części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma booster

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma booster

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma booster

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9 TD] booster szarpanie silnikiem przy 2500 obrotów

Proszę o pomoc I kolejna niespodzianka Wężyk z pod kolektora nie był podłączony do boostera na pompie oraz z tej rurki na boosterze pociła się ropa -nieszczelny . Druga sprawa to dziwny objaw podczas jazdy .Przy nagłym przyśpieszeniu jeśli to można nazwać przyśpieszeniem czarno dymi oraz przy 2500 obrotów dziwnie szarpie obotami . Czy może to być spowodowane nieszczelnością boostera.

tak temat już wiele razy poruszany httpwww.mondeoklubpols...article&sid168

Dzisiaj zamontowałem nowe membrany a raczej cały zaworek z membranami kupiony na allegro .Carii jakby stała się żwawsza przestała szarpać przy 25000 ale nie stety kopci jak parowóz

...a zrobiłeś już porządek z elektryką zrób to co Ci napisałem elektryka kat wtrysku i EGR a potem będziemy myś.eć

do 12 to pewnie trzeba ustawić tą dźwignie bo może jest przestawiona opis w manuale potrzebny tylko miernik i klucz torx i około 5 minut wolnego czasu A co do jednych i drugich fachowców to to samo mogłeś zrobić w domu za darmo. Widząc pompę Lukasa powinni się domyśleć że do tego raczej sprzęt boscha nie zahula. Dlatego na tym forum zawsze polecają na komputer jeździć do aso mitsubishi

MITSUBISHI CARISMA I DA turbo booster membrany

Witam czy ktoś wymieniał membrany i oringi w turbo boosterze w wężyku od boostera do turbo zbiera mi się ropa więc nadają sie do wymiany i moje pytanie czy będą pasowały takie od mondeo w sumie pompa też lucas -membrany cienkie delikatne grubości kartki papieru z ledwo widocznymi przetłoczeniami to membrany do nowszego silnika 1.8TD 90KM czyli z MDO drugiej generacji. --podaje w linku

Witam ja użyłem tych membran i było dobrze jeździłem jakieś pół roku potem wstawiłem nowa pompę więc nie wiem jak długo dałyby radę te membrany.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9 TD] Zdjęcia poglądowe Turbo boosteraq

Witam MKP zlikwidował zdjęcia z porady regeneracji turbo boostera. Ma ktoś zdjęcia aby pokazać jak ma być złożony. Składałem i nie wiem czy dobrze membranki i trzpień. Od śruby 37 czyli tej większej strony. membrana większa membrana mniejsza trzpień większą średnicą trzpień mniejszą średnicą na czubku i przykryty tym plastikowym czopkiem. Chyba dobrze napisałem

httpwww.mondeoklubpolska.pl W artykułach na tej stronie jest jeden o turboboosterze z kompletem zdjęć. Niestety nie mam czasu Ci tego poszukać dokładnie.

otwiera mi się główna strona dzięki ale tam szukałem i będę jeszcze szukał. Pozdrawiam

Witam Kiedyś to czyściłem i tylko takie fotki posiadam httpimageshack.usphot...0p1070290.jpg httpimageshack.usphot...p1070281cr.jpg httpimageshack.usphot...p1070289cr.jpg pozdrawiam

MITSUBISHI CARISMA I DA regulacja boostera mechanicznego

Nie wiem czy temat był poruszany ale zapytam czy ktoś z was próbował regulować boosterem mechanicznym moment załączania się turbiny. Chodzi mi o to czy ktoś z was wyregulował go tak aby turbo wcześniej się załączało. Czy ma to jakieś ujemnie skutki na zachowanie się silnika czy automatycznie nie wzrośnie spalanie tak drogocennego paliwa jak ropa i czy po takim zabiegu auto stanie się żwawsze. Chodzi mi o cari 1.9 td przed liftem czyli z motorem F8QT.

na pewno spadnie żywotność turbiny

z tym silnikiem co masz to bym nic nie kombinowal bo bez tego on juz jest malo wytrzymaly a co do did to czemu nie

ja bawiłem się tym zaworem jak jest dobrze wyregulowany to samochód sprawuje się ok przy wykręcaniu osiągi może wzrosły o 10 procent (tak mi sie wydaje) za to spalnie wzrosło na trasie prawie o 2 litry miast nie miałem odwagi sprawdzać jak zawór trochę skręciłem moc spadła znacznie a spalanie minimalnie w dół miasto prawie litr a trasa około 05. Czyli kompromis między spalaniem

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] awaria boostera

No i w końcu stało się pierwsza poważna awaria. Wczoraj wieczorkiem wracając do domu zauważyłem że przy powyżej 3500 obrotów silnik zaczął mi kopcić na czarno. Dzisiaj trochę posprawdzałem i zauważyłem że turbo booster przepuszcza mi paliwo do wężyka który idzie do kolektora. Mam pytanie czy ten sam zwór jest w pompie lucasa która była montowana w fordzie 1.8TD i czy można

MITSUBISHI CARISMA I DA Booster w 1.9 TD

Witam mechaników diesli. Z tego co wiem to na każdym Turbo jest dźwignia kierownicy. Nakierowuje ona powietrze pod odpowienim kątem na łopatki tyrbiny. Dźwignią tą kieruje urządzenie zwane bosterem. Gdy dodajemy gazu powstaje podciśnienie w kolektrorze ssącym i kierownica turbiny się przestawia. Mój problem polega na tym że owa dźwignia się nie rusza nawet nie drgnie gdzy go przegazowuje.

A skąd kolega ma takie wiadomości delikatnie mówiąc nieprawdziwe.

Wdziałem kiedyś twoje posty carisma1. I wnioskuję po nich że sie znasz na tych silnikach. Więc wytłumacz mi i reszcie ludzi jak to działo to turbo i jego kierownicaproszę. Będę wdzięczny.

nakla masz jakis problem z turbo lub moca samochodu czy poprostu sie czepiasz

No to jest nieprawda - nie na każdym. O ile wiem z tego rozwiązania korzysta GRUPA VAG czyli VW i Spółka w dieslach oraz ostatnio Porsche w benzynówkach. nakla napisała

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Booster LDA czy bedzie pasował od mondeo

Witam potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi czy LDA z mondeo jest taki sam jak z cari ponieważ prawdopodobnie zgubiłem kołeczek jestem zmuszony kupić drugi LDA

MITSUBISHI CARISMA I DA carisma 1.9TD obroty

Witam mam taki problem moze ktos mial podobny.. dzis po wroceniu z miasta gdy auto stalo na luzie pod domem dziwnie zaczely mi isc obroty same do gory (wcisnalem sprzeglo i wszystko wrocilo do normy raz mialem tak ze doszly nawet do 2500tysobr zgasilem silnik pozniej normalnie) dodam jeszcze ze jak stoi na luzie tak z min i przegazuje do tak do 2500tys to jest jakis dziwny metaliczny dzwiek za drugim

pawelsonx albo ktos inny (z braku czasu dopiero dzis sciagnalem ten węzyk do LDA (turbo booster)zaraz przy nim i drugą strone przy kolektorze wypłyneło z niego kilka kropel paliwa czyli przepusza i do wymiany pojdą uszczelki itp -drugie co zaobserwowalem to przy elektrozaworze pod tą gumą wchodzi do niego kabelek i przy nim sączy sie paliwo kiilka kropel nie zeby ciekło i moje pytanie czy

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] carisma 1.9 td 90 km vs vw golf III kombi 1.9 t

Witam wczoraj miałem okazję jechac vw kolegi i szczerze powiem po przesiadce do swojej carismy 1.9 td 90 KM 2000r jestem bardzo zawiedziony z sojego silnika poniewaz golf z taka sama iloscia KM lepiej ciągnie i zrywniejszy . Teraz moje pytanie czy u was Też tak jest bo ja mam problemy podjazdu pod górke w 2 osoby na 3 biegu a jak zredukuje na 2 i przytrzymam tak do 3 tys i na III bieg wrzuce

carisma1 zacznę od rzeczy które mogę sam zrobić czyli rozbiore LDA i zaślepie EGR [ Dodano 08-04-2013 2027 ] wyjdę z siebie za nic w świecie nie mogę odkręcić boostera ani podejsc anic klucza nigdzie dostać dziś dorobiłęm sobie kwadrat z płąskownika 37mm i nawet nie ma jak go włożyć jestem załmany [ Dodano 09-04-2013 2112 ] haha udało mi się odkręciłęm i następujące wnioski

MITSUBISHI CARISMA I DA hamulce

Witam szukalem podobnego tematu na forum ale nie znalazłem(. Mam taki problem carisma 18 GDI rok 98 bez ABS. Podczas pulsacyjnego hamowania ( kilkukrotne naciśnięcie pedału hamulca podczas jazdy). powiedzmy naciskam trzy razy i za czwartym razem pedał jest twardy oraz nie ma hamulca w aucie. jak ten czwarty raz trzymam nogę nie puszczając hamulca to autko zaczyna powoli hamować. Jak się uruchamia

przem_79 jezeli jestes obeznany w angielskim moge Ci polecic lekture Manuala plik 35.pdf od strony 8 masz napisane jak sprawdzic brake booster(wspomaganie hamulca - serwo) oraz co moze byc tego wada opisane jest tam krok po kroku co mozna i jak sprawdzic jeszcze opisane tam brake booster opertaion test calkowicie sie pokrywa z tym co piszesz i wyglada ewidentnie na wspomaganie przyczyna mechaniczna

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Turbina

Ja to nie wiem albo mam takiego & pecha do tego auta albo cari z tym silnikiem to niezłe próchna. Po wszystkich naprawach pojawił się kolejny problem Po wymianie boostera (elektroniczny regulator doładowania wtrysku) który wywoływał zajebiste kopcenie i niesamowite wkręcanie się silnika na obroty podczas biegu używania biegu jałowego lub na wciśniętym sprzęgle pojawił się problem z

zmień mechanika w tym silniku booster jest mechaniczny. booster był założony nowy czy regenerowany Jeżeli regenerowany to może źle założone membrany lub trzpień się zacina. Może mechanik źle wyregulował ten zawór i nie daje odpowiedniej dawki paliwa żeby rozkręcić turbinę i stworzyć odpowiednie ciśnienie. U mnie booster dobrze działa jak trzpień jest wykręcony o 2 i 14 obrotu

hmm zadzwoniłem do mechanika ( gość zajmuje się tylko pompamipompowtryskiwaczami itp) powiedziałem mu że według mnie i moich informacji jets problem z bosterem... zażarcie twirdził że booster jest idealny i w ogóle ] że to turbina nie działa że kolega będzie jego to mi zrobi. Się %& i załozyłem stary booster i wiecie co turbinka działa tyle że znów wkręca się na te głupie obrociki

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Kilka pytań

Czołem koledzy kupiłem nie dawno cari 19td i mam kilka pytań 1.Od wczoraj zaczelo dziwnie trząść karoserią najgorzej jest około 3000 obrotów jak podan 3000 wszystko cichnie a zaczyna sie to od 2500 do 3000co to moze byc 2.Po nie równych nawierzchniach ciąga czasami w lewo a czasami w prawo czyli sama cari zjezdza. 3.I trzecie pytanie czasami faluja obrotyspadaja ponizej 1000 obr i silnik

1 sprawdź poduszki silnika skrzyni jeżeli to nie pomoże to coś w silniku jest nie tak albo w skrzyni lub przestawiony kąt wtrysku . 2 prawdopodobnie geometria się kłania trzeba sprawdzić przód i tył czy jest ustawiony. 3 to mogą być 2 przyczyny pierwsza zawór korekcji wtrysku (wyprzedzenia itp rożnie to nazywają) podnieś maskę przekręć stacyjkę nie odpalaj powinieneś usłyszeć

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] HELP silnik odmowil pracy Help

Znowu zwracam sie o pomoc Dzis po pracy odpalilem carisme pochodzila troche by sie nagrzac wsiadlem zrobilem ponad 30 km zajechalem na Orłem kupilem czekolade odpalilem zrobilem kolejne 10 km I TU SIE ZACZYNA PROBLEM Po tych kolejnych 10 km zatrzymalem sie na papierosa silnik chodzi swiatla postojowe ... i nagle dziwne lekkie wahania czuje i widze na obro. po chwili jakies dziwne chrobotanie z komory

tak chodziło o wtryskową sorry za ten błąd tak jak mówisz przez booster szło paliwo a na wtryski nie dawało to możne wystarczy booster wymienić a nie pompę są zestawy przecież do naprawy chyba ale jakiś czas temu go wymieniłem ... możne być przyczyną to ze źle ustawiłem tą śrubę kontrującą

MITSUBISHI CARISMA I DA cari 1.9td wyciek z pompy paliwa

Witam Pociekła mi pompa paliwa prawdopodobnie pomiędzy korpusem pompy a takim elementem do którego przykręcone są przewody paliwowe. Wstępnie dowiedziałem się że jest tam oring który pewnie pękł od mrozu. Czy ktoś z Was miał taki problem i to samodzielnie naprawiał Może macie jakieś wskazówki dotyczace wymiany coś co może mnie zaskoczyć.

pawelsonx zrobiłem jak opisałeś i jest bez zmian także jak piszesz trzpień się zaciął... tylko co teraz może mi podpowiesz w sumie humor mi wraca powoli miło jest się przejechać carusią pomimo jej zmulerstwa po ponad trzech tygodniach oglądania jej z zewnątrz pawelsonx teraz znalazłem Twój post z linkiem httpwww.mondeoklubpols...article&sid168 mam przy tym trochę wątpliwości o co

MITSUBISHI CARISMA I DA ogólnie coś z podciśnienia

Witam jak w temacie chyba to ma coś wspólnego z podciśnieniem to coś jest podłączone do ssania lub dopalania i do hamulcówmój problem brak ssania i hamulce sa na wysokich obrotach i to za pierwszym naciśnięciem pedału latem gdy włączałem klimatyzację obroty spadają nie wiem teraz jak to się ma do wszystkiego w czym szukać awarii ssania i hamulców może ktoś wie o co chodzi i od czego sie bierze to ciśnienie lub podciśnienie

cavemann vacu zaworek zwrotny sprawdz. poczytaj ten temat httpforum.mitsumaniaki...vacum&start15 jest tam moj post na temat sprawdzania vacum booster jest tez tam rysunek ale jest on do GDI jezeli bedziesz potrzebowal to podkleje Ci rysunek do Twojego auta jednak zasada dzislania i sprawdzania Vacum booster jest ta sama jak sie nie myle 5post od góry.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi