części samochodowe nanodatex

h22a h22a7 głowica

Pytania i odpowiedzi: h22a h22a7 głowica

HONDA ACCORD Układ chłodzenia H22A7

Witam   Mam ogromną prośbę do użytkowników posiadających type R Latam Preludką V i jestem po swapie na h22a7. Wydaje mi się że mam problem z układem chłodzenia.. Kiedy stoję w korku to temperatura niebezpiecznie rośnie.. zainstalowałem zegary  i temperatura pokazuje 100-102 stopnie natomiast na desce rozdzielczej wskaźnik temp jest w porządku. Wentylatory odpalają przy

A skąd te bąbelki powietrza (pojawiają sie jak temperatura wody to 90 stopni.. Wtedy najbardziej buszuje.. Kiedy odpalaja wentylatory przy 95% bąbelków jest mniej.. Podobno stara szkoła mówi ze jak sa bąbelki to uszczelka pod głowica do wymiany..

Temat rozwiązany po wymianie uszczelki pod głowicą problem ustał i temperatura podczas jazdy i postoju zdecydowanie niższa. Przy okazji zrobiona głowica na nówkę i h22a7 działa Cudownie

HONDA ACCORD H22A7 stuki

witka co to za stuki w silniku pojawiają sie na naghrzanym silniku na zimnym jest wmiare ok  kasowniki LMA panewka czy cos jeszcze i ewentualnuie co sprawdzic żeby wiedziec i naprawić.  zawory ustawione jakies tys km temu Użytkownik slasz129 edytował ten post 1149 27.06.2014

Pejot - a to nie chodzi o głowice h22a7 i Twój były samochód Tam chyba głowica była robiona Sorki ze pytam po prostu tak mi się kojarzyło ze głowica była ok.

No to co radzicie jak ściągne dół to raczej juz cały silnik bedę chciał zrobic czyli panewki i głowica. Obstawiacie że co to może byc No kolektor wymieniony nawet dało rade ale jego montaz robiłem od 7 do 14 praktycznie cały czas przy aucie. Po krokowcu z h22a jest lepiej i po wymianie kosci pamieci tylko troszke obroty za wysokie ale kiedys i tak trzeba storic .  Ale co robic na gwałt ten silnik czy te stuki sa jakieś nie grozne 

HONDA ACCORD Remont H22A7

Czy ktoś tu z Was obecnych był zmuszony remontować swoje h22a7 - i jak to Wam wyszło&092 Tzn mniej więcej koszty itp. Co można zrobić przy okazji remontu aby zwiekszyć jego moc lub coś w tym stylu Za podpowiedzi dziękuje

Wydaje mi się że nie. W głowicach były niewielkie zmiany. Ale na 100% pewien nie jestem co do wału.

a w głowicach jakie jeżeli można wiedzieć kurcze bo właśnie chce sobie dopieścić silnik nie chcę unieruchamiać auta. A w piwnicy mam h22a z pralki typowego jdm i myślałem że udało by się zrobić głowicę na cacy i wał i wrzucić do mojego h22a7

ja robiłem remont tego typu że wymieniłem - pierścienie (Rikken) - panewki ACL (korby i wał) - uszczelniacze w głowicy - docierka zaworów w głowicy - oczywiście wymiana uszczelki po głowicą - delikatne planowanie (nie mam pewności czy w ogóle powinno sie robić w tej głowicy ze względu na i tak już wysokie sprężanie i nie wielką odległość tłoka od zaworów) - uszczelki miski

jeżeli wał jest uszkodzony lub do szlifu to najlepiej poszukać na forach wału który trzyma wartości nominalne i wtedy zapodać komplet nominalnych panewek Damiano gdzie Ty masz w H22 aluminium poza normalna sprawa głowicą

HONDA ACCORD H22A7 - dźwięk silnika

Witam. Jaki jest odgłos stukającej panewki Zacząłem słyszeć takie jakby cykanie spod maski podczas jazdy szczególnie jak jadę sobie powyżej 90kmh na 5 biegu. Nie ma znaczenia czy przyspieszam czy jade równo cały czas jest to cykanie które się zmienia wraz ze wzrostem prędkości obr. B. podobnie miałem przed regulacją zaworów ale przecież były regulowane 1300km temu Stało się to

Niedawno robiłem remont dołu mechanik zalal mi 10w40 na jakis czas i na poczatku mialem dalej ten dzwiek ale teraz po przejechaniu ok 1000km od remontu nie slysze tego tykania na wspomnianych wczesniej 15tys.obr. Na jalowych obr. chodzi ladnie ciszej niz przed wymiana. Albo cos sie ulozylo albo zasluga oleju albo cud Rozmawialem duzo z Pejotem na ten temat i wg. niego to glowica klepie (wyrobione

Ale się Kiniusz uparłeś na ten sworzeń tłoka w kilkunastoletnich H22 poza pierścionkami poddaje się też głowica a zawory latają w prowadnicach zaworowych jak żyd po pustym sklepie ...   A luz zaworów już sprawdziłeś   W h22a7 jak jest duży luz na zaworze to zawór tak napiernicza jakby się coś rozleciało (kiedyś ustawiałem zawory u siebie późno wieczorem byłem zmęczony

HONDA ACCORD H22A7 bierze olej

Panowie help Od jakiegoś czasu obserwowałem w mojej hani pobieranie większej ilości oleju a nie katowana dokładnie jazda na krótkich odcinkach.Ilości oleju jaki dolewałem nie mierzyłem bo jakoś nie przykuło to bardzo mojej uwagi.Niedawno jednak jechałem do austrii ode mnie z domu na miejsce jest jakieś 650 kilometrów.Po przejechaniu tej trasy prędkośc średnia około 120h badam

A silnik suchy Odpal go sprawdź pod od spodu czy nic nie cieknie spod silnika a nawet skrzyni biegów zdejmij osłonę silnika sprawdź pracę rozrządu i czy olej ścieka tak jak powinien do miski olejowej byc może to tylko uszczelka pod głowicą

Jest drobny wyciek a nawet dwa jeden to moim zdaniem uszczelniacz na wale puścił ( od strony rozrządu) drugi jest w miejscu połączenia skrzyni z silnikiem.Poziom oleju w skrzyni jest ok niedawno wymieniałem na nowy.Myślusz że te dwa małe wycieki mogą zrobić taki ubytekSilnik z każdej strony oprócz tego jest suchutki. [ Dodano 2011-11-05 2229 ] uszczelka pod głowicą też ok silnik się nie gotuje nie przybywa go ani nie ubywa

Co do pomiaru kompresji to nie jest do końca obiektywny mogą być np. zapieczone na amen pierścienie olejowe. Jeżeli dymi w trakcie jazdy na wyższych obrotach to trzeba zrobić przynajmniej tzw. mały remont - uszczelniacze zaworowe uszczelka pod głowicą pierścienie tłokowe i profilaktycznie panewki korbowodowe bo h22a7 kręci się wysoko i będą już wyeksploatowane. Koszt z robocizną 15-2 tysiące zależy u kogo zrobisz.

Sprzegło kpl rozrząd lekkie koło bo majac wszystko na wierzchu żal nie wymienić to juz koszt 2k bez roboty... panewki około 350kpl uszczelka pod glowice 350 uszczelka dolotowego 130 uszczelka wydechowego 70 uszczelka VTECa 110 do tego masa uszczelniaczy ktore kosztuja od 20 do 40 pln A najwiecej pochłonie jak mowił tarjei86 obróbka bloku głowica nie jest chyba jeszcze tragedią o ile nie bedziesz chciał portingu robić

HONDA CIVIC V All Motor All Day czyli H22 powered by BOOSTperformance

Właściciel Sztywny vel. Madman Silnik h22a7A5 All Motor All Day - kompletny blok z tłokami korbami i wałem h22a7 - głowica h22a5 po pełnej obróbce portingu itd... - odpięte wałki balansujące - wałki rozrządu h22a7 Układ dolotowy - uszczelka termoizolacyjna P2R - rozwiercony kolektor ssący h22a5 na 66mm - wypolerowane kanały w kolektorze ssącym - wywalone klapki IAB - zaślepiony EGR

222KM i 230Nm z seryjnego h22a5 Czyli ok 40KM30Nm po zrobieniu dolotu wydechu i wsadzeniu wałków z ATRa Wynik na tyle dobryże ciężko w niego uwierzyć To ja się pytam czemu h22a7 ze znacznie większym CRwydajniejszą głowicąwiększą przepustnicąseryjnie dobrym kolektorem wydechowym ma tylko 212KM Hmm..

jogal znam ten projekt z ptp.. z tymże siedzą tam tłoki co dają większy CR niż ma seryjnie h22a7 głowica jest po kompletnym portingu przepustnica większa niż w ATR i przede wszystkim strojony. Więc nie wiem co to za porównanie i co na celu miało wstawienie tego wykresu Tamten silnik ma mało co wspólnego z h22a5 poza pustym blokiem na którym widnie właśnie takie oznaczenie silnika.

Wpadła kierownica obszyta alkantarą z czerwona nicią oraz szyber został wywalony i wklejone samo poszycie. No i najważniejsze jest blok h22a7 trzeba ożywić w końcu tego trupa Wleciała też głowica h22a (wałki zostają moje z h22a7)

HONDA CIVIC V EG8 H22 Ivory White by krugger

MODEL 1994 EG8 SILNIK seryjny d15b2 --d16z6---h22a5 PLANY głowica h22a7 UKLAD DOLOTOWY power rura stozek Blitz PLANY Big Tube ze stozkiem K&N lub Fujita UKLAD WYDECHOWY Przelot 225 srodkowy AWG koncowy Mtech oem look PLANY kolektor Toda ELEKTRONIKA Pełna elektryka wnetrza P28 delikatny remap by me [colorgreen]PLANY wskazniki cis i temp oleju rtp sie buduje UKLAD NAPĘDOWY seria M2V5 PLANY odelzyc

Przykładowe oferty części samochodowych h22a h22a7 głowica

  • Głowica Accord Type-R H22A7 Kraków - Modlnica (2200.00PLN)
  • Głowica Accord Type-R H22A7 Kraków - Modlnica (2200.00PLN)
  • Głowica Accord Type-R H22A7 Kraków - Modlnica (1800.00PLN)
  • Głowica Accord Type-R H22A7 Kraków - Modlnica (1800.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi