części samochodowe nanodatex

subaru forester blok

Samochody związane z zapytaniem subaru forester blok

Pytania i odpowiedzi: subaru forester blok

SUBARU FORESTER Forester 2.0D MY2010 wyciek oleju z bloku silnika

Dzień dobry Wszystkim Forumowiczom. Do 30.03.2013 czerpałem ogromną radość z jazdy moim foresterem 2.0D. Zakupiłem go w maju 2010 i przejechałem 207 tys km (przez cały czas eksploatacji wszystkie przeglądy okresowe przeprowadzałem w autoryzowanych stacjach ASO). Tylko klocki i tarcze wymieniałem poza ww. Feralnego dnia pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu na wymianę tarcz i klocków.

Dzięki cybel za odpowiedź. Jak myślisz obejdzie się bez wymiany całego bloku silnika Pozdrawiam

SBD w Forkach mają już panewki oddzielone od bloku.Nie powinno do tego dojśćmoim zdaniem.

obejdzie się bez wymiany całego bloku silnika Bez weryfikacji to można wziąć szklaną kulę albo i fusy i zaprząc do pomocy. Wszystko zależy od dewastacji.

krynic httpwww.forum.sub...n-forum-subaru Szczególną uwagę zwróć na pkt. III a.

SUBARU FORESTER I SF Forester 2.0 stuka i blokuje koła

Jak w temacie. Witam jestem nowy na forum. Zakupiłem niedawno niby okazyjnie od rodaka na obczyźnie foresterka z 2000r bez turbo. Wszystko ładnie pięknie motor chodzi bajkowo buda bez oznak napraw kilka rdzawek ale poza tym ok. Wracając do problemu mianowicie podczas zakupu rodak stwierdziłże uszkodzona jest półoś objawy były dziwne( ale ogólnie sprzedający wydawał się uczciwy to kupiłem)

subaru okazyjnie to oksymoron No wdepłeś na minę a Lublin tak prężnie działa jeśli chodzi o ASO i nie-ASO trzeba było najpierw popytać w wątku lubelskim to by ci żaden żul auta nie diagnozował.

Fajnie że jest zainteresowanie moim tematem ale co z tego prócz tego że nic... Może troszke na siłę się uszczęśliwiłem tym subaru ale to już inna bajka. A kogo polecacie z okolic Lublina Auto w tej chwili stoi w warsztacie pomiędzy Poniatową a Opolem Lubelskim czyli ok. 40km od LBN. To że ktoś pije piwo po pracy to nie oznacza że żul]...

Poniatowa-Opole to może blisko do Urzędowa Ja mogę polecić tylko ASO Lublin na wjeździe od strony Kraśnika. W razie czego pytaj tutaj www.forum.subaru.plindex.phptopic24565-lublin-spotypage__st__8075 Edytowany przez naLeśnik 12 luty 2013 - 0914.

Do miejsca postoju subaru jest jakieś 25km od urzędowa... W chwili obecnej chciał bym ciąć koszty także ASO odpada auto raczej idzie pod młotekdo sprzedaży bo znalazłem uturbionego forka w manualu tym razem z pewnego źródła ... a teraz pytanie nieco z innej beczki czy będzie pasować używana skrzynia od forestera 2.0turbo z tego samego rocznika W zasadzie zależy mi na mechaniźmie różnicowym który jednak okazał się faktycznie połamany (urwał się kilka zębów)

Zobacz Systemy ABS, pompy hamulcowe do SUBARU FORESTER

SUBARU FORESTER blokada dyfra

Hi bylem wczoraj ze znajomym na polowaniu pojechaliśmy moim forkiem bo jego toyota stoi w ASO leśna droga trochę rozjeżdżona po deszczu czyli błocko na maxa no i masakra w połowie drogi stanęliśmy na amen ni do przodu ni do tylu mimo nowych kapci Skorpion AT w zależności gdzie była lepsza przyczepność kręciły się na zmianę lewy przód prawy tył i odwrotnie co jest normalne przy

mało danych. jakim autem jeździsz jakbyś podał np. oznaczenie Twojej skrzyni biegów można by było sprawdzić czy da się np. zamontować u Ciebie dyfer od forestera Turbo lub Imprezy ze szperą. samą szperę można też zamontować do dyfra ale jeżeli chodzi Ci o 100% blokadę dyfra to jedynie chyba zaspawać....

upps myslalem ze to stoi w moim profilu forester MY2004 2.0X automat 4AT przełożenie na dyfrach mam 4444

hihi tylko nie migomat kto szuka ten znajdzie jest jeszcze firma Cusco httpwww.cusco.co.... ... rester.pdf httpwww.cusco.co....S.D._subaru.pdf tylko znowu klapa bo mojego modelu nie ma ale jest jeszcze iskierka nadziei bo ponoć Legacy GT miał taki sam dyfer może to ktoś sprawdzić mój w forku ma oznaczenie VA1RFK gdzie F to właśnie przełożenie 4444

Da rade założyć wiskozę z dyfra od GT do dofra GL Plug and Play Tak się zastanawiam czy się da i czy ma sens hmm jak juz emmosport napisał sens ma zawsze tylko ta fabryczna LSD ma coś koło 30% sprawności i właściwie subaru dodaje ja tylko do szybkich modeli żeby np. na zakręcie jeśli jedno z kół jest w powietrzu uzyskać dodatkowa trakcje na tym co ma przyczepność na lodzieśniegu

SUBARU FORESTER Jak mocno blokuje tylny dyfer

Jakis tydzień temu byłem na przeglądzie z moim foresterem. Poprosiłem pracowników i zrobiliśmy ponizsze doswiadczenie - samochód na podnosnik z kołami załozonymi (jak do jazdy) w samochodzie jeden pracownik serwisu za kólkiem - silnik uruchomiony drugi pracownik na dole trzyma w objeciach tylne lewe koło - ten w samochodzie zapina jedynkę i puszcza powoli sprzęgło....... i co sie stało

Jakis tydzień temu byłem na przeglądzie z moim foresterem. Poprosiłem pracowników i zrobiliśmy ponizsze doswiadczenie - samochód na podnosnik z kołami załozonymi (jak do jazdy) w samochodzie jeden pracownik serwisu za kólkiem - silnik uruchomiony drugi pracownik na dole trzyma w objeciach tylne lewe koło - ten w samochodzie zapina jedynkę i puszcza powoli sprzęgło....... i co sie stało

Ja na przykład myśle że dobrze się stało że tego mechanika-eksperymentatora nie owinęło na kole nie wciągnęło w nadkole i nie sponiewierało jak starej ścierki.... nie da się ustalić skali blokowania szpery w centymetrach wzrostu mechanika i stopniu jego siły odstraszania w nocy i w ciemnej ulicy.... ale jak miał problem żeby nie dać kołu sobą pomiatać to już nieźle.... dobrze że go nie wessało

Jakis tydzień temu byłem na przeglądzie z moim foresterem. Poprosiłem pracowników i zrobiliśmy [...] doswiadczenie [...] Moje pytanie brzmi Czy jest dobrze że ta blokada co tam na tyle jest blokuje w takim małym stopniu że mozna ją rękoma zatrzymać [...] Co myślicie Z tego co wiem jesli mechanik potrafi utrzymać w lapach 50-60kG to tylna szpere spacyfikuje nawet przy max spieciu A podczas

swój rozbierałem więc wiem co mówie. jeżeli nic kół nie blokuje to kręcą się po przekątnej. Ja w moim forku mam układ planetarny.

SUBARU Forester 2.0D 10MY wyciek oleju z bloku silnika

Dzień dobry Wszystkim Forumowiczom. Do 30.03.2013 czerpałem ogromną radość z jazdy moim foresterem 2.0D. Zakupiłem go w maju 2010 i przejechałem 207 tys km. Feralnego dnia pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu na wymianę tarcz i klocków. Mechanicy zauważyli poważny wyciek oleju. Po podniesieniu auta na podnośniku okazało się że olej wycieka na łączeniu między blokiem silnika i

ogolnie lekko kosztowne te nasze bryczki sie robia... jak kobity im mlodsze tym drozsze... ale te starsze za to jakie doswiadczenie majaP a serio tez czekam na relacje glownie rozwiazania problemu i kosztow. mam pierwsze subaru i nie zamierzam sie z plejada gwiazd rozstawac wiec juz teraz kompletuje odpowiednia wiedzeP pozdro

SUBARU FORESTER Blokada wiskotyczna tylnego mechanizmu róznicowego

Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie. Jak najłatwiej sprawdzić czy mój forek ma blokadę wiskotyczną tylnego mostu Dodam jeszcze że jest to 1999 rok 2 l. 125 KM wolny ssak. Z tego opisu (link na końcu ) wynika że wszystkie modele z silnikiem wolnossącym i reduktorem do 2000 r. miały blokadę wiskotyczną. Zauważyłem że przy zakopaniu się w kopnym śniegu jedno koło tylne się kręciło

1999 rok 2 l. 125 KM wolny ssak. Z tego opisu (link na końcu ) wynika że wszystkie modele z silnikiem wolnossącym i reduktorem do 2000 r. miały blokadę wiskotyczną. Zauważyłem że przy zakopaniu się w kopnym śniegu jedno koło tylne się kręciło a drugie nie. Więc albo nie posiada blokady albo jest ona niesprawna. Jeśli ją posiada to czy koszt naprawy jest duży Oto link httpwww.4forester...oria-modelu.php

Dźwignij cały samochód do góry silnik wyłaczony zapnij na przykład jedynkę i spróbuj pokręcić jednym tylnym kołem oraz jednym przednim kołem. To wymaga podnośnika warsztatowego. Prościej podnosisz tył za dyfer byle żabką auto na biegu (zabezpiecz przed przetaczaniem przednie koła) i kręcisz jednym kołem.Bardzo wyraźny opór jakby lekko Ci hamulec trzymał-masz (sprawne) LSD z tyłu.pozdr. (poprawiłem posta)

tylnego dyfrra czy nie bo tym sposobem jak koledzy podpowiadają nic nie będę wiedział e sytuacji gdy np. sprzęgło padło. I jeszcze nie wiem czy to jest model MT MY97 AT MY97 MTMY00 VIN JF1SF5LJ4XG040002 Model SF5BL4J option WZ TRIM Code 810 type EJ202NWZVB e198140098 (naklejka na karoserii w kom. silnika) EJ 20 (na obudowie sil. pod alternatorem) Zadzwoń do pierwszego lepszego serwisu subaru

1999 rok 2 l. 125 KM wolny ssak. Z tego opisu (link na końcu ) wynika że wszystkie modele z silnikiem wolnossącym i reduktorem do 2000 r. miały blokadę wiskotyczną. Zauważyłem że przy zakopaniu się w kopnym śniegu jedno koło tylne się kręciło a drugie nie. Więc albo nie posiada blokady albo jest ona niesprawna. Jeśli ją posiada to czy koszt naprawy jest duży Oto link httpwww.4forester...oria-modelu.php

Przykładowe oferty części samochodowych subaru forester blok

  • SUBARU FORESTER 2.0 S-Turbo BLOK SILNIKA - wilga (599.00PLN)
  • SUBARU FORESTER 2.0 S-Turbo BLOK SILNIKA - wilga (600.00PLN)
  • SUBARU FORESTER 2.0 BLOK SILNIKA - dzialyn (550.00PLN)
  • SUBARU FORESTER 2.5 EJ25 SILNIK BLOK MONTAŻ CZĘŚCI - Wrocław (3000.00PLN)
  • SUBARU FORESTER LEGACY EJ20 BLOK SILNIKA - Złoczew (380.00PLN)
  • SUBARU FORESTER OUTBACK EJ25 BLOK SILNIKA - Złoczew (550.00PLN)
  • SUBARU FORESTER BLOK SILNIKA EJ25 2005r - Tuszyn (500.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi