części samochodowe nanodatex

matiz wysokie obroty

Samochody związane z zapytaniem matiz wysokie obroty

Pytania i odpowiedzi: matiz wysokie obroty

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty po odpaleniu

Witam Ostatnio dość podejrzanie okazyjnie kupiłem sobie matiza z instalacją LPG. Jeżdżę nim już 2 tygodnie i do dzisiaj nie było problemów z jazdą na lpg jak i na pb. Dodam że już po pierwszym odpaleniu na benzynie dzisiaj z rana jakoś dziwnie szalały mu niskie obroty ale po czasie ustabilizowały się. Dzisiaj po przejechaniu kilkunastu kilometrów na benzynie (3 dni temu skonczyl mi

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Strasznie wysokie obroty biegu jałowego

Witam serdecznie. W moim matizie znowu szaleją pbroty biegu jałowego. Dzisiaj odpaliłem auto na podwórku i obroty były mniej więcej jak przy połowie wciśniętego gazu. Wyczyściłem przepustnice krokowy. Zauważyłem że jak wyciągnę cieńki przewód od MAP sensora-obroty się stabilizują. Gdy matiz załapał wysokie obroty odłączyłem też zawór PCV (map podłączony) i obroty też spadły

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [MATIZ] wysokie oborty na biegu jałowym obroty skaczą

witam mam matiza 2000r mam problem z obrotami jak go zapale cały czas ma wysokie obroty w czasie jazdy jak no stoję na światłach to obroty falują raz są wysokie a raz niskie wymieniłem silniczek krokowy i ustawiłem obroty biegu jałowego czyli odł. aku na 20 sek wł. zapłon na 10 sek. wyłącz zapłon na 10 sek zakręć rozrusznikiem i dalej jest to samo proszę o pomoc i rady

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] wysokie obroty

Witam. Wczoraj zostawilem przez przypadek matiza na swiatlach przez 8h. Padl oczywiscie akumulator. Po naladowaniu zaprogramowalem obroty lub tak mi sie wydawalo ze zaprogramowalem. przekrecilem zaplon poczekalem 10 sekund wylaczylem przekrecilem ponownie tak by zakrecilo rozrusznikiem wylaczylem wlaczylem nornalnie silnik. Wolne obroty na PB wygladaja okproblem jest z gazem. obroty sa bardzo wysokie

instalacja 2 gen. parownik Lovato eletronik. Probowalem pokrecic ta wieksza sruba na reduktorze by uspokoic obroty. ale chyba rozregulowalem sobie troche reduktor..... W kazdym razie jak narazie obroty juz troche sie uspokoily juz nie sa tak wysokie wiec mysle ze centralka wziela sobie jakies ustawienia(choc to tylko teoria). I mam jeszcze pytanie troche zmienajac temat. Jak sprawdzic silniczek krokowy

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty aż do osiągnięcia temperatury pracy

hej tytułem wstępu parę słów o aucie - matiz Friend 2000 przebieg 108tys. z LPG sekwencyjnym od 50 tys. Przebieg miesięczny to okolo 2tys km. W ostatnim czasie wymieniony zaworek PCV krokowiec wyczyszczona przepustnica nowa kopułka z palcem sprawdzony przewody od odmy. Problemem są wysokie obroty biegu jałowego na PB jak również na LPG aż do uzyskania temperatury roboczej silnika. W efekcie

i bez efektu czy wysokie obroty powracają po następnym odpaleniu na pracującym silniku wyjmij wtyczkę krokowego i leciutko przygazowując włóż ją z powrotem. parę razy pomogło choć obroty były w tych wypadkach cały czas podwyższone. jałowe 1500 na nagrzanym silniku. pomimo że na ogół sekwencja nie szkodzi próbowałeś po resecie nie używać gazu

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty

wita mam problem mam matiza top i ma wysokie obroty zmieniłem krokowca i programowałem obroty biegu jałowego i nic nie pomaga Ma ktos jakies pomysły co by tu jeszcze sprawdzic Błedy tez sprawdzałem i miał jeden cos ze spalinami ale mam LPG i to chyba przez to bo na benzynie check sie nie włączaqw2w

a te obroty na gazie benzynie czy na obu paliwach obroty nie falują

Witam wymieniłem zawór PCV i uszczelniłem wszystko i teraz jest tak ze po przygazowaniu ma przez jakies 20 sekund wysokie obroty a pózniej spadaja ale i to nie zawsze czasem nie spadna ma ktos jeszczed jakies pomysły

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty

Witam Od tygodnia cieszę się zakupem matiza w gazie Niestety po 3 dniach silnik zaczął strzelać na gazie i przerywać na benzynie okazało sie że porcelana świecy się rozpadła i miał przebicie. Wymieniłem świece silnik pracuje ok tylko te obroty po odpaleniu są bardzo wysokie i wolno schodzą nieraz wcale lepiej jest na gazie przykręciłem zawór od gazu to jest w miarę choć nie zawsze.

Jak liczysz kody błyskowe to 10 błysków to jest zero. W Twoim przypadku masz błąd o numerze 1500 (jeśli nie masz klimatyzacji to nie masz czym się przejmować). U mnie też matiz wchodził na wysokie obroty i pomogła wymiana silniczka krokowego. PS. Tak z ciekawości zapytam z którego roku autko i w jakiej cenie udało się je zakupić

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Za wysokie obroty Matiza

Jak zapale matiza to ma strasznie wysokie obroty a jak zas jest na luzie to nie chodzi silnik ciagle tylko tak skacze. U mechanika wyczyscili mi jakis silniczek krokowy itp ale dalej to samo. Powiedzieli mi ze to MOZE byc ta czesc nie halo ale nie sa pewni . Jak sie odepnie taki wezyk od tego to ma zas strasznie niskie oboroty ale zas jak jest zimny to zle palil. I moim zdaniem strasznie duzo benzynt

Tylko ze silniczek mialem czyscczony i przepustnice tez. a ten czujnik polozenia przepustnicy to nie wiem. Ale powiedzcie mi jak od tego sensora wyjme ta rureczke tio mam zas za male obroty.

Przepraszam ale nadal nic nie kumam. Jak jest podlaczony tak jak ma byc ten czujnik to ma wysokie obroty przy zapaleniu jak zas jest na luzie to nie chodzi ciagle tylko go tak zrywa. Jak zas odepne ten sensor od zasilania badz ten wezyk to ma bardzo niskie obroty a na zimnym silniku to ledwo co odpali . Czy moze byc to tym sensorem

z tego co pamiętamto mozna najprosciej zdjąc napiecie z aku-odpiac klemelub wyjąc bezpiecznik-w mietku chyba w komorze silnika oznaczenie ECM lub ECU a kodowanie to chyba także załączyć zapłon na 10 sekwył zapłon zał zapłon ponownieprzekręcić silnik ale nie doprowadzić do rozruchua jezeli juz by odpalił to mozliwie krótkowył zapłon i potem odpalić i po chwili powinien złapac nominalne obrotyale dokładnie to juz nie pamietamna forum napewno jest uzyj szukajki

Tak wlasnie zrobile zapalil tylko na max 2 sekundy i nic to nie dalo. Ma jeszcze wieksze obroty. Prosze o pomoc.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Bardzo wysokie obroty nic nie pomaga

Mam problem z bardzo wysokimi obrotami praktycznie nie muszę wciskać gazu na wyższych biegach by przyśpieszyć. Od uruchomienia matiz trzyma wysokie obroty. Nie pomogło programowanie nie bierze lewego powietrza sprawdzone wszystko od a do z. Do tego wzrosło spalanie. Czy ktoś jest w stanie pomóc

Niestety nie. Wtedy obroty falowały teraz po splanowaniu głowicy przestał dymić ale jest problem z obrotami które przestały falować i po prostu są cały czas wysokie.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] wysokie obroty biegu jałowego

Witam. Co może byc przyczyna wysokich obrotów na biegu jałowym Cięzko tak dokładnie stwierdzić jak wysokieobrotyale na pewno ok. 2000 obrmin bo silnik przełącza się na gaz na którym obroty są identyczne. Błędy - tylko 1500 krokowiec - wyczyszczony przepustnica- czysta reset ECM i programowanie obrotów nie pomaga Nie wiem moze uszkodzona lambda daje takie objawy bo silnik przechodzi na tryb awaryjny

wysokie obroty występują stale podczas uruchomionego silnika czy tylko przy próbie odpalania np z rana Sprawdź przewody podciśnienia czy przepuszczają powietrze. Sprawdź również odmy cały układ dolotowy powietrza czy szczelny Zaworek PCV który siedzi w trójniku pod przepustnicą.

oporami zacząłem kręcić nowym silnikiem obawiając sięże go jakoś przez przypadek uszkodzę. Po ustawieniu trzpienia na 28mm nowego krokowca - silnik wyje. Na starym krokowcu- ten sam objaw. Wyrzuciłem miarki i zacząłem regulować na słuch. Przy okazji katowałem rozrusznik i akumulator bo co chwile zapalałem silnik ale to już mniejsza o to. po ok. godzinie ustawiania na słuch(bo matiz

Cześć. Dzisiaj zrobiłęm małe testy matizka z nowym krokowcem. Całą noc ładował się akumulator więc zaraz z rana zaprogramowałem obroty na nowo i idpalilłem auto. Szczerze to myślałem troche nad tymi wymiarami trzpienia. Jeśli mam więcej niz 28mm to teoretycznie obroty powinny się jakoś żle zaprogramwoać - tzn sam krokowiec. A u mnie po zaprogramowaniu wszytsko chodzi pięknie.

UPDATE Przy tych wielkich mrozach mam kolejny problem z obrotami. Silnik po uruchomieniu ma podwyższone obroty (więc ssanie działa) po kilku lekkich przegazowaniach obroty spadają do nominalnych. Jest to o tyle problematyczne że nawet na benzynie przez pierwszych kilkaset metrów gaśnie jak wrzucę na luz bądź zatrzymam się na skrzyżowaniu. Dzieje się tak an lpg i na benzynie. Jak się troche nagrzeje to wszystko jest OK. Co mogę z tym zrobić

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [matiz] strasznie wysokie obroty

Od wczoraj gdy w upale wlaczyl mi sie wentylator matiz ma strasznie wysokie obroty znajomy mechanik doradzil przeczyszczenie krokowego przeczyscilem teraz jest jeszcze gorzej moge jechac w ogole nie uzywajac pedalu gazu mam jakies 60kmph na 4 biegu bez gazu... Z tego co znalazlem moze to byc kwestia jednak uwalonego krokowego lub termostatu. Spotkal sie ktos z czyms takim Ma ktos koncepcje co to moze

NO TO SŁUCHAJCIE WSZYSCY BO NIE BĘDĘ POWTARZAŁ GDYBY KOMUŚ W matizIE ZDARZYŁO SIĘ ŻE MA WYSKIE obroty TO RADA JEST TAKA (WIEM BO SAM TO ROBILEM) PO PIERWSZE JEST TAKI ZAWOREK podciśnieniowy NAD POKRYWA ZAWORÓW. TRZEBA GO WYPIĄC I WYMIENIC (CZYSZCZENIE I OLIWIENIE POMAGA TYLKO NA KILKA DNI) NO I NALEŻY WYCZYŚCI SILNICZEK KROKOWY I NALEŻY PRZEMY PRZEPUSTNICE W BENZYNIE. PO TAKIM ZABIEGO

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty biegu jałowego

od jakiegoś czasu na biegu jałowym ma obroty rzędu 1400.. nieważne czy na ciepłym czy na zimnym silniku - zawsze są za wysokie. Z pół roku temu wymieniany czujnik tps i położenia przepustnicy wtedy też obroty były regulowane i było ok. Po podpięciu do kompa wyskoczył tylko i jedynie 1 błąd 1500 emisja opa.... termicz. coś tam. piszę z kropkami bo takie zdjęcie zrobiłem z kompa

części nowe ale nie ori.. ale gdyby to była tych wyniemianych niedawno cześci - pokazałoby na kompie. Zresztą obroty nie falują a jedynie są ciągle za wysokie.

i od wiosny obroty są za wysokie cały czas myślę że przydało by się podmienić na org części (nie jest z tym aż tak dużo roboty) oczywiście adaptacja obrotów może być zrobiona wcześniej napewno nie zaszkodzi. a jak były reg obroty nie przypadkiem przez tą śrubkę ograniczającą przy przepustnicy może przepustniaca nie zamyka się na tyle co powinna i stąd te problemy oczywiście

nie na początku były normalne. Nawet powiedziałóbym ciut przy niskie bo czasami potrafił zgasnąć jak mu się za mało gazu dało. I dlatego pojechałem do mechanika żeby ciut zwiększył. I po zwiekszeniu było normalnie jakiś czas. Tak jak z fabryki. tylko jeśli dobrze pamiętam.. to już przed problemami z obrotami miał za wysokie spalanie stąd na wiosnę było czyszczenie przepustnicy

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty na ssaniu.

Witam .Mam następujący problem.Auto stoi na zewnątrz więc po nocy silnik jest dobrze zmrożony.Zapala bez problemu ale ma bardzo wysokie obroty na ssaniu jakby gaz wciśnięty był do oporu.Trwa to około 30 sek. potem wszystko jest w normie.Wymieniłem silnik krokowy zrobiłem reset kompa zaprogramowałem obroty biegu jałowego.Sprawdziłem przewód gumowy odmy. Bez zmian.W kodach migawkowych

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty...

Witam wszystkich matizowiczów Jak prawie każdy mam problem z matizem. Po włączeniu silnika dostaje wysokich obrotów. matiz jest z 99r ma 101 tysięcy kilometrów z Vatem i podczas zapalania pojawia się biały dym z rury wydechowej. Rozrząd nie był jak dotąd robiony. Wymieniałem w nim akumulator świece przewody wysokiego napięcia. Sprawdziłem kody i nic z nich nie wynika. Co to może byc

wysokie obroty mogą być spowodowane zabrudzonym lub uszkodzonym silniczkiem krokowym lub niestykającymi kablami prowadzącymi do jego wtyczki. Wyjmij wyczyść zrób reset ECM i zaprogramuj na nowo wolne obroty. Co do białego dymu to czy nie ubywa ci cieczy w zbiorniczku płynu chłodniczego W zbiorniczku nie pływają tłuste oka i nie śmierdzi spalinami Pod korkiem wlewu oleju nie ma masła

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] wysokie obroty

Witam. Man Następujący problem. Pewnego dnia spadłą mi klema założyłem ją z powrotem lecz niechcący zwarłem plus z minusem. Zaiskrzyło. Wsiadłem do auta wszystkie diody się zapaliły samochód odpalił i od razu wszedł na wysokie obroty. Tak było w trakcie jazdy gdy tylko wciskałem sprzęgło obroty wzrastały. po przejechaniu około 1 km stanąłem pod sklepem i gdy dałem na luz to

Zrobiłeś reset kompa odłączając akumulator. Po odłączeniu akumulatora te skoki obrotów na biegu jałowym to normalka. Musisz zaprogramować obroty biegu jałowego (manual masz w kompendium wiedzy) albo trochę pojeździć i poczekać to komputer sam ustawi wolne obroty na poziomie ok. 800 rpm.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [MATIZ] B. wysokie obroty po czyszczeniu przepustnicy

Witajcie wiem że tematów o wysokich obrotach jest od pęczka.. ale mój wymaga szerszego opisu. Kilka dni temu wziąłem się za wyczyszczenie przepustnicy w matizie (99 rok 130kkm). Nagaru było co niemiara. ale po kolei. Odpiąłem wtyczki od silniczka krokowego i od czujnika położenia przepustnicy (jeśli to ma jakieś znaczenie - nie zdejmowałem żadnych klem z aku więc wszystko było jakby

będę dopiero wiedział po 16stej jaki dokładnie wiem tylko tyle że marchewa świeci.. ten map sensor wymienialiśmy wczoraj - na innym były takie same objawy.. jeśli wężyk będzie zatkany to będzie takie wysokie obroty zbierał

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] wysokie obroty po wymianie akumulatora

witam... mam o was takie pytanie zaostawilem na swiatłach mojego matiza na noc akumulator padł naladowalem go przez noc i jak go podłączyłem to ładnie zapalil ruszyłem do pracy i zauwazylem ze cos sie dzieje z obrotami sa badzo wysokie pierw falowaly a teraz sa wysokie probowalem linke od gazy zmniejszyc ale nic nie dalo... co moze byc przyczyna przed naladowaniem akumulatora wszystko bylo dobrze... dziekuje za pomoc)

Po prostu odłączając akumulator zresetowałeś ECM. Możesz zaprogramować obroty biegu jałowego wg manualu z kompendium wiedzy albo przez kilkadziesiąt kilometrów przyzwyczaić się do falujących jałowych obrotów. Z czasem ECM sam zaprogramuje wolne obroty na poziomie ok. 850 obrmin.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty na gorącym silniku.

Mam problem od kilku dni z matizem. Po odpaleniu wskakuje na obroty przynajmniej 3tys po chwili obroty są jakby normalne ale bardzo falują i rzuca silnikiem. Podczas jazdy jest ok. Przepustnica czyszczona krokowiec wymieniony na drugi. Programowałem obroty tak jak w opisie ale nic nie dało. Co to może być

Widzę że nikt nie chcę pomóc. Kupiłem nowy krokowiec w daewo. Obrotami już nie rzuca ale po nagrzaniu silnika. Na wolnych dalej ma wysokie obroty jak na zimnym. O co chodzi

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Za niskieza wysokie wolne obroty oraz prychanie z w

Witajcie. Mam pewien problem z matizem i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Problem polega na tym że nagrzany silnik zostawiony na wolnych obrotach (które mu troszkę falują) trochę prycha z wydechu tzn co jakiś czas robi takie głuche puch puch tak jakby miał wodę wyrzucić z wydechu. Druga sprawa że czasem wchodzi wg mnie na nieco wyższe obroty na teoretycznie wolnych obrotach... Co to może

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] wysokie obroty po odłączeniu akumulatora

Mam pytankood jakiegoś czasu gdy ściągam kleme za każdym razem musze programować obroty bo są za wysokie.Co to może być za przyczyna moze jakiś bezpiecznikW cześniej po odpięciu akumulatora auto pracowało normalnie i nic nie trzeba było programować

A co dziwnego w wysokich obrotach jeśli resetujesz kompa Jeśli odłaczałeś kleme i potem były normalne obroty to jedno jest pewne musiala być ostra temperatura na zewnątrz. U mnie przy upałach tych 30 paro stopniowych po resecie kompa obroty się trzymały ok 900. Teraz w takich temp normalne że obroty są z deka wyższe.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [matiz] szarpie przy przyspieszaniu zamulony wysokie obroty

Witam przy przyspieszaniu takim zwawszym mietek zaczyna szarpac - dlatego ostatnio zaczalem jezdzic bardziej ekologicznie bo mnie to szarpanie wkurza... ale jak chce sie kogos wyprzedzic to jednak trzba szybciej przyspieszyc a tu szarpie i w ogole jest jakis zamulony. Ale to nie zawsze czasami zazwyczaj jak jak jest zimno na dworzu albo wilgotno tego nie ma jezdzi jak nowy nie szarpie i dobrze przyspiesza

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wysokie obroty

Witam mama problem z moim matizem... moje auto jest po wypadku było uderzone z przodu z prawej strony... jak go złożyli do kupy to po zapaleniu odrazu wchodzi na maksymalne obroty- silnik wyje jak w wyścigówce... Czy ktoś może ma pomysł co to może być... Z góry dziękuję za pomoc Pamietaj o tagach i staraj sie nie uzywac wielkich liter w temacie - Bradley

witam miałem podobny problem z wysokimi obrotami w matizie po czyszczeniu silniczka krokowego.Rozwiązaniem problemu okazało się- ustawienie obrotów biegu jałowego(wlaczyc zaplon na 10 sekund-wylaczyc-obrocic walem korbowy (nie uruchamiajac silnika)-nastepnie uruchomic silnik i po problemieobroty powinny się ustabilizować. pozdro.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi