części samochodowe nanodatex

mazda czujnik ciśnienia

Samochody związane z zapytaniem mazda czujnik ciśnienia

Pytania i odpowiedzi: mazda czujnik ciśnienia

MAZDA 626 IV GE Jaki zamiennik czujnika ciśnienia oleju do KL (626 GE KL)

Leje sie ciurkiem. Musze wymienić ale na stronie intercarsu jest tego pełno i kazdy inny wiec nie nie wiem co podejdzie. Poproszę o podpowiedz jeżeli któś się już zmagał z tym tematem który bedzie pasował do tego silnika.

Kup sobie włoski albo oryginał bo ten z tani z JC to u mnie ciekł.

Ja kupiłem włoski i hula juz dwa lata. Poprzedni rozsadziło mi tak jak u Ciebie.

o oryginał używkę nie chcesz

MAZDA 626 IV GE Czujnik położenia wału

parę dni temu sprawdzałem błędy kompa i wyskoczył mi błąd 2 (przekręciłem kluczyk 1 długie mignięcie diody a póżniej 2 kótkie mignięcia.Po odpaleniu silnika dalej ten sam błąd) Mam pytanie gdzie znajduje się ten czujnik w GE bo nie mogę złapać tego w szukajce mam strasznie zamuloną madzię (ostatnio pełna opcja w środku i nie chciała polecieć więcej niż 100kmh ) i do tego

sammael sprawdź regulator ciśnienia paliwa .

sondę wymieniłem na nową ntk chociaż co się okazało była oki Pajko sprawdź regulator ciśnienia paliwa mam rozumieć że może mi zalewać wtryski jak będzie padnięty a co za tym idzie będzie mułowata .ale przecież powinno być czuć nieprzepalonym paliwem na zewnątrz a u mnie nie śmierdzi czy da się jakoś stwierdzić wizualnie że jest do popsuty jest on w ogóle rozbieralny bo jak sprawdzić tą membranę w środku czy jest cała a co do czujnika położenia wału niesprawny może spowodować coś poważnego

MAZDA 626 IV GE Czy jest czujnik wstrząsowy

czy w mazdach są czujniki wstrząsowe jakie mają działanie i gdzie się znajdują. Słyszałem że czujnik wstrząsowy rozłącza pompe paliwową mi pompa nie chodzi (na krótko chodzi) i myśle że to wina czujnika wstrząsowego Tylko pytanie gdzie on jest

Z tego co mi wiadomo to mazdy takiego wyłącznika nie mają a co do pompki to nigdy nie pracuje cały czas włącza się i wyłącza w zależności od ciśnienia w instalacji.

A gdzie jest czujnik ciśnienia paliwa hubal podaj dane swojego samochodu GD GE w GD wyłącznik pompy paliwa jest w przepływomierzu więc jak będzie z nim problem nie będzie działać pompa co znaczy na krótko

MAZDA 626 IV GE Kontrolka ciśnienia oleju (626 GE KL)

Witam. Moze wyda Wam sie dziwne moje pytanie ale dzis zastanowilem sie nad kontrolką oleju. Nie wiem mianowicie czy w tym modelu zapala sie ona w momencie przekrecenia kluczyka i gasnie w chwile po uruchomieniu czy nie ma jej zupelnie a moze zapala sie w momencie kiedy cos sie dzieje Nie pamietam czy swiecila sie kiedy kupilem autio ale zwrocilem na to uwage dopiero teraz. NIe wiem jak ta sprawa wyglada....wiem

(słupek czerwonych kontrolek). W momencie przekręcenia zapłonu MUSI się palić. Moze zgasnąc gdy np pokręcisz trochę rozrusznikiem ale nie zapalisz na chwile zgasnie bo olej sie rusza w wyniku kręcenia rozrusznikiem napędza wał pompe itp itd). Ale jak nie odpalisz to zaraz zapali się ponownie. Chwilę po odpaleniu ma zgasnąc o ile oczywista jest należyte cisnienie no i sprawny czujnik

Sprawdziłem. Moja niewiedza została uzupełniona KOntrolka oczywiscie jest ale sie nie swieci bo czujnik jest uszkodzony (caly zardzewialy). Dzieki Wam wszystkim

ALFA ROMEO czujnik ciśnienia doładowania

Witam Temat był już poruszany na forum. Problem polega na tym że po włożeniu kluczyka jeszcze przed uruchomieniem silnika wskazówka doładowania turbiny przesuwa się do pierwszej kreski. Turbo jeszcze nie działa a a wskazówka doładowania już pokazuje wartość. Wcześniej było tak że dopiero po uruchomieniu silnika i wciśnięciu gazu wskazówka od turbo się poruszała. Rozwiązaniem

88 120 1598 4 07-2008 350 A2.000 1.9 D Multijet 74 101 1910 4 10-2004 188 B2.000 THESIS (841AX) 2.4 D Multijet 136 185 2387 5 04-2006 841 P.000 2.4 JTD 129 175 2387 5 05-2003 841 G.000 YPSILON (843) 1.3 D Multijet 66 90 1248 4 09-2006 199 A3.000 1.3 D Multijet 77 105 1248 4 05-2007 199 A3.000 YPSILON (846) 0.9 Twinair 63 86 875 2 05-2011 312 A2.000 1.3 Multijet 70 95 1248 4 05-2011 199 B1.000 mazda

MAZDA 626 IV GE Wyskakujący błąd 02 (czujnik położenia wału)

Witam to mój pierwszy post (mam nadzieje ze zgodny z reg.) Mam problem dotyczący kodu błędu OBD-I o numerze 2 (czyli 2 krótkie mignięcia lampki przy teście diodówką). Na zagranicznej stronie nazywa się 02 Crank Angle Sensor (Ne) Fuel Injection and ignition cut ( No 2 Signal 626 and MX-6) No 2 Signal (1992-1995 929 MX-3 1.8L). Proszę o pomoc w odnalezieniu tego elementu w silniku FS mazda 626 93r HB Z góry dzięki. Pozdrawiam

Poprawione (mam nadzieje że dobrze). Miałeś racje waldii po resecie komputera (czyli zdjęta minusowa klema i pedał hamulca na 20 sek.) problem zniknął. Okazało się że błąd pojawił się od momentu gdy aparat zapłonowy był odłączony przy sprawdzaniu ciśnienia na cylindrach Dzięki pozdrawiam

MAZDA 626 IV GE Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I)

Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I) Wprowadzenie Elektroniczny Moduł Sterujący w sposób ciągły sprawdza sygnały pochodzące z poszczegól-nych czujników układu silnika skrzyni biegów ABSu poduszek powietrznych i innych ele-mentów samochodu. Prawidłowość odczytywanego sygnału porównywana jest z wzorcami zapisanymi w pamięci stałej sterownika. W przypadku wykrycia

MAZDA 626 IV GE prośba fo foto elektryki sprężarki klimy mazda 626 ge

witam mam podpiąć elektrykę klimatyzacji ale brak mi tego dodatkowego kabla może ktoś podeśle mi foto jak owy kabel wygląda albo wskazówki jak podpić sprężąrkłę z czujnikami klimatyzacji z góry dzięki

czujnik ciśnienia jest podłączony szeregowo ze sprężarką jeden układ wentylator podłączony jest za pomocą przekaźnika drugi układ nawet miałemmam taką wiązkę do Twojego auta ale ją porozcinałem trochę jak chcesz to poszukam może sobie poskładasz

U mnie czujnik ciśnienia na pewno nie jest w szereg ze spręzarką. czujnik ciśnienia jest wpięty w obwód włacznika klimatyzacji AC w kokpicie i czujnika temperatury na chłodniczce. Nastepnie ten obwód steruje komputerem który załacza przekaźnik podający poprzez tranzystor masę do sprężarki i wentylatora klimy...Tak jest u mnie. Wiesiek PS. Poszukaj w okolicy prawego reflektora wolnej

U mnie w okolicach prawego reflektora jest jedna duża złaczka do wpiecia wentylatora ma dwa piny. Kolejna złaczka jest jednopinowa i słuzy do wpięcia spreżarki. Kolejna mała złaczka o dwóch cienkich pinach słuzy do wpięcia do czujnika ciśnienia u mnie na rurce aluminiowej. Jeden pin od wentylatora jest wspólny z pinem od spręzarki i wychodzi z przekażnika B457..czy B458 ..nie pamiętam od klimy. Pozdr Wiesiek

MAZDA 626 IV GE Mazda 626 MX-6 (GE) Poradniki i Fotorelacje (FAQ)

Model 626MX-6 GE 1992-1997. Silniki KL 165KM 24DOHC 2.5L V6 1992-1997 KL-ZE 200KM FS 115KM 16DOHC 2.0L R4 1992-1997 FP 90KM 16DOHC 1.8L R4 1995-1997 FP 105KM 1992-1995 RF-CX 75KM Comprex 8OHC Diesel 2.0L R4 1992-1997 PORADNIK Ważna informacja (Regulamin) Wszystko na temat instalacji LPG (dział LPG) Chcesz się pochwalić swoim samochodem zapraszam (dział Nasze Mazdy) Tutaj kieruj pytania

MAZDA 626 IV GE Pompa PaliwaNie działa Brak Napiecia

Witam Przeczytałem wiele tematów natomiast żadne nie odzwierciedlał w 100 % mojego problemu a więc do rzeczy.Trochę na temat auta mazda 626 90 KM 95 r 1.8 Hatchback Instalacja Gazowa Sekwencja bez możliwości odpalenia bezpośrednio z gazu . Opis Problemu Przedwczoraj poszedł czujnik ciśnienia gazuz faktu braku możliwości dalszej jazdy auto holowałem pod dom aby następnego dnia

MAZDA 626 IV GE Ciężko kręci po dłuższym postoju [GE 2.0 FS 92]

Witam kilka dni wstecz zauważyłem w mojej MADZI iż po dłuższym postoju jakoś ciężkio kręci mam wrażenie jak by był nie doładowany akumulator [moje aku ma około 1.5 roku ]lub rozrusznik lekko zmęczony kiedy odpalę po dłuższym postoju autko pochodzi dosłownie 20 sekund i kiedy zgaszę i ponownie odpalam wtedy motor startuje już normalnie bez oznak zmęczenia lekko kręci natomiast

pompy vw. Można iść na skróty i wyciągnąć przekaźnik ze skrzynkiod pompy paliwa i zrobić mostek na stałe ale nie polecamaczkolwiek ludzie tak robili i poprawa była takaiż auto odpalało w pół sekundy dosłownie. Ponadto spory i duży wpływ na szybkie uruchomienie silnika ma fakt takijak dobrze ustawiony zapłondobre świeceprzewody wn oraz bdb stan aparatu zapłonowegoktóre to w mazdach

FORD MONDEO IV Mondeo Mk4 vs Mazda 6 - co wybrać

Czy ktoś ma jakieś przemyślenia w zakresie porównania Mondeo Mk4 wersji Titanium i Mazdy 6 SkyEnergy (chodzi o nową Mazdę 6). Silnik benzynowy EcoBoost 1.6 vs. 2.0 SkyActive. 2 lata jeździłem Mondeo po lificie jednakże niestety w wyniku gwałtownego deszczu i jeziora na autostradzie zmuszony jestem poszukać nowego samochodu. Po dzisiejszej jeździe Mazdą mam mieszane uczucia. Minusy Mazdy

MAZDA 626 IV GE Niestabilne obroty biegu jałowego jaka diagnoza

mazda 626 18 95r. Problem wolne obroty -nierówna praca spada do ok. 450-550 po rozgrzaniu-nagle jakby zostało coś przełączone dopóki jest zimny pracuje idealnie. Po krótkiej jeździe miejskiej zostają obroty podwyższone na 1200-1500 po czym jesli jest na biegu jałowym spadają poza tym bez zarzutu . (regulacja dodatkowym powietrzem nie pomaga- oczywiście po zmostkowaniu TEN I GND podpięte

MAZDA 626 IV GE Budowanaprawa przepływomierza możliwości zastąpienia

Czy ktoś może mi powiedzieć z jakiego materiału jest wykonany drut który sterczy w pionie w głebi przepływomierza B577 Co to jest miedź srebrzanka mosiądz stal aluminum. Jaka jest średnica tego drutu. Mam w planach naprawić taki przepływomierz i podzielić się przebiegiem prac na forum.

Wydaje mi się że przepływomierz można w całości wyeliminować jeśli się ma 1) czujnik temperatury powietrza zasysanego (jest osobny ale w bloku z przepływką) 2) czujnik ciśnienia atmosferycznego (powienien być w puszce sterownika silnika ale czy każdy model go ma...) 3) czujnik prędkości obrotowej wału (może być z aparatu zapłonowego to i tak idzie do sterownika) 4) czujnik położenia

To prawda z 4 czujników musiałbyś to wszystko skalibrować razem już na złożonym dolocie. Co gorsza jeśli to ma być dokładne to trzeba uwzględnić potencjalne nieliniowości każdego z czujników... No kupa obliczeń i danych do trzymania. Wymienisz 1 część i albo rekalibracja albo może przestać działać i też pewnie dlatego dają jednak przepływkę bo to się robi seryjnie i kalibruje

i tylko taka informacja mnie interesuje. Dwa stany sondy ignorując zupełnie co się dzieje pomiędzy. Czyli czy paliwa było za dużo czy za mało lub jak kto woli czy powietrza było mniej czy więcej. Nie mam zamiaru uzyskać dokładności producenta. W normalnym sprawnym układzie komputer silnika otrzymuje informacje o ilości zassanego powietrza i dzięki tej informacji oraz z innych czujników

MAZDA 626 IV GE Co to za elementy

Witam przy ostatnich problemach z chłodzeniem w mojej mazdzie (problem rozwiązany) znalazłem dwa elementy niepodłączone do instalacji oba są z tyłu silnika. Niestety nie mam kanału aby sprawdzić od dołu czy nie ma jakiś luźnych kabli nigdzie nie podłączonych a od góry nie widać. 1. jest jakiś czujnik obok filtra oleju wkręcony w blok silnika 2. pod przepustnicą jest jakis walcowaty

mnie to wygląda na czujnik ciśnienia oleju nie świeci ci czasem kontrolka Ten czujnik jest nad filtrem to jest chyba osadnik jakichś syfów z paliwa (ale pewności nie mam) Sprawdzałeś kody błędów komputera

Bo jak nie jest podpięta do czujnika oleju który pięknie pokazałeś na zdjęciu to nie ma prawa świecić. czujnik ciśnienia zwiera do masy jak silnik nie pracuje i rozwiera gdy pracuje niepodpięcie przewodu do czujnika powoduje że żarówka od ciśnienia oleju nie ma masy wiec nie ma prawa świecić mam nadzieje że wyjaśniłe to jasno. A to drugie strasznie słabe zdjęcie nie widać dokładnie

MAZDA 626 IV GE Problem z rozruchem a kody bledow

Witam Wiem ze jesli chodzi o moj problem to nie jestem tutaj sam) A mianowicie moja madzia lubi nie odpalac. Zawsze rano pali za pierwszym razem ale jak juz pojezdze i zgasze to wtedy sa problemy. Czyscilem niedawno przepustnice i polepszyly sie obroty ale problem zostal. Bylem na kompie i wykazal tzry bledy 1. Przeplywomierz 2. czujnik plynu chlodzacego 3. Czunjik polozenia przepustnicy. Zamowielm

Witam. Jestem nowy na tym forum ale liczę że znajdę tutaj szybką odpowiedź na mój problem z moją mazda 626 94 1.8 (benzynagaz) 16V. Jakieś dwa miesiące temu wracając do domu auto nagle straciło moc i zgasło. próbowałem je odpalić ale na darmo. Silnik kręcił ale nie chciał załapać. Oddałem auto do mechanika który stwierdził usterkę elektryczną ( przy okazji wymieniłem rozrusznik).

MAZDA 626 IV GE Silnik zapala dopiero za drugim razem

rzadko kiedy moja mazda odpala za pierwszym razem (na benzynie) musze poprostu zakrecić silnikiem puścić zapłon i po chwili jak silnik zatrzyma sie zakrecić jeszcze raz i dopiero wtedy zapala. Sprawdzałem kody i wskazało mi uszkodzony czujnik temperatury. Nadmieniam że mam uszkodzony przepływomierz.

odpalil ale zrobilem ostatnio tak wlaczylem zaplon i przekrecilem rozrusznikiem doslownie na ulamek sekundy tyle zeby zalapal cos. wylaczylemkrece drugi raz odpalil na dotyk. dodam ze im jest zimniej na dworze odpala lepiej i za pierwszym razem teraz jak jest cieplej odpalalem po 4-5s za pierwszym za drugim tak jak opisalem wyzej bez problemu. i teraz pytanie co moze byc przyczyna silnik bp 18 mazda

MAZDA 626 IV GE silny zapach spalenizny w kabinie- jaki może być tego powód

Podczas każdej jazdy ostrzejszej lub łagodnej ciągle to samo podczas postoju np. na swiatłach czuć zapach spalenizny w kabinie wymieniony został czujnik ciśnienia oleju katalizator też jest dobry...mówiono mi jeszcze o wymianie uszczelek na pokrywach zaworów. Poza tym nie występują żadne widoczne na ziemi wycieki oleju. Występuje mały wyciek płynu od wspomagania (może to jest tego przyczyna) Bardzo proszę o pomoc( mazda mx-6 2.5v6 rok produkcji 1993

MAZDA 626 IV GE Lekkie szarpniecie na wlaczonej klimie

Witam Mam taka przypadlosc jesli jade autem bez wlaczonej klimy to jest wszystko oki .. jednak gdy wlacze klime to gdy jade tak 60 kmgodz czuje lekkie szarpniecie i potem jest oki .. Zdarza mi sie to bardzo rzadko ale jednak cos takiego jest .... Poza tym dosc duzo traci mocy na wlaczonej klimie czy to jest objaw normalny czy cos niepokojącego.. Nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane .... moze cos podpowiecie Pzdr Marcin

z własnego doswiadczenia czuję wyraźny spadek mocy do około 2000rpm przy włączonej klimie ciężko ruszyć samochód z miejsca samym sprzegłem co bez problemu robi się przy wyłaczonej klimie przy wyższych obrotach nie jest to tak odczuwalne w parowniku klimatyzacji jest czujnik temperatury thermo-switch mający zapobiegać zamarzaniu parownika. Odcina zasilanie kompresora przy temperaturze

MAZDA 626 IV GE Problem z klimatyzacją (626 GE Cronos)

Mam problem z klima. Po odpaleniu silnika i wlaczeniu klimy (silnik na wolnych obrotach) wszystko wyglada normalnie. Cykle zalaczenia i wylaczenia nie budza zastrzezen z dysz w kabinie leci przyjemny chlod. Problemy zaczynaja sie po krotkiej przejazdzce i trwaja nawet po ponownym zatrzymaniu i pracy na wolnych obrotach. Sterowanie zaczyna glupiec. Zalaczanie klimy jest chaotyczne. Okresy zalaczenia

Broad na twoim miejscu spróbowałbym naciągnąć serwis klimatyzacji na podłączenie tego ich zestawu manometrów. Jeżeli ciśnienia w czasie pracy klimy okażą się OK podziękuj szybko i jedź do domu. Ale tak naprawdę to chyba nic nie da w każdym razie nie płać. U ciebie uszkodzony jest czujnik parownika bo problemy z ciśnieniami nie wyłączają went chł. a tylko samą sprężarkę.

Rzeczywiscie wyeliminowanie czujnika cisnienia czynnika to pierwszy i zasadniczy krok. Niestety jeszcze dwa tygodnie. Jak najbardziej interesujaca sprawa to schemat amplifiera. Czy ktos wie lub pamieta gdzie jest zamontowany Mowie oczywiscie o GE. Co do czujnika temp silnika lub czujnika otwarcia przepustnicy to w przypadku uszkodzenia komputer chyba by to wykryl Swoja droga zastanawiam sie jak stopien otwarcia przepustnicy mialby wplywac na sterowanie klima

MAZDA 626 IV GE Nabita klima a nie chłodzinie włącza sie sprężarka

Witajcie panujace upaly zmusiły mnie do nabicia klimy w mojej mazdzie 626 95 comprexmyslałem ze wszystko bedzie git wiec w takim warsztaciku podłaczyli mi klime do maszyny i sparwdzili szcelnosc po 20 min okazało sie ze szczelna wiec poprosilem o nabicie z odczynnikiem klima nabijała sie o dziwo az 3 godzwczesniej byla pusta niestety skasowali mnie 200 zł a klima nie chlodzi odeslałi mnie do

Obstawiam przekaźnik klimy ew. czujnik ciśnienia (zdejmij wtyczkę odpal włącz klimę zmostkuj oba styki i zobacz czy się załączy sprężarka). Poza tym przeczytaj Regulamin tego działu (nazewnictwo tematów)...

A mogłeś to sprawdzić sam tak jak Ci pisałem Dlaczego nie posłuchałeś Na pewno masz mało czynnika przez co nie załączała się sprężarka klimy (czujnik ciśnienia na to nie pozwalał-za małe ciśnienie) po zmostkowaniu czujnika (czyli oszukaniu przekaźnika) sprężarka się załącza ale nie chłodzi bo mało chłodziwa. Obstawiam że zrobili Cię w konia a następnym razem zamiast przepłacać słuchaj dobrych rad (jak coś służę na PW).

Witam Podepnę się do tematu. Dzisiaj przestała mi działaćklima a dokładniej nie załącza się sprężarka. Tak nagle. Przekopałem forum sprawdziłem to co znalazłem w innych postach itp... I tak po zmostkowaniu czujnika cisnienia sprezarka stoi dalej. zalaczaja sie tylko wiatraki (ktore przestaja pracowac po odlaczeniu tejze wtyczki i zaprzestaniu mostkowania). Prosze sprawdzic czy to na pewno

Tak to pierwsze to czujnik cisnienia. to drugie to czujnik temperatury jeżeli nie masz klimatronika to jest on od lampki śnieżynka a jeżeli masz automatyczna klimatyzację to właśnie od niej ten czujnik. Ze spreżarki przewody łączą sie ostatecznie w jeden idący do góry (zasilanie) trzeba podpiąć zasilanie () aby załączyć sprężarkę. Ale nie ma sensu jej załączać na krótko skoro w układzie nie ma czynnika.

MAZDA 626 IV GE Szybkie nagrzewanie sie silnika (626 GE FS)

Witam niewiem czy temat powtarzam ale opisze co mi sie przytrafilo a co mi powiedzial mechanik W ostatnim czasie zauwazylem ze silnik bardzo szybko lapie temperature a po pewnym czasie wlacza sie wentylator i juz sie nie wylacza chodzi non stop bez przerwy nie moge powiedziec czy sie wylacza na wyzszych biegach bo go nie slychac wtedy wymienialem termostat jakies dwa miesiace temu pompa wodna byla

Tak mi się też tak zdarzyło że włączył mi się wentylator po ponownym włączeniu zapłonu zaraz gdy wyłączyłem silnik nawet przy dużym mrozie. Myślę że to normalne dlatego że w czasie dużych mrozów termostat nie otwiera się za dużo a czujnik temperatury który załącza wentylator umieszczony jest gdzieś na bloku silnika. W czasie gdy silnik zostanie wyłączony pompa chłodziwa

MAZDA 626 IV GE Budowa EGR (Silnik KL)

Hej. Mam do Was pytanie czy EGR do KLki z OBD II różni się czymś od EGRu też do KLki ale wspólpracującej z OBD I Pozdrawiam Ps. To w miarę pilne

to taki syf co sprawdza wartość ciśnienia spalin() w kolektorze ssącymw przypadku nadmiernego wzrostu ciśnienia ograniczony zostaje czas wtrysku paliwa(gorące spaliny i paliwo podane na zawory ssące są beee..)skrajnym przypadkiem usterki EGRBS jest zawyżenie wartości sygnału wychodzącego do ok.35V co powoduje zgaśnięcie silnika i brak możliwości odpalenia. czujnik

MAZDA 626 IV GE Mazda 626 (GE) Opinie

Witam Was wszystkich. Myślę że w tym miejscu mógłby przy okazji stworzyć się nowy interesujący temat czyli 626 Otóz przymierzam się do zakupu Mazdy 626 z roku 1994-1996. Co powinienem wybrać 626 V6 2.0(2.5) 24V czy 626 R4 16V Chodzi mi głównie o aspekt trwałości i niezawodności silnika. Jak zapewne większośc z nas nie mam góry pieniędzy i chciałbym aby to auto trochę mi

KM -rok 1994przebieg w tej chwili 195 tys.(jak przyjechała z Holandii ponad dwa lata temu było 146 tys.) Tak więc autem jeżdżę już dwa lataprawie cały ten przebieg na LPG-sprawuje się całkiem przyzwoicie.Co do silnikato uważam że 1.8 jest wystarczający do normalnej jazdy(z odrobiną szaleństwa ).Częściktóre do tej pory wymieniłem tokable WNświecekopułka i palec aparatu zapł.czujnik

MAZDA 626 IV GE Mazda 626 2.0 16V IV gen.1992r ponad 20 litrów bęzyny na 100km

Spalanie ponad 20 litrów na 100km. Wymieniłem palec kopułkę świece przewody WN przepływomierz sonda lambda czujnik temperatury ten czujnik co jest w filtrze powietrza.Nic się nie zmienia auto jak się rozgrzeje kicha skaczą obroty na biegu jałowym i kicha po dodaniu lekko gazu.Gazu NIE POSIADA.Miałem ale już nie mam. Odwiedziłem już 4 mechaników i nic nie wnieśli. 04 czujnik położenia

55 czujnik prędkości własnej pojazdu 25 Elektrozawór regulacji ciśnienia co to jest i gdzie takie mam błędy i czy maja wpływ na mój problem

MAZDA 626 IV GE Slabe cisnienie na jednym z cylindrow-jakie beda objawy podczas jazdy

Podczas jazdy odczuwam szarpanie samochodemczy to moga byc te objawyczyli szarpanie pojazdem

U mnie ten czujnik nie ma zadnej regulacjiiapropo cisnienia w cylindrach to juz pisalem ze niema go na jednym z cylindrow patrzac z przodu samochodu ostatni po prawej. Apropo jeszcze przepustnicyw starszej byla tam jeszcze jakas srubka od spodu ktora mozna bylo regulowacw nowszej nie ma zadnej regulacji...chodzi o ten czarny w ksztalcie walca czujnik

MAZDA 626 IV GE Dziwny zapach możliwe że to sprzęgło

Wczoraj jak wcisnąłem na 2 aby wyprzedzić auto .. poczułem dziwny smrodek (auto wbiło się na obroty prawidłowo oraz przyśpieszyło) ale towarzyszył temu dziwny zapach .. lekkiej spalenizny. Przekonany byłem że to zaleciało z tamtego auta. Jednak gdy wróciłem do domu i przyłożyłem nos do miejsca gdzie kończy się maska a zaczyna szyba poczułem właśnie podobny zapach .. jak by się

Mi kiedys tez smierdzialo i okazalo sie ze ucieka olej z czujnika cisnienia. Rozszczelnil sie jakos i olej uciekal przy zlaczu elektrycznym. Co ciekawe dlugo pod samochodem nie mialem sladow. Dopiero po okolo miesiacu spostrzeglem na ziemi slad. Po wymianie czujnika za kilkanascie zlotych bylo ok. Pzdr

MAZDA 626 IV GE Silnik nie odpala.

Witam potrzebuję pomocy mądrzejszych od siebie Auto to mazda 626 GE 1.8 16V. Problem polega na tym że nie odpala na PB. Nieraz załapie ale za chwilę zgaśnie. Nieraz odpali i jak ją wkręcę na obroty to będzie pracować na max 3000rpm i to nie równo przy gazie wciśniętym na maxa. Przepływomierz sprawny- podmienialem z mojego sprawnego samochodu. Pompa paliwa nowa Wtryski sprawne. Błędy

rozrząd sprawny sprawdzony nic nie przeskoczyło Wyprzedzenie zapłonu na swoim miejscu Może coś w aparacie zapłonowym nie łączy masa wtyczki czujniki kąta wału korbowego. Można poobserwować za zastępczej świecy jak bije iskra i czy występuje w regularnych odstępach bez jakichś przerw. Sprawdź też czy pompa daje właściwe ciśnienie odepnij na chwilę regulator ciśnienia paliwa

MAZDA 626 IV GE Duze spalanie

witam mazda zacczeła duzo palic benzynyna diagnostyce emisji spalin diagnosta powiedział ze jest duzo przekroczona -podczas odpalania czuć zapach benzyny -gdy zgaśnie na zimnym śilniku zalewa świece -podczas dodawania gazu na zimnym śilniku przy około 2500obr do 3000obr silnikiem szarpie -obroty nie faluja -śilnik pracuje równo co moze być przyczyną spalania i zapachu benzyny ostatnio wymieniłem świece

sonda czujnik temperatury do ecu regulator ciśnienia paliwa. Zapach benzyny jest dlatego ze nie przepala jej.

cisnienie jest ok mierzone 2 miesiace temu to sie stalo po wymianie świec i kabli a czujnik temperatury ecu i regulator ciśnienia paliwa to gdzie jest dodam ze na gazie chodzi ok

Przykładowe oferty części samochodowych mazda czujnik ciśnienia

  • Mazda czujnik ciśnienia K5T48075 - Drezdenko (40.00PLN)
  • MITSUBISHI MAZDA CZUJNIK CIŚNIENIA ZAWÓR PALIWA - Głuchołazy (45.00PLN)
  • MAZDA3 CZUJNIKI CIŚNIENIA OPONY MAZDA 3 5 6 P-ń - PLEWISKA k. Poznań (150.00PLN)
  • Mazda czujnik ciśnienia K5T48075 - Drezdenko (40.00PLN)
  • Mazda czujnik ciśnienia B3C7 192000-3021 - Drezdenko (40.00PLN)
  • Mazda czujnik ciśnienia K5T48075 - Drezdenko (50.00PLN)
  • Mazda czujnik ciśnienia K5T49091 - Drezdenko (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi