części samochodowe nanodatex

głowice subaru forester

Samochody związane z zapytaniem głowice subaru forester

Pytania i odpowiedzi: głowice subaru forester

SUBARU FORESTER Hill holder - sprezyna

Witam Walcze ostatnio z hill holderem ktory sprawil mi dosc przykra niespodzianke ( httpwww.forum.sub...sze-cholerstwo ). Po odebraniu samochodu od mechanika hh blokowal hamulce pod kazda gorka. Pomagalo &39kopniecie&39 hamulca ale droge do domu mialem dosc stresujaca... Znalazlem wpis ktory pomogl mi dosc szybko odlaczyc hh - httpwww.lackhead....-holder-clutch W opisie tym wspomniana jest sprezyna.

SUBARU FORESTER Gdzie serwisowac Subaru Poznan Wlkp.

Gdzie serwisowac subaru na terenie Poznania lub w okolicy Wlkp. Czy ktos zna jakiegos mechanika ktory zna sie na subaru troche wiecej niz przecietny mechanik

chciał po taniości....klientowi było obojętne ile kosztuje naprawa... a potem najprościej obgadać serwis bo jaki Polak przyzna się do własnej winy.... Co oczywiście nie znaczy że wszystkie warsztaty idealnie wszystko naprawią jest kupa papraków i partaczy - cudotwórców którzy potrafią wymienić w WRXie uszczelki pod głowicą bez wyciągania motoru.... i są zdziwieni że głowice

Zobacz Głowice cylindrów do SUBARU FORESTER

SUBARU FORESTER I SF GŁOWICA PRAWA FORESTER 99

Witam Potrzebuję pomocy poszukuję prawej głowicy do subaru forester rok1999 20 benzyna 125km Jak to jest z kodami silników jesli to jest ej20 to czy głowica od imprezy będzie pasowala Prosze o pomoc gdzie mogę głowicę dostać (nowa lub używka) i jaka cena ewentualnie

SUBARU FORESTER Forester MY99 ------- Forester STI MY99

Witam serdecznie Znajomy właśnie stał się posiadaczem Forka MY99 i chce iść z modyfikacjami w kierunku STI początkowo body kit Pisząc w jego imieniu (a jednocześnie myśląc samemu o zakupie forestera i modach) chciałem zadać kilka pytań - jaki jest koszt body do forestera STI i skąd to sprowadzić (UK z JP będzie pewnie drogo za samą przesyłkę...) - czy ktoś z forum sprowadza takie

Mógłbyś przybliżyć specyfikację Swojego silnika (o ile to nie jest ściśle tajne) Bo jakoś w temacie w nielegalu nie doczytałem dokładnego specu. W stopce ma linka do nielegala a tam wszystko jest opisane. Wiem wiem ale silnik jest opisany jako nowy silnik carfit na HBR ACL itp... prawie nowe głowice A mnie ciekawi co tam dokładniej siedzi i czy to inne turbo odpowiada głównie za taki szał

silnik jest zbudowany przez Edwina - na bazie nowego shortbloku do którego zostały wsadzone graty od Sti - głowice pochodzą z imprezy - zostawione na razie wałki foresterowe - żeby miał nieco lepszy dół - do tego dołożona jest turbina vf35 przelotowy wydech z szerokim kołnierzem a całość jest zaprogramowana przez Piotrka z Poznania - w sumie od podstaw można powiedzieć bo fabryczne

SUBARU FORESTER Stan silnika w Forsterze

Miałem przygodę z przegrzanym silnikiem po niezauważonym wycieku z chłodnicy. Od tego czasu bywa że zadymi na siwo. Ale było to zauważone tylko w przypadku umyślnego przygazowania na postoju lub po dolaniu oleju (nawet jeśli odczekałem kilka minut od dolania). Apetyt na olej wzrósł mu z 05l 1000km do prawie 1l 1000km. Opinia ludzi co się na rzeczy znają była taka iż należy się wymiana

Chciałbym jednak dokładnie go zdiagnozować na tyle na ile jest to możliwe bez rozbiórki. Mam możliwość wizyty na hamowni. Jest sens Jakie są jeszcze inne skuteczne &8222bezinwazyjne&8221 metody Nie ma co inwestować w informacje jak był przegrzany zwiększyło się zuzycie oleju. Do wymiany pierścienie i uszczelniacze zaworowe.Koszt koło 3500 z robocizną -.Hamownia nie ma zadnego sensu..Trzeba rozważyć dolewanie oleju czy te - 3500. AK ps.uszczeli pod głowice wchodzą w zakres prac (siwy dym)

Spokojny oczywiście że lepiej kupić szortblok tylko dla kogo lepiej Rozważam zakup używki. Chciałbym jednak zostawić głowice jako że mam instalację gazową. Na Ukrainie subaru sprzedaje się znacznie lepiej niż w Polsce a że dostęp do tamtejszych rynków mam pytanie kolejne brzmi jaki model bloku do forestera s-Turbo z 2000 roku będzie pasował I trochę naiwne pytanie... ... ale na co zwrócić uwagę przy zakupie

Chciałbym jednak zostawić głowice jako że mam instalację gazową. Nie widzę powiązania głowica a instalacja LPG. Co najwyżej w druga stronę przy LPG i takim przebiegu. Ja stałem przed taką decyzją przy 25 NA i remont w moim wypadku nie był uzasadniony finansowo. Teraz mam 4 lata młodsze serducho ledwo co dotarte za połowę ceny remontu nie w ASO. EDIT Literówki.

SUBARU FORESTER25xt at- BRAK PRZYSPIESZENIA

WITAM ...kilka dni temu jeszcze brykal jak szalony choc czasem po kickdown-ie dlugo mlucil obrotami i potem dostawal kopa (mam automat sportshift). od trzech dni jest tragedia rozpedzanie auta tylko w najnizszym zakresie ma jakakolwiek dynamike ale dalekie od zadawalajacego nawet wcisniecie przycisku POWER nic nie daje ...czy to juz turbina (przebieg 90 000) czy moze problem w skrzini biegow i slynnym

GRZES ...twoje rady biore do serca dlatego mimo kosztow poniesionych na mojego forka nadal nie wyrzucilem go na smietnik tylko smigam az moja zona obrazona na wszystkie subaru za ostre nadwatlenia naszego domowego budzetu stwierdzila dzis rano ...na trasie do pracy to zaden pierdziach nie ma szans do naszego forestera no nie... ...wiesz mi zaczol jej sie podobac a tak od prawie dwoch lat mowila tylko

SUBARU FORESTER II SG jaki gaz do forestera 25XT 2004

Witam temat przewijający się przez forum może się powtarzam ale szukałem ponad godzinę i nie znalazłem odpowiedzi. Czy forester 2004 25 XT wersja US spełnia wymagania instalacji Stella ODB i podobnych czy ma wszystko co jest potrzebne do założenia instalacji która potrzebuje EODB a może bez sensu szukam dobrego LPG do 25 XT poproszę o pomoc miałem kilka instalacji gazowych w innych autach

JAKO choć nie udało mi się bezpośredniego kontaktu znaleźć do niego i pewnie napisze na prv martwię się tylko że do warszawy mam 300km więc jak coś by się działo to dla mnie spory kłopot wolałbym jakiś serwis poznań wrocław lub łódź. Cena instalacji u Jako to ok. 45 tys. zł przynajmniej orientacyjnie. subaru to nie V6 nie znam się na tym ale może fakt że to boxer i ma 2 głowice

SUBARU FORESTER Nowy Forester - co warto wiedzieć przed zakupem

Witam wszystkich tak jak w tytule przymierzam się do zakupu nowego forestera z silnikiem diesla. Auto już chwilkę jest na rynku więc czego należy się spodziewać po roku dwóch trzech użytkowania po naszych drogach Skrzypiące plastiki w środku trzeszczące zawieszenie przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności czy jeszcze coś innego Pozdrawiam

sprawę ale jeszcze zdarzają się auta w miarę bezawaryjne... zresztą w salonie pytałem czy z filtrem są jakieś problemy to sprzedawca powiedział że jest zupełnie bezobsługowy. Btw Bukmacerek kupowałeś auto w JM we Wrocławiu Jak oceniasz serwis Czytając tematy o Outlanderze na Mitsumaniakach można odnieść bardzo podobne wrażenie jak tutaj - tam padnięte turbiny pęknięte głowice

SUBARU FORESTER jakie są roznice pomiedzy silnikami 2.0 125KM a 158KM

elektonika wałki... co jeszcze jakie są oznaczenia silka 2.0 NA 125KM w forku 99 a jakie w forku 2.0 NA 158KM 07 znalazlem taki opis ...Niespodzianka pod maską Choć to tylko lifting mechanika forestera 06 sporo różni się od tej u poprzednika. Zrezygnowano z doładowanej dwulitrowej jednostki o mocy 177 KM a mocniejsze turbo 2.5 podkręcono do 230 KM Co zatem z bazowym wolnossącym 2.0 Magicy

SUBARU FORESTER I SF Forester 2000r

Witam kupiłem forestera ze stanów rok 2000.oznaczenia silniki ej251(na blaszce na prawym nadkolu) pojeździłem trochę po Polsce poszła mi uszczelka pod głowicą i sprzęgło. Oddałem do mechanika rozebrał wszystko i nie mógł dostać uszelki pod głowicę aż po wielkich problemach dostał do 2.5l okazało się że ta uszelka jest za duża więc wziął na próbę od 2.0 i ta była w sam raz

SUBARU FORESTER Subaru Forester 2.0 Turbo - WYPADANIE ZAPŁONU

Witam wszystkich od niecałych 2 tyg.. mam mały problem z autem... chodzi o wypadanie zapłonu na 4 cylindrze [ kod p0304] ... [ 2003r. przebieg 195tkm] dodam ze auto jest zagazowane [ instalacja gazowa jest na gwarancji] ... jesli komus również zdarzyła sie taka przypadłośc i znalazł na to sposób ... za wszystkie podpowiedzi jak sobie z tym poradzić z góry dzieki

Grzesiek_67 dzieki za porady. Bardzo się cieszę że pomogłem Co do MATRIXów do niedawna sam jeżdziłem na MATRIXaxch. Fakt są bardzo szybkie i umożliwiają bardzo precyzyjny (małe dawki) wtrysk LPG...ale są bardzo czułe na zabrudzenia i mają tendencję do sklejania takiej śmiesznej blaszki z cewkami. I wtedy jest dramat. Ratunkiem jest demontaż listwy wtryskowej i przeczyszczenie owej

SUBARU FORESTER Pojechałem na regulację zaworów...

... a skończy się na szlifowaniu głowicy -( I zamiast 1000 zł zapłacę 4000 -( bo chcę mieć to zrobione jak należy i trochę tym samochodem pojeździć. I takie to właśnie oszczędności na gazie...-( Tak jestem do przodu tak czy inaczej ale szlag człowieka trafia.

gniazda zaworów podejrzewam że usiadły zawór poszedł do góry i jest problem z uzyskaniem luzu. Zrobią ci pewnie nowe gniazda a przy okazjii uszczelniacze i prowadnice jeśli będzie potrzeba. wtedy głowice jak nóweczki

No właśnie... Mówił tak jak napisałem że wymiana szklanek może pomóc na kilka-kilkanaście tys. km. A tak po regeneracji mam głowice jak nóweczka... Nie sądzę by mnie chciał naciągać... Już myślałem o sprzedaży samochodu ale to jest bez sensu...

jeżeli znalazł byś sobie kogoś kto ci wyjmie głowice potem poskłada mogę polecić ci zakład mechaniki precyzyjnej trudniący się od wielu lat w tematach głowic (właściciel też ma forestera - drugiego) także ograną temat bez problemu. My prowadzimy warsztat baardzo długo i tylko u nich robimy takie tematy i jeszcze nie było ani razu problemu usługa naprawde na najwyższym poziomie i w normalnych pieniądzach.

a jak byś np sam wyszukał sobie firmy która zajmuje się się głowicami zawieźć zdemontowane głowice niech określą co jest do zrobienia a czego nie trzeba . A co do części zadzwoń do CER Motor zajmują sie tylko częściami silnikowymi i maja na prawdę świetne ceny zapytaj o wszystkie uszczelki. Ja juz widzę że z samych uszczelek pod głowice możesz zejść ponad 100zł i mówie tu o oryginalnych. Od kolektora też kupisz za 30zl.Swiece np Denso za 30-32zł znajdziesz (IRYDOWE)

SUBARU FORESTER II SG Legacy IV- silnik 2.0 137KM Forester II -silnik 2.0 158KM

Witam Panowie Powiedzcie mi proszę czy silnik w Legacy IV 2.0 137KM to jest ten sam 2.0NA 125KM tylko lekko zmodyfikowany i ma po prostu większą moc czy to już coś kompletnie innego To samo pytanie dotyczy forestera II 2.0 158KM - czy to tylko zmodyfikowany 2.0NA 125KM W obu przypadkach chodzi mi o regualcję zaworów...Czy tak jak w wersji 2.0NA 125KM silnika nie trzeba wyciągać do regulacji zaworów czy to już tych silników nie dotyczy i silnik trzeba wyciągać Pozdrawiam

Silniki te różnią się rozrządem 125km i 137 km ma jeden wałek na głowicę (SOHC) i regulację na śrubki. Zaś 2.0 158km ma dwa wałki na głowicę (DOHC) i tu już są szklanki.Są tacy co we wszystkich tych silnikach regulują bez wyjmowania motoru.

SUBARU FORESTER II SG Wypadanie zapłonu Forester Wolnossący 03 LPG

Witam   Posiadam subaru forester 2003 wolnossący 125km z instalacją LPG Stag4 wtryskiwacze pojedyńcze Hana czerwone reduktor AC 01.   Przewody WN wymieniane były we wrześniu ubiegłego roku na oryginalne razem ze świecami NGK w tym samym czasie dokonana była regulacja zaworów przebieg 177tyś km.   Mój problem dotyczy wypadania zapłonu na 1 cylindrze. 1. zamieniłem kable miejscami

Ja też miałem podobnie tylko że na drugim cylindrze efekt to prawie że podparte zawory lepiej nie zwlekać bo możesz uszkodzić glowicę .

SUBARU FORESTER Luzy tłoka Forester 2.5 US

Witam  Jest to mój pierwszy post więc z góry przepraszam za błędy.   Dzisiaj wyciągnąłem silnik z mojego nowego forka (2002 r EJ251) do wymiany uszczelek pod głowicami rozrządu itp. i tu trochę się zdziwiłem i nie wiem czy tylko na uszczelkach i ogólnym serwisie się skończy...   Do rzeczy gdy tłok jest max wysunięty ma lekkie luzy na boki i tu moje pytanie czy są one

SUBARU FORESTER Uszczelka pod głowicą

Witam prawdopodobnie czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą (subaru forester 2.5xt 177km 2005 automat)dzisiaj dowiedziałem się że uszczelki to dopiero początek moich wydatków majster twierdzi ze trzeba wymienić jeszcze szpilki i coś tam jeszcze czy ktoś już miał taką przygodę i co tak naprawdę się robi podczas takiej naprawy ile to może kosztować.A przy okazji szukam pompy wody

nie wspomniałem ze auto jest z USA i już raz zamówiłem pompę którą musiałem zwrócić i dzisiaj byłem u dwóch mechaników powiedzieli że jak nie rozkręcą to nie wiedzą jak ona wygląda pojechałem do serwisu i dali mi schemat tej pompy pojechałem z powrotem do mechanika a on mówi że pompa na pewno nie taka jak na schemacie to samo w sklepie podobna ale się rożni i chce zdjęcie tej

się rożni i chce zdjęcie tej pompy bo wiem jak ma wyglądać a serwis stwierdził że to schemat jest poglądowy i może się różnić no trochę sie nachodzisz.... a z uszczelką pod głowicę to dopiero oględziny dokładne będą we wtorek czy to na pewno to ....to znowu pewnie Cie wyslą...... czy ktoś miał podobny przypadek i wiedzieć co nie co o tym były takie przypadki i serwisy subaru

krasa1 jest nowy rodzaj uszczelek pod głowicę w tych silnikach. Jedź do ASO a jeżeli tego nie robi to w miejsce gdzie wiedzą jak to zrobić. To nie jest tak samo jak innych autach. Trzeba widzieć jak kręcić Pozdrawiam

SUBARU FORESTER Czy wymiana uszczelniaczy zaworowych w 2.5t to gruby temat

Cześć wszystko wskazuje na to że olej mi ubywa przez uszczelniacze zaworowe. to jest opinia mechanika który kazał zostawić u siebie auto na noc. Jeżeli przy opalaniu poszła by jakaś ciemna chmurka to jest ogromne prawdopodobieństwo uszczelniaczy. Teoria jego podobno się sprawdza w silnikach normalnych ale nie wie jak to jest w subaru. Turbina sucha luzu brak świece ładne i nie zasyfione.

Można wiedziec jaki przebieg furki Domyślam się z podpisu że wersja 230KM. prawie 120kkm albo tfu tfu popękane tłoki sprawdzona w aso kompresja - ideał wszędzie równo na każdym garze albo zapieczone pierdzionki od za dużego poziomu oleju... za dużego nigdy nie było zapieczone raczej nie no chyba że nie ma wpływu na wynik kompresji przy 3 obrocie wału liczniki wszędzie pokazywał 9

SUBARU FORESTER Zapach spalonego oleju w samochodzie

Po jeździe autem jak staję np na światłach w samochodzie czuć zapach spalonego oleju lub spalin. Co to może być Jakaś nieszczelność czy jak twierdzi mój kolega może to katalizator Błagam poradźcie co robić i co się dzieje.

u mnie byly dwie przyczyny 1. przy dolewaniu oleju pocieklo po po gratach na glowice czy kolektor olej sie wypalal i smierdzial - kilka tygodni - mocno czuc wyrazny zapach ciezkich spalin w kabinie 2. pekniety drugi katalizator - malo czuc ale czuc P.

tygodni - mocno czuc wyrazny zapach ciezkich spalin w kabinie 2. pekniety drugi katalizator - malo czuc ale czuc P. bardzo dziekuję za pomoc i wyjaśnienie zaraz idę wszystko wsprawdzić [ Dodano Pią Sty 02 2009 436 pm ] Jeżeli kolor spalin jest normalny to nie ma co się doszukiwać poważniejszych problemów w silniku musi być po prostu wyciek oleju na coś gorącego czyli w przypadku subaru

SUBARU porada forester

Witam wszystkich jestem tu nowy przymierzam sie do kupna forestera rok prod. 2004-2007 i mam takie pytania jaki silnik najlepiej wybrac od razu napisze ze nie interesuje mnie najslabsza jednostka dwu litrowa mysle raczej o 2.0xt albo 2.5 i jak silniki subaru znosza lpg z gory dzieki za odp pozdrawiam

lordshaman tak jak Godlik napisał ... jako już niejedno turbo zagazował i mają się dobrze.... ( Jako to uznany na obu forach spec od zagazowywania ). Aleeeeee ... silnik niezagazowany ZAWSZE będzie się miał lepiej Szybciej wypalają się gniazda zaworowe zawory cofają się - trzeba je częściej regulować pękają głowice ... Po prostu te silniki nie zostały zaprojektowane do pracy na

SUBARU FORESTER III SH Pękniety korbowód Subaru Forester Deisel 08

Witam serdecznie Do środy byłem szczęśliwym posiadacz subaru forestera Diesla 08 przebieg 180 tys .. Niestety w trakcie jazdy - wyprzedzania ciężarówki przy 120h autem wstrząsnęło potem nic nie działało hamulce wspomaganie mały poślizg walka . Udało się szczęśliwie wyhamować . Udało mi się przeżyć to ważne ale to bandytyzm że w takich okolicznościach się popsuło . Koledzy

Dlaczego przesada Trzeba wymontować cały silnik i rozebrać stary. Przełożyć cały osprzęt oraz głowice które pewnie też trzeba było splanowac i odświeżyć ustawić rozrząd zalac nowy olej płyny itd. Więc trochę tej roboty jest. Pewnie w nie ASO byłoby ciut taniej ale raczej nie byłby to 1000zł za wszystko.

SUBARU IMPREZA Różnica między silnikiem EJ205 a silnikiem z forester turbo

Jaka różnica oczywiście oprócz mocy co jest inne jak odróżnić je od siebie

Inne głowice i wałki chyba (nie wiem czym się różnią) inna turbina. blok z grubsza taki sam ale czy idealnie niczym sie nie różnią choćby jedną wtyczką to nie wiem

SUBARU FORESTER Fabryczne LPG szyberdach itp.

Witam już od dłuższego czasu byłem napalony na forestera II gen. W tamtym tygodniu skasowałem aktualne auto więc teraz napalenie zmieni się w czyn akurat mam czas 6 tyg. na zrośnięcie rzepki żeby przed zakupem zrobić mały risercz Najpierw temat LPG - można na Allegro znaleźć kilka egzemplarzy (np. z Francji) z fabryczną instalacją. Warto się tym zainteresować Z doświadczenia wiem

Kwestia turbo glowna problem to konstrukcja rozrzadu w na jest SOHC (jeden walek na głowice) w TURBO DOHC (dwa wałki na głowice)

SUBARU FORESTER Straz miejska odholowala mi Forka (tzn.zlecila to idiotom)

Witam nieszczescia chodza parami. Zginela mi tablica rejestracyjna (ktos sobie zatankowal paliwo za darmo) zeby odebrac wtornik trzeba okazac ta ktora zostala. Auto stojace bez tablic przez pare dni i to wystarczylo zeby Forek zniknal z parkingu. Szybkie telefony na policje i straz miejska okazalo sie ze odholowany.... Teraz wlasciwe pytanie - moje ukochane autko jest w automacie mega zadbany S-turbo

Mnie tak uszkodzili głowicę w motorze . Taki jeden ...... położył motor na boku i przywiązał łańcuchem na platformie . Że to bokser to głowica do wymiany . Ten holownik był z jakiejś korporacji i kupili mi głowice po regeneracji . Straż miejska tylko zleca ale za przewóz odpowiada zleceniobiorca od momentu zlecenia . Strażnik nie musi się znać .

SUBARU FORESTER Remont silnika 2.0 turbo

Witam Znajomy oddał forestera do specjalisty od silników. Planowana głowica wymienione pierścienie uszczelniacze zaworowe uszczelki itd. Po remoncie auto przy normalnej jeździe bierze 1 oleju na 1000 kilometrów. Olej 10W40 pół-syntetyk valvoline. Kiepski remont czy taki ubytek oleju jest raczej normalny Dodam jeszcze że nie ma żadnych wycieków. Piszę z prośbą o poradę bo głupio jechać

mechanik rozebrał obejrzał głowice do roboty spojrzał na tłoki sa całe a że nikt mu nie powiedział o zuzyciu oleju nie grzebał dalej szkoda bo niewiele więcej by kosztowało a byłoby bez problemu -- 23 lut 2011 o 2042 -- to to motorOla nałapiesz nowych pomuczków wystarczy że mój facet ma dwieście

mechanik rozebrał obejrzał głowice do roboty spojrzał na tłoki sa całe a że nikt mu nie powiedział o zuzyciu oleju nie grzebał dalej szkoda bo niewiele więcej by kosztowało a byłoby bez problemu sorry ale to mechanik idiota mając silnik na wierzchu i ściagniete głowice ( nie wiem w końcu czy wymieniał pierscienie czy nie ) ale za każdym razem bierze sie średnicówke i mierzy owal

mechanik rozebrał obejrzał głowice do roboty spojrzał na tłoki sa całe a że nikt mu nie powiedział o zuzyciu oleju nie grzebał dalej szkoda bo niewiele więcej by kosztowało a byłoby bez problemu sorry ale to mechanik idiota mając silnik na wierzchu i ściagniete głowice ( nie wiem w końcu czy wymieniał pierscienie czy nie ) ale za każdym razem bierze sie średnicówke i mierzy owal

SUBARU FORESTER monitor fgz806EF2

Witam przszukujac nasze forum od poczatku do konca nie trafilem na opis takiego monitora nawigacji dla forestera. Usiluje zamontowac cos takiego u Taty w foresterze i nigdzie nie moge znalezc opisu do niego. Ostatnio przerabialem temat u siebie w tribece i tam nie ma problemu z dokumentacją. Jesli ktos bylby w stanie pomoc mi bede bardzo wdzieczny. ( ps jesli temat bardziej pasuje do jakiegos juz rozpoczetego watku prosze o jego przeniesienie). Pozdrawiam Marchewek

Gratuluje   dzięki nic wielkiego kiedyś udało mi się z pomocą forum podłączyć lusterko samościemniające (kupiłem uszkodzone na alle... - wymiana jednego kondensatora ) fajna przydatna rzecz... a ostatnio sam zmieniałem głowice.... o  z tego to jestem dumny   Z tego co kojarze możesz dokupić głośnik Kenwooda i puścić komendy nawigacji przez niego. Nie musisz integrować

SUBARU FORESTER Po regulacji zaworów - gorzej Dziwne dźwięki

Panowie   wiem że bardzo cięzko jest stawiac diagnoze na podstawie opisu dźwięków z pod maski. Mając tego świadomość nie oczekuję żadnych cudów jedynie dyskretnych wskazówek   mój forester ma 273.000 na liczniku z czego 40.000 na LPG (sekwencja). Postanowiłem wraz z wymiana rozrządu wymienić kilka gratów oraz zleciłem regulację luzów zaworowych. Mechanik stwierdził że

Cykanie tykanie może być bardziej słyszalne. W zakładzie regenerującym głowice dowiedziałem się że pod instalacje gazowe robią minimalnie większe luzy. Dopytaj się czy oby na pewno miał odpowiednie dane dotyczące luzow do tego modelu.

SUBARU FORESTER I SF Muli i ma większe spalanie

Siemano. Posiadam subaru forester 2006 2.0 z instalacją LPG. Od jakiegoś czasu auto zaczęło mulić ma większe apetyt na benzynę i gaz. Muli go na jednym i drugim. Jest mdły i magicznie zmulony.    Proszę o wszelkie rady.   Pozdrawiam

Darek398 jeśli wolne obroty falująposzarpuje silnikiem przy przyspieszaniu i jeździsz na LPGto sprawdź kiedy były regulowane zawory.Przy LPG trzeba to robić częściej.Skontroluj raczej w krótkim terminiebo może się okazaćże głowice będą do naprawy.

SUBARU FORESTER Wymiana uszczelek pod głowicą rozrząd EJ 251

Witam forumowiczów. Po 3 dniach bojów w garażu musiałem się z wami podzielić wrażeniami... Niedawno stałem się szczęśliwym) posiadaczem forka 2002 2.5 US. Długo szukałem takiej wersji czyli 2.5 automat gdyż uważam że jest to najlepsze połączenie w tym samochodzie mając na uwadze ekonomię (gaz w przyszłości)  i dynamikę jazdy. Kupując ten samochód liczyłem się z typowymi

SUBARU FORESTER II SG płynność przyspieszania - 25 xt MY 2007

Napiszcie mi proszę czy Wasze turbo forki przyspieszają płynnie w całym zakresie obrotów czy też zdarza im się lekkie poszarpywanie. Mój od samego początku jak go kupiłem przed rokiem ma nieprzyjemny objaw poszarpywania w okolicach 2500-2700 obrmin. Odczuwalne jest to najbardziej biegach 2-4 w sytuacji delikatnego operowania pedałem gazu. Przy intensywnym przyspieszaniu zjawisko nie występuje.

SUBARU FORESTER Pitnął mi płyn chłodniczy

forester 2.0 NA MY2005. 4 lata. Tydzień po przeglądzie 75000km. Generalnie dawno nie sprawdzałem poziomu wiem błąd. Nie zmienia to faktu że auto 16 lipca przeszło przegląd który nie stwierdził nieprawidłowości. Dziś nalewam płynu do spryskiwaczy. Przy okazji mając brudne ręce sprawdzam olej - ok. Rzucam okiem na zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego a tam sucho. Lekko zaniepokojony

Mi płynu chłodniczego ubyło tak na 2 litry dolewki rozszczelnienia wycieków nie stwierdzono w tym w ASO pojechałem na test co2 w układzie chłodzenia i dostałem wyrok wynik badania na obrazku w avatarze - zabarwiony na zielono czynnik oznacza uszczelkę pękniętą głowicę co tam jeszcze nie znam się...

Generalnie nie zaleca się wlewania wynalazków typu borygo petrygo i pochodnych bo źle moze to znieśc nasza uszczelka pod głowicą. Słyszałem że głowice w GT-kach są mocne i jeśli znika płyn (nie ma wycieków) to w 90% jest to uszczelka.

SUBARU FORESTER II SG Forek XC000 2.0 2007 potrzebna pomoc techniczna

Witam Jestem szczęśliwą posiadaczką forka XC i szykuje mi się wymiana rozrzadu oraz filtra paliwa. Czy wymiana jednego i drugiego powynna być razem z wymianą pomp Co powinnam wiedzieć Będę wdzięczna za wszystkie opinie i uwagi. Im więcej czytam tym mniej wiem) Czy ktoś na forum ma jeszcze taki model W 2009 roku było ich w kraju tylko 8 szt.

Dziękuje wszystkim za rady. Jest to pierwsza wymiana rozrządu w moim forku. Niestety na naszym ASO nie można polegać a nawet trzeba trzymać się od niego z daleka. Przy awarji chłodnicy chcieli planować głowicę. Zwracali pieniądze bo u mechanika okazało się że zapłaciłam za to co nie było zrobione. Mam watpliwości co do ich autoryzacji. Nie wiem skąd masz informację że wersji XC

Dziękuje wszystkim za rady. Jest to pierwsza wymiana rozrządu w moim forku. Niestety na naszym ASO nie można polegać a nawet trzeba trzymać się od niego z daleka. Przy awarji chłodnicy chcieli planować głowicę. Zwracali pieniądze bo u mechanika okazało się że zapłaciłam za to co nie było zrobione. Mam watpliwości co do ich To się przejedź do lepszego ASO albo jakiegoś sprawdzonego

SUBARU FORESTER I SF lekka pomoc w ogólnym info co i jak

Witam troszkę podobnego posta umieściłem w innym dziale...ale zależy mi też na opinii stricte technicznej a więc do rzeczy httpallegro.plsh...item2623221900 Proszę powiedzcie mi coś na temat tego forka od właśnie strony technicznej jestem nim zainteresowany więc czy 1. łatwo i bezproblemowo się go gazuje 2. jest jest z regulacją zaworów ( wyjmowanie silnika ) 3. amortyzatory tylne czy

czy ten silnik to 2.5 litrowy NA sohc i ewentualnie po czym to rozpoznać Silnik SOHC ma mniej rozbudowane głowice niż DOHC. Jakbyś zobaczył obydwa silniki to odróżnisz od razu.

SUBARU FORESTER Czy 200 tys. km to dużo dla S-turbo

Chciałbym żebyście napisali jakie macie przebiegi w waszych Sturbo ilub o jakich dużych przebiegach słyszeliście w tym modelu (oczywiście na 1 silniku). Forek którego próbuje bezskutecznie sprzedać prawdopodobnie zostanie u mnie na dłużej i zastanawiam się ile jeszcze pojeździ bez poważniejszych awarii. Obecny bezawaryjny przebieg to 204 tys. i prawie cały był zrobiony w Szwajcarii

przebiegiem. Na LPG i w automacie (ostra kombinacja ). Może jedyna różnica to połowa wymienionych gratów (turbina wydech IC zawieszenie Tein SSM hamulce z WRX) i remap - ok. 245KM360Nm. Auto właśnie przebywa na kuracji odmłodzeniowej u Pana Edwina Silnik został już rozebrany (na razie bez pomiaru) i stan bloku jest całkiem przyzwoity jedynie panewki powycierane ale nie przekręcone. głowice

SUBARU FORESTER Pasek rozrządu pofrunął

Foryś ma 155 000km. Przy 100kkm robiony duży przegląd i wymieniony pasek na Mitsuboshi. S-turbo podkręcony do 250KM... automat ale to chyba nie powinno mieć znaczenia aż tak dużego Wczoraj w trasie przy wyprzedaniu() nagle silnik zgasł. Jakoś dokończyłem manewr.. siłą inercji.. i wylądowałem na poboczu bez hamulców bez wspomagania. Otwieram maskę i widzę strzępy paska rozrządu

Mam werdykt. Pogiętych kilka zaworów. Remont silnika mnie czeka i kilka tysięcy z kieszeni mniej. Przy 100kkm był wymieniony kompletny rozrząd teraz mechanik przepatrzył wszystko i powiedział że pasek musiał był wadliwy.. wszystkie rolki bardzo ładnie się kręciły pompa też była wymieniana przy 100kkm. Shit... Wałki głowice na pewno ok Raz jeszcze SHIT jak pech to pech... BTW bohun Jaki to był w ogóle pasek

SUBARU FORESTER Silnik EJ205 wie ktoś jakie są różnice wg symboli

Nie ma gdzieś jakiegoś opisu jakie różnice mogą być między silnikiem EJ205NWTBB i EJ205NW U BB Czy to mogą być jakiestam zmienne fazy rozrządu czy cos takiego Bo EJ205 to wiem co znaczy ale ta reszta Jest tu jakiś magik szyfrant

Zmienne fazy rozrządu czy ich brak łatwo stwierdzisz ogladając głowice w silniku ze zmiennymi fazami masz w okolicy kół rozrządu z góry na obu głowicach zawory do regulacji faz przy pomocy ciśnienia oleju łatwo widać różnicę jak na jednym są a na drugim ich brak

Przykładowe oferty części samochodowych głowice subaru forester

  • Głowica głowice Subaru Impreza Forester Legacy - Warszawa (249.00PLN)
  • GŁOWICA GŁOWICE SUBARU LEGACY IMPREZA FORESTER 1.8 - Tarnowiec (199.00PLN)
  • Głowica głowice Subaru Impreza Forester Legacy - Warszawa (249.00PLN)
  • GŁOWICA GŁOWICE SUBARU LEGACY IMPREZA FORESTER 1.8 - Tarnowiec (199.00PLN)
  • Głowica głowice Subaru Impreza Forester Legacy - Warszawa (249.00PLN)
  • GŁOWICA GŁOWICE SUBARU LEGACY IMPREZA FORESTER 1.8 - Tarnowiec (199.00PLN)
  • GŁOWICA GŁOWICE SUBARU LEGACY IMPREZA FORESTER 1.8 - Tarnowiec (199.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi