części samochodowe nanodatex

subaru legacy wahacz tył

Samochody związane z zapytaniem subaru legacy wahacz tył

Pytania i odpowiedzi: subaru legacy wahacz tył

SUBARU LEGACY Tuleja wahacza tylna

Nastała konieczność wymiany tulei w tylnym zawieszeniu. Niestety tulei jest bardzo dużo i nie wiem jaką zamówić. Czy możecie mi podpowiedzieć jak jest numer seryjny tulei zaznaczonej na zielono Ewentualnie jak ją określić jak nazywa się ten wahacz httpimageshack.us...0130105123.jpg ASO nie sprzedaje oddzielnej tulei tylko cały komplet wahacza ale widziałem że na allegro jest z czego

Gdzieś tu jest. httpopposedforces...illustration_1

Nie ma indeksu tulei bo ona osobno jako jedyna w tym zawieszeniu nie wystepuje tylko z całym wahaczem .

a może tuleje poliuretanowe Ja kupiłem u producenta na stronie httpwww.strongfle...uemart&Itemid1 jest Twój model. Jak narazie jestem zadowolony. Carfit przestrzegał przed skrzypieniem ale narazie jest ok

ASO nie sprzedaje oddzielnej tulei tylko cały komplet wahacza ale widziałem że na allegro jest z czego wybierać. Jak już wspominali poprzednicy subaru przewidziało wymianę całego wahacza. Nie bez powodu - jest on tłoczony z blachy i w zasadzie jednorazowy. Więc kup cały wahacz i zapomnij o temacie. Na pewno wytrzyma dłużej niż ty będziesz jeździł tym samochodem. A co do poliuretanów

SUBARU LEGACY II BD BG Simer Block Wahacza SUBARU LEGACY II

Jak w temacie potrzebuje takich części jak Simer Block wahacza który wchodzi do przedłużnicy być może zwie sie to troszke inaczej. Potrzebuje prawy i lewy tył subaru legacy II 1997r. 85KW Kombi oczywiscie 4WD . Prosze o zdjęcie takowych częsci i link gdzie moge dostać takie coś

ale co chcesz dowiedzieć się od kogoś ogarniętego Nie dostaniesz adresu sklepu bo na forum polecamy tylko ASO. Zalogowałeś się a nie przeczytałeś regulaminu taki jesteś ogarnięty podpowiem Ci ze mozesz poszukac na stronie ICars na ten przykład.

chodzi Ci chyba o tuleje wachacza wzdłóżnego przerabialem temat nie dawno taniej kupic poliurytany niz ori czesci ja mam zalozone strongflexy. piszesz o wachaczach poprzecznych sa dwa na strone z tylu tylni ma z obu stron taka sama tuleje srednica wew to 14mm przedni od strony kola ma taka jak w tylnim a druga ma napewno mniejsza srednice wewnetrza tj 12mm DNL nie wiem jak teraz ale jak ja szukalem to akurat na allegro nie bylo gumowych)

na forum polecamy tylko ASO Zadzwoń do ASO i zapytaj o coś do Legaca II. znasz takie coś jak allegro I to już ma większy sens. ja mam zalozone strongflexy A i tak najlepiej na tym skończyć.

[quote nameWose85] qbutek Witam wsumie to juz kupiłem ale niewiem czy dobre Wysyłam fotki po świętach cisne do mechanika to zobaczy... Super schemat widze ze mi wyslaleś. jak nie bedą pasowały to sie odezwe a i w przyszłosci to juz napewno bo naczytałem się ze często sie wybijają. Pozdrawiam sle fotke zakupionej częsci w intercarsie bo orginał to cieżko dostać O.o -- So kwi 07 2012

Zobacz Wahacze tylne do SUBARU LEGACY

SUBARU LEGACY III BE BH SPRĘŻYNY LEGACY III - SIEDZI TYŁ

WITAM. Orientuje się ktoś jakie są możliwości podebrania z czegoś innego sprężyn na tylne amortyzatory w legacy III EJ25 Wagon2000 Z tego co się zorientowałem totalny brak zamienników. Może podejdą np z foresteraimprezy lub legacy II Nie wiem czy istotna jest pojemność silnika. Ja mam 25l. Auto oryginalnie na zwykłym zawieszeniu w bagażniku butla gazowa - prawdopodobna przyczyna.

jak to w sprezynie przeciez na zdjeciu wyzej widac ze obok.. Bo to nie jest zdjęcie legacy tylko chyba mercedesa . W legacy jest w sprezynie odkręcamy 2 śruby w podłodze w bagazniku jedną srube przy wahaczu. Wyjmujemy Mcphersona i go rozbieramy .

SUBARU LEGACY Drgania nie tylko przy hamowaniu.

Temat hamulców poruszany jest często ale podejrzewam że u mnie może być co innego. Mianowicie - Nowe tarcze ATE klocki TRW założone w czerwcu. Spokojnie jeżdżone. Po 3 tys km pojawiają się drgania przy hamowaniu. Praktycznie bez powodu - żadnych szaleństw. - Drgania występują głównie na kierownicy nie pedale. Tylko przy lekkim wciśnięciu hamulca lub dużej prędkości. - Lekkie

Opony to pierwsze co zmieniłem (stąd wcześnie zimówki). No i niestety to nie było to. Po zmianie gum stabilizatora i wahaczy zrobiło się rzeczywiście sztywniej (w sensie ogólnej sztywności zawieszenia) ale to tylko spowodowało że problem jest bardziej odczuwalny. Tragedia to nie jest ale denerwuje.

Możesz borykać się z niewyrównoważeniem cząstkowym oczyść dokładnie piastę może masz jakieś zanieczyszczenia między tarczą a piasta i przykręć koła przestawione np. o dwie śruby do przodu to jest najtańszy i najszybszy sposób jeżeli nie pomoże to może poniższy tekst będący cytatem pomoże rozwiązać Ci problem Drgania koła kierownicy mogą powstawać w wyniku niesprawności

SUBARU IMPREZA tylne wahacze GC a nowsze

Mam pytanie czy wszystkie Imprezy GC sedan mają takie same tylne wahacze wzdłużne Jak nie to od czego pasują do 1.8 Czy od gd też podejdą Edytowany przez maciejowski 28 kwiecień 2014 - 1734.

Dokładnie z legacy I też podchodzą.   Jakbyś potrzebował poduszek poli do tego to zapraszam na PW.

SUBARU Zbieżność kół w Subaru Legacy Diesel

Rok temu kupiłem od Emil Frey Polska subaru legacy Diesel (rok produkcji 2010 pierwsza data rejestracji 2011) z przebiegiem 12 700 km. Tydzień temu zmieniałem opony z letnich na zimowe i w serwisie opon zwrócili mi uwagę że coś jest nie tak ze zbieżnością moje przednie opony od strony wewnętrznej wyłysiały. Akurat w planach miałem do zrobienia przegląd po 45 000 km wobec czego szybko

geometrii. EFP jest spółką matką SIP (importera) i pewnie wie że SIP nie uzna takiej wymiany na gwarancji (abstrahując czy jest zasadna czy nie) więc jak sugeruje kolega So What ratując sytuację postanowili zrobić rozwiązanie zastępcze. Pozostaje jednak pytanie czy etycznie jest dbać o wypłatę dywidendy kosztem klienta. Proponuję więc zadzwonić do importera i spytać czy w legacy

SUBARU Legacy B10B11 kompatybilność tulei

Mam następujący problem - w moim turbodziadku trochę elementów gumowych wymaga wymiany i tutaj pojawia się pytanie o kompatybilność części między legacy I i II generacji. httpwww.subarak.com.plprzeniesienie-napedu665-tuleja-mocowania-tylnej-belki-do-subaru-impreza-forester-legacy.html httpwww.subarak.com.plprzeniesienie-napedu766-tuleja-tylnego-dyferencjalu-do-subaru-legacy-outback.html httpwww.subarak.com.plzawieszenie-subaru609-tuleja-t-wahacza-tylnego-wzdluznego-tylna-mocowanie-do-zwrotnicy-subaru-impreza-legacy-forester.html

SUBARU LEGACY Zawieszenie przednie Subaru Legacy MY06 kombi

Witam. Mam do was pytanie coś mi stukało z przodu w aucie (legacy MY06 kombi 2.0 165KM jeszcze przed liftem) więc wybrałem się na ścieżkę diagnostyczną i okazało się że do wymiany są tuleje wahacza przedniego tylne i tu mam pytania 1. Czy żeby je zmienić trzeba ściągać wahacz z auta 2. Jeżeli tak to chyba lepiej od razu wymienić też przednie tuleje 3. Macie namiary na jakieś numery

Witam. Mam do was pytanie coś mi stukało z przodu w aucie (legacy MY06 kombi 2.0 165KM jeszcze przed liftem) więc wybrałem się na ścieżkę diagnostyczną i okazało się że do wymiany są tuleje wahacza przedniego tylne i tu mam pytania 1. Czy żeby je zmienić trzeba ściągać wahacz z auta 2. Jeżeli tak to chyba lepiej od razu wymienić też przednie tuleje 3. Macie namiary na jakieś numery

Witam wszystkich czytających mój wpis...pierwszy wpis Pytanie do Bzikus7 - mógłbyś podać nr tych części - OEM Interesuje mnie komplet tj. tuleja przednia i tylna wahacza przedniego. Jaki był koszt częściwymiany

Hej. Teraz nie mam jak zajrzeć ale jak tylko będę w garażu to wrzucę fotki. Koszt zakupu to tuleja wahacza przód - 90 zł tuleja wahacza tył - 122 zł wszystko raz 2 bo na obie strony. Jeżeli chodzi o koszt wymiany to trudno powiedzieć bo nie miałem czasu wstawić auta do mechanika - a raczej nie znalazłem u siebie żadnego któremu nie bałbym się oddać samochodu. Poza tym auto cały

SUBARU LEGACY III BE BH Pomożecie skompletować GUMY zawieszenia Legacy III

Byłem w JapanCarsie i InterCarsie i w obu tych hurtowniach nie potrafili dobrać potrzebnych mi gum zawieszenia do legacy III. Jest aż tak źle Poniżej lista tego co potrzebuję. Może ktoś z Was wie gdzie to dostanę Może ktoś nawet będzie znał kody producentów Z góry dziękuję za wszelką pomoc PRZÓD 1. 2x łączniki przednie drążka (ma 20mm) stabilizatora 2. 2x poduszki przednie drążka

SUBARU LEGACY Konwersja DMF na solidne kolo...

Ok. Wiec rozumiem ze temat juz 5 razy sie przewinal. Docenilbym bardzo jesli ktos kto wykonal konwersje sie wypowie. Jakie czesci (Walus kupil na ebayu czesci do 2.5). I jak sie zmiania charakterystyka jazdy itd... Historia problemu 2.0 NA 165HP 2006 rok 5 biegów manual kod silnika EJ204 przejechane 46000mil 75000km Kilka tygodni temu auto warczało na mnie jak startowałem przy 1500-2000rpm. To było

No i zrobione. Nie obyło się bez potu i łez. Wiec dla zainteresowanych w wielkim skrócie. Potrzebne Kolo zamachowe z subaru do 99 ( były 2 typy - lekkie 7.5kg i AY-Flex 10kg) później już występują dwu masowe wiec trzeba zgadywać. Moje jest z 2000 IMPREZA 2.0 Ważne jest pcd śrub. czyli średnica na montaż sprzęgła. Tu 268 mm na sprzęgło typu push. Można użyć kolo z 06 Wrx ale tu

SUBARU LEGACY Jakiego wybrać Legacy

Witam wszystkich Pytanie dotyczy wersji kombi. Jaki silnik benzynowy polecacie (pod GAZ)ilu konny jaka skrzynię aut czy manual. Jaki GAZ Stag czy BRC Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i uwagi. P.S. Chydzi mi o roczniki np.1997-2000r.

Ręczna skrzynia ma reduktor skutecznie ułatwiający ruszanie w trudnych warunkach jeżeli potrafisz poprawnie obsługiwać sprzęgło to ja nie widzę problemów z jego przypalaniem. Mi się tylko przypalenie zdarzyło raz ale wtedy do dużą górkę wyciągałem jakiegoś ciężkiego peugeota (bodaj model 405) za pierwszym razem urwało się tylne oczko holu w peugeocie za drugi razem jak złapaliśmy za wahacz to poszło bez problemu. Oprócz chwilowego smrodku innych niepokojących objawów sprzęgło nie zgłaszało zrobiłem na nim jeszcze ponad 70 tys km z silnikiem wolnossącym i mam za sobą kolejne 45 tys z silnikiem turbo - tutaj już prościej je przypalić Automat jest bezstresowy ale nieco mułowaty. Do miasta polecam szczególnie że standardowa 5-biegowa skrzynia w subaru lubi czasem haczyć w jedynką i wstecznym.

SUBARU LEGACY ROZKODOWANIE ROKU PRODUKCJI TURBODZIADEK

CZEŚ POTRZEBUJE POMOCY W ROZKODOWANIU ROKU PRODUKCJI MOJEGO LEGASIA. SAMOCHÓD SPROWADZONY BYŁ Z WŁOCH. NGDYBY SIĘ DAŁO TO POTRZEBUJE TEZ POTWIERDZI AUTOMATYCZNIE DATĘ PIERWSZEJ REJESTRACJI. NUMER VIN JF1BC5CL0BG045572 . NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ PO PODANIU NUMERU NADWOZIA WYCHODZI ROCZNIK 2011 NIEŹLE A WYPRODUKOWANO MIEDZY 1991- 1994 BEZ KONKRETÓW. POZDRAWIAM

Rok modelowy 1992 - z całą pewnością . legacy BCBF miały inną standaryzację kodowania roku produkcji w vinie niż współczesne samochody. Masz stabilizator tylny z łącznikami w kształcie prawie Y z poprzecznymi śrubami łączącymi z drążkiem stabilizatora. Pierwsze rejestracje tego samochodu zaczynają się pod koniec 1991 roku a kończą nawet w 1995 - co skutkuje takimi właśnie wpisami

SUBARU róznica w zawieszeniu miedzy legacy a outback

czym dokladnie rozni sie legacy od outbacka pod względem zawieszenia czy TYLKO sprezyny i amorki sa inne i przez to outback stoi wyzej mowa o modelach z tych samych lat.

Outback stoi wyżej między innymi z tego powodu że posiada podkładki dystansowe między belką zawieszenia przedniego a podłużnicami i inaczej wyprofilowane poduszki tylne przednich wahaczy. W ten sposób jest podniesiony w stosunku do legacy. Dotyczy to zarówno modelu 94-99 jak i 99-03

SUBARU LEGACY Elementy zawieszenia

witajcie już ponad rok użytkuję mojego Legasia i nic złego się z nimi nie dzieje poza zawieszeniem które powoli zaczyna trzeszczeć. Na początek tylne amorki jeden już podczas kupna (i kontroli w ASO) wykazywał ślady pocenia (ponad rok temu) więc dwa tylne zostały wymienne na Kayaby (dwa miesiące temu). Od pewnego czasu dochodzą do moich uszu kolejne trzeszczeniałomoty z zawieszenia

sugeruje padniete laczniki stabilizatora Podzielam zdanie aflinty w kwestii łączników stabilizatora Czy wiecie jeszcze ile sztuk na tył a ile na przód A co z wahaczami Wymieniane całe czy tylko elementy gumowe slesz mógłby pomóc swoim Legasiem robi po 50tys km rocznie

A co z wahaczami Wymieniane całe czy tylko elementy gumowe Nie wiem jak w Twoim roczniku u mnie są wymienne tuleje - ale to dosyć pancerny element i nie sprawia raczej takich problemów jak łączniki stabilizatora

SUBARU LEGACY Subaru Legacy 2.0 GL AT

Witam Serdecznie Mam możliwość zakupu subaru legacy 96 2.0 AT GL w benzynie wersja Islandzka. Wczoraj jeździłem tym autem i jest całkiem komfortowe oraz z tego co zaobserwowałem w całkiem dobrym stanie (pewnie wszystkie wycieki zamarzły ). To że nie ma klimatyzacji to mi akurat nie przeszkadza natomiast dowiedziałem się że w samochodzie tym nie ma ABSu (szczególnie w wersji na Islandię

Jak dokręce PRAWIE już na (czyli zanim będzie max i jak już jest max) i cisnęna każdym rodzaju nawierzchni. Jeszcze jedno to jest normalne że na D jak stoisz w miejscu na hamulcu obroty są na poziomie 600-800 Silnik rozgrzany prosta nawierzchnia bez śniegulodu etc. Mam na myśli postój na czerwonym czy na przejeździe kolejowym bez zmiany na P. Jeździłem wieloma autamipomimo że mam tylko

SUBARU LEGACY Poprawa zawiasu w turbodziadku

Witam Powoli zastanawiam się jak można trochę polepszyć zachowanie zawieszenia w turbodziadkowym kombi. Głównie chodzi mi o mniejsze przechylanie w zakrętach i może delikatne obniżenie. Stąd pytanie do bardziej obytych w temacie. Czy może stabilizatory od GTeka albo WRXa podchodzą do legacy P&P oraz czy mają większą średnicę Czy sprężyny od GTeka również podejdą do dziadka i czy trochę usztywnią zawias Z góry dzięki za pomoc

Witam Powoli zastanawiam się jak można trochę polepszyć zachowanie zawieszenia w turbodziadkowym kombi. Głównie chodzi mi o mniejsze przechylanie w zakrętach i może delikatne obniżenie. Stąd pytanie do bardziej obytych w temacie. Czy może stabilizatory od GTeka albo WRXa podchodzą do legacy P&P oraz czy mają większą średnicę Czy sprężyny od GTeka również podejdą do dziadka i czy

Tak jak już ci Jako napisał - zmiana tyłu to zazwyczaj koniecznośc wymiany rowniez wahaczy na GTkowe bo seria nie podchodzi - inny kształt - chyba że maz już GTkowe ktore byly montowane w ostatniej serii. To akurat łatwo sprawdzić. Dodatkowo potrzeba dużego młota żeby wklepać podłogę i diaxa do podcięcia.

SUBARU LEGACY 3.0 vs 2.5 GT - co lepsze

Witam Na forum nie znalazłem informacji dotyczących porównania tych silników. Chetnie poczytam waszych opinni na ich temat. ich plusy i minusy spalanie wybór skrzyni manualautomat. Będę wdzięczny za info. pozdrawiam

Jest też troszkę cięższe co jest dziwne zważywszy na aluminiowe cześć w zawieszeniu. Generalnie wg mnie wersja spec-b jest bez sensu. Zawieszenie jest lepsze ale to można niewielkim kosztem zmodyfikować. Ale auto bardziej sportowe które ma większy prześwit i jest cięższe to jakaś bzdura. Co do przyspieszenia 3.0 kłóciłem się ostatnio z kolega w pracy który twierdził ze skoro subaru

SUBARU LEGACY REGULACJA ZBIEŻNOŚCI TY TURBODZIADEK

CZEŚC CHŁOPAKI. MAM PROBLEM W MIARĘ NIECODZIENY ALE NA PEWNO PORUSZANY. PO WYMIANIE AMORTYZATORÓW W MOIM LEGASIU CHCIAŁEM USTAWI ZBIEŻNOŚC PRZÓD TYŁ Z PRZODU SIE UDAŁO NATOMIAST Z TYŁU NIE BYŁO TAKIEJ MOZLIWOŚCI W ZWIAZKU Z BRAKIEM MOZLIWOŚCI RUSZENIA ( ODKRĘCENIA) ŚRUB REGULACYJNYCH NA wahaczACH Z POWODU WSZECHOBECNEJ KOROZJI. PYATNIE MOJE JEST TAKIE JAK NAJMNIEJ INWAZYJNYM SPOSOBEM

Jeśli coś nie było ruszane przez 15 lat to i nie pójdzie za 2 dni po WD40 .Podgrzewając palnikem najszybciej spalisz tylko gumę w tuleji zawieszenia . Najszybciej i najtaniej będzie kupić dwie nowe tuleje sruby podkładki i nakrętki w ASO można to zrobić na samochodzie bo tych długich śrub przy piaście też raczej nie ruszysz zeby zdjąć wahacze.

SUBARU Legacy 2.0 GL

zastanawiam się nad zakupem nowej legacy 2.0 kombi. Moze szanowni uzytkownicy tego autka napisza o swoich wrazenia o tym samochodzie. Odstrasza mnie troche brak ksenonow brak ESP. Co wy na to Czy lampy dobrze oswietlaja drogę czy silnik 165 KM to troche nie za malo jak na takie autko Ile to cudo konsumuje w praktyce paliwa ( niestety bedzie to rowniez samochod po miescie) jak z awaryjnoscia Jak z

Aha Zima służy Legasiowi. Przy dużych mrozach nie zapala -ale to szzcegół za to nie stuka przekładnią ani wahaczami. Tylko z klimą trzeba walczyć bez przerwy.

Aha Zima służy Legasiowi. Przy dużych mrozach nie zapala -ale to szzcegół za to nie stuka przekładnią ani wahaczami. Tylko z klimą trzeba walczyć bez przerwy. Piszesz o modelu 2006 czy 2004

Aha Zima służy Legasiowi. Przy dużych mrozach nie zapala -ale to szzcegół za to nie stuka przekładnią ani wahaczami. Tylko z klimą trzeba walczyć bez przerwy. Piszesz o modelu 2006 czy 2004 MY 04

SUBARU LEGACY IV B13 Legacy IV - kontrolka poziomowania bixenonow

Witam po raz pierwszy ) Potrzebuje wesprzeć się Waszą wiedzą w zakresie palącej się kontrolki samo poziomowania Xenonów... Mianowicie przedwczoraj zapaliła się kontrolka ostrzegawcza. Kolejnego dnia (wczoraj) ku mojemu zdziwieniu po uruchomieniu samochodu nic się nie zapaliło (brak zapalonej kontrolki). Przejechałem kilkanaście kilometrów i nadal kontrolka się nie zapaliła. Niestety

Poczyść kostki przy czujnikach.Czujniki są przy przednim i tylnym wahaczu

SUBARU LEGACY wymiana gumy na przegubie przód

witam jak w temacie po wczorajszym przegladzie okazało się że mam peknietą osłone gumową przegubu w prawym przednim kole w lewym też by się przydało wymienic bo zaczyna parcieć. i teraz mam takie pytania co muszę odkręcić w zawieszeniu przegub wyszedł z koła czytałen na forum VW ze w pasatach wystarczy tylko poluzować drązek reakcyjny i wachacz poluzować przy nadwoziu i odkreca

Witam jestem już po wymianie tej mażety największym problemem było wybicie klina przy skrzyni biegów - sonda idealnie zasłaniała tego klina trzeba długim prętem (około 25 cm) o średnicy 5 mm i pod delikatnym kontem pomiędzy kolektorem wydechowym a ramą da się tego klina wybić. co do odkręcania podzespołów zawieszenia to tylko 3 elementy wystarczyło odkręcić takie śruba kulowa

SUBARU LEGACY I BC BJF Problem ze wstecznym i dwoma innymi rzeczami...

Witam mianowicie mam kilka drobnych problemów w legacy 4. 1. Problem z wstecznym biegiem - wchodzi ciężko trzeba niejednokrotnie wysprzęglić żeby go wrzucić 2. Podgrzewanie tylnej szyby - bardzo słabo działa...nawet jak jest tylko wilgotna to zaczynają grzać paski u góry dolne tak jakby nie działały dopiero po przejechaniu 5-10km coś tam lekko rusza...bardzo dziwna sprawa. 3. Stuka mi

1. Problem z wstecznym biegiem - wchodzi ciężko trzeba niejednokrotnie wysprzęglić żeby go wrzucić Rada na szybko przed inspekcją lub przynajmniej wymianą oleju jak nie możesz wrzucić wstecznego to wrzuć jedynkę i wtedy wsteczny powinien wejść łatwiej. . Stuka mi coś w zawieszeniu z przodu - na przeglądzie facet mi powiedział że to tylko jakieś gumy (silent blocki) po obu stronach...może

SUBARU Zawieszenie od Forestera do Imprezy - osobliwy pomysł

Witam Długo o tym myślałem i wpadłem na pomysł żeby zaadoptować do swojej Imprezy samopoziomujące zawieszenie od Forestera. Pewnie większość pomyśli że jestem porąbany i... w sumie ciężko mi się z nimi nie zgodzić ale decyzje podjęte i czas na działanie. Nie mam o tym zielonego pojęcia jak to zrobić i od czego zacząć dlatego zaczynam od najbardziej fachowej pomocy czyli Forum

Długo o tym myślałem i wpadłem na pomysł żeby zaadoptować do swojej Imprezy samopoziomujące zawieszenie od Forestera. Pewnie większość pomyśli że jestem porąbany i... w sumie ciężko mi się z nimi nie zgodzić ale decyzje podjęte i czas na działanie. Nie mam o tym zielonego pojęcia jak to zrobić i od czego zacząć dlatego zaczynam od najbardziej fachowej pomocy czyli Forum subaru

SUBARU Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD

Witam wszystkich.Nieuchronnie w moim życiu nadciąga moment na zmianę samochodu-tudzież realizacje motoryzacyjnych marzeń Po długiej i przenikliwej penetracji rynku doszedłem do wniosku że nie ma samochodu odpowiedniego dla mniejednak po krótkim namyśle pojawiło sie światełko w tunelu.Outback H6 manual konwersja na RWD -taki samochód łączyłby wszystko to co potrzebuje.subaru za jakość

Czy zawias obklegacy jest w 100% swapowalny Jasne tylko ciężko zdobyć garaty.....między legacy a OBK (99-02) masz bodaj 4cm różnicy w wysokosci zawiasu przednia belka jest mocowana na podkładkach między nią a podłużnicami są inne amory i wyższe spręzyny inne poduszki tylne przenich wahaczy inny samolot pod skrzynią a z tyłu są inne amory i sprężyny. Dłuższy jest krzyżak miedzy

SUBARU Bać się tego czy nie

Mam rozterkę Znalazłem bardzo ładne legacy USDM z 2006 w bardzo dobrej cenie 25 SOHC manual no po prostu 100% to czego szukam. Miałem daleko to zleciłem oględziny rzeczoznawcy przez internet. Oględziny wykazały co następuje Jeden właściciel od nowości który kupił go w Stanach w salonie. Buda - tiptop - zero napraw szyby oryginalne nie walony na pewno. Wnętrze - nie zniszczone czyste

SUBARU zakup Subaru

Witajcie Chcę zmienić auto. Auto ma być 4x4 no i zacząłem mysleć poważnie o subaru. Co sądzicie o legacy 2005-2006 rocznik 165 km 2.0. Mamy pytania 1. jakie są koszty utrzymania takiego auta ceny części itd.... jak często wymienia się olej... 2 ile palą te potwory benzyny gazu... bo raczej chce mieć na gaz 3. jakie są wasze doświadczenia z instalacją gazową jakieś problemy 4. najczęstsze usterki bardzo dziękuję za podpowiedzi

legacy ma normalne nie samopoziomujące. Akurat zawieszeniem bym się bardzo nie przejmował moim zdaniem jest wystarczająco pancerne na nasze drogi. Mam 150kkm i na razie tylko jakieś tulejki łączniki i sworzeń wahacza. Bardziej bolało koło dwumasowe wiskoza i łożyska w skrzyni.

SUBARU Subau H6 huczy i tłucze

Witam Mam taki mały problem mam legacy z 2004 silnik h6 przebieg 105 tys z ksiazka serwisowa i dalej serwisowany ostatnio cos zaczeło dziwnie się tłuc za tylna kanapa w serwisie rozbierali amortyzatory wahacze łączniki tuleje łączników łączniki rur. tuleje sanek sanki itd nic nie znalezli a tłucze sie dalej ma ktos jakiś pomysł sugerowali ze to drobne pod kanapą ale raczej nie taki

SUBARU OBK geometria zawieszenia

Watek viewtopic.phpf1&t9798&p330449p330449 sklonil mnie wreszcie do stworzenia prywatnego. Otoz geometria u mnie wyglada tak httpspicasaweb.google.com1111877931 ... 0472883282 . Prawdopodobnie przyczyna bylo zwiedzanie kraweznikapobocza przez poprzedniego wlasciciela. Katow regulowac sie nie da zatem droga redakcjo co mozna z tym zrobic (zakreslone na obrazku) najlepiej w Krakowie

Podjedź do Mysiadła mogę z czystym sumieniem polecić geometrię niezależnie od związków firmowych z resztą sam robiłem w czwartek ) Ja stawiam ze masz w prawym przodzie coś krzywe i się nie obędzie bez wymiany elementu ew. rozbita tylna poduszka przedniego wahacza jak to w legacy.

SUBARU wymiana hamulców bębnowych na tarczowe w GL

Witam W moim GL sport 98 z tylu są hamulce bębnowe. Padły mi amortyzatory i łożysko w jednej piaście pozatym są już zużyte bębny i zastanawiam się czy nie wymienić na hamulce tarczowe (podobno pasują z GT). Czy ktoś ma doświadczenie z taka wymianą czy oprócz całych zwrotnic z czujnikiem ABS i linką hamulca będę musiał wymienić tez przeguby

ja kopiłem komplet od legacy (bez tarcz i zacisków) za 120zl strona. Do tego wymieniłem od razu łożyska bo jedno już było do wymiany. poliuretany kopiłem na httpwww.strongflex.vot.pl Tarcze klocki i zaciski kopiłem rok wcześniej od wrx us (razem z tarczami i zaciskami na przód w bardzo okazyjnej cenie). Ale jeśli chodzi o sens takiej operacji to nie ma sensu Hamulce hamują jak hamowały

Przykładowe oferty części samochodowych subaru legacy wahacz tył

  • subaru legacy zwrotnica tylna,piasta,wahacz 03-08r - Kraków (350.00PLN)
  • SUBARU IMPREZA,FORESTER,LEGACY WAHACZ TYLNY TYL - PODGÓRZYN/JELENIA GÓRA (50.00PLN)
  • subaru legacy zwrotnica tylna,piasta,wahacz 03-08r - Kraków (350.00PLN)
  • SUBARU IMPREZA,FORESTER,LEGACY WAHACZ TYLNY TYL - PODGÓRZYN/JELENIA GÓRA (50.00PLN)
  • subaru legacy wahacz tylny 03-08r. - Kraków (80.00PLN)
  • subaru legacy wahacz tylny 03-08r. - Kraków (80.00PLN)
  • subaru legacy wahacz tylny 03-08r. - Kraków (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi