części samochodowe nanodatex

volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa

Samochody związane z zapytaniem volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa

Pytania i odpowiedzi: volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 pompa wspomagania z osobowego vw do T4

Witam Potrzebuje informacji z dobrze poinformowanych źródeł czy da się jakąś pompe wspomy przeszczepić z osobowego vw do busa t4. Mam silnik 2.0 benzyna AAC. Do tego silnika jakoś na złość nic kupić sie nie da. Podobno pasuje pompa z passata b4 ale są to info niepotwierdzone a nie mam czasu na eksperymenty bo auto potrzebne zeby na zus zarabiać Kto dysponuje numerami pomp wspomagania

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pompa 1.9 tdi TRANSPORTER T4 opis kabli i identyfikacja elementów aby ją podłączyć - rozpoczęty 02 marzec 2014 - 2333

Witam. Wiem że pewnie mi pomożecie. Otóż mam vw T4 z 98 roku 1.9TD. Padł silnik totalnie. info o vw t4. -brak obrotomierza -w silniku miał zawór egr i całe okablowanie Otóż silnik padł. Kupiłem drugi kompletny z osprzętem ale od vw passata b4 1.9TD (wszystko pasuje ale są drobne przeróbki). W tym passacie jest inna pompa wtryskowa jak u mnie. W tamtej miałem sterowanie do zaworu egr

Wyglada to na Pompe z silnika AAZ w wersji ECO 1. Elektrozawor regulatora kata wyprzedzenia wtrysku. Koryguje kat wyprzedzenia wtrysku kiedy dajesz mu w palnik zeby silnik nie produkowal tyle NOx. Mozesz zostawic niepodlaczony. 2. Elektrozawor STOP. Odcina pompe (robi przelew nad tłokorozdzielaczem i mimo tego ze pompa sie obraca nie wytwarza cisnienia i nie tloczy paliwa) Podlaczasz po plusie przez

Nie jest to ECO bo ma LDA. Pompy ECO w B4 mialy grzybek ale pusty w srodku.

Generanie jak wchodzi wezyc cisnieniowy od turbiny to jest pelne LDA -) W ECO pompach otwor nie jest nagwintowany tylko caly odlew z aluminium. Jak w samochodach VW dziala przelaczanie miedzy czujnikami olejowymi Bo raz kontrolka bierze odczyt z jednego czujnika a raz z drugiego i ta zamiana wystepuje w okolicach 2000 rpm.

Też miałem taki silnik w Vento AZZ element 3 u mnie też podkapywał był tam podłączony jakiś przewód ale nie wiadomo gdzie szedł założyłem tam przewód od kroplówki i kapało sobie w ziemie ale u mnie sporadycznie co jakiś czas kropelka nie powinno tam cieknąć zbyt mocno a jeśli chodzi o ssanie ten cały przyspieszacz to powinno być trochę inaczej auto powinno więcej palić i powinno mieć nieco większe obroty na zimę to ssanie było jedyne zawsze zapalił a może Ty wyłączasz ssanie a nie załączasz ---------- Post dopisany at 2210 ---------- Poprzedni post napisany at 2204 ---------- Zobacz na to Uszczelnienie LDA-foto porada krok po kroku wg Michał_1977 FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut volkswagen Golf -

Zobacz Wysprzęgliki, pompy do VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

Witam Posiadam przod od mk3 gti 280mm i tyl od mk4 czyli wieksze tloczki niz w serii. Oczywiscie pompa nie daje rady i pedal mam w podlodze. Slyszalem ze aby uniknac takiego efektu potrzebna jest pompa od t4 ktora pasuje p&p i teraz pytanie od jakiej wersji silnikowej Czy moze byc z T4ki z ABSem (u mnie go nie ma). Pytam bo wiekszosc pomp jest wlasnie z samochodow z absem i w lepszym stanie. Co z serwem

nie nie może być... pompa do ABSu ma dwa wyjścia na rurki a ta bez ma 4pompa pasuje pod serwo bez problemu jeśli masz jakieś małe serwo to można wymienić na większe od mk2. Ja mam pompę hamulcową największą jaka w t4 była a jest to 25.4mm przez to pedał poszedł znacznie do góry i jest twardszy ale mam na tyle zaciski z mk2 a te z mk4 są jeszcze większe...

a w jakiej wersji silnikowej wystepuje pompa 25.4 mm Miejmy nadzieje ze chociaz troche poprawi sie hamowanie..

Z serwem to nie wiem ale bez serwa podchodzi bez problemu. Tylko trzeba uważać bo są dwie pompy w transporterze bez abs. Jedna jest 22mm a druga jest 25mm. Oczywiscie nie warto brać tej 22mm bo taka seryjnie siedziala w golfie mk2 g60 i jest dostępna w sklepach za 120 złotych nówka. Autor postu otrzymał pochwałę

U mojego brata w jetcie mk2 1.8T jest pompa 22 (nowa) hebel dokładnie taki sam jak u Borysa (zaciski wszystkie 4 z golfa mk4) i pompa 22mm jest za slaba. Pedał idzie w podłogę i łapie cisnienie dopiero po 2 nadepnięciu.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 [S60 2.4 T5 2004] Jaka pompa paliwa

Witam Jaka pompa paliwa powinna siedzieć u mnie w zbiorniku Numery które można odczytać z tej co jest aktualnie zamontowana to 8621105 49110 0 580 314 102 Co to za wynalazek Jaka powinna być pompa w moim baku Z moich informacji wynika że powinno to być 307617xx. Załączam fotki

Z tego wychodzi że pompa jest taka sama dla T5 i R. Nie mylić z T5 przed liftem Tam siedzą inne pompy bez wtyczki. Wszystkie numery które podaje VIDA do naszego silnika zamykają się do pompy BOSCH 1 582 980 187 nówka do ogarnięcia za lekko ponad 5 stówek ale ciężko dostępna. Używka też ciężko dostępna - nie wiele taniej. I to właśnie taka pompa powinna siedzieć w moim aucie. Błażej

Ja mam problemy z falującymi obrotami i lekkim zamuleniem przy 2.5rpm. Przy okazji sprawdzania przepływki i przepustnicy została sprawdzona pompa manometrem i wyszło zbyt niskie ciśnienie na wyjściu. pompa ma zmienne ciśnienie pracy więc mam nadzieję że była wysterowana na max-) podczas testu... Co do dostępności to jak masz namiar to daj bo nigdzie w rozsądnej cenie nie wiedziałem

To pompa od VAG-a i BMW httpwww.oscaro.esbomba-de-combustib ... 4404-458-p httpwww.oscaro.esbomba-de-combustib ... 4373-458-p

Dlaczego tak wnioskujesz Żadne numery się nie pokrywają z tego co patrzę -- 2014-02-17 1500 -- Zobaczcie co znalazłem httpwww.bildelsbasen.selinkitem&post_id23096962 -- 2014-02-18 0002 -- No i jeszcze jedno pytanie - jak odczytać różnicę pomiędzy pompami z końcówką 42 i 43 -- 2014-02-20 1928 -- Temat do zamknięcia pompa którą miałem najprawdopodobniej pochodziła od V70 2.4

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T3 pompa z 1.9 TD (t3) do mk2 1.6 TD

Witam pompę wtryskową z 1.9 TD dorwałem okazyjnie hulała w T3. Załozylem do mk2 1.6 TD.(różni się oczywiscie jutro dodam foty bedzie najlepsze porownanie). Podaje paliwo probuje odpowietrzyc uklad paliwowy. Czy ta pompa nie podaje w innej kolejnosci paliwa na cylindy. Uzywalem szukajki z pkt. 2 regulaminu forum nie znalazlem odpowiedzi. Znalazłem ze są lewe i prawe pompy. Nie moge odczytac

Podepnij na starych przewodach tak jak z pompą od 1.6 musi podawać paliwo tak samo. Jak coś to pompa z t4. Jeżeli z przewodów przy wtryskach leci paliwo to je dokręcaj i kręć patrz czy w ogóle wydobywają się jakieś spaliny z wydechu jeśli tak i coś tam łapie to najprędzej kąt wtrysku Chyba że rozrząd źle ustawiłeś

Ja miałem u siebie to samo jak pompa bez ropy długo stała to tylko na rozciąg zajarzył później już normalnie palił ale nie podawał w ogóle na wtryski. Jeżeli rozrusznik powoli kręcił to też może być tego wina. W golfie rozrusznik powinien kręcić tak że aż silnikiem powinno telepać. Wystarczy zmienić pewnie szczotkotrzymacz bo znając życie kręciłeś aż się rozrusznik zagotował i plastiki które trzymały szczotki po prostu się przetopiły

Naładuj porządnie akumulator. Jak nie chce zaskoczyć to spróbuj mu wyprzedzić kąt wtrysku (pompa w stronę głowicy). Spróbuj jeszcze ściągnąć wężyk zasilający z filtra do pompy i przez lejek lać paliwo. Tutaj poproś kogoś aby Ci pomógł bo jeden musi pilnować aby paliwo było cały czas a drugi kręcić rozrusznikiem. Raz też miałem zastaną pompę i w ten sposób udało się

Jak pompa w stanie dobrym to musi odpalić na rozruszniku. Jak nie odpali to z pompą coś nie tak.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 problem z pompa wtryskowa w T4

jak ustawic dobrze pompe tryskowa a szczegolnie dawke paliwa w VW T4 2.6 diesel zeby wyciagal tyle ile powinien zeby zachowywal sie normalnie . z gory dziekuje

Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.

w dieslu

No wlasnie myslalem ze chodzi o TDI jesli nie to pozostaje ustawienie kata wtrysku czujnikiem zegarowym a dawke paliwa na oko patrzac na zadymienie z tylu

Jesli silnik glosno pracuje to pada podejrzenie na kat wtrysku ale z 2 strony jesli byl by za wczesny to by nie dymil... Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 V 40 T4 1.9 98. Pompa wspomagania ukł. kierowniczego.

Witam. Czy do wyżej wymienionego modelu pasuje pompa od innego silnika

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 pompa wtrysokwa t4 - wielka prośba o pomoc.

jeszcze wczoraj walczyłem z pompą wtryskową w moim t4 oto temat httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt314169 a dzisiaj już wiem co jej było a właściwie jest. Ułamał się trzpień na którym są te sprężynki ułamał się w miejscu niewidocznym po w tulei i jak po zamontowaniu całości dodawałem gazu to ta część pęknięta wychodziła z tulei a nie dodawała gazu. I tu wielka prośba do Was

JaK by co to mam na sprzedaż pompę wtryskową na części ponieważ nie wiem czy jest sprawna . Tyle ze pompa jest od 1.9 TD .

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi