części samochodowe nanodatex

lancia delta przepustnica

Samochody związane z zapytaniem lancia delta przepustnica

Pytania i odpowiedzi: lancia delta przepustnica

LANCIA Delta - Przepustnicav w 1.6 16V HPE

hello - ahoj Přemlm jak mm pst- polsky neumm( Mm mal problm s klapkou. Motor je ten nověj typ s plastovm snm. krtc klapka m v sobě jak krokomotorek tak potenciometr. D se koupit ten motorek zvl Zatm jsem viděl jen na hlinkov sn Nemte zkuenost Děkuji. Snad budete rozumět. ---------- Ja potrzebować kupić samotny silnik krokowy do przepustnica (klapa). Jak na fotografia. Dziękować za rada httpwww.postimage.orgaV3IQO0.jpg[img]

Dziękować ale ten httpphotos01.allegro.plphotosoryginal3460492346049280 ide jedynie do stary motoryzacja z aluminium pokrycie. Móje motoryzacja ma plastyczny pokrycie. A tam jest inna przepustnica a silnik krokowy.

nikt nie umieć sobie poradzić nowa komplet przepustnica kosztuje ciężkie pieniądze

jeżeli silnik 1.6 16V masz po 98roku to musisz kupić całą przepustnicenie wymienisz samego silniczka krokowegomiałem kiedyś w swojej to samo(1.6 16v z 99roku) i musiałem kupic przepustnice za 350zł. silniki 1.6 16V po 98roku(chyba od połowy 98r.) mają plastikowy kolektorprzepustnica będzie ci pasowała od fiata po 99roku(multiplabravobravastilo do 2001roku)oczywiście z silnikami 1.6 16V

FIAT dokonał zmiany silnika w modelach po 98roku(m.in plastikowy kolektor i zespolona przepustnica ).musisz wymienic całą przepustniceinaczej nic nie zrobisz niestety bo nagłowiłem sie dużo. trzeba szukac po rozbitych fiatach tych przepustnic tylko nie mówic że do lancii bo wtedy cena o 100-150zł wyższaa jak sie powie że do fiata to niższa evil tacy handlarze...jak usłysza że lancia

LANCIA DELTA II Delta II 20 16vT - zawór regulacji wolnych obrotów

oryginalny zawór padł. Włożyłem zawór z silnika 16v NA ale wydaje mi sie że się wiesza. Ktoś wie z czego jeszcze można dopasować zawór

Cześć podaje Ci spis numerów om tej części i wykaz samochodów do jakich pasuje Numery OE Marka 60808200 ALFA ROMEO 7740101 ALFA ROMEO 60808200 FIAT 7740101 FIAT YB09853 FORD YB09853 FORD 60808200 lancia 7740101 lancia 213716000702 MAGNETI MARELLI VAE01 MAGNETI MARELLI VAE06 MAGNETI MARELLI VAE0602 MAGNETI MARELLI VAE0602 MAGNETI MARELLI Auta Marka ALFA ROMEO Model 155 (167) Typ 2.0 16V Turbo

Zobacz Gaźniki, przepustnice do LANCIA DELTA

LANCIA DELTA II Delta II i inne - skalowanie linki gazu

Pytanie narodziło mi się przy delcie ale może dotyczyć każdego samochodu z linką od gazu. Moja druga delta 1.8 8v to wersja 90-konna - czyli jak już mądrzy wymyślili ma ogranicznik otwarcia przepustnicy i podobno tylko tym się różni od wersji 105-konnej. Sam ogranicznik otwarcia usunąłem i obracając samą przepustnicę da się ją otworzyć całkowicie. Natomiast dalej po wciśnięciu

LANCIA Lancia Delta GT i.e. - MarcinCe

Witam Wspaniały samochód za śmieszne pieniądze - GT i.e. 90KM 1992 delta stała nieruszana i zapuszczona 4 lata pod SKP gdzie pracuje znajomy. I to właśnie od jednego z diagnostów nabyłem pierwszą Lancię. Mam nadzieje że uda się ją uratować. Była strasznie zastana na szczęście 200km i porządnie się rozruszała Póki co porobiłem drobiazgi oświetlenie zewnętrzne elektrykę prawej

LANCIA DELTA II Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM

Panowie - jak to w końcu jest Wiem że na pewnych rynkach ten silnik zamiast 103KM miał 90KM i wiem że było to kastrowane za pomocą komputera sterującego silnikiem. Wiem też że oba auta miały ten sam moment obrotowy i to samo przyspieszenie do 100kmh (choć niektórzy na zasadzie placebo twierdzą że 103KM wersja lepiej się odpycha) Różniły się tylko prędkością maksymalną. Pytanie

Chodzi o silnik taki jak Twój 16 16v . Sprawdz czy w dolocie nie ma żadnej zwężki i czy przepustnica otwiera się do końca to mogą być jeszcze różnice względem 103 koni.

Sam mam styczność z Deltą II 16 16V o mocy 90 KM (Tata nią jeździ) silnik jest identyczny jak w Fiacie Bravo Brava Marea. Próbowałem rozgryźć temat tych tajemniczych 13 KM które bym chętnie odblokował w samochodzie Taty. Z takich rozmów na forach nic konkretnego się nie dowiedziałem są tylko pogłoski że wtryskiwacze były inne że skrzynia inna (nie wiem jaki by to miało mieć wpływ

LANCIA DELTA II Delta II - Falujące obroty wahacze

Witam Zarażony makaronem (od siedmiu lat w alfie) zlitowałem się i zakupiłem za psie pieniądze (3 tys. zł) to cudo httpmoto.allegro.plitem614262144_la ... tanio.html Połowę wartości tego auta stanowią dla mnie jego fotele rewelacyjne Trzymają jak imadło i są dużo lepsze od tych w mojej alfie 156 2.5V6. Czeka mnie sporo pracy aby przywrócić ten egzemplarz do stanu godnego marki lancia.

Witam Dzięki za odpowiedzi. Szukałem na allegro właśnie wahaczy VEMA bo używałem ich w swojej alfie i się sprawdzały. Kupiłwm jakieś włoskie REMA (pewnie podróba VEMY ) zobaczymy co to warte. O tej technice programowania przepustnicy nie słyszałem (choć kumple z alfy TS coś tam wspominali ale nie wiedziałem że mi się to kiedykolwiek przyda - u mnie w V-ce jest elektroniczna przepustnica)

LANCIA Delta 2.0 T 16 V - Pitbull Rosso Monza by MiroMiglia

Witam wszystkich . Po spektakularnym sukcesie jaki osiągnęła moja delta w swoim debiucie na Ogólnopolskim Zlocie LKP w Sielpii przyszedł czas na małą autobiografię jak to na Miss przystało Pomysł zrodził się półtora roku temu po tym jak sprzedałem swoją pierwszą Deltę z silnikiem 1.6 16V. Auto prowadziło się nieżle ale trochę mało było w niej wigoru a apetyt na paliwo spory

Nowy rok kolejny Ogólnopolski Zlot .... i na tym kończy się rutyna rok po roku. Kto był to wie a kto nie to się dowie że na tegorocznym zlocie nasza delta postanowiła mocnym akcentem podkreślić swój udział ( wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy że to nowo nominowana vice-miss 2014 ). Wtedy nie doceniłem jeszcze tego wydarzenia ale z innego technicznego punktu widzenia . Otóż w wyniku uderzenia

LANCIA DELTA II Delta II 1.8 8v - jaki kąt otwarcia przepustnicy.

witam intersuje mnie jaki jest u was kąt otwarcia przepustnicy zwłaszcza w silniku 105 konnym. u mnie (90km) przy geju w podłodze otwierała sie na jakieś 45 stopni. ale po wybadaniu że potencjometr (od otwarcia przepustnicy) ma jeszcze zapas obrotu wziąłem szlifierkę i wyciąłem ogranicznik tak że przepustnica sie otwiera ładnie pod kątem 90 stopni. no i po jeździe próbnej stwierdziłem

Tak jak piszesz ja też mam 90KM i przepustnica otwiera się pod 45 stopni. Czytałem gdzieś na forum że to jest właśnie różnica między 105KM a 90KM że w tych mocniejszych otwierała się całkiem. Nawet mój mechanik przy remoncie jak to oglądał to mówił mi że raczej powinna otwierać się na full przy wciśniętym do końca pedale gazu ale jak go spytałem czy mi to wypiłuje to powiedział

no więc potrzebna nam szlifierka kątowa i klucz 13 nasadowy o cienkiej ściance takie coś jak na zdjęciu takie są przy małej grzechotce. najpierw ściagamy linke przkręcamy przepustnice ręką i próbujemy wyciągnac końcówke (strzałka) z tego czarnego plastiku jak sie uda to dobrze jak nie to wyciągamy spinkę można zaznaczyć w którym rowku była (czerwone kółko na dole) podciągamy

Kiedyś podstawiałem do mojej Dedry 101KM ECU z Delty 90KM nie zauważyłem spadku osiągów. U mnie przepustnica otwiera się praktycznie równolegle do strugi powietrza. Biorąc się za piłowanie trzeba by zwrócić uwagę na TPS bo można przedobrzyć i albo ECU nałapie błędów od przekroczonych wartości albo TPS będzie służył jako ogranicznik a tani on nie jest. Były wykonania 1.8 ie (ze starym kolektorem inną przepustnicą bez EGR itd) których moc sięgała prawie 110KM.

Makek zobacz w eperze części silnika 90 i 105KM sa takie same (komputer wałki rozrządu itp.) no i czuć przy wyższych obrotach przyrost mocy i v-max większy. a co do TPS sprawdzałem jego kąt obrotu i mimo wypiłowania ma jeszcze zapas więc napewno nie posłuży jako ogranicznik. własnie u Ciebie otwiera sie prawie równolegle a u mnie przedtem nie tylko 45 stopni. a co do miksera przed przepustnicą

LANCIA DELTA II Delta II - falowanie obrotów

Witam kolegów wcześniej pisałem o zapowietrzjącym się baku paliwa do końca tego nie zrobiłem bo nie wiem co jeszcze mam wymienić ale dzisiaj pojawił się nowy problem nie wiem czy jest powiązany wjeżdżając do garażu zapaliła mi się lamka od wtrysku zgasiłem samochód i odpaliłem zpowrotem a tu obroty falują 15002500 nie pomogło naciśnięcie gazu zgasiłem odpaliłem i to samo nie wiem co mam robić. Norbert wrocław

Witam Zobacz czy na rozgrzanym silniku przepustnica opada prawie do zderzaka - jeżeli tak to fałszywe powietrze (najbardziej podejrzany króciec pierwszy od lewej - może być nadłamany widać gdy zajrzy się pod filtr) jeżeli natomiast przepustnica odstaje od zderzaka ok. 6-10mm to problem zespołu silnika krokowego. Najczęściej zawodzi suwakowy styk wyłącznika wystarczy przeczyścić. Pozdrawiam

LANCIA Nuova Delta - nie pali na benzynie

witam otóż mój problem wygląda następująco - po wymianie silnika moja delta 1.8 8V nie chce chodzić na benzynie - na gazie chodzi jak ta lala pompa nowa ciśnienie na listwie wtryskowej ok 2.7 bar a ona nic silnik kupiłem niemal kompletny i tak jak był został wsadzony - stał nieużywany około 2-3 miesięcy i pytanie.............czy możliwe jest że wtryski mogły przestac działać jak

do wtryskiwacza. Słychać pięknie jak cykają jeżeli napięcie dochodzi a wtryskiwacz jest zablokowany to łatwo to sprawdzić. Wtryskiwacze połączone są równolegle rezystancja całości ok 4 ich zasilanie jest przez przekaźnik na podszybiu natomiast masą steruje ECU. Złącze wszystkich czterech wtryskiwaczy znajduje się pod przepustnicą. Kolektor wtryskiwaczy tak jak napisał lancia1969

LANCIA DELTA II Druga Delta II Bichonia

To już trzecia moja lancia - po pierwszej Delcie którą rozbiłem i Kappie z która rozstawać się na razie nie zamierzam. Samochodzik przeznaczony jest generalnie dla mojej żony - jako samochód do nauki jazdy (Kappy turbo się boi...) ale że jeszcze prawka nie zrobiła to od czasu do czasu ja Delciną pojeżdżę. Konkrety - silniczek 1.8 8v wersja 90-konna (stuningowana ale o tym poniżej).

Chciałem zrobić fotki ale nie sprzyja aura. W dodatku brudas straszny a nie chcę myć w tych temperaturach bo mi wszystko zamarznie. Za to miałem okazję potestować ją troszkę na autostradzie. No cóż po przesiadce z Kappy to troszkę mocy brakuje przyśpieszenie nie powala. Żebym jechał te 140 to musiałem mieć cały czas pedał gazu w podłodze. Za to po takiej jeździe spodziewałem się

LANCIA DELTA II Delta II 1.8 - rain

Zaczęła jako Złotko u Urszuli teraz jest u mnie. I jest moja i nie oddam Nie będę powielał informacji z tematu Uli. Do zrobienia kilka drobiazgów. Ale za to daje świeżą fotkę i będę notował zmiany Generalnie mój comeback do LKP od kiedy sprzedałem Lybrę a kupiłem 156. delta docelowo miała być łącznikiem miedzy 156 a czymś nowym ale chyba zostanie na dłużej razem z następcą Alfy. Swoją drogą 156 ma numery DW161RL a delta DW162RL Fajny bajer

Też chciałem wymienić instalację na sekwencję nawet kupiłem nową gumę łączącą tłumik szmerów z przepustnicą w której siedzi mikser ale nie zdążyłem Gdyby kolega rain był zainteresowany tą gumką to mam ją jeszcze gdzieś w garażu.

LANCIA DELTA II Delta II 2.0 - rura dolotu powietrza

Witam mam pewien problem z dolotem powietrza a więc posiadam Lancie Deltę 2.0 i chodzi mi o pierwszą rurę dolotu tą nad chłodnicą. Rura przez poprzedniego właściciela została ładnie obcięta jakimś brzeszczotem i nie mam pojęcia jak wygląda oryginalny wlot powietrza na początku tej rury. Mógłby ktoś podesłać jakieś foto Rurę zaizolowałem i wypuściłem przewód przez który

OK to jeszcze jedno pytanie kontrolne - na benzynie też gaśnie po wysprzęgleniu Wygląda mi to na ten sam problem co u mnie (też LPG II generacji). Źle zrobiona instalacja gazowa. Z tego co doszedłem po złożeniu w całość tego co opowiadali mi różni gazownicy z prawami fizyki i własnym doświadczeniem - w przypadku gdy wlot fabryczny od chwytu nad chłodnicą powietrze jest w pewnych specyficznych

Na benzynie jest w porządku ale benzyna jest wtłaczana przez wtryski więc powietrze nie ma większego znaczenia. Gaz wtłaczany jest przez układ dolotowy gdzie wtłaczana jest mieszanka gazu z powietrzem. Dlatego też gazownicy ograniczają dopływ powietrza po założeniu gazu. A po wysprzęgleniu dostaje więcej powietrza i mieszanka jest na tyle uboga że gaśnie. Ostatnio pękła mi rura między

LANCIA DELTA II Delta II - problem z dolotem powietrza

Chcę zamienić filtr stożkowy na seryjny. Podczas montowania obudowy filtru napotkałem na problem z miejscem. Dolot powietrza pomiędzy przepustnicą a filtrem jest za długi żeby zmieścić tam oryginalny filtr. Winny temu jest mikser który przedłuża rurę o kilka centymetrów. A jeszcze chciałbym włożyć tak klapkę przeciwwybuchową która też pewnie wydłuży całość o kilka centymetrów.

LANCIA DELTA II Delta II 1.8 - traci obroty i gaśnie

Mam problem z moją Deltą 1.8 benzyna gaz 94 rok. W czasie jazdy szczególnie przy szybkim dochamowaniu do skrzyżowania auto traci obroty i czasem gaśnie. Auto trzyma ładnie obroty a czasem lecą poprostu do zera. Przy odpaleniu na zimno muszę chwilę przygazować żeby nie gasł. Wygląda to tak jakby silnik krokowy nie zawsze dobrze regulował obroty ale niestety po wymianie silniczka problem

A przepustnice czyściłeś jak wyjąłeś silniczek krokowy moim zdaniem to wina układu przepustnicasilnik krokowy ewentualnie potencjometr przepustnicy lub jakieś lewe powietrze.

LANCIA DELTA II Delta II 1.8 - brak mocy

Witam jak w temacie delta II 1.8 v8 90 km brakuje jej mocy i to stanowczo ma może 50% tego co powinna miec. Poza tym pali jak szalona ok 18 l lpg. a Bp niewiele mniej 13l . to dopiero pierwsza wada. Na zimnym silniku nie trzyma wolnych obrotów na Bp i lpg . Wyprzedzając pytania powiem co było sprawdzone. 1. Rozrząd 2.Świece 3. Przewody WN 4.kilkakrotna diagnoza w warsztacie na programie TEXA

kont otwarcia przepustnicy w tym silniku akurat jest ok. Uczepiłbym się czujnika otwarcia przepustnicy. O ile się nie mylę są tam 3 kable z czego jeden to masa drugi to napięcie a trzeci to sygnal napięcie powinno miec ok 12v a sygnal 5v sprawdź czy się zgadza następnie czy działa właściwie musisz włączyć zapłon podpiąć się miernikiem nie odłączając tego czujnika i poruszać przepustnicą a następnie zwrócić uwagę czy napięcie się zmienia na mierniku

LANCIA DELTA II Delta II - obudowa filtra powietrza wtryskiwacz

Witam W związku z aktualna porą roku zabrałem się za lekki remont pod maską. Wymiana cewki przewodów czy świec to nie problem. Potem zabrałem się za obudowe filtra powietrza żeby wymienić rurę łącząca przepsustnicę (tak to sie chyba nazywa - taki duży badziąg przed filtrem pow.) z czymś z tyłu za wtryskiem paliwa. Przy ściąganiu tej obudowy zauważyłem że od spodu jest taki

To jest odma czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika. Ze względów ekologicznych olej jest wprowadzany znów do silnika i jest spalany smarowana też jest przepustnica ale ogólnie przez ten olej wszystko w okolicy samego kolektora dolotowego jak i w nim jest w oleju w szczególności jeśli z odmy leci sporo oleju. Można ją wypuścić pod auto i mieć czyściej w silniku lub zostawić tak

LANCIA DELTA II Delta II 1.6 16v - gaśnie przy włączonej klimie

Nie zawsze ale zdarza sie że auto zaczęło mi gasnąć w czasie jazdy na klimie poprostu po wrzuceniu na luz obroty spadają do zera. Krokowiec wyczyszczony przepustnica jest ok obroty nigdy nie falowały i nie falują normalnie sie podnoszą po włączeniu klimy. Co jest

LANCIA DELTA II Delta II 1.6 - wysokie obroty

mam taka mala zagwostke...mianowicie czy u was przy 90-100kmh tez jest az 3tys.obrmin mam silnik 1.6 75KM do tego dodam ze niskie obroty trzyma ok. meczy mnie gdyz w zadnym aucie z tak duzym silnikiem nie mialem takich obrotow...

u mnie w omedze jest pod przepustnicą taka mała śrubka ogranicznik przepustnicy żeby zanisko nie opadała i można pokręcić i wtedy obroty wzrastają albo sie obniżają w zależności w która strone kręcimy a nie wiem jak to w lancii twojej bo tego silnika w życiu na oczy nie widziałem zresztą w moim tez nie wiem jak jest

LANCIA DELTA II Delta II 1.6 - wysokie spalanie

Witam Jakiś czas temu zakupiłem Lancie Deltę 1.6 i.e. . Ostatnio pojawił się problem z wysokim spalaniem. Może po kolei Na kołach przyjechała z Berlina. Zatankowałem za 12 Euro i udało mi się na tym przejechać ponad 200km przy średniej prędkości 130-150 kmh (max wtedy był 180). Niestety przez niedopatrzenie niedawno spadł mi pasek rozrządu szczęśliwie nie spowodowało to poważnych

LANCIA DELTA II Delta II - 20 16v - Dużo za duże spalanie

Moim problemem jest zdecydowanie za duże spalanie tzn. 19l100 km a wcześniej paliła 11l100km. Zdaniem kilku osób jest to zbyt duża różnica aby była to sonda lambda. Pokazuje ona napięcie 03 v co zdaniem schaba może byc skutkiem a nie przyczyną. Kolejną sprawą jest czujnik temperatury był to kolejny pomysł ale przed chwilą go sprawdzałem i opornośc wraz ze wzrostem temperatury silnika

Wtryski sprawdzone są szczelne regulator ciśnienia paliwa jest ok. Wszyscy piszą sonda sonda ale jest to duża różnica ostanio dwie świece miały inny kolor niż 2 pozostałe stąd moje niestety błędne przypuszczenie o wtryskach. Jutro jeszcze raz sprawdze świece bo zamieniłem je miejscami. Plusem jest to że nie wiedziałem do końca jak wyjąc wtryski (już wiem) i rozebrałem cały dolot

LANCIA DELTA I Delta 2.0 - skladam silnik i mam problemy. Pomozcie

Witam Ciągle składam swój silnik. Na chwile obecna utknąłem w kilku miejscach. Pierwszy to pasek napędu walków balansujących. Niby mam schemat ale za nic nie mogę znaleźć znaków. czy będzie straszna tragedia jeśli zaloze to zle lub nie zaloze wcale Druga sprawa to wszystkie wężyki itd. Rozbierałem to dawno i niestety zapomniałem gdzie co szlo... Poratuje mnie ktoś serwisowka do Tipo 2.0 lub fotkami spod maski

Naturalnie 16v. Okolice termostatu by mnie interesowały bo tam jest najwięcej rurek i nie wiem czy wszystko podpiąłem jak należy. przepustnica również (dwa cienkie wyjścia pod spodem). Silnik odpalił httpwww.youtube.comwatchvajDqpVZtGNA&featurechannel_page

dałem sobie rade. httpwww.youtube.comwatchv0SxwDYYdhbM Pytanie za sto punktów. Od lewej strony (pasażera) komory silnika ida dwa przewody. Najpierw gumowe później plastikowe. Jeden jest czarny a drugi niebieski. Jeden pasuje do kolektora drugi (niebieski) dochodzi aż pod przepustnice. Pod przepustnica są dwa wyjścia. Jedno zapewne jest przeznaczone dla tego przewodu ale które Drugie zapewne

Witam. Właśnie mam ten sam silnik na warsztacie u mechanika i to co gdzieś wyczytałem na forum(czyli że w silniku 90 konnym nie otwiera się do końca przepustnica) zgadza się z rzeczywistością. Po zdjęciu dolotu powietrza i otworzeniu ręką przepustnicy widać że otwiera się lecz nie do końca. Można powiedzieć że zamiast pochyłu 90 stopni łapie góra 50. A mam oczywiście 66KW (90KM)

zauważyłem właśnie kiedyś z tą przepustnicą ale myślalem że skoro silnik i tak się wkręca do końca to chyba to nie to ale skoro tak to spróbuje mam warsztat więc nie ma problemu tylko że mam wcześniej mikser od gazu założony to chyba niewiele mi to pomoże. a co do przymulonego auta no to zakładając że elektronika jest wporządku jeszcze dużo robi katalizator rozmawiałem z znajomym

LANCIA DELTA II Delta II - wolne obroty

Witam. Mam problem z wolnymi obrotami bo silnik po chwili gaśnie.Jak dam wyższe obroty to działa poprawnie . Autko to N.delta 16 94

Witam Właśnie przed chwilą (tak ze dwie godzinki temu) usunąłem taką awarię w rodzinnej N.D. Tu przyczyną był ukruszony króciec - pod obudową filtra powietrza przy podstawie wtrysku. Zobacz może też coś się na przewodach podciśnienia rozszczelniło. Drugie potencjalne miejsce to włącznik pod przepustnicą - patrząc od przodu auta - linka gazu pociąga dźwigienkę która obraca oś

Witam Jeżeli jest brak reakcji na wypięcie wtyku z silnika krokowego to duże prawdopodobieństwo że silniczek ten stanął. Ale sprawdź jeszcze dokładnie czy załącza się ten włącznik pod przepustnicą (czarny plastik z widoczną sprężynką). Spróbuj go lekko docisnąć i zobacz czy coś się zmieni. Pozdrawiam

A ja tak zapytam co to za kruciec wystaje pod przepustnica i czy moze to jest jakas rurka do ktorej cos powinno byc podlaczone wink

nie dawno miałem podobny problem z obrotami na wolnych przygasał tylko od wyrysku nie było sygnału na desce odłączanie klem i czyszczenie wszyskiego co się dało nie pomodło więc wylądowałem we ASO Fiat 150 zeta wydałe i okazało się uszkodzona 2 ścieżka na potencjometrze przepustnicy nowa część do dostania tylko w komplecie z całą przepustnicą za 2000 PLN nerwus Na szrocie kupiłem używkę potencjometr wymontowałem i jest

LANCIA Delta 1.8ie 103km LPG - za wysokie obroty - nie krokowy

Witam- mój problem to zbyt wysokie obroty- około 35 do 4tyś - ale dopiero po nagrzaniu się silnika. Niezależnie od tego czy silnik pracuje na gazie czy benzynie. Deltę kupiłem dopiero wczoraj - wcześniej miałem dedrę 1.6 i niestety tematyka nie jest mi aż tak dobrze znana więc proszę o pomoc. Poprzedni właściciel twierdzi że wymieniał silniczek krokowy i przepływomierz. Filtry i płyny wymieniał na czas więc nie do końca wiem gdzie szukać dziury

może przepustnica być nieszczelna po strzale LPG (skrzywiona oś) czujnik temperatury silnika proponuję sprawdzić

LANCIA Delta - Mam inny silnik niz myslalem...

Witam Wczoraj zostawilem moją delte znajomemu mechanikowi do malego remontu zawieszenia i wymiany rozrzadu. Dzisiaj chwila spotkalem sie z nim na piwie i mial dla mnie zaskakujaca wiadomosc... Zabral sie za wymiane rozrzadu a tam uklad zupelnie inny niz katalogowy. Okazalo sie ze mam dwa paski zamiast jednego a jak przeszperal wszystkie katalogi po numerkach starego paska doszedl do tego ze mam silnik

Wszystko wskazuje że to 1.8 8v 792 mm skoku tłoka (sposób ze słomką). 2.0 z taką górą to rzadki silnik Dedry w automacie miały coś takiego ten ma rurę rezonansową (przed przepustnicą) a w 2.0 jej nie było. Ale jeżeli to przeszczep to wszystko jest możliwe.

LANCIA Delta nuova - problem z wolnymi obrotami w 1.8 8v

wiem że było to wiele raz poruszane ale nie znalazłem jednoznaczej odpowiedzi. mianowicie mam taki problem odpalam rano afto ssanie fajnie chodzi spada z 1200 na 900 i chodzi. no i jade wtedy giną wolne obroty tak samo sie robi przy jeździe w trasie jade ze stałą prędkością (80-90) wciskam sprzęgło i auto gaśnie. jeżeli przy spadku z obrotów nacisne gaz z dwa razy wtedy ładnie trzyma.

tankowałem na wilu stcjach i nic sie nie zmieniało poza tym na gazie i benzynie robi tak samo. spróbuje z przepustnica dziś ją wymontuje i kompleksowo oczyszcze. spróbuje jeszcze krokowca rozebrać i dokładnie wyczyścić i nasmarowac.

Przykładowe oferty części samochodowych lancia delta przepustnica

  • LANCIA DELTA 1.8 16V 94R PRZEPUSTNICA - Zielona Góra (30.00PLN)
  • LANCIA DELTA 2.0 2,0 16V przepustnica VAT - Szczecin Stobno (99.00PLN)
  • PRZEPUSTNICA PALIWA LANCIA DELTA 93-99r II - Milicz (90.00PLN)
  • Przepustnica Lancia Delta 1.6 93-99r. - ZGIERZ (100.00PLN)
  • Przepustnica Lancia Delta II Dedra 1,8 16V GT - Kraków okolice (145.00PLN)
  • PRZEPUSTNICA LANCIA DELTA MITO BRAVO 1.6 M-JET - PRZEŹMIEROWO/BATOROWO (110.00PLN)
  • LANCIA DELTA 2,0 16V PRZEPUSTNICA 93-99 I INN - Gdynia (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi