części samochodowe nanodatex

subaru forester blok silnika

Samochody związane z zapytaniem subaru forester blok silnika

Pytania i odpowiedzi: subaru forester blok silnika

SUBARU FORESTER Forester 2.0D MY2010 wyciek oleju z bloku silnika

Dzień dobry Wszystkim Forumowiczom. Do 30.03.2013 czerpałem ogromną radość z jazdy moim foresterem 2.0D. Zakupiłem go w maju 2010 i przejechałem 207 tys km (przez cały czas eksploatacji wszystkie przeglądy okresowe przeprowadzałem w autoryzowanych stacjach ASO). Tylko klocki i tarcze wymieniałem poza ww. Feralnego dnia pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu na wymianę tarcz i klocków.

Naprawić to trzeba.Konsekwencją pozostawienia silnika w takim staniemoże być pęknięcie wału. Zakres prac i sposób naprawybędzie znany po rozebraniu silnika i weryfikacji części. Jeśli demontaż skrzyni i inne prace przeprowadzono poza ASOto pomoc SIP-u może być problematyczna. Gdyby wszystkie te czynności wykonano w ASO to czasem SIP stosuje spore zniżki na części do naprawy i robociznę.

Dzięki cybel za odpowiedź. Jak myślisz obejdzie się bez wymiany całego bloku silnika Pozdrawiam

SBD w Forkach mają już panewki oddzielone od bloku.Nie powinno do tego dojśćmoim zdaniem.

obejdzie się bez wymiany całego bloku silnika Bez weryfikacji to można wziąć szklaną kulę albo i fusy i zaprząc do pomocy. Wszystko zależy od dewastacji.

SUBARU Forester 2.0D 10MY wyciek oleju z bloku silnika

Dzień dobry Wszystkim Forumowiczom. Do 30.03.2013 czerpałem ogromną radość z jazdy moim foresterem 2.0D. Zakupiłem go w maju 2010 i przejechałem 207 tys km. Feralnego dnia pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu na wymianę tarcz i klocków. Mechanicy zauważyli poważny wyciek oleju. Po podniesieniu auta na podnośniku okazało się że olej wycieka na łączeniu między blokiem silnika i

krynic to masz problem. Jak tego nie zrobisz rozleci Ci się silnik. Podłużny luz kończy się tu pęknięciem wału (przynajmniej taka jest w tej chwili teoria na temat tej awarii) a wtedy z silnika mielonka. Naprawy tego silnika są dość egzotyczną sprawą i jeszcze do niedawna jedyną opcją było kupnu nowego silnika (ok 30 tyś zł). Ponoć ostatnio pojawiło się trochę części do niego i są mozliwości naprawy.

krynic nie ma co sie bawić z remontem szukaj lepiej silnika używanego z niskim przebiegiem z jakiegoś rozbitego auta

Piter 35 pomysł dobry problem z metą na taki silnik (rozbite auto).

ogolnie lekko kosztowne te nasze bryczki sie robia... jak kobity im mlodsze tym drozsze... ale te starsze za to jakie doswiadczenie majaP a serio tez czekam na relacje glownie rozwiazania problemu i kosztow. mam pierwsze subaru i nie zamierzam sie z plejada gwiazd rozstawac wiec juz teraz kompletuje odpowiednia wiedzeP pozdro

Zobacz Wiązki, kostki, przewody elektryczne do SUBARU FORESTER

SUBARU FORESTER Klekot silnika podejrzenie uszkodzenia panewki

Witajcie dramat dramat i D.... Dzis nagle zaklekotalo nie mocno i krótko ale stanąłem i klapa laweta serwis i wstępna diagnoza walnięta panewki reszta po rozebraniu silnika diesla 2010 rok 92 tys km wszystkie przeglądy w ASO nawet przed czasem i taka wtopa Koledzy jak to ugryźć ponoć jest jakas wada sypia sie walki korbowody itd proszę o wszelkie wskazówki auto po gwarancji ale cos tu

stablo mała podpowiedź        Witam Jestem posiadaczem forestera z 2008 r 2.0 diesel auto kupiłem w salonie wszystkie przeglądy w ASO w połowie 2013 r. przy przebiegu 120100 km pękł wał (na szczęście podczas spokojnej jazdy) laweta i do warsztatu. Auto trafiło do ASO w łodzi. Napisałem pismo do importera subaru o zaistniałej sytuacji zaproponowałem o podzieleniu się

SUBARU FORESTER Stan silnika w Forsterze

Miałem przygodę z przegrzanym silnikiem po niezauważonym wycieku z chłodnicy. Od tego czasu bywa że zadymi na siwo. Ale było to zauważone tylko w przypadku umyślnego przygazowania na postoju lub po dolaniu oleju (nawet jeśli odczekałem kilka minut od dolania). Apetyt na olej wzrósł mu z 05l 1000km do prawie 1l 1000km. Opinia ludzi co się na rzeczy znają była taka iż należy się wymiana

Do wymiany pierścienie i uszczelniacze zaworowe. jak więc mam odnieść się do opinii iż powyższa operacja pociągnie za sobą niekończące się spasowywanie... regulowanie... itp. i że lepiej jest kupić cały blok

Spokojny oczywiście że lepiej kupić szortblok tylko dla kogo lepiej Rozważam zakup używki. Chciałbym jednak zostawić głowice jako że mam instalację gazową. Na Ukrainie subaru sprzedaje się znacznie lepiej niż w Polsce a że dostęp do tamtejszych rynków mam pytanie kolejne brzmi jaki model bloku do forestera s-Turbo z 2000 roku będzie pasował I trochę naiwne pytanie... ... ale na co zwrócić uwagę przy zakupie

SUBARU FORESTER Blokada wiskotyczna tylnego mechanizmu róznicowego

Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie. Jak najłatwiej sprawdzić czy mój forek ma blokadę wiskotyczną tylnego mostu Dodam jeszcze że jest to 1999 rok 2 l. 125 KM wolny ssak. Z tego opisu (link na końcu ) wynika że wszystkie modele z silnikiem wolnossącym i reduktorem do 2000 r. miały blokadę wiskotyczną. Zauważyłem że przy zakopaniu się w kopnym śniegu jedno koło tylne się kręciło

Podam jeszcze numer VIN i inne może ktoś będzie potrafił na tej podstawie stwierdzić jednoznacznie czy jest wyposażony fabrycznie w wiskozę tylnego dyfrra czy nie bo tym sposobem jak koledzy podpowiadają nic nie będę wiedział e sytuacji gdy np. sprzęgło padło. I jeszcze nie wiem czy to jest model MT MY97 AT MY97 MTMY00 VIN JF1SF5LJ4XG040002 Model SF5BL4J option WZ TRIM Code 810 type

tylnego dyfrra czy nie bo tym sposobem jak koledzy podpowiadają nic nie będę wiedział e sytuacji gdy np. sprzęgło padło. I jeszcze nie wiem czy to jest model MT MY97 AT MY97 MTMY00 VIN JF1SF5LJ4XG040002 Model SF5BL4J option WZ TRIM Code 810 type EJ202NWZVB e198140098 (naklejka na karoserii w kom. silnika) EJ 20 (na obudowie sil. pod alternatorem) Zadzwoń do pierwszego lepszego serwisu subaru

SUBARU Zmiana silnika forester

forester o którym pisałem kiedyś nadal jeździ ( o dziwo...) ale coraz bardziej dojrzewam do zmiany silnika. Proszę mi powiedzieć jakiego silnika szukać (w sensie czy musi to być identyczny z tym co był czy można coś pokombinować z innymi może młodszymi ). Planuję wymienić silnik razem ze skrzynią i marzy mi się zakup takiego zestawu od jednego dawcy pytanie tylko do jak wąskiej grupy

jmiciuk nikt Ci chyba precyzyjnie nie odpowie ponieważ na ten moment nie wiadomo co jest tak naprawdę do roboty. Shortblock a więc silnik bez osprzętu i głowic (sam blok z wnętrznościami) można kupić w cenie ok. 6000 PLN używany. Co kupisz na rynku tego nie wie nikt. Ja bym robił silnik sądzę że minimalny wariant to ok. 6000-7000PLN. Swarzędz jest blisko Poznania nikogo ogarniającego w okolicach poza ASO KOCAR nie znam. Pozdrawiam i nie martw nic - będzie tylko lepiej Grzegorz

Znam jeden przypadek wymiany silnika. Skończyło się na podwójnych kosztach jak wyżej pisałem. Naprawa silnika wcale nie musi kosztować 12 tys. jeśli zbudowanie z używanego bloku i planowanych głowic nowego silnika z nowym rozrządem wyniosło 6 tys. to naprawa Twojego też powinna się zamknąć w podobnej kwocie - 12k pln (raczej ) ) Co to jest gwarancja rozruchowa kto pokryje koszty wymiany

hehe sławna się robię Owszem przerabiałam temat 2 razy bo pierwszy silnik (czyli drugi) został kupiony w moim imieniu na allegro. Skończylo się tym że zlecilam zbudowanie silnika do mojego OBKa - akurat tak się złozyło że mechanik mial prawie nowy blok i regenerowane głowice. I mam nadzieję że to już koniec historii z silnikiem. Patrząc na to z obecnej perspektywy - warto rozebrać

A co jeżeli podobno moze być caly blok czy tam shortblok (albo szrotblok ) walniety Mogłem coś pomylic ale chyba sekcja zwlok to duzy kosztcos kojarze ze slyszalem 1500 ale moze mylę z ceną za coś innego. Coś wyglada mi na to ze bede musial caly silnik kupic.A juz kurde sklanialem się ku tej naprawie jesli mialaby byc faktycznie za te 7-8 tys. Wiem ze fajnie miec nowy ale czy w takim wypadku

SUBARU FORESTER Jak mocno blokuje tylny dyfer

Jakis tydzień temu byłem na przeglądzie z moim foresterem. Poprosiłem pracowników i zrobiliśmy ponizsze doswiadczenie - samochód na podnosnik z kołami załozonymi (jak do jazdy) w samochodzie jeden pracownik serwisu za kólkiem - silnik uruchomiony drugi pracownik na dole trzyma w objeciach tylne lewe koło - ten w samochodzie zapina jedynkę i puszcza powoli sprzęgło....... i co sie stało

dla porównania ten sam podnośnik auto zgaszone i wrzucona jedynka nie byłem w stanie kręcić tylnym kołem no ale nie wyglądam jak twój mechanik Ale miałeś tylko to jedno koło w powietrzu czy więcej bo to znaczna róznica. [ Dodano Wto Kwi 06 2010 111 pm ] Nie doczytałem bo miałes go na biegu więc tak naprawdę to miałeś opór silnika a nie wisko.

Nie doczytałem bo miałes go na biegu więc tak naprawdę to miałeś opór silnika a nie wisko. o to właśnie chodzi silnik trzyma i wiskoza się powinna ew ślizgać ale nie wiem czy tak to działa. Zakładałem że jakby puszczała to drugie powinno się obrać w przeciwna stronę tak jak to ma miejsce z przodu pozdro

SUBARU FORESTER Remont silnika 2.0 turbo

Witam Znajomy oddał forestera do specjalisty od silników. Planowana głowica wymienione pierścienie uszczelniacze zaworowe uszczelki itd. Po remoncie auto przy normalnej jeździe bierze 1 oleju na 1000 kilometrów. Olej 10W40 pół-syntetyk valvoline. Kiepski remont czy taki ubytek oleju jest raczej normalny Dodam jeszcze że nie ma żadnych wycieków. Piszę z prośbą o poradę bo głupio jechać

Po remoncie auto przy normalnej jeździe bierze 1 oleju na 1000 kilometrów. Olej 10W40 pół-syntetyk valvoline. Dramatyczne zużycie. Czy ten półsyntetyk Valvo jest olejem docelowym czy też przewidzianym na kolejny etap docierania jednostki Generalnie olejem docelowym winien być przyzwoity pełny syntetyk. Zużycie może niestety tylko wzrastać jeżeli na tak gęstej półsyntetycznej oliwie

i mogę mu nawet pierścienie włożyć z witki brzozowej kurcze - ide rozbierac blok

ide rozbierac blok miej Boga w sercu a gdzie będą sąsiedzi mieszkać...

SUBARU FORESTER Temperatura silnika

No to przy okazji Świąt mam poważny problem i muszę Was prosić o pomoc (mam nadzieję że po kolacji wigilijnej ktoś odwiedzi to forum ) Otóż.. Dziś uruchomiłem auto po prawie dwóch dniach nieużywania i po przejechaniu ok 15km zauważyłem że wskaźnik temperatury silnika coś jest wyżej niż do tej pory... przejechałem jeszcze kawałek a wskażnik ciągle wędrował w górę. Postanowiłem

citan jak się robi zimniej to płyn zmniejsza swoją objętość i może wydawać się że jest go mniej. Dopiero jak zamarza to objetość się zwiększa i dlatego pęka blok jak masz wodę albo stary płyn w układzie chłodzenia.

citan jak się robi zimniej to płyn zmniejsza swoją objętość i może wydawać się że jest go mniej. Dopiero jak zamarza to objetość się zwiększa i dlatego pęka blok jak masz wodę albo stary płyn w układzie chłodzenia. Nie ma szansy zamarznąć. (ale całkiem poważnie mam płyn który zamarza chyba poniżej -35C a auto stoi sobie [mam nadzieję grzecznie] w garażu) Ale testowałem...

SUBARU FORESTER dlaczego subaru to taki szajs

Czesc Koledzy Posiadam forestera 2.5XT ktorego kupilem w salonie nowego w Polsce. Przed zakupem czytalem ze sa to samochody praktycznie bezawaryjne. I co moge potwierdzic po 4 latach eksploatacji Dla mnie to prawdziwy szmelc. W 2009 r. po 3 latach eksploatacji i 75000 km przebiegu wymienilem uszczelke w ASO subaru za 4500 zł. Po kolejnych 10000 km temperatura znowu zaczela skakac. Po 2 tyg. odebralem

Niestety subaru szczególnie z turbo to auta wymagające specjalnej troski. O ile w instrukcjach do innych aut sprawdzanie poziomu oleju i płynu chłodniczego też często jest zalecane np. przy każdym tankowaniu i o ile w innych markach to można olać to w subaru faktycznie te zalecenia należy stosować (zapis z instrukcji forestera i Imprezy Turbo Obsługa techniczna samochodu olej silnikowy).

SUBARU FORESTER Hill holder - sprezyna

Witam Walcze ostatnio z hill holderem ktory sprawil mi dosc przykra niespodzianke ( httpwww.forum.sub...sze-cholerstwo ). Po odebraniu samochodu od mechanika hh blokowal hamulce pod kazda gorka. Pomagalo &39kopniecie&39 hamulca ale droge do domu mialem dosc stresujaca... Znalazlem wpis ktory pomogl mi dosc szybko odlaczyc hh - httpwww.lackhead....-holder-clutch W opisie tym wspomniana jest sprezyna.

Przykładowe oferty części samochodowych subaru forester blok silnika

  • SUBARU FORESTER 2.0 S-Turbo BLOK SILNIKA - wilga (599.00PLN)
  • SUBARU FORESTER 2.0 S-Turbo BLOK SILNIKA - wilga (600.00PLN)
  • BLOK SILNIKA PRAWY LEWY SUBARU 06-r. 2.0 FORESTER - Dęblin (600.00PLN)
  • SUBARU FORESTER 2.0 BLOK SILNIKA - dzialyn (550.00PLN)
  • SUBARU FORESTER LEGACY EJ20 BLOK SILNIKA - Złoczew (380.00PLN)
  • SUBARU FORESTER OUTBACK EJ25 BLOK SILNIKA - Złoczew (550.00PLN)
  • SUBARU FORESTER BLOK SILNIKA EJ25 2005r - Tuszyn (500.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi