części samochodowe nanodatex

subaru legacy pompa paliwa

Samochody związane z zapytaniem subaru legacy pompa paliwa

Pytania i odpowiedzi: subaru legacy pompa paliwa

SUBARU LEGACY IV B13 Filter paliwa Legacy IV

witam .prośba o pomoc. legacy 20litry 138 ps . problem jest następujący kupiłem jeden z filtrów httpwww.sklep.arw... ... 050100261 przekazałem mechanikowi - ten wykręcił pompę ze zbiornika i nie znalazł tam takiego typu filtra. mowił ze może w samej pompie jest inny . pytanie -czy filtr znajduje się w pompie czy w innym miejscu i czy to własciwy filter

Z tego co ja wiem to w twoim legacy (mam takie samo auto) filtr paliwa jest razem z pompa paliwowa (z manuala serwisowego - Fuel filter forms a unit with fuel pump). Wymiana filtra rownoznaczna jest z wymiana pompy. Pozdro.

Z tego co ja wiem to w twoim legacy (mam takie samo auto) filtr paliwa jest razem z pompa paliwowa (z manuala serwisowego - Fuel filter forms a unit with fuel pump). Wymiana filtra rownoznaczna jest z wymiana pompy. Pozdro. Dobrze wiedzieć - dzięki za info. Ja dostałem kilka razy odp. u mechaniorów że panie tu się nie wymienia bo nie ma co wymieniać

SUBARU LEGACY Nagły brak paliwa mimo jego obecności w baku.

Zacznę jeszcze jeden wątek. Niestety przydarzyło mi się to już dwukrotnie... Mam diesla 2.0 z 2008 roku. Raz w Polsce a raz za granicą - komputer pokładowy pokazywał mi odpowiednio 60 i 100 km do zakończenia zasięgu. Kiedy nabyłem auto u dealera auto leciało na oparach ale spokojnie jechało. W ostatnich przytoczonych przeze mnie wypadkach wskazywało kilkadziesiąt a nawet 100 km do skończenia

doswiadczeniawiemze filtry paliwowe w benzyniakach daja rade syfkowi.Rozcialem po 10 latach uzywania od fabryki filtr paliwa w mojej corollce.Wyjalem bibulkerozwinalemwrzucilem nawet na forum toyotypapierek byl na pierwszych zwojach brudnawy.Zero syfu wyczuwalnego palpacyjniezacienienie na bibulce.Uwazamze majac plastikowe zbiorniki w obecnych autachchyba  zle nie jest.Ktos mi mowilze w moim legacym

Stary pilnuj poziomu i staraj się nie jeździć na rezerwie. Komputer wiadomo że przekłamuje Niski poziom w baku nie działa dobrze na wtryski itp - zaciąga najgorszy syfek z dna baku Tak. Powinno się utrzymywać wyższy poziom paliwa ale pompa zawsze ssie z dołu zbiornika a nie z góry. Nie ma znaczenia ile jest paliwa. Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

  Stary pilnuj poziomu i staraj się nie jeździć na rezerwie. Komputer wiadomo że przekłamuje Niski poziom w baku nie działa dobrze na wtryski itp - zaciąga najgorszy syfek z dna baku Tak. Powinno się utrzymywać wyższy poziom paliwa ale pompa zawsze ssie z dołu zbiornika a nie z góry. Nie ma znaczenia ile jest paliwa. Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka  

Nic podobnego. pompa nie jest pływająca. Smok jest prawie przy dnie aby mógł ssać do końca . Jedynym ruchomym tam elementem jest pływak wskaźnika poziomu paliwa. Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

Zobacz Pompy paliwa do SUBARU LEGACY

SUBARU Pompa paliwa

Witam wszystkich Jak to jest z pompą paliwa. W chwili gdy włączę zapłon powinna uruchomić się na moment Problem polega na tym że raz się włącza a raz nie nie wiem czy to jest normalne zachowanie czy świadczy o końcu pompki Auto zapala zawsze tak samo nie zależnie czy pompa włączy się po przekręceniu stacyjki czy nie. Auto SI Turbo99 Pozdrawiam PS. jest późno i jakoś nie mam weny

W nowszych autach to komp pokazuje takie dane w real time data które można podejrzeć z poziomu SSMa czy innegokompa diagnostycznego jak to jest starsze legacy to trzeba się z multimetrem pobawić trochę.

W nowszych autach to komp pokazuje takie dane w real time data które można podejrzeć z poziomu SSMa czy innegokompa diagnostycznego jak to jest starsze legacy to trzeba się z multimetrem pobawić trochę. Nie ma jakiejś innej metody na sprawdzenie tego to dosłownie antyk z 1990 roku a ja niestety nie mam dojścia do tego typu urzadzeńmam za to drugiego antyka z tego samego roku w częsciach

SUBARU Filtr paliwa do Legacy

Witam gdzie znajduje się filtr paliwa u Subarki legacy 25 benzyna 1999 Prosze o pomoc

Co ma miasto do filtru paliwa Filtr znajduje sie na lewym dzwonie kolumny zawieszenia miedzy zbiornikiem spryskiwacza a pompa hamulcowa jest to metalowa puszka wielkosci kubka do kawy z podlaczonymi na gorze gumowymi rurkami

SUBARU LEGACY I BC BJF [Legacy I] Gaśnie zaraz po odpaleniu

Jak w temacie...gaśnie po odpaleniu. Nie notorycznie ale już na tyle często że zaczyna mnie to wkurzać. Sytuacja raczej na zimnym silniku....świece wymienione kable też. Po drugim dłuższym pokręceniu rozrusznikiem odpala ale tak jakby nie dostawał paliwa. Na co powinienem zwrócić uwagę Jedną z podpowiedzi jest sprawdzenie czujników położenia wału i wałka tylko pytanie gdzie one u mnie są

Silnik 2.0 EJ 20 chyba zagazowany generalnie 80% na benzynie jeżdżę .Filtr paliwa razem z innymi filtrami olejem wymieniony w tym miesiącu. Świece też. Jedynie nie wymieniłem kabli i nie sprawdziłem cewki bo nie wiem jak Auto w tej chwili jest u blacharza bo reanimuje nadkola z tyłu ale jak go odbiorę to muszę cewkę sprawdzić. Czy powodem może być też pompa paliwa

SUBARU LEGACY luzy zaworowe

Witam Czy jest ktoś w stanie podać wartości luzów zaworowych do legacy III 2001r 2.0 sohc 125KM Pozdrawiam.

KamilP skąd masz taką ładną tabelkę kurcze właśnie sobie przypomniałem że mam w domu książkę instrukcję obsługi auta legacy oryginalną a tam było że co 105 i Panu Jarkowi powiedziałem co przeczytałem a on że głupoty piszą podobno tak samo tak jak z tym filtrem paliwa co parę dziesiąt tysi km że to złe tłumaczenie z ang czy tam z niemieckiego btw w poniedziałek jadę zmieniać

SUBARU LEGACY problem z zaplonem

witam kupilem ostatnio legacy 93r. 1.8l combi 4wd i nagle podczas jazdy stracil moc i gaznik zaczal strzelac-bylem na komputerze i nic nie wykazalo w czym moze byc problem . auto ma bardzo wielkie problemy z odpaleniem a jak juz zalaczy to nie ma powera zeby uciagnac a auto jest zagazowane ale zarowno na jednym i drugim systemie funkcjonuje tak samo z gory dziekuje pozdrawiam

To legacy to masz I generacji czy już II Auto jest takie od samego kupna czy działało normalnie Trzeba sprawdzić czy auto dostaje paliwo (pompa filtr paliwa wtryski ciśnienie). Trzeba sprawdzić czy świece są sprawne i przewody zapłonowe. Warto sprawdzić ustawienie rozrządu Całą diagnozę i naprawę zrób na benzynie dopiero potem zabieraj się za instalację gazową. I napisz może skąd jesteś (najlepiej w profilu).

SUBARU LEGACY Walbro 255 do turbodziadka

Witam W moim legacy turbo padła pompa paliwa i teraz pytanie dla bardziej rozeznanych w tematyce. Zmieniać na walbro 255 czy kupić seryjną dedykowaną do dziadka Jeśli walbro to czy każda będzie pasować Dodam że w dziadku jest przelot 25 mbc ustawione na 1bar i wkładka pipercrossa. Z góry dzieki za pomoc. Pozdr

SUBARU LEGACY I BC BJF Subaru Legacy 1993r 2.2 turbo rs czy gt

Witam poszukuje kilku odpowiedzi na temat mojego autka jest to subaru legacy 1993r 2.2 turbo EJ22TAW3BB wersja USA ile to ma seryjnie koni słyszałem ze nie posiada IC jakie tam jest turbo i ile dmucha chce uzyskac moc 300-350 KM czy wytrzyma tyle bez kucia jakie mody zeby uzyskac tyle mocy narazie zrobiłem tylko wydech 2.5 i ile mniej więcej moge uzyskac przyrostu podkrecając cisnienie doładowania

sczur dzięki za stronke spec nissan to było turbo t28 wałki hks 264 pompa paliwa walbro 255 turbo popmpowało 0.9 i wydech 3 zakonczony mugenem juz nie wspomne o dolecie swiece itp duzo by trzeba było pisac

SUBARU LEGACY III BE BH legacy 2000 rok 2.5

mam problem z moim legacy. silnik czasem faluje przy gwaltownym dodaniu gazu muli i dopiero pozniej zalapuje. wymienilem swiece kable i nawet cewke moze ktos cos wymysli dzieki

Podepnę się do tematu z tym że pacjent o rok starszy. Czy strzały(wybuchy) w komorze silnika mogły oznaczać początki padniętej przepływki U mnie początki nadciągającego dramatu były bardzo podobne jak u kolegi teraz auto nie odpala. Objawy były takie 1. pływające lekko obroty 2. po wciśnięciu gazu auto zaczynało się mulić brakowało mocy ale nie zawsze - najczęściej na zimnym

SUBARU LEGACY Nierówno ciągnął....

Witam legacy 2.0 MY 07 7 tys km. Miałem taką przygodę z prawie pustym bakiem (kontrolka się za moment zapaliła) dość dynamicznie wjechałem w nierównośi pod tytułem krawężnik Praktycznie od razu zauważyłem co następuje Silnik (nieważne na jakim biegu) zaczął nierówno ciągnąć pomiędzy 2500 obr a 3500 obrotów. Lekko spanikowany nalałem benzyny i nic... Zacząłem ryć w sieci

pompa paliwa nie zassała paliwa w subaraku trzeba mieć zawsze minimum 14 zbiornika i nie ma takich przygód Ale potem z paliwem też nierówno chodził

pompa paliwa nie zassała paliwa w subaraku trzeba mieć zawsze minimum 14 zbiornika i nie ma takich przygód Ale potem z paliwem też nierówno chodził Tak z pełnym bakiem też nierówno ciągnął...a czy pompa to wątpię bo by były jaja przy róźnyxh predkościach obrot. silnika a tu tylko 2500-3500 powyżej 3500 ciągnął jak smok

SUBARU LEGACY IV B13 [Legacy IV] Dzwięk po włączeniuwyłączeniu stacyjki

Witam mam pytanko dotyczace pewnego dzwieku w legacy IV Otoz po przekreceniu stacyjki do pozycji swieca lampki spod deski rozdzelczej (gdzies tak w okolicy schowka pomiedzy nawiewami srodkowymi) slychac tak jakby cos sie tam otwieralo. Dzwiek jest cichy trzeba sie wsluchac trwa okolo 1s i jest to cos w rodzaju żżżżż. Jak sie stacyjke wylaczy (lampki gasna) to jest ten sam dzwiek (cos sie zamyka).

A te żżżż to nie jest przypadkiem pompa paliwa

Toż to klapa recyrkulacji powietrza otwiera się po przekręceniu kluczyka i zamyka po wyłączeniu stacyjki. pompa paliwa raczej nie jest umieszczona za deską rozdzielczą

SUBARU Gaśnie - Subaru Legacy - Hubertus -

Witajcie Otóż mam problem z subaru legacy - Hubertus 93r. Samochód gaśnie i ma nierówną pracę silnika gdy jest zimny i jest na benzynie. Auto jak jest ciepłe i na gazie to jest z nim lepiej. Jeżeli chodzi jeszcze o te gaśnięcie to pewnego dnia na skrzyżowaniu zdechł mi i musiałam coś szybko myśleć więc zepchnęłam go na chodnik i podniosłam maskę poruszałam KABLAMI i odpalił.

pompa paliwa filtr paliwa. Można wlać szuwaxu do benzyny. Można odłączyć aku na chwilę.

SUBARU LEGACY wydajnosc water IC turbodziadek vs. standard GT

hello nurtuje mnie jedna sprawa odnosnie wydajnosci seryjnego wodnego ukladu chlodzenia powietrza w legacy turbo 92. Jak sie ma to np do typowego standardoweg ukladu z GT 99 Robil ktos testy kombinacje w tym temacie Na pewno zyska sie kilka kg wyrzucajac chlodnice przewody i kilka litrow plynow ale jak to sie ma do wydajnosci chlodzenia bede wdzieczny za wszelkie informacje pozdr

może i wodny IC w niektórych przypadkach jest lepszy niech wam będzie ale pod warunkiem że nie jest podłączona odwrotnie pompa wymuszająca obieg płynu i układ jest szczelny.....ja naprawiałem pacjenta któremu spuściłem max.1l płynu z układu....nie sądzę żeby wyparował....a pompa był podłączona jakimiś szlauchami strażackimi ale za to odwrotnie....do tego zakamnieniona pogięta

SUBARU LEGACY 2 problemy...

1. Po przekręceniu kluczyka słychać jest buczenie (ok 2sek).Pojawia się ono nie zawsze i nie znalazłem jakieś reguły buczenia. Raz jest raz nie ma. Przypomina buczenie pompy paliwa z tym że jest duuuuuuuużo głośniejsze. Dochodzi z tyłu auta. Dodam że mam LPG (instalacja zakładana przez subaru). 2. niedomykanie centralnego zamka drzwiach tylnych po stronie kierowcy. Po jednokrotnym kliknięciu czasami drzwi dalej są otwarte. Czy jest jakiś sposób regulacji centralnego zamka

alepka jeszcze by sie przydalo czasem doprecyzowac jakie auto konkretnie masz rocznik silnik specyfikacja US czy EU itd sorki 2.0 NA 2004r 137KM. z tym buczeniem to może silniczek od anteny Nie no raczej nie antenę to mam chyba wklejoną na szybie. Obstawiam albo pompę paliwa albo coś w butli z gazem tylko co z tym że nie jestem pewien czy to gaz. Może to pompa paliwa się kończy... sam już

SUBARU legacy 2.2 gaśnie na benzynie

Witam. mam legacy 2.2 z 92r automat. Jeżdżę nim parę lat auto jest z gazem drugiej generacji. W ostatnich dniach pojawił mi się problem podczas jazdy na benzynie auto zaczyna gasnąć ale jest to bardzo nie regularne czasem od razu po przełączeniu z gazu czasem po 10 km a czasem na wolnych obrotach dodam że jak zgaśnie to odpala bez problemu do następnego razu a LPG jest ok i chodzi zawsze.

Właśnie pierwsze co zrobiłem to przejrzałem kostkę w pompie i inne. Muszę się teraz dobrać do przekaźnika bo jest głęboko pod konsolą i zrobię taki mały manewr podłączę pod wyjście na pompę i pod zasilanie cewki przekaźnika kontrolki i będę obserwował jak się coś wydarzy to spojrzę co gaśnie. Jeszcze małe pytanie co steruje zasilaniem na cewkę przekaźnika pompy bo w tym

Nie masz czujnika ciśnienia paliwa. Przekaźnikiem pompy paliwa steruje komputer. pompa jeśli by się powoli zacierała to najprawdopodobniej by zaczęła dawać niższe ciśnienie co objawiało by się duszeniem przy mocniejszym wciśnięciu gazu. Możesz spróbować z kontrolkami tylko pamiętaj żeby spojrzeć na nie w momencie kiedy silnik jeszcze się obraca

SUBARU LEGACY Dodatki do etyliny E95 dolewać nie dolewać

Pytanie jak w temacie. Co sądzicie o dodatkach do benzyny. Warto dolać coś do baku przed zimą Temperatura spada a i wilgoć w powietrzu coraz większa. Jest sens czy może nie zawracać sobie głowy i nie niszczyć silnika Ktoś z Was asekuracyjnie chrzci benzynę

A ja dolalem millers oils petrol power ECOMAX w forku zadnych efektów ale w AUDI padla pompa paliwa. Mysle ze ten dodatek naprawde dziala i caly syf z zbiornika poszedl na pompe

SUBARU LEGACY Trudności z odpaleniem na rozgrzanym silniku 2.0 Diesel

Witam Mam problem z uruchomieniem silnika ale tylko gdy auto jest rozgrzane np. przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic zaskoczy dopiero za trzecim razem lub gdy przytrzymam go na rozruszniku ale to trochę denerwujące. Auto mam od nowości jedyne jakie lałem paliwa to te z górnej półki i nic innego&33 Problemy pojawiły się przy przebiegu

No u mnie jest podobnie ale na razie jeżdżę. Dłużej kręce rozrusznikiem. A masz może przy tym troche zmieniony dźwięk przy odpalaniu No ba&33 Takie prychnięcie chrząknięcie. Oczywiście tylko na ciepłym silniku czeste obiawy to zawor na pompie padaly czesto A coś bliżej pompa paliwa Który zawór

SUBARU LEGACY Tuning 2.0R

Wiem ze latwiej i teroretycznie taniej jest zrobic swap na turbo ale Czy ktos mapowalzakladal walkipolerowal kanaly w 2.0R I jakie byly tego wyniki

Auto Syms jest z JTCC a Zzyzx jest uzywalny. Z regoly chlopaki w US i Kanadzie kreca RSy na 250. Czy sie nadaje Pewnie tak samo jak 500 konne Rexy. Mi starczy 200 w tym co mam. Pewnie walki chlodnice oleju wtryski z STi przeplywowa pompa paliwa planowana glowica z zaworami z 2.5 i sprezynami z STi chip i 4 przpustnice i 300 koni bedzie. Tylko po co Nie bedzie turbo dziury ale do tesco po maslo tym

SUBARU LEGACY Problem z uruchomieniem na zimno

WItam mam problem z moją subcią. Zaczęło się od stale świecącego Checka okazało się że to błąd P0030 (sonda lambda). Kiedy zbliżają się chłodniejsze dni to się zaczyna (kiedy jest cieplej jest OK) poranny start silnika i nic drugie kręcenie to tak jakby silnik był zalany trzeba kręcić po chwili się rozkolebie i załapie wkręca się na obroty czasami wchodzi ssanie (nie zawsze).

zadorro zakładając że zawory są jednak OK to można przyjąć taki tok - sprawdzić czy dociera paliwo do silnika (filtr paliwa pompa przewody może coś zamarza) - sprawdzić czujniki położenia wału i rozrządu choć raczej to się pod Twój przypadek nie musi kwalifikować ale kosztuje Cię to kilka minut pracy httpwww.forum.sub...178162p178162 - wymiana rozrusznika bo auto słabo kręciło...

SUBARU LEGACY check engine

witam wszskich to znowu ja. cały czas od kąd mam subaru legacy 1.8 z 1990r świeci sie mi kontrolka check engine. poprzedni właściciel twierdił że to od paliwa (mamy na gaz on benzyny wogóle nie tankował i teraz na benzynie nie chodzi dlatego też tankujemy tylko gaz). co to może być sprawdezam w słowniku i pisze silnik w kratę. czy ktoś wie o co chodzi

mali1988 ale sama kontrolka tylko pokazuje że może być jakiś problem - u jednych będzie to czujnik spalania stukowego u innych czujnik położenia wału a u jeszcze innych czujnik położenia przepustnicy bądź sonda lambda... możliwości jest sporo. A niedziałanie auta na benzynie szczególnie tak starego to np. zatkany filtr lub uszkodzona pompa paliwa.

Jak się śmiga tylko na gazie to pewnie pompa paliwa już nie istnieje. Trzeba to naprawić bo któregoś dnia samochód się skończy. Odpalanie tylko na gazie to nie jest dobry pomysł niestety często się mści. Co do check engine - to coś na zasadzie gorączki wiesz że coś się dzieje ale ciężko po samej kontrolce powiedzieć co się dzieje. check engine znaczy po prostu sprawdź silnik.

SUBARU LEGACY Ciężko odpala

Witam wszystkich przeglądałem forum znalazłem parę problemów z odpalaniem ale mój jest inny więc potrzebuję fachowej porady od czego zacząć. Usterka objawia się żę za każdym razem czy silnik zimny czy ciepły auto kręci parę sekund nie odpala od razu od tak zwanego strzału myślałem że akumulator siedzi i za mało prądu daje ale to nie akumulator bo kupiłem nowy auto kręci kręci

ok ale jak to sprawdzić można domowym sposobem czy wizyta u mechanika jeśli to paliwo nie dociera do silnika to może się cofa do baku i zanim pompa poda to jest ta przerwa bo jadąc i wkręcając auto na obroty to jest mały spadek mocy przy 5tyś obrotów potem idzie dobrze jeszcze jak odkręcam korek od paliwa to słychać zassanie

SUBARU LEGACY Auto z Islandi jeździło na pb91 czy pb95

Troszku mnie nie było na forum ale odkąd kupiłem auto zastanawia mnie jedna kwestia. Auto sprowadziłem sobie z Islandii tam rzekomo jest tylko PB91 bądź 95 (już teraz nie pamiętam to było w styczniu br.). Sprzedawca na wszelkie sposoby przestrzegał mnie przed laniem PB98 a już w ogóle PB100. Nie zastanawiałbym się nad tym specjalnie gdyby nie wersja modelu mojego auta mianowicie PX. Może

Troszku mnie nie było na forum ale odkąd kupiłem auto zastanawia mnie jedna kwestia. Auto sprowadziłem sobie z Islandii tam rzekomo jest tylko PB91 bądź 95 (już teraz nie pamiętam to było w styczniu br.). Sprzedawca na wszelkie sposoby przestrzegał mnie przed laniem PB98 a już w ogóle PB100 . Nie zastanawiałbym się nad tym specjalnie gdyby nie wersja modelu mojego auta mianowicie PX.

SUBARU vADEMECUM JAKOŚCI W LEGACY MY05JAK SERWISOWA

WITAM. zamierzam wymieć wiele rzeczy w aucie po zakupie typu rozrząd olej filtry płyny opony felgi klima osprzet silnika i mam parę pytań 1-pompa wody czy skf czy seria (jaka jest seria) od innej niewiele gorzrszej (jakiej firmy) 2-jakie firmy na pasek do rolki napędzającej klimę jaka rolka -skfjaka lepsza rolka ipasek może conti czy mitsuboshi. 3-rolki rozrzadu- skf co jest w spec b gt i

SUBARU FORESTER I SF Prośba o pomoc w diagnozie silnika 2.5 z 98r

Witam serdecznie Panowie mam problem który już kilka razy opisywałem ale niestety nie udało mi się go w dalszym stopniu rozwiązać mianowicie W mojej imprezie zamontowany mam silnik z forestera 2.5 l 1998 w wersji US (wolnossący). Auto pięknie chodziło do momentu kiedy zaczął szarpać i strzelać z wydechu. Problem pojawiał się w zakresie 35 tys obrotów i silnik kreci się max do 5 tys.

czy katalizator nie jest zatkany popękany zajrzyj w rozrząd może się przestawił zmierz ciśnienie paliwa bo druga pompa to nie zawsze to samo co dobra pompa chociaż takie strzelanie to obstawiłabym przepływomierz lub brudny czujnik położenia wału korbowego - kiedyś miałem podobny objaw w GTku filtr powietrza ok znam przypadek że brak prawego nadkola i tłumika szmerów ssania w legacy

SUBARU Coś niedobrego

Odkąd wróciłem tydzień temu ze Spindlerovego Mlyna trawi mnie choroba kaszel katar i ból gardła. Dziś znowu pobudka o 4 rano z bólem gardła głowy i duszącym kaszlem przez ponad godzinę. Najgorsze że medycyna nie jest pomocna w takich schorzeniach albo ja odwiedzam złych lekarzy albo wyjątkowo słaby organizm albo wyjątkowo wredne bakterie czy wirusy które przepraszam za wyrażenie

No to wiemy. pompa paliwa. Ale żeby nie było za fajnie to przy okazji silniczek krokowy (to była kwestia czasu bo już kiedyś ktoś przy nim grzebał i zastosował jakiegoś druta z silikonu...) i dyskotekowe przewody wysokiego napięcia. A jakby jeszcze było mało to rano jakaś baba (jak się później okazało sąsiadka) pięknie cofnęła w legacy żony. No i po zderzaku... Oczywiście miała

SUBARU pomoc w zakupie

witam interesuje mnie zakup subaru legacy 2.5 turbo nigdzie nie moge znalezc danych technicznych dokładnych tego auta.moze ktos mi przybliżyc osiagi tego samochodu i jak daje rade do tuningu można wykrzesac podobne moce jak w sti konkretnie chodzi o ok 350-400km i ponizej 5 sec do 100. za wszystkie rady i wskazówki linki do stron itp bede bardzo wdzięczny . pozdrawiam

No dobra to wiedzę że jednak nie bardzo się orientujesz na co się porywasz. No to po kolei Dolot nie ma żadnego sensu więc od razu można go sobie darować. Wydech jak najbardziej przelot od turbiny. Nie wiem jakie tam są ECU w tym legacy ale w Imprezie od 99 roku można mapować bez problemu. Więc tu będzie podobnie. Jak potem chcesz większe turbo i IC to czeka cię jeszcze (i rozumiem odpowiedni

SUBARU FORESTER Forester 25T - dławi się od 4000 obrmin

Witam Na początek przeproszę za założenie nowego wątku lecz przeglądałem forum w poszukiwaniu opisów problemu podobnego do mojego i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Samochód Forester MY09 rocznik 2008 25T zagazowany. OBJAW Przy nagłym przyspieszaniu pojawia się mocno odczuwalne zadławienie przy 4000 obrmin przy czym nie trwa jedynie ułamka sekundy a w zasadzie uniemożliwia już

Beavis może jest problem z pompą paliwa lub filtrem paliwa Kiedyś był taki temat że instalacja LPG miała negatywny wpływ na mapy benzynowe... ale dotyczyło to pierwszej generacji legacy Turbo.

Beavis może jest problem z pompą paliwa lub filtrem paliwa Kiedyś był taki temat że instalacja LPG miała negatywny wpływ na mapy benzynowe... ale dotyczyło to pierwszej generacji legacy Turbo. Mhm. Chodzi Tobie o przepustowość układu paliwa tak Że kiedy osiągnie jakiś poziom przepływu to niewystarczająca ilość dochodzi No tak ale to wtedy by zawsze przy tych 4000 się załamywał

SUBARU Nie pali nie jedzie

Witam Problemów z odpalaniem cd... Pacjent legacy 2.5AT MY99 BRC Lpg Auto ma nowe kable świece oleje filtry regulacje zaworów uszxzelki pokrywy zaworów itp. 1 Auto nie pali jak jest zimno. Gdy na dworze ciepło to zapalało za drugim trzecim razem (teraz już zimno więc nie wiem). Niestety gdy odpaliło nie chciało jechac dusiło się wydawało mi się że wybuchy paliwa dochodzą z komory silnika

AUDI A4 B8 Turbosprężarki - podstawowe informacje na ich temat - rozpoczęty 16 luty 2008 - 1321

Turbodoładowanie Podstawy teoretyczne Silniki spalania wewnętrznego są silnikami oddychającymi. Oznacza to że potrzebują paliwa i powietrza aby wytworzyć energię. Energia ta wytwarzana jest podczas spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Turbodoładowanie sprawia że mieszanka paliwowo-powietrzna jest bardziej wybuchowa poprzez wtłoczenie do cylindrów więcej powietrza co wytwarza większą

SKODA OCTAVIA [O1] 4x4 1.9 TDI - spalanie

Chciałbym zapytać użytkowników Octavii I 4x4 z dieslem 1.9 jak wygląda u was spalanie Kolega ma benzynę 1.8 4x4 i nie jest to zbyt ekonomiczny pojazd.

4x4 polecam kupie jeszcze raz teść tak mi i bratu pozazdroscił że też kupił 01 4x4 z 04r 19tdi 101km bez wirusa i pali mu 6.8-75 (przesiadka z benzyny co do różnic to jeszcze ma dwukomorowy zbiornik paliwa z pompa elektryczna wyrównującą poziom paliwa Spalanie ciut wyższe bez bólu przyjemnosć z jazdy wieksza rowniejsze zużycie opon przegubów itp. Mam pojęcie o 4x4 bo mam także subaru

Przykładowe oferty części samochodowych subaru legacy pompa paliwa

  • SUBARU IMPREZA,FORESTER ,LEGACY POMPA PALIWA - PODGÓRZYN/JELENIA GÓRA (120.00PLN)
  • SUBARU LEGACY POMPA PALIWA - PILA (60.00PLN)
  • subaru legacy pompa paliwa - Dębowiec (60.00PLN)
  • SUBARU LEGACY POMPA PALIWA - PILA (60.00PLN)
  • SUBARU LEGACY POMPA PALIWA 1996 2.0 1.6 1.8 16V - PILA (40.00PLN)
  • SUBARU LEGACY POMPA PALIWA 94-98 2.0 1.6 1.8 2.2 - Białystok (39.00PLN)
  • SUBARU LEGACY POMPA PALIWA 1996 2.0 1.6 1.8 16V - PILA (40.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi