części samochodowe nanodatex

matiz zlacze diagnostyczne

Samochody związane z zapytaniem matiz zlacze diagnostyczne

Pytania i odpowiedzi: matiz zlacze diagnostyczne

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] złącze diagnostyczne w matizie

Jeśli mógłby ktoś nagrać na youtube filmik gdzie jest to złącze diagnostyczne w matizie i jak się je podłącza chyba A i C czy coś takiego. Zaglądałem pod ten schowek i nie mogłem znaleźć nie wiem jak to wygląda. Z góry dziękuje.

httpwww.google.plimgr...SXxZz2Bg&zoom1 Tak to mniej więcej wygląda jest to przykręcone dokładnie pod schowkiem nie możesz tego nie zauważyć... Wyciągnij dwa bolce od schowka wyjmij schowek i masz to na wierzchu to złącze jest przykręcone dwoma wkrętami.

Kładź się pod schowek i będziesz wszystko widział bez odkręcania schowka. Zaznaczone masz 2 miejsca do spięcia spinaczem.

Wiem jak to wygląda gdzie to jest. Teraz do czego to się podłącza żeby ten kod uzyskać. Czy bez specjalnych urządzeń to wykonam czy nie

Wybaczcie więc tak. Bardzo lubię matizy uważam że są one jedyne w swoim rodzaju. Zdjęć nie będę pokazywał bo nie ma z czego-porysowany i są wgniecenia. W tej chwili ten samochód jest pożyczony ale planuję mieć własnego małego szkraba. Jestem z okolic białegostoku. Jestem na tym forum że tak powiem chwilowo bo mam z nim problemy tak jak opisałem w różnych moich postach. Tyle. To

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz złącze diagnostyczne

jak wygląda złącze diagnostyczne w matizie podobno jest od strony pasażera

Złącze diagnostyczne znajduje się po stronie pasażera pod schowkiem... Tutaj jest więcej info.

Nie mam fotki konkretnie z matiza ale powinno wyglądać mniej więcej tak czy też tak ... Powinno mieć 12 pinów. W nowych matizach (czy też Sparkach) są już złącza OBD-II (EOBD) 16-to pinowe.

na 100 a nawet na 200 procent Spark ma złącze obd ponieważ gdy rozważałem przekładkę tego silnika do mojego Mietka to Gazownik mi to odradzał ze względu na ten system bo moja instalka gazowa by nie pasowała a co dopiero wymieniłem sterowanie generacji 2 na generację 4 czyli sekwencję Kolego złącza szukaj pod schowkiem powinno tam być zakryte zatyczką

dzięki za pomoc teraz znalazłem złącze i jestem pewny że to jest to jutro będe próbował odczytywać kody błędów .

SUBARU IMPREZA Dlaczego nie działa złącze diagnostyczne SSM-1 MY97 NA

Siemanko&33 Mam mały (duży zależnie jak patrzeć) problem (fuckup). Pacjentem jest Impreza 2.0 NA 115KM. Problemem złącze diagnostyczne SSM-1 (żółta kostka pod kierownicą) W teorii złącze to jest w Subaru nieco rozbudowanym OBD-1 (klasyki do 1999 albo 2000 nie miały OBD-2). Problem jest następujący u mnie nie działa. Przed momentem wróciłem z ASO w MM Cars w Katowicach gdzie próbowano

Ja podłączłąem kablem od vag-a i tez mi nie widziało ecu ale u Ciebie podłaczali w aso więc sprawa jest ciekawa i u mnie obd2 w 2000r jest praktycznie pod kierownicą i wyglada tak jak na foto. Kiedyś już tego szukałem niektóre stare roczniki (95) juz miały obd2. Ale to głównie US chyba A w aso by Ci to przecież znaleźli jakbyś miał... Edytowany przez matiz 19 listopad 2013 - 1507.

karol - dzięki tą stronę mam na wszystkie strony przewałkowaną matiz - u mnie nie ma dopiero w Twoim roczniku OBD-2 weszło... u mnie jest SSM-1 pod kierownicą - zrobiłem urządzenie według poradnika ale się nie łączy. W ASO też nie dało rady i to już jest dziwne - oryginalny interfejs nie ogarnął...

a skąd ten przewód idzie nie da rady bezpośrednio do ecu podpiąć jakoś tego Ominąć te złącze skoro nie prądzi Beleguś musiałbyś znaleść skąd kabel wychodzi i sprawdzić czy tam jest sygnał. Chyba napięcie powinno być na którymś wtyku Napisz do Luczy powinien mieć tą fajną serwisówke serwisową albo schematy. W mojej Pre-97 nie znajduje ani diagnostic connector ani ssm Edytowany przez matiz 21 listopad 2013 - 1644.

a skąd ten przewód idzie nie da rady bezpośrednio do ecu podpiąć jakoś tego Ominąć te złącze skoro nie prądzi Beleguś musiałbyś znaleść skąd kabel wychodzi i sprawdzić czy tam jest sygnał. Chyba napięcie powinno być na którymś wtyku Przewód POWINIEN chyba iść z ECU - jak będzie potrzeba to rozbebeszę auto Niemniej skontaktował się ze mną Forumowicz z informacją że uwaga jedyny komputer do SSM-1 jest w Podgórzynie... Czyli... w sumie nie wiadomo do czego mi próbowali się wpiąć ale raczej na pewno nie do tego Napisz do Luczy powinien mieć tą fajną serwisówke serwisową albo schematy. W mojej Pre-97 nie znajduje ani diagnostic connector ani ssm Luczę pomęczę po jutrze - jestem umówiony z gościem który w Wiśle podobno potrafi się wpiąć do diagnostyki Imprez bez OBD-2 - po cichu liczę że trafię na speca od SSM-1 matiz jakie Ty masz pre-97 oO

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Gniazdo diagnostyczne

witam Czytając posty bardzo często napotykam się na stwierdzenie że forumowicze odczytują kody nadawane przez gniazdo diagnostyczne . Gołym okiem zrobić się tego nie da.Prosiłbym bardzo o wskazówki jak to można zrobić ja też bym chciał. Czy w grę wchodzą jakieś urządzenia i jakie

tyle to kosztuje chyba jakis profesjonalny sprzęt a koledze chyba chodzi o prosty czytnik błędów zapewne coś typy interfejs elm327 tyle że złączem ALDL.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Kontrolka check

Czesć. Chciałem zczytać błędy w matizie. Po zmostkowaniu pinów i przekręceniu zapłonu nie zapala się kontrolka check. Kontrolka nie jest spalona. Czy to normalne że gdy nie ma błędów to kontrolka nie miga Dodam ze mam klimatyzacje.

A czy z matizami nie jest tak jak z lanosami że metodą spinaczową można było odczytać błędy w autach wyprodukowanych do 2002 bo potem zmienili złącze diagnostyczne z ALDL na OBD2 (albo odwrotnie)

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [matiz] sprzęgło

Auto mam kilka tygodni... a coraz wiecej zauważam w nim wad Podczas wciskania sprzęgła słychać dziwny dzwięk... tak jakby któs w szybkim tepmie tasme odklejał z rolki... (coś na ten wzór). No i co tylko nie mowcie mi że sprzegło do wymiany bo się załamie a przy okazji ile wam spala matiz bo ja słyszalam że palą coś okolo 6l a ja na calym baku przejechalam troche ponad 300 km... coś malo no nie fakt po miescie ale w korkach nie stoje

Na forum jest podany sposób odczytywania błędów przy pomocy spinacza wetkniętego w piny złącza diagnostycznego (złącze jest pod schowkiem na wprost fotela pasażera). Kody usterek są podane w kompendium wiedzy. Ja byś nie mogła się połapać w liczeniu błysków kontrolki Check engine to nagraj filmik i wrzuć do sieci.

Pod schowkiem masz zlacze diagnostyczne. W jednym rzędzie są obok siebie trzy blaszki. Na wyłączonym kluczyku zwierasz A i C czyli 1 i 3. Potem siadasz przed zegarami i włączasz stacyjkę (ale nie silnik) i liczysz mignięcia kontrolki silnika. Jak przegapisz to sie powtarza lub po prostu wylacz kluczyk i wlacz ponownie. 10 migniec to 0. Kody znajdziesz na forum lub wpisz kody migowe matiz w

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Pomocy... Gaśnie mi na gazie..

Witam mam Daewoo matiz 2000 r. i przeważnie zawsze rano (albo jak długo stoi) zapalam auto z benzyny i przezucam na gaz.. w trakcie jazdy (głównie wtedy jak przyspiesze mocniej) i chce zredukować bieg np z 4 na 2.. to wtedy zapalają mi się wszystkie kontrolki tak jakby zgasł silnik wrzucę wtedy 2 bieg dodam gazu i jakos go odratuje od zgaśnięcia ale wtedy tak ciągnie i wolno idzie a czasami

Ale którego opisu nie rozumiesz Kwestii znalezienia złącza diagnostycznego czy samego odczytywania błędów Pod deską rozdzielczą po stronie pasażera umieszczone jest złącze diagnostyczne. Bierzesz latarkę zaglądasz pod deskę i szukasz w złączu piny A i B. Piny powinny być opisane. Następnie bierzesz jakiś drut spinacz czy kawałek kabelka i jedną końcówkę wkładasz w pin A a drugą

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [matiz] kontrolka poduszek powietrznych

Witam Jakiś czas temu podczas jazdy zapaliła mi sie kontrolka airbag pojechałam do serwisu podlaczyli mi komputer pod złacze diagnostyczne kliknęli ze 3 razy powiedzieli że jakiś bład był i zapaciłam 50 zł Teraz znów mi się zapaliła więc mnie sie wydaje że musi być ku temu jakas przyczyna że się zapala. Nie chce znow zapłacic 50zł i uslyszec tylko ze jakis bład był. Może ktoś wie o co chodzi

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Deska Rozdzielcza

Witam mam takie pytanie chce wyciagnac cala deske na ilu ona trzyma sie śrubach ma ktos moze jakoś schemat zciagania tego i czy przy sciagnieciu dzieje sie cos z poduszka bezpieczenstwa mozna to tak normalnie zdjac

Ja znalazłem taki opis na pewnej fajnej stronie ] - zdejmujesz boczne słupki - zdejmujesz środkową konsolę. - wyciągasz radio (o ile masz) - odkręcasz panel nawiewów i lekko go kosząc wciskasz pod krawędzie tak aby można było wyjąć deskę nie odpinając panela z linek. - odkręcasz i wyciągasz licznik - odkręcasz czarną osłonę kierownicy (stacyjki i przełączników) - wypinasz przełączniki

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Problem z silnikiem

Witam. Otóż wczoraj po przejechaniu około 15km mój matiz zaczął tak dziwnie się trząść i przy 100kmh - 5 bieg tracił na mocy - przejechałem tak jeszcze kawałek aż w końcu coś mi zaczęło piszczeć w silniku zatrzymałem się poczułem delikatny zapach czegoś spalonego. Oczywiście na spostoju zgasiłem samochód i sprawdziałem wszystki płyny i olej wszystko było. 5 min później

Pod schowkiem masz złącze diagnostyczne. Spinasz piny A i C np. spinaczem biurowym przekręcasz zapłon i liczysz błyski kontrolki CHECK albo nagraj film. Co do pisków i telepania silnika pasek alternatora do sprawdzenia obstawiam że jest nadgryziony zębem czasu. Przewody WN do sprawdzenia wraz z świecami i rozdzielaczem zapłonu. Skoro uciekł płyn i czujesz smrodek w aucie prawdopodobny wyciek

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Błędy 0110-mat 0115-sygnal cts problem

Witam zgłaszam się z prośba o pomoc. Od pewnego czasu co jakiś czas wyskakuje mi check engine nie ma reguły. Wskazówka na desce rozdzielczej od temperatury płynu chłodzącego nie podnosi się wogóle (po 15 minut jazdy). Po odpaleniu silnika rura od chłodnicy prowadząca do silnika nie nagrzewa się w aucie po około 5 minutach czuć ciepłe powietrze więc z tego co przeczytałem na forum

zczytałem błędy poprzez złącze diagnostyczne i wyszły 3 0110-mat 0115-sygnal cts i błąd od klimy ale klimy nie posiadam.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [matiz] Problem z check engine

Witam serdecznie. Otóż zaczęło się od kupienia i zaraz był problem ze świecami i kablami zawsze padał ten najdłuższy ale to jeszcze nie problem była wymieniona kopułka i palec rozdzielacza jakieś 2 tygodnie temu samochód nagrzany szarpał i nie chciał jechać. Po wymianie problem znikł ale teraz pojawił się kolejny objawy są podobne samochód gaśnie szarpie i jest problem z odpaleniem

To się kolega pochwalił wiedzą i pomysłowością nie ma co... Po co zatem jest jednostka sterująca i złącze diagnostyczne By sobie po prostu było Otóż rozczaruję nie prawda jest po to by wyeliminować usterkę która znajduje się pod wskazanym przez kod CHECK układzie a nie rozbierać i wymieniać po kolei wszystkiego co komuś przyjdzie do głowy. Co do archeo to zgadzam się w 100% z kolegą Arturem.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi