części samochodowe nanodatex

subaru legacy diesel wtryski

Pytania i odpowiedzi: subaru legacy diesel wtryski

SUBARU LEGACY Benzyna czy diesel dla osoby 15k km rocznie

Witam nie chcę nikogo zanudzać wiec proszę o dwa kliknięcia. Dodam tylko że rozważam zakup legacy 200708 w graniach 50k pln jeżeli benzyna to wyłącznie 2.0 165KM bez gazu. ( manual ) Pokonuje około 15 tyś km rocznie. Co będzie dla mnie lepszym rozwiązaniem dziękuje

dystansie 3 kilometrów czy 100 przejazdów na średnim dystansie 150 km Ja robię 25 kkm rocznie 15 kkm dieslem i 10 kkm benzyną. Średnia długość trasy dieslem wynosi 100 km natomiast benzyną 5 km. Taka kombinacja sprawuje się bardzo dobrze. W przypadku jednego auta oszacuj charakter swojej jazdy jeżeli wyraźną przewagę mają dłuższe trasy kup SBD jeżeli krótsze kup 2.0 NA. subaru

Pokonuje około 15 tyś km rocznie. subaru Boxer diesel fajna elastycznośćprzyspieszenie (bieg IIIIV) - przydaje się przy wyprzedzaniu niskie spalanie (moje średnie rzeczywiste z ostatnich 10 kkm 6.3 komputer 5.6) - brak AT - głośniejszy - bardziej problematyczna konstrukcja (DPF turbina wtryskiwacze) - gorszy rozkład masy (silnik cięższy od 2.0 NA) - niższy prześwit (5 mm ) Jaku użytkownik

SUBARU LEGACY legacy diesel stuki puki

Witam. powróce do tematu panewek czy tam innych rzeczy stukających z racji iż jeden zaklad mówi że panewki drugi że nie. wybieram się w poniedziałek do trzeciego na mam nadzieję ostateczną diagnozę. może jednak ktoś zaobserwujeusłyszy w tym nagraniu coś nietypowego. bo ja juz jestem mocno przeczulony diesel 2008 nagrzany. Szczególnie zastanawia mnie to prychanie pozdrawiam Piotr

Ależ to piękny zapis procesu kalibracji Pytanie tylko dlaczego powtarza się w kółko Czyściłeś wtryskiwacze Tam IMO trzeba szukać problemu. Myślę że ASO najszybciej by odgadło o co chodzi... Pozdr.

Kolego Piotrze... klima włączona -) takie nagrania robimy z AC OFF czasami dodajemy i odejmujemy gazu bo wtedy więcej się dzieje. Z tego za wiele nie wynika oprócz tego że ECU chce poprawić prace wtrysków bo... i tu trzeba diagnozę postawić... Z takim samochodem nie jeździ się do panów Heniów tylko do ASO trzeba podpiąć pod komputer i zobaczyć jak dawkują wtryski a do tych silników

OK. wizyta w ASO zaliczona. padło na wtryskiwacze. trochę je poprawili ale nie wróżą za dobrze. zasugerowali dolanie chemii do baku. ewentualnie ktoś już przerabiał wymianę wtryskiwaczy pod kątem ceny pozdrawiam Piotr

OK. wizyta w ASO zaliczona. padło na wtryskiwacze. trochę je poprawili ale nie wróżą za dobrze. zasugerowali dolanie chemii do baku. ewentualnie ktoś już przerabiał wymianę wtryskiwaczy pod kątem ceny pozdrawiam Piotr Zanim je wymienisz można je gruntownie przeczyścić. Do tego jest dedykowany sprzet i środki które powinny być dostępne w niektórych ASO. W skrócie w obieg paliwa wpina

SUBARU LEGACY Dławienie ponad 2900rpm w Legacy Diesel.

Dzisiaj pędząc do rodziny zauważyłem coś takiego przy wyprzedzaniu gdy wkręcam silnik na wyższe obroty i dochodzą do 2900-3000rpm silnik zaczyna się delikatnie dławić i czuć lekkie szapranie pod butem. Co to takiego Wesołych Świąt

Te i inne denerwujące objawy zniknęły po spaleniu trzech baków z odpowiednim dodatkiem do paliwa. Jeśli masz przejechane więcej niż 50kkm to szczerze polecam zaopatrzyć się w dobre środki do czyszczenia wtryskiwaczy układu paliwowego Pozdr.

Te i inne denerwujące objawy zniknęły po spaleniu trzech baków z odpowiednim dodatkiem do paliwa. Jeśli masz przejechane więcej niż 50kkm to szczerze polecam zaopatrzyć się w dobre środki do czyszczenia wtryskiwaczy układu paliwowego Pozdr. Czy możesz podać na priv nazwy dobrych środków dodatków do paliwa Chciałbym spróbować. Dzięki.

mała ingerencja przy turbo i na jakis czas bedzie ok. chyba że butujemy auto co nie jest łatwe w mieście wtedy powinno byc ok stale.... Panie Andrzeju a jak tam Wasze doświadczenia z urządzeniem do czyszczenia wtryskiwaczy w dyszlach Pozdr.

koledzy to podpowiedzcie co tam dodajecie na te wtryski czy to jakaś wiedza tajemna

SUBARU LEGACY Diesel czy benzyna

Przy rocznym przebiegu ok 20k na trasach do 8-9 km miastem 4razy w miesiący po 60km opłaca się 2.0CVT2.5CVT czy diesla Słyszałem że wersja 2.5 pali mniej z CVT bo jedzie na niższych obrotach. Dzięki.

Jezdzilem 25 LPG a teraz 2 D i w trasie zdecydowanie 2D. jest komfortowo cicho i nie puchnie od 180. Podrozujac 200 kmh hamulec na prawym siedzeniu siedzi cicho OBK 25 stawal sie glosny i bardziej nerwowy. Jezeli duzo po miescie to jednak 25 CVT jezdzilem i bylo fajnie. Po miescie fajniej niz 2 D. DPF to jakas urbanlegend. mi sie nigdy zadna lampka nie zapalila. w ogole nie czuje ze jest ale moja trasa

wtryski dluzej niz 100 km nie wytrzymuja. Kilka kompletów na jedno tankowanie

SUBARU LEGACY Trudności z odpaleniem na rozgrzanym silniku 2.0 Diesel

Witam Mam problem z uruchomieniem silnika ale tylko gdy auto jest rozgrzane np. przejechał powiedzmy 50 km wyłączam zapłon po 5 sekundach próbuję go odpalić a on nic zaskoczy dopiero za trzecim razem lub gdy przytrzymam go na rozruszniku ale to trochę denerwujące. Auto mam od nowości jedyne jakie lałem paliwa to te z górnej półki i nic innego&33 Problemy pojawiły się przy przebiegu

Proponuję zacząć od sprawdzenia i ew. wymiany akumulatora. No chyba że jest nowy to nie mam więcej pomysłów. Najlepiej pojechać do jakiegokolwiek warsztatu który ma tester do spr. pod obciążeniem. Jeśli akumulator jest ok to trzeba by się udać do kogoś kto ogarnia diesla i spr. czy przy rozruchu pompa daje odpowiednie ciśnienie. Czyli najpierw sprawdź aku potem ew.rozrusznik pompę wtryskową a na końcu dopiero wtryski.

Mam dokladnie ten sam problem wtryski w normie czyszczone regularnie w MTS. Swiece zarowe juz padniete ale teraz jest cieplo...Ktos mam jaki pomysl

Jakieś nowości w temacie Bo mnie właśnie też to dotknęło w postaci dokładnie jak opisane powyżej. Przebieg 130kkm wtryskiwacze OK układ paliwowy czysty świece wymienione przy 85kkm. Pozdr.

SUBARU FORESTER Forester Diesel

W obliczu sprzedaży mojego ulubionego ale topornego forka kusi mnie ten słynny sbd. Stąd kilka pytań do posiadaczy tego silnika. Naczytałem się sporo i mam obawy czy w to inwestować. 1. Jaka jest żywotność turbiny i czy można jej stan zdiagnozować ( aby nagle nie zostać bez turba np. na Korsyce) 2. Jaka jest żywotność wtrysków i od czego zależy ( wskazówki eksploatacyjne) 3. Jakie

droga w czteroletnim samochodzie może przekroczyć 50% jego wartości. Czy kupić - wszystko zależy od tego jak użytkujesz samochód i ile kilometrów przejeżdżasz. Czy ja kupię jeszcze raz - chyba nie. Kupując OBK rozważałem zakup benzyny jednak jazda testowa wersją 25l wyleczyła mnie z tego pomysłu. W porównaniu z SBD osiągi są słabe. Myślę że jeśli w najbliższym czasie subaru

SUBARU LEGACY IV B13 Legacy 2.0D 2008 wymiana wtrysków

Witam forumowiczów Mam problem z wtryskami w moim aucie (legacy 2.0D 2008) Co najmniej jeden z nich jest do wymiany. bez wyjęcia nie wiadomo jak pozostałe - to tyle co usłyszałem w serwisie Przy tym koszty kosmiczne 1 wtrysk w ASO 5tyssztuka uszczelki i wężyki 25 tys. robocizna itp oryginalne wtryski znalazłem w cenie stanowiącej 13 tej z ASO Czy ktoś miał podobny problem - i podzieli się

SUBARU czyszczenie wtryskiwaczy

Witam mam pytanko. Stosował ktoś płyn do czyszczenia wtryskiwaczy ( np. STP ) w legacy boxer diesel .08 czy to w ogóle coś pomaga

Stosował ktoś płyn do czyszczenia wtryskiwaczy ( np. STP ) w legacy boxer diesel .08 czy to w ogóle coś pomaga Na pewno pomaga czyszczenie wtryskiwaczy na krótkim obiegu. Sam preparat do czyszczenia jest podawany zamiast paliwa. Jest kilka firm które to produkują. Jednak ich użycie wymaga specjalnego urządzenia i oprogramowania.

Witam mam pytanko. Stosował ktoś płyn do czyszczenia wtryskiwaczy ( np. STP ) w legacy boxer diesel .08 czy to w ogóle coś pomaga Stosowałem BG do baku - bardzo pomaga efekt już po kilkudziesięciu przejechanych km

Witam mam pytanko. Stosował ktoś płyn do czyszczenia wtryskiwaczy ( np. STP ) w legacy boxer diesel .08 czy to w ogóle coś pomaga a co jest nie tak w Pani aucie tzn. na co ma pomóc ...

SUBARU LEGACY zakup Legacy - kilka pytań

witam przymierzam się do zakupu kombi i zależy mi na tym żeby kupić samochód na kilka lat i nie jeździć bez przerwy do serwisu. Nie znam się zupełnie na subaru nigdy nie miałem mają opinię bezawaryjnych - tak jest w rzeczywistości Chciałbym zakupić model z rocznika 2007 nie wiem zupełnie jakie silniki są najlepsze i czy to w ogóle dobry rocznik. Nie zalezy mi na wyczynowej jeździe

jak już zdecydujemy się wykorzystać moc silnika NA to trzeba kręcić wysoko Dlatego wybralem benzyne Do ilu kreci sie diesel pogodzić się z pogorszonym komfortem akustycznym ...mam wrazenie ze dla wlascicieli benzyniakow ten dzwiek jest jak ambrozja i niezadowolonymi minami pasażerów. Zawsze moga wysiasc A na serio - nie zdecydowalem sie na uzywanego diesla z kilku powodow - turbo wtryski sprzeglo filtr. IMHO to podstawowe rzeczy ktore trzeba wziac pod uwage kupujac _uzywane_ auto. T.

SUBARU LEGACY Chodzi jak traktor 2.0 DMY09

Zapytanie w zasadzie w imieniu Kolegi ale miałem okazję słyszeć jak pracuje auto na zimnym silniku(np. po nocy). Po odpaleniu auto na wolnych obrotach pracuje zupełnie normalnie jednak w przedziale 15-2 tyś. obrotów silnik zaczyna pracować jak traktor. Podwyższenie biegu i praca w niższym przedziale obrotów powoduje normalną pracę. Po dogrzaniu przypadłośc znika. Stawiamy na rozrząd

Myślę że ci którzy twierdzą że diesel subaru w zimie musi pohałasować nie doświadczyli tego o czym tutaj mówimy. Że zimny silnik diesla pracuje głośniej - tego nikt nie neguje natomiast tak głośna i nieprzyjemna praca silnika jaka czasami występuje (w każdym razie w moim OBK) nie jest w żadnym razie akceptowalna i może ktoś wyjaśni dlaczego nie występowała w samochodach nowych

JAGUAR X TYPE CF1 Jaguar X-Type 2.0 Diesel 2004-2006r. czy warto kupić

Witam wszystkich Od jakiegoś czasu zainteresowany jestem zakupem Jaguara jak w temacie. Bardzo mi się podoba i czas te zainteresowania urzeczywistnić. Jednak przed tym muszę zebrać jak najwięcej informacji na temat silnika (2.0 diesel). Z tego co udało mi się ustalić to jest to silnik forda oparty o Common Rail. I tutaj potrzebuję opinii. Ponieważ wielu znajomych ma podejście do aut o napędzie

czy wtryski to i tak będzie za co naprawiać. Nie zamieniłbym na benzyniaka 2.5 czy 3.0 . Jaguar x-type to auto z segmentu D    (Alfa Romeo 159 Audi A4 BMW serii 3 Citron C5 Fiat Croma Ford Mondeo Honda Accord Hyundai Sonata Jaguar X-Type Kia Magentis Lancia Lybra Mercedes Klasy C Mazda6 Nissan Primera Opel Insignia Opel Vectra Peugeot407 Renault Laguna Saab 9-3 koda Superb subaru

BMW SERIES 5 E60 E61 CHCĘ KUPI E6061 PROSZĘ O POMOC W WYBORZE

Witam jestem nowy na forum BMW na co dzień jeżdżę Golfem IV jednak przymierzam się do czegoś większego z myślą o eksploatacji pojazdu mniej więcej przez 5 lat bez większych przygód (typu wymiana polowy silnika za 10k) oczywiście nie jestem hipokrytą i zdaje sobie sprawę ze eksploatacja jest zdecydowanie bardziej kosztowna niż eksploatacja mojego leciwego Gofra Ale do sedna. Przeznaczyłem

Więc mówisz że wszystkie benzyny są takie same i wszystkie diesle takie same Gwarantuję ci że R6 diesel BMW jest lepszy i mniej pali od V6 VAGa. A A6 z 3.2 FSI w mieście brało mi średnio 18100 w trasie ok 12100 a przy większych prędkościach znów ok. 18100. subaru legacy w benzynie 2.0 powinien spalać 105100 skoro diesel bierze ok. 7100. Teoretycznie jest to możliwe jednak przy bardzo

Przykładowe oferty części samochodowych subaru legacy diesel wtryski

  • WTRYSKI KOMPLET SUBARU LEGACY 2.0 BOXER DIESEL - OSTRÓDA (800.00PLN)
  • WTRYSKI KOMPLET SUBARU LEGACY 2.0 BOXER DIESEL - OSTRÓDA (800.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi