części samochodowe nanodatex

volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa

Samochody związane z zapytaniem volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa

Pytania i odpowiedzi: volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Problem z VW Transporter T4

Witam Mam problem ze Swoim buskiem a mianowicie miesiac temu odpalilem bylo wszystko okey odpalilem przejechalem sie i bylo okey jak zwykle dzis do odpalania i zero czasem cos lapal na ssaniu chodzi pyrkocze i kupe siwego dymu jak by ktos za samochosem ognisko mi palil.Mysle swiece hmm nie po nagrzaniu silnika nadal to samo przerywa kaszle jak stary dzidek.Wtryski niemozliwe gdyz regenerowane byly

sprawdz to ciesnienie w pompie odkręć przewódna górze pompy i jak pójdzie paliwo przy kręceniu to albo kąt wtyrsku rozrząd albo pompa. wszystko do ogranięcia ale mechanika co ma troszkę oleju w głowie.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 pompa wspomagania z osobowego vw do T4

Witam Potrzebuje informacji z dobrze poinformowanych źródeł czy da się jakąś pompe wspomy przeszczepić z osobowego vw do busa t4. Mam silnik 2.0 benzyna AAC. Do tego silnika jakoś na złość nic kupić sie nie da. Podobno pasuje pompa z passata b4 ale są to info niepotwierdzone a nie mam czasu na eksperymenty bo auto potrzebne zeby na zus zarabiać Kto dysponuje numerami pomp wspomagania

Zobacz Wysprzęgliki, pompy do VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [T4] ETKA - układ paliwowy Transporter

Witam. Mam wielką prośbę do posiadaczy Etki. Potrzebuje schemat-skan z ekranu najlepiej- układu paliwowego do t4 - z numerem pompy paliwa typem i mocowaniem (czy pompa wewnętrzna czy zewnętrzna itp) Auto to transporter t4 70XA z 1991 roQ. benzyna 2.0 AAC jest ktoś w stanie pomóc i zarzucić takim skanem to będe wdzieczny bardzo. pozdrawiam

jaszczur a nr pompy paliwa miałbys moze da rade ten schemat troszke większą rozdzielczością zrobić głównie sie rozchodzi o ten sektor z bakiem pompą i wyprowadzeniem węży z niej

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 transporter T4 2.4 D

Witam Mam problemauto na zimnym silniku ciężko pali i dymi na biało lub popielaty kolor. Został wymieniony rozrusznik na nowyrówniez akumulatorświece żarowefiltr paliwa.W aucie nie ubywa płynu chłodzącego. Po przejechaniu 3-5km.dym jest niewidoczny jest wtedy ok. Na gorącym silniku przestaje być mulisty i pali z dotykuchciałbym dodać że to jest V5 2.4 D.75km. Prosze o pomoc.Dzięki.

Kąt wtrysku zegarem w pompe. sam ustawiałem na wartośc 10 według danych w jednym wymieniałem wtryski bo lały niemiłosiernie kupiłem komplet w autolandzie boscha i od samego poczatku pierwszy sprawdzony na mierniku lał więc założyłem swoje od merca kupione w intercarsie boscha rok wcześniej ( rozpylały idealnie ) samochód jeździ do dziś ale jeden wtrysk został stary. spalanie spadło

Dzisiaj przyśpieszałem zapłon na pompie paliwa i samochód nie chciał palićgdy opóżniłem zapłon było tak samo i zauważylem że spod mechanizmu dodającego gazu na pompie paliwa jest wyciek ropy i przyspieszacz nie za bardzo reaguje. pompa oddaje dziwne jęki gdy silnik schodzi z obrotów. Czy ta pompa mogłaby byc przyczyną palenia na zimnym silniku i dymienia na biało Pasek pompy paliwa

jak najbardziej pompa mogła byc przyczyną palenia i dymienia na białomożliwe że pasek przeskoczył i tu też może być częściowa przyczyna.i jak napiąć pompę paliwa nie bardzo wiem co masz na myśli

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

Witam Posiadam przod od mk3 gti 280mm i tyl od mk4 czyli wieksze tloczki niz w serii. Oczywiscie pompa nie daje rady i pedal mam w podlodze. Slyszalem ze aby uniknac takiego efektu potrzebna jest pompa od t4 ktora pasuje p&p i teraz pytanie od jakiej wersji silnikowej Czy moze byc z T4ki z ABSem (u mnie go nie ma). Pytam bo wiekszosc pomp jest wlasnie z samochodow z absem i w lepszym stanie.Co z

a w jakiej wersji silnikowej wystepuje pompa 25.4 mm Miejmy nadzieje ze chociaz troche poprawi sie hamowanie..

a czy pompa razem z serwem podejdzie do mk2

Z serwem to nie wiem ale bez serwa podchodzi bez problemu. Tylko trzeba uważać bo są dwie pompy w transporterze bez abs. Jedna jest 22mm a druga jest 25mm. Oczywiscie nie warto brać tej 22mm bo taka seryjnie siedziala w golfie mk2 g60 i jest dostępna w sklepach za 120 złotych nówka. Autor postu otrzymał pochwałę

U mojego brata w jetcie mk2 1.8T jest pompa 22 (nowa) hebel dokładnie taki sam jak u Borysa (zaciski wszystkie 4 z golfa mk4) i pompa 22mm jest za slaba. Pedał idzie w podłogę i łapie cisnienie dopiero po 2 nadepnięciu.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 czy od felici pasuje silnik do transportera t4

silnik 1.9d Musze kupić silnik do t4 bo mam zajechany i czy podpasuje od felicji (łąpy i inne rzeczy da sie przekręcić (są gwinty itd ) Czy od czego podpasuje mi silnik mowa o 1.9d bo mój 1.9d ma zjechane cylindry Mogę kupić też blok Czy pasuje od tdi td czy może od czegoś innego I czy blok od tdi brać z korbami tłokami wałem czy pasuje od 1.9d Auto ma być jak najtaniej zrobione.

tjwasiak to już by zakrawało na perpetum mobile skoro silnik TDI na mechanicznej pompie z dość kiepsko ustawioną turbiną bo żeby pompowała w całym prawie zakresie obrotów to kierownicę były mocno przymknięte i takie coś z obciązeniem na wydechu przy spokojnej i jednostajnej aczkolwiek dość szybkiej jeździe nie spali 4l na trasie to teraz pomyśl ile by spalił jeśli by nie miał

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 Vw Multivan T5

Witam panowie mam problem a właściwie zagadke. Mam multivana T5 z 2004 roku fura najeździła 60tys i zaczynam się zastanawiać nad wymianem rozrządu jak w każdym silniku tdi który miałem. Doczytałem że ten silnik nie posiada paska a jest chyba na kołach zębatych (jeśli się mylę poprawcie) moje pytanie brzmi czy przy takim patencie na rozrząd też trzeba go wymieniać co 60tys i co właściwie

Rozrząd w T5 2.5 TDI jest tak jak piszesz na kołach zębatych i jest przewidziany na cały okres użytkowania. No chyba że się uszkodzi ale prędzej to półośke prawą wymienisz niż rozrząd ci się zużyje. Okresowej wymianie podlega pompa wody ale nie pamiętam co ile.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pytanie o turbinkę w VW Transporterze T4

Witam Mam problem z turbinką. Wczoraj znajomy mi ja badał i cisnienie doładowania ok 0.4-05bar pokazalo sie przy max obrotach silnika. Przy mniejszych wskazownia ani drgnela. Ponizej zamieszczam foto mojego silnika i mam kilka pytan Nr 1 na zdjęciu - tam jest wpięty przewod podcinieniowy. Do czego służy to urzadzenie gdzie on jest podlaczony Czy podcisnienie powinno powinno byc tam od razu

b8tz napisał(a)mam jakis problem z wakumpompą - chyba ma za małą wydajność tzn wcisne pedal hamulca 3 razy na postoju i wypompuje cale podcisnienie - i pompa bardzo powoli je nabija spowrotem - czy to moze byc tez jakas przyczyna problemow z turbiną

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T2 Transporter T2 nie pali

Witam. Panowie jest taki problem Rano pierwszy rozruch odpala bez problemu swiece grzeją jest dobrze dojezdzam do pracy nagrzeje sie postoi chwile napewno ostygnie troche bedzie taki nie ciepły ni gogący swiece się nie zapalają i jest problem z odpaleniem. Teraz zauważyłem ze nawet gdy jes ciepły w weżyku od paliwa pojawiają się bombelki powietrza zgasze silnik i ropa się cofa i znów problem z odpaleniem. Macie jakiś pomysł co mu może być prosze o pomoc.

a ja bym powiedział że pompa coś już zaczyna szwankować bo kompresja raczej nie nawala na ciepłym silniku. Jakbyś tam miał AFNa przeswapowanego to bym wiedział jak mu pomóc. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T2 T2 zimny chodzi jak stary benzyniak )

Kupiłem kilka dni temu transportera t2t3 16 TD podczas odpalania zimnego silnika (po dłuższym postoju lub po nocy)silnik pali na dotyk lecz chodzi bardzo nierówno (jak zimny benzyniak) przerywa i dymi na biało oczywiście odpalam go na wyciągniętym przyspieszaczu jak się nagrzeje chodzi ładnie nie dymi nawet na wysokich obrotach silnik raczej w dobrym stanie kupiłem go 200 km od miejsca zamieszkania

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T3 pompa z 1.9 TD (t3) do mk2 1.6 TD

Witam pompę wtryskową z 1.9 TD dorwałem okazyjnie hulała w T3. Załozylem do mk2 1.6 TD.(różni się oczywiscie jutro dodam foty bedzie najlepsze porownanie). Podaje paliwo probuje odpowietrzyc uklad paliwowy. Czy ta pompa nie podaje w innej kolejnosci paliwa na cylindy. Uzywalem szukajki z pkt. 2 regulaminu forum nie znalazlem odpowiedzi. Znalazłem ze są lewe i prawe "pompy". Nie moge

Podepnij na starych przewodach tak jak z pompą od 1.6 musi podawać paliwo tak samo. Jak coś to pompa z t4. Jeżeli z przewodów przy wtryskach leci paliwo to je dokręcaj i kręć patrz czy w ogóle wydobywają się jakieś spaliny z wydechu jeśli tak i coś tam łapie to najprędzej kąt wtrysku Chyba że rozrząd źle ustawiłeś

Ja miałem u siebie to samo jak pompa bez ropy długo stała to tylko na rozciąg zajarzył później już normalnie palił ale nie podawał w ogóle na wtryski. Jeżeli rozrusznik powoli kręcił to też może być tego wina. W golfie rozrusznik powinien kręcić tak że aż silnikiem powinno telepać. Wystarczy zmienić pewnie szczotkotrzymacz bo znając życie kręciłeś aż się rozrusznik zagotował i plastiki które trzymały szczotki po prostu się przetopiły

Naładuj porządnie akumulator. Jak nie chce zaskoczyć to spróbuj mu wyprzedzić kąt wtrysku (pompa w stronę głowicy). Spróbuj jeszcze ściągnąć wężyk zasilający z filtra do pompy i przez lejek lać paliwo. Tutaj poproś kogoś aby Ci pomógł bo jeden musi pilnować aby paliwo było cały czas a drugi kręcić rozrusznikiem. Raz też miałem zastaną pompę i w ten sposób udało się

Jak pompa w stanie dobrym to musi odpalić na rozruszniku. Jak nie odpali to z pompą coś nie tak.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 stuki w silniku VW t4

facet przyjechał na chamulce podczas próby zaczęło w nim mocno stukać odgłos taki jak by auto zapalało sie z samostartem tylko taki odgłos jest przez caly czas zdjelem pasek wielorzędowy by wykluczyć wspomaganie i napinacz następnie sprawdziłem rozrzad i ok oraz zdjelem waz od serwa by je wykluczyć i nadal o samo.Dodam ze auto miało problemy z odpaleniem na zimnym silniku mimo ze świece żar wymienione co jeszcze sprawdzić i w jaki sposób

jeżeli to 2.4 to może być vacu pompa one lubią stukać tu masz temat odnośnie tej pompy nawet ktoś opisuje jak ją naprawić ja u siebie wymieniłem na nówkę i problem się skończył httpwww.bus-forum.pltopics44536130.htm

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 1.9D trudno odpala zimny cieply

Siemka Jestem poza domem i z netem trudno nie mam mozliwosci przeszukiwac forum. Stoje przy T4 1.9D ktory ciezko zapala zarowno zimny jak i cieply. Nowe swiece wstawione pomimo tego czasami pali od pierwszego czasami po kilku probach. Swiece sa podgrzewane przed chwila ok 5s trwalo grzanie. Gdzie szukac przyczyny Zimno rece mi juz zdretwialy...

to jest o AAZ ale też mechaniczna pompa PinkFloyd napisał(a)Może być zapowietrzenie pompy powietrze w wężykach nieszczelna pompa zacinające sie wtryski scięcie klina na walę gibające się koło pasowe złe sprężanie nierównomierne nagrzewanie się świec mimo ze działaja prawidłowo zły kąt wtrysku. Ale najczęściej coś z katem wtrysku lub przrstawiony rozrząd lub klin na wale co

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T2 jakie turbo lepsze t2 czy t3

Witam i o rade pytam jaka turbawka bedzie lepsza i dlaczego do 1.6 td ewentualnie prosze o uwagi na temat przy jakich obrotach sie zaczyna maksymalne cisnienie.. mam kompletny siilnik 1.6 td bez turbiny(tak kupiem) i zastanawiam sie co sie bardziej oplaca szuka..

to moze sie podlacze pod temat mam pytanie jakie jeszcze inne turbo pasuje do 16td bez wiekszych przerobek czy cos z tdika podejdzie badz jakies inne dobrze sprawujace sie turbo Mam tzn mialem 1V zostala zmieniona pompa wieksza dawka boost pin troszke spilowany no i bedą nowe wtryski governor i 10mm pompa a moja k14 juz leje stad moje pytanie

ja obecnie mam k14 ktore nadal bez problemu pompuje 13 bara z tym ze pije olej. oczywiscie staram sie jezdzic tak do 1 bara no ale kusi dlatego pomyslalem o czyms wiekszym i zdrowszym niz moja do tego pompa 10mm i powinno byc ok.K14 to idealna turbina na miasto ale w polaczeniu z krotka skrzynią biegow to jak dla mnie porazka. Czy ktos sie orientuje jaka mniej wiecej moc moglem osiagnac po tych modach

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T3 grzanie w VW T3

Witam Mam takie pytankoposiadam VW T3 caravelle 1.6 D i mam taki problem odnosnie grzania tego samochodu.Jak jade samochodem i silnik ma dosyc dobre obroty to samochod grzeje normalnieleci xieple powietrze a jezeli stoje na swiatlach lub jezeli jade tylko po miescie w korku czy tez dosyc wolno to jest zimno i w ogole nie grzeje.Nie wiem czego to moze byc przyczyna poniewaz wymienialem ostatnio glowice

To juz podsumowujac te wszystkie Wasze podpowiedzi czego to moze byc przyczynaBo juz z tego wszystkiego to ja sam nie wiem.pompa wody jest nowa wiec watpie zeby nie dawalaznow on odpowietrzony jest na 100% poniewaz dolewam mu wody (plynu do chlodnicy) przez odpowietrznik w chlodnicy czyli najwyzszy punkt w tym samochodzie jezeli chodzi o uklad chlodzenia i przez spory okres czasu jest dobrze a od kilku

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 pompa wtrysokwa t4 - wielka prośba o pomoc.

jeszcze wczoraj walczyłem z pompą wtryskową w moim t4 oto temat httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt314169 a dzisiaj już wiem co jej było a właściwie jest. Ułamał się trzpień na którym są te sprężynki ułamał się w miejscu niewidocznym po w tulei i jak po zamontowaniu całości dodawałem gazu to ta część pęknięta wychodziła z tulei a nie dodawała gazu. I tu wielka prośba do

JaK by co to mam na sprzedaż pompę wtryskową na części ponieważ nie wiem czy jest sprawna . Tyle ze pompa jest od 1.9 TD .

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 problem z pompa wtryskowa w T4

jak ustawic dobrze pompe tryskowa a szczegolnie dawke paliwa w VW T4 2.6 diesel zeby wyciagal tyle ile powinien zeby zachowywal sie normalnie . z gory dziekuje

Jesli silnik glosno pracuje to pada podejrzenie na kat wtrysku ale z 2 strony jesli byl by za wczesny to by nie dymil... Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T5 [INNE] T5 AXD logi - ciśnienie doładowania

Witam. Co prawda nie A4 ale też TDI. Chodzi o silnik AXD - 2.5 na kołach zębatych. Nurtuje mnie przede wszystkim jedna rzecz - dlaczego w grupie 11 tak zjeżdża ciśnienia wraz z obrotami 011 httpvaglog.rtnet.plbobikos_41153.html Dorzucę też kilka innych grup by było trochę więcej widać. 003 httpvaglog.rtnet.plbobikos_41151.html 010 httpvaglog.rtnet.plbobikos_41155.html gdzieś czytałem

auto ma przelatane prawie 300 000 km więc może się rozregulował Będzie wymieniana pompa wody więc może przy tej okazji mechanik mi wyreguluje kąt. Ciężka sprawa na tym czujniku ustawić A jaka może być przyczyna że tak ciśnienie doładowania zmalało

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW t4 diesel nie chce zapalić

Witam kolegów mam taki problem a mianowicie mój kumpel ma problem posiada vw t4 w turbo dieslu 68KM pompa na linkę ale nie wiem jakie oznaczenie silnika. Kumpel jechał i autko dostało wysokich obrotów on się przestraszył i wyłączył zapłon auto zgasło i już nie zapaliło od czego zacząć szukać Z góry dzięki za podpowiedzi Pozdro.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 t4 1.9 td po złożeniu sprzegla nie chodzi silnik

dodam ze rozrząd nie dotykany itd pompa wszystko nie ruszane.Dodam że urwałem jedne przewód od egr na wężu od serwa idącego do vacu pompy ale skleiliśmy i niby nei ma nieszczelności (sa w niego wpinane 2 weżyki podcisnienia jeden do egr idzie drugi do kabiny czy to może być przyczyną druga sprawa w aucie nei bylo paliwa zalaliśmy a tu leci z pompy z góry chyba spod walka dodawania gazu

jezeli jest wyceik paliwa z tego ramienia dodawania "gazu" to to jest najprawdopodobniej przyczyna...pompa do regeneracji lub wymiany

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T3 Garrett T3 do TDI 1z

Wymieniłem malutka i padająca suszarkę KKK K03 na Garrett T03 . Garrett pochodzi z JR który siedział wcześniej w samochodzie i ma przejechane tylko kilkanaście tysięcy po regeneracji. Oczywiście żeby zamontować Turbine wymieniłem oba kolektory na te z JR oraz miskę olejowa żeby umożliwić spływ oleju i zaślepiłem otwór w bloku silnika gdzie wcześniej spływał olej . Prz okazji

Dzięki Arwam za podpowiedz.Jutro zdam relacje co wyszło. Z jazdy bez podpiętego N75 mogę powiedzieć ze turbo wstaje później ale nie ma mega laga i silnik nie łapie zadyszki aż do samego końca co było wcześniej widocznie odczuwalne.A pompa i wtryski to kolejny etap.

Sindbad napisał(a)Dzięki Arwam za podpowiedz.Jutro zdam relacje co wyszło. Z jazdy bez podpiętego N75 mogę powiedzieć ze turbo wstaje później ale nie ma mega laga i silnik nie łapie zadyszki aż do samego końca co było wcześniej widocznie odczuwalne.A pompa i wtryski to kolejny etap.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T3 Co bezpieczniejsze D lub D T3

Mamy 16D gov mod dawka wtryski z SB wiadomo-nie ma natrysku. Do 34 gazu jest ok później zaczyna się batory. Mam leżeć Garretta T3 i wszystko co potrzeba do przeróbki na TD. Bezpieczniej będzie jeździć dalej takim wolnossącym czy lepiej założyć do tego silnika to turbo na seryjnym doładowaniu Sprzegło wytrzyma i o to strachu nie ma. Silnik po kompletnym remoncie. Turbo igła.

w wolnossącym d zwiększenie ilości paliwa nie spowoduje jakiś mega przyrostów a spalanie i dym dużo większy. pompa rozumiem że z SB albo JR albo coś innego z grzybkiem. założyć turbo i kręcić do momentu aż uszczelka zacznie przepuszczać potem wymienić uszczelke dokręcić mocno na nowych śrubach i kręcić jeszcze bardziej. 15 bara spokojnie wytrzyma.poza tym poczytać tu wszystko jest opisane httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt72232

Od tego trzeba zaczac czy silnik zostal zlozony zgodnie ze wszystkimi prawidlami mechaniki. Jesli tak to od reki temat doladowania umiera silnik dlugo doladowania nie zniesie jednakze jak skladal go amator mechanik z koziej du... trabka to jest szansa iz silnik pozyje wiecej. aby to okreslic nalezy sie kilka pytan jakie panewki glowne jakie korbowodowejaki jest wymiar wystawania tlokowjaka zostalazalozona

Panewki nominał. Ile tłoki wystają nie wiem. Uszczelka Elringa taka jaką zalecił robiący szlif fachowiec na którego nie słyszałem złego słowa wszyscy chwalą. 2 karby. Śruby głowicy nowe reszta używane. Kolejności montażu nie pamiętam dokręcone książkowym momentem kilka Nm. pompa oleju z silnika na hydro w b. dobrym stanie która daje ponoć mniejsze ciśnienie ale ma większe "zębatki".

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T3 niskie doładowanie garrett T3

Witam może to nie problem ale zastanawia mnie fakt że po ustawieniu maksymalnego doładowania na turbinie dawki na boost pinie jakieś 70% w stronę agresywną i dawki paliwa na pompie utrzymującej wolne obroty na poziomie 1100-1200 dołożonym intercoolerze z mondeo i przewodach z intercoolera długości ok. 15m turbina dmucha mi 0.9 bara. dodam że wskaźnik był z niższej półki i może przekłamywać

wili18 jak mam wolne obroty ustwione na 1000 to pompa nie wyrabia z podawaniem i brakuje paliwa takie jest przynajmniej moje odczucie. Z tego co sie orientuje to gov mod wyłącza odcinke paliwa co i tak nie bedzie miało zbyt dużego zastosowania u mnie bo nie kręce silnika do aż tak wysokich obrotów może ze 2 razy zdarzyło mi się przeciągnąć go głównie z gapiostwa przy wyprzedzaniu do

Mi palił bez problemów całą zime przy tem. do -30C. KemotZabrze napisał(a) jak mam wolne obroty ustwione na 1000 to pompa nie wyrabia z podawaniem i brakuje paliwa

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 2.5 102 PS ACV

Przydało by się żeby multivan T4 2.5 trochę bardziej ożył. W tej chwili te 102 konie niby dają radę ale trzeba by to sensownie wzmocnić do codziennej jazdy. Jakie wtryski najlepiej 230 dadzą radę Po wtryskach i sofcie w jaki wynik można celować Może macie jakiś pomysł na większy IC bo zbyt dużo miejsca pod tą małą maską nie ma. Za wszystkie uwagi z góry dziękuję.

Mati v6 230 mysle że przesada 216 w 25 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11 kup sobie 216 (polecam swoje usługi) a na program jedź do www.goodhope.pl

Dzięki chłopaki cowboy napisał(a)Mati v6 230 mysle że przesada216 w 25 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11kup sobie 216 (polecam swoje usługi) a na program jedź do www.goodhope.pl

Zadaj pytanie ekspertowi