części samochodowe nanodatex

volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa t4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa t4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa t4

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Jakie ciśnienie oleju T4 1.9 TD

Witam Jakie powinno być ciśnienie oleju przy filtrze i w głowicy w T4 1.9 TD z 1998 Dodam że silnik był przekładany od Golfa III a zmieniana była miska i smok więc pompa została taka sama.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [T4 2.5 TDI AJT] brak mocy logi dynamiczne.

Przebieg auta 350K przy silniku nic nie było robione od nowości (mam na myśli naprawy awarie) poza założonymi nowymi wtryskami wszystko robione na czas oleje filtry rozrząd i.t.p. Z auta zostały zdemontowane wtryski w celu regeneracji stało nieużywane ponad 3 tygodnie i w rezultacie zostały zamontowane fabrycznie nowe oryginalne wszystkie 5 wtrysków. Po odebraniu auto straciło na mocy.

_________________TDI pierburg 16 bit Chipwtryski AFN pompa 11mm Nastawniki przekładki nastawników potencjometrycznych na indukcyjne audi 80 audi 100 uszczelnianie i naprawa pomp VP-37 tdi Przywracam do życia zamulone szarpiące i niedomagające TDI na boschu i pierburgu

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Problem z VW Transporter T4

Witam Mam problem ze Swoim buskiem a mianowicie miesiac temu odpalilem bylo wszystko okey odpalilem przejechalem sie i bylo okey jak zwykle dzis do odpalania i zero czasem cos lapal na ssaniu chodzi pyrkocze i kupe siwego dymu jak by ktos za samochosem ognisko mi palil.Mysle swiece hmm nie po nagrzaniu silnika nadal to samo przerywa kaszle jak stary dzidek.Wtryski niemozliwe gdyz regenerowane byly

sprawdz to ciesnienie w pompie odkręć przewódna górze pompy i jak pójdzie paliwo przy kręceniu to albo kąt wtyrsku rozrząd albo pompa. wszystko do ogranięcia ale mechanika co ma troszkę oleju w głowie.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [T4] ETKA - układ paliwowy Transporter

Witam. Mam wielką prośbę do posiadaczy Etki. Potrzebuje schemat-skan z ekranu najlepiej- układu paliwowego do t4 - z numerem pompy paliwa typem i mocowaniem (czy pompa wewnętrzna czy zewnętrzna itp) Auto to transporter t4 70XA z 1991 roQ. benzyna 2.0 AAC jest ktoś w stanie pomóc i zarzucić takim skanem to będe wdzieczny bardzo. pozdrawiam

jaszczur a nr pompy paliwa miałbys moze da rade ten schemat troszke większą rozdzielczością zrobić głównie sie rozchodzi o ten sektor z bakiem pompą i wyprowadzeniem węży z niej

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 pompa wspomagania z osobowego vw do T4

Witam Potrzebuje informacji z dobrze poinformowanych źródeł czy da się jakąś pompe wspomy przeszczepić z osobowego vw do busa t4. Mam silnik 2.0 benzyna AAC. Do tego silnika jakoś na złość nic kupić sie nie da. Podobno pasuje pompa z passata b4 ale są to info niepotwierdzone a nie mam czasu na eksperymenty bo auto potrzebne zeby na zus zarabiać Kto dysponuje numerami pomp wspomagania

ETKA w 92 roku podaje 1 numer na pompę wspomagania 044 145 157 AX Podaje też że T4 w 92 roku ma tę samą pompę wspomagania do AAC 1X ABL AAF ACU AAB. I ten jeden numer podaje ETKA dla Transortera z lat 91-96.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 czy od felici pasuje silnik do transportera t4

silnik 1.9d Musze kupić silnik do t4 bo mam zajechany i czy podpasuje od felicji (łąpy i inne rzeczy da sie przekręcić (są gwinty itd ) Czy od czego podpasuje mi silnik mowa o 1.9d bo mój 1.9d ma zjechane cylindry Mogę kupić też blok Czy pasuje od tdi td czy może od czegoś innego I czy blok od tdi brać z korbami tłokami wałem czy pasuje od 1.9d Auto ma być jak najtaniej zrobione.

tjwasiak to już by zakrawało na perpetum mobile skoro silnik TDI na mechanicznej pompie z dość kiepsko ustawioną turbiną bo żeby pompowała w całym prawie zakresie obrotów to kierownicę były mocno przymknięte i takie coś z obciązeniem na wydechu przy spokojnej i jednostajnej aczkolwiek dość szybkiej jeździe nie spali 4l na trasie to teraz pomyśl ile by spalił jeśli by nie miał

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

Witam Posiadam przod od mk3 gti 280mm i tyl od mk4 czyli wieksze tloczki niz w serii. Oczywiscie pompa nie daje rady i pedal mam w podlodze. Slyszalem ze aby uniknac takiego efektu potrzebna jest pompa od t4 ktora pasuje p&p i teraz pytanie od jakiej wersji silnikowej Czy moze byc z T4ki z ABSem (u mnie go nie ma). Pytam bo wiekszosc pomp jest wlasnie z samochodow z absem i w lepszym stanie.Co z

Z serwem to nie wiem ale bez serwa podchodzi bez problemu. Tylko trzeba uważać bo są dwie pompy w transporterze bez abs. Jedna jest 22mm a druga jest 25mm. Oczywiscie nie warto brać tej 22mm bo taka seryjnie siedziala w golfie mk2 g60 i jest dostępna w sklepach za 120 złotych nówka. Autor postu otrzymał pochwałę

A ja napiszę coś od siebie... jak dla mnie nie warto brać tej największej od T4... jeździłem jakiś czas na niej i dopiero po przejściu na 22mm poczułem co to hamulec. Wcześniej na tej z T4 25.4mm miałem hamulce takie jakbym nie miał w ogóle ich wspomagania. Pedał twardy jak kamień a i hamowanie kiepskie. Przypuszczalnie pompa z T4 25.4mm jest za "duża" do seryjnego większego

marcinas1983 napisał(a)A ja napiszę coś od siebie... jak dla mnie nie warto brać tej największej od T4... jeździłem jakiś czas na niej i dopiero po przejściu na 22mm poczułem co to hamulec. Wcześniej na tej z T4 25.4mm miałem hamulce takie jakbym nie miał w ogóle ich wspomagania. Pedał twardy jak kamień a i hamowanie kiepskie. Przypuszczalnie pompa z T4 25.4mm jest za "duża"

U mojego brata w jetcie mk2 1.8T jest pompa 22 (nowa) hebel dokładnie taki sam jak u Borysa (zaciski wszystkie 4 z golfa mk4) i pompa 22mm jest za slaba. Pedał idzie w podłogę i łapie cisnienie dopiero po 2 nadepnięciu.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 transporter T4 2.4 D

Witam Mam problemauto na zimnym silniku ciężko pali i dymi na biało lub popielaty kolor. Został wymieniony rozrusznik na nowyrówniez akumulatorświece żarowefiltr paliwa.W aucie nie ubywa płynu chłodzącego. Po przejechaniu 3-5km.dym jest niewidoczny jest wtedy ok. Na gorącym silniku przestaje być mulisty i pali z dotykuchciałbym dodać że to jest V5 2.4 D.75km. Prosze o pomoc.Dzięki.

Kąt wtrysku zegarem w pompe. sam ustawiałem na wartośc 10 według danych w jednym wymieniałem wtryski bo lały niemiłosiernie kupiłem komplet w autolandzie boscha i od samego poczatku pierwszy sprawdzony na mierniku lał więc założyłem swoje od merca kupione w intercarsie boscha rok wcześniej ( rozpylały idealnie ) samochód jeździ do dziś ale jeden wtrysk został stary. spalanie spadło

Dzisiaj przyśpieszałem zapłon na pompie paliwa i samochód nie chciał palićgdy opóżniłem zapłon było tak samo i zauważylem że spod mechanizmu dodającego gazu na pompie paliwa jest wyciek ropy i przyspieszacz nie za bardzo reaguje. pompa oddaje dziwne jęki gdy silnik schodzi z obrotów. Czy ta pompa mogłaby byc przyczyną palenia na zimnym silniku i dymienia na biało Pasek pompy paliwa

jak najbardziej pompa mogła byc przyczyną palenia i dymienia na białomożliwe że pasek przeskoczył i tu też może być częściowa przyczyna.i jak napiąć pompę paliwa nie bardzo wiem co masz na myśli

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 jaki silnik do t4

hej mam pytanko odnosnie silnika 1.9dmam vw t4 z 92roku i padł mi silnikjaki silnik 1.9.... najlepiej odejdzie do mojego t4 czy zwykły słupek z głowicą z mk3 itp podejdzie do t4 wiem ze trzeba zamienic miski olejowe itp....i jeszcze jedno pytanko gaz mam na lince nie na potencjometrze czy moja pompa podejdzie do słupka z tdi

W T4 zwykły klekot to 1Xa w MK3 1Y (prawie to samo)TD w T4 to ABLa w MK3 AAZtomec 1984 napisał(a)gaz mam na lince nie na potencjometrze czy moja pompa podejdzie do słupka z tdi

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 pompa wtrysokwa t4 - wielka prośba o pomoc.

jeszcze wczoraj walczyłem z pompą wtryskową w moim t4 oto temat httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt314169 a dzisiaj już wiem co jej było a właściwie jest. Ułamał się trzpień na którym są te sprężynki ułamał się w miejscu niewidocznym po w tulei i jak po zamontowaniu całości dodawałem gazu to ta część pęknięta wychodziła z tulei a nie dodawała gazu. I tu wielka prośba do

JaK by co to mam na sprzedaż pompę wtryskową na części ponieważ nie wiem czy jest sprawna . Tyle ze pompa jest od 1.9 TD .

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pytanie o turbinkę w VW Transporterze T4

Witam Mam problem z turbinką. Wczoraj znajomy mi ja badał i cisnienie doładowania ok 0.4-05bar pokazalo sie przy max obrotach silnika. Przy mniejszych wskazownia ani drgnela. Ponizej zamieszczam foto mojego silnika i mam kilka pytan Nr 1 na zdjęciu - tam jest wpięty przewod podcinieniowy. Do czego służy to urzadzenie gdzie on jest podlaczony Czy podcisnienie powinno powinno byc tam od razu

b8tz napisał(a)mam jakis problem z wakumpompą - chyba ma za małą wydajność tzn wcisne pedal hamulca 3 razy na postoju i wypompuje cale podcisnienie - i pompa bardzo powoli je nabija spowrotem - czy to moze byc tez jakas przyczyna problemow z turbiną

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 stuki w silniku VW t4

facet przyjechał na chamulce podczas próby zaczęło w nim mocno stukać odgłos taki jak by auto zapalało sie z samostartem tylko taki odgłos jest przez caly czas zdjelem pasek wielorzędowy by wykluczyć wspomaganie i napinacz następnie sprawdziłem rozrzad i ok oraz zdjelem waz od serwa by je wykluczyć i nadal o samo.Dodam ze auto miało problemy z odpaleniem na zimnym silniku mimo ze świece żar wymienione co jeszcze sprawdzić i w jaki sposób

silnik 24 i prawdopodobnie jak piszecie bedzie to ta pompa bo dopiero jak zrobiłem hamulce to sie dzieje

jeżeli to 2.4 to może być vacu pompa one lubią stukać tu masz temat odnośnie tej pompy nawet ktoś opisuje jak ją naprawić ja u siebie wymieniłem na nówkę i problem się skończył httpwww.bus-forum.pltopics44536130.htm

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 1.9D trudno odpala zimny cieply

Siemka Jestem poza domem i z netem trudno nie mam mozliwosci przeszukiwac forum. Stoje przy T4 1.9D ktory ciezko zapala zarowno zimny jak i cieply. Nowe swiece wstawione pomimo tego czasami pali od pierwszego czasami po kilku probach. Swiece sa podgrzewane przed chwila ok 5s trwalo grzanie. Gdzie szukac przyczyny Zimno rece mi juz zdretwialy...

to jest o AAZ ale też mechaniczna pompa PinkFloyd napisał(a)Może być zapowietrzenie pompy powietrze w wężykach nieszczelna pompa zacinające sie wtryski scięcie klina na walę gibające się koło pasowe złe sprężanie nierównomierne nagrzewanie się świec mimo ze działaja prawidłowo zły kąt wtrysku. Ale najczęściej coś z katem wtrysku lub przrstawiony rozrząd lub klin na wale co

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 problem z pompa wtryskowa w T4

jak ustawic dobrze pompe tryskowa a szczegolnie dawke paliwa w VW T4 2.6 diesel zeby wyciagal tyle ile powinien zeby zachowywal sie normalnie . z gory dziekuje

nie to nie jest TDI to jest zwykly T4 2.4 diesel (sorki u gory napisaelm 2.6) pomyllo sie to jest 2.4 xD [ Dodano 22 Gru 2007 2143 ]a jezeli nie mam czujnika to jak mam to zrobic jak ma duza dawke i kopci idzie dobrze ale kopci na czarno a jak nie kopci to jedzie max 120 kmh i slaby

Jesli silnik glosno pracuje to pada podejrzenie na kat wtrysku ale z 2 strony jesli byl by za wczesny to by nie dymil... Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia

Rozrzad faktycznie moze byc zle ustawiony i to moze byc problem ale nie mam schematu do ustawiania w T4 rozrzadu. Poszukaj na necie na pewno znajdziesz

T4 jest z roku 1991 ma 78 KM mam go dopiero od 3 miesiecy sprowadzilem z niemiec byly wymieniane pierscienie na nowe filtry wszytsko jest nowe . On jakos innaczej pracuje niz inne T4 w 2.4 Diesel silnikach mi sie wydaje ze tak twardo chodzi

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW t4 diesel nie chce zapalić

Witam kolegów mam taki problem a mianowicie mój kumpel ma problem posiada vw t4 w turbo dieslu 68KM pompa na linkę ale nie wiem jakie oznaczenie silnika. Kumpel jechał i autko dostało wysokich obrotów on się przestraszył i wyłączył zapłon auto zgasło i już nie zapaliło od czego zacząć szukać Z góry dzięki za podpowiedzi Pozdro.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Prośba o pomoc - G149 w VW T4

Witam Kolegów. Proszę Was o pomoc e takiej oto sprawie. Mój służbowy T4 25TDI ACV rzucił palenie.Spróbuje opisać objawy Na początku silnik kulał i popuszczał czarne bąki na biegu jałowym a podczas jazdy dawało się czuć szarpania - chwilowe utraty mocy. Po kilku kilometrach stracił moc zupełnie i po wciśnięciu sprzęgła zgasł. Poczatkowo dawał sie odpalić na 1 - 2 sekundy potem

Rok 2001. Okablowanie od czujnika czyli masz na myśli tę dużą wtyczkę 8 pinową na szynie pod pompą

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 problem z T4 nie odpala

witam mam VW T4 nie chce odpalić.Dodam ze auto nigdy nie miało problemu z odpaleniem i do końca chodziło bez zarzutu po wygaszeniu auta auto nie chce odpalić. Podejrzewam zawór odcinający w pompie wtryskowej. moje podejrzenie pada na ta cześć ponieważ pompa ciągnie paliwo a na wtryski nie podaje sprawdziłem napięcie czy dochodzi do tego zaworu jest napięcie równe napięciu z akumulatora.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 t4 1.9 td po złożeniu sprzegla nie chodzi silnik

dodam ze rozrząd nie dotykany itd pompa wszystko nie ruszane.Dodam że urwałem jedne przewód od egr na wężu od serwa idącego do vacu pompy ale skleiliśmy i niby nei ma nieszczelności (sa w niego wpinane 2 weżyki podcisnienia jeden do egr idzie drugi do kabiny czy to może być przyczyną druga sprawa w aucie nei bylo paliwa zalaliśmy a tu leci z pompy z góry chyba spod walka dodawania gazu

jezeli jest wyceik paliwa z tego ramienia dodawania "gazu" to to jest najprawdopodobniej przyczyna...pompa do regeneracji lub wymiany

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 2.5 102 PS ACV

Przydało by się żeby multivan T4 2.5 trochę bardziej ożył. W tej chwili te 102 konie niby dają radę ale trzeba by to sensownie wzmocnić do codziennej jazdy. Jakie wtryski najlepiej 230 dadzą radę Po wtryskach i sofcie w jaki wynik można celować Może macie jakiś pomysł na większy IC bo zbyt dużo miejsca pod tą małą maską nie ma. Za wszystkie uwagi z góry dziękuję.

Mati v6 230 mysle że przesada 216 w 25 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11 kup sobie 216 (polecam swoje usługi) a na program jedź do www.goodhope.pl

Dzięki chłopaki cowboy napisał(a)Mati v6 230 mysle że przesada216 w 25 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11kup sobie 216 (polecam swoje usługi) a na program jedź do www.goodhope.pl

Mati v6 napisał(a)Dzięki chłopakicowboy napisał(a)Mati v6 230 mysle że przesada216 w 25 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11kup sobie 216 (polecam swoje usługi) a na program jedź do www.goodhope.pl

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 T4 REmont starego 24D czy swap na 1.9TDI

Witam mam problem. zacznę od początku remontuje całe t4 24D i teraz przyszła kolej na silnik ma już ponad 500tkm. i był pasek walnięty. i zastanawiam czy warto robić ten silnik. (nowa głowica paski pompy pierdoły). czy nie lepiej zmienić na 1.9 tak się właśnie skłąda żę mam leżacy sam silnik TDI. bez instalacji i wymyśliłem że wstawiłbym ten silnik i do niego założył skrzynie

Skrzynia pasuje od 24D instalacji większej nie ma tylko te podciśnienia do Turbo to jest problem bo bez komputera to nie wiem. tylko łapy do silnika potrzebuje jeszcze od 1.9 TD. Jakiś intecooler i trzeba kombinować z pompą od wspomagania miską i smokiem. Troche mnie przeraziło już po remoncie spalanie tego 2.4 ok. 10litrów i opłaty i słaby trochę.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Problem z hamulcem w T4

Golfiarze ratujcie bo juz nie mam pojecia co jest Otóż w transporterze T4 mam problem nastepujacy - przy trzecim wcisnieciu pedal gazu twardnieje i samochod przestaje hamowac. Gdy Trzymam go na obrotach to w.w. sytuacja nie ma miejsca. Do serwa podcisnienie dochodzi nieszczelnosci nie stwierdzilem uklad ham odpowietrzony z tylu klocki wymienione zmienialem serwo na inne i to samo.

no to co pompa podciśnienia siada Skoro nieszczelności brak a serwo nowe to tylko tam szukać przyczyny

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 jak odpowietrzyć vw T4 1.9D

Witam.Mam problem i proszę o radę.Nie wiem jak odpowietrzyc uklad paliwowy w T4 1.9 D zamarzlo paliwo.[rozmrażałem i przepaliłem przewod zasilajacy]Juz go wymienilem i teraz nie wiem jak odpowietrzyc męcze się z tym 3 dni i nic Z góry dzięki za radę.

zeby bylo latwiej zapalic i szybciej chodzil rowno mozna poluzowac nakretke przy wtryskiwaczy ( wystarczy jedna) i wtedy powietrze szybciej wyleci a pompa bedzie miala lzej oczywiscie jedna osoba odpala a druga w tym czasie luzuje tak zeby nie lecialo po wszystkim ai po chwila zakreca i powinno byc dobrze pozdrawiam

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 t4 1.9 td po złożeniu sprzegla nie chodzi silnik

dodamze rozrząd nie dotykany itd pompa wszystko nie ruszane.Dodam że urwałem jedne przewód od egr na wężu od serwa idącego do vacu pompyale skleiliśmy i niby nei ma nieszczelności (sa w niego wpinane 2 weżyki podcisnienia jeden do egr idzie drugi do kabinyczy to może być przyczyną druga sprawa w aucie nei bylo paliwa zalaliśmya tu leci z pompy z góry chyba spod walka dodawania gazukapie

z vacu pompą na pewno nie mi to urwali jak robili klin na wale jedynym objawem był brak wspomagania hamulców przy małych prędkościach bez wpływu na pracę silnika. Również to po prostu posklejałem i nic się nie dzieje

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 VW T4 1.9TD Grzanie świec żarowych i immobiliser

Witam szanowną brać golfiarską. Chciałbym poruszyć temat 2 tematy 1. Czas grzania świec żarowych w silnikach DTD. Problem mam taki że świece grzeją u mnie długo - od zapalenia ujadę nawet 3-4 km i dopiero przekaźnik odłącza grzanie świec. Poguglałem troszkę po niemieckim internecie i doczytałem że u mnie świecami steruje takie oto ustrojstwo Steruje to cudo otwieraniem i zamykaniem

pompa bez immo jest idiotoodporna dajesz na elektrozawor i jedzie

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 [T4 1.9 D] przestawiony rozrzad 1.9D

Witam kolegow mam pytanie do tych co kumaci w temacie silnik 1.9d bez turba pompa wody na pasku klinowym. przeskoczyl rozrzad o jedne zabek mechanik naprawil i niby wszystko chodzi ok ale ..... silnik dudni...powstaje dziwny rezonans dudnie nie od sredni do maxymalnych obrotów. ten dziewk o którym to takie dudnienie przy wyzszych obrotach z okolic filtra powietrza... tak i podczas jazdy jak i
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi