części samochodowe nanodatex

skoda fabia wspornik wahacz

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia wspornik wahacz

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia wspornik wahacz

SKODA FABIA Wspornik wahacza podpora

Hejka Ostatnio zaczęło mi coś stukać z przodu po przejeżdżaniu po nierównościach typu śpiący policjant podjechałem do warsztatu aby sprawdzić zawieszenie i okazało się ze są już wybite tuleje gumowe wspornika wahacza wybita jest ta guma Ta od strony kierowcy jest w gorszym stanie od pasażera w trochę lepszym gość twierdzi ze na razie można jeszcze tak pojeździć ale trzeba kontrolować

Dzięki za mila lekturę Po przeczytaniu jej wywnioskowałem ze jednak można tuleje wymienić a nie jak sugerował gościu ze trzeba cały wspornik Choć artykuł tyczy się fabi 1 ale w 2 jest to samo tak Mam rozumieć ze chodzi o takie tuleje httpmoto.allegro.pltuleje-wahacza-i ... 79013.html Jak jestem w błędzie to mnie uświadomcie

Mój ulubiony ostatnio temat bo to przerabiałem. Więc oszczędzę Ci czytania 35 stron. Tuleje są jak najbardziej wymienialne. Trzeba się narobić ale jak najbardziej się da. Wiem bo zrobiłem to sam. Samych tulejek są trzy rodzaje dwuramienne czteroramienne i pełne od Cupry. Ja miałem dwuramienne i były kiblem więc wymieniłem na pełne. Jeżdżę na nich dopiero około 2 tygodni więc o

To drugie. To pierwsze to jest właśnie lipna tuleja dwuramienna. To jest pełna httpallegro.pltuleje-wahacza-ibiza- ... 79013.html O ile przy tylnych tulejach mechanicy się raczej nie upierają że wymienia się je razem z konsolą to z tego co wiem większość z nich przy przednich tulejkach jednak bardzo uparcie twierdzi że je się wymienia razem z wahaczem. To oczywiście też jest bzdurą.

czyli to httpallegro.pltuleje-wahacza-ibiza- ... 79013.html httpmoto.allegro.pltuleja-wahacza-s ... 63842.html będzie OK czy ta drugą szukać inną

SKODA FABIA [F1] tuleja wahacza tylna - średnica problem

Witam forumowiczów Ostatnio przyszedł czas na wymianę tulei wahacza tylnych - zdecydowałem się na polecane tuleje z cupry. Kupiłem oryginały w dobrej cenie oba tej samej średnicy idealnie . Samochód trafił do warsztatu. Wymiana lewej - 0 problemów. Po prawej - zonk gniazdo w konsolwsporniku wahacza jest większe i aluminiowa cuprowska tuleja w nim lata. Potwierdza to również wygląd zdemontowanych

witek_77 Może nie jestem jakimś szpecem jednak konsolewsporniki wahacza wyglądają identycznie. Przecież nie ma (chyba) szans żeby jakiś inny model miał identyczną część a jedyną różnicą była średnica otworu. No chyba że ja już nic na świecie się nie znam ...

Według mnie wsporniki wahacza są inne. Według ETKI od 1.1.2010 tuleja 1K0407183E jest zamiennikiem 6Q0407183A które siedzi w Cuprach 1.8T BBUBLZ i w Cuprach 1.8T FR BJXBKV. Ma ona 63mm średnicy według katalogu firmy Febii jej numer to FE31253. Według ETKI w Cuprze siedzi jeszcze jedna tuleja która nosi numer 6LL407183 i występuje w silnikach 1.9 TDI BPXBUK 160 konna wersja diesla. Ma ona 62mm

Stawiam że ten wspornik masz chiński. W tych tanich zamiennikach tuleje z cupry przelatują na drugą stronę Kup używany org wspornik i po problemie.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi czuję się zobowiązany opisać finał sprawy. Trafiłeś w sedno sprawy Używany oryginalny wspornik rozwiązał problem. fabia w końcu stoi na tulejach cupry. Przestrzegam przed zamiennikiem opisanym O1 ADC12 (to chyba jedyny zamiennik jaki da się kupić). Ma faktycznie większe od oryginału gniazdo. Może komuś taka wiedza się przyda .

Zobacz Amortyzatory przednie do SKODA FABIA

SKODA FABIA [F1] Tylne tulejesilentblok wahacza przedniego

Czy wymienial ktos moze samodzielnie silentblocki w wahaczach Duzo z tym pracy Czy lepiej dac do jakiegos magika

Średnicę zmierzyłem dobrze. Był u mnie kapi i mu je pokazałem. Różnicę widać gołym okiem. Mogę zrobić fotki z pomiaru. Może te dwuramienne co mam są większe niż powinny być Nabieram ochoty aby to samemu rozebrać i wymienić. Gdybym to chciał zrobić sam to wystarczy zdemontować aluminiowy wspornik waczacza i znaleźć prasę za pomocą której wprasuję nowe tuleje Dokładnie chodzi

Witam Od jakiegoś czasu stuka mi coś w podwoziu takie głuche walenie. Strasznie mnie to wkurza zwłaszcza przy pokonywaniu kilku przejazdów kolejowych kolejowych w drodze do pracy Na równej nawierzchni jest cisza. Myślę że to te nieszczęsne tuleje. Dzisiaj je oglądałem nie wyglądają rewelacyjnie. Mam pytanie bo chciałbym je sam wymienić od czasu do czasu lubię coś pomajsterkować.

Może i nie trzeba odkręcać konsoli od nadwozia ale trzeba zdemontować przykręcony do tejże konsoli wahacz (chyba że mamy na forum speców potrafiących wymienić tuleję z wciśniętym do niej wahaczem). I tu właśnie pojawia się problem bo przednia śruba wahacza wkręcona w konsolę lubi się ukręcić albo wykręcić ze wspornika razem z gwintem. Co wtedy Albo rzeźbienie albo wymiana wspornika

Panowie mam problem z wymianą silentblocka. Wymieniałem je w 2008 roku i wtedy wszystko poszło spoko. Teraz niestety jest problem. Chodzi o to że nie mogę odkręcić śruby (18-stka) tej która przechodzi przez przednią tuleje wahacza. Tak się zapiekła czy coś że za chiny nie można tego odkręcić. Jak zrobiłem przedłużke klucza to aż skrzypiało jak odkręcałem ale poszło może łącznie

SKODA FABIA [F1] [Manual] Wymiana Tylnej Tulei Wahacza Przedniego

Jako że ostatnio wymieniałem ową tuleję a na forum nie ma manuala postaram się przedstawić dla kolejnych chcących zrobić to samodzielnie instrukcję krok po kroku. Niestety nie robiłem zdjęć ale wspomagam się ogólnymi fotkami podglądowymi w których oznaczyłem newralgiczne elementy Co nam będzie potrzebne - klucz 18 płaskioczkowy oraz taka sama nasadka grzechotka - klucz do kół

SKODA FABIA [F1] Samodzielna wymiana tulei metalowo gumowych wahacza

Tuleje mam wytłuczone już do reszty. O tym czy będą wzmocnione czy pełne jeszcze nie wiem muszę doczytać. Mam natomiast całą masę pytań odnośnie samodzielnej wymiany. Kieruję do tych co już to robili. 1. Jakie zaplecze narzędziowe jest potrzebne Przedłużki nasadki grzechotki ściągacze klucze pneumatyczne itp 2. Czy wymianę tulei można zrobić zrobić na aucie Czy konieczny jest

jak robiłem u siebie to żadna śruba ani nakrętka nie została uszkodzona.. fakt ze najpierw potraktowałem wszystko wd-40 jedynie co mi ciezko szło to ta długa śruba trzymająca wspornik wahacza do nadwozia reszta bezproblemowo poszło ..

SKODA FABIA [F1] Wymiana tulei metalowo-gumowej wahacza przedniego

WITAM JESTEM W TRAKCIE WYMIANY TULEI wahaczA. WYMIENIŁEM Z LEWEJ STRONY BEZ PROBLEMU(WG.OPISÓW Z FORUM) BEZ WYCIĄGANIA wahaczA.MÓJ PROBLEM ZACZĄŁ SIĘ PODCZAS ODKRĘCANIA ŚRUBY MOCUJĄCEJ PRAWĄ TULEJĄ A DOKŁADNIE WYCIĄGNIECIE ŚRUBY BLOKUJE MISKA OLEJOWA.POLUZOWAŁEM PODUSZKI SILNIKA I GO TROSZKĘ PODNIOSŁEM NA LEWARKU LECZ TO ZA MAŁO. STĄD PYTANIE DO FORUMOWICZÓW W JAKI SPOSÓB WYCIĄGNĄ TĄ ŚRUBĘ Z GÓRY DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDŹ Krzych

A zbiorniczek po co [quote] Cześć Zbiorniczek był blisko łapy silnika i podejrzewałem że może haczyć podczas podnoszenia. Nie demontowałem go tylko odkręciłem 2 wkręty mocujące go do wspornika. Czy było to potrzebne nie mam pojęcia. Osąd zasadności pozostawiam osobom które będą tą czynność wykonywały. Krzych.K.

SKODA FABIA [F1] Wymiana tylnich tuleji przednich wchaczy.

Czy ktoś już wymieniał te tuleje. Czy sam dam radę wymienić nie posiadając kanału. Mam dostęp do prasy ręczno-hydraulicznej lewarków hydraulicznych klocków drewnianych (do podstawienia zamiast lewarka dla stabilności) ściągaczy do łożysk itd. spawarki tokarki. Czy muszę ściągać cały wspornik wraz z wahaczem. Jeśli tak to na co uważać. Podobno są tam aluminiowe śruby.

Ja sobie myślałem by wyciągnąć wahacz bez demontowania wspornika wahacza. Wszystko zrobić na aucie. Wcześniej sobie wytoczyć na tokarce ściągacz to wciśnięcia tulei. Wtedy praktycznie mam do odkręcenia 3 śruby. Od sworznia przedniej tulei i tylnej tulei. Lecz chciałem się dowiedzieć jakim momentem dokręcać te śruby.

Mnie to robił mechanik który i wahacz i wspornik z auta wyjął. Podaj numery śrub a będziesz miał momenty Albo masz hurtem wszystko 1 - Poprzeczka mocowania zespołu napędowego 2 - Nakrętka 40 Nm 3 - Stabilizator 4 - Tulejka gumowa 5 - Obejma 6 - Nakrętka 40 Nm 7 - Łącznik stabilizatora 8 - wspornik 9 - Śruba 20 Nm i dokręcić o 90 - wymienić po każdym wymontowaniu 10 - Śruba 70 Nm

SKODA FABIA Stuk podczas hamowania

Witam jadąc na wprost Fabią Combi wciskając hamulec następuje stuk głuche uderzenie przemieszczającego się do tyłu koła (oczywiście przedniego) widziałem to na diagnostyce. Koło parę centymetrów przesuwa się do tyłu diagnosta wskazał mi element odpowiedzialny za to. Czy jest ktoś wstanie mi powiedzieć jak to wymienić jak się ten element nazywa. Czy można z tym jeździć dzięki

SKODA FABIA [F1] nierówno ustawione koła w nadkolu

Witam Szukałem po całym forum czegoś co przypominałoby mój problem ale nie znalazłem żadnej wzmianki dotyczącej ustawienia kół w nadkolu problem nierówno ustawione koła w nadkolu tj. na zdjęciach widać że odległość koła od kierowcy do prawej krawędzi jest znacznie mniejsza niż do lewej krawędzi. w drugim kole od pasażera wszystko jest równo Nadmieniam że auto ściąga w prawo

panowie dzięki za wcześniejsze sugestie. Byłem u dwóch mechaników i generalnie dowiedziałem się że to przesunięcie spowodowane jest wykrzywieniem wsporników wahacza tzw. konsoli jednakże nie daje mi pewności że to wina tej części. Ponoć odkręcał tam wszystko powiedział że podłużnica jest nieruszana coś ponaciągał i delikatnie koło poszło do przodu. Ale jednak dalej widać

Przykładowe oferty części samochodowych skoda fabia wspornik wahacz

  • SKODA FABIA WSPORNIK WAHACZA ALUMINIOWY - Legionowo (99.00PLN)
  • SKODA FABIA 03' WAHACZ WSPORNIK PRAWY PRZOD - SZPROTAWA (89.00PLN)
  • SKODA FABIA WSPORNIK WAHACZA ALUMINIOWY - Legionowo (99.00PLN)
  • SKODA FABIA 03' WAHACZ WSPORNIK PRAWY PRZOD - SZPROTAWA (89.00PLN)
  • SKODA FABIA WSPORNIK WAHACZA ALUMINIOWY - Legionowo (99.00PLN)
  • SKODA FABIA I WAHACZ WSPORNIK PRZÓD LEWY - BOROWINA K. SZPROTAWY (90.00PLN)
  • SKODA FABIA WSPORNIK WAHACZA ALUMINIOWY - Legionowo (99.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi