 ---------- Previous post was at 1303 ---------- o fuck... to już woła o pomstę do nieba. Chyba ci się passat znudził skoro jeździsz z naderwanym paskiem rozrządu

VOLKSWAGEN PASSAT pękł mi tłok

pytanie z czystej ciekawości padł mi silnik okazało sie ze pekł mi tłok mechanik mi powiedział ze jeszcze sie z taka usterką nie spotkał i ze silnik musiał mieć bardzo duzo przejechane na liczniku mam 182 tyś chyba ktos mi licznik przekrecił nie to jakim czasie pekają tłoki w silniku i jak mozna sprawdzic rzeczywisty przebieg ps zamówiłem juz dół silnika

No tak bo tłoki od tak nie pękają Spermiak a brał Ci olej po tym można się domyśleć o ile był licznik cofany... ---------- Post added at 2152 ---------- Previous post was at 2143 ---------- Przed chwila znalezione na forum zobacz jak trzeba katować silnik żeby zatrzeć. Do końca nie oglądałem bo mi się szkoda go zrobiło i nie wiem czy tłok pękł czy nie... httpforum.vw-passat.plshowthread...701post494701

VOLKSWAGEN PASSAT Pierscienie VW 1.9 TDI 1Z

Cześć wam posiadam passata kombi z silnikiem 1.9 TDI 1Z dziś rozkręciłem cały silnik i wyciągnąłem tłoki i wyjąłem pierścionki i włożyłem je do cylindrów i nie maja za dużych przerw jaka gdzieś powinna być przerwa w tych pierścionkach w silniku Diesla miałem słabe sprężanie. Progów za dużych nie ma na cylindrach są wyczuwalne palcem ale minimalnie. Ile kosztuje cała naprawa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Poważny ubytek oleju

Witam wszystkich.Mam taki problem.Miesiąc temu kupiłem passata b5 1.6 BENZYNA.Gościu od którego go kupiłem jeżdził nim nie cały rok.Podejrzewam że ani paska ani oleju przez ten czas nie wymieniłbo jak go o to zapytałem to zaczął coś kręcić.Olej był w fatalnym stanie.Oczywiście facet nie wiedział jakim olejem był zalany.Wymieniłem olej na Mobil półsyntetyk.Pasek też wymieniłem.Nowy

Oddałam passata do mechanika w związku z tym braniem oleju. Ściągnął głowicę i okazało się że czeka mnie kapitalny remont silnika. Mechanik stwierdził (o ile dobrze pamiętam bo dużo tego mówił) że do wymiany są uszczelki pod głowicą pokrywą zaworów kolektorów pierścienie (mają być jakieś grubsze) tłoki (też mają być jakieś ponadwymiarowe) szlif cylindrów i nie wiadomo co z korbowodem. Czy ktoś robił taki remont silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 padł silnik 18T

Nie mam szczescia do tego passata STandardowo uciekal plyn wiec dalem go do boscha na robienie uszczelki sprawdzili co2 i potwierdzili przedmuch Rozlozyli silnik - peknieta glowica do generalnego remontu luzy powycierane tloki wzery na garach - propozycja serwisu - wymiana motoru. Jestem ZALAMANY co mi sie bardziej oplaci generalny remont czy kupic inny motor Poza tym jak nawet bym kupil kolejny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po wymianie uszczelniaczy kopci i bierze olej.

Witam. Mam passata 1.6 AHL zasilanego LPG. Od jakiegoś czasu zaczął brać olej ok.1.5 litra na 1000 km. Do tego kopcił przy mocnym butowaniu. Wczoraj zostały wymienione uszczelniacze zaworowe dotarte gniazda splanowana głowica założone nowe wszystkie uszczelki i zalany nowy olej Mobil 10w40. Po odpaleniu auto dymi 100 razy bardziej a po przejechaniu spokojniutko 40 km wziął ponad 1 litr oleju. Jestem zdruzgotany... Proszę o rady. Pozdrawiam.

Witam niestety i ja mam problem ze spalaniem oleju (ok.1l na 1000k). Wydaje mi się mój silnik był przegrzany wcześniej więc do wymiany pewnie są uszczelniaczepierścienie i tuleje cylindrów natomiast nie wiem czy tłoki przy przegrzaniu też się wymienia czy nie O spalaniu oleju w 16 AHL było już troche dlatego mam pytanie czy jest na forum użytkownik passata z tym silnikiem który niema tego problemu Tomazo72 czekam na twoją relację z naprawy...

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat tłoki

  • Volkswagen Passat Golf 2.0 8V tłok tłoki korbowód - Sosnowiec (49.99PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9 TDI TŁOKI Z KORBAMI - Bytom (150.00PLN)
  • Volkswagen Passat B4 1.8 tłok tłoki - Orzech (50.00PLN)
  • Volkswagen Passat B3 tłok tłoki 1.6 1,6 - Orzech (50.00PLN)
  • Volkswagen Passat Golf 2.0 8V tłok tłoki korbowód - Sosnowiec (49.99PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9 TDI TŁOKI Z KORBAMI - Bytom (150.00PLN)
  • Volkswagen Passat B4 1.8 tłok tłoki - Orzech (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi