części samochodowe nanodatex

volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa t4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa t4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen transporter caravelle multivan bus pompa t4

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pompa 1.9 tdi TRANSPORTER T4 opis kabli i identyfikacja elementów aby ją podłączyć - rozpoczęty 02 marzec 2014 - 2333

Witam. Wiem że pewnie mi pomożecie. Otóż mam vw T4 z 98 roku 1.9TD. Padł silnik totalnie. info o vw t4. -brak obrotomierza -w silniku miał zawór egr i całe okablowanie Otóż silnik padł. Kupiłem drugi kompletny z osprzętem ale od vw passata b4 1.9TD (wszystko pasuje ale są drobne przeróbki). W tym passacie jest inna pompa wtryskowa jak u mnie. W tamtej miałem sterowanie do zaworu egr

Wyglada to na Pompe z silnika AAZ w wersji ECO 1. Elektrozawor regulatora kata wyprzedzenia wtrysku. Koryguje kat wyprzedzenia wtrysku kiedy dajesz mu w palnik zeby silnik nie produkowal tyle NOx. Mozesz zostawic niepodlaczony. 2. Elektrozawor STOP. Odcina pompe (robi przelew nad tłokorozdzielaczem i mimo tego ze pompa sie obraca nie wytwarza cisnienia i nie tloczy paliwa) Podlaczasz po plusie przez

Nie jest to ECO bo ma LDA. Pompy ECO w B4 mialy grzybek ale pusty w srodku.

Generanie jak wchodzi wezyc cisnieniowy od turbiny to jest pelne LDA -) W ECO pompach otwor nie jest nagwintowany tylko caly odlew z aluminium. Jak w samochodach VW dziala przelaczanie miedzy czujnikami olejowymi Bo raz kontrolka bierze odczyt z jednego czujnika a raz z drugiego i ta zamiana wystepuje w okolicach 2000 rpm.

Też miałem taki silnik w Vento AZZ element 3 u mnie też podkapywał był tam podłączony jakiś przewód ale nie wiadomo gdzie szedł założyłem tam przewód od kroplówki i kapało sobie w ziemie ale u mnie sporadycznie co jakiś czas kropelka nie powinno tam cieknąć zbyt mocno a jeśli chodzi o ssanie ten cały przyspieszacz to powinno być trochę inaczej auto powinno więcej palić i powinno mieć nieco większe obroty na zimę to ssanie było jedyne zawsze zapalił a może Ty wyłączasz ssanie a nie załączasz ---------- Post dopisany at 2210 ---------- Poprzedni post napisany at 2204 ---------- Zobacz na to Uszczelnienie LDA-foto porada krok po kroku wg Michał_1977 FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut volkswagen Golf -

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 pompa wspomagania z osobowego vw do T4

Witam Potrzebuje informacji z dobrze poinformowanych źródeł czy da się jakąś pompe wspomy przeszczepić z osobowego vw do busa t4. Mam silnik 2.0 benzyna AAC. Do tego silnika jakoś na złość nic kupić sie nie da. Podobno pasuje pompa z passata b4 ale są to info niepotwierdzone a nie mam czasu na eksperymenty bo auto potrzebne zeby na zus zarabiać Kto dysponuje numerami pomp wspomagania

zerknąłem Etka nie pozwoliła wyszukać nic innego trzeba się zdać na kogoś kto to robił.

Paweł Marek a czy jestes w stanie podac mi nr pomp które vw dawał do aut między rokiem 91 i 92

ETKA w 92 roku podaje 1 numer na pompę wspomagania 044 145 157 AX Podaje też że T4 w 92 roku ma tę samą pompę wspomagania do AAC 1X ABL AAF ACU AAB. I ten jeden numer podaje ETKA dla Transortera z lat 91-96.

double-d numer jak wyżej jest teraz sprzedawany jako zamiennik fabrycznie był numer taki sam bez X na końcu czyli 044 145 157 A

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

Witam Posiadam przod od mk3 gti 280mm i tyl od mk4 czyli wieksze tloczki niz w serii. Oczywiscie pompa nie daje rady i pedal mam w podlodze. Slyszalem ze aby uniknac takiego efektu potrzebna jest pompa od t4 ktora pasuje p&p i teraz pytanie od jakiej wersji silnikowej Czy moze byc z T4ki z ABSem (u mnie go nie ma). Pytam bo wiekszosc pomp jest wlasnie z samochodow z absem i w lepszym stanie. Co z serwem

nie nie może być... pompa do ABSu ma dwa wyjścia na rurki a ta bez ma 4pompa pasuje pod serwo bez problemu jeśli masz jakieś małe serwo to można wymienić na większe od mk2. Ja mam pompę hamulcową największą jaka w t4 była a jest to 25.4mm przez to pedał poszedł znacznie do góry i jest twardszy ale mam na tyle zaciski z mk2 a te z mk4 są jeszcze większe...

Z serwem to nie wiem ale bez serwa podchodzi bez problemu. Tylko trzeba uważać bo są dwie pompy w transporterze bez abs. Jedna jest 22mm a druga jest 25mm. Oczywiscie nie warto brać tej 22mm bo taka seryjnie siedziala w golfie mk2 g60 i jest dostępna w sklepach za 120 złotych nówka. Autor postu otrzymał pochwałę

A ja napiszę coś od siebie... jak dla mnie nie warto brać tej największej od T4... jeździłem jakiś czas na niej i dopiero po przejściu na 22mm poczułem co to hamulec. Wcześniej na tej z T4 25.4mm miałem hamulce takie jakbym nie miał w ogóle ich wspomagania. Pedał twardy jak kamień a i hamowanie kiepskie. Przypuszczalnie pompa z T4 25.4mm jest za duża do seryjnego większego serwa z

U mojego brata w jetcie mk2 1.8T jest pompa 22 (nowa) hebel dokładnie taki sam jak u Borysa (zaciski wszystkie 4 z golfa mk4) i pompa 22mm jest za slaba. Pedał idzie w podłogę i łapie cisnienie dopiero po 2 nadepnięciu.

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 pompa wtrysokwa t4 - wielka prośba o pomoc.

jeszcze wczoraj walczyłem z pompą wtryskową w moim t4 oto temat httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt314169 a dzisiaj już wiem co jej było a właściwie jest. Ułamał się trzpień na którym są te sprężynki ułamał się w miejscu niewidocznym po w tulei i jak po zamontowaniu całości dodawałem gazu to ta część pęknięta wychodziła z tulei a nie dodawała gazu. I tu wielka prośba do Was

httpi84.photobucket.comalbumsk18i ... G_3025.jpg potrzebujesz trzpień co na nim spręrzyny

tak dokładnie ten trzpień.

nr pompy bo można kupić nowe w sklepie jak chcesz i mam używki z rożnych pomp ale nie od z t4

JaK by co to mam na sprzedaż pompę wtryskową na części ponieważ nie wiem czy jest sprawna . Tyle ze pompa jest od 1.9 TD .

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 problem z pompa wtryskowa w T4

jak ustawic dobrze pompe tryskowa a szczegolnie dawke paliwa w VW T4 2.6 diesel zeby wyciagal tyle ile powinien zeby zachowywal sie normalnie . z gory dziekuje

nie to nie jest TDI to jest zwykly T4 2.4 diesel (sorki u gory napisaelm 2.6) pomyllo sie to jest 2.4 xD [ Dodano 22 Gru 2007 2143 ] a jezeli nie mam czujnika to jak mam to zrobic jak ma duza dawke i kopci idzie dobrze ale kopci na czarno a jak nie kopci to jedzie max 120 kmh i slaby

Jesli silnik glosno pracuje to pada podejrzenie na kat wtrysku ale z 2 strony jesli byl by za wczesny to by nie dymil... Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia

Rozrzad faktycznie moze byc zle ustawiony i to moze byc problem ale nie mam schematu do ustawiania w T4 rozrzadu. Poszukaj na necie na pewno znajdziesz

T4 jest z roku 1991 ma 78 KM mam go dopiero od 3 miesiecy sprowadzilem z niemiec byly wymieniane pierscienie na nowe filtry wszytsko jest nowe . On jakos innaczej pracuje niz inne T4 w 2.4 Diesel silnikach mi sie wydaje ze tak twardo chodzi

VOLKSWAGEN TRANSPORTER CARAVELLE MULTIVAN BUS T4 V 40 T4 1.9 98. Pompa wspomagania ukł. kierowniczego.

Witam. Czy do wyżej wymienionego modelu pasuje pompa od innego silnika

Witam Z tego co mi wiadomo tak ale chyba bez diesla. W nowszych była zmiana. Pozdro

Czy ktoś może coś bliżej określić

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi