części samochodowe nanodatex

skoda octavia mechatronik

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia mechatronik

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia mechatronik

SKODA OCTAVIA [O2] Padła mechatronika w DSG

Witam W moim samochodzie padła mechatronika w DSG. Początkowo wyglądało to na sprzęgło ale po przesłaniu logów do fabryki zapadła decyzja o wymianie mechatroniki. Mam do Was pytanie - czy przy takiej czynności zostanie też wymieniony olej w skrzyni Auto ma 56 tyś przebiegu więc upiekł bym 2 pieczenie na jednym ogniu . Naprawa ma być wykonana w ramach gwarancji (szczęście w nie szczęściu skrzynia się popsuła na miesiąc przed jej końcem)

Objawy były takie 1. Przy ruszaniu skrzynia próbowała włączyć 2 bieg i następowała redukcja do biegu 1 - nazwałem to dzień dobry bo wykonywałem pokłon ku kierownicy ... 2. Redukcja biegów następowała gwałtownie i poprzez szarpnięcia 3. Czasami zmiana biegów była nie płynna (wyższe przełożenia) Miesiąc temu zapaliła mi się kontrolka czek endzin - zapalała się i gasła - łączenie

mol w DSG7 nie ma przewidzianych wymian oleju ( rozumiem że miałeś na myśli wymianę przy 60 tyś km. ). Część mechatroniczna jest zalana 10 l oleju hydraulicznego do układów wspomagania a część przekładniowa 17 l oleju przekładniowego. Sprzęgła są suche ( bez oleju ). Wszystkie części są odseparowane więc teoretycznie wymiana mechatroniki nie wymaga wymiany oleju w przekładni.

mol w DSG6 się wymienia bo tam olej jest uniwersalny i przekładniowy i mechatroniczny i sprzęgłowy. Jak coś jest do wszystkiego to... trzeba to często wymieniać . W DSG7 jest tak jak w zwykłym manualu. Może po jakiś 150 - 200 tyś 4-5 latach warto olej wymienić ale 60 tyś to chyba przesada. Niech serwis zajrzy jeszcze raz do instrukcji serwisowych albo zapyta SAPVW. BTW. Nowa mechatronika powinna przyjść z fabryki zalana już odpowiednią ilością oleju hydraulicznego.

krzysn kowal 2002 dziękuje za wytłumaczenie Poproszę serwis by łaskawie RTFM . Tak zostanie 1 tyś w kieszeni .... dziękuje To tak na koniec - może ktoś opisać co to jest mechatronika Czy dobrze gdzieś przeczytałem że jest to mechanizm odpowiedzialny za włączaniezmianę biegów

SKODA OCTAVIA [O2] DSG - awaria sterownika mechatroniki

Witam no i niestety powiało grozą. Mechanicznie sprawne auto nie może sprawnie przemieszczać się przez błąd elektroniki. Ale od początku objawy po przejechaniu kilku kilometrów w sterowniku skrzyni biegów pojawia się błąd 18232 - Pressure Control Valve 3 (N217) Open or Short to Ground P1824 - 000 - - - Intermittent to w sumie koniec objawów ponieważ auto dalej porusza się normalnie

U mnie w DSG poki co nie ma problemuale kolega jakies pol roku temu przerabial dokladnie ten sam problem co ty. Na MFA migalo PRNDS i nie mogl wrzucic zadnego biegupierwsze naprawy wiadomo ASO a tam wyjecie elektroniki(suszenie sprawdzanie lutow)kasowanie bledow i 600 zlociszy mniej w portfelupo tym zabiegu jezdzil roznie dziendwa lub tydzien i to samo kolejne wizyty w ASO i wydana kasa zirytowala

Puchacz polecam tego specjalistęhttpallegro.plsterownik-komputer-mechatronik-dsg-mechatronic-vw-i2735368991.html zadzwońpopytaj

piotrek_gdy nie byłem jeszcze u żadnego magika a sam nawet nie próbuje nastawów podstawowych bo puki co mam przynajmniej w miarę mobilne auto. Problem właśnie w tym że moi zaufani mechanicy na dźwięk słowa DSG dostają gęsiej skórki i za cholerę nie chcą się do tego dotykać. I wcale im się nie dziwię. Najprawdopodobniej może to być jakaś totalna pierdoła jak w Twoim Saabie ale

Dzięki TEO Motors sterownik naprawiony Przy okazji lekko zregenerowano mechatronikę co znacząco wpływa na działanie skrzyni (znikły wszystkie w zasadzie najdelikatniejsze szarpnięcia głównie przy wrzucaniu wstecznego - ja myślałem że tak musi być). Na przyszłość jakby ktoś miał taki problem to leży on w sterowniku (sam komputer przy mechatronice) z czasem robią się przerwania w

Zobacz Części mechaniczne skrzyni biegów do SKODA OCTAVIA

SKODA OCTAVIA Dodatkowe zabezpieczenie - mechatronika co odciąć

Cześć i czołem. Chodzi mi od jakiegoś czasu po głowie dodatkowe antykradzieżowe zabezpieczenie samochodu. Rozwiązanie klasyczne - dodatkowy wyłącznik odcinający... ...No właśnie - co można odciąć (poza głową ew. złodziejowi) Pierwsze co mi przychodzi do głowy to - pompa paliwowa ale... (z tego co mi wiadomo złodzieje zaczynają już obchodzić takie zabezpieczenia - dodatkowym zasilaniem

SP9XWW a zastanawiałeś się jaki ma sens twoje zabezpieczenie jak opiszesz je na forum NA FORUM NIE ROZMAWIAMY O ZABEZPIECZENIACH ODCIĘCIACH ITP.

SKODA OCTAVIA Ankieta (nie) zadowlenia z DSG - prosba o wypelnienie

Mysle ze przyda sie watek z zebranymi opiniami nt skrzyn DSG - chyba takiego nie ma. Sam zastanawiam sie czy kupic i niestety informacje na forum w tym nie pomagaja - wiele sprzecznych opinii i jak zwykle dyskusji o wyzszosci DSG nad manualem Bede wdzieczny posiadaczom skrzyn DSG o napisanie krotkiego listu wg. schematu Model auta rocznik data zakupu jesli rozna niz rocznik Typ skrzyni DSG6 DSG7

skoda octavia II 2.0 TDI BKD Rok produkcji 2005 modelowo 2006 II właściciel. DSG6 Wystąpił problem ze sterownikiem mechatroniki przy przebiegu nieco ponad 160 000 km. Nie było unieruchomienia skrzynia przechodziła w tryb awaryjny wyłącznie 2 bieg. Niestety nawet jesienią nie polecam dłuższej jadzy w taki sposób. Można się 5 km gdzieś dotoczyć. Ale ponad 20 km to jest hardcore. Można

SKODA OCTAVIA DSG czy tak czy nie

Hej Małe pytanie natury moralnej. Octawiami przez ostatnie 6 lat zrobiłem 500.000 km zawsze na skrzyniach manual. Teraz właśnie konfiguruję swoją 3 czeszkę i mocno korci mnie DSG. Potrzebuje jednym słowem kilku argumentów za i przeciw od kogoś kto z DSG ma na codzień do czynienia. Silnik to nowa 2 z DPF w 140 koniach. Pozdrowionka

Hehe dobre - masz na myśli mechatronike Jeśli tak to słowo tylko jest niewłaściwe gdyż mechatronika to mechanika elektryka elektronika automatyka sterowanie opragramowanie razem wzięte czyli zatem wszystko sie w DSG psuje

Hehe dobre - masz na myśli mechatronike Jeśli tak to słowo tylko jest niewłaściwe gdyż mechatronika to mechanika elektryka elektronika automatyka sterowanie opragramowanie razem wzięte czyli zatem wszystko sie w DSG psuje Wiemy co oznacza slowo mechatronika ale w kazdym serwisie w ktorym bylem sterownik tak wlasnie nazywano. Chodzi mi o ten z elektrozaworami. Nawet tutaj na forum pisano wymienilem mechatrnike i wszyscy wiedzili o co chodzi) Sorry za skrot myslowy.

SKODA OCTAVIA kupic OII 2.0 tdi czy 1.9 z dsg czy man

witam chce nabyc octavie II na moje potrzeby dobra bedzie 2.0 tdi lub 2.0 tdi RS lub 1.9 zastanawiam sie takze czy ma byc dsg czy nie w tym roczniku przebiegi to 150.000-200.000 cena nie jest istotna chcialbym miec najlepsza mozliwa wersje ale zeby glowne rzeczy sie nie srały innymi słowy jak wyglada porownanie awaryjnosci tych wersji czy nowy silnik 2.0 tdi na common rail jest pozadniejszy niz

rufus123 niestety mankamentem zakupu używanej DSG jest regularne jej serwisowanie Wymiana oleju i filtra to konieczność inaczej są później problemy Wymiana mechatroniki to ostaeczność czasem pomaga flashowanie softu Koszt naprawy mechatroniki to ok 800 pln

SKODA OCTAVIA 1.4 TSI 122KM DSG - test długodystansowy 115 000 km

Na hiszpańskim portalu km77.com prowadzony jest test długodystansowy samochodu VW Golf 1.4 TSI 122km ze skrzynią DSG 7 biegów. Jest to jednostka i skrzynia biegów identyczna z tą montowaną w naszych O2FL. Test w skrócie - samochód ze stycznia 2009 roku - silnik przez póltora roku przejechał 115 tys km bez większych problemów (jeden fałszywy alarm i zapalenie się kontrolki EPC) - przy

przy moich rocznych przebiegach będzie to już raczej (o ile w ogóle) zmartwienie kolejnego użytkownika Obawiam się że jednak nasze skrzynie mają o wiele więcej do roboty niż w takich Hiszpańskich autostradowych warunkach. Ilośc przełączeń biegów na naszych drogach jest nieporównywalnie większa niż przy płynnej jezdzie autostradowej. Zastanawia mnie czy skrzynie DSG są bez przerwy

przy moich rocznych przebiegach będzie to już raczej (o ile w ogóle) zmartwienie kolejnego użytkownika Obawiam się że jednak nasze skrzynie mają o wiele więcej do roboty niż w takich Hiszpańskich autostradowych warunkach. Ilośc przełączeń biegów na naszych drogach jest nieporównywalnie większa niż przy płynnej jezdzie autostradowej. Zastanawia mnie czy skrzynie DSG są bez przerwy

SKODA OCTAVIA [O2] 1.4 TSI DSG7 robi zająca

Moją Octavię z 2009 roku tak jak auta niektórych forumowiczów posiadających podobną konfigurację trapią standardowe problemy z 2. biegiem. Zaczęły się na gwarancji wg ASO nic się nie dzieje złego i jeździć dalej ja zielony w temacie mechaniki nie mam powodu bym im nie wierzyć więc tak jeżdżę. Ok widać ten typ tak ma. Ale co przegląd zgłaszam im że skrzyniasprzęgło pracuje

Leniwiec soft skrzyni można sprawdzić po podłączeniu do byle jakiego VCDS-a. Pokaże on też ewentualne błędy na skrzyni. Przyczyną może być albo sprzęgło albo mechatronika ale jeśli w takich sytuacjach znika literka D to raczej wina mechatroniki. Ja miałem wymieniane sprzęgło z powodu szarpania przy niskiej prędkości na 2 biegu. Po wymianie niby problem zniknął ale zaczyna pojawiać

SKODA OCTAVIA Problem z DSG 7

Witam kilka dni temu moje auto odmówiło posłuszeństwa mianowicie padła skrzynia dsg przy przejechanych niecałych 11k km z uwagi iż ASO kompletnie nie wie jak ugryźć temat może ktoś spotkał się z podobnym problemem mianowicie autko jak zawsze normalnie jechało po zatrzymaniu się aby wypuścić pasażera podczas próby ruszenia auto nadal stoi żeby zaraz ruszyć uznałem wtedy że noga

dwaoka dsg 7 jest suchy-nie ma oleju więc nie ma czujnika jak słusznie zauważył ganzal bywają problemy ze sterownikiem skrzyni biegów na co pomaga wgranie nowego softu(wiem o 2 takich przypadkach w SII z DSG) jesli mechatronika to troszke lipa i byłby to jakis dziwny przypadek może nie potrafią prawidlowo zdiagnozowac i wola wymienić Dostałeś oficjalną pisemną info z SAP że to mechatronika

Witam samochód po wymianie mechatroniki jeździ lepiej niż gdy odebrałem z salonu oby się więcej nic nie rozwaliło) Jako zamiennik dostałem fabię 1.4 80 KM niestety paliło to tyle co moja octavia i zero dynamiki w tym było tak więc cieszę się iż znów u mnie) Pozdrawiam

SKODA OCTAVIA I 1U Problem z DSG - skoki obrotów i kangur

Witam serdecznie. Dawno mnie tu nie było jednak teraz niestety pojawił się w mojej O II problem ze skrzynią DSG i szukam pomocy w tej kwestii. Autko rocznik 2005 19 TDI skrzynia DSG 6-cio biegowa serwisowana jak producent przykazał Problem polega na tym że w trakcie jazdy przy rozgrzanym silniku (i zapewne oleju w skrzyni) pojawiają się nagłe skoki obrotów silnika rzędu 1-15 tys (chociaż

prawdopodobie przycinają się zawory w mechatronice jest to bardzo typowe uszkodzenie zwłaszcza w Passatach po 2006 roku a skrzynie są te samew skodach. jeśli jest początkowe stadium możesz próbować ratować mechatronikę w specjalistycznym warsztacie który zajmuje się automatami. W 6 na 10 daje się uratować. Nowa kosztuje majątek . Główną przyczyną jest niepawidłowo przeprowadzono

SKODA OCTAVIA OCTAVIA 1.4 TSI 122KM skrzynia DSG

Witam Czy ktos moze mnie oswiecic ilo biegowa jest ta skrzynia w tej wersji silnikowej Pozdrawiam filipus

Szkoda a jaka jest różnica Redukacja - tylko o jeden bieg kick-down - o kilka w celu szybkiego przyspieszenia A oprogramowania modułu mechatroniki nie można zmienić Jeśli nie to chyba rozstanę się ze swoją oktawką i kupię coś z klasycznym automatem na przekładni planetarnej

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi