części samochodowe nanodatex

skoda fabia wspornik silnika

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia wspornik silnika

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia wspornik silnika

SKODA FABIA [F1] Fabia poduszka silnika na podłużnicy.

Na wstępie witam to chyba mój pierwszy post na forum obserwuje i korzystam z porad od jakiegoś czasu ale niestety nie uzyskałem nigdzie informacji na temat poduszki silnika. Mianowicie poleciała poduszka silnika która mieści się na prawej podłużnicy ta z łapą do silnika. Chciałbym się dowiedzieć czy ta poduszka jest taka sama we wszystkich wersjach silnikowych fabii pomijając oczywiście

poduchy sa takie same ja mam z polo i była identyk. tylko lapy (wsporniki) są rożne w zależności od rodzaju silnika. wymiana jest banalna zajmuje jakies 25 min

SKODA FABIA Rączka od otwierania maski silnika - jak to zdemontować

Witam Kiedyś wykonałem 2 podejście do tej przeklętej klamki ale za pierona nie chce się poddać i siedzi na miejscu. Chcę zdemontować ten płat plastikowy tuż przy podnóżku i nie zdemontuję go dopóki nie zdejmę uchwytu do otwierania maski. Muszę się dostać do alarmu. Czy ktoś wie jak to zdemontować Pozdrawiam

slawo86 nowe części rączka - 48 żł wspornik (mocowanie linki) - 10 zł linka - 72 zł. Co do linki to jeszcze czekam na tel. Może będzie taniej.

Zobacz Poduszki, wsporniki, belki skrzyni i silnika do SKODA FABIA

SKODA FABIA [F1] FABIA Ciekawostki różnice informacje konieczne. Ważne

W związku z przeczytaniem lektury skoda fabia Sam Naprawiam (info skad wziąść jest TUTAJ ) postanowiłem pozbierać co ciekawsze rzeczy jakie wyczytałem z tej książeczki. Niektóre rzeczy były oczywiste a o niektórych pierwszy raz czytałem. Proponuję dopisywać rzeczy w podobnej tematyce. Oto jakie rzeczy mnie zaciekawiły Różnice między silnikami 1.4 60 a 68KM -inny kolektor dolotowy

SKODA FABIA [F2] Wibracje pod pedałem gazu w TDI

witam tydzien temu kupilem skoda fabia II 19 TDI (2007) i juz podczas testowania zauwazylem takie chwilowe mrowienie wibracje pod pedalem gazu (nie sprzegla) poczas ruszania czy tez dodawania gazu na kolejnych biegach... poczytalem forum... temat jakby troche znany ... i ze wychodzi na to ze TTTM ale jeszcze nie sprzedalem mojej ambiente tez 19 TDi (czyli motor ten sam) i miodzik zadnych wibracji itd...

samo sprzeglo wywolujac tym samym ukochane drgania o ile ja w aucie czuje pod noga ze wibruje o tyle chlopaki pod autem nie czuja zadnej wibracji innej niz jak silnik jest na wolnych na luzie tylko ode mnie wiedzieli ze w tym momencie drzy pedal gazu i hamulca ... nie znalezli przyczyny ale nie jest zle mam juz kilku ekspertow za soba pikujemy do aso innego co mi wymieniali sprzeglo ale tez skoda...

SKODA FABIA span stylecolor 006600 Znaleziska z Allegro itp. dotyczące naszych aut..span

Proponuję tu zarzucać jakieś ciekawe aukcje coś co komuś się może przydać itp.. Pytanko była taka fabia 6biegowa httpwww.otomoto.plindex.phpsectshow&idC2905664

Towar bardzo wartościowy bo to oryginalny pakiet na bezdroża skoda do silnika Pb płyta jest bardzo gruba i solidna. httpallegro.plshow_item.phpitem4252491932 ALE Niestety w zestawie nie ma wsporników które nowe w ASO kosztują 167- zł sztuka. Nie wiem czy gość tak podkręcił kolory czy to naprawdę oryginał ale tapicerka ładna bym powiedział httpallegro.plskoda-fabia-ii-fotele ... 19445.html

SKODA FABIA [F1] tuleja wahacza tylna - średnica problem

Witam forumowiczów Ostatnio przyszedł czas na wymianę tulei wahacza tylnych - zdecydowałem się na polecane tuleje z cupry. Kupiłem oryginały w dobrej cenie oba tej samej średnicy idealnie . Samochód trafił do warsztatu. Wymiana lewej - 0 problemów. Po prawej - zonk gniazdo w konsolwsporniku wahacza jest większe i aluminiowa cuprowska tuleja w nim lata. Potwierdza to również wygląd zdemontowanych

Według mnie wsporniki wahacza są inne. Według ETKI od 1.1.2010 tuleja 1K0407183E jest zamiennikiem 6Q0407183A które siedzi w Cuprach 1.8T BBUBLZ i w Cuprach 1.8T FR BJXBKV. Ma ona 63mm średnicy według katalogu firmy Febii jej numer to FE31253. Według ETKI w Cuprze siedzi jeszcze jedna tuleja która nosi numer 6LL407183 i występuje w silnikach 1.9 TDI BPXBUK 160 konna wersja diesla. Ma ona 62mm

SKODA FABIA [F1 BME] Rosnące obroty po wciśnięciu sprzęgła

Trafiła mi się drobna ale wyjątkowo upierdliwa awaria. Tak raz na 2-3 wciśnięcia sprzęgła podczas zmiany biegu na wyższy obroty skaczą w górę o 1000-1500. Najczęściej z 2000 na 3500 ale raz z 6000 dokręcił się do odcinki a to już przyjemne nie było. Objaw występuje tylko w trakcie przyspieszania zarówno na podtlenku jak i noPB. Błędów żadnych nie ma. Obstawiam przepustnicę

jest cały czas 0V czujnik najpewniej jest uszkodzony. Jeśli jest stałe 12V to albo czujnik jest uszkodzony albo wpięliśmy się nie w ten przewód (nie sprawdzałem na schemacie na którym jest prowadzony ) wpinamy się w drugi. Jeśli na żadnym z przewodów nie ma reakcji na wciskanie sprzęgła to czujnik jest do wymiany. Wcześniej pytałem czy te czujniki są takie same we wszystkich fabiach.

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 [F1F2] krańcówka tylnych i przednich drzwi

Czy ktoś może wie czy w zamku w tylnych drzwiach (wersja Classic) jest czujnik otwarcia drzwi Nie mam żadnych przewodów doprowadzonych do tych drzwi. Czy można sie do niego jakoś przewodami podłączyć czy trzeba zakładać samemu włącznik krańcowy - wiercąc dziurę w karoserii

ja zrobiłem 3 drzwi wczoraj (od kierowcy była sprawna więc tam tylko uszczelnienie). Nie robiłem zdjęć gdyż strasznie się nawkurzałem przy tym Pierwszy problem stanowiły u mnie nity. Jak się okazało 3 drzwi są na nitach a jedne na śrubkach. nie wiem czemu. Pewnie bite było. Nity nowe kupiłem 6x12mm i jest MASAKRA je nitownicą później naciągnąć bo są za duże do nitownicy. Tzn nie ma takiej dokładki do niej ale bez dokładek weszło na styk i udało się. Lewe tylne drzwi poszły sprawnie w miarę ale robiłem je 2x bo nie działała nowa krańcówka a dokładniej to zimne luty były w zamku. Tam były śruby w drzwiach akurat. Po poskładaniu silikon w ruch i uszczelnienie. Kolejne prawe tylne. Tam nity. Rozwierciłem i spoko. Nagle patrzę a szyba jest PRZYKLEJONA do wspornika i brakuje tam tej tulejki blokującej szybę. No trudno. Rozebrałem zrobiłem co trza było i przy składaniu w miejsce bolca szyby wsadziłem rozcięty wąż ogrodniczy. Trzyma jak oryginał i sam się rozciska więc nie wypadnie. Zanitowałem i uszczelniłem. Później przednie drzwi. Też nity. Tam niestety zamek coś ciężko chodzi i nie zawsze odbijał żeby krańcówkę odpalić więc WD40 i heja. Poskładać zanitować i uszczelnić. Co zrobiłem po wyciągnięciu zamka dobrze jest go rozebrać i przelutować połaczenia krańcówki i piny przy kostce w nim. Po prostu rozgrzać cynę do płynności i zostawić. Krańcówkę zmienia się banalnie. Tzn tę górę. Zamek rozebrać też jest prosto. 2 śrubki i rozpoławia się później dekielek odkręcić. Powodzenia. Ogólnie szczerze to wolałem zrobić remont silnika niż krańcówki skodaGT TUTAJ . Parę postów temu były też linki podane.

SKODA FABIA [F1] Przeciek w Fabi - winne podszybie.

Witam wszyskich Pisze na tym forum poniewaz mam problem z moja fabia (1.4 16v 2005rok combi niby nie bita ale wiecie jak dzisiaj to jest) mianowicie od pewnego czasu zauwazylem ze mam mokry dywanik po nogami kierowcy(drugi po stonie pasazera jest suchy). Pierwszy raz bylo to krotko po zimie wiec myslalem ze moze woda z dywanikow wyleciala i przez to jest mokry ale to nie to. Przez te upaly dywaniki

Skoro cieknie stamtąd to bankowo masz przeciek w miejscu które opisałem wcześniej. Niestety wyjęcie mechanizmu jest niezbędne - on po prostu skutecznie zasłania ten nieszczęsny przepust kablowy. Mocowanie mechanizmu od nadwozia zapewniają rzeczywiście te dwie śruby (bodajże na klucz 10) tyle że po ich odkręceniu co prawda mechanizm lata nam luźno ale nie sposób go wyjąć (konstrukcja

SKODA FABIA stukot

Witam. Mam pytanie. Przy ruszaniu do tyłu z przedniej części zawieszenia słychać jednorazowy stukot. Raczej nie istotne czy kierownica jest skręcona czy nie. Stukot zawsze jest ten sam. Czy może ktoś wie co to jest Pozdrawiam

Znalazłem w książce że jest to wspornik reakcyjny między ramą a zespołem napędowym. Czy mógłby ktoś mi pochytać numer tej części Będzie jakiś punkt zaczepienia pomocny w poszukiwaniach. [ Dodano 2009-05-28 1158 ] Byłem w ASO. wspornik trzeba wymienić w całości. Nie ma ponoć szans na demontaż gumowych elementów. Cena ok. 200 zł. Dobiera się na podstawie kodu silnika.

SKODA FABIA [F1]Zapieczone Świece Skoda Fabia 1.2 BenzLPG

Witam Niestety odrazu pytam. Przeszukałem forum nie odszukałem nigdzie rozwiązania mojego problemu. Jako że nie mam zbytniego rozeznania w jakiej kolwiek serwisacji samochodow marki skoda (jestem raczej entuzjasta wloskich aut) prosze was o porade. Problem jest nastepujacy. Umówiłem się z mechanikami na wymiane swiec niestety jeden z nich zerwał chyba jakis gwint na swiecy. Doszedlem do tego

Niepotrzebnie już podjąłes decyzję. Nie można decyzji o kupowaniu i wymianie głowicy opierać na informacji cyt. Jeden z mechaników chyba zerwał gwint świecy. Coś tu nie gra. Jezeli ktoś odkręcając zerwał gwint i świeca się obraca a nie daje sie wykrecić to ten cylinder nie miałby kompresji i silnik ( nie wiem jak 3cylindrowy - 4cylindrowiec ruszyłby na 3 gary)pewnie by nie zapalał

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Fabia szarpanie przy odpuszczaniu lubi dodawaniu gazu.

Mam pytanie. Dzisiaj w mojej Fabii 1.2 12V byl mankament ze przez chwile szarpalo dlawilo i dusilo ja przy dodaniu gazu przy pracy silnika na biegu jalowym tego zjawiska nie bylo. Niemile zjawisko. Po przejechaniu paru kilimetrow ta zjawisko zniknelo. Jaka moze byc przyczyna tego zjasku

Witam Wszystkich Od jakiegoś czasu borykam się z problemem szarpania podczas dodawania i odpuszczania gazu na włączonych dowolnych biegach. W aucie wymieniłem 2 tygodnie temu poduszki silnika tzn. tą na podłużnicy od strony pasażera tą pod akumulatorem oraz wspornik skrzyni - oryginalne. 4 tygodnie temu powymieniałem przeguby wszystkie zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne. Jak się okazało

SKODA FABIA Światła do jazdy dziennej DRL

Światła do jazdy dziennej stają się coraz bardziej dostępne i popularne. Polskie prawo dopuszcza używanie ich wymiennie ze światłami mijania. Przepisy unijne nakazują instalować DRL-e we wszystkich nowych modelach samochodów. Można je także samodzielnie montować w starszych autach aby podnieść poziom ich widoczności i atrakcyjności. Nadejście lata oznacza lepsze warunki jazdy - suchą

SKODA FABIA Studyjny Volkswagen Iroc

Volkswagen przedstawił pierwsze oficjalne informacje na temat studyjnego modelu Iroc który przenosi w przyszłość cieszącą się uznaniem na całym świecie koncepcję popularnego przed laty Scirocco. Podobnie jak pierwsze Scirocco ze swoją optyczną prostoliniowością także Iroc z jego nowocześnie ukształtowaną osłoną chłodnicy oraz wyraźną zmysłowością form stanowi stylistyczny

SKODA FABIA [F2] Światła dzienne

Dopadł mnie taki problem Jadąc dostałem mrygnięcia od samochodu z przeciwka. Zachodze w głowę czy gdzieś może patrol stać - nic nie ma więc jade dalej trasą i kombinuję bo mrygniecia były ewidentnie do mnie. O światłach nie myślę bo mam dzienne pzrecież czyli włączać nie musże ale zaczęło mnei coś drązyć w tym kierunku. Sprawdziłem w odbiciu n aczystym samochodzie - cholera

światła led zamocowane i podłaczone. pasują idealnie w zagłębienie kratki halogenu. nie jest to manual tylko kilka porad i fotek może komuś to pomoże. ad.1 - wycinamy część plastiku w dolnej części kratki (w lewej usuwamy tylko pionowy wspornik). ad.2 - kratka prawa po wycięciu plastiku. ad.3 - dwie przygotowane kratki. ad.4 - zaznaczamy markerem miejsce montażu uchwytu po wcześniejszym

SKODA FABIA Nowość Helli czyli akcesoryjne światła dzienne w technologii

Światła dzienne LED zapewniają bezpieczeństwo i są proekologiczne. Na targach Automechanika Hella zaprezentowała akcesoryjne światła dzienne LED których stosowanie nie wywołuje dostrzegalnego zwiększenia zużycia paliwa. Nowe światła dzienne LED zaprezentowane przez Hellę na targach Automechanika 2006 we Frankfurcie wymagają zaledwie 5 W prądu. Trzy wysokowydajne diody LED w każdej

SKODA FABIA span stylecolor FF0000 [F1] Gnijąca wiązka elektrycznaspan

Czy obiło się komuś o uszy o bardzo zawilgoconej wiązce elektrycznej pod obudową filtra powietrza Co z tym fantem zrobić P-zdr

fox nic nie trzeba zdejmować nachylasz się nad silnikiem. Po prawej stronie od silnika na górze masz deskę rozdzielczą a na dole akumulator. Wiązka jest bliżej deski rozdzielczej i leży sobie na podłużnicy czyli takim jakby wsporniku karoserii a zaraz obok prawego nadkola. Przypatrz się dotychczas zamieszczanym fotkom. EDIT kros Faktycznie nie wziąłem pod uwagę

SKODA FABIA [F1] Tylne tulejesilentblok wahacza przedniego

Czy wymienial ktos moze samodzielnie silentblocki w wahaczach Duzo z tym pracy Czy lepiej dac do jakiegos magika

No własnie skoro nie dają to nie powinno nic stukać bo nie ma luzów Jaki masz przebieg auta Sprawdzałeś w jakim stanie są te drugie - mniejsze gumki od wachacza Je też wymienili od razu Może przez usztywnienie tych wiekszych te mniejsze zaczęły pukać. Łaczniki i gumy stabilizatora są ok Mechanicy sprawdzili poduszkę mocowania silnika a czy sprawdzili poduszke mocowania skrzyni biegów

SKODA FABIA [F1] Wymiana tulei metalowo-gumowej wahacza przedniego

WITAM JESTEM W TRAKCIE WYMIANY TULEI WAHACZA. WYMIENIŁEM Z LEWEJ STRONY BEZ PROBLEMU(WG.OPISÓW Z FORUM) BEZ WYCIĄGANIA WAHACZA.MÓJ PROBLEM ZACZĄŁ SIĘ PODCZAS ODKRĘCANIA ŚRUBY MOCUJĄCEJ PRAWĄ TULEJĄ A DOKŁADNIE WYCIĄGNIECIE ŚRUBY BLOKUJE MISKA OLEJOWA.POLUZOWAŁEM PODUSZKI silnika I GO TROSZKĘ PODNIOSŁEM NA LEWARKU LECZ TO ZA MAŁO. STĄD PYTANIE DO FORUMOWICZÓW W JAKI SPOSÓB WYCIĄGNĄ TĄ ŚRUBĘ Z GÓRY DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDŹ Krzych

A zbiorniczek po co [quote] Cześć Zbiorniczek był blisko łapy silnika i podejrzewałem że może haczyć podczas podnoszenia. Nie demontowałem go tylko odkręciłem 2 wkręty mocujące go do wspornika. Czy było to potrzebne nie mam pojęcia. Osąd zasadności pozostawiam osobom które będą tą czynność wykonywały. Krzych.K.

SKODA FABIA Skrzypiąca deska w Fabii

Witam Chciałem się dowiedzieć czy też u Was szczegółnie jak jest chłodno słychać skrzypienie w okolicach połączenia zegarów a deski rozdzielczej. Wiadomo że chodzi o rozszerzalność cieplną plastików ale jak się tego pozbyć.

święte slowa Kros.... to tak jak nie gadać z Dareckim o jego podusiach silnika moloo bylem w serwisach kilka razy i nikt nie umial usunąc stukania w desce.. w ramach gwary oczywiście...pojawialo sie to przy ruszaniu i hamowaniu..coś jakby stukalo gdzieś w środkowej części deski i nie byl to ten wspornik w kratce nawiewu srodkowego.. więc sam wlazlem którymś razem na warsztat w jednym

SKODA FABIA [F1] Stuki w zawieszeniu

Witam wszystkich ponownie. Mam pytanko mianowicie Po przejechaniu około 15-20 km zaczyna stukać coś w zawieszeniu lub ukł. kier.Stuki czuć coraz intensywniej na kierownicy(takie pukania ni to plastik ni to metal).Im dłuższa trasa tym głośniejsze walenia na nierównościach drogi. Nadmieniamże stabilizator zrobiony(gumy i łączniki) wszystko-tzn. tam ki się wydaje powymieniane z tych części

Mojestukanie w zawieszeniu rozwiązal kawalek dętki rowerowej. Na dwoch stacjach diagnostycznych NIC nie wykazano. Co sie okazalo po samodzielnym sprawdzeniu luzów Stabilizator mial znikomy luz na gumach (N O W Y CH). Owinięte kawalkiem wspomnianej dętki dokręcone daly oczekiwany efekt. Zero stukania na dołkach i zaoszczędzone pieniądze w kieszeni... mechanicy do tej pory radzili wymianę MAGLOWNICY poduszek amortyzatorów wsporników zawieszenia amortyzatorów poduszek silnika.

SKODA FABIA Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

Biorąc przykład z innych forum postanowiłem założyć taki temat w tym temacie wpisujemy konkretne krótkie pytania i oczekujemy konkretnych krótkich odpowiedzi np. 1. Co to za część 2. Kiedy zmiana opon na zimówki Przy jakiej temp.pogodzie. Jeszcze za wcześnie 3. Czy ta część będzie do fabi pasować tylko żeby nie było pytań na które odpowiedzi będą bardzo obszerne bo wtedy

A masz klimę bo coś świta że to wspornik od silnika klimy chyba że się mylę

SKODA FABIA Szczur pod maską

Witam Mam problem parkuję samochód pod chmurką i niestety zauważyłem juz kilkukrotnie że jakiś cholerny mysior włazi mi pod maskę i regularnie zostawia kawałki pieczywa typu pół bułki ćwierć precla (obwarzanka) kromka chleba itp. Kładzie to sobie piernik z lewej strony u góry prawie przy zawiasie. Nie wiem co robić bo niby jest to śmieszne ale jak coś przegryzie to już śmiesznie wcale nie musi być jak się pozbyć nieproszonego gościa Macie jakieś pomysły

Też miałem lokatora pod maską wczorajszej nocy - prawdopodobnie kot. W ASO VW wypiskali mi komore silnika jakimś ich sprawdzonym płynem oraz musiałem zamówić nową mate naszczęście oszczędził przewody gumowe i kable zobaczymy czy coś ten płyn da. Myślałem o dodatkowej osłonie pod silnikiem ze scouta ale jak mi zaśpiewali ze wspornikami itp. śmiecami w ASO nawet z dobrym rabatem to mnie ścieło z nóg. Sierść psa coś daje czy tylko pic na wode

SEAT IBIZA I 021A Naprawa V68 i V154 regulacja temperatury obieg wewnętrzny

Typowe błędy VAG Silnik nastawczy klapy temperatury -V68- Przerwa zwarcie z potencjałem plus Silnik nastawczy klapy temperatury -V68- Blokuje lub bez napięcia Silnik nastawczy klapy temperatury -V68- Zwarcie z masą Silnik nastawczy klapy temperatury -V68- Zwarcie z potencjałem plus ---------------------------------------- Silnik nast.klapy śwież.powiet.i zamkn.obiegu powietrza -V154- Przerwa

Przykładowe oferty części samochodowych skoda fabia wspornik silnika

  • Łapa wspornik silnika Skoda Fabia 1,9SDI 04 - Szprotawa (50.00PLN)
  • SKODA FABIA 1.4 16V 03' LAPA WSPORNIK SILNIKA - SZPROTAWA (69.00PLN)
  • ŁAPA WSPORNIK SILNIKA SKODA FABIA 1.4 MPI ATZ - Gorlice (30.00PLN)
  • SKODA FABIA 1.4 MPI LAPA WSPORNIK SILNIKA - Zielona Góra (20.00PLN)
  • SKODA FABIA I 1.2 1,2 12V @ ŁAPA WSPORNIK SILNIKA - RYBNIK (49.99PLN)
  • Łapa wspornik silnika Skoda Fabia II 6Q0199185AB - Września (50.00PLN)
  • 6Q0199185J ŁAPA WSPORNIK SILNIKA SKODA FABIA 1.4 - Ksawerów Łódź Pabianice (40.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi