części samochodowe nanodatex

skoda octavia czujnik paliwowy

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia czujnik paliwowy

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia czujnik paliwowy

SKODA OCTAVIA [O1] Gdzie znajdują się poszczególne czujniki

Witam Jak w temacie. Gdzie znaleźć poszczególne czujniki w AHF 19 tdi Głównie zależy mi na G71 i G72 bo vag wykazał mi błędy na tych czujnikach. Jak ktoś wie gdzie znajdują się inne to też bedzie pomocne dla innych. Mi akurat w danym momencie zależy na tych dwóch... Pozdrawiam i proszę o pomoc. I jeszcze jedno do czego to czujniki

no właśnie mi powiedziano że G72 to czujnik temperatury silnika a G71 to czujnik ciśnienia powietrza zasysanego. Objawy mam takie że jak jest zimny pali na dotyk ciepły już gorzej. Podłączałem dziś pod vaga i pokazał mi że problem właśnie z tymi dwoma czujnikami. A dziś wieczorem odkryłem jeszcze że mam pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym. Wymieniałem filtr paliwa ostatnio

SKODA OCTAVIA [O2] czujnik temperatury paliwa

Witam mam problem z czynnikiem temperatury paliwa po podpieciu vaga wyskoczył błąd. 000387 (G81) mam pytanie gdzie ten czujnik się znajduje w skoda octavia II silnik 1.9tdi bxe 2006 rok i jakiego czynnika mam szukać

czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym (miekkim) miedzy tandem pompą a filtrem paliwa. Nr czesci ASO - 038 906 081 B i w sieci VW kosztuje 60 PLN ... mysle ze w SAP taniej. A moze i nie taniej... znalazłem cos takiego httpsklep.autosliwka.p...-038906081B399 Powinno sie przed wymianą czujnika odczytac jak zachowuje się temperatura paliwa na ciepłym i zimnym silniku. Grupa 007 statyczna poz. 1.

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do SKODA OCTAVIA

SKODA OCTAVIA Powietrze w wężyku paliwowym za filtrem paliwa..pomocy

Mam problem...zauważyłem babelki powietrza w węzyku bignącym od filtra paliwa ( tdi agr) do pompy...i tutaj moje pytanie czy to normale Wydaje mi sieże nie bo powietrze tam jest raczej zbedne. I drugi pytanie jak sie go pozbyć Autko miało wymianiany filtr około 500 km temu ale wczesniej na poprzednim filtrze też były bąbelki. Biały korek od dołu nie przepuszcza wszyskie węzyki na filtrze

prawe hehe Ja mam filtr mana...a wężyki chyba są ok...bo przecież były zdejmowane i zakładane tylko 3 rzy - czyli 3 wymiany filtra. Jak wyglda filtr w przekroju bo jesli rurka zasysając jest na dnie filtra to chyba nieszczelnośc przed filtrem (w kierunku baku ) możemy wykluczyc..tak mi sie zdaje... Zrób tak jak napisałem nie kosztuje cie to nic .. a coś wykluczymy i jeszcze jedno pytanie

bikerserwis Słuchaj .. Nie jeden z nas miał takie objaw jak ty I było to wałkowane z milion razy. Jak ci sie nie chce szukać to przynajmniej sie nie spieraj ze to ze tamto. Miałem tak z obrotami jak mowisz i też wskazówka działała normalnie też nie wierzyłem ze to ten czujnik jak mi chłopaki sugerowali. Ale podpiołem VAG-a i sie okazało ze faktycznie pokazuje czasem rozną temp. Za

bikerserwis u nas kazdy czujnik ma wpływ na coś .. tak że wada jednego moze sie obiawiać złą pracą czegoś innego .. tak to jest zrobione. o ile sie nie myle u siebie zaobserwowałem ze czujnik ten mial wpływ na czujnik temp. paliwa i jak on wariował zmieniala sie automatycznie temp paliwa a wiadomo co oznacza oszukiwanie temp paliwa .. taki mini box allegro z opornikiem zwany chipem. Stąd u ciebie moze być to dymienie.

czujnik temp. cieczy chłodzącej poczytaj i pozaglądaj tu httpforum.octaviaclub.plviewtopic.phpt9784 u ciebie będzie czarny lub zielony

SKODA OCTAVIA Czujnik spalanego paliwa

Czesc Jaki element odpowiada za pomiar spalanego paliwa Spalanie od tankowania do takowania (pelen bak) wyszlo mi okolo 65 l na 100 km obliczone przy pomocy dlugopisu i kartki. Natomiast komp. wskazywal srednie spalanie (kasuje go tylko przy tankowaniu) 26 l. Nasuwa sie prosty wniosek element mierzacy spalanie jest padniety bo ilosc przejechanych km jest na oko dobra (innym autem tez jezdzilem ta trasa i mniej wiecej ilosc przejechanych km powinna sie zgadzac). Pozdrawiam Maciek

Czyli występuje jakis przeplywomierz (elektronicznyczny podlaczany do kompa ) w ukladzie paliwowym

SKODA OCTAVIA fsi problem z ukladem paliwowym

witam mam pytanie czy jak bym w moim 1.6 fsi mial uszkodzona pompke cisnieniowa paliwa ta przy silniku to powinien mi wyskoczyc jakis blad poniewarz mam taki problem ze auto jak sie nagrzeje to przy stalych obrotach czy to na luzie czy jakimkolwiek biegu lekko faluja obroty nie widac po obrotomierzu ale ja wyczowam czy ktos mial juz taki problem i wie co z tym zrobic swiece zmienione cewki tez ok filtry ok wody w zbiorniku nie ma

z tego co pamientam to w fsi jest czujnik cisnienia paliwa na listwie i jesli by sie cos działo z pompa wyskiego cisnienia to by wywalało bład

SKODA OCTAVIA I 1U Problem Skoda Octavia 1.6

Witam mam problem ze swoja skoda octavia 1.6 benzyna-gaz. jezdzac na benzynie jest wszystko ok a na gazie zapala mi sie kontrolka check i takie bledy wyskakuja -uklad paliwowy rzad 1 bledne dzialanie. -sonda lambda rzad 1 czujnik 2 usterka w obwodzie pradowym. -uklad paliwowy 1 mieszanka za bogata P0171 -P0130 usterka w obwodzie pradowym. miał ktos moze podobny problem co robic sonda lambda jest nowa instalacja gazowa to landirenzo zakladana w serwisie. z gory dzieki za jakies podpowiedzi

SKODA OCTAVIA I 1U check błąd 16556 i 175336 co to oznacza

Witam wszystkich z forum jestem nowy chociaż skody mam od 2008 roku zawsze miałem 1.9 tdi wiec nie wchodziłem na forum bo problemu nie było . Teraz jestem posiadaczem 2.0 116 koni z gazem i świeci mi się kontrolka check i wyswietla dwa błedy podaję numery 16556 i 17536 może któryś z kolegów forum coś poradzi i pomoże bedę wdzieczny i dziekuję za wszelkie informacje

octavia.Pf jeździsz na gazie błędy pokazują że masz złą mieszanke za ubogą lub za bogatą w paliwo. powodów może być wiele. hamskie tłumaczenie z translatora 16556P0172 - System Too Rich Bank 1 Ewentualne objawy Odmienne zachowanie Możliwe przyczyny Układ paliwowy Nadmierne ciśnienie paliwa Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa Wyciek regulator ciśnienia paliwa Niskie ciśnienie

SKODA OCTAVIA nierówna praca silnika po odpaleniu

Witam forumowiczów. Mam Octavie z silnikiem 1.9 tdi 110KM ASV data prod. grudzień 2003 przebieg 219tyś. (przynajmniej tak jest na liczniku). Mam z tym autem spory problem Objawy Po odpaleniu zimnego silnika w temperaturze ok 20 stopni C na dworze silnik bardzo nierówno pracuje przez około 5 sekund jakby nie palił na jeden cylinder po czym się trochę uspokaja. Oprócz nierównej pracy jest jeszcze

SKODA OCTAVIA I 1U Octavia 19tdi problem z temperatura silnika

witam Jestem szczęśliwym posiadaczem Octavi 19 TDI ASV mój problem wygląda następująco. Podpinam tester diagnostyczny i sprawdzam temperaturę płynu i - 11 st. zawsze bez zmian czy na dworze -20 a samochód stoi 8 godzin czy nagrzany i na desce jest ok. 90st. Podmieniałem czujnik i nadal to samo zsuwam kostkę z czujnika i również to samo. Generalnie przez całe lato spychałem problem jak

german81 ja mam taką przypadłość i już sam nie wiem gdzie szukać przyczyny problem jest przy odpalaniu zimnego silnika przy ujemnej temperaturze (-5) świece żarowe w ogóle się nie włączają -nie grzeją przez co silnik trzeba odpalać na kilka razy dodam że aku nowe świece też rozrusznik kręci jak szalony czujnik G62 sprawny czujnik paliwa również układ paliwowy się nie zapowietrza

SKODA OCTAVIA I 1U Problem z porannym zapalaniem.

Witam wszystkim Przewertowałem forum w odniesieniu do mojego problemu aczkolwiek stwierdziłem że warto poruszyć go w osobnym temacie gdyż nie znalazłem nic identycznego. Otóż od kilku dni mam problem z zapalaniem mojej Skody octavia 19 TDI (110 KM) rok produkcji 2005. Po nocy zapala przeważnie dopiero za 3 razem z wielkim bólem i białym dymem z rury wydechowej. Przy pojawieniu się problemu

SKODA OCTAVIA Pomocy

Witam Poszukuję dla siebie samochodu w piątek miałem wypadek i skasowałem swój samochód pamiątkę po Ojcu...( 1. Poszukuje samochodu do 35 tys. i zastanawiam się nad- ( opel Astra III Toyota Avensis skoda octavia II ) wszystko w kombi i diesel. Co polecacie 2. Mam na oku Skode Octvie II z 2005 roku przebieg 85600 km kupiona w polskim salonie... cena ok 36000 tys... Coś podobnego do tej ten

IMO z tych 3 to tylko skoda opel dużo pali i jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa (w układzie paliwowym jakieś czujniki oporowe) a japończyk to już nie to co kiedyś jakos nie mam przekonania. skoda będzie super

SKODA OCTAVIA I 1U po dodaniu gazu silnik faluje i gaśnie 1.6 sr

od dawna śledzę forum ale pierwszy raz piszę. przeszukałem forum zanim założyłem temat. a teraz problem. octavia 1.6 sr 99r. silnik bez lpg. wszystko było dobrze dziś wchodzę i auto nie odpala brak prądu. podjechałem drugim samochodem podłączyłem kable i odpaliłem. silnik pracował równo więc pojechałem. po przejechaniu kilku kilometrów samochód nagle zgasł mi jak stałem na czerwonym.

SKODA OCTAVIA I 1U Mrozy i płyn chłodniczy

Czołem Wraz z niższymi temperaturami (kilkanaście stopni poniżej zera) pojawiają się różne problemy i ciekawe () zachowania mojej Octavii. Oto one Trudności z odpalaniem. To akurat mnie zbytnio nie dziwi niemniej jednak samochód kupiłem na początku października i już wtedy - również podczas wyjątkowo ciepłego listopada - zauważyłem kłopoty z uruchamianiem. Pierwsze podejrzenie

Ale na ciepłym silniku czy na zimnym Zakładam że do zbiornika wlany jest płyn letni. Jeśli tak to jak wymienić go na zimowy Płyny są takie same czy letni czy zimowy to zależy tylko od jego mrozoodporności. Kontrolka temperatury płynu chłodzącego. Zaświeciła się po raz pierwszy kilka dni temu. To jest wada w skoda psujący się czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Poczytaj

Ale na ciepłym silniku czy na zimnym Na zimnym. Płyny są takie same czy letni czy zimowy to zależy tylko od jego mrozoodporności. To wiem Chodzi mi właśnie o to do jakiej minimalnej temperatury można używać płynu letniego. To jest wada w skoda psujący się czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Poczytaj na forum było o tym sporo. Dzięki sprawdzę. Napięcie akumulatora po

SKODA OCTAVIA [O2] Problem z paleniem

A więc problem dotyczy samochodu skoda Ocatavia II silnik BJB. Objawy Sporadyczne trudności w uruchamianiu niezależne od temp. silnika. Po włączeniu rozrusznika silnik na moment zaskoczy ok. 05 sek. po chwili gaśnie i potrzebne jest kilkudziesiąciosekundowe kręcenie i odpali. Wygląda jakby się zapowietrzał ale w tym czasie paliwo znajduje sie w filtrze paliwa. Z rzeczy sprawdzanych -ciśnienie

SKODA OCTAVIA [O1] Ciężko odpala przy dłuższym postoju - filmy

Witam mam problem z moją Octavią. Chodzi o to że jeżeli auto postoi dłużej to ciężko odpala. Problemu nie było przy silnych mrozach. Dodam również że wymieniałem niedawno filtr paliwa (jestem od niedawna jej właścicielem). Po przekręceniu stacyjki słychać przekaźnik rozrusznik działa w wężykach nie ma bąbli powietrza mam nowy akumulator. Załączam dwa filmiki. Jeden z przed

Problem nie jest rozwiązany. Rano znowu ciężko odpalal httpwww.youtube.comwa...eatureyoutu.be Kupiłem nowy czujnik zaraz idę go wymienić [ Dodano Sob 10 Mar 12 1621 ] czujnik wymieniony. Stary był lekko zzieleniały Zobaczymy co przyniesie nowy dzień [ Dodano Pon 12 Mar 12 1805 ] Auto przy niższych temperaturach 5stopni odpalało dobrze. Dzisiaj przy 65stopnia znowu trzeba było odpalać

SKODA OCTAVIA [O1] problem przy odpalaniu TDI

Zastanawia mnie problem z odpalaniem mojej Occi objawy tak jak na filmiku filmik Silnik jakby dusił sie przy odpalaniu i gasł przytrzumując go na rozruszniku odpala za piewrwszy razem tak jak na filmie. Dzieje sie tak tylko w chłodniejsze dni. Problem jest zawsze po dluzszym przestoju np po nocy. Jak odpale rano... dojade do pracy to wychodząc z pracy po 8h problemu nie ma. Dodatkowo lekkie dymienie

kabanos - swiece są ok sprawdziłem już Kąt wyprzedzenia sprawdź - owszem. Ale wygląda tak jakby zapowietrzony układ paliwowy był. Kiedy filtr paliwa zmieniałeś A dla wszelkiej pewności bym sprawdził jeszcze w jakim stanie jest bateryjka bo zima idzie i co tam czujnik temperatury pokazuje do sterownika. filtr paliwa ma 40 tys km jak sprawdzić czy układ paliwowy jest zapowietrzony akumulator

SKODA OCTAVIA [O1] Problem z porannym zapalaniem.

Witam wszystkich Przewertowałem forum w odniesieniu do mojego problemu aczkolwiek stwierdziłem że warto poruszyć go w osobnym temacie. Otóż od jkilku mam problem z zapalaniem mojej Skody octavia 19 TDI (110 KM) rok produkcji 2005. Po nocy zapala przeważnie dopiero za 3 razem z wielkim bólem i białym dymem z rury wydechowej. Przy pojawieniu się problemu sprawdziłem świece - są OK. Filtr

SKODA OCTAVIA Przerywanie silnika

Witam. Co jakis czas podczas normalnej jazdy silnik raptownie zaczyna przerywać.PO kilkakrotnym przegazowaniu wraca do normy.Stało sie to kilka razynadmieniam ze jest to silnik 1600..Moze ktos miał taki przypadek.Pozdrawiam wszyskich

1. Sprawdzić wszystkie błędy na komputerze wymienić wszystko co ma błędy powracające lub sporadyczne. Jeśli nic nie da punkt 2. 2. Wymienić świecekablekopułkaprzerywacz czujnik temperatury filtr paliwa przepłukać układ paliwowy. Jeśli nic nie da pkt 3. 3. Wymienić cewkesonde lambda przepustnice czujnik map czujnik halotronowy pompe paliwa zawór na listwie paliwowej wtryskiwacze. Jeśli

SKODA OCTAVIA [O1] co zrobić (ciężko pali jak jest ciepła)

Wiem że temat maglowany już kilka razy. Ale problem mam dość poważny (tak mi się wydaje). Moja octi od jakiegoś czasu ciężko pali jak jest ciepła. Z nadzieją robiłem to co radziliście w tematach z tym problemem. Na początek wymieniony filtr paliwa pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwowym nie ma. Później pojechałem podłączyć się pod vaga. Wywalił błędy w czujnikach G71

SKODA OCTAVIA [O1] check engine

witam jestem posiadaczem octavii kombi 2.0l zagazowana. przebieg ok 200tys km i mam problem z wyswietlajaca sie co chwile lampka silnika bez roznicy czy jest na pb czy lpg. ogolnie silnik nie robi zadnych problemow typu spadek obrotow czy gasniecie. pojechalem do mechanika podlaczyc do kompa i wyszly dwa bledne kody 16556 - 17536 pozatym sprawdzilismy readiness i wyszlo na 8 6 pozycji fail min. oxygen

maximus1210 Twoje błedy to 16556 - System Too Rich Bank 1 Ewentualne objawy Nieregularne zachowanie Możliwe przyczyny Układ paliwowy Zbyt wysokie ciśnienie paliwa Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa Wyciek regulator ciśnienia paliwa Zbyt niskie ciśnienie paliwa lub wyczerpaniu paliwa System odzyskiwania oparów Nieszczelności po MAF Przecieki próżniowe Niewłaściwe siedzibą poziomu

SKODA OCTAVIA I 1U Nie równe obroty silnika i szarpanie

Czy ktoś miał ten sam problem z pracą silnika co ja. Po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach silnik faluje. Podczas jazdy na równym gazie samochód poszarpuje. Podczas ruszania jeżeli nie dodam gazu to silnik gaśnie. Byłem w kilku serwisach i wszyscy rozkładają ręce.Proszę o informacje od osób które miały podobny przypadek albo wiedzą co to może być.

A więc co należy zrobić 1. podłączyć pod komputer i sprawdzić ewentualne błędy w szczególności zwrócić uwage na przepustnice 2. wyczyścić przepustnice 3. wymienić wszystkie filtry szczególnie paliwa oraz wyczyscić układ paliwowy dobrym środkiem np STP lub lique-molly 4. sprawdzić a najlepiej wymienić palec kopułke przewody świece Jeśli to nie pomoże to sprawdzać cewke czujnik

SKODA OCTAVIA [O1] przyspiesza jak żółw a sprzęgło dobre 2.0combi 4X4

losowo zapala się i gaśnie lampka ABS...ledwo się rozpędza..serwisy nie wiedzą co robić.. ja wiem..złomować.ale może ktoś ma pomysł jak naprawić a wkażdym razie jaka jest przyczyna.

Nie nie Ziomal ja obstawiam ze sie poprostu zesrł ten czujnik G251. Niech narazie spróbuje go odnaleźć i wymienić. Myślę że to majątek nie kosztuje. Ten czujnik występuje zdaje sie ze tylko w 4x4. Ale nie mam siły dziś tego dociekać. Jakby był problem z niedrożnym układem paliwowym nie dzwoniłby ABS. Samochód poprostu tnie moc ile wlezie bo dostaje błędy z czujników. Pozdro i dobranoc chyba na dziś

SKODA OCTAVIA Problem z uruchamianiem 19tdi AGR

Witam mam problem z uruchamianiem swojej oktawi po nocy jest problem z odpaleniem akumulator kreci ale nie che sie slinik uruchomic musze dodac gazu zeby uruchomic pozniej problem ginie w ciagu dnia odpala bez problemu problem jest tylko gdy auto stoi nie ruszane ok 10 h podejrzewam ze to swiece żarowe jesli ktos zna ten problemprosze opomoc dziki pozdrawiam

kurynio 1. dlaczego dopiero po 10godz i co by zmienilo dodanie gazu( mozna zmierzyc napiecie miernikiem w czasie rozruchu lub pod Vagiem logowac predkosc obrotowa) 2. w zimne dni swiece nie grzaly by i popoludniu a nie tylko rano( granica to 5C) 3. i jest zle ustawiony tylko po 10godz postoju 4. czytaj odp. na pkt.3 Jezeli juz piszemy gotowce 5. cofajace sie paliwo( nieszczelny uklad paliwowy- przewaznie

SKODA OCTAVIA I 1U Prośba - problem z odpalaniem

Witajcie mam mały problem z moją Skodzinką samochód jest raczej cały czas garażowany. Rano odpala bez najmniejszego problemu ale wystarczy aby przejechać kilometr ( krótki odcinek ) do sklepu czy na stację benzynową wyłączyć silnik i później ciężko jest odpalić. Zazwyczaj po 6-7 razie załapie. Po odpaleniu już nie ma problemu. Poniżej link do filmiku jaki zrobiłem przy dzisiejszej

Zapowietrzony masz układ paliwowy dlatego łapie i nie łapie. Przechodziłem to zeszłej zimy. Mogę ci podesłać na PW jak go samemu dobrze odpowietrzyć. Możesz też spróbować odłączyć czujnik temp (ten od kompa) i spróbować odpalić (wykluczy problem padniętej pompy wtrysk)

SKODA OCTAVIA I 1U Ciężko odpala 1.9 TDI 110koni 2000rok...

Witam serdecznie. Nie mam juz sil Auto rano ciezko pali kreci okolo 5-8 obrotow pojawia sie to przy dluzszym postoju auta (okolo 6 h)... Prosze nie pisac ze to norma bo dla mnie to nie jest normanorma to jak odpala przy dotknieciu kluczyka Problem pojawil sie juz daaaaaawno dawno i probuje juz wszystkiego i nic prosilbym o nie wysylanie mnie do innych postow bo przerobilem juz je po 5 razy Na wstepie

hmm czujnik nie powinno sie sprawdzac na zimnym silniku wtedy mozna porownac temp. mniej wiecej na dworze (silnika) z temp. widoczna na kompie. Ja mialem sprawdzany czujnik na cieplym aucie i wykrylo blad (szczerze powiem ze nie wiem co podlaczalibo bardziej jestem mechanikiem niz elektronikiem i to mnie wkurza w skodzie No nic w kazdym badz razie to nie pomoglo i nadal walcze jutro ciag dalszy z ukladem paliwowym a do czwartku jak nic nie wymysle to jestem umowiony na ten kat wtrysku

SKODA OCTAVIA [O1] zimny silnik problem z odpaleniem- nierówna praca

Witam mam pytanko odnośnie zapalania na zimnym (po grzaniu świec trzeba trzymać na rozruszniku pare sekund nim odpali i pracuje nierówno po 12 sek chodzi plynnie ) mianowicie auto do diagnozy to octavia 1 ASV przebieg 140 kkm Wyczytałem na forum że przyczyną może być źle ustawiony kąt wtrysku i dobór mieszanki paliwowej .... Moje pytanko jest typu czy ktoś z okolić Katowić posiada VAGa

podepnę się pod problem jakiś czas temu w moim ALH nastąpił problem samochód robił się mułowaty powyżej 2000rpm dławił się i gasł. problem z odpaleniem. sprawdziłem wszystko i okazało się że tzw smok w baku był zatkany. przedmuchałem go i jest w miarę ok. ale nie do końca. po całej nocy jest problem z odpaleniem trzeba kręcić aż odpali czyli jakieś 7s. po zapaleniu chmura

SKODA OCTAVIA [O1] Nie chce odpalać po zmianie pompy paliwa

Witam wszystkich Ostatnio moja Octavka miała objawy typowe (sądząc po tym forum) dla padającej pompy paliwa poza tym podczas jazdy słuchać już było buczenie z tamtych okolic. Samochód miał także problemy z odpalaniem po nocy (silnik zaskakiwał obroty wskakiwały na 1.000-1.500 i od razu spadały z powrotem do zera). Przy drugim trzecim odpaleniu było już z reguły dobrze. Pompa została

Dziękuję wszystkim bardzo za sugestie aż punkty rozdałem z wdzięczności. Między innymi dzięki nim udało się wybadać przewód paliwowy którego zaciskanie na noc pomagało a więc faktycznie chodziło o cofającą się benzynę. Wymiana wspomnianego zaworu na listwie niestety nie pomogła ale dzięki wykluczeniu kolejnych możliwości w końcu zdecydowaliśmy się sprawdzić czy ten świeżo

SKODA OCTAVIA [O1] Brak paliwa na wtryskach swiece suche pompa działa

Cześć i czołem mam kaledzy nastepujacy problem. octavia dostałą głowice po kompletnym remoncie prowadnice zaworow itp. zostało to złożone to ładu ale nie pali Paliwo nie przechodzi przez wtryski przez pompe paliwo idzie świece suchutkie jak nowa chusteczka Co to może byc czy odpowiada za to jakiś bezpiecznik Nie chce wzywac elektryka bo to dodatkowe koszty. Dodam ze na budziku przed remontem

GreenArrow jak koledzy powiedzieli wcześniej obstawiam 1. zapowietrzony układ paliwowy (sprawdz tez jakie pompka podaje ciśnienie) 2. sprawdź czy na wtryskiwaczach jest podawane napięcie jak niema to sprawdz czujnik położenia wału G28 (jest bodajże z tyłu silnika przy kole zamachowym)

SKODA OCTAVIA [O1] Szarpanie kontrolka

Więc tak od kilku dni mam dziwne rwanie jak jadę na niskich ale nie wciskając do końca pedału gazu tylko tak lekko żeby było małe spalanie itd. Problem pojawia się na każdym biegu. Dziś zapaliła mi się kontrolka od ECU. Dopiero ew. we wtorek będę mógł odczytać co siedzi w komputerze. Chyba że dziś w ciągu dnia mógłby mi sprawdzić co i jak. Pomóżcie mi pilnie... [ Dodano Pią

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] Szarpanie i kontrolka - POMOCY (

Więc tak od kilku dni mam dziwne rwanie jak jadę na niskich ale nie wciskając do końca pedału gazu tylko tak lekko żeby było małe spalanie itd. Problem pojawia się na każdym biegu. Dziś zapaliła mi się kontrolka od ECU. Dopiero ew. we wtorek będę mógł odczytać co siedzi w komputerze. Chyba że dziś w ciągu dnia mógłby mi sprawdzić co i jak. Pomóżcie mi pilnie... Mały up. Więc

SKODA OCTAVIA I 1U No i coś padło ( [O2]

Witajcie Dziś popołudniu po odpaleniu i przejechaniu kilku set metrów zauważyłem silne trzęsienie całym samochodem podczas próby przyspieszania po minucie wszystko wróciło do normy. Nie dało mi to spokoju i pojeździłem chwilę i znów to samo. Wybrałem się więc na przejażdżkę do Bielska (około 40km) w drodze powrotnej myślałem że już nie dojadę cały samochód trzęsie się

Ale od nich nie chcę nic poza tym aby wreszcie naprawili mi przekładnię... kilka dni temu padł komputer i zapłaciłem 1k za nowy i nie będę tam dzwonił i pytał czy mi wymienią - naprawią ja tylko i wyłącznie chcę aby doprowadzili do szczęśliwego końca sprawę mojego wspomagania. Na łamach auto świata stwierdzili że przywrócą sprawność - przekładnię wymieniono ale nadal jest

SKODA OCTAVIA Problemy z odpalaniem płyn chłodzący wskaźnik temperatury.

Witam Na początek sorka jeśli już taki temat się pojawił ale przeglądanie 112 str. nie było zachęcające. Do rzeczy. Mam problem z odpalanim gdy długo stoi (np po nocy) w zeszą zimę też ale nie było takie uciążliwe. Grzeję świece 3 razy przy minusowych temp. czasami grzeją się 5 sek. a czasami 1 sek. Nie wiem od czego to zależy (albo jest coś uszkodzone). Po grzaniu świec kręci

sobacz sobie czy masz bąbelki w przewodzie paliwowym co idzie do pompy od filtra a kiedy wymieniałeś filtr paliwa Wskaźnik temp. raz jest na połowie raz na zero na trasie zaczyna rosnąć w 14 spada ogólnie wariuje. Na trasach około 22km w ogóle się nie rusza. pewnie czujnik temperatura padł

SKODA OCTAVIA czy to komputer czy mechanika odpalanie po dłuższym postoju

Koledzy i kolezanki mam problem który podnosi cisnienie w mych żyłach. Do rzeczy Od miesiąca gdzies po nocnym postoju 3x zdarzyło się że auto dłuzej kreciło i po odpaleniu właczyla sie pomaranczowa lampka silnika i migala lampka swiec zarowych (spiralka). wszystkie wypadki 1. pojechalem na vag usunalem usterke bylo dobrze przez 3 tygodnie ( okazalo sie ze to awaria czujnika obrotow wału

migająca spiralka świec może oznaczać że coś z układem paliwowym bądź usterka związana z czujnikiem hamulców.. sprawdź czy działają Ci światła STOP.

SKODA OCTAVIA I 1U Problem z paleniem i utrata mocy przy ciepłym silniku.

Witam serdecznie. Wiem że temat może wygląda znajomo bo dużo było już o tym problemie napisane. Jednak u mnie wygląda to troszkę inaczej mam Octavie 1.6 101 KM która wiernie służy mi już 8 lat bez większych problemów. Problem pojawił się ostatnio a zaczęło się od problemów z paleniem przy rozgrzanym silniku później pojawił się nowy problem bo samochód przy ciepłym silniku
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi