części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma blok dół

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma blok dół

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma blok dół

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] w GDI Zabrakło BenzynyPo dolaniu nadal nie c

Witam wszystkich Mitsumaniaków... Mam problem z moją Cari. Jak napisałem w temacie zabrakło mi paliwa(SILNIK 1.8 GDIcarisma po lifcie)...na szczęście stało się to pod blokiem i nie musiałem wypychać auta z krzyżówki... No i czy ktoś może mnie oświecić Przecież silniki benzynowe po dolaniu benzyny powinny odpalić bez żadnych problemów.... A więc reasumując...zaparkowałem na parkingu...kiedy

MITSUBISHI CARISMA I DA Luzy na bloku kierownicy

Witam. Mam szybkie pytanko - pojawiły mi się luzy na obudowie bloku kierownicy tzn. rusza się stacyjka kierunki i wycieraczki. Problem w tym że nie mam czasu na rozbieranie i szukanie właściwego miejsca do poprawki - może mi ktoś podać gdzie dokładnie szukać rozwiązania problemu Chcałbym zrobić to któregoś późnego popołudnia bez zbędnego poszukiwania. MOze ktoś ma jakieś rysunki Pozdrawiam

Mam to samo ... podejrzewałem że wyjęcie kluczyków spowodowało zaskoczenie blokady kierownicy a na stacji kontroli zawieszenia (tzw. trzepakach) podczas testów naderwało mi blokadę. No ale blokada działa. Teraz widzę że Cari tak ma. Rozbierałem te plastiki przy kole kierownicy i z tego co widzę to się tego naprawić w prosty sposób nie da. Obraca się aluminiowe jarzmo blokady wraz z

MITSUBISHI CARISMA I DA Czy ECU blokuje silnik gdy nie ma cieczy chłodzącej

Parę dni temu miałem nie miłą niespodziankę. Jade sobie spokojnie przez miasto a tu nagle czuje ze nie ma wspomagania kierownicy kontrolki się zapaliły patrze silnik zgasł probuje odpalić a tu lipa zjechałem na pobocze i szukam przyczyny. Sinik nadal nie startuje patrze pod auto cos mokro nie zwróciłem na to uwagi ponieważ godzinę wczesniej byłem na myjni.Po około 30 min silnik odpalił

MITSUBISHI CARISMA I DA Wąż dolotowy - jak podłączyć cykanie w silniku GDI

Witam. Chciałbym się upewnić czy dobrze są wpięte węże w gdi 98r 1.8 Obroty falują i jak wypnie się węża od przepustnicy i w neigo dmuchnie to się uspokaja aż do dodania gazu. Słyszałem że lubi się ukruszyć jakiś zawór zwrotny czy coś. Niestety nie znalazłem już tego tematu i to chyba na tym forum. Już wszystko bło czyszczone. Przepustnica egr wymieniona sonda. A auto ciągle

A w którą stronę ma być ten zaworek założony W którą strone ma puszczać w w którą blokować Gdzie ma wytwarzać podciśnienie w silniku czy przepustnicy.Jak się go zaślepi to ładnie odpalił i po dodaniu gazu szarpał

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] pekniety blok silnika

Witam wszystkich uzytkownikow carism.mam taka z 98 roku 1.9td.i niestety z powazna usterka a mianowicie pekniety blok silnika.czy ktos mial taki przypadek i jaka tego moze byc przyczyna.pewien mechanik stwierdzil ze te silniki porostu tak maja nie wytrzymuja kompresji i bez ludzkiej winy cos peka.moja cari ma 220 tys.przbiegu czy ktos ma wicej przejechane bez powaznych usterek.teraz poszukuje bloku lub calego silnika.

hmmm szok termiczny Do rozgrzanego silnika dolany zimny płyn chłodniczy...

albo ostre dreptanie na zimnym silniku. szukaj po szrotach całego silnika (1500-2000 zł) lub samego dołu silnika (do 1000zł) bo takie też sprzedają jak komuś głowica pęknie czy cuś

dzieki herflik 95 za podpowiedzi.ja te silniki tez znalazlem ale narazie poczekam moze znajde cos blizej Suwalk . [ Dodano 06-02-2009 1953 ] narazie duzo oleju mi nie ubywa przejechalem 4000 km bez dolewki moze poczekac az zacznie go mi wiecej ubywac.olej idzie do ukladu chlodzenia i wszystko wyplywa do zbiorniczka wyrownawczego.uklad chlodniczy jest w oleju

MITSUBISHI CARISMA I DA Kto ma info na temat Carismy GT prawie Lancer EVO

Niestety w necie nie wiele moge znalezc na temat Carismy GT jest to prawie Lancer EVO z drobnymi roznicami. Szukam info i jakichs zdjec.

mam przed sobą 3 gazetki nieco wiekowe Motomagazyn 1098 Jaki jest samochód waszych marzeń Pewnie każdy ma kilka propozycji. Ja ostatnio znalazłem auto za które mógłbym dać się zabić. Właściwie moje marzenia są dość skromne. W zupełności wystarczyłby mi mitsubishi Lancer. Ale tylko w takiej wersji. mitsubishi Lancer EVO V lub carisma GT - samochody nie różnią się niczym a podwójne

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Popychacze albo

Witam jestem nowy na tym forum i mój problem polega na tym że moja cari 1.8 GDI 1999r chodzi jak traktor wiem że temat popychaczy juz był wałkowany bo już dużo o tym przeczytałem ale mam kilka pytań i może ktoś mi pomoże 1. Rozkręciłem silnik i jak objawia się zepsuty popychacz (moje nie mają luzów kręcąc wałem co pewien obrót z małej dziurki nad popychaczami wypływa olej smarujący

o dolną miskę olejową i z wyczuciem uwiesiłem się na tym kołku poprzedni silikon mocno trzymał ale pod naciskiem poddał się. (brak foto) 4. Po zdjęciu tej górnej miski olejowej widzimy wał smoka i zaworek pompy olejowej. i obrót o 90 stopni no i zabieramy sie za wymianę Tu takie małe porównanie. Obok widać śrubę którą jest to wszystko przykręcone (taka ciekawostka mi serwis mitsubishi

MITSUBISHI CARISMA I DA Wyciek

Mam taki problem. Mianowicie mam wyciek oleju z elementu który wygląda jak walec i dochodzą do niego 2 wężyki część ta jest cala plastikowa dołączona jest ona do bloku silniki. Zamieszczam zdjęcia tego o czym mówię httpwww.mitsubishi-gra...5216_orzel1.JPG httpwww.mitsubishi-gra...5316_orzel2.JPG Chciałem właśnie się dowiedzieć co to jest za część i ile będzie kosztowała ewentualna wymiana i czy ten wyciek jest bardzo poważny. Z góry dziękuje za pomoc.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Cari się dławi przy obciążeniu

Witam Przeczytałem już chyba wszystkie tematy na forum związane z szarpaniem dławieniem się brakiem mocy w carismach ale jakos nie potrafie rozkminić dolegliwości w moim aucie. Mianowicie praktycznie pali prawie od razu po przekręceniu kluczyka. Gaz sekwencja więc najpierw troche pracuje na benzynie potem przełącza sie na gaz. obroty w normie nie ma żadnych skoków. Ruszanie normalne nic

MITSUBISHI CARISMA I DA sprzęgło Wysprzęglikskrzynia

Witam. Zapomniałem się i pochwaliłem cari że jak trzeba to świetnie idzie. No i za chwilę nie poszła. Cofałem-ok cofam dalej i nagle hałas spod maski...cofnąłem do bezpiecznej pozycji - biegu nie mogłem wyjąc ani wrzucić innego. na zapalonym silniku lewarkiem wyczuwam blokadę - nie mogę nic wrzucić. Sprawdfzam na zgaszonym - nic nie haczy wszystko git. Odpalam - np. na jedynce..hałas

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Kilka problemów technicznych po zakupie Carismy

Witam W połowie maja 2008 kupiłem Carismę 1.9 TD z 1997. Auto zostało sprowadzone z Holandii ale właściciel jeździł nim w kraju trochę ponad rok. Kilka dni po zakupie udałem się do warsztatu (serwis Bosch) w celu dokonania oględzin wnętrzności samochodu. Głównym powodem wizyty było to że samochód przy odpalaniu zostawiał za sobą chmurę siwo-niebieskiego dymu. Czasem ta chmura

MITSUBISHI CARISMA I DA problem z wyjeciem kluczyka ze stacyjki

Witam Mam problem rana pojechałem do pracy zgasiłem samochód a tu zonk nie mogę wyjąc kluczyka poszarpałem się parę minut az wkońcu wyszedłczytałem wątki i nie znalazłem konkretnej odpowiedzinie wiem czy to mogą zapadki się zacinaćmoze psiknąć wd40 sprawdzałem na 2 kluczykach i jest to samo.Nie wiem co mam zrobicmoże ktoś miał taki problem i konkretnie mi odpowie co mam zrobićBedę bardzo wdzięczny

czy można jakoś wyciągnąć samą wkładkę ze stacyjki sciągnełem obudowe tą górną i dolną aby sprawdzic jak tam wygląda stacyjkajest ona przykrecona srubami samozrywającymiwiec troszkę lipazastanawiam czy jest szansa wyciągnąć samą wkładkę i oddac jakiemus specowi od stacyjek zeby zobaczył co się dzieje.Jest jakoś blokowana czy co.Narazie to musiałem dorobić kluczyk ori mitsubishi

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] wywaliło płyn chłodniczy

witam głowice mam po genialnym remoncie nowy rozrząd itd...nowa uszczelka... po kilku dniach dolewalem plynu do zbiorniczka wyrownawczego poniewaz byl pusty i tak przez pare dni... az wkoncu nadeszedl dzien i sie stalo auto zaczelo strasznie szarpac bardzo kopcic na bialo otwieram maske i odkrecam korek od zbiorniczka wyrownawczego i zaczyna mi wyciskac wode masakra wycislo co sie dalo auto momentalnie

pawelsonx dzieki wielkie )) Ppiotr mnie też się wydaje że pierwszy raz to robi i też bedę się cieszył jak poniesie koszty naprawy i sie nauczy dziś jadę patrzeć jak głowice będą zakładać ahhh... dziś zdam relacje jak i co pozdrawiam [ Dodano 12-01-2010 1658 ] witam dziś byłem u mechaników sprawdzaliśmy przyczyne wydmuchnięcia uszczelki pod głowicą okazało się ze przy 4 cylindrze

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Carisma GLXi 18 16V (4G93) 1995 r nie chce zapal

Mam taki problem którego nie znalazłem na forum mianowicie Samochód kupiłem w lutym 2007 roku z przebiegiem 112 tys. km(przebieg oryginalny od pierwszego właściciela z rodziny). Oleje itp. wymieniane regularnie. Po około 6-ciu miesiącach padła pompa paliwa( objawy samochód z minuty na minutę miał coraz mniej mocy aż w końcu zadławił się i stanął) którą wymieniłem na nową. W międzyczasie

Dzięki za odpowiedź. Stary to już moja druga pompka a samochodem zrobiłem dopiero 20 tys. km poprzednią wymieniłem i było o.k. Teraz znowu ta sama akcja wymieniłem pompkę i nic dopiero coś mnie olśniło i zdjąłem dolną część zespołu pompy(czyli kosz) i paliwo podaje połączenia wkładu z obudową w porządku bo jak nadmieniłem po zdjęciu kosza paliwo podaje i samochód zapala.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Tuning CARISMA 1.8 (1996)

Po pierwsze jako ze to moj pierwszy post ... Witam A teraz do konkretów mam Carisme 1.8 dobrze zakonserwowany (garażowany) rocznik 1996 i chciałem go podrasować chodzi mi narazie wylacznie o moc. I tu powstaje pytanie jak najefektywniej tego dokonać. Słyszałem że najlepiej i stosunkowo najtaniej na poczatku wymienic mu filtr powietrza na sportowy. Co wy na to Co da najlepszy efekt

Ten silnik zniesie bardzo delikatne doladowanie. Lancer GSR z tym silnikiem (DOHC) ma inne korby tloki itd a nie bardzo chce wytrzymywac podnoszenie cisnienia doladowania - slabe punkty to korbowody blok i glowica.

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana płynu w chłodnicy

Witam Nie wiem czy coś było na ten temat bo nic nie mogę znaleźć Chciałem zmienić sobie płyn na zimowy i tu jest problem. Po spuszczeniu starego okazuje się że zeszło tylko ok. 3 litry. Z tego co się orientuje to powinno być tego około 6 litrów. Tak na mój malutki rozumek to pewnie reszta jest w bloku i w nagrzewnicy ale jak się tego pozbyć Wymiana połowy płynu to żadna wymiana HELP Pozdro dla wszystkich

Proszę dajcie zdjęcie gdzie jest śrubka do spuszczania płynu chłodzenia z bloku silnika w GDI po lifcie. Wczoraj szukałem z godzinę i jej nie mogę jej zlokalizować. Znalazłem tylko na dole chłodnicy korek do spuszczania płynu a śrubki w bloku nie. A może w tym modelu nie ma w bloku śrubki.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Oryginalny podłokietnik - czy się sprawdza i czy w

Chciałbym założyć do Cari oryginalny podłokietnik gdyż można ich trochę kupić w całkiem nie za wysokich cenach. Czy taki podłokietnik mogę spokojnie założyć do wersji w której go fabrycznie nie miałem oraz czy się sprawdza jest awaryjny itp itd Napiszcie czy korzystacie i czy dokładaliście. Interesuje mnie tylko oryginalny z tego modelu.

Podepnę się pod temat lecz niestety z problemem. Kupiłem cały tunel z podłokietnikiem. Niestety zapadka która blokuje położenie podłokietnika nie działa i opada on pod wpływem własnego ciężarugrawitacji na sam dół. Jest możliwość naprawienia tej zapadki czy nie ma to sensu i polować na inny Wolałbym naprawić ten bo kupiłem w niezłej cenie.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Pyt. o możliwość uszkodzenia automat. skrzyni

Witam jestem użytkownikiem Carismy z 99r z automatyczną skrzynią. Auto ma przejechane prawie 150 tys. km. Skrzynia biegów zachowuje się świetnie. Moim zmartwieniem jest to że dziś został wrzucony bieg P podczas jazdy na Drive - myślę że przy około 30 - 40 kmh. Osoba kierująca po prostu wcisnęła przycisk podczas jazdy i przełożyła drążek w pozycję P. Słychać było rzężenie

przyjacielu - wrzuć P na postoju i nie zapinaj ręcznego - sprawdź czy blokada jeszcze działa możliwe że wszystkie kły blokujące zostały pozrywane i spadły gdzieś na dół skrzyni nie czyniąc innych zniszczeń tak czy siak skrzynia raczej jest uszkodzona - w zakresie biegu P

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 1999 r. 1.6 kilka problemów gaśnieobrotybiegi

Witam Od niedawna jestem posiadaczem Carismy 1.6 1999 r. Po jakimś czasie zauważyłem kilka problemów które są dość irytujące. Pierwsze z nich to 1.Gaśnie Jadąc na zimnym silniku (odrazu po odpaleniu) podczas podjeżdzania nawracania nagłego hamowania jak wysprzęglam i puszczam noge z gazu to obroty spadają do zera i silnik gaśnie. Jak samochód chwile pochodzi (nabierze temperatury)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Co dziś zrobiliśmy przy naszych Misiach

Witam Mam pomysł na nowy cykliczny temat. Każdy z nas chwaliłby się jak dba o swoją bryczkę co zrobił by była ładniejsza lepsza itp Co Wy na to Pozdrawiam

a u mnie wymiana termostatu i uszczelki kolo pompy wody bo maly wyciek tam mialem przy okazji wymiany termostatu zauwazylem ze mam przednia lape nie przykrecona do silnika okazalo sie ze gorna sruba zostala urwana i siedzi w bloku silnika a dolna przykrecilem wiec trzyma narazie pozniej to rozwierce i oczywiscie wymianialem klocki hamulcowe i niestety przy odkrecaniu sruby od kola sie jedna ukrecila

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] hamulce bębnowe różnica w hamowaniu

Witam Ostatnio na przeglądzie wyszła mi niezła różnica w hamowaniu tylnymi hamulcami ponad 30%. Z tego co wiem mam tam hamulce bębnowe. Czy może ktoś mnie gdzieś odesłać lub podpowiedzieć jak się do tego zabrać samemu aby to skorygować dobrze Ogólnie wiedzę mam znikomą ale sporą chęć do nauki. Cari jest z końcówki 2000 roku. Pozdrawiam

Winę za to może ponosić - zapieczony cylinderek hamulcowy (nr na rysunku 52240) - zator w przewodzie elastycznym - zapieczonyzablokowany samoregulator (nr na rysunku 52301) Problemy przy demontażu bębna moża sprawić - zapieczony bęben na połaczeniu z piastą (element 52323 osadzony na 33307) - warga na bębnie opierająca się o szczęki wynikająca ze stanu eksploatacji W celu demontażu

MITSUBISHI CARISMA I DA [ FAQ ]Podświetlenie tablicy rozdzielczej zegary

Witam serdecznie postanowilem przygotowac lekka instrukcje dotyczaca wymiany zarowek w zegarach. Nie jestem fanem tjuningu Ale korzystajac malymi nakladami finansowymi mozemy poprawic odswiezyc wyglad naszej Cari. Co potrzebujemy Wkretak ( srubokret) krzyzakowy 4 zarowki typu w5w 1 zarowka typu żarówka 1 2w 10-20 min czasu checi i zapal do pracy) Malo skomplikowana czynnosc jednak trzeba uwazac

MITSUBISHI CARISMA I DA odpowietrzenie układu chłodzenia

Witam. Problem jak w tytule. Jakiś miesiąc temu zmieniłem płyn chłodzący i w sumie jest wszystko dobrze z tym że wylałem starego płynu około 6L a wlałem 4L i teraz wydaje mi sie że troszke słabiej grzeje. Chciałbym odpowietrzyć cały uklad ale nie wiem gdzie jest jakiś odpowietrznik w tym modelu (carisma 99 1.6 66KW) po otwarciu maski niczego tam nie widziałem. W jaki sposób to zrobić Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam

Odpowietrzyć można prościej wlewasz płyn chłodzący do chłodnicy i pompujesz delikatnie wężem wchodzącym z bloku silnika do chłodnicy. Jak spada poziom dolewasz pompujesz spada pompujesz dolewasz. Powtarzasz czynność do momentu kiedy przestanie spadać poziom wtedy musisz się przejechać i rozgrzać silnik. Po ostygnięciu silnika (nie wcześniej bo się poparzysz cieczą o temp. 90 stopni

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Problem z układem chłodzenia

Witam Mam taki kłopot Jakiś czas temu przy okazji sprawdzania stanu płynów zauważyłem ubytek w układzie chłodzenia - ku mojemu zaskoczeniu musiałem dolać 3 litry. Oczywiście zacząłem szukać wycieku niestety bezskutecznie. Zauważyłem jednak że po dolaniu mam dziwne odgłosy dochodzące tak jakby spod deski rozdzielczej - mianowicie jak stoi trochę auto to potem po odpaleniu i ruszaniu

MITSUBISHI CARISMA I DA złamany kluczyk

Witam dziś pękł mi kluczyk i połowa została w stacyjce rozebrasłem osłony i lipa śrub nie da się wykręcić wie może ktoś jak rozebrać stacyjke lub wyciągnać reszte kluczyka

na tą chwile problem z głowy kluczyk pozostał nadal w stacyjce odkręciłem elementy na końcu stacyjki i rozebrałem dolną blaszkę blokada się cofnęła teraz mogę jechać nawet do warsztatu tylko mi trochę wisi rzeczy między nogami z rozwierceniem śrub ciężka sprawa bardzo kiepskie dojście są śruby których nie można rozwiercić a blokadę można cofnąć praktycznie wsuwka tylko dwa bolce cofamy

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] rozrząd i znak na kole zamachowym

Witam. CZy wie ktos na której kresce na skrzyni biegów powinien znależć się rowek koła zamachowego przy ustawieniu rozrządu Chodzi o to że jak ustawie pasek dokładnie z oznaczeniami na kołach to wycięcie na kole zamachowym nie pokrywa sie z żadną kreską na obudowie skrzyni biegów. Czy tak powinno być Bo według mnie jest coś nie tak tylko dokładnie nie wiem co. Chciałem zablokować

MAłY Jak dobrze pamietam to oznaczenie na kole zębatym wału korbowego powinno być na dole a na kole zębatym wałka rozrządu na górze do tego pasek który zakładałem miał oznaczenia zgodne z oryginałem niestety nie sprawdzałem ani razu czy na kole zamaachowym pokrywaja sie jakies wyciecia bo w zasadzie robilem to na blokadzie pomimo tego ze nawet bez blokady jakbys poskladal pasek zgodny

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] napinacz paska

Witam Mam mały problem z piszczącym paskiem wielorowkowym Od jakiegoś czasu pasek popiskiwał więc wymieniłam go na nowy ale popiskiwanie nadal jest słyszalne. Po przeczytaniu kilku lektur na ten temat wszystko wskazuje na napinacz (sprężynę) Mam do Was pytanie Czy w waszych autach napinacz (sprężyna) jest pod jakimś kątem (wygina się) czy jest zupełnie prosty W mojej Carismie 19TD jest wygięty. Mam nadzieję że zrozumieliście moje pytanie Pozdrawiam

jeżeli bez klimy to luzujesz śrubę trzymającą alternator do bloku(1) i śrubę która trzyma pęt gwintowany do naciągania(2) potem popuszczasz nakrętkę która powoduje napięcie paska (3)wtedy alternator opuszcza się w dół uwalniając pasek. Nie zapomnij zdjąć osłony plastikowej z koła pasowego po założeniu paska kręcisz śruba aż się naciągnie pasek (3)potem blokujesz śrubę

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Trzy pytania odnośnie carisma 1.9TD

jak tematy wałkowane - zdzielić mnie w twarz ale odpowiedzi nie znalazłem 1. Obudowa termostatu -Problem leży w tym że jest pęknięta zaraz przy bloku (przy uszczelce) niby mechanior skleił ale nie obiecywał ze pożyje długo i nie pożyła cieknie płyn. Jeździłem po sklepach ale nigdzie nie mogę tego znaleźć jedynie allegro tam jest ale używki. A wolał bym nówkę słyszałem ze da

MITSUBISHI CARISMA I DA CARISMA-2.0 TD UCIAZLIWE PISZCZENIE

Posiadam CARISME 2000R TD i mam od jakiegos czasu problem z porannym drazliwym piszczeniem po uruchomieniu silnika.. wszystko wskazywało ze to pasek wielorowkowy [wymieniłem ok. miesiac temu na nowy] w warsztacie przetoczyli kolo pasowe na alternatorze i to miał byc strzał w dziesiatke--guzik majster sugerował ze to wadliwy pasek kupiłem i dlatego-trudna kupiłem drugi GATESA objawy identyczne

no powiem szczerze ze fajnie kombinujesz chciałbym trafic tylko to nie takie proste a w warsztacie to by po kolei wymieniali madrale a za kazda potrzebna lub NIE czesc trzeba płacic a po co płynu własnie teraz dolałem na maxa ale raczej było ok. ale spróbowac warto..jak nic nie pomoze to trzeba bedzie chyba tak zrobic na zimnym posłuchac dokładnie wszystkich kół-rolek nawet go odpalic bez

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Wybór filtra oleju.

Posiadam Carismę GDI (4G93) z 99 r. i o mocy 92 kW tak mam w dowodzie . Zgodnie z tym zakupiłem filtr oleju Knecht o symbolu OC 196 http217.89.113.258080...fahrzeugDetail Podobnie na tej rosyjskiej stronie po wpisaniu VIN-u pokazało symbol filtra MD332687 którego odpowiednikiem Knechta jest właśnie OC 196 httpwww.detali.ruwebC...Y&SIDREG&GIDS Niestety filtr nie pasował i musiałem kupić inny

turek61 może ty masz silnik 90kW taki jakie były pchane później po lifcie a może ktoś już wcześniej wymieniał silnik w tej Cari z powodu awarii albo kolizji. [ Dodano 15-09-2007 1652 ] ADi nie baw się sam w to bo nie będziesz miał co zrobić ze starym olejem (a przecież nie wylejesz w kanał) jedź do sklepu gdzie kupujesz olej i filtr - przeważnie mają zaprzyjaźniony warsztat i od

MITSUBISHI CARISMA I DA [Carisma] Jak wyjąć ECU bez odpinania kabli Co należy zdjąć

Witam Jak już napisałem w innym swoim temacie chcę podłączyć el. lusterka ale przewody mi się nie kończą w drzwiach tylko na wejściu do tych drzwi. I umiem się dostać do tego miejsca po stronie kierowcy to po stronie pasażera wejście to zablkowane mam przez jakąś złotą skrzynkę a dokładnie taką jak na zdjęciach poniżej. Ktoś wie może co trzeba rozebrać aby móc także ją zdjąć i mieć przejrzyste to miejsce z przewodami wchodzącymi w drzwi Oto zdjęcia

No ja właśnie wykręciłem te 2 śruby od dołu. Ale chodzi o to że Ecu się wysunąć nie chciało bo blokowało go jeszcze pare elementów i nie wiem co muszę zdjąć żeby go sprawnie wyjąć... [ Dodano 15-12-2008 1303 ] Nie podpowie mi nikt co należy zdjąć żeby się dostać do ECU i móc go wysunąć Bo nie chcę rozbierać na czuja całego kokpitu i w ogóle demontować połowy auta...(

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana płynu chłodniczego.(1.8 GDI)

Witam.Chcę wymienić płyn w układzie chłodzenia (chłodnicy).W szukaczu wpisywałem wszystkie możliwe słowa typu płynchłodnicawymianazawór itp i nic.Może coś przeoczyłema może to takie proste że nikt tego nie opisuje Chciałbym żeby ten płyn spuścić z całego układu i wymienić na nowy.Moja carisma to 1.8 GDI po 2000 roku.Proszę o jakies porady .Pozdrawiam

Zejdzie wszystko ale trzeba zrobić jedna rzecz.Jest jeszcze śruba stożkowa w bloku silnika którą należy odkręcić.Patrząc od przodu pod taką ukośną rurką.Normalnie jej nie widać ale po zdjęciu osłony kolektora(tej blachy) i osłon plastikowych od spodu (jeśli je masz) można ją namierzyć.Nie wiem jak u Was ale u mnie trzpień jej był pomalowany na biało jak i kropki na wężach

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem z ogrzewaniem Carisma 1.8 GDI 98

Witam mam problem natury technicznej. Kilka dni temu dopadł mnie mroźny poranek chciałem sie trochę dogrzeć a tu zonk Ustawiłem klimę na max temp. ale nic to nie dało.Jak ustawiłem na max cool żeby sprawdzić czy wogóle klima działa to działało.Zastatawiam się czy to wina klimy czy jeszcze czegoś innego. Jeśli Ktoś ma jakieś spostrzeżenia to chętnie poczytam.Z gory dzięki.

Wskazówka powinna być na baczność chyba że ktoś grzebał przy zegarach i źle spozycjonował. Termostat sam wymienisz nie trzeba żadnych uszczelek koszt o. 50zł. a gdzie go szukać - na końcu dolnego grubego węża tylko przy silniku a nie przy hłodnicy obudowa termostatu przykręcona jest do bloku dwiema śróbami na kluszcz chyba 12mm a z góry jest śróbka do otpowietrzania jest zdjęcie

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9 TD] -Ogrzewanie -jestem załamany (

Koledzy ratujcie bo jestem załamany A więc od początku .W mojej Cari słabo działało ogrzewanie oraz wskaźnik temperatury ledwo się podnosił najwyżej 2 kreski od dołu .Podejrzenie padło na albo czujnik temperatury oraz termostat .Kupiłem termostat Varnet 89 C oraz ten zielony czujnik który się wpina w zieloną kostkę od spodu przed termostatem .Efekt jest taki że wskazówka po przejechaniu

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] Chce jechac na chip tuning mojej Cari z silni

Witam. Chcialbym zasiegnac waszej opinii zanim pojade na wirusowanie. Chce zrobic w mojej Cari chip tuning. Zbieram sie do tego od okolo roku. Moc 102 koni jest czasami niewystarczajaca. Mam mozliwosc podkrecenia jej do nastepepujacych parametrow moc 130 km moment obrotowy w granicach 260 - 270 Nm. Wiem ze osoginiecie granicy 270 Nm przy turbawce bez zmiennej geometrii to pobozne zyczenie ale to wszystko

czasami nic się nie stanie czasami sami prosimy się o koszta zależy to od fantazji i zaangażowania osoby która auto kreci powiem ci ze z takiego silnika można wyciągnąć i 200 km kwestia tylko jak długo będziesz się cieszył 200 km zanim silnik się dołem albo górą nie wys...a poczytajcie sobie fora na temat tych silników po zwiększeniu stopnia doładowania pękają uszczelki pod głowicą

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9DI-D] układ hamulcowy

Witam serdecznie wszystkich mitsumaniaków Dołączyłem do tego wspaniałego forum gdyż moja niunia ma ostatnio kłopoty ze zdrowiem . Owe kłopoty o których chciałem napisać dotyczą układu hamulcowego . Otóż pewnego dnia rano po weekendzie kiedy to auto nie było jeżdżone przez dwa dni wsiadłem do niego i zauważyłem już przy pierwszej próbie hamowania że pedał hamulca jest dziwnie

MITSUBISHI CARISMA I DA Zablokowane tyle drzwi

Nie wiem jak to się stało ale zablokowały mi się tyle drzwi od starony kierowcy. Nieda się otworzyć ani od środka ani od zewnątrz ani z centrlanego. Manipulowanie bolcem tez nic nie daje. Mam wrażenie jakby nie dochodził do końca przy zamykaniu - coś go blokuje. Prawdopodobnie jakoś zamek dziwnie zaskoczył. Pytanie jak się dobrać teraz do zamka. Tapicerki od środka raczej sie nie da

..no problem rozgryziony zrobiłem tak jak Matajko doradził. Najpierw ściągnołem środkowy słupek i dało się wykręcić tą jedną srubkę później musiałem wyciągnąc część tylengo opracia które jest przy drzwiach - ten słupek pod pasem -przykręcony jest pod dolnym siedzieniem i u góry zasunięty na zatrzask - trzeba odkręcić i wysunąc do góry. Wtedy udało mi się dostac do pozostałych

MITSUBISHI CARISMA I DA Mocowanie gorne amora - tył

Po czym poznac ze gumy sa zuzyte - bo nie wiem czy wymiana cos da. Czuc jak sie najezdza na tory tamwajowe czy jakies uskoki w asfalcie. Amory sa nowe tuleje i stabilizator ok. Zostaje tylko mocowanie. [ Dodano 12-11-2007 1653 ] Z tego co w szukaczu znalazlem to tylko wlezc do bagaznika i szperac podczas jazdy czy sa luzy Nie da sie na stojaco tego jakos zbadac

Płyn swoją drogą i tak będę wymieniał ale martwi mnie czy rura idąca od dołu chłodnicy do termostatu przy w pełni rozgrzanym silniku tj. kiedy wsazówka od temperatury jest w pionie powinna być chłodna. Ta rura od bloku jest gorąca a ta u dołu jest chłodna. I teraz czy u was jest podobnie że ta rura gdy silnik jest rozgrzany jest chłodna czy też nie.

MITSUBISHI CARISMA I DA Elektryczna antena złamana

Witam wszystkich forumowiczów) to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość) dwa miesiące temu kupiłem Carisme 1.8 GDI 1997r. LS. Samochodzik sprawuje się bez zarzutu jednak ostatnio przytrafiła mi się niemiła przygoda... W autku zmontowana jest elektryczna antenka która po prostu ułamała się przez przydrożne krzaki... Mechanizm działa nie chcę więc wymieniać całej razem

Ja zauważyłem że ta nakrętka to nic nie trzyma tylko dociska uszczelkę w karoserię. Dość mocno pociągając antenę blokuje się i nie można ja ruszyć w żadną stronę. Jedynie znów mocno ciągnąć w dół. Nie chcę tego wyrwać a problem jest w tym że właśnie jak antena się rozwinie to tak jakby o 3mm za dużo i wtedy jest zablokowany ostatni segment (odblokuje go ciągnąc mocno w dół a w tedy chodzi luźno jak powinien) który nie chce się złożyć.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8] Temperatura silnika.

Witam.Czy u was wskazówka od temperatury też podchodzi tak gdzieś ok. 5mm. od czerwonej kreski.Po chwili załącza się wentylator i tem. szybko spada na środek.Tak było jak ciepło na dworze teraz że jest zimniej na dworze i używa się ogrzewania wskazówka jest cały czas na środku.Cari 1997r.1.8 SOHC

Podepnę się pod temat. Otóż od dwóch dni zauważyłem jakby silnik nabierał temperatury znacznie szybciej niż wcześniej. Poza tym że znacznie szybciej się rozgrzewa to wskazówka dochodzi do pionu i już go nie przekracza jak narazie więc niby wszystko jest OK. Rura odchodząca od górnej części chłodnicy do bloku ( ta przy korku wlewowym chłodnicy jest przy rozgrzanym silniku ciepła

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Demontaż stacyjki

Wczoraj padła mi stacyjka. nie mogę przekręcić kluczyka. w Zielonej Górze jest gość który naprawia stacyjki ale musze mu ją dowieść. Wie ktoś może jak wykęcić stacyjkę

z tego co wiem to w kazdym samochodzie śruby montażowe stacyjki są specjalne a specjalnosć ich polega na tym że łebki ich są zerwane czyli nie ma na co założyć klucza. Robione jest to po to żeby złodziej miał problem z rozblokowaniem kierownicy której to blokadę trzyma właśnie bolec wyskakujący ze stacyjki po wyciągnięciu klucza. Oczywiście jest to do zrobienia (demontaż stacyjki)

MITSUBISHI CARISMA I DA Silnik 18GDI mokro ponizej uszczelki głowicy

Witam. Wczoraj podczas wymiany płynu hamulcowego zuwazyłem że silnik w okolicy alternatora jest lekko spocony. Szczególowe oględziny po zdjęciu pokrywy silnika ukazały że wyciek ma miejsce na granicy uszczelki głowicy i bloku silnika na samym rogu od tyłu po stronie alternatora. Mechanik twierdzi żeby sie nie przejmować ale zauwazyłęm kolejny niepokojący objaw tzn. duzo wiecej pary(białego

Dzieki maxwell wspaniala lektura wszystko wskazuje na uszczelke (bialy dym) oraz zabrudzenie olejem bloku silnika rozpoczynające sie od uszczelki głowicy w dół. Jutro bedzie rozmowa z włascicielem zakładu który zajmuje sie także szlifami bo przypuszczam że wymiana uszczelki bedzie powiązana z planowaniem głowicy. Z drugiej strony trochę dziwna sprawa silnik ma stosunkowo małay przebieg

MITSUBISHI CARISMA I DA Posluchajcie tego czy to zawory czy wtryskiwacze

witam dzisiaj zalaczam probke dzwiekowa jak pracuje silnik GDI po przejechaniu 100km i dzisiejszej wymianie oleju castrol 5W40 nie wiem czy to zawory czy wtryskiwacze bo z tego co sie oczytalem GDi to specyficzny silnik jesli chodzi o prace wtryskiwacze posluchajcie tego i prosze o pomoc pozdrawiam. httprapidshare.comfil...ma_GDi.mp4.html [ Dodano 15-11-2007 1925 ] sory za tamten link jest nie dobry

Witam TRUTIL CARI GDI mam jeszcze dla Ciebie niemiłe podejrzenie . Popychacze tak metalicznie jednak nie klepią . To może stukać sworzeń na tłoku - raz coś takiego słyszałem w GDI i było bardzo podobne co słyszałem w twoim nagraniu i co gorsze zdarza się czasami w GDI . Mi obsłuchiwali takim stetoskopem do silników i jak coś to powinno (zakładając że to sworzeń ) w dolnej części bloku .

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Kilka pytań o Cari -) nowy użytkownik

Witam Od niedawna jestem posiadaczem Cari 18GDI automat prawie full opcja pełna elektryka klimatronik (mój pierwszy japończyk) Zastanawia mnie kilka rzeczy 1)Cari automatycznie rygluje drzwi po ruszeniu czy można to wyłączyć 2)Nie działa spryskiwacz tylnej szyby ale już doczytałem że od Tico będzie pasować. 3)Zapadło się siedzenie kierowcy czy można kupić same te druciki od spodu czy

A działają Ci krańcówki drzwi Tzn. czy zapala się lampka jak otworzysz drzwi Bo w standardzie drzwi jedynie mogą się blokować po 30s jeśli po odblokowaniu nie został otwarte drzwi(czyli nie zadziałała krańcówka). Druga opcja to to że masz zmienioną centralkę... Krańcówki działają domyślam się że to jakaś funkcja bo jak gaszę silnik to automatycznie otwiera drzwi. Centralka może być zmieniona bo mam dołożony alarm. volve napisała

MITSUBISHI CARISMA I DA uszczelka pod głowica koszt

zauważyłem iż uszczelka pod głowicą szlak trafił bo olej przecieka moze mi ktos powiedziec ile taki jest koszt wymiany z uszczelka zebym miał rozeznanie jak zajede do jakiegos fachmana chociaz watpie ze u siebie znajde

A czy ubytki na poziomie 200 ml oliwy na 1tys km moga byc oznaka padającej już uszczelki Oliwa wymieniona wlasnie 1tys km temu (wczesniej tez mi olej znikal a ze nadszedl czas wymiany to Cari dostała nowy Valvoline Maxlife 10W40 półsyntetyk). Innych wycieków na bloku silnika nie zauważyłem (wykluczam uszczelniacze wałka i wału). Pod korkiem w chłodnicy od czasu do czasu delikatnie zauważalny

MITSUBISHI CARISMA I DA Opada kierownica

Witam wszystkich na forum. Dzisiaj kupilem Carsime 1.9 DiD 2003. Jak ogladalem samochod wszystko bylo OK procz kolumny kierownicy nie dzialala blokada gora dol cala kolumna luzno latala. Myslalem jednak ze to pierdola (dalej tak uwazam) ale podczas powrotu do domu cala kolumna opadla mi na kolana strasznie trudno sie prowadzilo trzymajac jedna reka kolumne a druga skrecajac szczegolnie na skrzyzowaniu

MITSUBISHI CARISMA I DA Dobór osłony przedniej do silnika w Carismie 1997 SOHC

Witam. Muszę dosztukować przednią osłone silnika do Carismy z 1997 roku z silnikiem 1.8l SOHC. Znalazłem kilka ofert na aledrogo.pl Szczególnie interesują mnie te httpmoto.allegro.plit...arisma_kpl.html Czy to nie jest user z naszego forum Będzie wogóle to pasowało do mojego egz. httpmoto.allegro.plit...od_zderzak.html Dokładnie o ten kawałek plastiku mi chodzi httpmoto.allegro.plit..._98_1_8gdi.html

Dzięki za odpowiedź. Napewno kupię. Ponieważ oryginał mi pękł. A w zasadzie się wyszczęrbił. Niestety element który się wyłamał pozostał gdzieś w świecie. Szkoda ponieważ mógłbym to pospawać. I teraz już pytanie dla zasady. Czy fabrycznie w Carismie (95 - 99r) była montowana osłona silnika Nie mówię o tej która mi pękła. Ale osłona która sięga dalej czyli aż po miske

MITSUBISHI CARISMA I DA Problem z pasami bezpieczenstwa z tyłu

mam problem z pasami bezpieczeństwa z tyłu w kanapie jeden mechanizm nie działa tak jak powinien i po rozłożeniu oparć i ponownym ich złożeniu pas tak się naciąga na oparciu ze nie idzie już go poluzować to samo dzieje się jeżeli pozwolę na swobodne zwiniecie się pasa kiedy siedzenie jest w normalnej pozycji. jedyna metoda żeby taki pas odblokować to rozłożenie siedziska i odkręcenie

nie wiem czy coś nie pękło nie rozbierałem jeszcze może opisze dokładniej jak problem wygląda jest to bezwładnościowy pas i powinien przy delikatnej ręce spokojnie się wysnuwać a efekt jest taki jakbym za niego szarpał tzn blokuje się po 5-10 mm mimo iż próbuję pas wysnuć bardzo wolno natomiast w druga stronę zwija się bez problemu w tej chwili mam napięty pas tak mocno ze aż

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi carisma blok dół

  • MITSUBISHI CARISMA 01R 1.8 SILNIK DOL BLOK - Jelenia Góra (700.00PLN)
  • BLOK,TŁOKI DÓŁ SILNIKA MITSUBISHI CARISMA 1,9TD - Legionowo (800.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA 01R 1.8 SILNIK DOL BLOK - Jelenia Góra (700.00PLN)
  • BLOK,TŁOKI DÓŁ SILNIKA MITSUBISHI CARISMA 1,9TD - Legionowo (800.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA 01R 1.8 SILNIK DOL BLOK - Jelenia Góra (700.00PLN)
  • BLOK,TŁOKI DÓŁ SILNIKA MITSUBISHI CARISMA 1,9TD - Legionowo (799.00PLN)
  • MITSUBISHI CARISMA 01R 1.8 SILNIK DOL BLOK - Jelenia Góra (700.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi