części samochodowe nanodatex

volkswagen transporter caravelle multivan bus zawór t4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen transporter caravelle multivan bus zawór t4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen transporter caravelle multivan bus zawór t4

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [v40 t4 1997] zawór dv

witam znalazłem taki artykuł Po wydawanym dźwięku łatwo jest zdiagnozować działanie DV. Jeśli wyraźnie jest słyszalny przerywany (szarpany) dźwięk po każdym zamknięciu przepustnicy to oznacza że powietrze podczas zamknięcia przepustnicy odbija się od niej i wraca w stronę turbosprężarki znajdując swoje ujście przez filtr powietrza. Taka sytuacja oznacza że DV nie jest sprawny

Zastąpić DVała BOVem możesz i tak się robi. W przypadku montażu BOVa DVała się definitywnie eliminuje. Oba zawory nie mogą razem działać a nawet nie powinny bo jeden przeszkadzałby drugiemu o negatywnych skutkach takiego połączenia nie wspominając.

witam. i tak jak się spodziewałem - zawór dv jest walnięty. przynajmniej tak mi się wydaje gdyż gdy dmucham w wężyk prowadzący do dv to jest tylko niewielki opór a mam jeszcze jedno pytanie - czy jeśli ten zaworek jest walnięty to możliwe jest to że turbina nie pompowała tyle ciśnienia co powinna (tzn zawór puszcza część ciśnienia które turbo pompuje) chodzi mi o to że od czasu

Utrata mocy pogorszenie elastyczności pogorszenie reakcji na gaz pogorszenie dynamiki to pierwszy objaw walniętego DVała bo to nic innego jak dziura w układzie dolotowym. Im większa nieszczelność DV&8217ała tym objawy się potęgują. Jazda na dłuższą metę z uszkodzonym zaworem DV skutkuje zniszczeniem turbosprężarki.

Umówić się z DrRedDevilem. On Ci wszystko założy i wyreguluje. Jego robota i zawory działają bez pudła.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [V40 T4 00] Jak zaślepić zawór EGR

Witam serdecznie wszystkich. Szukałem na forum czegoś na ten temat lecz nie znalazłem odpowiedzi do mojego modelu. W moim aucie obroty zaczęły falowac po czym auto zaczęło gasnąć na jalowym i dymić trochę na czarno. Diagnosta po podłączeniu kompa potwierdził że zawór EGR nie działa i przepływka wskazuje minus 45 stopni i poradził mi za czym nie kupię nowego EGR abym go zaślepił

- to nie są objawy padniętego zaworu EGR. - mam prośbę o wytłumaczenie mi o co chodzi z tymi stopniami bo nie łapię - czy to ma miejsce zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku Na mój gust to masz dwa problemy. 1) Do wymiany czyjnik temperatury silnika 2) Przepustnica do czyszczenia i sprawdzenia A powód takiego a nie innego zachowania auta to raczej uszkodzenie przepływomierza. Zacznij od odpięcia przepływki i sprawdzenia co się stanie.

Z odpiętym przepływomierzem jest tak samo

wymieniłem przypływomierz i jest okey teraz jeszcze tylko ten EGR bo obrotów nie trzyma wie ktoś czy są jakieś zamienniki czy tylko w ASO można kupić

Gibek w sprawie EGR użyj opcji szukaj. to było opisywane tyle razy że aż strach się bać.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Re Brzeczenie zaworu powietrza prz turbinie V40 T4 1998r.

Pisalem juz na forum o swoim problemie z brzeczeniem czegos przy jezdzie na biegu z puszczonym gazem. Wczesniej myslalel ze to rura za turbina teraz okazalo sie ze to zawor powietrza przy turbo poniewaz kiedy przyloze do niego jakis drewniany przedmiot i przycisne to przestaje brzeczec. Czy mozna to jakos dokrecic czy jakas wieksza robota sie szykuje

zdemontuj turbo podjedz tam gdzie regenerują turbiny..zrobią ci to na miejscu. uwaga jeśli tego nie zrobisz zawór może się urwać

Mają racje-nie lekceważ tego bo możesz mieć spory wydatek

mam taki sam problem tylko u mnie przytm wszystkim zrobil sie jakis tempy slaby czy u ciebie yez tak bylo

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pompa 1.9 tdi TRANSPORTER T4 opis kabli i identyfikacja elementów aby ją podłączyć - rozpoczęty 02 marzec 2014 - 2333

Witam. Wiem że pewnie mi pomożecie. Otóż mam vw T4 z 98 roku 1.9TD. Padł silnik totalnie. info o vw t4. -brak obrotomierza -w silniku miał zawór egr i całe okablowanie Otóż silnik padł. Kupiłem drugi kompletny z osprzętem ale od vw passata b4 1.9TD (wszystko pasuje ale są drobne przeróbki). W tym passacie jest inna pompa wtryskowa jak u mnie. W tamtej miałem sterowanie do zaworu egr

Dokladnie chodzi o zacisk W alternatora. Mysle ze moznaby cos wyrzezbic tylko chyba gra nie warta swieczki. Z odlaczonym przewodem od tego zaworu bedzie jezdzil bez zadnych problemow. Ma on za zadanie opozniac kat wtrysku zeby zmniejszyc emisje zanieczysczen glownie N0x. W srodku w pompie siedzi tak sam mechaniczny przestawiacz kata jak w kazdej VE i on robi robote.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [INNE] T4 25 TDI pytanie i problem sztanga N75 - rozpoczęty 07 maj 2011 - 1412

Piszę z pytaniem caravelle ojca 25TDI łapie tryby awaryjne wywala jakiś błąd z doładowaniem i przepywomierza narazie skasowałem jak się powtórzą to napisze kody.. Sztanga w ręce pracuje idealnie ale po zapaleniu jak loguje grupę 011 w BS to w ogóle się nie otwiera i nie zamyka mimo iż w ostatniej kolumnie cyklicznie pokazuje mi położenie sztangi na 0 i 99%. Ściągnąłem wężyk podciśnieniowy

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 problem z T4 nie odpala

witam mam VW T4 nie chce odpalić.Dodam ze auto nigdy nie miało problemu z odpaleniem i do końca chodziło bez zarzutu po wygaszeniu auta auto nie chce odpalić. Podejrzewam zawór odcinający w pompie wtryskowej. moje podejrzenie pada na ta cześć ponieważ pompa ciągnie paliwo a na wtryski nie podaje sprawdziłem napięcie czy dochodzi do tego zaworu jest napięcie równe napięciu z akumulatora.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 t4 (AVC) 2.5tdi GT2260V

Witam. Nabyłem okazyjnie turbinkę z X5 niestety wyposażoną w sterowanie elektroniczne - czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy - mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP zmieniać zawór N75 i soft zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i sterowaniem VNT - co potrzebuje do zmiany kompa na

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 proszę o pomoc w sprawie v40 t4

Witam Jestem posiadaczem v40 t4 lpgz 2002r od miesiąca i mam takie problemy. Jak go kupiłem to sie świeciła sie kontrolka od silnika samochód przyspieszał bez problemu.Od jakiś 2 tyg. silnik pracuje nie równo (faluje) nie czuje tych 200 koni które ma.Byłem u mechanika podpiął pod komputer i wyszło mi że gubi zapłon sonda lambda przed katalizatorem uszkodzona cewka zapłonowa na 3 zaworze.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Re S40 T4 Wycieki oleju w okolicy turbo i spod korka.

Witam wszystkich. Mam prośbę tydzien temu dostałem od znajomego volvo s40 T4 powiedział mi ze turbina padła i nie ma ochoty ani kasy aby go robic. Jak jechałem nim pierwszy raz to faktycznie po około 2500 obrmin zaczynał przerywać wiec też pomyślałem sobie że turbo padło ale aby nie ładować sie w koszta postanowiłem zacząć od tego co zawsze robie kiedy mam nowe auto. Wymieniłem

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [S40 1.9 T4 1999r.] spadające ciśnienie doładowania

witam mam podmienioną gruchę i BCSa doładowanie do pewnego czasu jest dobre 1.0 bar bez MBC jednak po przekroczeniu 3500 obr ciśnienie zaczyna spadać do 06-05 bara gdzie można szukać jeszcze przyczyny oraz powiedzcie mi czy zawór upustowy może przepuszczać bo jak odpuszczam gaz to słychać upuszczenie jakbym miał BOVa zamontowanego czy to może mieć z tym jakiś związek (pytam bo jeździłem inną T4 i nie ma czegoś takiego ) pozdro

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [S40 1.9 T4 99r. ] uciekające ciśnienie paliwa

Witam problem polega na tym iż na początku mechanik stwierdził słabe ciśnienie paliwa no i wymieniłem pompkę paliwa w sumie strasznie buczała cały czas. Pompka wymieniona teraz na biegu jałowym ciśnienie około 2.1-2.2 bara po dodaniu gazu dochodzi do 25 ale przy najwyższym zakresie obrotów. Jednak po zgaszeniu silnika ciśnienie paliwa spada do 0 (zera) tak samo po przekręceniu kluczyka

tak podejrzewam regulator ale który ten na listwie czy ten koło filtra paliwa a ponoć w t4 zawór zwrotny nie występuje

Jest ewidentna nieszczelność w układzie paliwa lub uszkodzenie zaworu zwrotnego który jest w pompie. Są 2 miejsca badanie ciśnienia 1. Odpowietrzenie na listwie wtryskowej. 2. Odpowietrzenie koło zbiornika paliwa (przed tylnym lewym kołem za progiem pod plastikową osłoną). Przy zbiorniku ciśnienie powinno się utrzymywać na poziomie 4barów bez względu na obroty silnika. Jeśli będzie

witam emilzestarego wkład pompy wymieniłem kilka dnie temu na szwedzki zamiennik mam dobrego dostawce części więc za pompkę jestem spokojny co do pomiaru ciśnienia paliwa to w ten weekend będę mierzył jeszcze raz dokładniej powiedz mi bo ponoć u nas w T4 nie ma zaworku zwrotnego na listwie czy on jest jednocześnie regulatorem ciśnienia paliwa na listwie jak to jest pozdrawiam

zawór zwrotny to jedno a regulator to co innego. Typowy zawór zwrotny jest na listwie ale pełni on funkcję odpowietrzenia i uszczelnienia przy podłączaniu manometru. Nie zatrzyma on cofającego się paliwa a jedynie nie pozwoli wydostać się mu na zew. układu. Podobny taki zawór jest też przy drugim regulatorze w okolicy zbiornika (filtra paliwa). zawór typowo zwrotny jest dopiero w pompie

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [V40 T4 1.9 98r.] Wyrzuca olej do układu chłodzenia

Może się mylę ale to chyba uszczelka pod głowicą wyrzuca olej poprzez zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego zaczęły klepać zawory ale temperatura nie skoczyła ani nie zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju mimo że na bagnecie pusto. Zna ktoś koszty wymiany uszczelki w T4 [ Dodano 2010-07-12 1907 ] czy możliwe jest że przyczyną jest uszkodzona chłodnica oleju

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 S40 T4 cisnienie doladowania

Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktos bawil sie z cisnieniem doladowania w S40 T4 Jezeli tak to jak znalesc wartosc bezpieczna dla turbo. Pozdrawiam i czekam na odzew.

Jak na razie jeszcze nic nie mierzylem po prostu chcialem sie spytac co i jak bo wyczytalem ze chlopaki bawili sie podrecajac turbo przez zawor. Tez wlasnie slyszalem ze T4 mialy 09 w standardzie. A wiecie gdzie dokladnie podlaczyc ustrojstwo do mierzenia cisnienia

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Re [V40 T4 1999r.] Problem z ciśnieniem paliwa

Witam w moim V40 T4 jest pewien uciążliwy problem (stoi już 2 tyg w warsztacie) objaw był taki że w czasie jazdy silnik przestał pracować i samochód się zatrzymał. Po chwili odpalił i jakby nic dojechał o własnych siłach do warsztatu gdzie Panowie mechanicy podłączyli autko do komputera nie było żadnego błędu. Po wyjechaniu z warsztatu przejechałem 700m. i autko znowu zgasło

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Re s40 t4 ogromne spalanie oleju

Od niedawna jestem posiadaczem s40.Mam pytanie do znawców silnika t4.Silnik bierze sporo oleju(2-3 l100km) podejrzewam uszczelniacze zaworówew. turbo.Jak najprościej zmienić uszczelniaczeSilnik kopci na niebieskoprzebieg 160.000km.(faktyczny)Może ktoś ma jakieś doświadczenia co do przyczyn tej usterki.Czy można zmienić uszczelniacze bez demontażu głowicyJak sprawdzić czy turbina jest OK Pozdrawiam

2-3 l100 km to straszny wynik. Miałem podobną przypadłość w mojej ciężarówce. Podczas zakupu prześwietliłem ja na wszelkie możliwe sposoby i niby wszystko było cacy. Silnik odpalał na dotyk nie kopcił chodził równo i miarowo i nie wydawał żadnych niepokojących dźwięków. Suma sumarum kupiłem. Podczas drogi do domu po ok 300 km stanąłem na stacji paliwowej zatankować i przy

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Re [S40 T4 20 T] Pasek rozrządu prawdopodobnie przeskoczył

na początku sie przedstawie mam na imie Tomek mieszkam w 3miescie teraz jestem na emigracji w anglii chciałbym się dowiedziec co to może być samochód dostaje iskre dostaje paliwo a nie pali jak odpali nie wkręca sie na wysokie obroty i dławi się czy to możliwe że pasek rozrządu został niepoprawnie wymieniony wymiany dokonał jakis angielski mechanik-amator w którego znajomość zagadnienia

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Vw t4 2.5tdi zly kat wtrysku

Witam W moim T4 podpiętny vag com wykrył zle ustawiony kat wtrysku ponadto zauważyłem że cięgno zaworu upustowego wogóle się nie porusza czy to może mieć jakiś związek ze sobą

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 stuki w silniku VW t4

facet przyjechał na chamulce podczas próby zaczęło w nim mocno stukać odgłos taki jak by auto zapalało sie z samostartem tylko taki odgłos jest przez caly czas zdjelem pasek wielorzędowy by wykluczyć wspomaganie i napinacz następnie sprawdziłem rozrzad i ok oraz zdjelem waz od serwa by je wykluczyć i nadal o samo.Dodam ze auto miało problemy z odpaleniem na zimnym silniku mimo ze świece żar wymienione co jeszcze sprawdzić i w jaki sposób

Z praktyki powiem że często pomaga rozebranie vaku i dokładne wymycie zaworków w skrajnych przypadkach pomaga nawet wymiana oleju na nowy temat przerabiałem nie raz mam na stanie (w robocie)dwie T4 ale jeszcze w żadnej nie wymieniałem vaku tylko je porostu co jakiś czas myje niestety to jest wada Tczwórek z silnikiem 24D

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 transporter 2.0 84km przekładka silnika z seata 116km

Witam. posiadam VW T4 transportera 1995r i ostatnio został przełożony silnik pierwotnie było 2.0 (AAC) moc 84km liczba cylindrów 4 przełożony na silnik z seata toledo o parametrach 2.0 116km liczba cylindrów 4 tak to wygląda wszystko jest ok auto jeździ w dłuższe trasy już przejeździł 6 pełnych zbiorników gazu i nie objawa żadnych dziwnych zjawisk po tym zabiegu wszystkie kolektory

tak to prawda jedynie ten silnik może być w lepszej kondycji z tond może lepiej się zbierać i mniej palić mogą też być inne zawory czy też wałek rozrządu co zwiększa trochę mocy

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Re [V40 T4] Dziwne brzmienie silnika

Wiatjcie jestem tu nowy. Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem V40 T4 automat. Samochod jest boski ale cos niepokojacego zaczelo sie dziac. Silnik zaczal dzis pracowac troche jak diesel cos stuka. Przy wyzszych obrotach szybciej jak diesel. Co to moze byc Czy to niebezpieczne zeby jezdzic Zadne kontrolki bledu sie nie swieca. Z gory dzieki za porade Pzdr. B.

Olej w popychaczach nie jest wogole wymieniany przy wymianie oleju popychacze te sa napelniane pierwszym olejem jaki byl zalany do pierwszego odpalenia silnika i od tamtej pory siedzi w srodku. Popychacze nie sa pozapiekane. Zrodlo wiki Popychacz hydrauliczny służy do kompensacji luzu powstałego wskutek wydłużenia temperaturowego poszczególnych elementów układu rozrządu oraz ich powolnego

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [INNE] T4 25 TDI pytanie i analiza błędu niedoładowania - rozpoczęty 06 lipiec 2011 - 1908

Witam Chciałem zapytać ponieważ auto łapie mi co jakiś czas tryb awaryjny i pojawia się błąd 17964 który mówi o niedoładowaniu. Węże od turbo i podciśnieniowe sprawdzone i nigdzie nic nie widać. Niepokoi mnie nieszczelne serwo... Co jakiś czas po naciśnięciu hampla z serwa słychać wyraźnie syczenie powietrza... Czy to może być przyczyną owego niedoładowania Pytam ponieważ

Witam. Masz silnik ACV 102KM Tam jest sterowanie nadci&347nieniem zaworu upustowego. W&281&380yk wychodzi z turbiny przechodzi przez N75 i steruje upustem. Na wtyczce N75 kabel chyba czarno-&380&243&322ty ma by&263 12V. Ten kabel idzie w okolicy zderzaka i tam lubi si&281 przeciera&263. Pod lewym reflektorem jest kilka tych kabli zgrzanych ze sob&261 i mo&380e tam zgni&322y. Powodzenia

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW T4 1.9TD Grzanie świec żarowych i immobiliser

Witam szanowną brać golfiarską. Chciałbym poruszyć temat 2 tematy 1. Czas grzania świec żarowych w silnikach DTD. Problem mam taki że świece grzeją u mnie długo - od zapalenia ujadę nawet 3-4 km i dopiero przekaźnik odłącza grzanie świec. Poguglałem troszkę po niemieckim internecie i doczytałem że u mnie świecami steruje takie oto ustrojstwo Steruje to cudo otwieraniem i zamykaniem
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi