części samochodowe nanodatex

honda civic węże termostatu

Samochody związane z zapytaniem honda civic węże termostatu

Pytania i odpowiedzi: honda civic węże termostatu

HONDA CIVIC twarde weze chlodnicy

co jakis czas musze otwierac maske i odpowietrzac chlodnice weze sa strasznie twarde czym to moze byc spowodowane

korek odpada bo dalem inny a moge jakos sprawdzic czy to wina termostatu

HONDA CIVIC Wymiana termostatu w dieslu.

Witam. Jak wymienić termostat w dieslu Tam jest taka puszka czarna i ponoć tam on się znajduje. Czy ta puszka jest rozbieralna Bo latem gdy temp była wyższa temp silnika była ok 13 skali teraz gdy temp spada do 0st to wzkazówka jest minimalnie wyżej niż wynosi minimum. Wg powinna być nadal 13 skali. proszę o pomoc. Do czarnej puszki idą 3 węże. dwa z jednej strony i trrzeci z drugiej. Prosze o odp. jak to zrobić

HONDA CIVIC VI EJ9 HB D14A3 by toXzjEee

honda civic 1.4i EJ9 D14A3 SOHC non VTEC Skrzynia biegów S40 Moc 75hp6000rpm & 109Nm3000rpm B16A2 DOHC VTEC NA Skrzynia biegów Y21 Moc 160 hp7600rpm & 150Nm7000rpm Valvoline Maxlife 10W40 Grubsza chłodnica z MB6 VTi Przewody silikonowe chłodnicy SAMCO czerwone Plan Wszystkie węże silikonowe SAMCO fioletowe Głowica B18C6 Seryjny od EK4 B16A2 Plan ITB (Independent Throttle Body) na bazie przepustnic

HONDA CIVIC Temperatura pracy silnika

Jako że z tym pytaniem zostałem wyrzucony z tematu httpwww.civicklub.plforumshowth...h%B3odzeniem-( z działu angielek przekopiowałem post tutaj. Sorki za zaśmiecanie ale zostałem do tego zmuszony. Ja się też podepnę u mnie co prawda się nie grzeje ale wskazówka jest w 13 skali i wyżej nie idzie no może raz mi się latem zdarzyło na autostradzie że do połowy doszło. Wiem że nie jest

tam takie wypusty. Po złożeniu wszystkiego zalaniu płynu odpaleniu uzupełnieniu płynu i poczekaniu aż załączy się wentylator i ponownym uzupełnieniu płynu na wskaźniku ukazał się stary znajomy widok . I co Panowie na to Zrobiłem dziś trasę - mieszaną - miasto trasa droga ekspresowa w sumie ok. 60 km wskaźnik dalej na tej pozycji Reasumując - po zmianie termostatu na nowy OEM honda

HONDA CIVIC D15B2 mpfi (na D15B7) - co jeszcze może być potrzebne

W najbliższym czasie (tydzień lub dwa) zamierzam zmienić swoje D15B2 w mpfi używając części z D15B7. Operację będe wykonywał na civicu 5gen sedanie . Szukałem czytałem i wydaje mi się że posiadam wszystkie potrzebne części wymieniane w róznych opisach kolektor ssący kompletny z przepustnicą wtryskami z D15B7 uszczelka pod kolektor ssący nowa aparat zapłonowy z przewodami wysokiego

HONDA CIVIC V EJ2 D15B7 - nastepna w rodzinie

MODEL qpa (z nocnika) EJ2 SILNIK D15B7 (b.zdrowe) (d15b7 vs d15b7 - moje szybsze 2 dlugosci oleju nie pali w ogole 1 slowem silnik igła) UPDATE wymieniona uszczelka pod glowica OEM uszczelniacze OEM rozrzad na najlepszych zamiennikach czyli mitshuboshi i koyo glowica splanowana i sprawdzona stan perfekcyjny - bedzie na sprzedaz jak ktos chetny to pw UKLAD DOLOTOWY seria UKLAD WYDECHOWY seria ZAWIESZENIE

maja byc tez wszystkie podstawowe zuzywajace sie czesci takie jak kopulka palec uszczelki swiece rozrzad sprzeglo kable plynu chlodzacego itd. - - W pierwszej kolejnosci na stol poszlo kolo zamachowe oraz pasowe i o tyle co z pierwszym nie bylo wiekszych problemow to drugie stawialo czynny opor. Na szczescie mam taki swoj maly zestaw do zadan specjalnych - dwoch najwredniejszych srub w hondach

HONDA CIVIC grzeje sie na postoju

Witam mam problem z honda ktora wczoraj kupilem jest to civic VI hatchback 5d 1999r 14 90 KM. zagrzał mi sie jak stalem pod mc-drivem ( tzn wskazowka miala jeszcze jakies 6-7 mm do czerwonego pola od razu gdy to zobaczylem to odjechalem i samochod podczas jazdy na luzie schlodzil sie momentalnie na odcinku moze 400 metrow normalnie podczas jazdy mam chyba troche za niska temp bo wskazowka pokazuje

walczyłem dość niedawno i to kilka krotnie i uporałem się. Mogę ci pomóc ale musisz podać mi parę szczegółów. 1. Optymalna temperatura to jest 13 skali a wiatrak włącza się dosłownie ciupke wyżej tak jak jeden kolega wspomniał wypnij tą wtyczkę co jest obok termostatu zmostkuj ją drucikiem i włącz zapłon. (ja kiedyś miałem uszkodzony czujnik włącznika wentylatora i honda

HONDA CIVIC I Termostat. Koszt i wymiana.

Witam zaczne od tego że szukałem ale nei znalazłem gdzie w d15b2 znajduje sie termostat jak go wymienic czy to poważny problem i dużo rozbierania silnika jaki jest przykladowy koszt takiego termostatu dzieki z gory

Zamieszczone przez DjMariush w tym miejscu Wymiana polega na odkreceniu dwóch śrub i wymianie termostatu. Pozniej ewentualnie uzupełniasz plynale wiele sie nie uleje przy wymianie Kolego Budziniak po co spuszczać płyn Nie rozumiem ale jaja hehe ta śruba służy do odpowietrzania układu chlodzącego Uzupełnienie płynu i odpowietrzenie wstępne układu chłodzenia po wymianie np. termostatu.

HONDA CIVIC Podczas hamowania gaśnie gotująca się woda chlapie olejem po odkręceniu

Miałem wczoraj dziwny przypadek. Auto ma problem z utrzymaniem niskich obrotów spadają one poniżej 1000 i silnik gaśnie. Najczęściej zdarza się to podczas hamowania podczas dojeżdżania do skrzyżowań. By później odpalić muszę kilka sekund pokręcić. Dzieje się tak zarówno na benzynie jak i na gazie. Wcześniej wszystko było ok wczoraj wracając z pracy takie zdarzenie mnie dopadło.

Zamieszczone przez Van_Dal Więc tak ] zacznij od napisania jakie masz auto z którego roku i co za silnik w środku ] jeżeli silnik to D15b2 to tak ] tak chyba ten silnik. civic z 93r. sedan 15 90km -czy woda gotowała Ci się przed wymianą uszczelki pod głowicą nie wiem gdyż auto mam od niedawna nie zdążyłem się nawet dobrze przejechać a już czekała mnie wymiana uszczelki. W zasadzie

HONDA CIVIC rozbryzg płynu chłodniczego nie wiadomo z kąd

Biorę głęboki wdech i zaczynam Po tych wielkich mrozach nareszcie się trochę ociepliło i przyszedł czas na przejażdżkę moim ukochanym samochodzikiem Zrobiłem 20km za garażowałem i nazajutrz otwieram maskę i oczom moim ukazują sie krople i mokre plamy płynu chłodniczego na różnych elementach nieopodal chłodnicy. Płynu ubyło około 100ml. Dokładnie obadałem i obejrzałem wszystkie

Ja miałem tydzień temu wymianę termostatu bo słabo mi działało ogrzewanie i wolno się nagrzewał silnik. Diagnoza okazała się prawdopodobnie błędna bo termostat już po wymianie na nowy sprawdziłem i otwierał się po zalaniu wrzątkiem. Problemem okazał się brak płynu w zbiorniczku wyrównawczym (czego nie zauważyłem). Po wymianie termostatu dwa razy dolewałem płynu w niewielkich

HONDA CIVIC problem z układem chłodzenia d15z6

Jakies 2tys km temu popuscił u mnie wąż wody który idzie od termostatu do silnika. Silnik sie zagotował i poszedł do remontu zrobiona miedzy innymi uszczelka pod glowica i pierscienie na tłokach. Nie mogłem nigdzie dostac nowego węża więc skóciłem troche stary. Śmigało bez problemu do soboty po raz kolejny popuścił ten sam wąż wody. Znajomy mechanik powiedział że to może być wina termostatu który sie zacina. Miał ktoś podobny problem

tym wężem może być wąż przemysłowy byle o tej samej średnicy i ciśnieniu najlepiej jak największym ale nie mniejszym od 2 bar ] kup jak najwcześniej dziwie się że mechanik nie sprawdził termostatu jak widział uszczelke na silniku że prawdopodobnie była szczelna węże nie spadają same z siebie

HONDA CIVIC Grzejący się silnik

Witam wszystkich to mój pierwszy post na forum dlatego proszę o wyrozumiałość. Widziałem że podobne tematy były już kilkukrotnie omawiane nie tylko na tym forum ale jestem zdania że każda sytuacja jest inna więc postanowiłem otworzyć nowy temat. Od kilku lat jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy civic 1.4iS z 1997 roku z instalacją gazową. Jedyne na co przez te kilka lat mogłem się

Zamieszczone przez Emerica08 Witam przyłącze sie do tematu wiec powiem tak u mnie jest problem taki ze w zbiorniczku płyn jest z chłodnicy ucieka przejechalem chwile na czerwonej kresce silnika zatrzymalem sie na stacji para buchła tak ze nie bylo widac na stacji nic. dolalem płynu do chłodnicy odczekalem dojechalem do domu jakies 5km i to samo zauwazylem ze para leci z pod korka na chłodnicy

HONDA CIVIC Uszkodzony czujnikwzkaźnik temperatury

Witam. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury w Hance ani drgnie.. Pomyślałem sobie że szykuje się wymiana termostatu. Dzisiaj postanowiłem sprawdzić jak nagrzewa się chłodnica i węże. Sprawa wygląda tak - górne węże się nagrzewają. Chłodnica zimna. Dolny wąż zimny. Po jakimś czasie chłodnica staje się gorąca od góry do samego dołu- wąż dolny staje się gorący. Wszystko

HONDA CIVIC NIe załacza sie wentrylator Civic 92r

Witam Panowie niedawno wymieniałem termostatuszczelke pod głowicą a teraz gdy zrobiło sie cieplej gdy auto pracuje na biegu jałowym to podnosi mi sie temp i nie załącza sie wentylator w czym moze tkwić problemDziękuje za Odpowiedzi [ Dodano Nie 09 Mar 2008 ] Dodam jeszcze tylko ze temp wzrasta mi gwałtownie np podczas stania na światłach itp.gdy jade wskazowka temp opada... [ Dodano Nie

Jak już pisałem termostat raczej jest OK bo oba węże od chłodnicy się nagrzewają a przed wymianą termostatu też jakoś nigdy nie widziałem żeby wentylator chodził.. Wskazówka od temp. idzie ponad połowę a wentylator dalej sie nie załacza nawet jak jest na 34 skali. Pokombinuję jeszcze z tymi włacznikami chyba że macie jeszcze jakieś inne pomysły to chetnie posłucham...

HONDA CIVIC Przegrzany na trasie

Witam wybrałem się w trasę 800 km. Po przejechaniu 250 km na światłach zauważyłem że wskazówka zaczyna się podnosić wyżej niż zwykle szybka reakcja zjazd na stacje później serwis - diagnoza przycięty zamknięty termostat płyn z chłodnicy wywaliło do zbiornika wyrównawczego pod korek chłodnica letnia. Termostat został wymieniony na vernet dolanie płynu odpowietrzenie i jazda dalej

Zamieszczone przez roberto18 Panowie pisze w imieniu kolegi który ma taka sama Hondę jak ją czyli 6g 1.4 is. Wczoraj przegrzal samochód. Jechał spokojnie a po chwili zaliczył się check engine. Po ujechaniu 1km dymilo się z pod maski i wywalilo płyn ze zbiorniczka. Zdołał zwykłej wody i zrobiła się troszkę biała śmietaną w zbiorniczku na bagnecie i pod korkiem wlewu oleju czysto ale

HONDA CIVIC Mini-me mpfi

Witam Chciałbym porady od Was niestety dopiero zaczynam ale kto pyta nie błądzi. Mam pytanie Czy posiadając silnik d15b2 lepiej zrobić mpfi i wtedy swap głowicy czy przy mini-me już nie trzeba robić mpfi. Uprzedzając pytania nie chce tego sam zrobić tylko chcę porady żeby wiedzieć o co chodzi bo jak na razie ogarnąłem definicje Dziękuję z góry za jakiekolwiek konstruktywne odpowiedzi

Wybaczcie że takie pytania ale jako iż jestem początkujący moje rozeznanie jest dość słabe a ponoć kto pyta nie błądzi Czy potrzebuję te części do mpfi i mini-me oddzielnie czy któreś przy robieniu na raz tych 2 modyfikacji się niwelują mam na myśli te części MPFI -kolektor ssący kompletny z przepustnicą wtryskami z D15B7 (lub inny) -uszczelka pod kolektor ssący nowa -aparat

HONDA CIVIC temp. silnika

dzis wystapil taki problem .Po calodniowej jezdzie w upale staniu w korkach (wszystko bylo ok. z temp. ) wrocilem do domu i stojac przed garazem na wlaczonym silniku zauwazylem ze temp podnosi sie prawie do max went nie chodzi . wylaczylem silnik na ok 2 min ponownie wlaczylem wentylator zadzialal . Silnik pochodzil troche wentylator wlaczal sie kiedy trzeba do pewnego czasu potem znow temp skoczyla

HONDA CIVIC I d15z6problem ze spalaniem i chyba wodą(pomocy

WItam mam d15z6 ek3 i moj problem dotyczy spalania.Autko pali mi przy spokojnej jezdzie okolo 9.5 litra. Chyba to jest za duzo.Obstawialem kilka przyczyn Na poczatku wymienilem sonde jednak spalanie jest takie same nie zmienilo sie.I mam takie pytanie czy to normalne.wyjezdzajac rano jak jest zimno to ciezko mi temperatura podchodzi pod norme tzn musze troche jej przycisnoc i po okolo 10 km dopiero

Ja sprawdziłbym raz jeszcze termostat. A kupiłeś odpowiedni Sprawdź węże czy jest obieg. Miałem identyczny przypadek z dogrzewaniem i po wymianie termostatu jak ręką odjął. Spalanie też nieco spadło no bo wcześniej silnik nie mógł osiągnąć właściwej temperatury.

HONDA CIVIC Przedwczesny start wentylatora chłodnicy

Problem mam od roku Otóż wentylator włącza się po kilkunastu sekundach od odpalenia zimnego silnika i już chodzi aż nie wyłącze zapłonu zupełnie jakby przedwcześnie się uruchamiał. Silnik to D13B2 z elementami D15B3. Tak wygląda włącznik wentylatora chłodnicy - kupiłem drugi używany i niby sprawny - sytuacja się powtórzyła nie pomogło. Włącznik jest wkręcany w silnik (pod

znajdziesz czujnik szybko idz dolnym wężem chłodnicy w stronę silnika jak się kończy wąż tam jest obudowa termostatu na niej będzie zamocowan czujnik na 2 pinowąwtyczkę ] musisz go wymienic

HONDA CIVIC I Uszczelka Korek chłodnicy Wywala płyn i nierówno pracuje... - D15B7

siema problem jest nastepujacy wczoraj sprawdzajac stan wszystkich plynow w samochodzie zauwazylem ze jest malo w zbiorniczku wyrownawczym od chlodnicy ( tzn bylo na kresce MIN ) więc dolalałem płynu do poziomu MAX w zbiorniczku i z powrotem zakreciłem - w chłodnicy poziom był pod sam korek. Oczywiscie wszystko działo sie na zimnym silniku. Problem pojawił sie po przejechaniu kilku kilometrów

Witam podłącze się opiszę cala sytuację Zrobiłem minime d15b2 na głowicę z6 głowica planowana metalowa uszczelka. Jezdziłem przez jakies 2 tygodnie bez problemów ale tylko krotkie trasy po miescie ostatnio pojechalem troszke dalej robiac jakies 40km zobaczylem ze zaczela mi sie gotowac woda a temp poszla pod max otworzylem maske i płyn byl po korek w wyrownawczym a polowe silnika schlapane

HONDA CIVIC grzeje sie

witam sprawa jest mianowicie taka mam d13b2 z 93r. Ost auto zaczelo mi sie grzac. Dolewalem juz plynu chlodniczego chlodnica tez niedawno byla wymieniana. Wskazowka dochodzi mi nieraz prawie na czerwone pole ale po chwili spada nieraz do mniej niz polowy. Jak dolewam plyn tez do wyrownawczego do polowy to po lekko dluzszej przejazdzcze juz niema go w wyrownawczym. Co moze byc nie tak

Sprawdź czy węże idące od chłodnicy do termostatu a następnie do silnika nie są dziurawe na odpalonym a następnie nagrzanym silniku i płyn nie ucieka one lubią ze starości pękać. Termostat też może szaleć sprawdź go w misce z wrzącą wodą czy się otwiera. Ale skoro płynu aż tak szybko ubywa to może być wyciek albo silnik go zjada czyt. spala i stąd wzrost temperatury od dużych jego braków w układzie. Ale obstawiam dziurawy minimalnie nawet układ chłodzenia.

HONDA CIVIC po swapie świruje prędkosciomierz

witam mam zagwozdkę bo po swapie d14a4--d14a4 świruje prędkościomierz.tzn. po przejechaniu ok 2 km nagle zapala sie kontrolka zółty silnik i przestaje działać prędkościomierz.poza tym jedzie i nie traci mocy a silnik pracuje rowno.co może byc przyczyna

Bardzo prosta odpowiedź... jak się odpinało węże od termostatu mogło nalecieć na VSS i stąd się on tam znalazł

HONDA CIVIC problem z układem chłodzenia D15B2

Witam problem zaczął się od wymiany termostatu... wymieniłem termostat uzupełniłem płyn przejażdżka i rano pod autem kałuża więc odkręciłęm korek chłodnicy i ściskając węże wycisnąłem sporą ilość powietrza uzupełniłem płyn i na następny dzień znowu kałuża choć mniejsza i tak od paru dni codziennie coś tam nakapie ale to chyba nienormalne bo w zbiorniczku wyrównawczym

HONDA CIVIC grzeje sie

Witam mam taki drobny problem z taty hondą. Otóż zacznę od tego że mama przegrzała silnik tzn. jechała ok. 7 km bez wody i od tego czasu są cyrki tzn. wskazówka po nagrzaniu auta jest w połowie ale jak się bardziej przygazuje to po pewnym czasie skacze na 34. Pompa była wymieniona bo się od ciepła skrzywiła i nie wiem za bardzo co jeszcze może być nie tak Może chłodnica się zabiła

Objawy termostatu. Sprawdź węże dużego obiegu czu są rozgrzane (jakie w manualu) czyli te które są już za termostatem. Bo nowy nie znaczy dobry i zależy kiedy robiony. Jeżeli to nie pomoże to sprawdzić UPG włoż wąż od wyrównawczego zbiornika do butli z wodą i dawaj gazu mu. Jak będą leciały bąble to uszczelka pod głowicą. Najgorsza wersja to rozwalona głowica lubi pierścienie. Przy zbyt dużym i długim przegrzaniu głowica puchnie i domyśl się co dalej.

HONDA CIVIC Ogrzewanie

Nie leci ciepłe powietrze. Nie wiecie co sie stało

U mnie tez słabiutko grzeje. Powietrze z nawiewów przy nagrzanym silniku zaledwie letnie i nie ma szans żeby dobrze nagrzać auto. Na zamkniętym obiegu trochę lepiej ale też bez rewelacji i szyby parują. Termostat jest ok - trzyma dobrze temperaturę auto nagrzewa się do właściwej temperatury po ok 3 km. Sprawdziłem linkę od regulacji zaworu na węży idącym do nagrzewnicy sprawdziłem

HONDA CIVIC Rośnie temperatura

Witam mam niecodzienny problem ze swoją Hanką. Normalna temp to ok 14 lub 13 skali a potrafi wzrosnąć do 34 skali Otóż kiedyś - ok 2 lata temu miałem problem z temp. bo rosła zmieniłem czujnik wantylatora i wszystko wróciło do normy. Od czerwca mam znowu ten sam problem tyle że wymieniłem już Chłodnicę - bo stara była lekko zabita Czujnik od wiatraka Termostat I dalej się grzeje

Jak wentylator załącza się później to może być walnięty czujnik załączenia wentylatora który jest wkręcony koło termostatu. Jak również sam termostat. Obydwie rzeczy w podobnej cenie. Sprawdź czy wszystkie węże są gorące jak się porządnie auto nagrzeje. Ja bym bardziej obstawił termostat który prawdopodobnie otwiera się za późno (zaśniedziała prowadnica czujnika) i dlatego temperatura rośnie i staje na 34.

HONDA CIVIC Szybkie pytanie .....

Witam Czy normalnym jest ze po 25 km jazdy (miasto) w civicu 1.3 HB (d13b2) dolny waz idacy od chłodnicy w kierunku silnika jest poprostu zimny a gorny goracy Pytam poniewaz mam wrazenie ze uklad jest zle odpowietrzony przez co auto nie nagrzewa sie do swojej optymalnej temp. pracy stad tez notuje 1 litr wiecej na spalaniu 100km . Z gory dzieki za odp.

Zamieszczone przez bp2020 A jak najprosciej to zrobic Poszukać w SZUKAJ nie łaska No dobra masz tu poczytaj Uzupelnienie plynu i odpowietrzenie wstepne ukladu chlodzenia Odkrecamy odpowietrznik (czerwony) calkowicie. Oczyszczamy jego gwint oraz kruciec. Przedmucmy otwor udrazniajac jego kanal odpowietrzajacy. Smarujemy np smarem miedzianym lekko gwint i wkrecamy reka ale nie do konca tak zeby

HONDA CIVIC ssanie D13B2 HB 92

siemka mam maly problem z moja hanka a mianowicie po 1.pali za duzo (ok9l na trasie a palila kolo 6) 2.ciezko schodzi z ssania 3.ma nierowne obroty (auto cale drży jak stoje np na swiatłach) 4.jak zrzuce bieg to slyszalne jest jakby hania wchodzila na wyzsze obroty niestety niemam obrotka i niemoge tego potwierdzic 5.nieslyszalem jeszcze zeby zalaczyl mi sie kiedys wentylator ostatnio w cieply dzien

Istnieje jeszcze możliwość wadliwego termostatu jeśli się zaciął na otwarciu to obieg jest otwarty i silnik się nie nagrzewa i automatycznie więcej pali. Aby wyeliminować termostat zobacz po dłuższej jeździe na węże od chłodnicy dolny i górny i napisz co stwierdziłeś

HONDA CIVIC I problem z chłodzeniem silnika ilub klimatyzacją

Witam (z góry przepraszam za dużą ilość tekstu) Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Jeżdżę Hondą 5D z 2000 roku. Od jakiegoś czasu mam pewien problem z (prawdopodobnie) układem chłodzenia ilub klimatyzacją. W tej chwili wydaje mi się że muszę oddać auto do mechanika ale chciałbym uzyskać Waszą pomoc rady wiedzę w tym zakresie. Wszystkie elementy tego problemu opisałem poniżej.

Zamieszczone przez cisiu No i któregoś dnia na postoju zauważyłem takie zachowanie - włączona klima co kilkanaście sekund wentyl i sprężarka się włączają i wyłączają... - czy to normalne zachowanie klimatyzacji Ja już niemam siły.....ile jeszcze razy będziemy to wałkować. W każdym temacie o klimie to samo.....wystarczy przejrzeć byle jaki temat o klimatyzacji przed pytaniem.....

HONDA CIVIC Koniec pompy wody

silnik to D14A8 Od kilku dni zauważyłem takie oto zjawisko. Podczas normalnej jazdy zarówno na wysokich jaki niskich obrotach wszystko jest ok. Przy prędkościach rzędu 150kmh również. Natomiast podczas stania w korku lub zwykłym staniu na wolnych obrotach po mniej więcej minucie zaczyna rosnąć temperatura na wskaźniku do mniej więcej 34 (więcej nie dopuściłem odkręcając ogrzewanie

Zamieszczone przez reXio A termostat I na cholere ktos wymienial pompe wody przy 100.000 Jeszcze pewnie na zamiennik to se wlasnie pierdyknal 1) wentylator się włącza jak temp. rośnie 2) oba węże gorąca termostat otwiera Kolejna sprawa to fakt iż wzrost obrotów powoduje chłodzenie silinika co w przypadku termostatu by się raczej nie działo. IMO łopatki pompy są już mocno zdemolowane

HONDA CIVIC slabo grzeje D13B2

witam wszystkim mam maly proplem z mooja honda dolny waz chlodnicy jest praktyczie caly czas zimny.czasami w aucie leci cieple poiwetzre a czasami zimne. w wiem napewno ze mam padnieta glowice poniewaz pol roku temu wymienialem uszczelke i mechanik powiedzial ze glowica byla przegrzana splanowal ja max i powiedizal ze moze mi za jakis czas znow wywalic uszczelke i tak sie stalo.auto dymi na bialo a

Silnik powinien mieć zawsze taką samą dolną temp. pracy jak się nagrzeję bo to termostat reguluję o puszczaniu płynu na chłodnicę. Co do wcześniejszego pytania to możliwe że uszczelkę pod głowicą wywaliło bo właśnie wtedy są problemy z grzaniem. Termostat bardzo łatwo sprawdzić. Zapal auto i dotykaj wężów które idą do kabiny od termostatu. One powinny się robić ciepłe

HONDA CIVIC problem z chłodnica

Witam mialem dziurawa chłodnice i wczoraj postanowilem nalac jakiegos plynu do jej uszczelniania.Dzis po powrocie z kilku kilometrowej przejazdzki doszly mnie dziwne sluchy z silnika jak sie okazalo płyn w zbiorniczku sie zagotowal Czy ten uszczelniacz chłodnic mogl mi tez uszczelnic inne rzeczya jesli tak to co z tym teraz zrobic

Zamieszczone przez Blondyn988 Witam mialem dziurawa chłodnice i wczoraj postanowilem nalac jakiegos plynu do jej uszczelniania.Dzis po powrocie z kilku kilometrowej przejazdzki doszly mnie dziwne sluchy z silnika jak sie okazalo płyn w zbiorniczku sie zagotowal Czy ten uszczelniacz chłodnic mogl mi tez uszczelnic inne rzeczya jesli tak to co z tym teraz zrobic ten jak to mówisz uszczelniacz powinien

HONDA CIVIC Coupe & Sedan - ogólne info

Podejrzewam że zamieszczam ten temat w złym dziale ale nie moge znalezć bardziej odpowiedniego. Więc sprawa wygląda także zaczynam rozglądać sie za importem coupe z 2004r wersja usa lub europejska i zastanawiam się w jakich cenach powinien chodzić zadbany model z tego roku Znalazłem dwie oferty na allegro i pierwsze co mi sie rzuca w oczy to strasznie niskie ceny jak na ten rocznik......

A sprawdzałeś węże pod maską czy są zimneciepłe Generalnie bym zaczął od termostatu bo to najtańsza rzecz. Układ chyba się sam odpowietrza z tego co kojarzę. A temperaturę masz odpowiednią lekko poniżej połowy powinno być .

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi