Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Bezpieczniki sprawdzałeś
Kostka jest 4 pinowa 2 piny to plus i masa dwa pozostałe idą do sterownika. Sterownik zawsze widzi jednocześnie plus i masę po wciśnięciu pedału hamulca zamieniają się tylko miejscami i stąd sterownik jest w stanie wyłapać niesprawność układu. Rozumiem że sprawdziłeś czujnik i faktycznie działa to tak jak napisałem wyżej Jeśli masz wszystkie bezpieczniki sprawne to musisz sprawdzić wiązkę. AGR i ALH to motory w octaviach które posiadam
Witam. Z góry przepraszam jeśli nie tu powinienem o tym napisać. Mam problem. Cały czas świeciły mi się światła stopu lewe prawe i górne wyjąłem czujnik przestały świecić. Kupiłem nowy założyłem i światło stop nie działa nadal. Teraz włożyłem z powrotem stary czujnik i raz zadziałał że światła non stop się świeciły potem jeszcze jak go ponownie założyłem to ani na nowym ani na starym światła się nie świeciły Czy ktoś wie jak to naprawić
czujnik łatwo uszkodzik przy montażu generalnie pedał hamulca nie może być wciśnięty podczas zakładania czujnika. Tutaj obszerny opis [url]httpforums.vwvortex.comshowthread.php1158315-DIY-Installing-a-new-brake-light-switch-(without-breaking-it)[url] P.S. tak się zastanawiam i nie jestem pewien czy w kostce czujnika powinien być plus
Opcja szukaj
dzieki za rade henio ale nie pomogles mi. zanim napisalem troche szperalem ale nie znalazlem nic na temat jak dobrac sie do czujnika stopu moze cos wiecej wiesz niz tylko opcja szukaj
Odkrecic ta dolna oslone potrzebny klucz torx nie pamietam jaki numer. Z jednej strony jest przykrecana a potem trzeba ja odhaczyc na takiej zapadce. Potem namierzamy czujnik przekrecamy o 90 i wyjmujemy. Trzeba odpiac wiazke wpiac nowy czujnik i zalozyc tak samo. Nie wiem czy jest roznica goradol. Po wycieciu bedzie widac. Skladajac ta kratka ma wejsc w takie poziome mocowania potem zatrzask i na koncu dokrecic sruby. I mamy nowy czujnik
jelcyn1967 troche wlasnej inwencji Kilka tematow nizej httpforum.octaviaclub.plviewtopic.phpt2182 A ten temat naprawde byl wiele razy walkowany.
Super_Be czujnik stopu jest chyba elektroniczny ( w sensie że ma wewnątrz coś więcej niż mechaniczny styk ) więc pod niego bym się raczej nie podpinał ( żeby w razie czego elektronika nie zwariowała jak uszczkniesz trochę sygnału stopu ). Pod żarówki stopu też się nie da ( nie da się łatwo ) bo one pracują też jako pozycje. Najlepiej było by podkraść trochę prądu z trzeciego
Ja zawsze podłączam zasilanie po włączeniu zapłonu.Niektórzy życzą sobie dodatkowy wyłącznik zasilający parktronik.Wadą takiego podłączenia może być toże stojąc blisko przejścia dla pieszych czujnik się uaktywnia.Ale myślę że to do przeżycia. Super_Be czujnik stopu jest chyba elektroniczny ( w sensie że ma wewnątrz coś więcej niż mechaniczny styk ) więc pod niego bym się
Dokładnie tak jak napisałem wcześniej dla mnie może być cały czas włączony. Tylko się zastanawiam nad żywotnością samych czujników - masz może jakieś doświadczenie w tej kwestii czujnik(włącznik jest mechaniczny4 styki).Nie zawiera żadnej elektroniki wewnątrz. No tak tylko on jest w kabinie. A ja akurat montuję czujnik z bezprzewodowym wyświetlaczem żeby się nie przebijać z komory silnika do wnętrza. Dlatego potrzebuję czegoś pod maską.
No tak tylko Ty masz O1 więc czy do bezpiecznika czy do samego wyłącznika stopu mogłeś się podpiąć. A to że czujniki się nie aktywują jeśli nie ma przeszkody to tylko w pewnym sensie prawda. Bo przecież centralka i same emiterydetektory ultradźwięków muszą zadziałać - żeby sprawdzić że przeszkody rzeczywiście nie ma. Pewnie chodziło Ci o to że nie włącza się wyświetlacz
oki chyba rozkiminilem o co chodzi. Wkladam ten czujnik pod stop a patrze pod sprzeglem jest podobny I wlasnie ten pod sprzeglem jest rozwalony ale pytanie dridzy forumowicze. Czy ten pod sprzeglem jak jest rozwalony to ta sprezynka moze sie zalaczac Czy wymiana jest podobna do stopu [ Dodano Sob 17 Lis 12 0822 ] Witam Powtorze moje pytanie bo nie otzrymalem odpowiedzi. Czy ten czujnik pod pedalem
1. w bagazniku z lewej stonymusisz wyjac wykladzinepodnia leci wiazka i wtym miejscu czesto koroduje jezeli nie zobaczysz golym okiem to poszarp za przewody i problem powinien sie rozwiazac.polecam wyciac kostke i polutowac wszystkie przewody-nie bedziesz miec podobnej akcji w przyszlosci. 2. zderzak od dolu przykrecony jest paroma wkretamioczywiscie trzeba odkrecic odciagnac wszadzic reke im chudsza
może czujnik stopu pod pedałem. Ale wtedy chyba by się wszystko świeciło. Sprawdz czy jest napięcie w oprawkach. I podłacz pod kompa może jakieś błedy Ci się pokaża wtedy będzie jasna sprawa.
Jutro posprawdzam napiecia (dzis juz nie mam czasu). Postaram sie jeszcze oblookac czujnik stopu. Jak nic nie zdzialam to podjade na jakas stacje obslugi kompa podlaczyc. Dzieki Jak rozwiaze problem to opisze co i jak... moze sie innym przyda [ Dodano Pon 10 Kwi 06 1037 ] Niemialem czasu napisac wiec sorki ze tak pozno. Okazalo sie ze zacial sie automat od swiatel stopu (ten przy pedale). Wyjalem go wyciagnalem do konca aby sie mogl dopasowac i wszystko dziala Proste
co do ESP miałem podobny problem kontrolka zapalała się podczas jazdy na stałe ( później okazało się że jak wciskałem mocno hamulec w czasie postoju to automatycznie pokazywała się kontrolka od esp) u mnie czujnik stopu pod pedałem hamulca był do wymiany (czasami się światła stopu nie zapalały) Od czasu kiedy wymieniłem kontrolka się nie pali ..
Mam ten sam problem. Zapala się kontrolka ASR (ESP nie posiadam). Zapala się sama i ASR przestaje działać. Pali się przez jakiś czas a przy kolejnym uruchomieniu auta już nie. I tak od miesiąca. Poza nie działającym ASR auto nie wykazuje innych objawów. Odczytałem błędy ABS 1314 - ABS sterwonik silnika Silnik 17811 - Zawór recyrkulacji spalin 17549 - Pomir obciążenia 16556 - czujnik
Pulse czujnik stopu pod pedałem hamulca najprawdopodobniej.
To dlaczego w takim razie jeden stop dziala raczej by nie dzialal gdyby padl czujnik pod pedalem hamulca.
Wyjmij czujnik rozbierz i przeczyść styki wewnątrz(15min pracy). Jesli stopy się pojawią to masz problem rozwiązany(nowy czujnik) jeśli nie to się będzie myśleć dalej. Pozdrawiam
Czy czujnik nie kasuje wszystkich świateł stopu U mnie tak było. jak świeci się któreś to chyba coś innego.
czujnik stopu znajduje się tuż za pedałem hamulca.
niktt32 żeby dostać się do niego wystarczy odkręcić kilka śrub z plastikowej osłony odsunąć osłonkę z tworzywa i już masz czujnik. Znajduje się za pedałem hamulca ale co jest ważne gdyż większość ludzi to myli jest on w kierunku Twoich nóg nie silnika. Tzn patrząc z perspektywy kierowcy to najpierw jest czujnik później pedał hamulca. Mam nadzieję że pomogłem
ale podpowiem sprawdż światła stopu
czujnik świateł stopu... jak sprawdzisz stop to nie będzie świecił i faktycznie wystarczy wpisac w szukajkę Pozdro
Sprawdz czujnik swiatel stopu pod pedalem hamulca)
a żeby było jeszcze łatwiej - to się nazywa automat stopu i kosztuje około 25zł. też miałem ten problem i nie wiedziałem o co biega z tą kontrolką. uświadomił mnie koleś z busa jak mało mi w tyłek nie wjechał na światłach. myślałem normalnie że klepanko będzie - panie co pan kur.wa ręcznym hamujesz
No chyba że będzie padał śniegdeszcz. Lepiej zostać przy podłączeniu do stopu albo dorobić osobny przycisk i samemu aktywowaćdeaktywować czujniki.
a wziąleś może pod uwagę to żeby wymienić włacznik stopu
jak łączę ta kostkę co wchodzi do stycznika 1 z 3 to wszystkie 3 ładnie się palą. wyczytałem że jest jakiś sposób na podłączenie nowego stycznika jakas procedura moze ktoś wie o czym mówię httpforums.vwvortex.comzerothreadid1158315 [ Dodano Pią 01 Sty 10 1842 ] ok rozwiązałem problem czujnik był walnięty a po wymianie na nowy jakimś cudem jeszcze bezpiecznik padł i też nie
Szczerze mówiąc to jestem zdziwiony i zawiedziony że skoda nie zadbała o to aby takie pierdoły jak czujnik świateł stopu wprowadzał takie zmiany że auto nie może odpalić a jak odpali to nie ma mocy. Wiem na 100% że takie coś ma SEAT LEON TDI gdyż znajomy miał identyczną sytuacje i okazał się to czujnik świateł stopu .... wymienił za 15zł zamiennik i jechał dalej . Zaraz sparwdze