części samochodowe nanodatex

volkswagen transporter caravelle multivan bus rozrusznik

Samochody związane z zapytaniem volkswagen transporter caravelle multivan bus rozrusznik

Pytania i odpowiedzi: volkswagen transporter caravelle multivan bus rozrusznik

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 transporter t4 problem z czerwona kostka pod kierownica

Witam. Mam problem z t4 2.4d mianowicie co jakis czas jak chce odpalic auto to po przekreceniu kluczyka na pozycje rozruch auto nie odpala tylko zaczyna topic (dosc mocno) brazowy kabel w czerwonej kostce ktora wchodzi do przelacznika kierunkowskazow pod kierownica jak wyjme te kostke to auto odpala normalnie dzieje sie to juz od pewnego czasu ale nie regularnie miesiac temu z tego powodu musialem

no tak to ze braz to masa to wiem ale nie dokonca musi tak byc w vw kierunki po wyciagnieciu kluczyka zmieniaja sie w postojowki i tu moze byc problem ogolnie to efekt jest taki ze prad zamiast na rozrusznik idzie na ten brazowy i go topi jezeli nie jest podlaczony to auto pali ale nie ma kierunkowskazow apropo to kostke stacyjki tez wymienialem i nie pomoglo

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 Swam do MK5 4Motion R5 2.5 TDI z T5 174ps

Witam jak w tytule robie rozeznanie o swam do MK5 4Motion R5 2.5 TDI Z T5 czy TUAREGA 174ps Od kiedy kupiłem golfa chodzi mi po głowie ten silnik wiem ze 2.0 TDI da sie zrobić na 240ps itp ale na początek włożyłem turbinę z nowego 2.0CR na niej będzie fajny dół góra nie na poziomie 210ps moment w granicach 400nm ale jako ze golf ma napęd na 4 buty możną by więcej mięć momentu a

Zobacz Rozruszniki do VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 transporter T4 2.4 D

Witam Mam problemauto na zimnym silniku ciężko pali i dymi na biało lub popielaty kolor. Został wymieniony rozrusznik na nowyrówniez akumulatorświece żarowefiltr paliwa.W aucie nie ubywa płynu chłodzącego. Po przejechaniu 3-5km.dym jest niewidoczny jest wtedy ok. Na gorącym silniku przestaje być mulisty i pali z dotykuchciałbym dodać że to jest V5 2.4 D.75km. Prosze o pomoc.Dzięki.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW T4 1.9TD Grzanie świec żarowych i immobiliser

Witam szanowną brać golfiarską. Chciałbym poruszyć temat 2 tematy 1. Czas grzania świec żarowych w silnikach DTD. Problem mam taki że świece grzeją u mnie długo - od zapalenia ujadę nawet 3-4 km i dopiero przekaźnik odłącza grzanie świec. Poguglałem troszkę po niemieckim internecie i doczytałem że u mnie świecami steruje takie oto ustrojstwo Steruje to cudo otwieraniem i zamykaniem

Witam - nie chcąc zakładać nowego tematu piszę tu ponieważ po części dotyczy problemu z jakim się borykam od czasu zakupu auta. Do rzeczy VW transporter 95 1.9 tdi . Może to głupio zabrzmi ale chciałbym się dowiedzieć jak wygląda "procedura" odpalania auta w którym jest IMMOBILISER. Sprzedający powiedział mi że czasem auto nie odpali za pierwszym czy drugim razem bo prawdopodobnie

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T3 pompa z 1.9 TD (t3) do mk2 1.6 TD

Witam pompę wtryskową z 1.9 TD dorwałem okazyjnie hulała w T3. Załozylem do mk2 1.6 TD.(różni się oczywiscie jutro dodam foty bedzie najlepsze porownanie). Podaje paliwo probuje odpowietrzyc uklad paliwowy. Czy ta pompa nie podaje w innej kolejnosci paliwa na cylindy. Uzywalem szukajki z pkt. 2 regulaminu forum nie znalazlem odpowiedzi. Znalazłem ze są lewe i prawe "pompy". Nie moge

Podpięta na starych przewodach paliwo podaje na wtryski odpowietrzone. Z wydechu tak średnio coś się wydostaje. rozrusznik odmówił posłuszeństwa w dalszych próbach odpalenia. Nie mam powoli pomysłów jak go ruszyc zeby odpalił. Z zabojczego autostartu przez chwile dostaje spalania stukowego po czym nagle sie zastrzymuje wrecz go cofa na rozrządzie.Z odmy od pokrywy zaworów wydobywa się

Ja miałem u siebie to samo jak pompa bez ropy długo stała to tylko na rozciąg zajarzył później już normalnie palił ale nie podawał w ogóle na wtryski. Jeżeli rozrusznik powoli kręcił to też może być tego wina. W golfie rozrusznik powinien kręcić tak że aż silnikiem powinno telepać. Wystarczy zmienić pewnie szczotkotrzymacz bo znając życie kręciłeś aż się rozrusznik zagotował i plastiki które trzymały szczotki po prostu się przetopiły

Naładuj porządnie akumulator. Jak nie chce zaskoczyć to spróbuj mu wyprzedzić kąt wtrysku (pompa w stronę głowicy). Spróbuj jeszcze ściągnąć wężyk zasilający z filtra do pompy i przez lejek lać paliwo. Tutaj poproś kogoś aby Ci pomógł bo jeden musi pilnować aby paliwo było cały czas a drugi kręcić rozrusznikiem. Raz też miałem zastaną pompę i w ten sposób udało się

W rozruszniku padł szczotkotrzymacz i tulejki. Wtryski oddałem do sprawdzenia 3 szt. dobre jeden pod nizszym cisnieniem sie otwierał juz zregenerowany. Bede próbował palic z rozrusznika jak nie to na linke moze pojdzie.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW T4 2.5 nie odpala nie kręci

Witam Więc tak auto VW T4 2.5 102km 99r. Przerobiłem podobne tematy została mi stacyjka. Zaczęło się od ciężkiego palenia na mrozie kręcił dokładnie 3 razy bardzo topornie i ciężko ale odpalał. Teraz jest tak że nawet nie daje oznak życia zaczęło się nagle. Wyciągnąłem rozrusznik po obejżeniu go i jego stanu byłem pewny że to on wymieniłem ale to samo. Co prawda za 1 razem

podłącze się do problemu. przy niskich temperaturach ( poniżej 0 ) przekręcam zapłon w b5 19 tdi i nic. żadnej reakcji. zdarzało się że za 100 razem odpalał. tzn. kręcił rozrusznik. silnik pali idealnie. spec od rozruszników powiedział że to nie rozrusznik. o dziwo przy bardzo ostrych mrozach kręcił. proszę o rade

U mnie to był rozrusznik. Mimo że nowy a raczej regenerowany na nowych częściach w firmie w tym się specjalizującej. Wymiana całkowicie pomogła. Może popróbuj podać mu zasilanie prosto z akumulatora. U mnie to wyglądało jakby zwarcie w środku było bo iskrzył kabel.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [INNE] [ VW T4 19 TD ] Brak ładowania wymiana alternatora nie pomogła

Witam W moim T4 zniknęło ładowanie Wymieniłem regulator i niestety nie pomogło. Kupiłem na szrocie drugi alternator wymieniłem Wskazówka obrotomierza zaczęła szalećkontrolka ładowania nie zgasła. Po chwili nawet wskazówka obrotomierza spadła na 0 Wymieniłem w nim regulator i objawy takie same Wymieniłem na szrocie alternator na inny i objawy się powtórzyły Gdzie szukać problemu

Mała pomyłka źle spojrzałem na miernik. Napiecie na cienkich przewodach jest ponad 11V prawie 12 Na krótko obroty spadły jednak nie tak znowu tragicznie delikatnie ale "na ucho" sie dało odczuć Niestety nie mogę ustalić co sie spaliło. Generalnie nic widocznego z zewnatrz Gruby kabel z alternatora "idzie" na rozrusznik a potem na aku. Końcówki poczyszczone. Podawałem dodatkową

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 REmont starego 24D czy swap na 1.9TDI

Witam mam problem. zacznę od początku remontuje całe t4 24D i teraz przyszła kolej na silnik ma już ponad 500tkm. i był pasek walnięty. i zastanawiam czy warto robić ten silnik. (nowa głowica paski pompy pierdoły). czy nie lepiej zmienić na 1.9 tak się właśnie skłąda żę mam leżacy sam silnik TDI. bez instalacji i wymyśliłem że wstawiłbym ten silnik i do niego założył skrzynie

Dobra - jedna jedyna odpowiedź merytoryczna będzie teraz Osobiście wkładałem 1Z zamiast AAB - jakikolwiek remont tego badziewia w 5 cyl mija się z celem . Oprócz kompletu z elektryką konieczne będzie Z 1.9TD lub jakiejś beznzyny 4 cyl czyli 2.0 zostaje i tak Miska Smok pompy oleju Łapa silnika (w t4 jest jedna przy silniku ) Z angielskiego golfa lub passata wąż wspomagania ten ciśnieniowy

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 VW T5 Problemy z paleniem

Witam. Na samym początku chciałbym się przywitać z forumowiczami. Od pewnego czasu mam dość spory problem z moim transporterem T5. Odwiedziłem już kilka serwisów i nikt nie może mi rozwiązać tego problemu. Dane Auta VW transporter T5 130 koni Rok produkcji 2003 Nr nadwozia WV2ZZ Objawy Auto szczególnie rano bardzo ciężko pali musze kilka razy a czasami nawet kilka naście razy kręcić

najlepiej to pod waga z nim) sprawdź stan oleju płynów może się rozrusznik kończy miałem podobny problem z passatem b5) tak naprawdę przyczyn może być masakryczne dużo od pierdółek do padniętego kompa

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 2.5tdi chodzi jak zamulony

Witam Was serdecznie...mam do Was gorace prosbe w diagnozowaniu przyczyne zamulonego auta. Po krotce opisze jest To Caravelka 2.5tdi 102 kuce od samego poczatku widzialem ze jest troche zamulone i pierwsza mysl to pewnie padl przeplywomierz wiec od razu podjechalem do ASO kupilem nowy zalozylem i nic nadal to samo zaczalem jezdzic po mechanikach i kazdy twierdzil ze jest ok nie ma bledow Ostatni tylko

juz robilem yak i nic idzie do 140 i koniec ni chu....wiecej. A obroty na 5tym biegu max jakie osiagam to ok 3300min [ Dodano 07 Maj 2008 0931 ] Dodoam jeszcze chlopaki ze jak rano nie raz odpalam to auto kreci elegancko odpala od razu tylko ze kasuje mi sie licznik z km i zegraek i taki dzwiek dziwny przy tym jest objawy jakby aku slabe ale wydaje mi sie ze wtedy by mial ciezko zakrecic a on kreci

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [Inne] T4 25 TDI problem z odpalaniem długo trzeba kręcić.

Witam Mam problem z moim t4 wiem że to nie to forum ale może ktoś ma pomysł co zrobić. Od 3 tyg bardzo ciężko odpala na zimnym silniku czy nawet na letnim (do 70C). Trzeba kręcić ok 20-30s. Silnik wydaje dźwięk tak jakby pomału nabierał prędkosci. Świece ok. Z rozrusznikiem jadę w czwartek. Czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna bo już mnie to zaczyna denerwować. Aha jeszcze jedno. Czasami silnik pracuje nierówno.
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi