części samochodowe nanodatex

subaru legacy czujnik paliwa

Samochody związane z zapytaniem subaru legacy czujnik paliwa

Pytania i odpowiedzi: subaru legacy czujnik paliwa

SUBARU LEGACY Nagły brak paliwa mimo jego obecności w baku.

Zacznę jeszcze jeden wątek. Niestety przydarzyło mi się to już dwukrotnie... Mam diesla 2.0 z 2008 roku. Raz w Polsce a raz za granicą - komputer pokładowy pokazywał mi odpowiednio 60 i 100 km do zakończenia zasięgu. Kiedy nabyłem auto u dealera auto leciało na oparach ale spokojnie jechało. W ostatnich przytoczonych przeze mnie wypadkach wskazywało kilkadziesiąt a nawet 100 km do skończenia

Co prawda to  prawda). Tylko na początku bytu mojego auteczka to problemu nie było dlatego sądziłem i sądzę że może czujniki poziomu paliwa w baku się przegrzały)

SUBARU LEGACY czujnik stukowy

Witam wszystkich. mam pewien problem od dłuszego czasu w moim subaru legacy 25 gt w wersji usa zapala się kontrolka chek-enge z powodu włanczania się czujnika stukowego.wymieniłem swiece na nowe kable zapłonowe i cewkę.zauważyłem ze chociaż kable są nowe nadal trochę iskrzą ale nie kopią. gdy silnik jest zimny to kontrolka czasem gasnie ale znów sie zapala gdy jest ciepły.potrzebuję wachowej rady.myslę żeby sprawdzić jeszcze rozrząd.

wymieniłem i nic to nie dało sprawdziłem przewód od czujnika do komputera i jest ok.kontrolka nadal się pali auto ma mniej mocy i zyżycie paliwa większe

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do SUBARU LEGACY

SUBARU LEGACY III BE BH Legacy III Kilka pytań

Cześć &33 Zostałem posiadaczem legacy III 2.0 AT 125km 2001r. sedan. Szukałem dzisiaj przez dłuższą chwile filtra paliwa którego niestety nie udało mi się go zlokalizować (w komorze silnika) po tej porażce przeszukałem internet i doczytałem się że należy pozaglądać w zbiorniku paliwa tam niestety również się nie doszukałem i tutaj moje pierwsze pytanie gdzie może być on ulokowany

SUBARU LEGACY III BE BH Legacy III Kilka pytań

Cześć &33 Zostałem posiadaczem legacy III 2.0 AT 125km 2001r. sedan. Szukałem dzisiaj przez dłuższą chwile filtra paliwa którego niestety nie udało mi się go zlokalizować (w komorze silnika) po tej porażce przeszukałem internet i doczytałem się że należy pozaglądać w zbiorniku paliwa tam niestety również się nie doszukałem i tutaj moje pierwsze pytanie gdzie może być on ulokowany

SUBARU Legacy

Witam Kupiłem subaru legacy 2.0 GL AWD z instalacją gazową automat 2001 rok auto ma problem polegający na tym że zarówno na gazie jak i na benzynie niewkręca się dość szybko na obroty wciskam gaz do podłogi i efekt nie jest imponujący dopiero po chwili auto zmieni bieg albo i nie zmieni i zacznie ociężale przyśpieszać na trybie sportowym jest dużo lepiej ale i tak auto nie ma takiej

SUBARU LEGACY legacy na gazie

Witampoprosze o jakas podpowiedz.Mianowicie mam legacy 2.5 2005.Zagazowany jakies 3 tygtemu.Ustawialem gaz 2 razy(dawkacisnienie) czyli jakas tam kalibracja.Po tygodniu znowu zapali sie check engine razem z esp i cruise control(tempomat).moje pytanie jest czy to jest norma w tych autachze check pojawia sie razem z dwoma innymi bledami.Jesli ktos z Was  sie spotkal z takim problemem lub wie gdzie tkwi problempoprosze o podpowiedz.Dziekuje

trzeba było najpierw psiknąć sprayem do czyszczenie przepływomierzy zazwyczaj pomaga   od gazu lubi czujnik spalania stukowego wyskoczyc mi jeszcze wybija par paliwa ale to juz ze starosci

trzeba było najpierw psiknąć sprayem do czyszczenie przepływomierzy zazwyczaj pomaga od gazu lubi czujnik spalania stukowego wyskoczyc mi jeszcze wybija par paliwa ale to juz ze starosci u mnie też pojawiał się błąd czujnika par paliwa na szczęście w drugim silniku miałem sprawny to wymieniłem ale nie chciałbym więcej wracać do tego tematu bo bez zdejmowania kolektora dolotowego dostęp

SUBARU Legacy problem z zapaleniem na zimno

Witam Problem dotyczy legacy 2.0 116km 1993 z lpg. Problem dotyczy zimnych odpałów po nocnym postoju. Konkretnie rano wsiadam do autka odpalam złapie i zaraz gaśnie sytuacja się powtarza za każdym odpaleniem lekarstw jest dodanie gazu przy odpalaniu zapala i pracuje na ciepłym nie ma problemu. Czyściłem przepustnice krokowy wymienione świece filtr paliwa kabelki stare ale oporność maja

Jeżeli chodzi o obroty próbowałem je podnieść ale bez zadowalającego efektu. Delikatne zafalowania obrotów na jałowym są nawet czyszczenie krokowca nie pomogły tak wiec albo wypracowany mechanicznie albo sonda robi zamieszanie. Sprawdzę czujnik wału tej opcji pod uwagę nie brałem. czujnik temperaturyo ile dobrze kojarze powinien mieć więcej niż dwa piny bo dwoma sam wskaźnik na tablicy

Nurtuje mnie jeszcze sprawa powietrza. Blos ma przesłonę zabezpieczenie detonacyjne też może to sieje zamęt na zimnym. Dodając gazu podaje mu więcej powietrza ale i też paliwa iskra się nie zmienia przy tym ale też czujnik płożenia przepustnicy pracuje problem jest takiże w mojej hurtowni ani czujnika ani korkowca nie ma(

Hello-) Obrotow sie nie podnosisa one wyregulowane fabrycznie i tak ma zostac. Co do falowaniato masz moze gdzies nieszczelnosc w dolocie. Generalnie caly uklad dolotuod przeplywomierza do kolektora musi byc szczelnyby prawidlowo przeliczal masy powietrza. Nie krec nic metoda prob i bledowbo to nic nie da...teraz musisz ustawic przepustniceco nie bedaie latwe. czujnik polozenia przepustnicy sprawdz

SUBARU LEGACY Paliwo w oleju w Turbodziadku

Przypadłość to dziwna i zaskakująca . Miesiąc po kupnie auta we Włoszech odkryłem paliwo w oleju silnikowym . Zrobiłem wymianę i po 400km znowu stan oleju się zwiększył ponad poziom MAX . Profilaktycznie zmieniłem świece zapłonowe( stare były w idealnym stanie ) na nowe ale nic się nie zmieniło . Przy zmianie świec sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i wynosiło 11111110 czyli

. Zrobiłem wymianę i po 400km znowu stan oleju się zwiększył ponad poziom MAX . Profilaktycznie zmieniłem świece zapłonowe( stare były w idealnym stanie ) na nowe ale nic się nie zmieniło . Przy zmianie świec sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i wynosiło 11111110 czyli dobrze. Dodam że auto zapala rano normalnie a czas nagrzewania silnika jest ok. ( porównywałem z innym legacy

SUBARU LEGACY I BC BJF dziadek i szalone obroty (film)

Siema 20 letni już GX lubi sprawiać mi psikusy i przyszedłem pytać o rade Ostatnio mimo wymiany lambdy (ktora tez niedawno padła nie wspominając o sprzęgle) raz na dzień może raz na dwa dni zaskakuje mnie czymś takim Krótki opis sytuacyjny gdyż zawsze jest tak samo Auto jedzie po miescie gdy dochodzi do ok 3 tys i zaczyna mi coś szarpać rwać (uczucie jak by sie gazbenzyna kończył ale

dzięki jutro odczytam bledy bo dziś nie mam czasu. przed robieniem lambdy miałem 22 czujnik spalania stukowego 32 Sonda lambda 35 Cewka pochłaniacza par paliwa ale chyba wyskoczył nowy jakiś sonde naprawiłęm o stukowym słyszałęm różne teorie że często w subaru wyskakuje np na zimnym silniku a co do par paliwa nie wiem o co chodzi jeszcze nie przegooglowałem To machanie wskazówką masz

SUBARU LEGACY Nierówno ciągnął....

Witam legacy 2.0 MY 07 7 tys km. Miałem taką przygodę z prawie pustym bakiem (kontrolka się za moment zapaliła) dość dynamicznie wjechałem w nierównośi pod tytułem krawężnik Praktycznie od razu zauważyłem co następuje Silnik (nieważne na jakim biegu) zaczął nierówno ciągnąć pomiędzy 2500 obr a 3500 obrotów. Lekko spanikowany nalałem benzyny i nic... Zacząłem ryć w sieci

[quote Nie macie żadnych propozycji Może ktoś już miał podobny problem Czy dodatek do paliwa ww nie wpłynie negatywnie na silnik[quote] Żaden z wyżej wymienionych sposobów nie gwarantuje trwałego efektu. W zasadzie subaru nie zna przyczyn takiego zachowania częsci silników 2.0 ani nie potrafi usunąć tej nieregularnie występujacej usterki. Wszystkie ww pomysły były testowane na moim

Wszystkie ww pomysły były testowane na moim aucie [Forester 2.0 MY06] w przeciągu 25 letniej eksploatacji. Czasami któryś patent pomaga na 1500 km czasami na 8500 km. Najskuteczniejszym sposobem [ok. 90% skuteczności] jest reset komputera. Z tym też wiążę fakt że niektóre nawet na zdrowy rozum nielogiczne sposoby przynosiły efekt. Niestety chwilowy. Objaw potrafi tez zniknąć samoistnie.

SUBARU LEGACY I BC BJF [Legacy I] Gaśnie zaraz po odpaleniu

Jak w temacie...gaśnie po odpaleniu. Nie notorycznie ale już na tyle często że zaczyna mnie to wkurzać. Sytuacja raczej na zimnym silniku....świece wymienione kable też. Po drugim dłuższym pokręceniu rozrusznikiem odpala ale tak jakby nie dostawał paliwa. Na co powinienem zwrócić uwagę Jedną z podpowiedzi jest sprawdzenie czujników położenia wału i wałka tylko pytanie gdzie one u mnie są

SUBARU LEGACY III BE BH Błędy 12 i 22 w legacy III

Witam zapala mi się check i auto traci moc. Błędy to 12 i 22 czyli przekaźnik lub obwód rozrusznika (chyba nie ma związku bo z rozruchem wszystko ok) i drugi to czujnik spalania stukowego. Pytanie czy jak wywala czujnik stukowego to traci moc A jeśli czujnik jest ok i łapie spalanie stukowe to dlaczego Sytuacja ma miejsce zarówno na gazie jak i na benzynie. Wszelkie sugestie mile widziane. Pomuki do rozdania)

Witam pomuk poleciał Jeśli czujnik pokazywałby prawdę to jakie mogą być niedomagania Z tego co wem to spalanie stukowe powoduje zbyt niska liczba oktanowa paliwa ale to mi raczej nie grozi. Co jeszcze może byc tak że wysteje spalanie stukowe

SUBARU LEGACY III BE BH legacy 2000 rok 2.5

mam problem z moim legacy. silnik czasem faluje przy gwaltownym dodaniu gazu muli i dopiero pozniej zalapuje. wymienilem swiece kable i nawet cewke moze ktos cos wymysli dzieki

Podepnę się do tematu z tym że pacjent o rok starszy. Czy strzały(wybuchy) w komorze silnika mogły oznaczać początki padniętej przepływki U mnie początki nadciągającego dramatu były bardzo podobne jak u kolegi teraz auto nie odpala. Objawy były takie 1. pływające lekko obroty 2. po wciśnięciu gazu auto zaczynało się mulić brakowało mocy ale nie zawsze - najczęściej na zimnym

SUBARU STI szybciej reaguje na pedał gazu kiedy spada ilośc paliwa

Poproszę szanowne panstwo o pomoc Zauważyłem od pewnego czasu niepokojące objawy mojego STI....kiedy samochód ma już mało paliwa ok 15 l w zbiorniku zaczyna zdecydowanie lepiej reagowac na pedał gazujest dużo bardziej dynamiczny i szybszykiedy zatankuję go do pełna wraca do stanu normalnego....nie byłem jeszcze z tym problemem w żadnej stacji diagnostycznej ale zanim pojadę chciałbym znac wasza opinię bo może ktoś sie z czymś takim spotkał...pozdrawiam subaru STI 2006

z Gdyni ale dzięki firmom kurierskim obsługujemy klientów z całego kraju. Proponuję stworzenie statystyki uszkodzeń czyli co w jakim roczniku i jak często się psuje. Jeśli chodzi o elektronikę. Tu prosiłbym o kontakt osoby serwisujące samochody. Możemy omówić tematy do współpracy. Mój mail gebacki3miasto.net.pl Czy problem padających wyświetlaczy komputera pokładowego w legacyOutback

SUBARU LEGACY IV B13 [Legacy IV] Wskazowka temperatury silnika

Witam forumowiczow fachowcy mi ostatnio cos grzebali pod maska i teraz zauwazylem ze jak wlacze stacyjke (silnik zgaszony swieca sie lampki i zegary ida gora dol) to wskazowka temperatury silnika zostaje na czerwonym polu (max do gory). Jak odpale to normlanie spada na sam dol a pozniej w czasie jazdy jest tez normalnie w polowie. Wynika z tego ze nic sie nie przegrzewa. Wie ktos moze czy gdzies jest

Może podłączyli coś w obwodzie czujnika temperatury włączane na czas rozruchu np. przekaźnikiem aby wymusić zmianę dawki paliwa przy rozruchu a w efekcie dawkę gazu. Takie tam moje podejrzenia. Najlepiej zapiąć się do łączówki kompa wtrysku (benzyny) i sprawdzić jak zmienia się napięcie z czujnika temp. przed-w trakcie-i po uruchomieniu silnika to może wiele wyjaśnić.

SUBARU LEGACY kalibrowanie silnika diesla

Mam legacy 2.0 D 65 tysięcy przebiegu. Tzw. kalibrowanie diesla następuje u mnie czasem 3 do 4 razy dziennie. Jak to wygląda u Was

producent nie przewidział takiej sytuacji - wystarczyło dać komendę do systemu klimy aby na tą minutę wyłączył agregat. Jeżeli ktoś ciągle jeździ w z włączoną klimą to nigdy kalibracja się nie skończy. W instrukcji z tego co kojarzę też o tym nie ma słowa. Druga sprawa - stanowczo nie sądzę że ma na to wpływ paliwo - chyba że w naszym kraju nie da się kupić paliwa do subaru

SUBARU LEGACY problem z zaplonem

witam kupilem ostatnio legacy 93r. 1.8l combi 4wd i nagle podczas jazdy stracil moc i gaznik zaczal strzelac-bylem na komputerze i nic nie wykazalo w czym moze byc problem . auto ma bardzo wielkie problemy z odpaleniem a jak juz zalaczy to nie ma powera zeby uciagnac a auto jest zagazowane ale zarowno na jednym i drugim systemie funkcjonuje tak samo z gory dziekuje pozdrawiam

lysylucyfer sprawdź czujnik temperatury silnika prawdopodobnie komputer sterujący nie otrzymuje informacji o nagrzaniu jednostki i zalewa go paliwem. Może też być problem z innymi czujnikami które wariują po złapaniu temperatury. I to jest chyba wlasciwy kierunek. Wskazywaly by na to problemy po zlapaniu temperatury. Regulator cisnienia paliwa Ale to strzelanie w gaznik Nadmiar paliwa tego raczej nie powoduje. - zawczesny zaplon

SUBARU LEGACY I BC BJF Legacy 93 wiele pytan.......

Jak juz pisalem w powitaniu posiadam legacy 93 Gl Super Station kombi 2.0 L SOHC 116 KM (87 kW). Auto nabylem od goscia ktory dbal o te auto i uwazam ze jak na ten rocznik jest w stanie prawie idealnym [dwa male ogniska rdzy] Przebieg 155tys udokumentowany. Od jakiegos czasu studiuje forum ale nie znalazlem albo zle szukalem odpowiedzi na kilka pytan. 1. Uklad hamulcowy - chce wymienic tarcze klocki

Filtr daruj. Błyska jakimś CE Ciśnienie paliwa cewkę silnik krokowy czujniki położenia wału i wałka trzeba sprawdzić.

Nie błyska CE. Silnik krokowy nie sprawdzałem ale to chyba raczej falowanie obrotami z tego co kiedyś przerabiałem. Jak odpalę go za drugim razem to wszystko jest idealnie ale faktycznie sprawdzić muszę ciśnienie paliwa...czujniki...nawet nie wiem gdzie są i kto mógłby mi to sprawdzić

SUBARU LEGACY check engine

witam wszskich to znowu ja. cały czas od kąd mam subaru legacy 1.8 z 1990r świeci sie mi kontrolka check engine. poprzedni właściciel twierdił że to od paliwa (mamy na gaz on benzyny wogóle nie tankował i teraz na benzynie nie chodzi dlatego też tankujemy tylko gaz). co to może być sprawdezam w słowniku i pisze silnik w kratę. czy ktoś wie o co chodzi

mali1988 ale sama kontrolka tylko pokazuje że może być jakiś problem - u jednych będzie to czujnik spalania stukowego u innych czujnik położenia wału a u jeszcze innych czujnik położenia przepustnicy bądź sonda lambda... możliwości jest sporo. A niedziałanie auta na benzynie szczególnie tak starego to np. zatkany filtr lub uszkodzona pompa paliwa.

SUBARU LEGACY Nie odpala rano na zimnym silniku

Witam ostatnio kupiłem subaru legacy 2.0 137 KM 2005r z gazem od dwóch lat samochód serwisowany tuż przed kupnem samochód miał przegląd gdzie wymieniono filtry oraz olej.Przebieg 150 tys km. Wszystko było pięknie po kupnie odpalał od razu nie ważne czy był mróz. W obecnej chwili rano gdy silnik jest zimny odpala dopiero za drugim trzecim razie nie ważne czy jest ustawiony na gazie czy

Na gazie może odpalić jest taka opcja jak awaryjne odpalanie. Nie wiem jak się zachowuje przy tym auto ale wiem że jest taka. Jeżeli chodzi o odpalanie na benzynie to szukałbym problemu albo w zasilaniu paliwem albo z zapłonem. 1. Czy nie zapowietrza się układ zasilania paliwem albo ma za niskie ciśnienie musisz sprawdzić ciśnienie. Najlepiej zanim zgasisz auto przełącz na benzynę zgaś

SUBARU LEGACY Cztery przeplywomierze uszkodzone

Nabylem Twin Turbo My96 z przerwami w dostawie mocy i wielkim apetytem na paliwo ( na autostradzie przy stalej 110kmh zuzywa ok 20l na 100 kilometrow) . Zwarlem wiec dwa czarne kabelki pod kierownica i CEL wymrugal blad 23 (przplywomierz) Wymienilem go wiec na inny uzywany i nic sie nie zmienilo. Mialem na szczescie dostep do podmianki tej czesci z dwoch Imprezek STI RA i nadal to samo brak mocy w

Nabylem Twin Turbo My96 z przerwami w dostawie mocy i wielkim apetytem na paliwo ( na autostradzie przy stalej 110kmh zuzywa ok 20l na 100 kilometrow) . Zwarlem wiec dwa czarne kabelki pod kierownica i CEL wymrugal blad 23 (przplywomierz) Wymienilem go wiec na inny uzywany i nic sie nie zmienilo. Mialem na szczescie dostep do podmianki tej czesci z dwoch Imprezek STI RA i nadal to samo brak mocy w

SUBARU Legacy 2.0 165km zmiana przepustnicy powietrza na większą

Witam wszystich. Posiadam subaru legacy 04 2.0 165 ps 2007r.Mój mechanik twierdzi że kolektor dolotowy (duża średnica) w tym silniku ma spory potencjał (jak na wolnossący silnik)do podniesienia mocy tylko bardzo ogranicza go przepustnica powietrza która ma małą średnice w tym zestawieniu.Oczywiście do tego wywalenie dwóch katalizatorów plus zrobienie mapy silnika i żeby nie ta nieszczęsna

Zwróć uwagę że masz czujnik ciśnienia w kolektorze (MAP) większa przepustnica spowoduje zmianę sposobu sterowania dawką paliwa. To że jest dużej średnicy kolektor ma się nijak do średnicy przepustnicy w kolektorze ma rezonować określona masa powietrza w ten sposób optymalizuje się przebieg momentu obrotowego. Podstawowa różnica w stosunku do almery to to że almera ma przepływomierz

SUBARU legacy 2.2 gaśnie na benzynie

Witam. mam legacy 2.2 z 92r automat. Jeżdżę nim parę lat auto jest z gazem drugiej generacji. W ostatnich dniach pojawił mi się problem podczas jazdy na benzynie auto zaczyna gasnąć ale jest to bardzo nie regularne czasem od razu po przełączeniu z gazu czasem po 10 km a czasem na wolnych obrotach dodam że jak zgaśnie to odpala bez problemu do następnego razu a LPG jest ok i chodzi zawsze.

Właśnie pierwsze co zrobiłem to przejrzałem kostkę w pompie i inne. Muszę się teraz dobrać do przekaźnika bo jest głęboko pod konsolą i zrobię taki mały manewr podłączę pod wyjście na pompę i pod zasilanie cewki przekaźnika kontrolki i będę obserwował jak się coś wydarzy to spojrzę co gaśnie. Jeszcze małe pytanie co steruje zasilaniem na cewkę przekaźnika pompy bo w tym

Nie masz czujnika ciśnienia paliwa. Przekaźnikiem pompy paliwa steruje komputer. Pompa jeśli by się powoli zacierała to najprawdopodobniej by zaczęła dawać niższe ciśnienie co objawiało by się duszeniem przy mocniejszym wciśnięciu gazu. Możesz spróbować z kontrolkami tylko pamiętaj żeby spojrzeć na nie w momencie kiedy silnik jeszcze się obraca

SUBARU LEGACY Zbyt bogata mieszanka

Koledzy czy ktoś przerabiał ten błąd Zbyt bogata wartosc korekcji dawki paliwa blok cyl 1 P0172 Gdzie szukać winowajcy

MichaPL przyczyną może być cała litania... W pierwszej kolejności sprawdź układ wydechowy może masz jakąś nieszczelność jeżeli błąd dotyczy Twojego Legacka z 2004 dobrze obejrzyj flansze łączące lubią rdzewieć. Sprawdź także fitr powietrza dolot powietrza. Problem może stanowić również ciśnienie paliwa bądź zbyt wysoka temp. płynu chłodzącego trzeba spr.czujnik może

SUBARU LEGACY Problem z uruchomieniem na zimno

WItam mam problem z moją subcią. Zaczęło się od stale świecącego Checka okazało się że to błąd P0030 (sonda lambda). Kiedy zbliżają się chłodniejsze dni to się zaczyna (kiedy jest cieplej jest OK) poranny start silnika i nic drugie kręcenie to tak jakby silnik był zalany trzeba kręcić po chwili się rozkolebie i załapie wkręca się na obroty czasami wchodzi ssanie (nie zawsze).

Na jednym kręceniu rozrusznikiem odpala na bardzo niskich zdycha odpala na trochę wyższych zdycha jeszcze wyższe zdycha po kilku takich wejściach wyżej w końcu mu się udaje nie zgasnąć. Pomimo utrzymujących się mrozów nie zdarza się to codziennie (w tym tygodniu 35 razy odpalił bez żadnego zająknięcia). Może jest problem z odczytem danych z czujników może jakieś problemy z dawkowaniem

Na jednym kręceniu rozrusznikiem odpala na bardzo niskich zdycha odpala na trochę wyższych zdycha jeszcze wyższe zdycha po kilku takich wejściach wyżej w końcu mu się udaje nie zgasnąć. Pomimo utrzymujących się mrozów nie zdarza się to codziennie (w tym tygodniu 35 razy odpalił bez żadnego zająknięcia). Może jest problem z odczytem danych z czujników może jakieś problemy z dawkowaniem

zadorro zakładając że zawory są jednak OK to można przyjąć taki tok - sprawdzić czy dociera paliwo do silnika (filtr paliwa pompa przewody może coś zamarza) - sprawdzić czujniki położenia wału i rozrządu choć raczej to się pod Twój przypadek nie musi kwalifikować ale kosztuje Cię to kilka minut pracy httpwww.forum.sub...178162p178162 - wymiana rozrusznika bo auto słabo kręciło...

SUBARU LEGACY Brak Mocy przy 2500 obrmin

Witam Od dwoch dni legacy dziwnie sie zachowuje. Na zimnym silniku (zanim sie zalaczy LPG) przy niskich przelozeniach 123 miedzy ok 2300-3000 obrmin przyspiesza skokowo nie ma plynnego oddawania mocy. Takie uczucie jakby szarpalo ale wyczuwalne tylko przez kierowce. Po przejsciu na LPG nie ma tego problemu ale na 45 biegu przy ok 2500obrmin jest dziura. Samochod w ogole nie przyspiesza bez wzgledu

Wygląda to na czujnik spalania stukowego lub sondę lambda. Jak zużycie paliwa

SUBARU LEGACY przerywanie na lpg

witam czy ktoś mi pomoże mam problem w moim legacy 2.5 99r . mianowicie podczas zmiany biegów jadąc na lpg przy około 2-3tysiące obrotów auto zaczyna szarpać potem jest ok. zmieniłem kable świece i cewkę i dalej to samo pomocy......

pracownik u edka sprawdzał regulował ze 5 razy i nic . a czy może mieć coś wspólnego filtr paliwa jest w zbiorniku i jeszcze tam chyba nikt niezaglondał dobrze napisałeś. Pracownik u edka. Może trzeba zgłosić się do edka I niech Ci dobrze zdiagnozują. Na tej podstawie może wiele Ci podpowiedzieć. U mnie wspomniał o zaworach i miał rację. A kiedy zawory regulowałeś może są za

SUBARU LEGACY Ciężko odpala

Witam wszystkich przeglądałem forum znalazłem parę problemów z odpalaniem ale mój jest inny więc potrzebuję fachowej porady od czego zacząć. Usterka objawia się żę za każdym razem czy silnik zimny czy ciepły auto kręci parę sekund nie odpala od razu od tak zwanego strzału myślałem że akumulator siedzi i za mało prądu daje ale to nie akumulator bo kupiłem nowy auto kręci kręci

Zassanie -normalne.Ale możesz spróbować zapalać bez korka-może coś z odpowietrzeniempowrotem paliwa. Ciśnienia nie sprawdzisz bez przyrządu ale filtr wymień jeśli dawno nie wymieniany(tego sie nie sprawdza.) Elektryka też nie ewykluczona-czujnik wału i inne.

SUBARU LEGACY Identyfikacja błędów

Panowie Wasza pomoc jest nieodzowna zidentyfikujcie proszę poniższe błędy - MIL On. inspection status Failed. MIL is on. - Fuel system status Open loop due to insufficient engine temperature. - P0457 Evaporative Emission System Leak Detected (fuel cap looseoff) - P0546 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High

google translator - MIL.. Na statusu kontroli Nie MIL jest. - Status układu paliwowego Otwarta pętla z powodu niewystarczającej temperatury silnika. - P0457 emisji oparów systemu Wykryte nieszczelności (korek wlewu paliwa luźne off) - P0546 temperatury spalin Obwód czujnika High

SUBARU IMPREZA I GC Check engine - GC 2.0

Witam serdecznie. Kupiłem Impreze GC - 2.0 aut i jak sie nagrzeje zapala sie Check engine. Ostygnie i błąd znika. Nie odczuwam zadnych reakcji- muleńszarpnieć i.t.d Wstepnie mysle ze to lambda. Przebieg 140tys.km Wiem ze bledy okrersla sie mryganiem diód ale zrobic nie potrtafie. Moze mieliscie taki już przypadek

są jako pierwsze jednostki jako drugie.Zielonych wtyczek nigdy nie używałem błędy możesz też wykasować odłączając klemę akumulatora na kilka minut. Pozwolę sobie na wklejenie kodów jak by ktoś potrzebował. 11 czujnik położenia wału korbowego 12 Włącznikprzekaźnik rozrusznika lub jego obwód 13 czujnik położenia wałka rozrządu (czujnik GMP w Justy) 14 Wtryskiwacz nr 1 (legacy

SUBARU FORESTER Forester 2.0 wolnyssak - szarpanina

Witam. Moze komus pomoze jak przypomnę kwestię związaną z byle jaką pracą silnika. Szukałem w swoim forku błędów w zasadzie komp diagnostyczny pokazywał tylko jakieś błędy sondy lambda. Poszukałem troche po forum i ostatecznie odnalazłem czujnik spalania stukowego. Wypięcie tego czujnika spowodowało - raz - ciagłe świecenie lampki check engine dwa - swietną prace silnika na lpg

filtra paliwa - i pelny sukces auto odzylo na wolnych obrotach idealnie przyspiesza na benzynie tak jak bym sobie tego zyczyl(zrobilem jakies 50 km na pb 98 bez lpg) . Radosc nie trwala dlugo dwa dni pozniej problem powrocil zdarza sie ze strzela prycha i sie dlawi zwlaszcza na benzynie Poniewaz problem jest szeroko walkowany rowniez na obcojezycznych portalach - znalazlem cos takiego httpwww.subarufor...htmlpost800843

SUBARU FORESTER I SF Prośba o pomoc w diagnozie silnika 2.5 z 98r

Witam serdecznie Panowie mam problem który już kilka razy opisywałem ale niestety nie udało mi się go w dalszym stopniu rozwiązać mianowicie W mojej imprezie zamontowany mam silnik z forestera 2.5 l 1998 w wersji US (wolnossący). Auto pięknie chodziło do momentu kiedy zaczął szarpać i strzelać z wydechu. Problem pojawiał się w zakresie 35 tys obrotów i silnik kreci się max do 5 tys.

czy katalizator nie jest zatkany popękany zajrzyj w rozrząd może się przestawił zmierz ciśnienie paliwa bo druga pompa to nie zawsze to samo co dobra pompa chociaż takie strzelanie to obstawiłabym przepływomierz lub brudny czujnik położenia wału korbowego - kiedyś miałem podobny objaw w GTku filtr powietrza ok znam przypadek że brak prawego nadkola i tłumika szmerów ssania w legacy

SUBARU Nie pali nie jedzie

Witam Problemów z odpalaniem cd... Pacjent legacy 2.5AT MY99 BRC Lpg Auto ma nowe kable świece oleje filtry regulacje zaworów uszxzelki pokrywy zaworów itp. 1 Auto nie pali jak jest zimno. Gdy na dworze ciepło to zapalało za drugim trzecim razem (teraz już zimno więc nie wiem). Niestety gdy odpaliło nie chciało jechac dusiło się wydawało mi się że wybuchy paliwa dochodzą z komory silnika

SUBARU Lampki reduktora i rezerwy na tablicy rozdzielczej-wymiana

Hej mam wrażenie że nie zapala mi się lampka rezerwy. Nie zapala mi się również lampka włączonego reduktora-gdzie ona się powinna zapalićW tym samym pasie co rezerwa-czyli na dole Jak dobrać się do wymiany żarówekCzy trzeba wyjmować całą górną deskę Jeśli to nie pomorze to trzeba będzie się dobrać do lewarka reduktora-dużo rozbieraniaJak do tego się dobrać Z góry dzięki za info. PZDR

Macie kontrolkę rezerwy paliwa Farciarze Niektórzy mają jeszcze regulację jasności zegarów ... Farciarze2 A wracając do tematu można się przyzwyczaić do życia bez kontrolki rezerwy ... choć już kilka razy chciałem ją dołożyć ... ale na razie się skutecznie powstrzymuje ... Bo pewnie trzeba by dopasować pływak który ma w sobie czujnik rezerwy .... (może od legacy ... )

SUBARU IMPREZA Impreza 2.0 NA - Letni silnik przygasa - luzy zaworowe odpadają.

Archiwum przejrzane. W większości przypadków przygasanie- ustawić luzy - działa. Ale u mnie w dużym skrócie jest tak nowe kable nowe świece przepustnica zmieniana ostatnimi czasy krokowiec na podmianę jest lambda prawie nowa luzy zaworowe ustawiane ok 10 tys km temu. Auto ma niecałe 180km przebiegu ponad 50 na cyklonie. Impreza MY 2002. Osoby śledzące wątek techniczny może kojarzą mój

jak zacząlem odpalać bez trzymania luzu to odrazu zapalał teraz nawet boję się wcisnąć luz jak go dpalam. btw jak dojeżdzam d skrzyżowań to tesz mam wrażenie jakby miał zgasnąć ale to tylko wrażenie. ogólnie to już miałem lecieć z tym do elektryka ale sam się naprawił więc na razie niemuszę nic robić ale ciekawi mnie jaką historię można jeszcze z pamięci kompa legacy

Przykładowe oferty części samochodowych subaru legacy czujnik paliwa

  • Subaru Legacy 2.0 E czujnik poziomu paliwa pływak - Jelenia Góra (80.00PLN)
  • Czujnik poziomu paliwa Subaru Legacy 89-94 ! - Zielonka (30.00PLN)
  • SUBARU LEGACY 2007 2.0 CZUJNIK POZIOMU PALIWA - sadlinki (100.00PLN)
  • SUBARU LEGACY 99 2.5 CZUJNIK POZIOMU PALIWA PŁYWAK - wilga (89.00PLN)
  • CZUJNIK POZIOMU PALIWA SUBARU LEGACY NR66 - Gózd, Drożanki k Radomia (80.00PLN)
  • SUBARU LEGACY CZUJNIK PALIWA 94-98 2.0 1.6 1.8 2.2 - Białystok (69.00PLN)
  • SUBARU LEGACY CZUJNIK PALIWA 94-98 2.0 1.6 1.8 2.2 - Białystok (69.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi