części samochodowe nanodatex

volkswagen transporter caravelle multivan bus rozrusznik

Samochody związane z zapytaniem volkswagen transporter caravelle multivan bus rozrusznik

Pytania i odpowiedzi: volkswagen transporter caravelle multivan bus rozrusznik

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [V40 T4 1.9 1999r.] gdzie jest rozrusznik

Witam serdecznie. Wiem że dla niektórych to pytanie może się wydać śmieszne ale pytam bo naprawdę nie wiem. Gdzie jest rozrusznik w V40 T4 Czy łatwiej do niego dojść od spodu czy od góry z góry dziękuje

Z przodu silnika pod kolektorem ssącym.

Dojdziesz do niego od spodu jednak odkręcenie śruby od góry rozrusznika jest kłopotliwe.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 VW T5 Problemy z paleniem

Witam. Na samym początku chciałbym się przywitać z forumowiczami. Od pewnego czasu mam dość spory problem z moim transporterem T5. Odwiedziłem już kilka serwisów i nikt nie może mi rozwiązać tego problemu. Dane Auta VW transporter T5 130 koni Rok produkcji 2003 Nr nadwozia WV2ZZ Objawy Auto szczególnie rano bardzo ciężko pali musze kilka razy a czasami nawet kilka naście razy kręcić

najlepiej to pod waga z nim) sprawdź stan oleju płynów może się rozrusznik kończy miałem podobny problem z passatem b5) tak naprawdę przyczyn może być masakryczne dużo od pierdółek do padniętego kompa

Dar4czek Witam wszystkich którzy wypowiadali się na temat problemów z odpaleniem VW . Mam transportera T5 25 TDi z 2005m i identyczne zjawiska jak opisane w powyższych postach. Rano nie ma ochoty odpalić. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem w końcu zapali. Wizyta w serwisie zakończyła się diagnozą wymienić uszczelniacze pompowtryskiwaczy ( świece żarowe są dobre ). W związku z powyższym

Zobacz Rozruszniki do VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW T4 1.9TD Grzanie świec żarowych i immobiliser

Witam szanowną brać golfiarską. Chciałbym poruszyć temat 2 tematy 1. Czas grzania świec żarowych w silnikach DTD. Problem mam taki że świece grzeją u mnie długo - od zapalenia ujadę nawet 3-4 km i dopiero przekaźnik odłącza grzanie świec. Poguglałem troszkę po niemieckim internecie i doczytałem że u mnie świecami steruje takie oto ustrojstwo Steruje to cudo otwieraniem i zamykaniem

Witam - nie chcąc zakładać nowego tematu piszę tu ponieważ po części dotyczy problemu z jakim się borykam od czasu zakupu auta. Do rzeczy VW transporter 95 1.9 tdi . Może to głupio zabrzmi ale chciałbym się dowiedzieć jak wygląda procedura odpalania auta w którym jest IMMOBILISER. Sprzedający powiedział mi że czasem auto nie odpali za pierwszym czy drugim razem bo prawdopodobnie jest

ogólnie te silniki ze zwykłą pompą to ten immobilajser to tylko taki bajer wszystko można ominąc..tylko trzeba sprawdzić czy silnik jest 100% sprawny..bo jesli mają turbo to wiadomo ze tak zwane przekazniki sterują zaworem turbiny ale jesli chodzi o prace silnika to tam nie ma cudow jedne z najprostrzych silnikow ..wiadomo ze swiece zarowe musz byc sprawne i rozrusznik i akumulator a tak pozatym silnik musi byc sprawny mechanicznie..i tyle

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 Swam do MK5 4Motion R5 2.5 TDI z T5 174ps

Witam jak w tytule robie rozeznanie o swam do MK5 4Motion R5 2.5 TDI Z T5 czy TUAREGA 174ps Od kiedy kupiłem golfa chodzi mi po głowie ten silnik wiem ze 2.0 TDI da sie zrobić na 240ps itp ale na początek włożyłem turbinę z nowego 2.0CR na niej będzie fajny dół góra nie na poziomie 210ps moment w granicach 400nm ale jako ze golf ma napęd na 4 buty możną by więcej mięć momentu a

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 [S60 2.3 T5 2001] CIĘŻKO ODPALA

Witam mam problem z Volvo s60 2.3 T5 2001r przebieg 176 tys km rozleciała mi sie skrzynia więc dałem do warsztatu aby ją wymienić przy okazji zakupiłem nowe sprzęgło (tarcza docisk łożysko) złożyli mi auto iiii... od tamtej pory ciężko odpala nie raz trwa to z 10 s nie raz ze 30 sek komputer nic nie pokazuje... świece byly sprawdzane auto posiada gaz sekwencje i odpala tak samo ciezko

Należy sprawdzić wskazanie prędkości obrotowej podczas odpalania. Może zbyt duże zakłócenia z rozrusznika idą w okolice czujnika wału lub przewód zasilający od rozrusznika nie jest na swoim miejscu i też sieje.

Witam mam identyczny problem co kolega padła skrzynia i problem z odpalaniem się pojawił. rozrusznik jest po regeneracji nie posiadam gazu. Autko to S60 2.3 T5 2001r.

mi rozbierali rozrusznik mechanicy i okazalo sie ze oddzielnie szczotek do niego nie da sie dokpupic tak jak do zwyklych samochodow i wsadzic...Widzialem i mialem w reku te szczotki to one sa od razu w takiej specjalnej obudowie (one sa w niej zalane czy otoczone ) nie do wymontowania i obydwie naraz zaklada sie je jakos tam w rozruszniku. Jedyna opcja bylo zamowienie ich z volvoi problem znikl jak

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 transporter t4 problem z czerwona kostka pod kierownica

Witam. Mam problem z t4 2.4d mianowicie co jakis czas jak chce odpalic auto to po przekreceniu kluczyka na pozycje rozruch auto nie odpala tylko zaczyna topic (dosc mocno) brazowy kabel w czerwonej kostce ktora wchodzi do przelacznika kierunkowskazow pod kierownica jak wyjme te kostke to auto odpala normalnie dzieje sie to juz od pewnego czasu ale nie regularnie miesiac temu z tego powodu musialem

no tak to ze braz to masa to wiem ale nie dokonca musi tak byc w vw kierunki po wyciagnieciu kluczyka zmieniaja sie w postojowki i tu moze byc problem ogolnie to efekt jest taki ze prad zamiast na rozrusznik idzie na ten brazowy i go topi jezeli nie jest podlaczony to auto pali ale nie ma kierunkowskazow apropo to kostke stacyjki tez wymienialem i nie pomoglo

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T3 pompa z 1.9 TD (t3) do mk2 1.6 TD

Witam pompę wtryskową z 1.9 TD dorwałem okazyjnie hulała w T3. Załozylem do mk2 1.6 TD.(różni się oczywiscie jutro dodam foty bedzie najlepsze porownanie). Podaje paliwo probuje odpowietrzyc uklad paliwowy. Czy ta pompa nie podaje w innej kolejnosci paliwa na cylindy. Uzywalem szukajki z pkt. 2 regulaminu forum nie znalazlem odpowiedzi. Znalazłem ze są lewe i prawe pompy. Nie moge odczytac

Podpięta na starych przewodach paliwo podaje na wtryski odpowietrzone. Z wydechu tak średnio coś się wydostaje. rozrusznik odmówił posłuszeństwa w dalszych próbach odpalenia. Nie mam powoli pomysłów jak go ruszyc zeby odpalił. Z zabojczego autostartu przez chwile dostaje spalania stukowego po czym nagle sie zastrzymuje wrecz go cofa na rozrządzie. Z odmy od pokrywy zaworów wydobywa się

Ja miałem u siebie to samo jak pompa bez ropy długo stała to tylko na rozciąg zajarzył później już normalnie palił ale nie podawał w ogóle na wtryski. Jeżeli rozrusznik powoli kręcił to też może być tego wina. W golfie rozrusznik powinien kręcić tak że aż silnikiem powinno telepać. Wystarczy zmienić pewnie szczotkotrzymacz bo znając życie kręciłeś aż się rozrusznik zagotował i plastiki które trzymały szczotki po prostu się przetopiły

Naładuj porządnie akumulator. Jak nie chce zaskoczyć to spróbuj mu wyprzedzić kąt wtrysku (pompa w stronę głowicy). Spróbuj jeszcze ściągnąć wężyk zasilający z filtra do pompy i przez lejek lać paliwo. Tutaj poproś kogoś aby Ci pomógł bo jeden musi pilnować aby paliwo było cały czas a drugi kręcić rozrusznikiem. Raz też miałem zastaną pompę i w ten sposób udało się

W rozruszniku padł szczotkotrzymacz i tulejki. Wtryski oddałem do sprawdzenia 3 szt. dobre jeden pod nizszym cisnieniem sie otwierał juz zregenerowany. Bede próbował palic z rozrusznika jak nie to na linke moze pojdzie.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 transporter T4 2.4 D

Witam Mam problemauto na zimnym silniku ciężko pali i dymi na biało lub popielaty kolor. Został wymieniony rozrusznik na nowyrówniez akumulatorświece żarowefiltr paliwa. W aucie nie ubywa płynu chłodzącego. Po przejechaniu 3-5km.dym jest niewidoczny jest wtedy ok. Na gorącym silniku przestaje być mulisty i pali z dotykuchciałbym dodać że to jest V5 2.4 D.75km. Prosze o pomoc.Dzięki.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 [S60 T5 2001] Trudne rozruchy

Witam i przejde od razu do sedna. Otóż silnik B5234T3 cięzko odpala zarówno na zimnym jak i rozgrzanym. Musze kręcić 2-3 razy po 2-5 sek. Czasem na cieplym załapie po 1 sek ale rzadko kiedy. Cżesto wchodzi w tryb awaryjny. Jak już odpali to niekiedy wskakuje na 1200 obr po krótkiej chwili spada na 800 obroty nie falują auto przyspiesza prawidłowo podczas jazdy nie ma żadnych objawów.

Cewkami sie zajme oczywiście ale gdyby one powodowały ww objawy to czy zaplony by nie wypadały w jakims zakresie obrotów A co z tymi gumowymi osłonami cewek Całe cewki do wymiany bo samej gumy chyba nie kupie Edit Uszkodzone cewki wymienione na nowe zainwestowałem też w nowe swiece bo nie znałem przeszłości tych starych lecz objawy z trudnym rozruchem nadal występują. Sprawdziłem ciśnienie

I jak doradzi ktos coś co mogłoby powodowac takie objawy Przysłuchałem sie ostatnio dokładnie pracy samego rozrusznika. Raz kręci ociężale jakby aku był nie wpełni naładowany a przy następnym kręceniu kręci jak szalony i temp silnika nie ma nic do znaczenia bo cieply czy zimny dzieje sie tak samo Aku jest 100% sprawny... Przez jakieś dwa dni odpalał super później zas to samo i rece rozkładam...

Jak czasami szwankuje ci rozrusznik tzn. zauwazasz roznice w jego funkcjonowaniu to sprawdz styki kabli na aku (klemy czy nie zasniedzialy) i rozruszniku (czasem niewielki nalot powoduje spadki napiecia) lub czas najwyzszy wyjac rozrusznik i go przeczyscic i przesmarowac (niektorzy stosuja przeropowanie ). On tez moze byc tego przyczyna.

A jest jakiś sposób na sprawdzenie tego sterownika Lutownica miernik itp nie są mi obce Aku i klemy odpadają(czyt. w porządku). Myślałem nad rozebraniemsprawdzeniem rozrusznika ale szczerze powiedziawszy to była ostatnia część którą wziąłem pod uwagę bo podczas -20st mrozu pomimo ociężałego kręcenia silnik powinien odpalić czyż nie Kiedyś miałem C70 B5234T3 i żadnych problemów z odpalaniem nie nie było czy to lato czy mróz.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW T4 2.5 nie odpala nie kręci

Witam Więc tak auto VW T4 2.5 102km 99r. Przerobiłem podobne tematy została mi stacyjka. Zaczęło się od ciężkiego palenia na mrozie kręcił dokładnie 3 razy bardzo topornie i ciężko ale odpalał. Teraz jest tak że nawet nie daje oznak życia zaczęło się nagle. Wyciągnąłem rozrusznik po obejżeniu go i jego stanu byłem pewny że to on wymieniłem ale to samo. Co prawda za 1 razem

podłącze się do problemu. przy niskich temperaturach ( poniżej 0 ) przekręcam zapłon w b5 19 tdi i nic. żadnej reakcji. zdarzało się że za 100 razem odpalał. tzn. kręcił rozrusznik. silnik pali idealnie. spec od rozruszników powiedział że to nie rozrusznik. o dziwo przy bardzo ostrych mrozach kręcił. proszę o rade

U mnie to był rozrusznik. Mimo że nowy a raczej regenerowany na nowych częściach w firmie w tym się specjalizującej. Wymiana całkowicie pomogła. Może popróbuj podać mu zasilanie prosto z akumulatora. U mnie to wyglądało jakby zwarcie w środku było bo iskrzył kabel.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [V40 T4 1.9 1999r.] nie odpala wydaje dziwny dzwięk

Witam serdecznie. Mam problem z moim v40t4. Samochód nie odpala po przekręceniu kluczyka i trzymaniu go w pozycji przeznaczonej do zapłonu mruży weszystkie kontrolki i wydaje dosyć głośny nietypowy dzwięk - nazwałbym to tyrkaniem. Co może być przyczyną mojego problemu z góry dziękuje za pomoc Tomek

Ewidentnie wskazuje to na rozładowany akumulator. (za słaby prąd) Chyba że to rozrusznik . [ Dodano 2012-02-02 1421 ] Nie kręci nawet rozrusznik nic Może bendiks do wymiany co też by wskazywało

1. Sprawdź czy masz klemy mocno dociśnięte. 2. Odpalanie po kablu proponował bym próbować po około 5-10min podłączonego akumulatora. Wszystkie odbiorniki w dawcy i odbiorcy prądu wyłączyć. Odczekać chwilę i powinien odpalić. 3. Ostatnia próba to zamontować mu naładowany akumulator. [ Dodano 2012-02-02 1451 ] To typowy brak proądu do rozruchu świadczący o rozładowanym akumulatorze

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 problem z odpalaniem v40 19 t4 rok 97

Witam mam problem z odpalaniem mojej v40 19 t4 benz lpg Polega on na tym ze rano zanim zapali to trzeba go kręcić na rozruszniku z 5 sekund czasem dłużej Taka sama sytuacja ma miejsce przy silniku ciepłym czyli jak silnik ma temperaturę 90 stopni i postoi zgaszony przez około 15 minut tez nie chce odpalić od sztycha tylko go trzeba kręcić z 5 sekund Jak już zapali to po natychmiastowym wyłączeniu

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 [S60 t5 2001] problemy z odpalaniem silnika

Witam od niedawna mam problem z rozruchem silnika a mianowicie trzeba kręcić dość długo aż zapali nie ma różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny chociaż na rozgrzanym silniku odpala nieznacznie lepiej. Jak już załapie to chodzi równo jak szwajcarski zegarek. Co może być powodem tych problemów Czujnik położenia wału

rozrusznik alternator

Czytaj dokładnie... rozrusznik kreci jak trzeba akumulator pieknie się trzyma mimo zwiększonego obciążenia tym ciągłym kręceniem...

rozrusznik Podpiąć kompa na zimny motor wyrzucić w live data odczyty z czujników ( wału i rozrządu można też dawkę wtrysku) zakręć rozrusznikiem i obserwuj co się dzieje czy nie gubi odczytu z któregoś czujnika.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 [s60 t5] Ciężko odpala.obrotomierz wariuje.

Witam. Auto s60 silnik t5 250 km 2002 rok. Przy odpalaniu kręci i nieraz bardzo zwalnia.Obrotomierz podczas krecenia pokazuje nieraz 2000obrmin nawet 4000obrmin. Błędów zero w ecu silnika. rozrusznik był podmieniany na inny - bez różnicy. Na akumulatorze bez spadków napięć przy odpalaniu. Raczej akumulator i rozrusznik wykluczam bo spr. Jakieś podpowiedźi -- 2014-03-04 1548 -- Temat do zamkniecia. Przyczyna czujnik wału.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [Inne] T4 25 TDI problem z odpalaniem długo trzeba kręcić.

Witam Mam problem z moim t4 wiem że to nie to forum ale może ktoś ma pomysł co zrobić. Od 3 tyg bardzo ciężko odpala na zimnym silniku czy nawet na letnim (do 70C). Trzeba kręcić ok 20-30s. Silnik wydaje dźwięk tak jakby pomału nabierał prędkosci. Świece ok. Z rozrusznikiem jadę w czwartek. Czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna bo już mnie to zaczyna denerwować. Aha jeszcze jedno. Czasami silnik pracuje nierówno.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 2.5tdi chodzi jak zamulony

Witam Was serdecznie...mam do Was gorace prosbe w diagnozowaniu przyczyne zamulonego auta. Po krotce opisze jest To Caravelka 2.5tdi 102 kuce od samego poczatku widzialem ze jest troche zamulone i pierwsza mysl to pewnie padl przeplywomierz wiec od razu podjechalem do ASO kupilem nowy zalozylem i nic nadal to samo zaczalem jezdzic po mechanikach i kazdy twierdzil ze jest ok nie ma bledow Ostatni tylko

juz robilem yak i nic idzie do 140 i koniec ni chu....wiecej. A obroty na 5tym biegu max jakie osiagam to ok 3300min [ Dodano 07 Maj 2008 0931 ] Dodoam jeszcze chlopaki ze jak rano nie raz odpalam to auto kreci elegancko odpala od razu tylko ze kasuje mi sie licznik z km i zegraek i taki dzwiek dziwny przy tym jest objawy jakby aku slabe ale wydaje mi sie ze wtedy by mial ciezko zakrecic a on kreci

Tzn tak na poczatku wymienilem rozrzad po tym auto jakies takie zamulone wlasnie bylo ale nie kopcilo i bardzo ladnie odpalalo. Pare dni pozniej gdzy blem w trasie kleknal mi rozrusznik wiec nie mialem w sumie innego wyjscia i musialem kilka razy go na pycha odpalic. Jednak po na prawieniu tego problemu autko znowu bardzo ladnie odpalalo i rowniez nie kopcilo jednak dalej bylo takie zmulone. Dymek

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 wyciek paliwa w volvo v40 t4

witam jestem posiadaczem volva v 40 t 4 od miesiaca poza niewielkimi usterkami dzis zaniepokoił mnie zapach benzyny pod maska zapaliłem samochód a tu patrze ze kapie mi paliwo z pod silnika z racji ze kolo zakladu pracy jest najazd to skozystalem z niego paliwo kapało tak jagny gdzieś kapało kolektora ssącego zalany byl przewód od rozrusznika i pompa klimy ale z racji ze nie miałem żadnego

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Re v40 t4 klopot z rozruchem

sprawa jest dosc dziwna. Samochodzik moj ma klopoty z odpalaniem musze go gieldac z 10 sekund zeby zapalil i tak jest zawsze. Z kilkoma wyjatkami jesli samochod byl przed chwila zgaszony i zaraz go odpalam zapali z dotyku. jesli postoi dluzej niz 15 min juz ma klopoty. Potem jesli stoi dluzej niz 12 godzin znowu ladnie odpala. Sprawa jest niesamowicie dziwna bylem u wielu mechanikow zaden nic nie zaradzil

regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej to byla pierwsza rzecz za jaka zabral sie mechanik pierwszy i bylo wszystko wporzadku podobnie jak z pompa paliwa filtrem i cisnieniem na cylindrach. caly uklad paliwowy sprawdzany byl na postoju podczas odpalania wszelkie detale typu cisnienie byly niestety wporzadku. Moze ma ktos jeszcze jakis pomysl bo boje sie ze wkoncu zakatuje rozrusznik albo innne elementy a niechcialbym naprawiac w ciemno bo i tak juz sporo kasy w to wlozylem.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 Re [V50 T5] filtr paliwa - gdzie się znajduje

Czy wiecie gdzie znajduje sie filtr paliwa w V50 T5. Wymieniłem wszystkie oprócz tego filtra niestety w stacji nie wiedzieli gdzie się on znajduje. Pozdrawiam

Po założeniu nowego filtru trochę trzeba pochechtać rozrusznikiem zanim pompa paliwa zaleje benzynką filtr. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 [S60 24 T5 260KM 2005] - Wymiana rozrządu (hamulce)

Witam nadchodzi czas wymiany rozrządu. Potrzebuję kilku informacji do zakupu części 1. co wchodzi w kompletny skład rozrządu 2. jakie są numery części 3. jakieś polecone sklepy 4. czy wymieniać pompę cieczy chłodzącej (przebieg 104kkm rok produkcji 2005) Ponadto czas na wymianę hamulców 1. jaki rozmiar tarcz przód i tył 2. jakie są numery części (tarcze klocki) 3. polecany i sprawdzony zestaw tarczeklocki

Ehh. Masz 3 znaki - na kołach wałków rozrządu - znaki mają być pionowo i celować w wycięcia w plastikowej obudowie paska (ten pierwszy element mocowany na 2 śrubki. Trzeci znak (znaki) są na kole pasowym wału korbowego - na 2 zębach są znaki pomiędzy tymi znakami ma być ustawiony taki występ na pompie oleju. Ew wersja hard - zdjęcie rozrusznika odkręcenie korka i włożenie kalibrowanej blokady.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 [S60 2.3 T5 2001r] nie odpala pomocy

Witam wszystkich jestem nowy na forum. Potrzebuje informacji lub dobrego fachowca mój problem wygląda następująco kupiłem uszkodzone s60 uszkodzona była karoseria i automatyczna skrzynia biegów. rozebrałem cały samochód do malowania poskładałem skrzynie kupiłem manualną problem wygląda następująco autko nie kręci rozrusznikiem rozruszkin 100% sprawny na po przekręceniu kluczykiem

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 REmont starego 24D czy swap na 1.9TDI

Witam mam problem. zacznę od początku remontuje całe t4 24D i teraz przyszła kolej na silnik ma już ponad 500tkm. i był pasek walnięty. i zastanawiam czy warto robić ten silnik. (nowa głowica paski pompy pierdoły). czy nie lepiej zmienić na 1.9 tak się właśnie skłąda żę mam leżacy sam silnik TDI. bez instalacji i wymyśliłem że wstawiłbym ten silnik i do niego założył skrzynie

Dobra - jedna jedyna odpowiedź merytoryczna będzie teraz Osobiście wkładałem 1Z zamiast AAB - jakikolwiek remont tego badziewia w 5 cyl mija się z celem . Oprócz kompletu z elektryką konieczne będzie Z 1.9TD lub jakiejś beznzyny 4 cyl czyli 2.0 zostaje i tak Miska Smok pompy oleju Łapa silnika (w t4 jest jedna przy silniku ) Z angielskiego golfa lub passata wąż wspomagania ten ciśnieniowy

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [INNE] [ VW T4 19 TD ] Brak ładowania wymiana alternatora nie pomogła - rozpoczęty 18 maj 2008 - 1233

Witam W moim T4 zniknęło ładowanie Wymieniłem regulator i niestety nie pomogło. Kupiłem na szrocie drugi alternator wymieniłem Wskazówka obrotomierza zaczęła szalećkontrolka ładowania nie zgasła. Po chwili nawet wskazówka obrotomierza spadła na 0 Wymieniłem w nim regulator i objawy takie same Wymieniłem na szrocie alternator na inny i objawy się powtórzyły Gdzie szukać problemu

Mała pomyłka źle spojrzałem na miernik. Napiecie na cienkich przewodach jest ponad 11V prawie 12 Na krótko obroty spadły jednak nie tak znowu tragicznie delikatnie ale na ucho sie dało odczuć Niestety nie mogę ustalić co sie spaliło. Generalnie nic widocznego z zewnatrz Gruby kabel z alternatora idzie na rozrusznik a potem na aku. Końcówki poczyszczone. Podawałem dodatkową masę na alternator

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi