części samochodowe nanodatex

subaru forester wiskoza

Samochody związane z zapytaniem subaru forester wiskoza

Pytania i odpowiedzi: subaru forester wiskoza

SUBARU FORESTER wiskoza padła w 20X MY06

Odgłosy terkotania przy skręconych kołach zapowiadały już nieszczęście. Jako laik sądziłem jednak że to może maglownica. W drodze z Mazur posypała się wiskoza i auto zostało w Warszawie   Miałem już subaru z większymi przebiegami i nigdy bym się nie spodziewał takiej padaki przy 95tys. km Marka słynącą z bezawaryjności tak przez ze mnie postrzegana pakuje mnie w wydatki

posypała się wiskoza Mialem to samo w wolnym ssaku przy przebiegu 75k km.   Czy usterka może wynikać z nieprawidłowej eksploatacji Moze albo z pecha jak pisze leon. Nie jestem pierwszym wlascicielem wiec moze wisko mialo ciezko wczesniej i dlatego padlo. Niemniej tez bylem mocno zaskoczony taką awaria przy niskim przebiegu. Panwowie w serwisie stwerdzili ze niektore modele z poczatku prod

Bywa wszystko się kiedyś kończy Z wiskoza nie ma tragedii można ja regenerować za kilkaset PLN nawet jak przy okazji sypnal się jakiś ząb w walki skrzyni nie kosztuje to kilku tysięcy raczej.

W Imprezie woziłem manometr muszę go odszukać Zamierzam tym autem zrobić następne 100kkm więc nie będę się bawić w regenerację. Pewni Panowie z Wawy ogarniający temat mają nowe za -2tys.   W STI mnie takie ceny części nie zaskakiwały ale ten Forek zaczyna mnie dołować. Gdyby tak chcieć na nowych i oryginalnych częściach  to przy obecnych cenach mojego rocznika drugie auto

Nad spalaniem nie dyskutuję może rzeczywiście mam zbyt ciężki but   z takim spalaniem sie zresztą liczyłem.   Co do naprawy 1. uszkodzone elementy mechaniczne mają być wymienia na nowe - takiej zasady przestrzegam szczególnie że auto nie idzie do Żyda tylko będzie jeszcze długo u mnie 2. regeneracja wydłużyłaby czas naprawy a to obecnie moje jedyne auto 3. gdy wiskoza zaczęła

Podepnę się pod temat. Ewidentnie wiskoza u mnie doczłapała do końca swych dni (żeby nie było - skrzynia manualna). Objawy wiadome - po nagrzaniu (powiedzmy minimum 30-60min jazdy szybszej niż po mieście) przy skrętach słychać stuki i czuć opory. Moje pytanie - czym grozi jazda z takim wisko W trasie nic złego się nie dzieje na rondach też nic nie czuje niepokojącego.. Zapytany mechanik biegły w subaru twierdziże można z tym jeździć. Ma racje

Też mam problem z wiskozą i mogę podpowiedzieć tyle że należy ją wymienićzregenerować ... przy czym wiskozy ze skrzyń 5MT są takie same Parkowanie się na trzy już mnie wpienia

No fajnieże pasuje tylko podaży używanych wiskoz (bez skrzyni) w dobrym stanie (małym przebiegiem) chyba nie ma.. Jak nie uda się znaleźć to możesz jeszcze spróbować jak sugerowała Aga zregenerować koszt regeneracji to ok. 800zł czyli z grubsza tyle co używki. Ja na używce w takiej cenie jeżdżę już ponad 20 tys. km. Fabryczna wytrzymała jakieś 110 tys. km więc można powiedzieć

Edwin z tego wynika że jednak do mnie wiskoza z Forka Sturbo nie podejdzie

Zobacz Wentylatory elektryczne, wiskotyczne do SUBARU FORESTER

SUBARU FORESTER wiskoza

witam nie moglem znaleźć przez szukaj tak wiec gdybym powtorzyl temat to przepraszam mam do wymiane wiskoze w swojim forku s-turbo 99 po dlugiej zrobionej trasie przy jezdzie do tylu na skreconych mocno kolach czuc szarpanie i teraz pytanie ile wiskoz ma forek jedna centralna czy jest jakos inaczej pozdrawiam

w centralnym i tylnim dyfrze jest VC. pozdrawiam Piotr

czy potocznie zwana wiskoza to sprzegło wiskotyczne i je musze wymienic bo juz sam sie zamotalem po dlugiej lekturze o napedach i reszcie pozdrawiam

czy potocznie zwana wiskoza to sprzegło wiskotyczne i je musze wymienic bo juz sam sie zamotalem po dlugiej lekturze o napedach i reszcie pozdrawiam Tak

czy potocznie zwana wiskoza to sprzegło wiskotyczne i je musze wymienic bo juz sam sie zamotalem po dlugiej lekturze o napedach i reszcie pozdrawiam Tak No tak precyzyjnie to musisz wymienic caly centralny dyferencjal bo jest w jednej obudowie z wiskoza. Taka pieciokilogramowa maczuga z czarna smierdzaca mazia w srodku Mozesz tez jezdzic tak jak jest ale grozi to wypadnieciem pierscienia zabezpieczajacego

SUBARU FORESTER Wiskoza

Witam   Jak sprawdzić czy wiskoza działa poprawnie Ostatnio w warsztacie zdiagnozowano że wisko prawie nie działa i mam napęd tylko na tylną oś. Sprawdzili to w ten sposób że jedna osoba kręciła tylnymi kołami a druga osoba złapała za przód który prawie nie stawiał oporu. Zakwalifikowali wisko do wymiany. Dodatkowo taka ciekawostka - rozpędzając auto na podnośniku lewe przednie

Dodatkowo taka ciekawostka - rozpędzając auto na podnośniku lewe przednie koło kręciło się tylko na samym początku a potem stało w miejscu gdzie pozostałe kółka kręciły się cały czas. Dodam jeszcze że będę wymieniał przednią lewą półoś ponieważ ma jakieś tam większe luzy na wewnt. przegubie i to jest prawdopodobnie przyczyną delikatnego terkotania podczas przyspieszania.

Osoba z przodu nie czuła oporu ponieważ coś nie tak jest z lewym przednim kołem - tam prawdopodobnie znika moment.     Nie musi nic znikać. Wystarczy ze będzie miało większe opory przy obrocie niż prawe kolo. W otwartym dyferencjale zawsze będzie się kręciło to kolo które stawia mniejszy opór lub będzie się kręciło szybciej od tego drugiego. Ja tak miałem u siebie jak kupowałem

Mogli tak sprawdzać-jeśli to manual to powinien byc opór . lewe przednie koło kręciło się tylko na samym początku a potem stało w miejscu gdzie pozostałe kółka kręciły się cały czas.   Gdyby ktos chwycił Prawe przednie i potem uruchomić auto na podnośniku-to lewe pewnie by sie kręciło-jesli nie ma jakichś nadmiernych oporów(np. hamulec)

Ja tam uważam że przy podniesionym aucie powinny się kręcić oba koła nawet przy otwartym dyfrze - jeśli jedno się nie kręci to znaczy że ma większy opór niż drugie i świadczy to o jakimś tam problemie W subaru mamy symetryczny napęd więc na opory na półosiach powinny być identyczne... Jeśli jeszcze z tego koła dochodzą jakieś stuki to ciężko byłoby mi to zignorować po nocach bym nie spał     Do jakiej prędkości rozpędzali auto na podnośniku

SUBARU Dylemat neofity - Forester czy Impreza

Witam wszystkich subaroforumowiczów i od razu o naukę proszę - czy moglibyście mi wypunktować za i przeciw - kupić forestera czy Imprezkę Kombi W grę wchodzą MY06 wolnossące (mocy mi wystarczy) samochód ma być przeznaczony - hmm - głównie do jazdy po dziurach (a dziury takie że ho ho - nie jeden teren się chowa) z baby on board i - co ważne - z wózkiem w bagażniku. Proszę o opinie

Wogóle to (rozpisałem się..) miała być RAVka dla żony - ale za tę cenę wolę forestera może by jej i Justy starczyło ale raz że to nie całkiem subaru dwa że to haldex trzy że węgierskie... buuu SirCastic pod rozwagę - w temacie Justy. 1. No zdecydowanie nie całkiem subaru... ale autko fajne. 2. Nie haldex tylko wiskoza. Mientksza niż w normalnym stałym AWD ale konstrukcyjnie bliższa

Przykładowe oferty części samochodowych subaru forester wiskoza

  • Wiskoza, Wiatrak kpl. Subaru Forester - Kunów (380.00PLN)
  • Wiskoza, Wiatrak kpl. Subaru Forester - Kunów (380.00PLN)
  • Wiskoza, Wiatrak kpl. Subaru Forester - Kunów (380.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi