części samochodowe nanodatex

volkswagen polo zlacze

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo zlacze

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo zlacze

VOLKSWAGEN [MKII] Złącze diagnostyczne

Witam W dalszym ciągu nie moge znaleźć u siebie wtyczego w VAG-a i pomyslałem że może ktoś jest mi w stanie powiedzieć gdzie owe wtyczki są podłączone. Chodzi konkretnie o wyjście kabli bo może w ten sposób dojde do wtyczek) Może być schemat bądz opis - z góry dzięki.

4x4 ADZ od 1994 Bosch Mono-Motronic golf 1.8i z katalizatorem RP 1987-1992 Bosch Mono-Jetronic A2.2 golf 2.0i z katalizatorem 2E 1991-1995 VAG Digifant golf 2.0 i 16v z katalizatorem ABF od 1992 VAG Digifant golf 2.0i ADY od 1994 Simos golf 2.0 AGG od 1996 Simos 4S MPI golf vr6 AAA 1992-1996 Bosch Motronic 2.7 Umiejscowienie złącz samodiagnostyki w samochodach vw 1. Bosch Mono-Jetronic (vw polo)

VOLKSWAGEN [polo] silnik AEX temperatura plynu chlodzacego

Witam u mojego ojca w polo (polo classic 1.4 AEX) padly wskazania temperatury wskaznik nie podnosi sie nawet o milimetr na odcinku kilku km (po takim odcinku moj golf ma juz rowniutkie 90 stopni) i teraz pytanko jak sprawdzic czy to czujnik czy moze wskaznik w zegarach i w ktorym miejscu jest w AEXie ten czujnik bo nie mam pojecia

Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. napięcie zasilania 5 V (odłączone złącze) opór 2.000 - 3.000 omów 20 C opór 200 - 300 omów 90 C Skopiuję zalecenia Sprawdzić złącze(a) Sprawdzić złącze(a) w razie potrzeby

VOLKSWAGEN Złącze diagnostyczne 18 benzyna

Witam mam problem z lokalizacją złącza diagnostycznego w mojej trójce. Wedle opisów na forum złącze powinno się znajdować w okolicy cewki zapłonowej ale czy w każdym silniku. Jeżdże na silniku 18 AAM na monowtrysku bosch mono-motronic. Z opisów w literaturze wynika że w złączu komputera piny 11 i 29 idą na złącze (u mnie kolary żółty i szro-biały). Po kablach doszedłem do tablicy

Jeśli chodzi o tajemnice to mam nadzieje że złącze diagnostyczne pomoże mi odkryć słodką tajemnicę gdzie podziała się połowa kucy z mojego auta.

VOLKSWAGEN wielki problem z czujnikiem poziomu paliwa w POLO - pomocy

witam. na wstępie od razu przepraszam ze w sprawie polo ale może admin mi wybaczy bo tu jest moja ostatnia szansa .... otóż mam taki oto problem z polo 1.0 1995r AEV ze wskaźnikiem poziomu paliwa .... otóż od samego początku jak go zakupiłem wskazania paliwa były w do dupy nalałem pół baku wskazywał mniej niby było w baku pusto a można było ztobić 200 km... od razu domyśliłem

VOLKSWAGEN POLO III 6N przepustnica ABD 1.4 golf vs. polo

Witajcie Kilka dni temu zamówiłem kompletny wtrysk do swojego golfa 1.4 ABD. Znalazłem aukcję allegro na której był na sprzedaż wtrysk od vw polo. Dziś otrzymałem przesyłkę i ZONK - wtrysk jest identyczny czyli OK Natomiast jest problem w przepustnicy. Pierwsza różnica golfie z tyłu przepustnicy mam dwa króćce - podciśnieniony - do sterowania klapka powietrza ciepłe-zimne - odprowadzanie

sterowanie tzn wtrysku i przepustnicy. Podmien sam wtrysk to powinno zalatwic sprawe. No chyba ze akurat uszkodzeniu ulegl silnik krokowy. Obawiam sie ze jak zalozysz calosc to silnik jak to okresliles bedzie kulal. Jesli brakuje tego pierwszego pinu to raczej nic nie zrobisz. O ile sie nie myle do tego pinu przychodzi 5V a wtedy raczej nie zrobisz nic bo sterownik nie bedzie mial odczytu o polozeniu

VOLKSWAGEN Vw Polo osłabł gdy stało się zimno

Cześć Mam VW polo 1.1 z 94 r. starszy model Dzień po wigilii pojechałem nim do babci i jeździł ładnie tzn jak zwykle zaparkowałęm pod domem i tak stał 2a dni nie ruszany nie odpalany... PO dwóch dniach kiedy go odpaliłęm zaczoł tak jakby chodzić na wolniejszyych obrotach wyadając przy tym bardziej basowe dźwięki z tłumika to brzmi jakby trochę sportowo tylko że jest znacznie słabszy

Teoretycznie zapłon nie mógł się przestawić. Co najwyżej uszkodzeniu uległ któryś z czujników sam lub na skutek innej usterki. Tutaj masz układ zapłonowy Twojego silnika. Jest tu jedna cewka zapłonowa - część 8. Część 21 to złącze świec zapłonowych. Jeśli jednak silnik zaskakuje bez problemów utrzymuje obroty biegu jałowego to cewkę i większość układu zapłonowego można

Niestety nie mogę otworzyć tego linka. No to albo zalaniu uległ silnik i może teraz uda się go uruchomić albo uszkodzeniu uległa cewka. Do sprawdzania iskry najlepsza jest zapasowa świeca. Nie trzeba wykręcać tych w głowicy a efekty są widoczne. Zróbmy tak Jeśli masz gdzieś zapasową świecę to zdejmij złącze ze świecy w głowicy i podłącz tę zapasową jeśli nie masz zapasowej

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szybkie pytanie - szybka odpowiedź [wszystkie modele]

Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji

AD.1 Złącze elastyczneplecionka.. AD.2 Zalecane jest wyjęcie wydechujednak wiadomo ze nie zawsze go łatwo odkręcić.. no i zależy gdzie dziurka jak od spodu to ja bym odłączył aku i pospawał

1. Złącze elastyczne tłumika 2. Najbezpieczniej jest wymontować ale co niektórzy spawają pod autem po odpięciu aku ale różnie to się może skonczyć Można też tak np httpallegro.plzlacze-elastyczne-tlu ... 40555.html poprzez skręcenie ale na ile to się sprawdza to nie wiem

jest to złącze diagnostyczne od instalacji LPG jaką jest STAG

polo 6n 1995r Jest taka sprawa że mam polę z przedliftowymi zegarami a niedługo będę te zegary sobie zmieniał na także przedliftowe. Tutaj moje pytanie nowe zegary będą miały przebieg o wiele za duży niż mam w rzeczywistości jak ustawić przebieg tak żeby wyświetlało mi ten który mam obecnie Czytałem gdzieś że vagiem po kablu przez złącze diagnostyczne nie da rady. Mógłby mi

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wszystko o SWAP silnika w 6N6N2ClassicVariant

Jako że od czasu do czasu pojawiają się pytania dotyczące swapów silnika w 6N mam propozycję założenia tematu w którym można by zadawać dotyczące tego zagadnienia - po pierwsze jakie silniki włażą ile jest przy tym roboty jakie części są potrzebne ile mniej więcej swap kosztował I tu zachęta dla osób które już tego dokonały aby podzieliły się swoją wiedządoświadczeniami.

Panowie czy ktoś może ma jakieś linki do podobnych tematów wspominacie tutaj o podobnych modyfikacjach. W moim polo posiadam 1.0 AEV chciałbym wrzucić nowy motor 1.6 AEA wraz ze skrzynią (dcg lub ddh - dłuższe przełożenia) komputer. Moje pytanie czy ktoś próbował rozebrać złącze ECU W AEVie brakuje czujnika spalania stukowego (dwa przewody). Wymiana instalacji nie ma sensu skoro brakuje jedynie tego czujnika.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szybkie pytanie - szybka odpowiedź [wszystkie modele]

Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji

AD.1 Złącze elastyczneplecionka.. AD.2 Zalecane jest wyjęcie wydechujednak wiadomo ze nie zawsze go łatwo odkręcić.. no i zależy gdzie dziurka jak od spodu to ja bym odłączył aku i pospawał

1. Złącze elastyczne tłumika 2. Najbezpieczniej jest wymontować ale co niektórzy spawają pod autem po odpięciu aku ale różnie to się może skonczyć Można też tak np httpallegro.plzlacze-elastyczne-tlu ... 40555.html poprzez skręcenie ale na ile to się sprawdza to nie wiem

jest to złącze diagnostyczne od instalacji LPG jaką jest STAG

polo 6n 1995r Jest taka sprawa że mam polę z przedliftowymi zegarami a niedługo będę te zegary sobie zmieniał na także przedliftowe. Tutaj moje pytanie nowe zegary będą miały przebieg o wiele za duży niż mam w rzeczywistości jak ustawić przebieg tak żeby wyświetlało mi ten który mam obecnie Czytałem gdzieś że vagiem po kablu przez złącze diagnostyczne nie da rady. Mógłby mi

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Po raz setny falowanie obrotów ale...

...no właśnie o falowaniu naczytalem sie juz tu i owdzie tyle ze az cos. Diagnoz cala masa a ja powoli trace cierpliwosc. Ale od poczatku. Witam wszystkich. Mam polo 6n rocznik 97 w najslabszym litrowym silniku (wbrew pozorom wcale taki slaby to on nie jest ) ktorym dojezdzam do pracy bedac nastawionym na minimalne spalanie. Do jazdy po miescie etc korzystam raczej z auta rodzicow. Zaczelo sie od

W polo 1994 - 1999 złącze znajduje się pod kolumną kierownicy po prawej strony od skrzynki z bezpiecznikami - trzeba wyjąć dno schowka.

U mnie w polo z 98 skrzynka z bezpiecznikami wygląda tak Jak widać jest złącze diagnostyczne

Faktycznie tej półkischowka nie wyciagałem więc możliwe ze złącze było po prostu zasłonięte. jacekszymek1 masz moze namiary od kogo kupowales ten kabel czy cos Ogolnie dowiedzialem sie ze czesc kabli pozwala podlaczyc sie ale tylko w trybie read. Wiec masz odczyty itp ale nie mozna nic zmieniac lacznie z adaptacja przepustnicy etc.

VOLKSWAGEN PASSAT Jak rozpiąć złącze el przy silniku

Jak w temacie. Pewnie jest kilka osób które to robiły chociażby przy demontażu silnika. Chodzi mi o to czy się je rozkręca - jeśli tak to czy dużej siły trzeba użyć (u mnie kręcą się obie połówki a nie chcę urwać tego cholerstwa). Muszę to rozpiąć bo szwankuje mi predkościomierz w szariku (jest przerwa w obwodzie w miejscu wtyki).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zlacze OBD lokalizacja

Witam Auto Passat 18 T anglik rocznik 98. Wedlug tego coznalazlem w FAQ zlacze OBD powinno znajdowac sie obok hamulca recznego jednak go tam nie ma wiec moje pytanie gdzie ono jest pozdrawiam

....a wysiliłeś się trochę aby poszukać OBD jest pod plastikiem nad nogami kierowcy...połóż się na wycieraczce to zobaczysz gdzie jest

VOLKSWAGEN VAG ze zlaczem COM czy USB

tak jak w temacie.jakie macie zlacza i za ile kupilscie.

ja mam na max232 podłączany do portu COM dałem za niego jakieś 40-50zł dokładnie już nie pamiętam działa wzorowo testowałem nim VW Golf 99 Golf 96 Vento 92 polo 01 polo 96 a dzisiaj nawet Opla Astrę II 98

VOLKSWAGEN POLO III 6N polo nie odpala

Przyjechałem samochodemzgasiłem i nie mogę odpalić.Co może być tego przyczyną Proszę o pomoc ..

Proszę bardzo otwórz maske silnika i odłącz złącze elektryczne czujnika temperatury cieczy chłodzącej ( w silniku AER jeden czujnik 4-przewodowy) . Przy zimnym silniku uruchom go z odłączonym czujnikiem - powinien zapalić bez problemu bez gazowania choć pracować może nieco inaczej ( wyższe obroty ) . Jeśli ta operacja da widoczną poprawę - masz winnego wymień czujnik na nowy i

VOLKSWAGEN POLO III 6N polo 1.4 odpala i gaśnie

Witam Dokładnie jest tak w sobote rano wsiadłem do auta odpaliłem przejechałem 50 km i zgasiłem auto na parkingu. Po godzince wsiadam odpalam a auto po chwili gaśnie i tak za każdym razem. Zaholowałem auto do mechanika i od soboty udało mu sie go raz odpalić żeby dużej pochodził. I problem jest taki że nie można go zdiagnozować poprzez podpięcie pod komputer ponieważ się nie połączy

Immobiliser przyczyna jest wadliwy akumulator czasami wadliwe złącza w instalacji elektrycznej ( najczęściej głóne złącze tablicy bezpieczników ). Fakt że rozrusznik kręci nie oznacza ze wartości napięć zasilajacych są prawidłowe.

VOLKSWAGEN Czunik położenia wału. 2.0 8V ADY

Witam. Czy moze mi ktoś rzucic fotkę albo opisać gdzie znajduje sie czujnik położenia wału a silniku 2.0 ADY. Kumpel ma Venciaka z takim silnikiem i od początku coś mu dolega. Auto czasem przerywa czasem jak wciśnie się sprzęgło w czasie jazdy to silnik gaśnie. Podczas przyspieszania czasem ciężko mu wkręcić się na obroty. Dziwne objawy bo filtry świece przewody sobda lambda wymienion.

mniej więcej pod okrągłym złączem wielowtykowym po prawej u dołu

VOLKSWAGEN lacze kata z zlaczem elastycznym

rozleciala sie ta ze tak powie podkladka co jest na katalizatorze ta na 3 sruby co sie laczy z zlaczem elastycznym idzie dokupic cos takiego co by to zastapilo czy sam musze cos znow wykombinowac

nie bardzo zobacz z jakiej masz orginalna drugą połowe

VOLKSWAGEN Błąd 1217 a złącze poduszki sztywne.

Co może być przyczyną występowania błedu 1217 Błąd występuje po przesunięciu fotela kierowcy. Sprawdziłem złączkę ale nie wysuwałem jej jest mocno wciśnięta. Po wykasowaniu błąd nie powraca aż do przesunięcia fotela. Gdzie najczęściej słabo łączy w takim przypadku Czy mogły sie przełamać przewody w miejscugdzie są spiete opaską do fotela Jeśli tak i trzeba je polutować to jakie środki ostrożnośći poza odpięciem aku zachować Dzieki za odpowiedzi

Tylko ten jest wrażliwy przynajmniej tyle mi wiadomo. Ja swoje skanowałem 98r i polo kolegi i nie było żadnych problemów po skanowaniu.

VOLKSWAGEN [POLO AAU] Diagnostyka silnika Bosch Mono-Motronic

Witam pomozcie koledze z zaprzyjaznionego forum www.vwpolo-klub.pl Moj problem polega na tym ze mam polo MK3 z silniki9em AAU 1043 na Bosch Mono-Motronic i mam pytanie jak mozna zdjagnozowac to auto czy da sie je podlaczyc pod kompa. kolega probowalismy ale nie dalismy rady nikt nas naszym forum nie potrafi mi pomoc moze ktos z was sie orientuje pozdrawiam i dziekuje

Jakie masz złacze OBD 1 (takie dwa prostokąciki jakby na dwie wtyczki) czy OBD 2

VOLKSWAGEN Brak ładowania Polo 1.9D

Witam Mam problem z ładowaniem w VW polo 1.9D. Odpalam auto i świeci mi ładowanie oraz mruga kontrolka oleju oraz obrotomierz nie działa.Dam u mocno po obrotach tak powyżej 4 tyś i chwilkę potrzymam to ładowanie oraz olej gasną i obrotomierz zaczyna pracować. W czym może tkwić problem alternator pada może jakieś zwarcie na kablach

Raczej uszkodzenie w obrębie licznika. Na początek sprawdź punkt masy w kabinie złacze nad lewą nogą kierowcy może cos zasniedziało.

VOLKSWAGEN czy to również złącze diagnostyczne

ostatnio zmienialem mieszek na lewarku skrzyni biegów a tam moim oczom ukazaly sie 2 wtyki httpwww.fotosik.plpokaz_obrazekpel ... b89e3.html czy to też jest złącze diagnostyczne bo koło cewki mam

Tak samo miałem w polo 86C dwa dublujące się złącza oba aktywne...

VOLKSWAGEN GOLF II złącze do komputera golf II NZ 90r

Witam kiedyś było to na forum ale wyszlo na to że nie mam tego a dzisiaj facet od gazu powiedział że jest tylko pod kokpitem i tu moje pytanie gdzie pod kokpitem jest złącze do podpięcia VAGa będe bardzo wdzieczny za naprowadzenie... ps. jedno złącze jest koło mieszka od skrzyni jak nie ma tam to jest pod kokpitem...

mnie tez kols mowił ze mozna podpiac bo zobaczył pod kierownica napis vag Service to ja powiedzialem ze flaszke mu stawiam jak podepnie i przejrzy mi auto podpiął ale powiedział ze nie widzi jakiegos kabelka i nie moze sie połaczyc i wogole to ja mam cos z autem wysmiałem goscia probowałem go uswiadomić ale jak wiecie z mchaniorami z wieloletnim doswiadczeniem ktorzy leczyli zuki polonezy

VOLKSWAGEN Korektor położenia reflektorów - przekaźnik

Witam Czy jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny za działanie korektora ustawień świateł Silniczek mam sprawny i korektor tez bo sprawdziłem wszystko. P.S Ma ktoś może opis przekaźników do Golfa II 91

Muszę sprawdzić ten włącznik. Dzięki ale wydaje mi się że wł. świateł głównych nie ma nic do tego w tym przypadku. Coś mi się musiało pochrzanić chyba tam za skrzynką z przekaźnikami. A nie orientujesz się czy tam gdzieś jest złącze dwupinowe - tak je nazwali w Vw Golf sam naprawiam.. Szukałem tam tego złącza ale nie znalazłem. Pozdr.

nie mam pojecia gdzie jest to zlacze. Wlacznik glowny do swiatel jest inny jezeli masz regulacje swiatel - uwierz mi bo kupowalem ten wlacznik to wiem jaka jest roznica. Jezeli masz ten bez regulacji to nic nie zdzialasz. Wyciagnij wlacznik i zobacz ze do kostki dochodzi 10 przewodow - czy tyle samo koncowek ma wlacznik jezeli ma mniej to masz zly wlacznik

VOLKSWAGEN problem z kontrolka od swiec zarowych polo sdi

Witam mam problem z vw polo sdi po wymianie swiec swieci sie kontrolka swiec jak jade powoli a jak jade szybciej to gasnie co moze byc jakies sugestie porady zeby cos zrobic

wlasnie to sie stalo po wymianie swiec a swiatla stopu maja cos do tego to nie ja wymienilem swiece tylko zona moja pojechala nie wiem po co ale pojechala jakis magik wymienil i teraz sie swieci ta kontrolka tylko dziwi mnie to ze jak szybciej sie jedzie to gasnie tylko sie swieci przy wolnej jezdzie 1. podepne go moze pod vaga a gdzie jest zlacze a jeszcze kiedy ma sie palic to swiatlo stopu ktos

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N2] Wolne obroty problem

Przeczytałem wszystkie wypowiedzi na forum w podobnych tematach i nieznalazłem odpowiedzi na mój problem. Proszę o pomoc w następującej sprawie chodzi o polo 14 AUD na zimnym silniku pojawia się lekkie dławienie silnika coś w rodzaju falujących obrotów czego nie widać na wskaźniku obrotomierza został ostatnio wymieniony olej sprawdzone przewody WN (na mokro)- przebicia nie stwierdzono

Gdzie kupiłeś te świece httpmotoplatforma.comindex.phpp711 ... -platynowa za 17 zł sztuka Sprawdź sobie też czy masz szczelny tłumik zwłaszcza złącze elastyczne.

Niekupiłem NGK na świecach pisze BRISK VW AG (sprzedawca twierdził że oryginał do vw skoda seat audi i tak pisze na opakowaniu) inne były w cenie nawet do 35złszt. Cały układ wydechowy jest nowy włącznie ze złączem elastycznym poprzedni właściciel wymieniał go w grudniu. Czujnik temp. jest ok. pokrywają się wskazania na liczniku i w vag-comie i niesądzę aby to była przyczyna bo

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Czuć spaliny biały ogon - za bogata mieszanka

Witam Z tym objawem jeżdzę już ponad rok bo spalanie jest w normie. Jedyne na co się mogę uskarżać to to że czuć spaliny gdy auto np. stoi w miejscu na zapalonym silniku (wydech jest szczelny - to zapach wydobywający się z tłumika końcowego) . Druga sprawa jest taka że przy niższych temperaturach powietrza ciągne za sobą biały ogon spalin (jakby dużo wody w paliwie...) O ile może

podpinając się przez złącze diagnostyczne do vaga

VOLKSWAGEN POLO III 6N Sporadnie gaśnięcie silnika na wolnych obrotach 97r. 14

Witajcie. Mam Polówkę 1.4 60KM z 97r. Około 4 miesiące temu zgasł mi na wolnych obrotach na skrzyżowaniu. Rozrusznik kręcił silnikiem ale nie uruchamiał go. Po sprawdzeniu okazało się że nie ma iskry. Na drugi dzień odpalił za pierwszym razem bez żadnego problemu i do tej tej pory nie było z tym problemów. Teraz sytuacja się powtórzyła - wszystko przebiegło tak samo jak opisałem

No to kolego musisz szukać dalej w zapłonie (skoro paliwo dostaje jak twierdzisz) Aparat zapłonowy(przeczyść i zaaplikuj jakiś elektrosol)złącze czujnika halla. Podepnij pod komputer wtedy będziesz miał więcej wskazówek. Przyczyn może być sporo od układu zapłonowego przez podawanie paliwa (pompkawtryski) przez czujnik temperatury(może go zalewa)

VOLKSWAGEN POLO III 6N Dziwny dźwięk jakby z silnika

Witam Jak w temacie problem jest i mam nadzieję że to nic poważnego bo się załamię. Niedawno wymieniałem cały motorek 1.0 AER w polóweczce i wszystko było super motor latał jak zły niesetety ostatnio załamał mnie dziwny dźwięk dobiegający z okolicy silnika tzn dźwięk jest bardziej słyszalny pod samochodem niż nad ale dość donośny. Jest to jakby takie cykanie powietrza przez

To jest złącze elastyczne co by silnik nie przenosił drgań na układ wydechowy i karoserie czyli jest już dziurawy do wymiany stąd ten hałas.

VOLKSWAGEN POLO III 6N temeratura rośnie a moc spada

posiadam polo z 1995 roku 1.6 benzyna 75KM które sam sprowadziłem z Niemiec. Niedawno zauważyłem (jak w temacie) że gdy silnik się już rozgrzeje to staje cię strasznym mułem. Natomiast gdy jest zimny nie trzeba go prosić zbiera się aż miło. czy ktoś mamiał podobny problem przyznam szczerze jestem zielony

Sprawdzanie czujnika Halla Sprawdzanie zasilania napięciem Odłączyć złącze czujnika Halla (rozdzielacz zapłonu). Podłączyć woltomierz do styków zewnętrznych (rys. V28-0672). Włączyć zapłon. Minimalna wartość napięcia powinna wynosić 9 V. Wyłączyć zapłon i odłączyć woltomierz. W razie potrzeby usunąć przerwę w przewodzie według schematu instalacji elektrycznej. Uwaga.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Lewe powietrze

Witam W moim polo zauważyłem ostatnio że podczas postoju np w garażu przy przegazowaniu słychać dziwny dźwięk jak autko ciągnie lewe powietrze. Jest to polo z 98 roku z silnikiem 14 44 kW. Obawiam się czy to nie może być pęknięty kolektor z tworzywa sztucznego lub któryś z węży ma dziurę Dźwięk wg mnie słychać w okolicach filtra powietrza i przepustnicy ale nie potrafię sam

Ale zaczęło śmierdzieć dopiero po wymianie tak myślę czy to nie złącze elastyczne no i mam oberwaną jedna szpilkę która trzyma 1 część wydechu odchodzącą od silnika sa 3 ale trzyma się tylko na 2 wcześniej nie było tego czuć z tego miejsca. tak że myśle że to nie od tego sprawdzę jeszcze resztę tłumików.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Znikający olej

Witam. Mam taki dość niepokojący problem gdyż od ostatniej wymiany oleju zaczyna on systematycznie znikać. Wcześniej praktycznie nic nie brał dopiero teraz niewiem czemu. Tym razem wlałem 1040 Castrol Magnatec we wrześniu oczywiście max w lutym było już minimum i tak do teraz co jakiś czas musze dolewać. Silnik 999 z przbiegiem 185tyś. Prosiłbym o pomoc bo naprawde dziwna sprawa bo silniczek był zawsze szanowany. Jakieś sugestie co do przyczyny

Nie widać czy pod silnikiem kapie z czegoś Z tłumika nie leci lub na złączeniu tłumika środkowego z końcowym

VOLKSWAGEN POLO III 6N Fajujace obroty

Witam ma pytanie dzis rano kiedy odpalilem swoja polowczke obroty silnika spadły mi na 500 obs po szybkim przemysleniu sprawy wpadłem na pomysł ze mamm gdzies problem z lewym powietrzem wiec zaczołem szukac i okazło sie ze jak odpiołem zawor odpowietrzania baku to obroty sie unormowały czyli 850 obs tak jak zawsze czy mozna jezdzic bez tego zaworu czy grozi to czym powaznym

Już trzymamy . Jednak jeśli już chcesz coś odpinać - odepnij złącze elektryczne czyjnika temperatury cieczy chłodzącej i spróbuj pojeździć bez niego - prawdopodobnie także poprawi to sytuację . Opisany objaw powstały po rozruchu przy spadku temperatury zewnętrznej jest typowym objawem niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej . Odpięcie zaworu prawdopodobnie dało efekt

VOLKSWAGEN POLO III 6N Świece żarowe 19d AEF

Witam mam problem ze świecami żarowymi 2 razy w sezonie muszę wymieniać ostatnio założyłem BOSCH-e ale też padają co może być nie tak Przy odłączonym czujniku temperatury wyłączają się po ok. 3 minutach od rozruchu zimnego silnika. Jak tylko jedna grzeje to jakoś zapali ale miałem tak że wszystkie spaliły się i nie było siły żeby polo zapaliło jak tylko chwilę postało.

A powiedz mi w którym miejscu znajde ten komputer sterowania -- Pią Wrz 18 2009 224 pm -- Sprawdzone na włączonym czujniku też gezeje ok 3 min. po osiągnięciu temperatury powyżej 70 oC świece po przekręceniu zapłonu nie grzeją czyli tak jak ma być po rozłączeniu czujnika zapaleniu i złączeniu świece też odrazu przestają grzac są dobrze wkręcone to już 3 komplet się powoli pali teraz są BOSCH-e i lecą.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wolne obroty

Hej Osatnio się to pogoszyło...sprawdziłem że po wrzucieniu luzy przy powiedzmy prędkości 60km na godzinę obory są pomiędzy 1100 a 1200 gdy zaczynam hamować na luzie aż do zastrzymania się - oborty spadają do ok 900-950 jak już auto stoi... Co może być przyczyną i jak to doprowadzić do porządku

Szczelność dolotu sprawdzisz za pomocą dezodorantu na bazie alkoholu - odpal silnik i pryszcz na złączenia - jak zauważysz zmianę pracy silnika tzn. że masz nieszczelność. Szarpie Ci przy hamowaniu silnikiem

VOLKSWAGEN POLO III 6N na zimnym ciezko odpala

Witam mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z taka sytuacja jak moja czyli rano gdy chce odpalic auto odpala ale chodzi na bardzo niskich obrotach i po paru sekundach jest juz dobrze co to moze byc Moje auto to polo 14 z 99 roku benzyna bez instalacji gazowej Dzieki za odpowiedzi

Klasyczny objaw uszkodzenia czujnika temperatury cieczy chlodzącej Silnik całkowicie zimny ciężko zapala pracuje nierówno ma tendencję do gaśnięcia czasem zapala wyłącznie z wcićsnietym pedałem gazu lekkie nagrzanie silnika czyni cuda przy spadku temperatury objawy się nasilają. Zdiagnozowanie odłącz złącze elektryczne czujnika i spróbuj uruchomić silnik. Jeśli zmiana będzie

VOLKSWAGEN ZŁĄCZE wewnątrz MK3

Witam i pozdrawiam Jążdżę swoim golfikiem już prawie rok i nadal nie mam możliwości dowiedzieć się do czego służy i jak toto obsłużyć - złącze wewnątrz auta obok popiołki i zapalniczki takie małe prostokątne pod przesuwaną pokrywką. Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź. LASOT

sa dwa rodzaje - do połowy 93 dwa małe - obd1 potem jedno szerokie - obd2.

VOLKSWAGEN elektryka 2E w mk1

Witam przymierzam się do zakupu rozbitej ibizy z silnikiem 2e. I teraz pytanie czy łatwiej będzię mi wrzucić do Golfa skrzynkę od 2e i po kolei lutować kable od wszystkiego czy może zmontować jakoś instalacje w starej skrzynce. Co będzie bardziej rozsądne żeby się nie zrobiła mi w jedynce zbyt duża elektrownia. Może ktoś posiada jakieś doświadczenie schematy. Będę bardzo wdzięczny. Dodam że w Mk1 mam starą wersje bezpieczników.

Opis styków 25-stykowego złącza urządzenia sterującego DIGI I 1 Zasilanie rozruchu z wyłącznika zapłonu 2 Sygnał sondy lambda 3 Sterowanie pompą paliwa (załącza masę przekaźnika pompy) 4 Stukowy pin1 5 CO-pot pin1 6 Masa (switche CO-pot pin3 Hall pin1 temperatura chłodziwa) 7 Stukowy pin23 8 Hall pin3 (Vcc) 9 COpot pin2 10 Temperatura chłodziwa 11 Switch biegu jałowego 12 Wtryskiwacze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zmiana przełącznika lusterek elektrycznych

Mam takie pytanko czy ktoś próbował może zmienić sterowanie szybami z takiego httpmoto.allegro.plitem497495783...passat_b5.html na takie httpmoto.allegro.plitem495687815...erek_nowy.html Wiem że wtyczki są inne więc wymagałoby to drobnych przeróbek no i podgrzewanie lusterek by nie działało z joysticka bo przy tym starym uruchamia się je razem z ogrzewaniem tylnej szyby. Robił ktoś

Vivi Bez rzeźby się nie obejdzie przełącznik z regulatorem od modelu 3B posiada 4 aktywnepiny natomiast od 3BG 6 aktywnych pinów. Model 3B (złącze 8 pinowe) ------------- E48 (przełącznik wyboru LR) -złącze T8e4 ( 05mm2 niebzielony) złącze T29a22 w J386 (sterownik w drzwiach kierowcy). E43 (regulator położenia luster) -złącze T8e6 ( 05mm2 niebbiały) złącze T29a3 w J386. -złącze

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi