części samochodowe nanodatex

wypadanie zapłonu golf

Samochody związane z zapytaniem wypadanie zapłonu golf

Pytania i odpowiedzi: wypadanie zapłonu golf

VOLKSWAGEN 1.6 - wypadanie zapłonu ciśnienie paliwa

Witam. Silnik w moim golfie 1.6 FSI podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu zaczyna przerywać (od 2400 obr.min.). Po podpięciu VAGa Wyskakują błędy losowe wypadanie zapłonu wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze oraz ciśnienie paliwa - przekroczona wartość regulacji. Wymontowałem wtryskiwacze sprawdziłem rezystancję cewek wtryskiwaczy - wynosiło na każdym 1.3 Ohm (sprawdzane przy temperaturze

A propos VAGa które to będą bloki (posiadam wersję 3.11) Zawór regulacyjny N276 (jeśli ten masz na myśli) znajduje się nie na pompie wys. ciśnienia tylko bezpośrednio na listwie wtryskowej . Rozwiązanie o którym piszesz jest w silnikach w golfa V . Jeśli już jesteśmy tutaj to w jaki sposób mogę go sprawdzić Oporność cewki

VOLKSWAGEN Wypadanie zapłonu.

No to tak jakoś 8 miesięcy temu zrobiłem kapitalkę w swoim golfie (1.6 16v) po remoncie okazało się że poszły jeszcze pierścienie wiec zostały wymienione. Tylko problemem okazało się że po drugim ściagnięciu głowicy chyba nie poszła ona do splanowania. Piszę chyba bo mechanik mówił że była a według mnie nie. A nawet jeśli była do planowania to nikt nie zrobił zaworów ani

VOLKSWAGEN Wypadanie zapłonu TurboGAZ

Witam golf GTI Turbo 18T AGU 98rok. Zalozylem gaz sekwencyjny Taki i jak dodaje gazu to od obrotow 900-1500 nie wkreca sie szybko tylko jakoś przerywa delikatnie. Gazownik mowi ze to jest wypadanie ZAPŁONU . Zmienilem świece ngk pfr6q i nie pomoglo. Podobno ze moze byc niewpelni sprawna ktoras z cewek. Jak sprawdzic cewki Dzialaja napewno wszystkie ale czy na 100% (nie chodzi mi by sprawdzic czy

VOLKSWAGEN Wypadanie zapłonu cylindra 2

Witam jak to w aucie bywa przytrafiła się awaria (do niedawna jedynym minusem mojego samochodu był ten od akumulatora ). Niestety nadchodzące święta nie pozwoliły na szybką naprawę samochodu i przełożyłem to na po świętach. Mianowicie mój problem polega na tym iż na początku auto (golf 4 2003 1.4 Benzyna 55kW) lekko szarpało na 3 biegu przy dodawaniu gazu. Problem ten po pewnym czasie

się tak Rano odpalam samochód - jest ok silnik pali równo na wszystkie gary. Jadę do pracy. Po robocie odpalam samochód i już nie pali na jeden cylinder.. Ale co ciekawe zdarza się że zgaszę auto np. idę na zakupy i po 10min jak odpalę go to znów śmiga że aż miło. Gaszenie na światłach nie pomaga musi swoją chwilę odstać (sprawdziłem). Nie rozumiem tego cyklu wypadania zapłonu..

VOLKSWAGEN 1.6 AEE chyba wypadanie zapłonu

Witam. Mam problem z moim golfem już nie pierwszy raz nie mam już siły do niego. Telepie silnikiem na postoju obroty świrują są podwyższone i lekko falują. Wymienione kable świece sonda przepustnica ustawiony zapłon dwa tygodnie było dobrze teraz znowu to samo. Silnik na ciepłym ciężko pali długo kręci świece okopcone sonda pracuje prawidłowo. Co może być przyczyną wypadania zapłonu

SKODA OCTAVIA I 1U wypadanie zapłonu na 3 cylindrze

Witam Mam problem. Trafiało mi się że check świecił i diagnoza w ASO po kompie była wypadanie zapłonów na 3 cylindrze. Nieraz tak się dzieje zwłaszcza gdy jest wilgotno (tylko rano na zimno). Po odpaleniu świeci się lub miga check i silnik dławi się nie ma mocy krztusi się. Po kilku km jazdy wszystko się normalizuje. Jak silnik się zagrzeje w ciągu dnia nie ma problemu. Nieraz jest

a ty masz tam jakieś przewody czy cewki nakładane bezpośrednio na świece u ojca w golfie z podobnym silnikiem padła cewka - błąd był taki sam

VOLKSWAGEN 2.3 V5 wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach

Witam. Od pewnego czasu mam problem z moim golfem 2.3 V5 170km. Mianowicie Na zimnym silniku niesamowicie szarpie czasem nie można nawet ruszyć. Nawet na ciepłym silniku czuć czasem przy przyspieszaniu jakby przerwy w podawaniu paliwa. Na biegu jałowym czuć że ciężko chodzi (nierówno jakby na zbyt niskich obrotach). Do tego zapala się kontrolka silnika. Oddałem do mechanika i ten stwierdził

Ogólnie zaprowadziłem go do serwisu gdzie stwierdzili że czujniki są w porządku. Ostatecznie golf został sprzedany. Kupujący był mechanikiem i stwierdził że sam podłubie. Z tego co później z nim rozmawiałem to naprawił go i jest bardzo zadowolony z zakupu. Przekonałem się niestety że ciężko o dobrego mechanika a nie wymieniacza kolejnych części.

Panowie mam pytanie jest jakaś Historia tego golfa 4 2.3 V5 ktoś coś wie na temat auta

Ja pozbyłem się problemu ale przez radykalne środki czyli zmiana silnika. Ale przez ten czas napraw się czegoś o v5 nauczyłem. Po pierwsze kable musza być oryginalne czerwone bo innych tam się nie da dobrze wsadzić i często mimo tego mają przebicie. Kolejna spawa świece jak rozebrałem swój stary silnik to się okazało że 2 były zwarte (od wrzucania do tych czeluści pomiędzy kolektorem).

Opisywany wyżej golf wylądował w moich rękach kupiłem go trzeba było zmienić Sonde Lambde było okej założyłem do golfa Gaz Nowy BRC zmieniłem świece na NGK dedykowane do tego motoru . Po przejechaniu na gazie 13 tys km zaczeły się problemy na biegu jałowym faluje na obrotach nie ciągle ale faluje cięzko chodzi jadę np na 4 biegu chcę przyśpieszyć auto zaczyna szarpać i

SUBARU IMPREZA Falowanie na jałowychwypadanie zapłonu.

Od dłużeszego czasu zmagam się z problemami w Imprezie 2.5RS.Zaczeło się od nierównej pracybujania silnika na postoju na światłach(obroty nie falowały praktycznie) potem doszedł problem z płynnyn ruszeniem.Samochód już ruszał i nagle jakby coś go odcinało.Potem było już tylko gorzej jak sie nagrzał nie dało się ruszyć trzeba było dodawać więcej gazu przytrzymywać sprzegłem

powodów takiego stanu rzeczy może być kilka i nie muszą oznaczać remontu kapitalnego silnika.Podparte czy nadpalone zawory albo uszkodzone gniazda zaworówzapieczone pierścienie tłokowe itd. Żebyś mógł śmiało powiedzieć że się czepiam to nie napisałem o remoncie kapitalnym tylko samym remoncie dla mnie to nie to samo   Dlaczego Już tłumaczę. Wyraziłem się zapewne nieprecyzyjnie

VOLKSWAGEN GOLF V Golf V 1.6 FSI nie odpala

Witam nie chce mi odpalić golf 1.6 fsi. Dzień wcześniej migała kontrolka niesprawności w układzie wydechowym i silnik pracował dziwnie głośno i nierówno. Wcześniej czasami miałem problemy z falującymi obrotami głównie na zimnym silniku ale nie zawsze. Zdarzało się też że po odpaleniu od razu gasł i trzeba było dodać gazu to wtedy nie gasł i potem już normalnie chodził. Było

VOLKSWAGEN GOLF II [mk2]Vw golf 1.8

witam mam pytanie czy w silniku 1.8(wtrysk) musze stosować takie swiece jak są zalecane BUR6ET trójelektrodowe czy moge stosowac jedno bo czytałem kiedyś ze 3 elektrodowe nie sa wcale lepsze od jedno i ze są przereklamowane... prosze o opinie na ten temat bo jestem w kropce i nie wiem co na jakie wymienic

drąży skały zjawisko to prowadzi do stopniowego usunięcia materiału z którego wykonana jest elektroda i w konsekwencji do zwiększenia odstępu między elektrodami. Zwiększenie odstępu dopuszczalne jest tylko do pewnej granicy ponieważ w przeciwnym wypadku wymagane napięcie zapłonowe zależne w znacznej mierze od odstępu między elektrodami będzie zbyt duże co będzie powodowało wypadanie

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf 4 2.0 AQY Drgania na jałowym

Witam panowie pacjentem jest autko jak wyżej a mianowicie chodzi o jego bolączkę trzęsienia silnikiem już rozkładam ręce obroty wszystko ok trzyma tak jak powinien ale wyczuwalne są przeskoki tak jak by iskry co mija sie z celem moim zdaniem bo jak jade normalnie to nic się nie dzieje idzie normalnie wymieniłem już praktycznie wszystko co mogłem zaczynając od świec zapłonowych NGK takie

017 dla 4 cylindra. Zobacz na którym cylindrze najwięcej występuje. U mnie po wymianie całego układu zapłonowego na nowy również szarpało na jałowym szczególnie z włączoną klimą. Wypadał załon na 1 cyl i sporadycznie na 3. Wkręciłem w te cylindry świece NGK V-line 27 3 elektrodowe z przerwą 08mm. Jak ręką odjął. Spróbuj tych świec. Te silniki są strasznie czułe na wypadanie

Znalazłem jeszcze taki temat na forum viewtopic.phpf139&t363645&start42 Gość twierdzi że pomogła wymiana sondy lambda i nie ma problemu z falowaniem. Ja sonde wymieniałem więc myślę że to nie ona. Ogólnie to jest jeszcze taka sprawa. Auto ma instalacje LPG na benzynie błędy nie wyskakują na lpg na wolnych obrotach występuje wypadanie zapłonu 2 3 4. Kiedyś mierzylłem ciśnienie na

VOLKSWAGEN GOLF IV VW Golf IV 1.4 16v kontrolka check oraz epc

Witam od dluzszego czasmu mam problem z moim golfem. Otoz po zaswieceniu sie kontrolki check udalem sie do warsztatu samochodowego na diagnostyke komputerowa. Jak sie okazalo wyskoczyly 3 bledy P0404 EGR P0301 Cylinder miss oraz P0134 Sonda Lambda. Wszystko to zostalo naprawione. Po przejechaniu ok 100km znow pojawila sie kontrolka check dlatego postanowilem wrocic do warsztatu na kolejna diagnostyke.

Tak to jest jest z autami z nieznaną historią sewrisową. Branie oleju to jedna sprawa a wypadanie zapłonu to druga sprawa. Chyba że większą część za branie oleju ponosi 1 cylinder wtedy np. olej zarzuca świecę.

VOLKSWAGEN GOLF IV golf IV 16v AZD jakie świece

szukam po intenrecie ale czy faktycznie muszą to być te z platyną jakie polecacie tanie a dobre jak sprawdzałem na stronce NKG to wyszedł mi model PZFR6J-11 3586 a one są dość drogie.

W tym silniku najlepsze świece to PZFR6J-11 ASO daje Boscha platynowego ale jaki kod nie wiem. Bosch niestety stary model świec już nie robiony a na tych nowych chodzi gorzej. Nie masz żadnych kabli tylko palcocewki jak już wspomniano. Awarię cewki lub wypadanie zapłonu najlepiej vag w czasie jazdy jeżeli sporadycznie jak padnie całkiem to po prostu czuć muli i chodzi jak traktor brak mocy

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III 1.8 CL podczas wolnej jazdy szarpie

A co się dzieje na biegu jałowym i podczas przyspieszania

cześć mam to samo jak popuszcze gazu to przy niskich obrotach troche szarpiemechanior mówił że może to być spowodowane wypadaniem zapłonuteż chciałbym to zlikwidowaćsilnik mam aamna gazie już niejeżdze bo się wkur.... niema jak benzynkagaz zabija silnik panowie myśle że ktoś rozwiąże ten problem. [ Dodano 04 Wrz 2006 2110 ] No panowieniema na to rady

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV 2.0 BENZYNA WYSOKIE SPALANIE

MAM PYTANIE CZY TO MOŻLIWE ŻEBY MÓJ golf 2.0 BENZYNA MÓGŁ SPALI PRZY JEŹDZIE TAK DO 100KMH DOJEŻDŻAM NIM TYLKO DO PRACY OK.15KM A NA TYDZIEŃ SPALI MI ZA 180ZŁ CZY TO NORMALNE CZY COŚ W KOMPIE POPRZESTAWIANE.PROSZĘ O JAKIEŚ PORADY

ŚREDNIE SPALANIE WYCHODZI MI W TRASIE 75L W MIEŚCIE DO 10L. A WSKAZÓWKA LECI JAK OSZALAŁA. WYMIENIONE BYŁY WSZYSTKIE FILTRY A PO PODPIĘCIU POD VAG-A WYSKAKUJE MI wypadanie ZAPŁONU NA DRUGIM CYLINDRZE

VOLKSWAGEN Dylemat z Golfem IV

Czesc Chcialem sie Was dzisiaj poradzic w pewnej kwestii. Kupilem pol roku temu golfa IV 1.6 16V z gazem sekwencja rok 2001. Auto jest z Wloch. Moj problem polega na tym ze wsadzilem w to auto juz prawie 4000 (mechanizm roznicowy w skrzyni sprzeglo kompletny rozrzad klocki pasek od osprzetu itd. itd...) Teraz pojawil sie problem z sonda lambda wymienilem ja auto chodzilo 100km i teraz pali na 3 cylindry...

Dokładnie lub wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów pomimo całkowitej sprawności mechanicznej jak i układu zapłonowego

VOLKSWAGEN golf 1.4 fsi strzały w kolektorze ssącym

witam.mam problem z gofikiem 1.4 fsisilnik zle pracujestrzela w kolektor ssącyrozgrzewa się do czerwoności katalizator.wszystkie te objawy znikają powyżej 2500 obrotówauto pracuje normalnie.jesli jest ktoś kto potrafi pomóc to bardzo proszę.pozdrawiam.

byłasą 4 błędy.2 teraz nie pamiętamjutro wstawię numery.2 pozostałe wchodzą na wolnych obrotach i są to wypadanie zapłonu cylinder 1 i 2.

VOLKSWAGEN 2.0 AQY - problem z... prosze o porade

czesc.. nie wiem czy odpowiedni dzial bo to i benzyna i lpg i elektryka mam pewien problem z moim gofrem golf 4 2.0 aqy - PBLPG (gaz jeszcze na gwarancji).. przebieg 220 000 km.. gaz zalozony przy 202 000 km postaram sie opisac najonszerniej jak sie da.. pewnego dnia stojac w korku jak sie silnik nagrzal zaczal dziwnie chodzic jakby na 3 gary zaczal sie trzasc - ale dojechalem do roboty zgasilem silnik

VOLKSWAGEN 1.6 FSI typ BAD - poważne PROBLEMY

Witam serdecznie Kilka razy forum mi pomogło w moich zmaganiach z golfem mam nadzieje że i tym razem z waszą pomocą uda mi się doprowadzić go do porządku. Tym bardziej że żonka zaplanowała wyjazd na urlop za tydzień a samochód odmówił posłuszeństwa. Opis samochodu VW golf 2003 Variant silnik BAD 1.6 FSI przebieg 210 000 km. Objawy Silnik zaczął tracić moc strasznie trzęsie się

AUDI A4 B5 (18T AEB i inne) Wyszukałem ciekawe informacje o świecach NGK i Bosch - rozpoczęty 04 listopad 2007 - 2320

Może komuś się przyda efekt moich poszukiwań a i przed wymianą świec warto poczytać co wybrać Boscha 4 elektrodowego ale wymieniać go co 20 tys km czy NGK platynkę PFR 6Q wymieniane co 60 tys. z 1 elektrodą Są tu wady i zalety (nie wkleiły się obrazki a szkoda) Historia NGK jest największym w świecie producentem świec zapłonowych posiadającym swoje fabryki i przedstawicielstwa we

VOLKSWAGEN Drganie szarpanie głośno chodzi...

Mam poważny problem z golfem.... golf na każdym biegu szarpiekierownica drży jak i biegi dźwięk wydaje jak by była dziura w tłumiku brak mu mocy co się okazuje jak auto postoi tak jeden dzień w garażu to problem się objawia jak się przejedzie dłuższy dystans np. 10km. Później czek mruka i problem się ujawnia. Przełączam na benzynę dalej to samo. Komputer vagowy wykrywa(jak się

AUDI 80 B4 [Audi 80 B4 2.0 8v] Szarpie na wolnych obrotach

Witam pytam się Was w sprawie auta kolegi. Jest to Audi 80 B4 z 1994 roku. Silnik to 2.0 8v 115KM na wtrysku zwykłym nie mechanicznym (więc jak mniemam to ten sam silnik co w golfie 3). Problem dotyczy szarpania na luzie samochód chodzi bardzo nie równo podczas jazdy też jest lekko zamulony (niezależnie czy na benzynie czy na gazie chodzi). Szarpanie nie objawia się wypadaniem czasami jednego

OPEL VECTRA A Trzyma obroty ale nierowno pracuje

Witam. Od tygodnia meczy mnie jedna rzecz. Mianowicie na jalowym autko trzyma obroty ale slychac jego nierowna prace. Poza tym normalnie przyspiesza i normalnie jedzie i nie ma nawet najmniejszego zachwiania obrotow. Sprawdzilem swiece (maja 1.5 miesiaca) kopulke (suchaczysta) przewody (maja 1.5 miesiaca (bosh)) i wszystko wyglada ok. Wczesniej tego nie bylo wiec co moze byc

Scrash masz może taki objaw jak opisałem w tym temacie httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...ad.phpt43734 . Znalazłem na forum golfa podobny problem z szarpaniem i koleś tak jak ja nie może ustawić zapłonu na lampę. Spowodowane jest to nierówną pracą silnika takim wypadaniem zapłonu i przez to znak na kole pasowym nie jest sabilny w świetle lampy. Zastanawiam się czy ta nierówna praca

VOLKSWAGEN Dziwna praca silnika masa błędów w VAG

Witam. Mam problem z moim golfikiem mk4. Silnik AXP rocznik 2000. Założona instalacja gazowa sekwencyjna. Jakiś czas temu wymieniałem sterownik od gazu ponieważ stary się spalił. Spece wymienili sterownik ustawili wszystko no i miało być cacy. Jednak niestety nie jest w porządku. Silnik dziwnie pracuje po zgaszeniu i próbie odpalenia nie załapuje od razu muszę zawsze drugi raz zakręcić.

VOLKSWAGEN Stuki przy rozruchu silnika

WITAM ostatnio wymienialem silnik w golfie IV 1.6 16v AUS 2000r na silnik AZD 2001r wszystko pieknie chodzi ale mam niepokojacy objaw otoz jak auto postoi jakies 8h i przyjdzie czas na jego odpalenie slychac przez kilka sekund (doslownie 2-3sek) metaliczne stuki olej byl wymieniany na castrol magnatec 10w40 przedtem jezdzilo na mobilu 10w40 przebieg z licznika 150tys (anglik) dodam ze na moim poprzednim

VOLKSWAGEN Pali jak czolg i nierowna praca silnika

Witam Posiadam golfa IV 2.0 i od jakiegos czasu mam problem z obfitym spalaniem paliwa. Z wyliczen wychodzi prawie 20l100 normalnej jazdy do 100kmh. Do tego silnik nierowno pracuje i strasznie kopci czarnym syfem. Czasem nawet Zaczyna strzelac z wydechu. Przepustnice wyczyscilem na glancus i nic nie pomoglo. Wymienilem termostat bo przestalo mi dawac temp na deche jest juz oki tyle ze nadal duzo pali. Zalozylem tez nowy filtr powietrza. Czy to moze byc sonda gdzie ona sie znajduje

osprzętu nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny 17536 Mieszanka za uboga strona 1- regulacja długoterminowa brak osprzętu nie związany ze sprzętem 16806 Główny katalizator poniżej progu wydajności strona 1 brak osprz. nie zw. ze sprzętem Błąd sporadyczny 16501 Czujnik temperatury silnika niskie napięcie brak osprzętu nie zw. ze sprzętem Bład sporadyczny 16684 Losowe wypadanie

VOLKSWAGEN Praca na 3 cylindry

Problem dotyczy golfa IV 1.6 16V silnik AZD. Na wolnych obrotach mocno kuleje jeden cylinder. Silnikiem trzęsie a po podłączeniu pod komputer wychodziło wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. Po dodadniu gazu i w czasie jazdy auto chodzi normalnie tak jakby wszystkie 4 cylindry pracowały. Świece zostały wymienione 3 tygodnie temu (na starych świecach było tak samo). Wymieniona została cewka

więcej nie miałem okazji bo nie ma gdzie 200 z czwórką na pokładzie również bez problemu chociaż na hamowni nie byłem to nie mam konkretnych wyników ale 1.8T w golfie kumpla zupełnie nie daje sobie rady. Oliwki popija mi od wymiany do wymiany 05-1l na 8-9tyś km w zależności od ciężkości nogi moim zdaniem również jest to w porządku wynik. MCSF zapalił mi się raz (błąd wypadanie

VOLKSWAGEN Drgania silnika 19tdi - zagadka

Witam. Auto VW Bora 2001r 19 TDI 130KM przebieg 275000 Sprowadza mnie na forum pewien problem z drganiami silnika problem jest od samego początku jak kupiłem auto mechanik stwierdził że to jest objaw kończącej się dwumasy po trzech latach użytkowania stwierdziłem że pora zainwestować w to auto wymieniłem dwumasę ze sprzęgłem odebrałem auto fakt lepiej jeździ ale silnik nadal drgał

się drgania w silniku ( silnik axr 02 r golf ) autem śmigam od 4 lat i przez ten czas żadnych większych problemów aż w końcu odezwał się 4 pompowtrysk który został zregenerowany po włożenie pompowtrysku i przy okazji ustawieniu rozrządu pojawiły się drgania tylko i wyłącznie na 4 i 5 biegu i przyciśnięciu pedału do końca po podłączeniu pod kompa pojawił się błąd z wypadaniem

BMW SERIES 3 E46 316ti Kontrolka Check Engine Pomozcie

Witam. Opisze dokladnie cala sytuacje. Moze ktos mial podobna lub wie co to moze byc. Problem tkwi z kontrolka Check Engine. Jesli jezdze na krotkie dystanse np. po miescie kilka kilometrow nic sie nie zapala natomiast kiedy jade w dluzsza trase np 200km to w roznym momencie moze sie zapalic. Jak podlaczylem auto pod komputer Blad w silniku pokazuje taki TEN pierwszy od gory. ---- Ponizej przedstawiam

mi ciśnienie więc udałem sie do fachowca który stwierdził że to od złego paliwaskasował mnie 50 zł powiedział zęby nie brać do głowypojeździłem trochę znowu to samoudałem sie do innego gość stwierdził sonda lambda rząd pierwszy do wymiany ok zmienił z robotą 300zł za dwa tygodnie znowu żółta lampka znowu jadę do gościakoleś podpina sprzęt wyskakują błędywypadanie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi