części samochodowe nanodatex

volkswagen polo zmian gażnika

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo zmian gażnika

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo zmian gażnika

VOLKSWAGEN ZMIANA GAZNIKA NA LEPSZY

Witam wszystkich posiadam Golfa II Rabbit 1984r. 1.3 HK 55KM z Gaznikiem Solex nie pamietam dokładnie modelu gaznika i chcę zmnieniic na Gaznik z 1.6 oczywiscie razem z kolektorem czy podejdzie on pod moją Golfine Za odpowiedz z góry Dziękuje

kryspin13 Nie podejdzie bo kolektor w 1.3 i w 1.6 jest zupełnie inny jedyny sposób na wsadzenie innego gaźnika to zastosowanie kryzy. Podobnie jak Morton] polecam webera z DF-a albo poloneza. Na forum jest bardzo obszerny post i fotoporada jak to zrobić a roboty wcale nie jest tak dużo)

VOLKSWAGEN Zmiana gaźnika na wtrysk jednopunkt - warto

Witam Mam na oku golfa III 1.4 lecz posiada gaźnik a tak się składa że posiadam drugi taki sam silnik w jednopunkcie. Co dokładnie trzeba przerzucać żeby zmienić gaźnik na jednopunkt Dużo przy tym babrania jest Co z gazem Bo ów golf z gaźnikiem go posiada i co musiałbym zmienić aby przystosować bo pod jednopunktowy wtrysk

Ten 14 miał wtrysk jednopunktowy tylko obudowę filtra ma mylącą. Znajomy ma taki silnik w polo i na 200% jest tam wtrysk a nie gaźnik Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN zmiana gaźnika na mono wtrysk

witam w związku że w moim golfiku 2 z silnikiem RH na gaźniku 2e owy gaźnik zaczyna nawalać (siłownik pull down nawala nie wiem co się z mim dzieje przewody podciśnieniowe są nowe poprawnie podłączone) . rozważam założenie mono wtrysku który mam okazje kupić. i tu nasuwa się moje pytanie co potrzebuje do tego zabiegu co potrzebuje wyciągnąć z dawcy abym mógł ze spokojną głową

Kolego podstawą jest jedna część instalacji panel bezpiecznikowy ( bo za pewne masz stary model a w instalacji z monowtrysku są już nowsze wtyki ) lpg też i instalacja paliwowa . Inna pompa podstawa (najlepiej to z GTI ). Robiłem to i powiem że jest od cholery roboty . Na twoim miejscu jak nie chcesz rozbebeszać połowy auta to lepiej wymień uszkodzoną część w gaźniku . Dobra rada .

pull down to zatkaj jeden otwór i zassij powietrze przez drugi powinen się wsunąć i taK TRZYMAJ nie wciągając ani bie puszczając powietrze powinien trzymać nie wysówać się a ten siłownik to chyba chodzi o ten siłownik 3 położeniowy to jak masz wszystkie podciśnienia podłączone dobrze to gdy jest zgaszony samochód to powinien być całkiem wysunięty a gdy odpalisz powinien wsunąć się troche może ok. coś 05cm.

VOLKSWAGEN zmiana pierburga 2e (2e2) na gaznik od polo 1.3

witam dzis dowiedzialem sie ze mozna zmienic kochanego pierdka 2e na gaznik z vw polo 1.3 wie ktos cos na ten temat

czyli chcesz zamienić 2e2 na 2e3. 2e3 jest prostszy niż 2e2. Podstawa gaźnika jest taka sama. Nie powinno być problemów

Jak pisze AndrzejYankes podstawa gaźnika jest taka sama w obu ale 2e2 od 16 l ma większy przekrój gardzieli niż 2e3 od 1.3. Silnik nie będzie chodził zbyt dobrze. Wiem bo sam tak miałem. Poprzedni właściciel coś kombinował.

VOLKSWAGEN Zmiana gaźnika z 2EE na 2E2E3 w silniku 1.6 PN mkII

Kombinuję sobie czy czasem nie wymienić mojego nieszczęsnego ecotronica na zwykły gaźnior z tym niby wszystko jest ok ale samochód jakby jakiś taki zamulony aż się boję myśleć jak by to było na gazie ( i do tego doi jak głupi w sumie tyle samo na trasie co i w mieście. Do tego lekko kuleją wolne obroty i czasami zdarza mu się gasnąć. Ktoś z was robił już taki manewr obejdzie się

Przydałby się jeszcze sterowniczek od elektrozaworu siłownika 3-położeniowego odcinający mieszankę na luzie ale mozna się obyć były chyba tylko w 18 trzeba by dobrać gaźnik 2e2 od tej samej pojemności silnika. Główne dysze od gaźników do 16 sa grubsze jak od 18 inna jest poza tym ilość paliwa wtryskiwana przez pompkę przyśpieszacza. 2E2 różnią się oznaczeniami. Tzn różna jest ostatnia litera za oznaczeniem numerycznym albo jej niema (GU)

VOLKSWAGEN [POLO 86c2F] Problem z obrotami

VW polo 93 1.3 mono LPG Problem z obrotami zaczął się przed wczoraj. Postanowiłem zajrzeć do mojej polówki kupiłem filtr powietrza a więc przy okazji myślę sobie wyczyszczę przepustnicę. Rozkręciłem wyjąłem wszystko i coś dziwnego odczepił mi się od gaźnika - mikser(bo chyba tak nazywa się to urządzenie do którego doprowadzony jest wąż od instalacji LPG) wyczyściłem przepustnicę

VOLKSWAGEN Zmiana silnika i skrzyni....

Na pocztku witam wszystkich Jestem nowym forumowiczem. Od lat jestem miłosnikiem starej motoryzacji. Posiadam m.in. VW GArbusa VW 1500S 1600TL itp. Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem VW Golfa MK1 cabrio z 1982r. Nigdy wczesniej Golfa nie miałem więc pisze tu gdyż będę potrzebował Waszej pomocy. Auto to zakupiłem z oryginalnym silnikiem 1.7 (ponoc rozwiercany przez KArmanna). Silnik

No więc tak .... Wcześniej jak odpaliłem silnik to moduł zapłonowy podłączyłem ze starego silnika 1.8 bo jak dawałem ten z PN to cos mi z kablami nie pasowało i nie było iskry. Z materiałów które udało mi się zgromadzić gdzie była rozpisana wiązka z kompa i z modułu....podłączyłem wszystko jeszcze raz i silnik już chodzi na tym oryginalnym module. Rzeczywiście ten długi czarny

VOLKSWAGEN Dziwne zachowania gaźnika

Witam. To mój pierwszy post więc jak coś nie tak to się nie gniewajcie. Kupiłem jakiś czas temu golfa 2 z silnikiem niewiadomego oznaczenia na gaźniku Pierburga. Jest tylko napisane 2E ale wiem że były różne wersje. Ja mam tą z elektrozaworem i siłownikiem 3 punktowym. Jakiś czas temu po zgaszeniu silnika jeszcze przez chwilę chodził. Nie odcinało paliwa już o tym czytałem. Ściągnąłem

W skrócie komputer (ECU) dwie pompy paliwa wiązki czujnik temperatury sonda lambda inny dolot pewne zmiany układzie paliwowym czyli pochłaniacz oparów paliwa jego elektrozawór trochę wezyków do benzyny. Nie tak łatwo i nie jest to tylko koszt samego zespołu wtryskowego. Więcej nie pisże o tym bo temat jest opisany na forum. Jest to jakies wyjście ale wstrzymaj się raczej nie zrobisz tego za cenę nawet zregenerowanego idealnie gaźnika. . Poza tym chyba nadal nie wiesz czy masz 1.8 czy 1.6 do 1.8 RP o monowtrysk łatwo ale do 1.6 - zdaje się z jakiegos audi czy polo by trzeba szukać Na razie pracuj nad gaxnikiem

VOLKSWAGEN POLO III 6N Silnik nie gaśnie polo 1.9 sdi - podobno

Witam wszystkich. Mam problem z autem koleżanki polo 95r 1.9 sdi podobno sdi ale słyszałem że jak na pompie lucasa to zwykły diesel. Dziewczyna miała pecha bo trafiła na dziwnego mechanika po znajomości w garażu i tak po kolei co było a co zrobione i co dalej jest. 1. Dymiło na czarno i wyrzucało sadzę z wydechu - okazało się że jeździła z wyrwanym filtrem powietrza rura ciągła

VOLKSWAGEN zmiana silnika

Wiatm Obecnie mam golfa mk 2 silnik 1.6 gaźnik 70KM z LPG. Na trzecim cylindrze różnica ciśnienia 4 atm i prawdopodobnie pęknięta głowia (stale ubywa woda z układu chłodzenia) W zwiazku z tym przymierzam się do zmiany silnika najlepiej na mocniejszy. Stad moje pytanie jaki silnik proponujecie żeby nie bylo żadnych problemów z montażem sprzęgłem instalacja LPG itd PS. Wiem że bylo poruszane wiele podobnych tematów ale mnie chodzi przede wszystkim o bezpoblemowa przekladke.

Ci słowo które zdecydowały o treści mojej wypowiedzi dotyczącej sprzęgła i nie wal mi tu o teorii bo wrzuciłem do mk1 silnik zbudowany na bloku z całym dołem od 2 litrowego ADY głowicy z 1.8 RP wałkiem pośrednim od gaźnikowego 1.5 aparatem zapłonowym najpierw z gaźnikowego 1.5 na przerywaczu następnie z 1.8 cabrio na mechanicznym wtrysku kolektorach z 1.5 i gaźniku z poloneza

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] problem ze spalaniem 1.4 8v 60KM

Witam jestem początkującym użytkownikiem tego forum lecz mam juz oświadczenie w naprawie samochodów. Jednak problem sprawia mi polo mojej dziewczyny mianowicie strasznie duzo pali i z wydechu wydobywa sie taki dziwny odgłos jakby nie przepalała do końca. Po za tym strasznie śmierdza spaliny jak nigdy wczesniej sie nie spotkałem. Nie potrafie sobie z tym poradzić pomocy Czym to może byc

Witamzakupiłem parę dni temu polo 3 z 2000r1.4 8v 60km wszystko pięknieładnie bardzo ślicznie chodzi przy przebiegu 147tys po kilku dniach zorientowałem się ze spala troszkę za dużo coś koło 12L100km po mieście lekko dynamiczna jazda od 20tys do 30tys obrotów.Dokształcając się w tym temacie na forach(na razie jeszcze do końca nie wiem co jak się nazywa-cóż człowiek całe życie

VOLKSWAGEN GARBUS 1200 1300 1302 1303 Zmiana 2ee na 2e2 Regulacja obroty 1300-1700

Witam jak wiadomo 2ee są to gaźniki tragedia jutro biorę sie za wkładanie gaźnika 2e2 i teraz jak podłączyć elektryke z 2ee do 2e2 oraz podciśnienia macie jakieś fotki piszcie bedę wdzięczny za wszelką pomoc

homer21 jeśli jesteś pewien że masz podpięte ogrzewanie gaźnika i że masz sprawny zawór elektroczasowy (szczegóły na forum) to o pierwsze po montażu gaźnika bezwzględnie należy ustawić na 3000min tzw podwyższone obroty biegu jałowego - opisane masz to dokładnie w wielu miejscach na forum gdzieś tam nawet z moimi fotkami. Dopiero jak to zrobisz to ustawiasz wolne śrubą z tyłu siłownika

VOLKSWAGEN PASSAT Jaka podstawa gaznika nowe atrakcje-(

Witam WszystkichDzis mialem przykra sytuacje gdzyz poszla mi podstawa gaznika w moim pasku i bylem u mechanika i powiedzial mi ze jest 9 rodzai do tego auta i on nie wie ktora to napewno bedzie.silnik 18 adz 90km.Moze ktos wymienial juz i wie jakaponizej zamieszczam foto przykladowe jesli to ta to prosze mi powiedziecbo bardzo mi autko potrzebne jest i nie mam czym poruszac sie do pracy.Wielkie dzieki pozdrawiam Paweł

Podziekowal kolego a mam pytanie bo po zalozeniu tej podstawy slychac wyrazny stukot przy zmianie biegow 1.2.3.mam pytanie czy to poduszka czy cos innego obstawiacponadto podczas dodawania gazu plyn w wyrownawczym sciaga troche w dol a po puszczeniu wraca do gory co to moze byc.Dodatkowo od tego wywalenia podstawy wtrysku wydech zmienil swoje polozenie w dzwoni na wolych obr o podwozie ehhh

VOLKSWAGEN Temat poświęcony problemom z gaźnikami

Czy popierasz istnienie tego tematu na forum TAK 172

witam mam gaźnik 2E w mk2 1.8 RH ostatnio z gaźniczkiem dzieje się coś niedobrego na zimnym silniku auto się dławi trzeba powoli dodawać gazu. Gdy już trochę się rozgrzeje chodzi już dobrze ale jak wcisne gaz do połowy (może troszkę więcej) to trochę lepiej się zbiera niż z gazem w podłodze na rozgrzanym silniku nie ma różnicy przyspiesza tak samo. Autko też trochę dymi tak jak

VOLKSWAGEN wolno spadają obroty silnika podczas zmiany biegów

Witam. nabyłem pare dni temu golfa 2 89r 16benz. Jakie jest oznaczenie tego silnika to nie wiem bo nie moge znalezc tej kartki. Ale może pomoze to że silnik jest pod skosem równolegle do szyby i prawdopodobnie na gażniku. Problem dotyczy tego że podczas jazdy przy zmianie biegów wolno spadają obroty a na postoju moge pedał gazu cisnac do podłogi i jest wszystko ok. Zauwazyłem że siłownik

sprawdzales w bagazniku powinna tam byc naklejka z kodem. Silniki 1.6 byly na gaznikach 2e2 i 2ee. Sadze ze masz 2e2 skoro piszesz o tych wezykach podcisnienia i silowniku 3 polozeniiowym. Jak kupiles to auto to wymien wszystkie wezykui podcisnienia na nowe. Kup 2 metry biezace przewodu paliwowego o srednicy 3 chyba i wymien kazdy wezyk na nowy. Podaj mi maila to wysle Ci serwisowke abys sobie sprawdzil ten silownik czy dziala poprawnie. sprawdz jeszcze to httpscirocco.hbd.plPierburg2e2.pdf

VOLKSWAGEN [Mk2 1V ] Zmiana pompy inne

Witam używałem opcji szukaj odrazu zaznaczam Mam kilka pytań. 1) Czy dużą różnice w mocy odczuje zmieniając pompe w silniku 1V na taką od JR (ta pompa to jest 8mm) 2) Czy chcąc zwiększyć moc wystraczy że w tej pompie przekręcę boost pina czy musze zwięszkać dawkę paliwa i skręcać turbo 3) Czy muszę zastosować nowe wtryski np od SB przy pompie od JR 4) Jak ci którzy zmienili

to nie jest prawda. jeśli w pompę nikt łapek nie wkładał to wcale nie jest na max. i właśnie Dlatego Grandiemu taką chmurkę dymu zostawiał. LDA nie da się źle poskładać można co najwyżej przez położenie pina ustawić za małą dawkę. zależy jak będizesz jeździł. jeśli bedziesz deptał już od niskich obrotów to układ napędowy dostaje ostro po tyłku. jeśli masz sprzęgło

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM SILNIKIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

shibby a sprawdzales potencjometr przepustnicy jest on po lewej stronie gaznika ten na dole na 3 piny jesli nie to wez oporomierz i posprawdzaj opory a potem nich ktos porusza przepustnica i sprawdz czy nie dziaja sie jakies straszne jaja w miare zmiany polozenia przepustnicy czy nagle nie ma zwracia albo czy wartos oporu nie zmienia sie w jakis dziwny spoosb jesli plynnie przechodzi od wartosi maks do min to jest ok nie mam innych pomyslow

Sob Lip 21 2007 1909 ] Właśnie przed chwilą wróciłem z ok 50km podróży w czasie której oczywiście przeprowadziłem pewne badania. Wyszło mi tak Kwestia rezystora nastawnego (potencjometru przepustnicy) - zmierzyłem po 15km jazdy (wczasie gdy silnik dostał podwyższonych obrotów na biegu jałowym) Zrobiłem to tak jak to opisano w książce Bogumił Kalinowski Książka Napraw volkswagen

w gaźniku (lub zabrudzeniu innych mechanizmów gaźnika). Zastanawiający jest także fakt że podczas testu sondy lambda pokazuje mi zbyt ubogą mieszakę na biegu jałowym (sonda jest nowa - Bosch) - choć szczerze mówiąc było tak w wakacje - zimą tego nie sprawdzalem (czyli mam zajęcie na jutro ). No i przyczyną mogą być mimo wszystko te potencjometry w nastawniku przepustnicy lub od polożenia

- NASTĘPNY.... Ręce opadają... - tzn. z czego to wynika bo nie rozumiem Może masz na myśi to Ale przecież napisałem - jak jest wszystko podłaczone jak trzeba to nie ma problemów z przyspieszaniem - więc skąd ten wniosek [ Dodano Czw Cze 25 2009 0908 ] Dzisiaj z rana jak jechałem do pracy obroty się zawiesiły.... I to na dość wysokim poziomie - na 4. biegu jechał 50kmh. Jedyne co mi

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM SILNIKIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

shibby a sprawdzales potencjometr przepustnicy jest on po lewej stronie gaznika ten na dole na 3 piny jesli nie to wez oporomierz i posprawdzaj opory a potem nich ktos porusza przepustnica i sprawdz czy nie dziaja sie jakies straszne jaja w miare zmiany polozenia przepustnicy czy nagle nie ma zwracia albo czy wartos oporu nie zmienia sie w jakis dziwny spoosb jesli plynnie przechodzi od wartosi maks do min to jest ok nie mam innych pomyslow

Sob Lip 21 2007 1909 ] Właśnie przed chwilą wróciłem z ok 50km podróży w czasie której oczywiście przeprowadziłem pewne badania. Wyszło mi tak Kwestia rezystora nastawnego (potencjometru przepustnicy) - zmierzyłem po 15km jazdy (wczasie gdy silnik dostał podwyższonych obrotów na biegu jałowym) Zrobiłem to tak jak to opisano w książce Bogumił Kalinowski Książka Napraw volkswagen

w gaźniku (lub zabrudzeniu innych mechanizmów gaźnika). Zastanawiający jest także fakt że podczas testu sondy lambda pokazuje mi zbyt ubogą mieszakę na biegu jałowym (sonda jest nowa - Bosch) - choć szczerze mówiąc było tak w wakacje - zimą tego nie sprawdzalem (czyli mam zajęcie na jutro ). No i przyczyną mogą być mimo wszystko te potencjometry w nastawniku przepustnicy lub od polożenia

- NASTĘPNY.... Ręce opadają... - tzn. z czego to wynika bo nie rozumiem Może masz na myśi to Ale przecież napisałem - jak jest wszystko podłaczone jak trzeba to nie ma problemów z przyspieszaniem - więc skąd ten wniosek [ Dodano Czw Cze 25 2009 0908 ] Dzisiaj z rana jak jechałem do pracy obroty się zawiesiły.... I to na dość wysokim poziomie - na 4. biegu jechał 50kmh. Jedyne co mi

VOLKSWAGEN Volkswagen Golf MK2 1.6 PN (70KM) Gaśnie na zimnym

Witam Wszystkich serdecznie. Mam do Was następujące pytanie ponieważ męczy mnie już nieco pewna sprawa w moim Valweju. Otóż na zimnym silniku muszę trzymać silnik na obrotach ponieważ po puszczeniu gazu spadają dość mocno poniżej tysiąca aż w końcu silnik gaśnie. Po około 5 minutach jazdy kiedy silnik się już trochę nagrzeje obroty utrzymują się na ok. 950obrmin (na oko mniej

Może po kolei Sonda lambda określana również jako czujnik tlenu - znajduje się na rurze wydechowej poniżej gaźnika za silnikiem. Poznasz po przewodzie i wkręconym elemencie. Gaźnik 2EE nie posiada ŻADNYCH regulacji więc nie rozregulujesz. Klapka ssania - sterowana jest przez komp na podstawie min informacji z czujnika na rurze głowica-chłodnica(niebieski). Po uzyskaniu określonej temperatury

Witam dziękuję za tak konkretną odpowiedź -Otóż tak Sonda Lambada jutro zostanie odnaleziona oraz podłączona w swoim miejscu. -Skoro gaźnik 2EE nie posiada regulacji to jestem spokojniejszy że przypadkowo coś rozreguluję bo podobno później ustawi go już tylko fachowiec który w gaźnikach jest od lat. -Co do tej klapki ssania jutro odłączę po nocy ten niebieski przewód i sprawdzę

VOLKSWAGEN Auto gaśnie podczas jazdy

Witam wszystkich forumowiczów po raz drugi.Mój problem następujący jest taki.Gdy zapale samochód i zacznę jechać lubi mi gasnąc podczas redukcji.Dodam tyle że podczas redukcji raz zauważyłem że mrugnęła mi kontrolka akumulatora.Co to może być dodam że pasek od alternatora jest naciągnięty w sam raz czy to może oznaczać że trzeba wymienić alternatorsamochód ten to golf 2.Proszę o pomoc

moglbym jakos temu zaradzic wczesniej to z checia bym to zrobil tym bardziej ze jest to irytujace a czasem niebezpieczne gdy podczas wszelakich ciasnych zakretow czy manewrow ciagle gasnie... Pozdrawiam i z gory dzieki za rady. edit zapomnialem jeszcze o jednym szczegole jak patrze pod maske to nie widze calej rury przy prawym nadkolu ktora powinna doprowadzac powietrze z zewnatrz. jest jakby w polowie

VOLKSWAGEN [MK3] Pytanie o czujnik halla

Wiem ze postow odnosnie czujnika halla bylo wiele. Tyle ze ja nie znalazlem odpowiedzi na pytania na ktore szukam odpowiedzi. Moja zona jezdzi Golfem III 1.4i CL (silnik ADB) z 1995. Od pewnego czasu szfankuje czujnik halla (tak jej powiedzial mechanik w UK). Ow mechanik takze zaspiewal sobie 500 funtow za wymiane tegoz na nowy. Tak wiec mam kilka pytan 1. Czy wymiana tego czujnika w tym golfie jest

Witam.A czy u mnie może też byc padnięty czujnik halla. Autko chodziło do końca gdy rano chciałem odpalic lekko sie odezwało i zgasło i juz wiecej się nie dało odpalic.Na kolektorze ssącym było paliwo wiec wymieniłem podstawę gaźnika tą gumową i jest ok paliwo nie wycieka lecz samochód kręci a i tak sie nie odzywa.Wyczyściłem kopułkę iskre mazmieniłem świece paliwo daje i nic.Podczas

VOLKSWAGEN samochod zgasł i nie chciał zapalić

koledzy wczoraj spotkal mnie dziwny problem. Otóż zdecydowałem się na wyjazd mimo fatalnych warunków na drodze. po ok 10 km samochód zaczął tracić moc i przerywał aż do momentu gdy na światłach zgasł. Odpalił jeden raz i ponownie zgasł. i tu nic już nie dało kręcenie i kręcenie. Kontrolki wszystkie się paliły akumulator kręcił normalnie. Po około 20 minutach postanowiłem go

Witam. A czy u mnie może byc padnięty czujnik halla.TYle się tego naczytałem że już sam nie wiem. Autko chodziło do końca gdy rano chciałem odpalic lekko sie odezwało i zgasło i juz wiecej się nie dało odpalic.Na kolektorze ssącym było paliwo wiec wymieniłem podstawę gaźnika tą gumową i jest ok paliwo nie wycieka lecz samochód kręci a i tak sie nie odzywa.Wyczyściłem kopułkę

VOLKSWAGEN GOLF II Gaźnik Pierburg 2EE (Golf II) - problem wolnymi obrotami

Witam mam problem z wolnymi obrotami w swoim Golfie (silnik PN Gaźnik 2EE). Rozgrzany silnik ma zawyżone wolne obroty (ok.2000 obr min) po puszczeniu gazu wyłączeniu biegu na skrzyżowaniu itp. Problem ten częściowo znika po kilkakrotnym szybkim wciśnięciu pedału gazu (obroty spadają do około 1100obrmin). Występuję nie zawsze. Powiedzmy nie występuje tydzien poczym się pojawia. Po wyłączeniu

Osłuchiwałem czy słychać jakiś świst wywołany uszkodzeniem gumy ale nic takiego nie stwierdziłem. Próby poruszania gaźnika gdy problem występuję też nie powodują zmian obrotów (silnik wyje jak wył - ok. 2000obrmin) Poza tym silnik ma moc a problem występuje sporadycznie (najczęściej przy dłuższej jeździe - np po 100km gdy silnik jest dobrze rozgrzany ). Przy uszkodzonej gumie

VOLKSWAGEN Przeróbka 1.3MH

Witam wszystkich. Tak jak w temacie chciał bym się dowiedzieć czy da rade jakoś przerobić ten silnik. Czy ktoś coś takiego już robił. Posiadam do dyspozycji turbo od Volvo. Mam skrzyni 4-biegową z wypadającą jedynką i również interesowałaby mnie wymiana skrzyni. Gaźnik 2E3 [nie interesuje mnie za bardzo swap na inny silnik] Proszę o pomoc.

Damiano widze że grzebiesz sie w gaźnikach mam w swojej helmucinie (mk2) 1.3 na gaźniku pierburga no i chetnie bym coś przy nim pomodził i własnie zastanawiam się nad zmianą gaźnika dla uzyskania lepszych osiągów no i na allegro są gaźniki webera np httpallegro.plgaznik-weber-vw-polo- ... 38183.html ale to też 1.3 a tutaj np jest httpallegro.plgaznik-ford-fiesta-es ... 48644.html z fiesty

VOLKSWAGEN Modernizacja silnika 1.6 na gazniku SOLEX

Mam pytanie mam jak mozna zmodernizowac najlepiej silnik 1.6 taki jaki w temacieOdpowiedzi typu daj sobie spokoj i zrob swap mozecie sobie z gory darowac.

A co myslicie o dwoch gaznikach w tym motorzeKasa u mnie sie znajdzie tylko nie wiem jak jest z podlaczeniem gazu na dwoch gazerach bo to juz wtedy chyba niezly smok musi bycA co do tego Webera jest maly problem z wysylka.Nie mieszkam w Polsce obecnie dlatego sklaniam sie ku dwom gaznikom poniewaz motor jest w miare zdrowy.Poprzedni wlasciciel polegl przy doborze kolektora ssacego ja kupilem od Sciro i zasuwa no jak na 75koni.Drugie auto mam 130 koni to takze nie ma co porownywac.Chetnie kupie dwa Webery albo Delorto z kolektorem jak ktos ma oczywiscie w dobrym stanie.A jeszcze pytanie czy duzo czuc zmiane po zalozeniu gaznika z duzego Fiata albo poloneza

VOLKSWAGEN Wysokie obroty spalanie

Witam panowie.Jestem posiadadaczem golfa II 16l 89 i mam problem gnebi mnie moj odwieczny problem tzn obroty (gaznik 2E). Po niewielkim rozgrzaniu silnik wyje na luzie lub na sprzegle niemilosiernie. W miejscu w ktorym zamocowana jest linka z gazu zaraz wizawi jest wajcha po nacisnieciu ktorej obroty staja sie odpowiednie ale tylko na moment.Moze ktos cos poradzi Czytalem forum i z tego co zrozumialem

Zalaczam kilka fotek mojego Pierburga i tu moje kolejne amatorskie pytania -moja zmora wysokie obroty-ale w trakcie wciskania wajchy nr1 obroty maleja ale tylko w trakcie .Wajcha jest przykrecona do wewnatrz 4srubkami-w srodku jakas guma dalej sprerzynka.CO to jest -2 to domniemywam termiczny zawor czasowy- co to jest -3 silownik- j.w. -element nr4 po zdjeciu pokrywy filtru okazal sie do polowy

VOLKSWAGEN problem z 2ee. obroty 3-4 tys

witam mam problem od niedawna moj golf szaleje sam zaczyna przyspieszac. gdy wcisne sprzeglo obroty sa na poziomie 3 -4 tys po chwili spadaja a pozniej znowu to samo. byl dzien spokoju i od nowa. silnik PN bez LPG .jezeli ktos mial by pomysl jak usunac ta usterke bede wdzieczny)

Masz zapewne uszkodzony potencjometr położenia przepustnicy - miałem coś takiego swoim. Sprawdzenie - zdjąć i sprawdzić oporność przekręcając ośką potencjometru.Wartości musisz poszukać szukajką - gdzieś tu były.Ma być płynna zmiana - bez skoków. Gdzie się znajduje - patrząc z przodu to po lewej stronie u dołu gaźnika na osi przepustnicy z przyłączem na 3.Mocowane wkrętami.

VOLKSWAGEN Pirburg 2e2 wysokie oboty i mała moc auta

Witam Z racji tego ze okazało sie ze kupiony przeze mnie gaznik jest do mojego silnika wiec został założony ale -na wolnych obrotach silnik trzyma 2000 obr. -silnik nie ma mocy nie jest strasznie ale jest odczuwalna róznica pomiedzy tym co było na starym gazniku a tym co jest teraz. Proszę o poradę czym pokręcic i gdzie zeby pozbyc sie tych usterek czy jest mozliwośc abym to sam naparwil

silownik II stopnia co to jest przestudiowalem ta lekture ktorą mi polecileś i udalo sie zapanowac (prawie) nad obrotami pisze prawie bo raz jest ok czyli 900 obrotów przy razgrzanym silniku a raz wskakuje na 1200-1300 co może byc tego przyczyna zmiany obrotów następują bez jakiegos wyraznego wzoru czyli zmieniaja sie kiedy maja na to ochote (raz odpale auto i podskocza i tak juz zostaja a po przejechaniu 5 km ustepują a czasami gdy auto sie rozgrzeje i chodzi dobrze ni z tego ni z owego wskakuja na wyższe obroty) Jest tez 2 problem jak nalezy ustawic te srube od silownika 3 polozeniowego i ta srubę z góry gaznika ktora jak krece spadają badz wzrastaja obroty

VOLKSWAGEN Golf Wartburg (silnik oczywiście)

Witam Mam takie pytanko.... Bo ostatnio podnioslem maske u Warczyburga i moim oczom okazał sie moj silnik - 1.3 MH. Ale tak jakby troszke inny..... Wiec czy ktos by mi mogl napisac czym roznily sie silniki 1.3 golf od 1.3 Wartburg

Koledzy b8tz ma racje w wartburgu byl 13 od golfa a z polowek 11 pakowali do trabantow.Sam takim tramkiem 11 jezdzilem przez rok.zmiany ograniczaly sie do innego gaznikaukladu dolotu powietrza i chuba paru takich gadzetow z osprzętu.Mysle ze w wartburgu bylo tak samo.Ale wiem tyle ze tym golfem ktorego teraz mam napewno na przyspieszenie bym trampkowi rady nie dalale vmax ma golf wieksza.Pozdro

VOLKSWAGEN Dużo pali ON

Witam posiadam MK3 1.9 TD 93r. wydaje mi się że za dużo pali bo w jeździe tylko po mieście zrobię na pełnym zbiorniku czyli na 55l (jeżeli się nie mylę) jakieś 700 km przy normalnej jeździe bez oszczędzania. Czy jest to norma czy trochę za dużo pali jak na ten silnik. Czy da się coś regulować żeby trochę mniej palił A tak w ogóle to słyszałem że silniki TD są bardziej paliwożerne od TDI czy to prawda POZDRO

munior Pompa sama z siebie się nie rozreguluje na dawce jest plomba tak samo jak na wydatku resztkowym (przynajmniej powinna być czerwony plastik) jeśli by to byłą wina dawki to pomogłaby regulacja na cięgnie jeśli byłby zbyt duży wydatek resztkowy to byłyby inne obroty na zimnym a inne na ciepłym silniku. Jak było napisane w temacie który przytoczyłem siłownik to prosty mechanizm

VOLKSWAGEN [Mk2] Rp przeróbka z monowtrysku na gaźnik Webera

Witam Od jakiegoś czasu zbieram informacje oraz części do przeróbki z monowtrysku na gaźnik dwugardzielowy Weber (Polmo fiatowski). W skład zestawu jak narazie wchodzi Gaźnik Weber 34 DCHD16 Kolektor ssący z RP ze spiłowanym jeżem Wałek z 1.8 PF Flansza (do połączenia gażnika z kolektorem) Jak wiadomo RP (monowtrysk) ma zasilanie pompą paliwa (jedna w baku - ta podaje do tej pod podłogą

Masz w technicznym lub w FAQ temat o zmianie gaźnika w tych silnikach na fiatowski lub polonezowski. Wystarczy poszukać.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi