części samochodowe nanodatex

honda civic wyciszenie maski

Samochody związane z zapytaniem honda civic wyciszenie maski

Pytania i odpowiedzi: honda civic wyciszenie maski

HONDA CIVIC Wyciszenie wygłuszenie EJ9

Czy ktoś z Was wyciszał swoją H Mam tu na myśli wyciszenie nie tylko pod audio ale wyciszenie dla komfortu. Co warto wyciszyć Drzwi maskę tylne nadkola I czym najlepiej wyciszać Matą bitumiczną filcem mata ala gąbka...

Dla komfortu to bym zaczął od podłogi. Maty boll czy app wystarczą. Zwykłe bitumiczne po 5zeta za sztuke. Do tego tylne nadkola i boczki z tyłu plastikowe pasażerów. Jak to zrobisz to powinno być lepiej. Pozniej poszukaj wygłuszenia maski. Na koniec chyba drzwi bym zrobił. Czym wygłuszyc Patrz co wode moze ciagnac. I unikaj tego w miejscach gdzie moze byc woda. Za 200 zeta kipisz jakies

HONDA CIVIC Wygłuszenie maski silnika

Otóż nie mam w moim civie pod maską maty wyciszajacej (w manualu wyczytalem ze po prostu nie w kazdej wersji ja montowano). I tak sobie mysle ze moze jest jakis tani material ktorym mozna by wyciszyć komore silnika. Robił ktos cos podobnego Cos polecacie Jesli nie bylyby to duze koszty to mozna by to zrobic... Z gory dzieki za wszelkie info

no chyba b16 na ciut wieksze obroty sie wkreca wiec bedzie glośniej a jak ktos chce wyciszenie do G to sprzedam swoje

Zobacz Maski, elementy wygłuszające do HONDA CIVIC

HONDA CIVIC I Oslona pod silnik i wygłuszenie maski

Witam Przeszukalem forum ale nieznalazłem satysfakcjonujących odpowiedzi. Sprawa następująca. Moja Hanka niema ani wygłuszenia maski pod silnikiem nieposiada takze oslony (wylaczajac ta mala oslonke plastikowa pod zderzakiem. Znalazlem na alledrogo nastepujace elementy Wygluszenie httpwww.allegro.plitem486772413_...yciszenie.html Oslona httpwww.allegro.plitem484039562_...zy_diesel.html Zatem pytanie

Powiem ci szczerze ze tez zastanawialem sie nad tym wygluszeniem. Ale stanelo na tym zo to chyba niewiele raczej daje a juz bynjmniej w srodku (tak mi sie wydaje) a o to mi glownie chodzilo. Nie wiem dlaczego w niektorych jest to wyciszenie a w niektorych nie i od czego to zalezalo. W vti to chyba bylo we wszystkich a potem nie wiem

Witam mam wygłuszenie pokrywy silnika. Wpływu na wyciszenie nie zauważam natomiast silnik szybciej osiąga swoją temperaturę. Jesienią i zimą to istotne chociażby ze wzgl. na spalanie. Pozdrawiam Sven -- VII gen EU7 5d hbk D14Z6

HONDA CIVIC VI Pozoiom hałasu w 1.4 iS 97

Witam jaki jest poziom hałasu w Waszych hondach U mnie jest na tyle głośno że jest to po prostu dokuczliwy hałas (buczenie). Po 15 minutach spuszczam nogę z gazu aby po prostu wyeliminować buczenie i trochę odpocząć. Słuchanie radia nawet nie wchodzi w grę. Kumpel twierdzi że te auta po prostu tak mają. Nie chce mi się w to wierzyć. Podejrzewam że to tłumik Nie znam się zbytnio więc pytam Was Pozdrawiam

Zamieszczone przez kebab666 15 lat temu gdy autko było nowe na pewno chodziło cichutko Raczej niema co porównywać. Pamiętaj że projekt 5D to poniekąd zmodyfikowana honda Domani która wyszła w Japonii bodaj w 92 roku. Wtedy byłe inne czasy nie stawiano aż tak na wyciszenie wnętrza czy nawet jakoś szczególnie na bezpieczeństwo bo po prostu klienci jakoś specjalnie się tym nie interesowali.

HONDA CIVIC Sposoby wyciszenia silnika

witam.. zastanawiam się nad eliminacją hałasu w civicu 6 gen 3d htb który troszkę mnie drażnik (zwłaszcza przy predkosci 120kmh). Czy oryginalna mata mocowana pod maskę jest naprawdę tak mało skuteczna o której mowa jest w innych postach. Być moze należałoby się skusić na wytłumienie maski (np. Dynamat)wytłumienie przegrody. Jak naskuteczniej sobie poradzić z tym problemem. Prosze o sugestie

Moze ktos wie czy mata bitumiczna na pokrywe maski duzo wplynie na wyciszenie silnikaodglosow idacych do wewnatrz kabiny podczas jazdy zwlaszcza przy wiekszych obrotach planuje kupic na szrocie od jakiegos innego autka taka mate i ja odpowiednio dopasowac do mojej civic lecz najpierw chcialbym sie dowiedziec czy warto czy to cos zmieni Jazda na dluzsze trasy jest zlekka dokuczliwa odglos silnika trafia

HONDA CIVIC Osłona komory silnika od dołu

Witam Jak w temacie. Silnik 15. Macie jakieś opinie Ktoś ma coś takiego Standardowo czegoś takiego chyba nie montowali ale w niektórych samochodach coś takiego się dodaje. Zalety to np. mniejszy opór aerodynamiczny mniejsze zużycie paliwa szybsze doprowadzenie silnika do właściwej temp pracy mniejsze zabrudzenia komory silnika. Ale czy np nie zagotuję silnika w lecie przy wysokiej temp Proszę o opinie.

Taka osłona szła w wersji 20 TD. W benzynie jest osłona na długości od zderzaka do kolektora. Moim zdaniem taka osłona w dieslu jest potrzebna właśnie jeśli chodzi o temperatury (zima). Co do czystości komory... Polemizowałbym. Ja mam osłonę standardową (krótką) silnik nigdy nie był myty a nie jest jakoś tragicznie zasyfiony. Można powiedzieć że przykurzony. Moim zdaniem nie ma

To wyciszenie maski coś się przykleja do maski

Zamieszczone przez grmi To wyciszenie maski coś się przykleja do maski Ale po co jak mata jest standardowo Chyba że jakaś bardziej kompletna bo mniej więcej nad zbiorniczkiem płynu do wspomagania nie ma maty i jeszcze w którymś miejscu.

HONDA CIVIC V EG5 - D16A9 Frankenstein

MODEL 1992 HB EG5 SILNIK B16a2 UKŁAD DOLOTOWY ssacy z ITR Powerrura dostarczenie zimnego powietrza ze zderzaka UKŁAD WYDECHOWY 4-2-1 tody na pełnym przelocie z końcowym twin loopa ELEKTRONIKA P28 stojenie by grafix - w trakcie UKLAD NAPĘDOWY S80 z krótką 4ką sprzęgło exedy racing ZAWIESZENIE koni1130 rozporka przód rozporka tył doł c-pillar reg wahacze tylne buddy club p1racing UKŁAD

a dziękuje wszystko oka generalnie rozpocząłem sezon od trackdaya na uleży i testowaniu śmietnikowych opon 2 fotki dla potomnych (z pozdrowieniami dla pilotów) filmy httpwww.youtube.comwatchvwJxhA...eaturechannel httpwww.youtube.comwatchvdmSIln7HyOg a co do mechaniki .. Auto dostało kilka fantów o których pisałem wcześniej czyli chłodnice oleju B&M racing przewody samco sport i msd

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic wyciszenie maski

  • HONDA CIVIC 97-00 5d WYCISZENIE WYGŁUSZENIE MASKI - Marki (95.00PLN)
  • HONDA WYCISZENIE MASKI ACCORD CIVIC JAZZ - LUBLIN (150.00PLN)
  • HONDA CIVIC UFO 2007 WYCISZENIE MASKI - LUBLIN (90.00PLN)
  • HONDA CIVIC 5D 1995-2000r WYCISZENIE MASKI HONDMAR - Marki (89.00PLN)
  • Wyciszenie Wygłuszenie Maski Honda Civic VII 3D 03 - Warszawa Radzymin (150.00PLN)
  • HONDA CIVIC 97-00 5d WYCISZENIE WYGŁUSZENIE MASKI - Marki (95.00PLN)
  • HONDA WYCISZENIE MASKI ACCORD CIVIC JAZZ - LUBLIN (150.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi