części samochodowe nanodatex

volkswagen jetta silownik

Samochody związane z zapytaniem volkswagen jetta silownik

Pytania i odpowiedzi: volkswagen jetta silownik

VOLKSWAGEN JETTA II Jetta II centralny zamek przerobic na pilot

Witam jak w temacie mam oryginalny pneumatyczny zamek w samochodzie i na zime ze względu że juz miałem problem z otworzeniem samochodu chcę go przerobic na pilot z tego co mi wiadomo to potrzebny jest jakis sterownik do tego no i pilocik najlepiej by mi pasował tzw. scyzoryk Jaki najlepiej kupic zeby przypadkiem na parkingu ktos mi nie otworzył samochodu jak bedzie otwierał sobie Przeglądałem

httppartner.sklep.plpokaz_produkt.phpidprod88 tu masz sam sterownik do niego potrzeba jeszcze centralke i silownik httppartner.sklep.plpokaz_produkt.phpidprod40 cena wychodzi podobna do twojego To co pokazales jest dobre bo mozesz podlaczyc bezposrednio silownik. W moim zestawie musisz przez centralke ale jak sie cos popsuje to masz osobne elementy do wymiany a nie wszystko - jak w przypadku twojego

Alarm jest dobry bo jak cos sie bedzie dzialo z samochodem to pokaze ci to na wyswietlaczu i pilot zacznie wibrowac juz nie bedziesz musial wygladac przez okno czy to twoj samochod czy sasiada. Ze schematu wynika ze jest mozliwosc odpalania go z pilota nie potrzeba do tego skrzyni automatycznej chociaz na automacie masz pewnosc ze samochod nigdzie nie pojedzie bo tu trzeba dodac gazu zeby ruszyl a

z pierwszego rysunku wybierasz 4 schemat Positive and negative tigger i podlaczasz do niego silownik elektryczny przewod niebieski i zielony. Jezeli podlaczysz tak jak napisal Pawel Marek to nie zamkna ci sie drzwi od kierwocy bo nie jest puszczone powietrze do niego i musialbys wymienic tam silownik na taki do ktorego podlacza sie powietrze. Jezeli chcialbys zrobic tak jak napisal Pawel Marek to lock

gratuluje inteligencji silownik elektryczny typu master jest to silniczek elektryczny na 12 V z przelacznikiem. Jezeli doprowadzisz do niego 12V na przewod zielony i niebieski to silownik wciagnie lub wypchni dzwignie (zalezy to od poaryzacji). Przewod czarny bialy i brazowy to przewody od przelacznika. Przewod czarny jest podlaczony do styku kory przelacza sie pomiedzy przewodem bialym i brazowym

VOLKSWAGEN JETTA II Jetta II - na gazie chodzi na benzynie nie.

Witam. Być moze ten temat był poruszany ale ja przeszukałem pare postów i nic nie znalazłem. Mam Jette z 91 r. 18 benz. gaźnik pierburg 2e2 i problem jak w temacie - na gazie chodzi ładnie a na benzynie nie mam wogóle wolnych obrotów i nie moge tego wyregulować. Wymieniłem świece przewody wysokiego napięcia filtr powietrza. Auto było u mechanika ale chyba cienkiego bo mi nic nie poradziła

Koega piszacy o krokowym trochę się machnął. Takowy jest w elektronicznym 2EE a ty masz zwykły 2e2 i krokowego silniczka żadnego nie masz. Było o tym gaźniku sporo parę dnie sam pisałem. Sprawdż węzyki podciśnienia ssanie siłownik trzypołożeniowy zawor iglicowy. Jak nie wiesz gdzie dokładnie co jest poszukaj. Albo na tym forum albo na vwauto.ru. Ciężko dokładnie wyjaśnić jeśli

Zobacz Maski, elementy wygłuszające do VOLKSWAGEN JETTA

VOLKSWAGEN [mkIII] Siłowniki do elekrycznych szyb

Witam Chce zamontować elektryczne szyby do swojego golfa mk3. W związku z tym mam pytanko. Czy ktoś z użytkowników forum używał czegoś takiego chcąc mieć elektryczne szybki w samochodzie httpmoto.allegro.plshow_item.phpitem44892618 httpmoto.allegro.plshow_item.phpitem44167231 Ma w ogóle sens montaż czegos takiego Czekam na opinie.

No jak nie mozesz GOLF 2 (10198381987) [Con deflettore With vent window] jetta (10198381987) [Con deflettore With vent window] GOLF 2 (10198381987) [Con deflettore With vent window] jetta (10198381987) [Con deflettore With vent window] GOLF 2 (9198781991) [Senza deflettore Without vent window] jetta (9198781991) [Senza deflettore Without vent window] GOLF 2 (9198781991) [Senza deflettore Without vent window] jetta (9198781991) [Senza deflettore Without vent window]

VOLKSWAGEN JETTA II Vw Jetta II

Po odpaleniu auta obroty ok 1000 na postoju w ciągu 5 minut obroty potrafią wzrosnąć do 2800. Po ok 10-15 minut spadają do 1000 i tak już zostaną. W trakcie jazdy zejdą do 800 i już jest ok do kończ dnia. Rano ponownie jest to samo. ( stało się to niedawno jak mróz skoczył do -10 stopni) Jak podniosę maskę to mogę nacisnąć dzwigienkę przy siłowniku podciśnieniowym i powoli dzwigienka

VOLKSWAGEN PASSAT elektryczne siłowniki a drzwi kierowcy

Przede wszystkim chciałbym jako nowy użytkownik b6 i -przede wszystkim - forumowicz serdecznie wszystkich pozdrowić. Muszę przyznać że od jakiegoś już czasu przeglądam forum i jest ono dla mnie źródłem wielu ciekawych informacji dotyczących passata. Hej wszystkim Wczoraj odebrałem moje nowe dziecko i muszę przyznać że jestem z pierwszych jazd niezmiernie zadowolony. Jako czytelnik

a tego nie lubię. Przy okazji - może to klima pytanie czu jeżdżenie z off klimą może być szkodliwe Tak pośrednio wynika z instrukcji.. Swoją drogą to pierwsze dość twarde auto w którym ta twardość mi nie przeszkadza a zatem zawieszenie jest ok ( choć stuka na dziurach ). Co do zdjęcia - jutro postaram się zrobić i umieścić w galerii ( bo chyba to jedyna możliwość ). jetta_GT

VOLKSWAGEN Moja Jetta nie odpala mimo iskry

Witam mam jette 1.8 gu na gazniku 2e2 i na benzynie ma bardzo duże obroty 2000tys i postanowielem je zmniejszyć odkręciłem śrubkę z tylu aktywatora przepustnicy bo gdzieś wyczytałem ze on zmniejsza obroty i podkręciłem śrubkę powietrza wolnych obrotów i w sumie obroty spadły tak do 1.5tys ale silnik chudził nierówno nagle zgasł i już go nie odpaliłem ani na paliwie ani na gazie sprawdzałem

obsluga 2e2 to niemalze chirurgia Sprawdz czy swiece nei sa zalane. mogles ustawic zbyt bogata miesznke. Nawet gdybys zepsul silownik 3 polozeniowy czyli ten aktywator przepustnicy to powinien odpalic a potem ewentualnie zgasnac.

VOLKSWAGEN Jetta 1.8 gaźnik - gaśnie przy hamowaniu oraz skręcaniu

Wątpię żeby ktoś pomógł ale może ktoś się znajdzie... Problem polega na tym że jetta silnik 1.8 na gaźniku Pierburg 2ee gaśnie po rozgrzaniu przy hamowaniu oraz skręcaniu. Sprawdzałem podstawę gaźnika - ok. Może ktoś miał podobny problem i coś poradzi

1.8 są na gaźnikach zwykłych bez elektroniki Pierburg 2E2 - to po pierwsze. Po drugie o tym gaźniku między innymi ja napisaliśmy już tyle na forum że starczy poszukać. Ale jeśli faktycznie ktoś wsadził do 1.8 elektroniczny gaźnik 2EE od golfa 1.6 PN czy jakiegoś innego auta- to już kaplica w tym nie pomogę ale tematy o 2EE w PN są na forum rozbudowane i dość konkretne Szukanie zaczynasz

VOLKSWAGEN Jetta - ssanie obroty (filmik)

Mam problem ze swoją Jettą... Silnik 18 na gaźniku. Po odpaleniu samochodu sytuacją wygląda następująco wkręca obroty do 1500 obrotów następnie jakby zaczyna coś gwizdać i obroty idą pod 2000 .. Zamieszczam filmik jak to wygląda i jak to słychać. httpwww.youtube.comwatchv53CpYUMEGZc (w garażu kręciłem więc trochę ciemno) Dalej jak ją przygazuję na ssaniu i puszczę nogę z gazu

Z obrotami różnie najpierw działa zawór elektroczasowy podnosi obroty pod 2000 ale na krótką chwilę na mrozie dłuższą ale nie tyle co u ciebie więc masz go do sprawdzenia (odpięcie 2 wężyków od niego i zaślepienie ich). Po zakończeniu działania tego zaworu obroty są jakieś 1200min. Po rozgrzaniu zależy - granice są szerokie to jest ustawialne może by od 700-900 zależy jeszcze

VOLKSWAGEN Siłownik trzypołożeniowy nie zmniejusza obrotów ssania

Czy jest w stanie ktoś mi pomóc Od kilku dni jak zapalam z samego rana (po nocnym postoju) silnik cały czas trzyma wysokie obroty ssania. Zauważyłem ze siłownik trzypołożeniowy nie wraca do normalnego położenia tylko ma cały czas wypchnięty bolec. Spróbowałem przejechac 3 km na ssaniu i potem postał jakieś 45 minut jak wróciłem to wszystko było ok. Co mam sprawdzić co się mogło stać że nie wraca od razu do normalnego położenia POMOCY

tu jest troche niedomagan tych gaźniczków mam nadzieje ze cos wam pomogę httpkinro.step.com.pljettawarsztat ... 2E21.html zycze powodzenia

VOLKSWAGEN Od jakiego VW siłowniki szyb

Witam Otrzymałem od szwagra dwa mechanizmy do elektrycznych szyb. Problem polega na tym iż nie wiem od jakiego one są auta.Posiadam Golfika MK3 z 95 i chcem je zainstalować właśnie do niego.Może ktoś już widział takie mechanizmy i podpowie czy bedą pasowały do golfika oraz gdzie można kupić oryginalne przełączniki i wiązke elektryczna Pozdrawiam

To jest prowadnica do tylnych szyb. ETKA mówi że to było w -Golf 84-92 -Passat 81-88 -jetta 84-92

VOLKSWAGEN montaż siłowników do maski silnika MK 2

montaż siłowników do maski silnika MK 2. ja w temacie poradzcie jak to zrobić i czy można ktoś tak ma Jak można to fotoporada

Dla tych sknerusów dla których szkoda 100- na piękne chromowane hoodlifters znalałem jeszcze jednego linka httpmatndahat.dhs.orgjettaHoodLifts.htm green_fuck

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM SILNIKIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

Sob Lip 21 2007 1909 ] Właśnie przed chwilą wróciłem z ok 50km podróży w czasie której oczywiście przeprowadziłem pewne badania. Wyszło mi tak Kwestia rezystora nastawnego (potencjometru przepustnicy) - zmierzyłem po 15km jazdy (wczasie gdy silnik dostał podwyższonych obrotów na biegu jałowym) Zrobiłem to tak jak to opisano w książce Bogumił Kalinowski Książka Napraw volkswagen

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM SILNIKIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

Sob Lip 21 2007 1909 ] Właśnie przed chwilą wróciłem z ok 50km podróży w czasie której oczywiście przeprowadziłem pewne badania. Wyszło mi tak Kwestia rezystora nastawnego (potencjometru przepustnicy) - zmierzyłem po 15km jazdy (wczasie gdy silnik dostał podwyższonych obrotów na biegu jałowym) Zrobiłem to tak jak to opisano w książce Bogumił Kalinowski Książka Napraw volkswagen

VOLKSWAGEN Problem z montarzem centralnego zamka

Witam potrzebuję pomocy a konkretnie to jest mi bardzo potrzebny schemat do podłączenia oryginalnego centralnego zamka lub coś w tym stylu. Ułatwiło by mi to montaż wiadomo jak to jest teoretycznie łatwo ale w praktyce to już nie koniecznie Wszelka pomoc mile widziana Autko to mkII z 1990r 3D

Lipek81 wielkie dzięki dużo pomogłeś w przednich drzwiach siłowniki zamontowane pompka też została jeszcze klapka od wlewu i bagażnik tam kompletnie ni jak nie podchodzi być może czegoś brakuje w moim zestawie jetta ma taki sam centralny zamek jak golf w tylnej klapie Przeciągnąć instalacje rurki do pompki i powinno być cacy a żeby za sterować centralnym z pilota zapytam później jak ogarnę całość...

jetta ma inny zamek niż golf. Poza tym zamek do centralnego w tylnej klapie jest inny niż w autach bez centralnego. jetta ma także inne cięgno od siłownika do zamka niż golf.

VOLKSWAGEN MK3 centralny zamek

Słyszałem (czytałem w instr.obslugi MK3) że w celu otwarcia tylko drzwi kierowcy przekręcam kluczyk jeden raz a do otwarcia wszystkich dwa razy. W moim przypadku jednokrotne przekręcenie otwiera wszystkie drzwi. Da sie to jakos zmienić a i jeszcze to Siedząc w środku naciśnięcie rygielka w drzwiach kierowcy nie powoduje zamknięcia pozostałych a powinno

Sorki masz racje. Auta mi sie pomylily Otwieralem bez aku w VW jetta a tam nie ma chyba silownika w drzwiach kierowcy tylko styczniki do uruchamiania pompki.

VOLKSWAGEN [mk2]Czy to oby prawda z tym gaźnikiem

Witam serdeczniemam problem natury gaźnik w MK2.Kupiłem Gofera jakies 3 miechy temustandardowo jak każdy pewnie starałem się stwierdzić jakie ma spalanie.Okazuje się że ok 17 l100km .Po przyjżeniu się z bliska gaźnikowi zobaczyłem że owszem jest to Pierburg....ale nie od Golfaco fajniejsze nawet nie od VW tylko od Forda i co lepsze jeszcze 18 a ja mam silnik 16.Podczas wizyty u gaźnikowca

Szukaj gażnika 2E2 lub 2E3 - oba sterowane mechanicznie. Ten pierwszy miałem w jetta 1.6 - on ma taki siłownik trójpołożeniowy sterowany elektronicznie. Lepszy moim zdaniem bedzie 2E3 bo nie posiada takiego bajeru.

VOLKSWAGEN montaz ori pneumatycznej centralki

witam mam komplet centralki do golfa II i chcialbym jakos ladnie ogarnac jej montaz . przydadza mi sie wszelkie informacje dot. przeprowadzenia wezykow pneumatycznych (umiejscowienie w aucie) takze z ktorej strony znajduje sie pompa (na forum sa tematy dot tego ale zdania sa podzielone). ogolnie jesli ktos montowal albo chociaz zetknal sie z tymi kabelkami wewnatrz auta to prosze o jakies wskazowki . pozdraVWiam

zawa44 swego czasu montowałem ori centrala w jetta MK2. Pompka w styropianie montowana była z lewej strony wężyki puszczałem z pompki pod lewymi osłonami progu i wykładziną trójnik w okolicach oparcia siedzeń i przejście na stronę prawą i tak samo pod osłonami progów i wykładziną oraz do klapki wlewu paliwa. Instalacja szła lewą stroną. W przypadku Golfa wężyk idzie przelotką

VOLKSWAGEN GOLF III Golf 3 - centralny zamek

Witam mam taki mały problem z centralnym zamkiem na początku działał a teraz nie

Co do Mk2 to mialem VW jetta i tam owszem tylko dzrwiami kierowcy sie otwieralo wszystko. Mialem akurat okazje majstrowac przy tym bo lakiernik zepsul mi centrala. Okazalo sie ze w dzwiach kierowcy nie ma silownikia tylko styczniki czy cos takiego. Central nie dzialal bo plastikowy uchwyt druta ktory idzie do stycznika byl pekniety i ten drut wisial sobie luzno. Nie wlaczal wiec centrala po przekreceniu kluczyka.

VOLKSWAGEN Problem z zapaleniem jak zimny

Witam Mam problem z zapaleniem autka jak jest zimno Gdy go zapalę to gaśnie tak jak by nie załączało się ssanie Jak juz załapie to jak dodam mu raptownie gazu gaśnie Stopniowe dodawanie nie wywołuje takiego efektu i po pewnym czasie chodzi tyle że silnik jest zimny a ssanie tak jak by sie wyłączyło Zauważyłem natomiast że w momencie odpalania zimnego silnika cofa sie ten siłowniczek

rozumiem że kolega ma gaźnik 2e2 czujnik ktory niby. CO - tlenek węgla. Chodzi o ustawienie składu mieszanki w gaźniku. Dokręcając śróbkę w prawo czyli do bolca siłownika podnosisz wolne obroty regulując skład mieszanki wkrętem od góry gaźnika również zmieniasz te obroty bo jak mieszanka bogatsza to obroty rosną do pewnego momentu. Dlatego obie regulacje powinno sie robić równocześnie.

VOLKSWAGEN SILKIK 1.9 T D a pompa wtryskowa od Diesel

Witam kupiłem kilka tat temu busa t4 z silnikiem ABL 1.9 TD zauwazyłem niedawno a raczej zdałem sobe z tego sprawe ze przy pompie wtryskowej powinien byc taki siłownik pneumatyczny .połaczony cienkim gumowym wezykiem z kolektorem dolotowym domyslam się ze to urządzenie zwieksza dawke paliwa gdy turbina dostarczy odpowiednie cisnienie powietrza w kolektorze dolotowym.W moim aucie tego nie ma

tEN SIŁownik niweluje drgania-szarpania nadaje płynności pedału gazu nie jest konieczny zbyteczna rzecz aczkolwiek porównania nie mam żeby to polecić zakładać. Widze że ssanko masz na linke wiec poszukaj pompy od 1.6 TD z grzybkiem bo w 1.9 niezawsze takowy jest (jest obudowa a w środku pusty ) pompe za nie duże pieniadze idzie wyrwać a jazda bedzie jak na TD przystało. Taki TD z pompą od D to chyba ostateczność jak jechać trza a nic innego pod ręką nie ma bo jak mówisz jechać to na pewno nie chce. Troche sie załatwiłeś bo auto zamuliłeś a w t4 moc raczej jest potrzebna. Odmul go i poszukaj innej pompy bo przerabiać nie ma co. Główie szukaj od sb jr ra (golf ii jetta passat b3) Jestem ciekaw czy taki TD na pompie od D nadmucha chociaż seryjne doładowanie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi