części samochodowe nanodatex

subaru legacy przód outback

Samochody związane z zapytaniem subaru legacy przód outback

Pytania i odpowiedzi: subaru legacy przód outback

SUBARU LEGACY OUTBACK Subaru Legacy Outback - Światła przód nie świecą...

Witam W subaru legacy outback 1998rp posiadam problem otóż nie świecą mi żadne światła z przodu tył jest ok. przód tylko świecą halogeny. Moja diagnoza - Sprawdziłem czy jest prąd owszem jest gdy podłączam masę z zewnątrz odrazu do światła to świecą pięknie ale jeśli podłącze masę do długich to świecą tylko długie zaś gdy podłaczę masę do drogowych to świecą tylko

Może ktoś grzebał i zamienił kable

A co było robione ostatnio przy aucie z przodu

Niestety nic nie było robione. WIem że nie ma masy przy światłach i że jest sterowanie masą ) ale w jaki sposób doprowadzić tam masę skąd idzie do świateł masa

SUBARU LEGACY OUTBACK [Legacy Outback 97] Masa Światła Przód - Pomocy.

WItam Posiadam legacy outback 1997rp. Proszę o informacje którym kabelkiem wychodzi ze skrzynki masa do świateł przednich.

Sprawdż przełącznik pod kierownicą czy ma masę i ją rozdziela.Masa może iść bezpośrednio wiązką do świateł.Jaki to przewód bez schematu sprawdzisz po kolorze izolacji.

Kolego mam taką kostkę ale jak mam to sprawdzić dokładnie

SUBARU LEGACY OUTBACK dodatkowe oświetlenie z przodu legacyoutback

montował ktos moze dodatkowe oświetlenie z przodu- dalekosiężne typu hella lub wesem&39a dodatkowe światło niekiedy sie przydaje a i tak sobie mysle moze to ciekawie wygladac- jak sie zrobi z umiarem httpallegro.plha...2785127668.html co myslicie

Co prawda nie outback ale zdecydowanie pomaga Załączone miniaturki

Co prawda nie outback ale zdecydowanie pomaga a%20%20data-cke-saved-href do czego to kręciłeś do zderzakabelki uruchamianie z długimi

Witam w legacy III mam 4 szt. na dole w zderzaku (dość małe owalne bosch) a w legacy I wesemy podobne do tych z aukcji 182mm (starszy model) postaram się wrzucić jutro fotki. Co do instalacji to zawsze robiłem sam. Przekaźnik i bezpiecznik. Dalekosiężne wg przepisów muszą być spięte z długimi. Wesemy dają radę i jest wielka różnica między standardowymi długimi nawet w nowych autach. W razie pytań wal śmiało. Pozdrawiam.

Witam w legacy III mam 4 szt. na dole w zderzaku (dość małe owalne bosch) a w legacy I wesemy podobne do tych z aukcji 182mm (starszy model) postaram się wrzucić jutro fotki. Co do instalacji to zawsze robiłem sam. Przekaźnik i bezpiecznik. Dalekosiężne wg przepisów muszą być spięte z długimi. Wesemy dają radę i jest wielka różnica między standardowymi długimi nawet w nowych autach.

SUBARU OUTBACK III BL BP HELP miękkie zawieszenie Legacy Outback po 2005

Z przyczyn oczywistych po pierwszej wymianie oleju po 5.000 km zacząłem normalnie użytkować legacy Kombi z 2008 roku kupione jako nowe u jednego z warszawskich dealerów. Normalnie czyli szybko w zakrętach i na drogach poza miastem. I szok Auto skacze na poprzecznych nierównościach drogi jak amerykańskie wózek włącznie z kilkukrotnym otarciem kół o nadkola przy wcale nie dramatycznym przełomie

Kraszan120 trzeba było kupić legacy. Grubsze stabilizatory zmniejszają właściwości terenowe bo stawiają duży opór kiedy wysokość jednego koła względem drugiego na jednej osi się różni. Szybsza jazda w terenie po takich przeróbkach może prowadzić do urywania mocowania stabilizatora. Przynajmniej w Foresterze jak to często miewał radekk. Ja zmieniałem stabilizatory w Imprezie WRX

SUBARU LEGACY IV B13 legacy IV vs outback iV

Witam To jest mój 1 post (nie licząc przywitania ) wiec proszę o wyrozumialosc.  W sumie nie jestem pewien czy teraz pisze w odpowiednim dziale bo nie byllem pewny czy pisać tu czy w dziale kupię. W weekend znalazłem w siec dwa ogłoszenia i chcialbym wiedziec co Wy jako znawcy marki sadzicie o tych ogloszeniach. Ja obecnie jezdze Honda Civic EP2 05 ale po szesciu latach chyba czas na zmiany

Pierwszy to USA. Przebieg baaaaaaaaardzo mały a siedzenie kierowcy nawet od strony pasażera wygląda na umęczone ( oczywiście zdjęcia nie ma ). Zwróćcie uwagę na przednią tablicę - była prostowana zapewne po dzwonki w przód

SUBARU Legacy Outback hamulce

50 kkm za chwilunie i juz slysze ze klocki z przodu zaczynaja sie witac z rantem chili wymiana. co polecacie only oryginal gdzie zakupic moze znacie jakis sklep online w niemczech to polecam do mazdy mx5 httpwww.ilmotorsport.de ceny duuzo lepsze niz w aso.

jarmaj nie badz taki hop do przodu przyjedziesz tutaj i zobaczymy czy bedziesz kozaczyl na ulicy.. fura ma byc gotowa na WSZYSTKO chili rowniez na wypady do POLSKI

Az aż takie tanie nie są - znalazłem w Pyrlandii za 460 pln komplet do mojego (na przód) Mitexy do Imprezy mieli za 480 pln a do mojego nie maja na stanie. Nie pamiętam już kto tu pisał że Ferodo Performance chodzą za 450 pln na przód - więc chyba porównując Ferodo do EBC to chyba różnica w jakości większa niż w cenie

oj klocki klocki. ja po zakupie swego auta postanowiłem wymienić tarcze z przodu kupiłem coś niby porządnego bo za ponad 500 za sztukę i po 2 tysiach zaczęło telepotać mi autem przy hamowaniu jazda to udręka i wkurzała mnie bardzo pomijając kwestię obciachu. Wymieniłem na oryginały ( sprowadzone od Niemca) i mam już na nich zrobione ponad 60000 no i jakoś super wytrzymują. Teraz czeka

...wiem ze to juz za pozno ale Brembo przód Forester Impreza legacy klocki grati(numer 1257144047)to byloby chyba cos dla ciebie macq

SUBARU LEGACY OUTBACK Wycieraczki szyb ... forester legacy outback uotewer..

jako ze szuwary sie nie psuja a podyskutowac o czyms technicznym milo to grzecznie pytam czy ktos znalazl juz alternatywe dla wycieraczek by subaru tych niskich gumek bez wielkiego stelarza i spoilerow.. bosch to nazywa AEROTWIN inni inaczej w kazdym razie chodzi o mnie glownie o nizszy poziom szumow przy wiekszych predkosciach.. nie znalazlem nic jako komplet w boschu do outbacka w SWF czyli Valeo

Fido__ ja jestem po raz kolejny zadowolony z MotGum. Stosunek ceny do jakości mają bardzo korzystny. Za płaskie do Cytryny dałem 50 PLN za komplet na przód w małej promocji u mojego szklarza.

W ASO. Zapłaciłem ok. 150 zł za komplet na przód.

Ja mam Valeo Revolution (płaskie) i jestem bardzo zadowolony. Cena na przód 90zł.

a kupic musiałem asowe rabat dla stałego klienta i juz za 16231 zł komplecik na przód działają super wczoraj przeszły poważny test warto

SUBARU OutbackLegacyForester LPG - regulacja zaworów

Witam Szukam subaraka w zasadzie biorę pod uwagę outbacka legacy i Forestera najbardziej podoba mi się outback. Jednak kwestia budy jest dla mnie najmniej ważna - wybiorę tą która będzie fajna i zadbana a subaru głównie ze względu na właściwości jezdne i wspaniały napęd na 4 koła. Bardziej interesuję mnie eksploatacja i kwestia silników. Na auto chciałbym przeznaczyć maks 40 tysięcy

W H6 zyskujesz na tym że jest łańcuch więc teoretycznie odpada wymiana rozrzadu po 100kkm choć mój rozrząd po tym dystansie wyglądał jak nowy u zły jestem na siebie że nie poczekałem do 160kkm tak pisze US manual Jako ciekawostka to regulacja zaworów w h6 bez wyciągania silnika (do rozebrania cały przód) trwa ok. 30h

Natomiast H6 z lpg jest malo wiec trudno tu mowic o jakies statystyce mowili mi o dwoch autach ktore przejechaly 80kkm i jedno 120kkm na lpg i nie potrzebowaly regulacji jeszcze Nieco zaskakujące jest to że 20 i 25 potrzebują regulacji na LPG co około 50k a H6 kręci takie przebiegi bez potrzeby regulacji W każdym razie przypadek który ja znam (ale to żadna statystyka) to LPG założone do nowej

SUBARU LEGACY Jakie głośniki przód w 98-03

Jak w temacie... chcę najpierw kupić potem rozbierać drzwi - a nie na odwrót.

marcellus wygłuszenia nie robiłem wiem że efekt jest o wiele lepszy ale ... wystarczy tak jak jest. Głośniki grają fajnie można się przyczepić do tego i owego lecz jak dla mnie jest ok. Przymierzam się jak będzie więcej gotówki do outbacka to w nim może pomarudzę nad wygłuszeniem pozdr.

SUBARU LEGACY Odpięcie Napędu tylnego.Tylko przód.

Witam.Mam pytanie.Dod maska w subaru legacy jest miejsce na bezpiecznik 20A po jego włożeniu mam napęd tylko na przód tylny się odłancza.Sam próbowalem i tak mam skrzynie AUTOMAt.Świeci się kontrolka FWD i mam napęd tylko na przednią oś.Czy tak można jeździć i prosze niepiszcie poco mi to tylko pytam czy można tak jeździć czy ktoś to praktykował

Umów się w Skodzie na jazdę testową No jasne Aha. Na Rajdzie Polskim widzielismy ładną Octavię 4x4 w wersji outback Fajnie wyglądała

Przykładowe oferty części samochodowych subaru legacy przód outback

  • EMU Drzwi przód Subaru Legacy 03- Outback - Kraków (600.00PLN)
  • EMU Drzwi przód Subaru Legacy 03- Outback - Kraków (600.00PLN)
  • SUBARU ZDERZK PRZOD OUTBACK LEGACY 04 05 06 07 08 - gryfino (400.00PLN)
  • SUBARU LEGACY II OUTBACK 97r Błotnik prawy przód - Włodawa (245.00PLN)
  • SUBARU LEGACY II OUTBACK 97r Błotnik lewy przód - Włodawa (245.00PLN)
  • SUBARU LEGACY II OUTBACK 97r Nadkole lewy przód - Włodawa (95.00PLN)
  • SUBARU LEGACY II OUTBACK 97r Nadkole prawy przód - Włodawa (95.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi