części samochodowe nanodatex

wypadanie zapłonu golf

Pytania i odpowiedzi: wypadanie zapłonu golf

VOLKSWAGEN 1.6 - wypadanie zapłonu ciśnienie paliwa

Witam. Silnik w moim golfie 1.6 FSI podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu zaczyna przerywać (od 2400 obr.min.). Po podpięciu VAGa Wyskakują błędy losowe wypadanie zapłonu wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze oraz ciśnienie paliwa - przekroczona wartość regulacji. Wymontowałem wtryskiwacze sprawdziłem rezystancję cewek wtryskiwaczy - wynosiło na każdym 1.3 Ohm (sprawdzane przy temperaturze

A propos VAGa które to będą bloki (posiadam wersję 3.11) Zawór regulacyjny N276 (jeśli ten masz na myśli) znajduje się nie na pompie wys. ciśnienia tylko bezpośrednio na listwie wtryskowej . Rozwiązanie o którym piszesz jest w silnikach w golfa V . Jeśli już jesteśmy tutaj to w jaki sposób mogę go sprawdzić Oporność cewki

VOLKSWAGEN Wypadanie zapłonu TurboGAZ

Witam golf GTI Turbo 18T AGU 98rok. Zalozylem gaz sekwencyjny Taki i jak dodaje gazu to od obrotow 900-1500 nie wkreca sie szybko tylko jakoś przerywa delikatnie. Gazownik mowi ze to jest wypadanie ZAPŁONU. Zmienilem świece ngk pfr6q i nie pomoglo. Podobno ze moze byc niewpelni sprawna ktoras z cewek. Jak sprawdzic cewki Dzialaja napewno wszystkie ale czy na 100% (nie chodzi mi by sprawdzic czy

VOLKSWAGEN GOLF V Golf V 1.6 FSI nie odpala

Witamnie chce mi odpalić golf 1.6 fsi. Dzień wcześniej migała kontrolka niesprawności w układzie wydechowym i silnik pracował dziwnie głośno i nierówno. Wcześniej czasami miałem problemy z falującymi obrotami głównie na zimnym silniku ale nie zawsze. Zdarzało się też że po odpaleniu od razu gasł i trzeba było dodać gazu to wtedy nie gasł i potem już normalnie chodził. Było

się tak Rano odpalam samochód - jest ok silnik pali równo na wszystkie gary. Jadę do pracy. Po robocie odpalam samochód i już nie pali na jeden cylinder.. Ale co ciekawe zdarza się że zgaszę auto np. idę na zakupy i po 10min jak odpalę go to znów śmiga że aż miło. Gaszenie na światłach nie pomaga musi swoją chwilę odstać (sprawdziłem).Nie rozumiem tego cyklu wypadania zapłonu..

VOLKSWAGEN 1.6 AEE chyba wypadanie zapłonu

Witam. Mam problem z moim golfem już nie pierwszy raz nie mam już siły do niego. Telepie silnikiem na postoju obroty świrują są podwyższone i lekko falują. Wymienione kable świece sonda przepustnica ustawiony zapłon dwa tygodnie było dobrze teraz znowu to samo. Silnik na ciepłym ciężko pali długo kręci świece okopcone sonda pracuje prawidłowo. Co może być przyczyną wypadania zapłonu

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV 2.0 BENZYNA WYSOKIE SPALANIE

MAM PYTANIE CZY TO MOŻLIWE ŻEBY MÓJ golf 2.0 BENZYNA MÓGŁ SPALI PRZY JEŹDZIE TAK DO 100KMH DOJEŻDŻAM NIM TYLKO DO PRACY OK.15KM A NA TYDZIEŃ SPALI MI ZA 180ZŁ CZY TO NORMALNE CZY COŚ W KOMPIE POPRZESTAWIANE.PROSZĘ O JAKIEŚ PORADY

ŚREDNIE SPALANIE WYCHODZI MI W TRASIE 75L W MIEŚCIE DO 10L. A WSKAZÓWKA LECI JAK OSZALAŁA. WYMIENIONE BYŁY WSZYSTKIE FILTRY A PO PODPIĘCIU POD VAG-A WYSKAKUJE MI wypadanie ZAPŁONU NA DRUGIM CYLINDRZE

VOLKSWAGEN 2.3 V5 wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach

Witam.Od pewnego czasu mam problem z moim golfem 2.3 V5 170km. MianowicieNa zimnym silniku niesamowicie szarpie czasem nie można nawet ruszyć. Nawet na ciepłym silniku czuć czasem przy przyspieszaniu jakby przerwy w podawaniu paliwa. Na biegu jałowym czuć że ciężko chodzi (nierówno jakby na zbyt niskich obrotach). Do tego zapala się kontrolka silnika. Oddałem do mechanika i ten stwierdził

VOLKSWAGEN golf 1.4 fsi strzały w kolektorze ssącym

witam.mam problem z gofikiem 1.4 fsisilnik zle pracujestrzela w kolektor ssącyrozgrzewa się do czerwoności katalizator.wszystkie te objawy znikają powyżej 2500 obrotówauto pracuje normalnie.jesli jest ktoś kto potrafi pomóc to bardzo proszę.pozdrawiam.

byłasą 4 błędy.2 teraz nie pamiętamjutro wstawię numery.2 pozostałe wchodzą na wolnych obrotach i są to wypadanie zapłonu cylinder 1 i 2.

VOLKSWAGEN 2.0 AQY - problem z... prosze o porade

czesc..nie wiem czy odpowiedni dzial bo to i benzyna i lpg i elektrykamam pewien problem z moim gofrem golf 4 2.0 aqy - PBLPG (gaz jeszcze na gwarancji).. przebieg 220 000 km.. gaz zalozony przy 202 000 kmpostaram sie opisac najonszerniej jak sie da..pewnego dnia stojac w korku jak sie silnik nagrzal zaczal dziwnie chodzic jakby na 3 gary zaczal sie trzasc - ale dojechalem do roboty zgasilem silnik

VOLKSWAGEN 1.6 FSI typ BAD - poważne PROBLEMY

Witam serdecznie Kilka razy forum mi pomogło w moich zmaganiach z golfem mam nadzieje że i tym razem z waszą pomocą uda mi się doprowadzić go do porządku. Tym bardziej że żonka zaplanowała wyjazd na urlop za tydzień a samochód odmówił posłuszeństwa.Opis samochoduVW golf 2003 Variant silnik BAD 1.6 FSI przebieg 210 000 km.ObjawySilnik zaczął tracić moc strasznie trzęsie się na wolnych

VOLKSWAGEN Drganie szarpanie głośno chodzi...

Mam poważny problem z golfem.... golf na każdym biegu szarpiekierownica drży jak i biegi dźwięk wydaje jak by była dziura w tłumiku brak mu mocy co się okazuje jak auto postoi tak jeden dzień w garażu to problem się objawia jak się przejedzie dłuższy dystans np. 10km. Później czek mruka i problem się ujawnia. Przełączam na benzynę dalej to samo. Komputer vagowy wykrywa(jak się

BMW SERIA 5 E46 316ti Kontrolka Check Engine Pomozcie

Witam. Opisze dokladnie cala sytuacje. Moze ktos mial podobna lub wie co to moze byc.Problem tkwi z kontrolka Check Engine. Jesli jezdze na krotkie dystanse np. po miescie kilka kilometrow nic sie nie zapala natomiast kiedy jade w dluzsza trase np 200km to w roznym momencie moze sie zapalic.Jak podlaczylem auto pod komputer Blad w silniku pokazuje takiTEN pierwszy od gory.----Ponizej przedstawiam wszystkie

mi ciśnienie więc udałem sie do fachowca który stwierdził że to od złego paliwaskasował mnie 50 zł powiedział zęby nie brać do głowypojeździłem trochę znowu to samoudałem sie do innego gość stwierdził sonda lambda rząd pierwszy do wymiany ok zmienił z robotą 300zł za dwa tygodnie znowu żółta lampka znowu jadę do gościakoleś podpina sprzęt wyskakują błędywypadanie

VOLKSWAGEN Pali jak czolg i nierowna praca silnika

Witam Posiadam golfa IV 2.0 i od jakiegos czasu mam problem z obfitym spalaniem paliwa. Z wyliczen wychodzi prawie 20l100 normalnej jazdy do 100kmh. Do tego silnik nierowno pracuje i strasznie kopci czarnym syfem. Czasem nawet Zaczyna strzelac z wydechu. Przepustnice wyczyscilem na glancus i nic nie pomoglo. Wymienilem termostat bo przestalo mi dawac temp na deche jest juz oki tyle ze nadal duzo pali. Zalozylem tez nowy filtr powietrza. Czy to moze byc sonda gdzie ona sie znajduje

osprzętu nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny 17536 Mieszanka za uboga strona 1- regulacja długoterminowa brak osprzętu nie związany ze sprzętem 16806 Główny katalizator poniżej progu wydajności strona 1 brak osprz. nie zw. ze sprzętem Błąd sporadyczny 16501 Czujnik temperatury silnika niskie napięcie brak osprzętu nie zw. ze sprzętem Bład sporadyczny 16684 Losowe wypadanie

VOLKSWAGEN Praca na 3 cylindry

Problem dotyczy golfa IV 1.6 16V silnik AZD. Na wolnych obrotach mocno kuleje jeden cylinder. Silnikiem trzęsie a po podłączeniu pod komputer wychodziło wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. Po dodadniu gazu i w czasie jazdy auto chodzi normalnie tak jakby wszystkie 4 cylindry pracowały. Świece zostały wymienione 3 tygodnie temu (na starych świecach było tak samo). Wymieniona została cewka

ALFA ROMEO 156 932 156 2.0 JTS wyniki badania

Witam Poszukując dla siebie nowej Alfy wybrałem się obejrzeć egzemplarz z kwietnia 2002 roku napędzany motorem 2.0 JTS. Pacjent został poddany badaniu na hamowni w Tarnowie (koszt 150 zł). Oto wyniki maksymalna moc 107 KM (przy 4809 obrmin) maksymalny moment obrotowy 176 Nm (3200 obrmin). Następnie badany przemieścił się do ASO Walmot w miejscu zameldowania gdzie został podłączony do

więcej nie miałem okazji bo nie ma gdzie 200 z czwórką na pokładzie również bez problemu chociaż na hamowni nie byłem to nie mam konkretnych wyników ale 1.8T w golfie kumpla zupełnie nie daje sobie rady. Oliwki popija mi od wymiany do wymiany 05-1l na 8-9tyś km w zależności od ciężkości nogi moim zdaniem również jest to w porządku wynik. MCSF zapalił mi się raz (błąd wypadanie

AUDI A4 B5 (18T AEB i inne) Wyszukałem ciekawe informacje o świecach NGK i Bosch

Może komuś się przyda efekt moich poszukiwań a i przed wymianą świec warto poczytać co wybrać Boscha 4 elektrodowego ale wymieniać go co 20 tys km czy NGK platynkę PFR 6Q wymieniane co 60 tys. z 1 elektrodą Są tu wady i zalety (nie wkleiły się obrazki a szkoda) Historia NGK jest największym w świecie producentem świec zapłonowych posiadającym swoje fabryki i przedstawicielstwa

OPEL VECTRA A Trzyma obroty ale nierowno pracuje

Witam. Od tygodnia meczy mnie jedna rzecz. Mianowicie na jalowym autko trzyma obroty ale slychac jego nierowna prace. Poza tym normalnie przyspiesza i normalnie jedzie i nie ma nawet najmniejszego zachwiania obrotow. Sprawdzilem swiece (maja 1.5 miesiaca) kopulke (suchaczysta) przewody (maja 1.5 miesiaca (bosh)) i wszystko wyglada ok. Wczesniej tego nie bylo wiec co moze byc

Scrash masz może taki objaw jak opisałem w tym temacie httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...ad.phpt43734. Znalazłem na forum golfa podobny problem z szarpaniem i koleś tak jak ja nie może ustawić zapłonu na lampę. Spowodowane jest to nierówną pracą silnika takim "wypadaniem" zapłonu i przez to znak na kole pasowym nie jest sabilny w świetle lampy. Zastanawiam się czy ta nierówna

AUDI 80 B4 [Audi 80 B4 2.0 8v] Szarpie na wolnych obrotach

Witampytam się Was w sprawie auta kolegi.Jest to Audi 80 B4 z 1994 roku.Silnik to 2.0 8v 115KM na wtrysku zwykłym nie mechanicznym (więc jak mniemam to ten sam silnik co w golfie 3).Problem dotyczy szarpania na luzie samochód chodzi bardzo nie równo podczas jazdy też jest lekko zamulony (niezależnie czy na benzynie czy na gazie chodzi).Szarpanie nie objawia się wypadaniem czasami jednego zapłonu
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi