części samochodowe nanodatex

volkswagen polo zawory

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo zawory

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo zawory

VOLKSWAGEN POLO III 6N Samoregulujące zawory

Witam mam pytanie czy ktoś wie czy volkswagen polo III 6N 14 (1996r) Kat ma samoregulujące zawory ponieważ sam już nie wiem czy ma czy nie ma. A pilnie potrzebuje odpowiedzi na to pytanie.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] 1.4 16V AFH Słaba kompresjanieszczelne zaworynie pali

Cześć Opisze swoje przygody z polo Po złożeniu do kupy auta(wymiana uszczelki pod głowicą i rozrządu głowica planowana) odpaliło ale bardzo grały zawory chodziło do momentu jak wyjechałem z garażu. Depnąłem w pedał przyspieszenia i przy schodzeniu z obrotów ze 100KM zostało nagle z 40KM Autko jechało jakby chciało a nie mogło. Po dojeździe do miejsca naprawy czyli mojego garażu.

Zobacz Zawory do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N VW POLO 1.0 benz. 1996r zawory chodza jak diesel

VW polo 1.0 benz. 1996r zawory chodza jak w diesel tylko ze o wiele głośniej nie było tak wczesniej po prostu podczas jazdy nagle zaczeły chałasowac co to dokładnie jest i co moze byc tego przyczyna

może być ze olej jest juz przepracowany mogły też już sie wyrobic popychache hydrauliczne najlepiej by było pomierzyć ciśnienie oleju

stawiam na hydrauliczne popychacze szklanki

nawet jedna sztuka robi dużo hałasu

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Zawory klekoczą.

Witam wszystkich ponownie na nowym forum polo 6N2 16V 2000 rok silnik AHW. Przebieg 97 tyś. Olej wymieniony w sierpniu 2008r MOBIL1 5W50. Od pewnego czasu przy rozgrzanym silniku klekoczą zawory albo zawór nie wiem w każdym razie słyszę klekot. Gdy silnik jest na wyższych obrotach klekotu nie słychać ale np. gdy jadę na drugim biegu poniżej 2 tyś. obrotów słychać klekot. To samo na wyższych

poloXEL tak jak koledzy mówili wymień olej koniecznie na olej o większej gęstości. Ten sam problem był w polo mojego znajomego z pracy po wymianie jak ręką odjął. Zadam Ci głupie pytanie a sprawdzałeś może poziom oleju Pytam się bo jak sprowadzałem Astrę z Niemiec to nie sprawdziłem tego a z racji tego iż radia to ja nie lubię cicho słuchać to dopiero jak wyłączyłem radio usłyszałem jak zawory klepią Pozdrawiam

Olej wymieniłem wczoraj na Mobil1 5W50 bo już wcześniej taki uciułałem. Następna wymiana to pewnie znowu będzie Mobil1 5W50 bo jeszcze mi zostało 25 litra a zupy z tego nie ugotuję Muszę jeszcze pojeździć ale po wczorajszej jeździe tak jakby ucichło i silnik nie klekocze a tak jak poprzednio mruczy ale... Właśnie ale... Zacząłem się zastanawiać od kiedy zaczęły klekotać zawory

zawory dalej klekoczą ale po wymianie oleju tak jakby trochę mniej. Następna wymiana oleju już chyba będzie na 10W-40 bo 5W-50 chyba jest za dobry do tego silnika

Witam ponownie. Żeby nie zakładać nowego tematu pozwolę sobie odświeżyć stary bo to napiszę jest kontynuacją tematu więc. W miesiącu sierpniu zmieniłem olej z tak reklamowanego Mobil1 5W50 na Castrol Magnatec 10W-40 i to był strzał w dziesiątkę. Przejechałem już na Castrolu 3500 kilometrów i nic nie klekocze. Także jeśli komuś klekoczą zawory to polecam przejście z 5W na 10W Pozdrawiam

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Klekoczace zawory....

Od ok 2 tygodni jestem posiadaczem polówki jest to moja druga polówka.I nie ukrywam że jestem dość mocno zaskoczony ale niestety negatywnie.... od ok tygodnia klekoczą zawory i niestety już straciłem siły co zrobić. Została wymieniona uszczelka pod kolektorem wydechowym.Auto jeździ na midlandzie 10w40 i nie dość że go papusia jak dziecko to zmiana z 5w40 nic nie dała.Dziś odebrałem

najpierw kolego powiedz jaki masz silnik bo model Polówki nie za wiele mówi...co do klekoczących zaworów w benzyniakach głównie 1.4 MPI to jest obowiązkowa przypadłość i wielu już próbowało coś na to zaradzić niestety z mizernym skutkiem proponuje najpierw poczytać co nieco forum na ten temat

Jetem posiadaczem polówki z jednym z najbardziej klekoczących silników 1.4 AUD silnik jest zalany shell 10w40 i klekocze tylko na zimnym silniku (momentami klekot słychać w samochodzie jak się przysłuchać) jak się rozgrzeje to dość cicho chodzi aż momentami mnie zaskakuje. Toto ma racje temat wałkowany parę razy na forum.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] trudny do zlokalizowania wyciek oleju i głośne zawory

Witam Polówka odpaliła i odpala ładnie i tak kapie olej i to mocno można powiedzieć że leci ciurkiem tak jakbyznad pompy wspomagania a dokładnie tak jakby spod tej łapy do której przykręca się alternator. Odpalam auto i tak kapie raz na 3 sekundy. nie ruszałem filtra oleju ma ktoś jakieś pomysły dodatkowo strasznie klepią zawory jak zimny i po rozgrzaniu. przed demontażem głowicy było cicho.

Witam mam podobny problem co kolega zauważyłem wyciek z tyłu znad pompy wspomagania i kapie olej z silnika tylko bez kanału nie mogę się dopatrzeć skąd to kapie. Zdjąłem obudowę paska rozrządu i tam jest sucho. Z góry też nie widać wycieku. Macie jakiś pomysł skąd to może kapać

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szklanki zawory polo 6n 95r

od pewnego czasu słychac ze któryś z zaworów zaczął grac i teraz pytanie czy moge tak jeździć nie jest to głośne tak lekko stuka mechanik mi powiedział ze vw polo tak ma i ze to taka przypadłość i ze nic sie nie dzieje mozna tak jeżdzic narazie i pytanie do was czy napewno moge jezdzic dalej i nic nie uszkodze nie chce sobie kosztów narobic. Drugi mechanik polecil mi zmiane oleju wiec

jeśli nie chcesz wymieniać szklanek możesz też zastosować taki preparat do wyciszania popychaczy daj Boże jak pomoże nie wiem nie testowałem ale LM to naprawdę uznana firma przez profesjonalistów i nie produkuje badziewia.... Wg. producenta Możesz spróbować i sprawdzić przy okazji czy to działa podzielić się z nami opinią link do sklepu httpwww.liquimoly-sklep.plproduct-p ... 0-3L-.html

dziekuje Ci kolego za odpowiedż nie wiedziałem ze cos takiego istnieje ale.... jednej opinii nie moge zaufać zreszta opini nie wyprubowanej ale poszukałem w googlach cos na temat tego środka i cytuje 1. nie uzywajcie takiego szmelcu Pomaga na jakis czas ale zastanowcie sie jak to dziala i co robi z silnikiem Mialem kiedys zalane takie badziewie w golfie 3 - dzialalo - po wymianie oleju przestalo

Jeśli chcesz mieć ciszę to jedyną metoda jest wymiana szklanek. To jest tak samo jak w maluchu zawory klepały to trzeba było je ustawić innej rady nie było. Idąc dalej nie właściwy luz zaworowy to nie właściwy czas otwarcia co nam może ograniczać moc czy elastyczność silnika.

w moim polo variant po odpaleniu silnika jest wszystko OK jak się nagrzeje ok. 70-80st zaczyna się cykanie klekotanie i już to nie ustaje rozmawiałem z jednym mechanikiem i mówi że jest to kołyszący się tłok inny mówi że są to szklanki a tak naprawdę nie wiadomo co to jest

VOLKSWAGEN POLO III 6N Stukające zawory Polo 1.4 AEX 98r. na zimnym silniku

Witam wymieniłem silnik w swoim polo ( jak w temacie). Po zamontowaniu silnika nalaniu świeżego oleju Lotos 10W (półsyntetyk) po odpaleniu cykało niemiłośiernie czekałem ok. 10 - 15 min. aż auto się zagrzało włączył się wentylator w końcu przestało cykać i ucichło. Jak się poczeka ok. 1 godzinę od odpalenia to po ponownym odpaleniu znów cyka na zimnym ok. 2 min. potem ucicha.

Hmm jeżeli Ci to ustaje po rozgrzaniu silnika to ja bym się tym nie martwił. U mnie cykają cały czas i przymierzam się do zmiany oleju na gęstszy. Zobaczymy jak będzie wtedy.

Jeśli chodzi o czujnik ciśnienia może być odpięty i tak się nie pali dopóki nie przegazuję go powyżej 2000obr. wtedy bez podpiętego czujnika zapala kontrolka i słychać sygnał pikanie jeśli jest podpięty to jest w porządku. Więc jeśli przy podłączonym czujniku nie zapala się kontrolka to chyba ciśnienie musi być właściwe. Czy może mieć z tym związek to że nie wymieniłem

Hmm z tego co ja słyszałem to wiele osób ma podobne objawy i jeżdżą z tym dość długo. Może to być typowa bolączka silników VW bo nietylko w 14 ale i 10 potrafią cykać. A jaki masz olej Ja mam półsyntetyka Castrola 10W40 i zamierzam zalać jakiegoś 15W40 i zobaczę co będzie się działo.

Filtr oleju wymieniłem ze starego silnika bez zmian. U mnie właśnie 10W został zalany. Może faktycznie powinien być minerał obiło mi się o uszy że olej mineralny jest lepszy od syntetyków z powodu zawartości siarki i smoły (lepsze właściwości smarujące) wbrew powszechnej opinii oczywiście lepsze dla silnika nie koniecznie dla ekologii syntetyki dobre jedynie do nowych silników dopóki

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Zaworypopychacze klepią

Problem pojawił się jak zajechałem nad morze ok 700km. Na miejscu auto stało 2 dni po czym miałem jechać i po odpaleniu pojawił się stukot zaworów - przynajmniej mi się tak wydaję. Od tamten pory autko jak postoi nawet godzinę czy więcej to po odpaleniu jest stukot. Nie jest on przeraźliwie głośny ale charakterystyczny. Dźwięk ten ustaje po przejechaniu ok 1km Silnik to 1.4 8v AEX

Mozesz wymienic szklanki. Koszt jednej to ok 28 pln. Ale ja bym dalej jezdzil. Umnie szklanki jak kupilem polo byly tragiczne. Wymienilem i poprawilo sie ale to nie zmienia faktu ze dalej klepia juz sie przyzwyczailem. Klepia tylko na zimnym.

Olej wymienia sie raz do roku lub stosowny przebieg jaki producent nakazuje- zalezy czy system zwykly czy long life. Klepac to popychacze nawet i maja prze te pierwsze sekundy pracy po dlugim postoju. Niedobrze by było jakby nie klepaly bo to oznacza ze trzymaja olej lub sa zatartezasyfione. Klepać takze nie moga przez iles tam minut czy chocby po zgaszeniu auta i odczekaniu 2-3 minut. Popychac moze

Olej wymienia sie raz do roku lub stosowny przebieg jaki producent nakazuje- zalezy czy system zwykly czy long life. Klepac to popychacze nawet i maja prze te pierwsze sekundy pracy po dlugim postoju. Niedobrze by było jakby nie klepaly bo to oznacza ze trzymaja olej lub sa zatartezasyfione. Klepać takze nie moga przez iles tam minut czy chocby po zgaszeniu auta i odczekaniu 2-3 minut. Popychac moze

Na warsztacie wszyscy mówią hydrosztosy choć bywa też że popychacze fachowo powinno się mówić hydrauliczne kompensatory luzu. Z drugiej strony nazwa z członem hydro sugeruje ze będzie coś związanego z wodą. Jeśli klepią zawory to zapewne będzie na którymś wyczuwalny luz jak np. śrubokrętem będziemy wduszali. Popychacz ma stać nieruchomo.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Jak wyregulować zawory w silniku

Witam moje pytanie to jak wyregulować zawory Nie słychac ich aż tak bardzo ale jednak słychać wcześniej silnik chodził ciszej Silnik to 1.4 DOHC 16V

jak zawory klepią to należy hydropopychacze uszczelnić koszt kilkaset zł

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi