części samochodowe nanodatex

honda civic weze wody

Samochody związane z zapytaniem honda civic weze wody

Pytania i odpowiedzi: honda civic weze wody

HONDA CIVIC Aerodeck VTi - Węże wody Mishimoto

Cześć Potrzebuję informacji który zestaw węży chłodniczych Mishimoto podejdzie do Aerodecka z silnikiem B18C4. Zestaw który kupiłem - MMHOSE-CIV-92B16 Bodajże nie bardzo pasuje. O ile dolny wąż założony bez problemów to górny nie podejdzie niestety. Ktoś montował u siebie wie który zestaw jest odpowiedni

napisz do radka tymeckiego. On ma chyba te węże.

HONDA CIVIC Koniec pompy wody

silnik to D14A8 Od kilku dni zauważyłem takie oto zjawisko. Podczas normalnej jazdy zarówno na wysokich jaki niskich obrotach wszystko jest ok. Przy prędkościach rzędu 150kmh również. Natomiast podczas stania w korku lub zwykłym staniu na wolnych obrotach po mniej więcej minucie zaczyna rosnąć temperatura na wskaźniku do mniej więcej 34 (więcej nie dopuściłem odkręcając ogrzewanie

Zamieszczone przez reXio A termostat I na cholere ktos wymienial pompe wody przy 100.000 Jeszcze pewnie na zamiennik to se wlasnie pierdyknal 1) wentylator się włącza jak temp. rośnie 2) oba węże gorąca termostat otwiera Kolejna sprawa to fakt iż wzrost obrotów powoduje chłodzenie silinika co w przypadku termostatu by się raczej nie działo. IMO łopatki pompy są już mocno zdemolowane

HONDA CIVIC pompa wody

Cześć jestem nowy na forum.. dziś robiłem rozrząd rolka INA pasek Gates ale pompę dali mi Sakura... Znajomy zapewniał że to dobre pompy i nie ma potrzeby przepłacać.. ale.. niestety samochód łapie temperaturę sprawdzałem przed włożeniem nie miała luzów obracała się cicho nic nie wskazywało na to że może być to jakiś gażet jak ze sklepu wszystko po 5zł.. Macie jakieś doświadczenie

o nich różne opinie.. poza tym z okolic rozrządu wydobywa sie bardzo dziwny dźwięk na niskich obrotach kiedy auto stoi i nie dodaję gazu.. jestem załamany troche bo bardzo dbam o auto. Z japońską marka nie mam wiele wspólnego bo do tej pory jeździłem samochcodami z innej stajnie więc podpowiedzcie coś bo roboty było full a ja lubie jak wszytsko jest tip top dzięki pozdrawiam. P.S civic

HONDA CIVIC Temperatura wody w civicu

Cześć Jestem nowym posiadaczem civica i mam mały problem a raczej pytanie. Gdy przyjechała do mnie miała tak poniżej połowy temperature wody (jak na zdjęciu poniżej). Wymienili mi w serwisie rozrząd pompe wody nowy płyn chłodniczy. Jechałem dzisiaj 10 km do sklepu. Odpaliłem samochód odśnieżyłem i wskazówka temperatury była delikatnie ponad skala (ponad tą grubą kreskę) ruszyłem

Odpal zimne auto podnieś machę i co chwilę macajściskaj oba węże od chłodnicy (górny i dolny). Jeśli oba będą nagrzewać się jednocześnie to puszcza Ci termostat. Jeśli termostat jest sprawny do dolny wąż potrafi być zimny nawet po przejechaniu 10km jeśli na dworze zimno. Ja ostatnio wymieniałem termostat i po przejechaniu 1 kilometra mam już optimum na wskaźniku czyli połowę

Dzięki za rady bo ja zawsze jak wchodziłem ogrzewanie od razu na full na szybe przednią zaraz pójdę złapać za te kable żeby mieć jasność sytuacji. Odpalić i trzymać węże jak obydwa będą ciepłe to termostat do wyimany Poszedłem do hondy silnik zimny wszystkie kable zimne. Odpaliłem po chwili rura odchodząca do silnika do chłodnicy zrobiła się ciepła druga była zimna. Po dłuższej

Chodzi tylko o 2 węże... te grube. Jeśli górny robi się gorący a dolny dalej jest zimny to termostat masz ok. Edit zaznaczony na żółto - górny zaznaczony na czerwono - dolny

Wyżej dałem Ci jeszcze fote o które węże chodzi bo może źle sprawdzałeś.

HONDA CIVIC Wysokosc zamontowania chlodnicy (otowrow na weze)

D16z6 - wymontowalem bo chce wstawic inna (grubaska) i troszke przebudowac umiejscowienie jej tylko chyba wychodzi ten gorny otwor wyzej nic ten wlot w blok (z odpowietrznikiem). Starej juz nie mam i nie wiem czy tak powinno byc Patrzylem u kumpla w 7genie i ma mniej wiecej te otwory na 1 wysokosci a 5gena jakos nie moge namierzyc Sorka ale moglby ktos looknac jak powinno byc I jeszcze rownawczy musi byc wyzej (wlot rurki) niz poziom wody w chlodnicy

HONDA CIVIC Przegrzany silnik pompa wody czy coś innego

witam może ktoś mi doradzi bo ja już nie mam siły na ten samochód..a więc jakieś 15 miesiąca temu wysadziło mi uszczelkę pod głowicą oddałem głowice do zrobienia tj. planowanie szczelność zawory. planowanie 01 szczelność ok. tylko 30 tyś. temu tez robiłem uszczelkę. i teraz szlifierz doradził że może być krzywy blok i żeby założyć uszczelkę nie metalowa. tak też zrobiłem

HONDA CIVIC V Honda Coupe B16 SiR-T

MODEL honda civic Coupe Pro-Tec 1995r. SILNIK - B16A2 DOHC VTEC. - korby Eagle. - tłoki Wiseco. - panewki ACL. - pierścienie Wiseco. - szpilki głowicy ARP. - chłodnica oleju Mocal. - podkładka z termostatem Mocal. - olej silnikowy 300V Motul. - oil catch tank. - wtryskiwacze 560cc z EVO 9. - pompa paliwa Walbro. - akumulator Panasonic. - kable zapłonowe NGK. - świece zimne NGK. - map sensor

HONDA CIVIC grzeje sie na postoju

Witam mam problem z honda ktora wczoraj kupilem jest to civic VI hatchback 5d 1999r 14 90 KM. zagrzał mi sie jak stalem pod mc-drivem ( tzn wskazowka miala jeszcze jakies 6-7 mm do czerwonego pola od razu gdy to zobaczylem to odjechalem i samochod podczas jazdy na luzie schlodzil sie momentalnie na odcinku moze 400 metrow normalnie podczas jazdy mam chyba troche za niska temp bo wskazowka pokazuje

walczyłem dość niedawno i to kilka krotnie i uporałem się. Mogę ci pomóc ale musisz podać mi parę szczegółów. 1. Optymalna temperatura to jest 13 skali a wiatrak włącza się dosłownie ciupke wyżej tak jak jeden kolega wspomniał wypnij tą wtyczkę co jest obok termostatu zmostkuj ją drucikiem i włącz zapłon. (ja kiedyś miałem uszkodzony czujnik włącznika wentylatora i honda

HONDA CIVIC [Zrób to sam] SWAP Spryskiwaczy reflektorów z VTi

Witajcie Może się komuś przyda. Zadanie nie tyle trudne co pracochłonne. Całość zajęła mi ok 5h. Potrzebne elementy - Zbiorniczek z trzecią pompką (najlepiej kompletny) - przekaźnik najlepiej oryginalny - włącznik spryskiwaczy (wraz z dimmerem) - dysze wraz ze spinkami mocującymi - kompletne węże - opaski zaciskowe metalowe skręcane o średnicy ok 1-1.5cm - wtyczki lub całą wiązkę

HONDA CIVIC VI EJ9 D14A4 - D16Y8 by Michał102

MODEL 1997 EJ9 3D HB KOLOR Cypress Green Pearl G-82P Plan Eternal Blue Pearl B-96P (zrobione) SILNIK - D14A4 Plany - D16Y8 (zrobione) - ostry wałek Comp Cams stage 2 UKLAD DOLOTOWY - Kolektor ssący D16Z6 - Puszka dolotowa D16Z6 - doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka Plany - kolektor ssący D15Z8 rozwiercony pod przepustnicę 60mm. (czeka na montaż) - przepustnica 60mm. OBD1 (czeka na

NRF 506750 NISSENS 633081 d-seria ma 28mm na wejściu do chodnicy a tu allegro httpallegro.plhonda-civic-91-1-3...483281644.html httpallegro.plchlodnica-wody-hon...442500912.html httpallegro.plchlodnica-wody-hon...440074836.html tylko pytaj o wejście na węże

HONDA CIVIC V EG5 B18C Turbo [by rafi1430] team BHW [tatuś Mati79]

Nie ma się czym za bardzo chwalić bo wszyscy wiedzą co to za auto civic którego ojcem jest mati79 a chrzestnym Czarna Mamba został adoptowany przeze mnie i czeka go nowa historia współczesna Marka i Model honda civic EG5 D16A9 Modyfikacje Silnika swap na B18C TURBO IC Precision Turbo Medium WG Tial 38 mm BOV Greedy type RS turbina T360-1 chłodnica oleju B&M z termostatem węże olejowe pod

HONDA CIVIC Rośnie temp. w korkach na postoju

Zaraz mnie ....a trafi. Kilka tygodni temu napisałem tu posta o tym że mi się grzeje na postoju w czasie jazdy nie. Padło na pompę wody bo po dodaniu gazu temperatura ładnie opadała na 13. 5go maja br. wymieniałem kompletny rozrząd (paseknapinaczpompa wody). Należało się tak czy tak bo pompa miała najechane 160kkm a pasek i napinacz 80kkm wiec tak czy tak miałem to w planie. Przy okazji

HONDA CIVIC D15B2 mpfi (na D15B7) - co jeszcze może być potrzebne

W najbliższym czasie (tydzień lub dwa) zamierzam zmienić swoje D15B2 w mpfi używając części z D15B7. Operację będe wykonywał na civicu 5gen sedanie . Szukałem czytałem i wydaje mi się że posiadam wszystkie potrzebne części wymieniane w róznych opisach kolektor ssący kompletny z przepustnicą wtryskami z D15B7 uszczelka pod kolektor ssący nowa aparat zapłonowy z przewodami wysokiego

HONDA CIVIC I Instrukacja (co i jak) - DUAL CARB w D13B2

Jak w temacie... Sporo osób pytało mnie jak się zabrać za to czy warto itd... Miałem napisać przejrzystą instrukcje i z czasem to zrobię Ale z racji tego że nadal często o to pytacie wrzucam póki co częściowy zapis rozmowy na skype gdzie komuś to tłumaczyłem zawiera sporo błędów w pisowni jest pewnie dość nieskładny ale rozwiązuje większość problemów związanych z montażem

HONDA CIVIC Audio w 8 gen

pewnie temat wałkowany x krotnie - ostatnio odprowadzalem swojego focusika na handel i niestety musze przyznać że seryjne audio gra o niebo lepiej w foce niz w hani - to w zasadzie jedyny minus... przy ustawieniu wysokich na 0 i basów na max dzwięk jest bardzo płaski zastanawiam się nad bass works czy jakoś tak (08A54-SMG-KIT3) bo nie mam zamiaru psuc bagaznika a jestem raczej minimalistą

Zamieszczone przez Camaro Ja zrobiłem to tak jak poniżej i pytanie czy nie ma jakiegoś lepszego miejsca Masz chlopaku odwage ze cos takiego w bagazniku trzymasz Pamietaj ze czarnym kablem idzie taki sam prad jak czerwonym... a przewodzenie tamtej srubki do masy chyba nie jest rowne przewodzeniu na trasie akku -- wzmak (czerwony kabel). Innymi slowy... wlewasz do wiaderka wode wezem o srednicy 10mm2

Zamieszczone przez gak Masz chlopaku odwage ze cos takiego w bagazniku trzymasz Pamietaj ze czarnym kablem idzie taki sam prad jak czerwonym... a przewodzenie tamtej srubki do masy chyba nie jest rowne przewodzeniu na trasie akku -- wzmak (czerwony kabel). Innymi slowy... wlewasz do wiaderka wode wezem o srednicy 10mm2 a wyciagasz wezem o srednicy powiedzmy 7mm2. Niby wszystko dziala bo cisnienie wody jest nie wieksze niz maksymalna przepustowosc weza 7mm... ale co sie stanie jak cisnienie wzrosnie Podpowiem... wezyk 10mm2 wytrzyma P A wężyk 7mm nie. Gdzie w takim razie lepiej podpiąć masę Nie chce mi się ciągnąć jej spod aku bo za dużo z tym zabawy. Pytanie więc gdzie w bagażniku lub niedaleko niego jest do tego dobry punkt Obecne rozwiązanie znalazłem gdzieś tu na forum albo na innym dot. civiców.

HONDA CIVIC woda w bagazniku

czesc ostatnio pojawilo mi sie troszeczke wody na podlodze bagaznika.. skad w 3d eg3 moze to cieknac i jak to najlepiej sprawdzic moze uszczelka pod uchylna szyba tylnia sie zuzyla mial ktos cos podobnego pzdr

Zamieszczone przez serwal4 U mnie takowe węże służą właśnie do odprowadzania wody z dachuszyberdachu. I są wpięte w hmm wypustki którymi to woda spływa pod auto. Czy jak nie mam szyberdachu to takie węże też mam Może pytanie dziwne ale już schizuję bo piach i woda mi się leją. Mój temat tutaj httpwww.civicklub.plfi__vbbshowthread.phpt61402

HONDA CIVIC V eg b20vtec turbo hella street

B16 Hella Street MODEL EG4 92 HB SILNIK B20VTEC turbo UKLAD DOLOTOWY Borg Warner UKLAD WYDECHOWY zeliwo 2.5 twin loop obx - w trakcie ELEKTRONIKA P30 UKLAD NAPĘDOWY S9B lekkie koło od Otoczaka ZAWIESZENIE mts kit -60 coilovers skunk2 UKLAD HAMULCOWY 282242 - w trakcie BODY-KIT clear black ambery vision smoke lotka spoon style carbon dokładka spoon style ŚRODEK mirco s3 personal grinta roll bar x-bar zegary z integry deska z integry CAR-AUDIO brak MOC 2014

siema wpadło kilka gratów to się pochwalę korek spustowy oleju do misy magnetyczny OEM honda filtr oleju i podstawka sprzęgło XTD stage 3 kable zapłonowe Vision kółka regulowa BLOXa ASR by JHM węże wody z czujnikiem wody D1 Spec pokrywa carbonowa na świece by jero

HONDA CIVIC V EG4 B16A by Kramba --- in progresssss

Aktualne foto z dnia 4 wrzesnia 2012 mega spot Kalisz na samym dole Witam Caly opis z budowy auta zmienilem na nowy jak i kilka slow na wstepie Auto kupilem 03.06.2011 od usera FALA z civic5g ktore wygladalo tak Model EG4 Silnik - swap z d16z6 na B16A JDM wire tuck B16A spec - ostre walki cat cams - podwojne sprezynki supertech - lekkie talerzyki supertech - panewki ACL race glowne i korbowodowe

HONDA CIVIC Pomocy Problem z chłodzeniem (

Szanowni Koledzy pomóżcie Rzadko zakładam nowy temat ale teraz mnie przycisnęło. Otóż od tygodnia Hanka mi się za bardzo nagrzewa. Dodam że jesteśmy razem już 5 lat i zawsze wskaźnik temperatury utrzymywał się w połowie skali (nieważne czy zima czy lato). Teraz podchodzi pod czerwoną krechę - nie dochodzi do końca bo zawsze wcześniej puszczam nawiew gorącego powietrza i trochę

Od siebie dodam więcej możliwości 1) walnięta UPG - masz przedmuch na układ chłodzenia i rośnie ciśnienie wywalając płyn w wyrównawczy zbiornik. Jak ostudzisz auta najlepiej po nocy to sobie pomacaj węże od chłodnicy - jeśli to UPG będą dość twarde nawet jak auto ostygnie. Wtedy (na zimnym) odkręć korek od chłodnicy usłyszysz sssssssssyyyyk. Następnie przelej z wyrównawczego nadmiar do chłodnicy. Pościskaj górny wąż aż zaczną lecieć z chłodnicy bąble powietrza. Wtedy poziom opadnie. Dolej znowu ze zbiornika wyrównawczego. Po tej operacji zoabczysz że przez następne 200-300km nie będzie się grzał wcale. Potem znowu przelej i tak w kółko. Jeśli nie robisz tras powyżej 200-300km na raz to się tym nie przejmuj. Ja jeździłem z walniętą w ten sposób UPG 2 lata. Nic się nie pogłębiało ale byłem bardzo zdyscyplinowany i codziennie zaglądałem w wyrównawczy ile tam jest płynu. Ale o wyjazdach na wakacje z rodziną i pełnym obciążeniu zapomnij po 150km drogi jak utnkniesz w pierwszym korku będziesz miał 34 skali potem już będzie tylko gorzej nawet podjazd z prędkoscią wzglednie dużą pod górę będzie powodował wzrost temp. Żeby sprawdzić czy to UPG podjedz do dobrego warsztatu i każ sprawdzić testerem zawartość spalin w układzie chłodzenia. 2) zakamieniona chłodnica równiez wywala w wyrównawczy bo nie nadąża przepchnać pompa wody 2) walnieta pompa wody co w hondach jest baaaardzo rzadkie

HONDA CIVIC Podczas hamowania gaśnie gotująca się woda chlapie olejem po odkręceniu

Miałem wczoraj dziwny przypadek. Auto ma problem z utrzymaniem niskich obrotów spadają one poniżej 1000 i silnik gaśnie. Najczęściej zdarza się to podczas hamowania podczas dojeżdżania do skrzyżowań. By później odpalić muszę kilka sekund pokręcić. Dzieje się tak zarówno na benzynie jak i na gazie. Wcześniej wszystko było ok wczoraj wracając z pracy takie zdarzenie mnie dopadło.

Zamieszczone przez Van_Dal Więc tak ] zacznij od napisania jakie masz auto z którego roku i co za silnik w środku ] jeżeli silnik to D15b2 to tak ] tak chyba ten silnik. civic z 93r. sedan 15 90km -czy woda gotowała Ci się przed wymianą uszczelki pod głowicą nie wiem gdyż auto mam od niedawna nie zdążyłem się nawet dobrze przejechać a już czekała mnie wymiana uszczelki. W zasadzie

HONDA CIVIC V 1995 ej2 b20vtec

MODEL 1995 EJ2 - był Milano Red R81 jest B09 Marrakesh Brown SILNIK nr 1 D15B7 - RIP 06.2011r. - pokrywa pomalowana proszkowo na zółto - korek oleju OEM ITR chromowany nr 2 B16A1 200.000km w momencie kupna - RIP 14.01.2012r. - obrobiona głowica - zawory na 2 kąty - wałki B16A - pokrywa zaworów pomalowana na biało chropowata - korek oleju OEM ITR nr 3 B16A1 ok. 130.000km w momencie zakupu -

HONDA CIVIC korek wlewu chłodnicy

Witam mam pytanie czy uszkodzony korek chłodnicy moze miec wpływ na przegrzewanie sie silnika chodzi mi o to ze jak by sie nie otwierał ten zaworek który jest wbudowany w niego i bedzie sie zwiekszac ciscnienie w chłodnicy czy przez takie cos moze sie przegrzewac prosze o sugestie tylko bez jakis głupich komentarzy bo czegos takiego na oczy jeszcze nie widziałem jak wskazówka w oczach rosnie

Zamieszczone przez gregorb Zamieszczone przez mic Ja mialem uszkodzony korek i chlodnice. Korek puszczal tylko w jedna strone tzn do zbiorniczka. Jak silnik troche ostrygl to nie zasysal juz wody ze zbiorniczka tylko zaciskaly sie weze co wiadomo ze nie sprzyja przeplywowi cieczy przez nie Swoja droga sprawdz takze chlodnice - u mnie bylo tak ze w chlodniejsze dni jezdzilo sie ok przyszly dni cieple i zaczynal sie zagrzewac - wlaczenie ogrzewania powodowalo natychmiastowy spadek temperatury. Jak wyjalem chlodnice to sie dziwilem ze w ogole dalo sie na tym jezdzic. Nowa chlodnica i smiga az milo. Te objawy ktore miales mogly tez wskazywac na to ze jest to uszczelka pod glowica. Jak wywnioskowales ze to jednak korek lub chlodnica Pytam bo w dwa cieplejsze dni temperatura (stalem w korku w miescie) mi tez poszla w gore i zaraz po ruszeniu z miejsca opadla. Uszczelka pod glowica zostala wyeliminowana poniewaz pare dni wczesniej zostala wymieniona Jak byla wywalona uszczelka to wode wydmuchiwalo przez zbiorniczek i to dosyc szybko. Po dolaniu wody do chlodnicy i odpaleniu auta przy odkreconym korku powstawala mala fontanna Po wymianie uszczelki samochod jezdzil ale przy wiekszym obciazeniu temperatura zaczynala rosnac a dzialo sie to glownie przy szybszej jezdzie - nigdy w korku mimo wlaczonej klimatyzacji. Gdy tylko predkosc byla wyzsza niz 90-100 kmh temperatura zaczynala rosnac. Przy wlaczonym ogrzewaniu mozna bylo jechac spokojnie 130kmh. PS Gdyby sie okazalo ze to korek to posiadam takowy sprawny oryginalny z civica 92-95.

Zamieszczone przez mic Zamieszczone przez dzierzans Zamieszczone przez mic Ja mialem uszkodzony korek. Korek puszczal tylko w jedna strone tzn do zbiorniczka. Jak silnik troche ostrygl to nie zasysal juz wody ze zbiorniczka mam te same objawy.mam rozumiec ze na bank jest korek uszkodzony czy tez sprwadzic jeszcze termostat Sprawdz czy jak ci ostrygnie samochod po jezdzie to masz zacisniete weze od

Zamieszczone przez gregorb Zamieszczone przez mic Zamieszczone przez dzierzans Zamieszczone przez mic Ja mialem uszkodzony korek. Korek puszczal tylko w jedna strone tzn do zbiorniczka. Jak silnik troche ostrygl to nie zasysal juz wody ze zbiorniczka mam te same objawy.mam rozumiec ze na bank jest korek uszkodzony czy tez sprwadzic jeszcze termostat Sprawdz czy jak ci ostrygnie samochod po jezdzie

HONDA CIVIC Ubywa płynu chłodniczego.

Ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym - nie tak szybko - ale ubywa. I tu pytanie czy to chłodnica czy uszczelka pod głowicą W chłodnicy płyn jest żadnych białych nalotów olej nie przedostaje sie do wyrównawczego ani płyn chłodniczy do oleju. Pomacałem troche zbiorniczek od dołu i przywody i wydają się suche. Ciężko jest mi stwierdzić

Zamieszczone przez 81saren Cos mi sie wydaje ze mechanik bedzie chial cie naciagnac. Tez mi się tak wydaje Mi w moim B16a2 jak kupiłem zaczęły węże strzelać w ciągu 2 tygodni pękły mi 3 węże i 3 razy mnie ojciec ściągał... Pewnie jak by to jakiś mechanior usłyszał to tez by powiedział ze uszczelka bo za duże ciśnienie się robi i strzelają... A powód był prosty stare węże

HONDA CIVIC V EG4 d15 VTEC by Nozyk

MODEL 1994 EG4 HB el. szyby el. lusterka el. szyber el. regulowanie świateł czarny środek SILNIK 1 d15b2 z6 SILNIK 2 d16z6 Turbo UKŁAD DOLOTOWY ssak Y8 przepustnica H22A2 parówa Simoty UKŁAD WYDECHOWY kolektor 4-2-1 EBAY 225 końcowy OEM LOOK 25 ELEKTRONIKA komputer P28 - odcięcie zapłonu 7900 rpm - VTEC on 5000 rpm Wskaźniki Temperatura Oleju i Ciśnienie Oleju Auto Gauge UKŁAD NAPĘDOWY

Dawno mnie tu nie było ale wracam pozytywnie odmieniony Przez ponad 15 miecha wymagająca napraw Hania stała samotnie po ciężkim sezonie ćwiartek i upalania - ukręcona szpilka prawego przedniego koła ( koło do dziś leży z całą piastą w garażu) - naderwany i co za tym idzie rozszczelniony przelot - cieknąca pompa wody - podziurawione i cieknące węże - brak badań Wszystko to sprawiło

HONDA CIVIC Młody majsterkowicz. - Wymiana uszczelki pod glowica (civic 1.6i es )

Witam. Postaram sie w tym temacie opisac dosyc prosto wymiane uszczelki pod glowica w hondzie civic 1.6i es. Niestety zdjecia ktore byly robione podczas pracy przez przypadek sie usunely Ale nic nie szkodzi skorzystamy ze zdjec z kochanej wyszukiwarki google p A wiec zaczynamy Na samym poczatku jakby nie bylo trzeba otworzyc maske Ale to tak nawiasem . odpinamy minus (-) od akumulatora nastepnie wyciagamy

HONDA CIVIC cisnienie w ukladzie chlodzacym

zaczne od poczatku.. no wiec jakis czas temu uszczelka pod glowica sie skonczyla. Dalem hanke do remontu - uszczela zrobiona przejechalem 500 km rozsadzilo mi chlodnice i wąż zrobilem chlodnice naprawilem waz po odpaleniu nie bylo obiegu w ukladzie sprawdzilem wszystko jeszcze raz chlodnice termostaty ch muje dzikie weze - wszystko niby okej... padlo na pompe wody zrobilem pompe wody (ze starej leciutko

HONDA CIVIC V EJ2 D15B7 by huan583

Model -1994r. EJ2 Coupe 2d -kolor Black Pearl Metallic Clearcoat Silnik -D15B7 -zalany Motulem 6100 -świece irydowe NGK -filtr oleju OEM honda -magnetyczny korek spustowy oleju Simota Układ napędowy -seria -short shifter -poliuretanowe tuleje stabilizatora drążka zmiany biegów -felgi OZ Racing 15&8221 -Toyo Proxes T1R 1955015 - przód Pirelli P6 1955015 - tył (lato) -Goodyear UltraGrip 7 na

HONDA CIVIC V EG5 B18C6-Turbo

MODEL 1993 EG5 hatchback 3d SILNIK swap z D16Z6 na B18C6 - szpilki glowicy GOLDEN EAGLE - korby PROBE - tloki WISECO - walek ssacy B18C6 - walek wydechowy B18C4 - prowadniceuszczelniacze SUPERTECH - zawory 0.5mm SUPERTECH - talerzyki aluminiowe SUPERTECH - obrobka glowicy (auto-szlif) - uszczelka pod ssacy hondaTA - wtryskiwacze SIEMENS 650cc - filtr paliwa AEROMOTIVE - listwa paliwowa GOLDEN EAGLE

HONDA CIVIC Temperatura wariuje na trasie EK33

Sprawa dotyczy civic VI HB 3D EK33 96 z silnikiem D15Z6. Będąc ostatnio w trasie Rzeszów-Warszawa Warszawa-Rzeszów zaniepokoiło mnie zjawisko z poziomem temperatury. Silnik nagrzewa się jak powinien już po 15km jazdy mam optymalną temperaturę która też trzyma poziom. Jeżdżąc na co dzień po mieście nie przekracza ona tego zakresu. Jadąc na trasie też jest dobrze problemy zaczęły

HONDA CIVIC Problemy z wentylatorem chłodnicy

Witam od niedawna jestem w posiadani hondy civic z 92r. z silniczkiem D15B2. Mój problem polega na tym że nie załącza mi się wentylator chłodnicy. Rzeczy które sprawdziłem -wentylator włącza się na krótko -Termostat sprawny -Elektrowłoncznik przy termostacie także(nowy) -Bezpieczniki także sprawne -Przewody przemierzyłem na wszystkich jest przejście -Czujnik na deske OK -ECT Sensor

HONDA CIVIC Płyn chłodniczy ucieka

Witam. Ostatnio zauważyłem że uciekł mi płyn chłodniczy a dokładniej w piątek. Dziś spojrzałem że spadło pod minimum. Przez piątek i sobotę nie zrobiłem nawet 100km dlatego też się dziwię. Sprawdzałem chłodnicę czy jakoś ucieka niestety nic nie znalazłem(na pierwszy rzut oka). Jeżeli coś ucieka to chyba raczej zauważę jak teraz będzie stała kilka godzin. Kolor płynu jest

O ile nie ma wycieków z węży - nie ma nic wspólnego ani termostat ani nic innego. Jak nie cieknie chłodnica nie ciekną węże nie cieknie Ci nagrzewnica w kabinie nie cieknie pompa wody (po stronie rozrządu) to wszystko wskazuje na to ze jest to przepalona uszczelka pod głowicą. Poza tym wujek nie ma racji. Węże mają być twarde. Logicznie rzecz biorąc ciecz chłodząca rozszerza się

HONDA CIVIC Szyberdach

Siemka. Mam takie pytanko. Jak zdjąć uszczelkę wokół szybera Czy są tam jakieś spinki zatrzaski czy jak

to uaważnie czytaj to co teraz napisze 1.uszczelki nie zdejmiesz bez odkręcenia całego płatu szyberdachuponieważ ta uszczelka jest od dołu płatu przykręcona takimi ramkami metalowymiktóre też na bank są już skorodowanejak to ruszysz to sam wiesz co cię czeka 2.płat odkręcić bez wyjmowania całego stelarza szyberdachuto jazda bez trzymanki.próbuj może ci się udajeżeli twój civic

HONDA CIVIC Problem z silnikiem-Proszę o pomoc.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Mam civica 3d z silnikiem 1.4 z 1997r. problem polega na tym ze auto po przejechaniu jakiś 20-30 km zaczyna mi sie grzac. Najpierw myslałem ze to termostat wiec kupiłem drugi ale to nie pomogło wiec termostat wywaliłem i narazie jezdze bez. przeczysciłem cały układ chłodzenia ale to równiez nie pomogło. W chwili kiedy zaczyna sie grzać jak

Zamieszczone przez kamil_wypych Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Mam civica 3d z silnikiem 1.4 z 1997r. problem polega na tym ze auto po przejechaniu jakiś 20-30 km zaczyna mi sie grzac. Najpierw myslałem ze to termostat wiec kupiłem drugi ale to nie pomogło wiec termostat wywaliłem i narazie jezdze bez. przeczysciłem cały układ chłodzenia ale to równiez nie pomogło. W chwili

HONDA CIVIC Civic Coupe 95r.- Problem z szyberdachem

Witam Mam problem z szyberdachem w swoim Coupe 95r. ciężko chodzi zacina się czasami trzeba mu pomóc ręką ostatnio nawet nie chce w ogóle chodzić i po prawej stronie nie chce się domknąć z lewej strony dobrze dolega. Stawiałem na krzywą prowadnice ale dokładnie nie wiem przez co to może być. I ogólnie jak się dostać żeby szyberdach zdjąć Trzeba podsufitkę zdejmować

Są po obu stronach dwie cienkie sprężyny. Zdjąłem podsufitke mam już dostęp do śrub. I teraz pytanie do tego mechanizmu idą 2 gumowe węże jak je odepnę to wyleje się jakiś płyn czy po prostu jest tam powietrze Edit Dobra ogarnąłem że te węże to jest odpływ wody. Jak rozbiorę całość to zdam relacje co i jak z tymi prowadnicami.

HONDA CIVIC VI Mietówka by TheNodi - Honda Civic EJ9 D14z2

31 sierpień 2013 - 2014 FunPage -- httpswww.facebook.compagesMiętó...99sktimeline Witam wszystkich chciałbym zaprezentować Wam moją Hondę civic EJ9. honda została sprowadzona z Niemiec. Jest to mój pierwszy samochód. Nabyłem ją wczoraj (31.07.2013) więc Miętówka będzie powstawał na waszych oczach od kompletnej serii. Planów jest na prawdę dużo ale nie będę się o nich rozpisywał

Komora silnika na chwile obecną wygląda tak -Pokrywa zawodów VHT kolor czerwony -w czarny mat osłona paska rozrządu mocowanie klimy zbiorniczek i uchwyt płynu wyrównawczego mocowanie i szpilki od aku kolektor ssący listwa paliwowa blok silnika skrzynia biegów osłona kolektora wydechowego zbiorniczek wspomagania... -schowane kable - czerwone fender washery (jeszcze nie wszystkie założone)

HONDA CIVIC Problem z ogrzewaniem w CIVICU 1.7 cdti.

Witam serdecznie przeglądałem forum z myślą że znajde coś co mi pomoże ale niebardzo mi sie udało. Licze że pomożecie - jest problem przy obecnych warunkach pogodowych cudem jest doświadczenie w kabinie auta ciepłego nawiewu . Problem jest naprawde dziwny bo silnik nagrzewa sie normalnie po uzyskaniu pełnej temperatury wskaźnik jest ciut poniżej środka skali - z tego co wiem tak ma

z tym odkamieniaczem uważaj bo może zacząć gdzieś wyciekać. U mnie poziom jest lekko powyżej minimum . Jak wyrównam do poziomu max to po jakimś czasie jest znowu prawie minimum. Przez 2 lata wyciekało mi przez króciec wody koło alternatora (kupa roboty by to uszczelnić) a i tak ciekło. Od pół roku mam spokój (chyba się zamuliło) i nic nie ruszam by nie zepsuć. Pompę wody zostaw

HONDA CIVIC pytania i odpowiedzi - VI gen EJEK

Idąc śladem innych (choćby użytkowników civiców 5D z tego forum) proponuję temat do zadawania konkretnych pytań w kwestiach technicznych związanych tylko z 6 gen. Będąc kiedyś posiadaczem MB2 doceniłem istnienie takiego tematu i teraz brakuje mi go w tym dziale. Zamiast zakładać nowy wątek z pytaniem Jaka żarówka pasuje do kontrolki rezerwy itp. można je umieścić tutaj. Dzięki

Zamieszczone przez Gr4b3Q Próbował ktoś przemieścić chłodnicę wody w miejsce chłodnicy klimy Da radę dorwać gdzieś takie węże Jak to jest z ich kształtowaniem Chciałem poprostu zamiast wiercić dziury w zderzaku pociągnąć sobie zimne zza grilla Dałoby pewnie rade zrobić po prostu kupić bardzo dobre węże wiadomo to nie co oryginał wiec nie byłoby to pewne rozwiązanie. Hm

HONDA CIVIC Nietypowy plan D13B2 przerobić na d16b2. Pomocy

Witam wszystkich to mój pierwszy post na forum. Jak wielu posiadaczy EG3 chce podnieść moc. Tylko nie stać mnie na swap mini-me czy zrobienie D13Z6. Dlatego zastanawiam się czy szło by kupić sam dół silnika 1.6 D serii za - 500zł ( słupek ) I na to założyć głowicę od 1.3 z całym osprzętem. Czytałem że jest coś takiego jak d16b2 i ma 116km bodajże Czy coś bym potrzebował jeszcze

Zamieszczone przez HEG8 Płyn chłodniczy odzyskasz po spuszczeniu. Wystarczy litr na dolewkę. Kompa nie trzeba przerabiać Seryjne P06 i śmigasz Dolot w czym problem Pełno ludzi ma do oddania za darmo. Jak masz ssaka kompletnego to o jakich wężach złączkach i opaskach mowa Przecież wszystko jest Rurka wody przecież byłaby w zestawie... Czyli jednak trzeba dokupić na dolewkę hehe Jak kto

HONDA CIVIC Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia czy płyn do d...

Hej Szukałem szukałem ale nie znalazłem. Jeśli gdzieś jest taki temat to proszę o naganę i skierowanie do tematu Od jakichś 2 m-cy mam problem z układem chłodzenia. Generalnie płyn zaczął wyciekać różnymi drogami i nie mam pojęcia co jest przyczyną czy zbyt duże cisnienie czy jakaś nadprzyrodzona zdolność penetracyjna płynu (płyn Dynagel 2000). Hondą jeżdżę już 5 lat i

Zainteresuj się korkiem chłodnicy. Możliwe że jest albo źle dopasowany albo już się zanieczyścił. Miałem podobne objawy co ty tylko że mnie najpierw puchły węże potem zaczęła ciec pompa wody a na koniec rozszczelniło chłodnice i to 3 różne sztuki Wymieniłem chłodnice korek wymiana węży górnego chłodnicy i nagrzewnicy - pomogło. Zlikwiduj wycieki daj dodatkowe obejmy albo

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic weze wody

  • @ HONDA CIVIC V 1.3 16V 91-94 @ WĄŻ WĘŻE WODY F-VA - PARZYMIECHY (50.00PLN)
  • Honda Civic VIII wąż wody węże wody UFO - Przemęt (90.00PLN)
  • Węże chłodnicy wody Honda Civic 92-00 - Poznan (49.00PLN)
  • @ HONDA CIVIC V 1.3 16V 91-94 @ WĄŻ WĘŻE WODY F-VA - PARZYMIECHY (50.00PLN)
  • Honda Civic UFO weze przewody chlodnicy wody !!!! - Międzychód (100.00PLN)
  • Honda Civic VIII wąż wody węże wody UFO - Przemęt (90.00PLN)
  • Honda Civic VIII wąż wody węże wody UFO - Przemęt (90.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi