części samochodowe nanodatex

mazda czujnik silnika

Samochody związane z zapytaniem mazda czujnik silnika

Pytania i odpowiedzi: mazda czujnik silnika

MAZDA 626 IV GE Czujnik temperatury silnika który

Małe wprowadzenie muszę w końcu wziąść się za wolne obroty mazda 626 18. 95 Nierówna praca na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika jak się rozgrzeje następuje jakby przełączenie i spadają obroty. Zrobiłem test na złączu diagnostycznym za pomocą diody i wyszło że coś jest z czujnikiem temperatury silnika. Rzut oka pod maskę i stwierdzam że są chyba dwa duży i mały umiejscowione

Wykasuj najpierw błędy( moze ktoś wprowadził ten błąd do ECU zdejmujac wtyczke z tego czujnika ) zdejmujac klemę minusową z aku oraz wciśnij hamulec na 20 sec. Jeden to temp. na zegary a drugi na wiatrak chłodnicy.....Co mają do tego obroty

Co do pierwszego (co też zależy od której strony się patrzy) trudno się z Tobą nie zgodzić. Co do drugiego natomiast przypomina mi się takie powiedzonko głupi nie wie co mówi głupio-mądry mówi co wie mądry wie co mówi Dla wyjaśnienia czujnik ECT (dwupinowy) jest jedynym źródłem informacji o temperaturze silnika dla EKU. W funkcji odczytanej temperatury (a także innych parametrów)

Po pierwsze szczerze dziękuję za zainteresowanie moim problemem odnosząć się do samego zagadnienia po kolei -wydaje mi się że temperatura silnika jest jednym z parametrów o jakie jest korygowany dawka paliwa więć uszkodzony czujnik temperatury wg mnie (zastrzegam nie praktyka) może mieć wpływ na nierówną pracę silnika czy mam racje -dlaczego się przyczepiłem do czujnika a no dlatego

masz -dlaczego się przyczepiłem do czujnika a no dlatego że podczas testowania za pomocą diody zarówno w cyklu z pracującym silnikiem występowało 9 mrugnieć diody co otczytałem jako uszkodzony czujnik temperatury

MAZDA 626 IV GE Powody dużego spalania- sonda lambda czujnik temp. 626 GE

Witam forumowiczów.Mam pytanko w sprawie sondy lambda czy ma Ona wpływ na dawkowanie paliwa do wtryskiwaczyPonieważ zalewa mi silnik benzyno i jest zbyt bogata mieszanka aleponiewaz wszystko juz zostało przez mechanika sprawdzone została mi elektronikasprawdzałem błedy na kompie nic nie wykazuje.i jeszcze pytanko jako rezystencje powinien miec czujnik temperatry cieczy chłodzocej(wysła sygnał

Raczej tak. Nie znam dokładnych parametrów czujnika temperatury dla Twojego pojazdu i (sorry że napiszę ale) nie chce mi się tego szukać ale sądzę że chyba podobne będą jego parametry. Jeśli chcesz to sprawdź sobie w manualu. Podam Ci przykładowe dane dla mojego czujnika -20C 146-178k&937 20C 22-57k&937 40C 10-13k&937 60C 500-650&937 80C 290-350&937 Z powyższych danych wynika

Słuchaj Gofnetmoże jesteś w stanie mi pomócSwój problem opisywałem na httpforum.mazdaspeed.plviewtopic.ph ... 058770058 Zastanawiam się czy nie zacząć od wymiany czujnika temp silnika a dopiero później Sondy(ewentualnie).Co Ty na to P.S. orientujesz się gdzie ten czujnik jest w BA

Błąd lambdy może być efektem przedawkowania paliwa z powodu uszkodzenia czujnika. czujnik o ile pamiętam jest po prawej stronie silnika widać go od góry między głowicą a filtrem szara wtyczka taka większa z 2 przewodami. Sprawdzwymień czujnik i zobaczysz czy błąd lambdy dalej wyskakuje dziwne tylko że wywala oba błędy lambdy... Widzisz noxes całe szczęście że jesteś i dopisałeś że chodzi o taki czujnik... ale mnie chodziło o inny kolor

Kolejne testy przeprowadzone. Opor czujnika temp (zielony wtyk) Zimny 169k (na dworze 1C ale temp mial wyzsza niz na dworze bo ok 2 godz wczesniej jezdzilem) Cieply 026k (Normalna praca silnika ok 15min ponizje 50% wskazowka wentylator wylaczony) Po restarcie bledow narazie nic nie wskazuje po 15 min jazdy. Mysle ze czujnik temp mozna wykluczyc. Oczywiscie posprawdzalem wtyczki w czujnikach i Lambdzie.

MAZDA 626 IV GE Pomocy silnik warjuje na PB Czujnik temperatury powietrza.

Prosze o pomoc walcze z mazda ok miesiąca na lpg chodzi jak tako jak odpale obroty 2000 jak sie nagrzeje spadaja po woli do 800po regulacji parownika i przepustnicy jest prawie okna benzynie obroty ok 800 jak przejade kawałek albo przygazuje wchodzi na 2000 tyś czasem sapadają na 1500 i tak w kółko jak rozgrzeje na lpg i przełacze na benezyne chodzi na falujących obrotach 800-1500na dodanie

ale to raczej nie to to chyba coś z przepustnicą...czujnik temp silnika...najgorsze jest toze nie da się a benzynie nic wyregulować... ostatnio zauważyłem jak postoi na własnych obrotach ok 5 minut obroty ok750-800 a jak dodam gazu i puszcze to schodzą na 1500 i powoli opadają ok 2 min do 800.... od poniedziałku ostro działam wymiana metodą prób i błędów

MAZDA 626 IV GE Czujnik położenia wału korbowego

Witam Wszystkich Mam takie male pytanko w mazdzie ojca nonstop wyskakuje blad czujnika polozenia walu korbowego gdzie ten czujnik sie znajduje Fura to mazda 626 Cronos silnik 2.0 16V FS THX za pomoc.

Mam też Cronosa z 95 r 20DOHC-16V i FS. ale właśnie sprzedaje-i i kupuje Chevroleta O ile się nie mylę to nie ma w nim czujnika wału korbowego.Rozbierałem ten silnik poskładałem i chodzi jak talala. Wcześniej też miałem problem ze świecącą lampką silnika. Powodem jak domniemywałem było uszkodzenie sondy lambda (taka śrubka z kabelkiem w kolektorze wydechowym).Kupiłem nową i--

Napisałes czy czujnik położenia wału korbowego wystepuje w 626GE Odpisałem ze nie mysle ze skoro ktos tutaj cos pisze uwazam ze ma np. klopot z uruchomieniem silnika ....chyba ze zle zrozumiałem Twoje zapytanie.

przepraszam.zakrecilem troche hee.tak mam problem z uruchomieniem silnika.slyszalem ze jak jest uszkodzony ten czujnik to jest problem z uruchomieniem silnika.ja taki posiadam od miesaca.tylko skoro nie ma u mnie czujnika polozenia walu to co moze byc tego przyczyna skoro wszyscy stawiaja na niego.dodam ze samochod z rana za pierwszym razem odpali ale zgasnie a za 2 razem odpala. po nagrzaniu jak zgasze

MAZDA 626 IV GE Szybkie nagrzewanie sie silnika (626 GE FS)

Witam niewiem czy temat powtarzam ale opisze co mi sie przytrafilo a co mi powiedzial mechanik W ostatnim czasie zauwazylem ze silnik bardzo szybko lapie temperature a po pewnym czasie wlacza sie wentylator i juz sie nie wylacza chodzi non stop bez przerwy nie moge powiedziec czy sie wylacza na wyzszych biegach bo go nie slychac wtedy wymienialem termostat jakies dwa miesiace temu pompa wodna byla

czyli jestem przeczulony na tym punkcie wentylator powinien sie wylaczac co jakis i potem sie wlaczyc ponownie zapobiegajac sie przepaleniu silnika wentylatora. Jutro kaze sprawdzic czujnik temperatury termostat i kompresje na cylindrach jezeli bedzie uszkodzona uszczelka lub peknieta glowica kompresja kiepsko wyjdzie na ktoryms cylindrze.

Tak mi się też tak zdarzyło że włączył mi się wentylator po ponownym włączeniu zapłonu zaraz gdy wyłączyłem silnik nawet przy dużym mrozie. Myślę że to normalne dlatego że w czasie dużych mrozów termostat nie otwiera się za dużo a czujnik temperatury który załącza wentylator umieszczony jest gdzieś na bloku silnika. W czasie gdy silnik zostanie wyłączony pompa chłodziwa

MAZDA 626 IV GE Czujnik temperatury powietrza zasysanego błąd 10 prośba o pomoc

Wywala mi błąd 10 czujnik temperatury powietrza zasysanego Prosze o pomoc jak można domowymi sposobami sprawdzić ten czyjnik czy w tym silniku to jest ten czujnik na obudowie filtra powietrza obok przepływomierza B77 Dodatkowo Wywala mi także błąd 11 może ktoś wie co to za błąd Oraz 17 typowy przy jeździe na gazie. Dzięki za pomoc

Koledzy tak jak proponował Steven miernik w dłonie i na pomiary i okazało się że mój czujnik na ciepłym silniku dawał 310 Volt a jak się nagrzewał silnik to wskazania rosły na 3.14 3.16 volt. Dlatego prosze o poradę czy myślenie jest wskazane Steven-a i czy mamy do czynienia z tym samym czujnikiem Wg Steven-a w miare wzrostu temp. silnika czujnik powinien dawać mniejsze

MAZDA 626 IV GE Przerywanie pracy silnika podczas jazdy

Witam mam dosc dziwny problem z moja lala mianowicie przerywa mi silnik podczas jazdy jak dodaje gazu...kable i swiece juz wymienilem...moze ktos wie co to jest ma przejechane 180 tys km i jest zadbane i nie bylo katowane... do przrywania dochodzi jeszcze ciezkie zapalanie za pierwszym razem nigdy nie zapali a za drugim musze sobie pomoc pedalem gazu i tez czasem obroty spadaja dosc nisko a potem wracaja na swoje 700... dzieki z gory za pomoc pozdrawiam

nie wiejm czy to jeszcze istotne ale skoro ma to ścisły związek z przełożeniem i obrotami silnika przy których występuje usterka to będzie problem z jakimś czujnikiem położenia wału czy czujnikiem predkości lub innym czujnikiem na kole zamachowymn etc. hallotron nie wyrabia ze starości

Witajcie.Ja mam inny problem po odpaleniu rano samochodu (długie kręcenie rozrusznikiem)kiedy ruszę z miejsca to silnik dławi jak cholera.Jak puszcze pedał gazu silnik normalnie pracuje.Błędów komputer nie pokazujetps jest wyregulowanysonda lambda wymienionaczujnik tem silnika teżfiltr paliwa też niedawno wymieniony.Już sam nie wiem co to jest.Po odłączeniu wtyczki od przepływomierza

MAZDA 626 IV GE Czujnik ilości płynu spryskiwacza nie działa.

Witam Nie działa czujnik ilości płynu w spryskiwaczu. Bezpieczniki dobre (ew. który z bezpieczników jest za to dpowiedzialny). Czy taki czujnik da się wymienić I gdzie go dostać Oglądałem ostatnio (zdjąłem nadkole) zbiornik i w dolnej części coś takiego z dwoma kabelkami na mój gust to jet to jest zamontowane. A może jakiś sposób na sprawdzenie czy padł Fajnie by było jakby zadziałał pozdrawiam

Albo jeszcze inaczej -rozepnij 4-pinowa kostke od czujnika i silnika spryskiwaczy -wetknij w kostke(tam gdzie dochodza przewody od czujnika)przewody od multimetru oczywiscie od strony czujnika -nalej plynu powyzej min i w tej sytuacji nie powinno byc ciaglosci obwodu -jesli zbiornik jest pusty obwod czujnika powinien byc zamkniety Aby sprawdzic kontrolke razem z instalacja elektryczna czujnika -wlacz

MAZDA 626 IV GE Falujące obroty silnika na biegu jałowym (626MX-6 GE)

Problem tak jak w temacie a mianowicie po wymianie plynu chlodzacego silnik zwariowal obroty pływaja na biegu jałowym ale ale podczas obciazenia silnika osprzetem elektryczny w pelnej opcjii czyli doslownie wszystko lecz gdy wylaczymy czesc urzadzen sprawa znika i wszystko jest ok czyli wlaczone swiatla mijania nawiew na 2 ogrzewanie tylnej szyby ale gdy dojdzie stopniowo reszta wraz z wzrostem zalanczanych

Jeśli odpowietrzałeś zgodnie z instrukcją i dopiero później sprawdziłeś błędy komputerka (błąd czujnika temp.) to teraz zresetuj komputer i powinno się wszystko uspokoić. Komputer resetuje się przez odłączenie minusowej klemy i naciśnięcie hamulca na ok 30 sek. Pamiętaj że wszystkie dane z czujników są zbierane na nowo i dopiero po przejażdżce powinny dobrze funkcjonować.

MAZDA 626 IV GE Nie działa obrotomierz i czujnik temp. (626 GE FP)

Witam... Niedawno pisałem że mam problem ze stukotem w głowicy w Madzi 626 GE 18 105KM 94r. jak się okazało usterka była dosyć kosztowna bo ugięło wał korbowy. Kupiłem więc inny silnik też 18 105 KM mechanicy poskładali wszystkookazało się że nie zapali bo aparat zapłonowy jest padnięty. Kupiłem więc ten aparat a jak wiadomo S5 do tanich rzeczy nie należy no ale pomińmy koszty

Obroty silnika biora sie z obrotomierza. Wczoraj równierzez odpaliłem auto po wymianie silnika i na bank nie jest to komputet. Wymieniałem sam wiec troszke pracy mni to kosztowało i mam widze na ten temat . Możliwe że cos jest nie tak z czujnikiem. Umiejscowioni on jest po prawej stronie głowicy pomiedzy filtrem powietrza a głowicą. Odepnij go i zobacz co bedzie sie dzialo.

MAZDA 626 IV GE Czujnik położenia wału

parę dni temu sprawdzałem błędy kompa i wyskoczył mi błąd 2 (przekręciłem kluczyk 1 długie mignięcie diody a póżniej 2 kótkie mignięcia.Po odpaleniu silnika dalej ten sam błąd) Mam pytanie gdzie znajduje się ten czujnik w GE bo nie mogę złapać tego w szukajce mam strasznie zamuloną madzię (ostatnio pełna opcja w środku i nie chciała polecieć więcej niż 100kmh ) i do tego

MAZDA 626 IV GE Gdzie jest czujnik położenia wału

Witam. Dwa pytania 1) Gdzie jest czujnik położenia wału korbowego w 626 2.0 GE lub czy kable od tego czujnika wchodzą gdzieś pod deskę rozdzielczą (jak je znaleźć) 2) Zakładając że zrobię odciencie tego sygnału to czy przy próbie uruchomienia silnika z przeciętym sygnałem od tego czujnika komputer nie ZAPAMIĘTA tego błędu czy zapamięta i _będziemoże być_ to problem Pozdrawiam R.

Italiano niby mial tam być ale tam nie widać tego ustrojstwa. Niby proste a jednak nie mogę sobie poradzić . Muszę pod ten czujnika podpiąc się z instalacją gazową . Znalazłem schemat silnika Forda Probe i z tego co było pokazane powinien znajdować się koło koła pasowego.

MAZDA 626 IV GE Po myciu silnika problemy z dławieniem się

Po umyciu silnika przez magika z myjni zaczely sie problemy. Silnik byl myty tylko od gory goracym karcherem. Chodzi do momentu dzialania ssania pozniej sa wolne obroty ale dlawi sie przy dodawaniu gazu. Sprawdzone zostaly przeze mnie i przez diagnoste uklad powietrza plus nowy filtr powietrza(myslalem ze moze stary zalalo) siece i kable zaplonowe sonda lambda kopulka i palec rozdzielacza oraz wiele

Pewnie to stary błąd czujnik znajduje się miedzy głowicami pod kolektorem ssącym. Skoro auto jezdziło przed myciem zostaje tylko poczekac az wyschnie ( moze zbieg okolicznosci i aparat Ci padł )Widziałem jedno auto ktore w ogole nie miało podłączonego tego czujnika jezdziło normalnie.....

MAZDA 626 IV GE Czujnik sterownia listwy wtryskowej

Historia mojej mazdy zaczeła sie w piątek Od piątku auto odzwiedzilo chyba 10 mechaników.... co jeden to modzrzejszy....chodzi na wysokich obrotach na blpg ok 2000 wymieniłem uszczelke pod kol.ssącym oringi na wtryskachfiltr powietrzaprzepustnice komletnaprzepływomierzkupe oringów...itd ci snienie na tłkach ok 14-13kopulka okswiece noweprzewody now eauto teraz niechce wogóle chodzic na bezynie

witam dzisiaj zapalam mazde a to znowu to samo 2000 obroty i nie chce schodzić coś sie dzieje chyba z płynem chłodzącymmoze to termostat albo pompa wody sam nie wiem rece opadaja odkryłem ze jak sie rozgrzeje i zgasze go i odpale za ok 20min jest ok do porannego odpalenie moze to czujnik tem silnika na komputer wie ktoś gdzie on się znajduje dokłanie czujnik na wskażnik wymieniłem był cały pordzewiały....

MAZDA 626 IV GE No właśnie czy to walnięty czujnik

Witam Kolegom to chciaż się ten wskaźnik podnosi a mój leży jak kłoda i ani drgnie. Wypięty uszkodzony nie mam pojęcia od czego zacząć. Silnik jest chłodzony termostat też raczej działa bo chłodnica robi się ciepła ( to chyba ciecz krąży w obiegu). Jaksa napisał w jednym z postów Dobrze myslisz brak kontaktu z czujnikiem poszperaj przy nim moze wsowka jest luzna. czujnik znajdziesz

Praktycznie ten sam silnik. Tak wiec masz czujnik dokladnie w tym miejscu ktore opisal Jaksa. Musisz znalezc element laczacy obieg cieczy chlodzacej z blokiem silnika. Na nim znajduje sie czujnik. Dobrze widoczny patrzac prosto z gory.

MAZDA 626 IV GE Czujnik temperatury wody

Witam Wszystkich Potrzebuje pomocy. Mam uszkodzony czujnik temperatury wody który włącza wentylatory. Sprawdziłem termostat wentylatory i są sprawne. Pozostaje jedynie ww czujnik. GDZIE znajduje się ten czujnik i ile kosztuje do mojego auta. Za wszelkie rady będę wdzięczny.

Czy nikt mi nie pomoże Czy w modelu GE jest jakiś czujnik który załącza wentylatory w chłodnicy Czy są tylko dwa czujniki jeden który podaje temperature na wskaźnik a drugi do silnika Prosze o jakieś informacje.

MAZDA 626 IV GE Uszczelnienie silnika V6 Wymontowanie ASB czy calego silnika

Witam Chwila spokoju i okazuje sie ze moja mazdeczka znow sie posikala W trakcie spota w Lublinie zauwazylem niepokojaca plame oleju w okolicy prawego przedniego kola. Po powrocie (szczesliwym) do domu przezylem szok na bagnecie brak oleju Na piechotke do Tesco i 2 literli weszly bez mydla jak na razie nasycila sie do pelna Jedno jest pewne skrzynia do wyjecia bo rowniez trzeba wymienic simering

Na wymiane przewodow olejowych na nowe. Przy okazji mozesz tez przeplukac chlodnice. Precyzyjne ustawienie zaworu sterujacego i czujnika polozenia wybieraka biegow jest bardzo wazne.

Witam serdecznie Czy oby napewno jest sucho pod deklami i uszczelniaczami rozrządu Fakt jest faktem ze czujniki cisnienia tez potrafią dobrze sikać nie wspomne juz o tylnym uszczelniaczu silnika.....

a wyciek z przedniej pokrywy i aparatu Ciekawe nie Jak to olej moze sobie zrobic swoim sposobem odpowiednia plame w miejscu innym niz bysmy sie spodziewali Chcialem jedynie sie dowiedziec na co zwrocic szczegolna uwage przy wymzam ASB i gdzie dokladnie patrzec i obserwowac ewentualne wycieki Oczywiscie po odkreceniu oslon Wlasnie o to mi chodzilo (chyba ze sa jeszcze inne mozliwosci) i dodatkowo czujnik

MAZDA 626 IV GE Czujnik położenia wału od MX-3 K8 (626 GE KL Cronos)

Witam. Jak w temacie. Mam cronosa 2.5 v6 wywala mi bląd 03 i niema iskry więc prawdopodobnie czujnik polożenia wału padł bo czyszczenie nic nie pomogło I teraz pytanko czy będzie mi pasował jeden z czujników od MX3 1.8 v6 do cronosa A jak nie to skąd taki czujniczek dorwać bo na allegro pustki

Tak tylko aparat już podmieniłem z pracującego silnika bo też w pierszej kolejności na to stawiałem i dalej nic. A dodam jeszcze że jak odpiołem kostkę od czujnika to nic nie zmieniło i nadal wyskakiwał tylko błąd nr. 03 a powinien się chyba pojawić jeszcze 02... Paliwem śmierdzi więc wtryski podają.

MAZDA 626 IV GE Pali się kontrolka od ABS uszkodzony czujnik

Witam serdecznie.Problem z moją madzią złapałem ostatnio 2 kapcie no i musiałem przez pewną odległość jechać na jednej gumie. I tak jechałem pomalutku jechałem i pojawiła mi sie nagle kontrolka na licznikumianowicie Pomarańczowa kontrolka na której jest samochód w poślizgu i ten samochód i poślizg jest z dwuch dtron w zaciskach hamulcowych. Prosze o info dotyczącego tej kontrolki.Dziekuje

Ach no tak zapomniałem że czujniki ABSu są montowane w komorze silnika między 2 a 3 tłokiem tak czy w Vce to jest inaczej PS Nie pisz takich rzeczy bo jeszcze ktoś to przeczyta i pomyśli że prawdę mówisz...

Mysza kurde nie wiem dlaczego ja cały czas zrozumiałem Twoją wypowiedź że niby jest w komorze silnika czyli pod pokrywą... a za chiny nie doierało że w komorze silnika to może być też pod McPhersonem bo ze tam jest to wiem ale nie wpadłem że to może być komora silnika jak już pisałem zasugerowałem się że piszesz o wnętrzu silnika jeleń

MAZDA 626 IV GE problem z pracą silnika przestaje chodzić na 4 cylinder- ROZWIąZANE

witam. już poruszłem ten temat ale kolega GRZYBY mnie wykoszował bo stwierdził że coś podobnego było. Może ma rację tylko że w niczym mi to nie pomogło a zależy mi na wyeliminowaniu tej przypadłości. od początku po przejechaniu 40-50km auto przestaje chodzić na ostatnim garze-4. po 10minutowej przerwie wszystko jest normalnie lecz po chwili znowy przestaje. Zanim przestanie chodzić

O 17 czytałem a bład 11 to jest (tak wyczytałem na forum) IAT- czujnik przepływy powietrza. httpforum.mazdaspeed.plviewtopic.ph ... ight1117

MAZDA 626 IV GE Nagłe zgaśnięcie silnika podczas jazdy_zero reakcji

Poszukuję porady i pomocy w kwestii jak zdiagnozować przyczynę nagłego zgaśnięcia silnika podczas jazdy. Jadę sobie spokojnie swoją maszyną aż tu nagle stwierdziłem że nie reaguje na pedał gazu. Wrzuciłem na luz i ...koniec silnik zgasł na amen. Myślałem że to może rozrząd bo mu się już należało ale po zciągnięciu do garażu stwierdziłem że jest cały. No to domyślnie kontrola

MAZDA 626 IV GE Problem z pracą silnika na biegu jałowym przy włączonej klimatyzacji

Mam problem (a w zasadzie to moja mazda ma problem ale jej problemy dla mnie oznaczają wietrzenie portfela więc jej problem to równocześnie mój problem). Ale wracając do sprawy. Otóż moja staruszka (Mazdzia) nie znosi klimy. Tzn. strasznie się trzęsie jak ją włączam. Objawia się to na biegu jałowym. Kupiłem ją już z tą przypadłością ale dopiero teraz zaczęły mnie one wkurzać

zdaniem przyczyny czyli zbytniego skrecenia sruby wolnych obrotow. Jesli ktos zbyt mocno przymknal przepustnice wtedy praktycznie caly zakres pracy silnika krokowego jest zuzyty na utrzymanie wolnych obrotow. Kiedy dochodzi dodatkowe obciazenie silnik krokowy nie jest w stanie dalej uchylic zaworu i obroty sila rzeczy spadaja. Poszukaj watkow o ustawianiu wolnych obrotow (w trybie serwisowym) i czujnika

MAZDA 626 IV GE Jaka powinna być temperatura silnika na wskaźniku

Dzis wjechałem na parking i gdzies w 80% wskaznika włączył mi się wentylator. Więc chciałem zaczekać aż sie wentylator wyłączy. Okazało się ze wiatrak ciągle chodził a temperatura nadal rosła. Teraz moje pytanie dokąd max może w GE dochodzić wskazówka temperatury Mnie doszła do ciu ciut przed małą kreską na wskaźniku taką co jest zaraz przed tą grubą F i ze strachu go wyłączyłem

obroty wachlowały od 1000 dp nawt 2500. Najpierw nie wiedziałem czemu pewnie silnik krokowy mysłałem. Ale jak zobaczyłem w chłodnicy NIE w ZBIORNIKU WYRÓWNAWCZYM poziom płynu to się przestraszyłem. A pod samochodem nic widać nie było wszystko obroty i pęd rozpylały a na stojąco nie ciekło. Ale był jakiś charakterystyczny zatęchły zapach. To była pompa. Jest jakiś czujnik

Trzy czujniki są na termostacie na prawo od wlewu oleju- czujnik uruchamiania wentylatora wskaźnika temperatury i trzeci do elektroniki. W chłodnicy chyba jednak nie ma czujników. Na najprostszym teście komputerowym sprawdzić można zakres działania każdego z nich tj. rezystancję ( czy mieści się w odpowiednich przedziałach w zależności od nagrzania cieczy).

MAZDA 626 IV GE Wyciek oleju z silnika (MX-6 GE FS)

Witam mam nie mały problem nacieszyłem się samochodem raptem tydzień i dziś chcąc wracać do domu bo jestem teraz w Toruniu u dziewczyny zauważyłem wyciek oleju okazało się że jest to duży wyciek na bagnecie jest go tylko troszke znacznie poniżej min podniosłem go i próbowałem dojrzeć gdzie to sie leje i wiem tylko tyle że napewno z tyłu silnika gdzieś troszke wyżej niż miska

albo leje przez czujnik oleju który jest nieco powyżej filtra oleju. mi na tym czujniku przepuszcza.

MAZDA 626 IV GE Zmiana pracy silnika po wyjęciu bagnetu

Witam Dziś w moje madzi (25i v6 94r ) zauważyłem że silnik zaczyna równiej pracować i schodzi niżej na obroty kiedy wyjmę bagnet oleju. Zatkałem palcem obroty podskoczyły. Z mojego doświadczenia wynika że może to być zablokowane odpowietrzenie skrzyni korbowej czyli tzw odma. Jak przeszukałem forum szukając informacji o odmie natrafiłem na informacje że to ten przewód od przedniej

obroty spadają to jest ok odkręcisz korek wlewu oleju jak silnik pracuje silnik zgaśnie jest ok. odpowietrzenie jest z obu głowic z tylnej i przedniej oba wężyki muszą być szczelne i drożne wężyk od zaworka PCV też. Wolne obroty ustawiasz w trybie serwisowym śrubką w przepustnicy jak sie włącza tryb serwisowy znajdziesz na forum. Silnikiem steruje elektroniczny PCM na podstawie czujnikówsilnik

Przykładowe oferty części samochodowych mazda czujnik silnika

  • CZUJNIK SILNIKA RURA 1.3 1.5 MAZDA2 MAZDA 2 10r FV - Zagórów (44.00PLN)
  • CZUJNIK SILNIKA 1.3 MAZDA2 MAZDA 2 10r FV - Zagórów (66.00PLN)
  • CZUJNIK SILNIKA MAZDA2 MAZDA 2 05r FV - Zagórów (33.00PLN)
  • CZUJNIK SILNIKA 1.4 TDCI MK6 MAZDA2 MAZDA 2 05r FV - Zagórów (25.00PLN)
  • CZUJNIK SILNIKA RURA 1.3 1.5 MAZDA2 MAZDA 2 10r FV - Zagórów (44.00PLN)
  • CZUJNIK SILNIKA 1.3 MAZDA2 MAZDA 2 10r FV - Zagórów (66.00PLN)
  • CZUJNIK SILNIKA MAZDA2 MAZDA 2 05r FV - Zagórów (33.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi