części samochodowe nanodatex

volkswagen transporter caravelle multivan bus zawór t4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen transporter caravelle multivan bus zawór t4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen transporter caravelle multivan bus zawór t4

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [INNE] T4 25 TDI pytanie i problem sztanga N75

Piszę z pytaniem caravelle ojca 25TDI łapie tryby awaryjne wywala jakiś błąd z doładowaniem i przepywomierza narazie skasowałem jak się powtórzą to napisze kody.. Sztanga w ręce pracuje idealnie ale po zapaleniu jak loguje grupę 011 w BS to w ogóle się nie otwiera i nie zamyka mimo iż w ostatniej kolumnie cyklicznie pokazuje mi położenie sztangi na 0 i 99%. Ściągnąłem wężyk podciśnieniowy

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [INNE] T4 25 TDI pytanie i analiza błędu niedoładowania

Witam Chciałem zapytać ponieważ auto łapie mi co jakiś czas tryb awaryjny i pojawia się błąd 17964 który mówi o niedoładowaniu. Węże od turbo i podciśnieniowe sprawdzone i nigdzie nic nie widać. Niepokoi mnie nieszczelne serwo... Co jakiś czas po naciśnięciu hampla z serwa słychać wyraźnie syczenie powietrza... Czy to może być przyczyną owego niedoładowania Pytam ponieważ

Witam. Masz silnik ACV 102KM Tam jest sterowanie nadci&347nieniem zaworu upustowego. W&281&380yk wychodzi z turbiny przechodzi przez N75 i steruje upustem. Na wtyczce N75 kabel chyba czarno-&380&243&322ty ma by&263 12V. Ten kabel idzie w okolicy zderzaka i tam lubi si&281 przeciera&263. Pod lewym reflektorem jest kilka tych kabli zgrzanych ze sob&261 i mo&380e tam zgni&322y. Powodzenia

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Max.obrotz 3500 w T4 25TDI 75KW ACV

Witam Koledyz co moze byc z nastepujaca rzecza blok 000 basic seting 1-38 2-068 3-000 4-016 5-096 6-201 7-100 8-158 9-103 10-092 ale pytanie mam takie na bloku 003 jest 1-775 2-270 3-270 4-44% ale na basic jest przy EGR OFF silnik pracuje wartosc ponad 415 jak przejdzie na on wartosc schodzi do 40 i gasi samochod CO O TyM SADZICIE A OBROTY NA PEŁNYM GAZIE SIEGAJA TYLKO 3500 I JEST GAZ W PODLODZE___CO SIE DZIEJE POM O C Y CZY ZAWÓR EGR JEST RĄBNIĘTY

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 problem z T4 nie odpala

witam mam VW T4 nie chce odpalić.Dodam ze auto nigdy nie miało problemu z odpaleniem i do końca chodziło bez zarzutu po wygaszeniu auta auto nie chce odpalić. Podejrzewam zawór odcinający w pompie wtryskowej. moje podejrzenie pada na ta cześć ponieważ pompa ciągnie paliwo a na wtryski nie podaje sprawdziłem napięcie czy dochodzi do tego zaworu jest napięcie równe napięciu z akumulatora.

karol83 dja foto to Ci powiemy ale jeśli nie jest zabezpieczony dodatkową obudową to powinien bez niczego dać sie zdemontować i wyjmij rdzeń zaworu i wtedy zobacz czy odpala. jak nie to będzie znaczyło że tłoko-rozdzielacz się wykończył zakładam że na porządnym paliwie jeździsz a nie jakimś nie wiadomego pochodzenia

karol83 zdemontuj tą obudowę i wyjimj środek zaworu po czym skręć ją i odpowietrz powinien zapalić jesłi tutaj tkwi przyczyna

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 czy od felici pasuje silnik do transportera t4

silnik 1.9d Musze kupić silnik do t4 bo mam zajechany i czy podpasuje od felicji (łąpy i inne rzeczy da sie przekręcić (są gwinty itd ) Czy od czego podpasuje mi silnik mowa o 1.9d bo mój 1.9d ma zjechane cylindry Mogę kupić też blok Czy pasuje od tdi td czy może od czegoś innego I czy blok od tdi brać z korbami tłokami wałem czy pasuje od 1.9d Auto ma być jak najtaniej zrobione.

aha ale mam na oku silnik do felicij kompletny czyli jak przekręcę kolektory i pokrywę zaworów i łapy bedzie pasował a jeszcze wie ktoś czy dół od tdi pasuje np 1z czy jakiegoś td do 1.9d bo głowice swoją mam dobrą Czy jak kupie dół od td lub tdi i przykręcę swoja głowice od d będzie ok czy ten silnik podpasuje jak przekręcę duperele z mojego starego link

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 t4 (AVC) 2.5tdi GT2260V

Witam. Nabyłem okazyjnie turbinkę z X5 niestety wyposażoną w sterowanie elektroniczne - czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy - mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP zmieniać zawór N75 i soft zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i sterowaniem VNT - co potrzebuje do zmiany kompa

volski1 napisał(a)Witam. Nabyłem okazyjnie turbinkę z X5 niestety wyposażoną w sterowanie elektroniczne- czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy- mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP zmieniać zawór N75 i soft zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i sterowaniem VNT- co potrzebuje

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW T4 1.9TD Grzanie świec żarowych i immobiliser

Witam szanowną brać golfiarską. Chciałbym poruszyć temat 2 tematy 1. Czas grzania świec żarowych w silnikach DTD. Problem mam taki że świece grzeją u mnie długo - od zapalenia ujadę nawet 3-4 km i dopiero przekaźnik odłącza grzanie świec. Poguglałem troszkę po niemieckim internecie i doczytałem że u mnie świecami steruje takie oto ustrojstwo Steruje to cudo otwieraniem i zamykaniem

b8tz napisał(a)Witam szanowną brać golfiarską. Chciałbym poruszyć temat 2 tematy1. Czas grzania świec żarowych w silnikach DTD. Problem mam taki że świece grzeją u mnie długo - od zapalenia ujadę nawet 3-4 km i dopiero przekaźnik odłącza grzanie świec. Poguglałem troszkę po niemieckim internecie i doczytałem że u mnie świecami steruje takie oto ustrojstwoObrazekSteruje to cudo

Witam mam podobny przekaźnik do opisywanego w pierwszym poście w Passacie B4 1.9 TD (AAZ) - u mnie ma on numer 136 a nr VAG 1H0906123A. Był montowany w B4 od marca 1994 - wcześniej miał numer 120 i nie miał literki "A" w numerze VAG. Nie mogę za nic na świecie znaleźć opisu działania tego przekaźnika w internecie. Wiem że steruje on świecami i zaworem podciśnienia w pompie (>

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Vw t4 2.5tdi zly kat wtrysku

WitamW moim T4 podpiętny vag com wykrył zle ustawiony kat wtrysku ponadto zauważyłem że cięgno zaworu upustowego wogóle się nie porusza czy to może mieć jakiś związek ze sobą

kat do ustawienia. Ustawia sie po stronie malego paska ale to chyba wiesz. Jesli mowisz o ciegnie przy turbinie to sprawdz jak chodzi po sciagnieciu wezyka z gruszki. Powinno chodzic plynnie tyle zeby pokonac sprezyne ale bez oporów. A i wydaje mi sie ze masz turbo ze zmienna geo wiec nie zawor upustowy tylko kierownice sa regulowane.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 stuki w silniku VW t4

facet przyjechał na chamulce podczas próby zaczęło w nim mocno stukać odgłos taki jak by auto zapalało sie z samostartem tylko taki odgłos jest przez caly czas zdjelem pasek wielorzędowy by wykluczyć wspomaganie i napinacz następnie sprawdziłem rozrzad i ok oraz zdjelem waz od serwa by je wykluczyć i nadal o samo.Dodam ze auto miało problemy z odpaleniem na zimnym silniku mimo ze świece żar wymienione co jeszcze sprawdzić i w jaki sposób

Z praktyki powiem że często pomaga rozebranie vaku i dokładne wymycie zaworków w skrajnych przypadkach pomaga nawet wymiana oleju na nowy temat przerabiałem nie raz mam na stanie (w robocie)dwie T4 ale jeszcze w żadnej nie wymieniałem vaku tylko je porostu co jakiś czas myje niestety to jest wada Tczwórek z silnikiem 24D

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [T4 ABL] Nierówna praca silnika - przyczyna

Problem jest taki że po odpaleniu silnik nie pracuje równo - jakby palił na 3 cylindry. Z rury leci biały dym - a spaliny mają zapach jak z Władimirca (to taki traktor produkcji radzieckiej) Po ujechaniu kilku km silnik dalej kuleje ale efekt akustyczny nie jest już aż tak nieprzyjemny. W sumie jeździłem już tak kilka miesięcy ale wreszcie wypadałoby to zrobić. Dziś samochód poszedł

Sprawdź czy ci ciągnie lewe powietrze. Przyczyną tego może być nieszczelne przewody przelewowe przy wtryskach lub uszkodzony zaworek zwrotny nad filtrem paliwa. Ja tez miałem ten problem wymieniłem ten zaworek i silnik od razu zaczął równiej chodzić. Ewentualnie wymień filtr paliwa.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [Inne] T4 25 TDI problem z odpalaniem długo trzeba kręcić.

Witam Mam problem z moim t4 wiem że to nie to forum ale może ktoś ma pomysł co zrobić. Od 3 tyg bardzo ciężko odpala na zimnym silniku czy nawet na letnim (do 70C). Trzeba kręcić ok 20-30s. Silnik wydaje dźwięk tak jakby pomału nabierał prędkosci. Świece ok. Z rozrusznikiem jadę w czwartek. Czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna bo już mnie to zaczyna denerwować. Aha jeszcze jedno. Czasami silnik pracuje nierówno.

ja też takiego czegoś doświadczyłem (dokładnie taki sam przypadek) w Audi A6 25TDi i również niedługo po wymianie Turbo. Kolega ma chyba rację iż należy doszukiwać się problemu w pompie paliwa albo bezpośrednim otoczeniu. Mi w ASO podpowiedzieli iż tam jest zawór odcinający powrót paliwa do zbiornika po zatrzymaniu pracy pompy i ten zawór mógł przestać działać (paliwo ścieka

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 odma t4 24 d

Witam.. mam problem z t4 24 d.. autku ubywa oleju.. raczej go nie spala bo mialem badane spaliny to kolega sie zdziwił ze tak dobrze to wyszło.. autko kupilem kilka dni temu takie nie do konca sprawne .. bo niby rzygało olejem... no ale przyjechalem nim z niemiec i nic nie jest... i chcial bym sprawdzic odme.. bo wiem ze w vw lubia sie zatykac co to jest juz sie naczytalem na googlach... ale gdzie

ODMA - prawidłowa nazwa to odpowietrznik skrzyni korbowej silnika.Rozwiązania konstrukcyjne sprowadzają się do tego że wąż odpowietrzający włącza się za wkładem filtra powietrza z ewentualnym bocznikiem o małym przekroju podłączonym za przepustnicą.Spotykane rozwiązania to wąż od pokrywy zaworów do chwytu powietrza za filtremrurka od miski olejowej do odstojnika i dalej do chwytu

oldstaszek napisał(a)ODMA - prawidłowa nazwa to odpowietrznik skrzyni korbowej silnika.Rozwiązania konstrukcyjne sprowadzają się do tego że wąż odpowietrzający włącza się za wkładem filtra powietrza z ewentualnym bocznikiem o małym przekroju podłączonym za przepustnicą.Spotykane rozwiązania to wąż od pokrywy zaworów do chwytu powietrza za filtremrurka od miski olejowej do odstojnika

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Problem z hamulcem w T4

Golfiarze ratujcie bo juz nie mam pojecia co jest Otóż w transporterze T4 mam problem nastepujacy - przy trzecim wcisnieciu pedal gazu twardnieje i samochod przestaje hamowac. Gdy Trzymam go na obrotach to w.w. sytuacja nie ma miejsca. Do serwa podcisnienie dochodzi nieszczelnosci nie stwierdzilem uklad ham odpowietrzony z tylu klocki wymienione zmienialem serwo na inne i to samo.

zaraz - przeciez od pompy podciśnienia idą przewody nie tylko do serwa ale też idalej. Sprawdź dobrez przewody i jeszcze jedno - tam na przewodzie podcisnienia jest zaworek - może w nim coś nie tak Kwestia czy nie masz możliwości w razie czego podmienić przewód

Serwo nie nowe ale inne i objaw jest taki sam jak przed wymianą. Podcniśnienie w sumie to sprawdzalem "palcem" i ssie u mnie tak samo jak w passacie 1.6 TD. Mowa byla o tym zaworku zwrotnym przed serwem ewentualnie sprawdze go i powymieniam wszystkie koncowki wezykow na przewodach podcisnieniowych bo co mi wieej pozostalo Jest jeszcze pod maską takie coś do czego dochodzą wezyki od

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi