części samochodowe nanodatex

volkswagen bora głowica

Samochody związane z zapytaniem volkswagen bora głowica

Pytania i odpowiedzi: volkswagen bora głowica

VOLKSWAGEN BORA [Bora AJM rocznik 99r silnik] Czyzby uszczelka pod glowica

Witam od jakiegos czasu przy mocniejszym gazowaniu auta zaczelo ubywac plynu w zbiorniczku wyrownawczym (przy ostrzejszej jezdzie czujnik informowal ze trzeba dolac gdzies tak co 500-700 km). Natomiast przy spokojnej jezdzie ( max 2 tys. obrotow) plynu chlodniczego raczej nie ubywa. Bylem u jednego goscia w warsztacie ktory zdiagnozowal ze jest to albo chlodniczka do wymiany lub tez co gorsze uszczelka

To juz kolejna uszczelka w silniku AJM czesto sie w nich to zdarza juz w tym tygodniu kolega w trzech AJM wymieniał - ten sam objaw przy przegonieniu auta znikał płyn za każdym razem uszczelka. Jak ściagniesz głwoice to radze wymienic zawory wszytskie na nowe- bo zdarzaja sie felery i czasami sie urywają w VW wymiana uszczelniaczy zaworów.

To juz kolejna uszczelka w silniku AJM czesto sie w nich to zdarza juz w tym tygodniu kolega w trzech AJM wymieniał - ten sam objaw przy przegonieniu auta znikał płyn za każdym razem uszczelka. Jak ściagniesz głwoice to radze wymienic zawory wszytskie na nowe- bo zdarzaja sie felery i czasami sie urywają w VW wymiana uszczelniaczy zaworów.[quote] Hmm ja z kolei slyszalem ze ta uszczelka jest

cos drogo jesli chodzi oczesci ja kupilem uszczelke pod glowice w serwisie vw i dalem 131 zlsruby to koszt max100zl co d planowania i sprawdzenia szczelnosci to ceny nie znam ale mysle ze 200zl powinno starczyc co do robocizny to roznie biora 300-500zl. Jak masz troche czasuto zabierz sie do tego sam zajmie ci to caly dzionek jak robisz to pierwszy raz [ Dodano 15 Lis 2008 2334 ] Ja tez mam AJM Wlasnie

Kurde to chyba jakieś fatum odnośnie Naszych Borowików. Patrz mój post - httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt243436 - i też właśnie autko stoi w warsztacie. bora AJM 2000 rocznik... i oryginalny przebieg 96 tysi... kurde... Mi wycenili naprawę z robocizną na 1450zł.

VOLKSWAGEN BORA Uszczelka pod Głowicą Bora AJM

Witam jakieś półtora tygodnia temu zapaliła mi się kontrolka od oleju sprawdzam stan wygląda ok olej czarny i tyle ile powinno być pomyślałem że po ostatniej wymianie nie zresetowali komputera i dlatego się zapaliła. Jednak kilka dni temu usłyszałem niepokojący dźwięk pod maską otwieram a tam zbiorniczek od płynu chłodniczego cały uwalony w oleju. Dodając gazu i odpuszczając

httpwww.google.plcustomdomainsfor ... cof&hlpl

ciacho840 kolego nie badz taki mądry bo to wcale nie musi byc uszczelka pod głowica a uszkodzony wymiennik w podstawie filtra oleju

O dzięki kolego a da rade sprawdzić to samemu czy trzeba z tym jechać do mechanika

AtRLDZ mozna potrzebna rurka fi 12mm trzeba zmostkowac przewody wodne i gotowe

Zobacz Głowice cylindrów do VOLKSWAGEN BORA

VOLKSWAGEN BORA popękana głowica VW Bora

wlasnie zobaczylem ze mam popekana glowice zrobilem pare fotek i podaje link httpwww.fotosik.plpokaz_obrazekdf4 ... e9e33.html na zdjeciu zacznaczylem strzalkami pekniecia. mozecie sie wypowiedziec dlaczego moglo tak popekac i czy cos sie stanie jak bede dalej jezdzil z takimi peknieciami ogolnie zadnych obiaw nie zauwazylem jedynie co to autko ostatnio jakos glosniej troche chodzi jak by gdzies sie tlumik poluzowal czy cos...

To nie głowica a pokrywa zaworów popękała ktoś może za mocno dokręcał lub dokręcił. Sprawdź wieszaki wydechu gumowe czy ok są.

dzieki ze mnie poprawilas) myslalem ze to glowica ale juz wiem ze to pokrywa zaworow myslisz ze z czasem moze byc jakis wiekszy problem z tymi peknieciami

VOLKSWAGEN BORA [INNE] Jaki silnik do VW BORA - rozpoczęty 25 maj 2010 - 2102

Mam do Was pytanie i prosze udzielcie mi szybkiej i dobrej rady chodzi mi o silnik do vw bora jaki dokladnie podejdzie p&p zamiast AJM z 6 biegowa skrzynia Pada mi uszczelka pod głowicą i czy jest sens remontować czy lepiej SWAP

Jakby trzeba było wymieniać motorownie po padnięciu uszczelki pod głowica to silników by zabrakło na tym świecie

VOLKSWAGEN BORA Golfiarze pomóżcie - siostra Bora 2.0 bardzo chora (

Witam Wszytkich Mam spory problem ze swoją Borą 99 2.0 (przelot na tą chwile to 160000 km) a tak naprawde to kilka problemów Jeśli macie siłe czytać i jakieś pomysły rady to będę bardzo wdzięczny. Mianowicie 1. Dziś rano jak ją odpaliłem to spotkała mnie lekka zdziwka tj. wciskając pedał gazu zauważyłem ze samochód się otsro muli - dławi. Dałem mu więc troche w gaz żeby załapał

VOLKSWAGEN Koszty naprawy uszczelki pod głowicą AJM 115KM

Witam Chciałbym się dowiedzieć jakie są średnie koszty wymiany uszczelki pod głowicą w VW bora (115 KM AJM - 6 gear). Niestety dzisiaj zbiorniczek od płynu chłodniczego zapluł mi całe prawe nadkole. Płynu ubyło a jak odkręciłem nakrętke to zaśmierdziało spalinami. Szukałem na forum to nie potrafiłem znaleźć podobnego posta. Jeszcze jedno przy jakich przebiegach w TDI zdarzają

VOLKSWAGEN 1.9 tdi ALH złomować czy naprawiać - głowica do wymiany

Witam serdecznie. Od 6 lat jestem posiadaczem VW bora 1.9 tdi z 2000 roku ( 90 KM ) silnik ALH. Samochód przejchał lącznie 118 tyś mil co daje niecałe 189 tyś km. Osobiście przejechałem tym samochodem 60 tyś km. Po zakupie wymieniłem kąplet rozrządu w warsztacie. Serwisowałem go samodzielnie wymieniając olej wraz ze wszelkimi filtrami co roku lub po przejechaniu 10.000 km. Olej jaki używałem

VOLKSWAGEN BORA Czujnik temperatury bora tdi 115km ajm

Witam czujnik w moim bora raz się włącza i wtedy jest na 90 stopni a jak nie jest na 90 stopni to leży na zero. Chciałbym go wymienić i znalazłem zdjęcia w tym topiku ale to jest inny silnik httpwww.elektroda.plrtvforumtopic1184333.html Teraz pytanie czy u mnie też jest w tym samym miejscu ten czujnik czy wystarczy jak jego wymienię czy gdzieś jest drugi czujnik jeszcze. Opiszę też sytuację

Kolego a ja Ci mówię - płacz i płać - poszła uszczelka pod głowicą. Też mam AJMa też Borę - i też miałem po kupieniu kilka przypadków gdy woda mi wywalała wentylkiem koło zbiorniczka wyrównawczego. AJMy miały fabrycznie kulawą uszczelkę - i w 70% AJMach należy ją wymienić na lepszą niż fabryczną Gdy uszczelka w AJMie poleci - to najczęściej leci między komorą spalania

Odświęże temat. Zdecydowałem się oddać samochód do mechanika który od razu mi mówił że to właśnie uszczelka. Termin był ale mechanikowi padł podnośnik. gdy już naprawił powiedział mi że on jednak jest pewny w 90% że to głowica jest pęknięta bo poczytał więcej o tych silnikach i podobno do 2006 wszystkie miały wadliwe głowice. Poradził sprzedać samochód. Lub oddać gdzieś

VOLKSWAGEN uszczelka pod głowicą

Witam serdecznie forumowiczów. Mam taki mały problem z moja Borą dość nie typowy... chodzi mi głownie o to że padł mi silnik a dokładniej brał olej. Postanowiłem że wymienie uszczelke pod głowicą. Wszystko tj. pięknie ładnie nowa uszczelka pod głowicą głowica po regenaracji itp. ale coż z tego jak po załozeniu wszystkiego odpaliłem go i zaczał pracować pieknie ładnie do czasu

VOLKSWAGEN BORA Mikropęknięcia na głowicy Bora tdi 19 AJM

Tak jak w temacie. Objawy awarii wyglądają następująco ubytki wody podczas dynamiczniejszej jazdy przy zwykłej nic się nie dzieje. Czujnik temperatury martwy lub dochodzący do połowy skali. Na trasie przy prędkości 160 km wyrzuca płyn przez zbiorniczek wyrównawczy. Jak jadę do 2000 obrotów wszystko ok. Mechanicy zgodnie twierdzą uszczelka pod głowicą. Oczywiście część mnie straszy

Moim zdaniem to będzie uszczelka pod głowicą-jak przywiozłem swojego ASVa to miałem identyko objawy jak Ty Co więcej Zimny robiłem test na ciśnienie pompka w zbiorniczek i dzida-wszystko ok. Test na spaliny w płynie-wszystko ok Płynu w oliwie nie byłoauto nie kopciłorano palił na strzała. A z dnia na dzień przy większych odległościach coraz więcej płynu uciekało.sprawdziłem wszystkie

człowieku mikopęknięcia w słupkach 1.9 i głowicach to jak trafić 1 na milion w 2.0 ok tam sie działo ale nie w 1.9 żeby sprawdzić czy to mikropęknięcia i tak musisz wykluczyć 1. uszczelke pod głowicą 2. chłodnice oleju praca moze sie nie zmienic moze zacząć chodzić na 3 gary może zaciągnąć wode do cylindra nagle zaowocuje wygiętą korbą może wymieszać olej z wodą w ostateczności

endoen1 przechodziłem bardzo podobny problem w maju zeszłego roku też wywalało płyn przy większych obciążeniach czego efektem końcowym była wymiana uszczelki pod głowicą spaliny bardzo ładnie dostawały się do kanalików od systemu chłodzącego większe obciązenie większe ciśnienie i wywalało płyn przez zbiorniczek z czasem zbiorniczek zaszedł cały sadzą. nie ma co gdybać

VOLKSWAGEN AJM padł w czasie jazdy głowica pompki

Witam. Mam problem ze swoją Borą 19TDI AJM PD z 2000r. Równo rok temu miałem problemy z paleniem po postoju biały dym kręcenie po 5-6 razy gaśnięcie w czasie jazdy jakby z braku paliwa- ogólnie zapowietrzanie się silnika. Auto poszło pod kompa nic nie znaleziono okazało się że uszczelniacze pompek były nieszczelne. Minął rok jakieś 2 tygodnie temu zauważyłem że auto trochę gorzej

VOLKSWAGEN Czy to uszczelka pod głowicą

Witam Wszystkich. Ostatnio mam problem - wywala mi płyn hłodniczy ze zbiornika wyrównawczego Sprawdzone wszystkie złącza - są okej zero błędów na kompie temperatura ni drgnie z 90st.C jak jadę 10 czy 200 kmh tylko w czasie obciazenia jazda pod górkę lub zmiany biegów przy wyższych obrotach widać ze ze zbiorniczka przez te ujście wylatuje płyn. Dodam ze korek był podmieniany z innego

VOLKSWAGEN BORA Bora 2.0 temperatura silnia wzrasta co moze byc powodem

Witam mam VW bora 2.0 benz z 2002r dzisiaj jechalem i nagle wlaczyla mi sie czerwona kontrolka temperatury silnika i temperatura silnika wzrosla do 130 stopni zgasilem zaplon i po kilku minutach wlaczylem go ponownie i pokazalo sie normalnie a po kilku minutach wzrosla ponownie do 120 stopni. Woda w pojemniku wyrównawczym jest w normalnym poziomie Co moze byc przyczyna

mam jeszcze pytanko czy jest tez mozliwe ze jest to uszczelka pod glowica [ Dodano 25 Mar 2007 2357 ] tak mialem wlaczona klimke

VOLKSWAGEN BORA Bora 1.6 SR - wtryskiwacze

Witam. Jakiś czas temu wymieniając sobie świece w swojej Borze 1.6SR zauważyłem że przy kolektorze ssącym na styku z głowicą jest mokro - lekkoale jednak. Czy jest to wina lejących wtryskiwaczy Zdarza się że auto po przejechaniu pewnego odcinka drogi - nie ma znaczenia jak długiego - nie odpala od razu tylko trzeba lekko wcisnąć gaz... Co Wy na to

VOLKSWAGEN BORA [Bora] Woda z wydechu z jednej rury tylko

Mam do was pytanie czy to normalne ze z wydechu leci dosc sporo wody (mowie o tym gdy samochod chodzi na wolnych obrotach) i to nie wazne czy jest cieplo na zewnatrz czy zimno nie ma roznicy Tej wody jest naprawde dosc duzo i jeszcze jedno pytanie czy to normalne ze ta woda leci tylko z jednej z rur tej zewnetrznej (mam wydech z dwoma rurkami wydechowymi ) .Pomozcie czy to wszystko to jest normalne Silnik chodzi rowno dobrze a wydech tak troche prycha cichutko jakby tam bylo duzo wody.

Dokładnie woda to normalka w systemie zasilania aut benzyna znam takich co przez ta wode z wydechu uszczelke pod głowicą wymieniali tragedia

VOLKSWAGEN BORA [Bora 2.0]Majonez pod korkiem wlewu oleju

Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy i próbowałem znależć odpowiedż na moje pytanie na szukaj ale nic nie ma. Mam taki problem wczoraj po odkręceniu korka wlewu oleju ukazała mi się żółta maż (masełko majonez) płynu chłodzącego mi nie ubywa spadku mocy też niemam świece są nowe auto robi codziennie 2 X po ok. 15km. Ma ktoś jakieś sugestie co to może być Jestem zrezygnowany

to prawda bo wtedy wychodzące ciepło z niej idzie na zewnątrz a wlaściwie do środka auta ale co to ma wspólnego z tym majonezem i nie włączaniem ogrzewania to nie wiem jakoś mnie to nie przekonuje ... co napiusaliście może z poprzedniej wymiany oleju został jakiś syfek bo może wczesniej wymieniana uszczleka i dostał się płyn a nigdy do końca nie zlejesz oleju zawsze coś tam zostaje

VOLKSWAGEN BORA Bora 1.6 SR Model silnika AKL Brak ssania proszę o pomoc

Witam jestem Adam i mieszkam w Koszalinie. Mam Borę 1.6 sr model silnika AKL 8 zaworów 102km. Awaria męczy mnie od jakiś 2 miesięcy. I żaden z mechaników u których w Koszalinie byłem nie jest w stanie mi pomóc. Moja bora nie ma ssania. Kiedy odpalam ją po nocy obroty wchodzą na 1100 następnie schodzą do 900 po dosłownie sekundzie na 400 obrotów silnik próbuje coś podnosić ale bez

Witam miałem taka samom sytuacje z odpalaniem na zimnym silniku i pomógł mi nowy czujnik położenia wałka rozrządu ale odziwo komputer nie pokazywał jego błedu też się meczyłem dobrych pare miesięcy nawet sterownik silnika kupiłem podmieniałem przepustnice wymieniałem uszczelke pod głowicą sonde czujnik temperatury i nic dopiero po wymianie tego czujnika wszystko jest ok

VOLKSWAGEN BORA Linka gazu VW Bora

Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem VW bora z silnikiem 16 8V. Problem dotyczy linki która biegnie z przegrody czołowej bezpośrednio do przepustnicy. Zaczęła się ta linka trochę strzępić i pomyślałem że nic tylko ją wymienię. I zaczęły się schody( Po pierwsze w sklepie z częściami Pan za ladą wywalił karpia i powiedział że te modele linek gazu nie mają ponieważ

pewnie jakimś szczegółem...blok głowica wałki zawory miska układ podciśnienia układ chłodzenia...wsio to samo Koniec OT PS. AKLi albo jest więcej albo częściej się psują dlatego lepiej znamy je z forum

VOLKSWAGEN BORA Wentylator Bora

witam wszystkich mam tamie małe pytanko może mi ktoś pomoże przy jakiej temperaturze załącza sie wentylator w bora 1.9 TDI 116 KM

A po dłuższej jeżdzie chłodnicz robi się ciepła Obydwa węże od chłodnicy są ciepłeInna sprawa jak byś miał przycięty termostat to pewnie już dawno by poszła uszczelka pod głowicą. Przed wymianą termostatu jednak wskazany by był pomiar tempratury cieczy.

VOLKSWAGEN BORA Ubywa płynu chłodniczego VW Bora

Witam Tak jak w temacie ubywa płynu lecz na pewno nie wycieka to z silnika. Płyn wycieka dopiero po zagrzaniu się silnika do 90 stopni. Jak auto stoi na płaskim to kapie po prawym wachaczu a jak podniosłem prawy przedni róg auta na lewarku to płyn zaczął ściekać po tej osłonie termicznej z wydechu. Moje pytanie sprowadza się do tego czy ktoś nie wie jak i gdzie w tamtym miejscu lecą jakieś przewody z płynem ( chodzi o rejon silnik - podszybie - zbiornik wyrównawczy )

Cóż kolego głowica w górę Cię czeka. Moje objawy to wyciek płynu ze zbiorniczka (mokra prawa podłużnica i wszystko pod nią głównie po trasie) piana w zbiorniczku nie przegrzewał się wymiana termostatu nic nie dała podmiana korka i innego zbiorniczka też nie oraz też nie było parowania. Szykuj 2000 zł na remoncik głowicy bo zapewne będzie potrzebna obróbka głowicy uszczelnienia nowe świece żarowe robocizna.

VOLKSWAGEN BORA Bora 2.0 115ps grzeje sie - w srodku zimno (

Witam prosze o pomoc wczoraj wieczorem siedze w borze na parkingu przepalam wszystko dziala - chlodzenie i w srodku cieplo dzis rano wyjezdzam w trase gdzies po ok 20km wielki komunikat STOP patrze a tam 100C jechalem rowno na piate ok 90kmh stanalem otwieram maske a tam plyn cieknie jakby duze cisnienie wywalilo z pol litra ( korek jest ok) jade dalej w srodku nie dziala cieply nawiew ciagle zimne

Wygląda to na uszczelkę pod głowicą skoro tak szybko łapie temperaturę i masz duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Nagrzewnica nie działa gdyż jest prawdopodobnie zapowietrzona.

wszystkie przewody cieple z nagrazewnicy prawy gorący a lewy chlodnawy glowica przy takim przebiegu nigdy nie gazowalem nim ostro nie slychac bulgotania moe termostat

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen bora głowica

  • GŁOWICA VW BORA GOLF PASSAT 130KM 115KM VOLKSWAGEN - Poznań (400.00PLN)
  • GŁOWICA VW VOLKSWAGEN BORA 2.0 2,0 8V CZESCI - OKOLICE KALISZ - KONIN (440.00PLN)
  • GŁOWICA VW BORA GOLF PASSAT 130KM 115KM VOLKSWAGEN - Poznań (400.00PLN)
  • GŁOWICA VW VOLKSWAGEN BORA 2.0 2,0 8V CZESCI - OKOLICE KALISZ - KONIN (440.00PLN)
  • Głowica Volkswagen Bora 1.6/8V 1999 r. - Ślesin (200.00PLN)
  • Głowica Volkswagen Bora 1.6/8V 1999 r. - Ślesin (200.00PLN)
  • GŁOWICA VW VOLKSWAGEN BORA 2.0 2,0 8V CZESCI - OKOLICE KALISZ - KONIN (440.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi