części samochodowe nanodatex

volkswagen polo zawory

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo zawory

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo zawory

VOLKSWAGEN POLO III 6N Samoregulujące zawory

_________________volkswagen polo III 6N 1.4 Benz. 60kM

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukające zawory Polo 1.4 AEX 98r. na zimnym silniku

Witam wymieniłem silnik w polo ( jak w temacie). Po zamontowaniu silnika nalaniu świeżego oleju Lotos 10W (półsyntetyk) po odpaleniu cykało niemiłośiernie czekałem ok. 10 - 15 min. aż auto się zagrzało włączył się wentylator w końcu przestało cykać i ucichło. Jak się poczeka ok. 1 godzinę od odpalenia to po ponownym odpaleniu znów cyka na zimnym ok. 2 min. (więc dużo krócej)

a uszczelke pod kolektorem wydechowym masz dobrą nie przepuszcza

Brakuje jednej szpilki ukręciłem przy dokręcaniu. Ale sprawdzałem i nie czuć żeby gdzieś przepuszczało raczej jest szczelnie ponieważ posmarowałem dodatkowo pastą wysokotemperaturową taką na kolektory tłumiki. Poważnie nieszczelny kolektor wydechowy może dawać takie objawy Po 15 minuty od odpalenia wszystko ucicha i jest dobrze gdyby był nieszczelny kolektor to chyba odgłos cykania szklanek byłby cały czas nawet po rozgrzaniu.

Zobacz Zawory do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] 1.4 16V AFH Słaba kompresjanieszczelne zaworynie pali

CześćOpisze swoje przygody z polo Po złożeniu do kupy auta(wymiana uszczelki pod głowicą i rozrządu głowica planowana) odpaliło ale bardzo grały zawory chodziło do momentu jak wyjechałem z garażu.Depnąłem w pedał przyspieszenia i przy schodzeniu z obrotów ze 100KM zostało nagle z 40KMAutko jechało jakby chciało a nie mogło.Po dojeździe do miejsca naprawy czyli mojego garażu.Diagnoza

VOLKSWAGEN POLO III 6N VW POLO 1.0 benz. 1996r zawory chodza jak diesel

VW polo 1.0 benz. 1996r zawory chodza jak w diesel tylko ze o wiele głośniej nie było tak wczesniej po prostu podczas jazdy nagle zaczeły chałasowac co to dokładnie jest i co moze byc tego przyczyna

VOLKSWAGEN Polo 1.2 6v olej na tłoku - proszę o pomysły

Witam serdecznie wszystkich.Wprawdzie pacjentem jest VW polo 2003r silnik 1.2 6v przebieg 70 tyś. jednak postanowiłem napisać właśnie na tym forum ze względu na fachową wiedzę użytkowników.Dzisiaj po odpaleniu silnika rozległy się kłęby dymu białego i silnym zapachu silnik pracował równo jednak dymu było coraz więcej. Zgasiłem silnik sprawdziłem poziom olej (ok) poziom płynu chłodniczego

A moze to nie olej tylko płyn chłodnicy.Naprawiałem taki silnik bo zawory sie wypaliły wydechowe.Naprawa głowicy 3 zawory nowe planowanie i co tam trzeba.Nowe uszczelki Sruby głowicy nowy łańcuszek rozrząduolej filtry.Wszystko markowe zamienniki. Nie pamietam dokładnie ale około 1000-1200 zyla z naprawą.

VOLKSWAGEN POLO IV 9N Polo 03 bierze olej

Witam wszystkich jestem nowy na forum i nie wiem czy w dobry dziął trafiłem zamieszczając ten temat. Do rzeczy chodzi konkret o VW polo ojca dokładnie 1.4 14V 75KM z 2003 roczku samochód po ostatniej wymianie oleju zaczął nagle "brać olej" jak wściekły nadmienię że wcześniejszy olej był 5W 40 Castrol pełen syntetyk. Obecnie jest zalany podobno takim samym (tak twierdził gość

Witam mam taki sam problem natomiast z autem marki Vw polo 1.2 55 km 3 zaworowy rok produkcji 2002 mam go od nowosci. Auto jest do dupy przy 140 tys km planowalem glowice i zawory wymienialem bo na jednym z nich nie bylo cisnienia koszt naparawy troche mnie wyniosl i w tym samym czasie zaczla brac olej okolo 1 litr na 1000 km. Wiec myslalem ze planowanie glowicy zalatwi sprawe. PO czym silnik skrecony

_________________polo żony viewtopic.phpf56&t492

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Na ciepłym...obroty szarpie

_________________Aktualne 6N viewtopic.phpf77&t48715Byłe 6N httpvwpolo-klub.plforumviewtopic.phpf77&t44670Byłe 6N httpvwpolo-klub.plforumviewtopic.phpf77&t37356Byłe 6N httpwww.vwpolo-klub.plforumviewtop ... 29&t20274

muszę przyłączyć się do tematu. Mam w swoim polo silnik 1.6 AEE. Miesiąc temu robiłem kompletny remont silnika (pierścienie popychacze zawory uszczelniacze ...). Przez 1 tyś. km go docierałem - max 2200 tyś. obrotów i na benzynie. Wszystko było ok. Po docieraniu zacząłem jeździć na gazie i tu pojawił się spadek mocy (sekwencja) więc pojechałem do gazownika na regulację powiedział

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] trudny do zlokalizowania wyciek oleju i głośne zawory

WitamPolówka odpaliła i odpala ładnie i takkapie olej i to mocno można powiedzieć że leci ciurkiem tak jakbyznad pompy wspomagania a dokładnie tak jakby spod tej łapy do której przykręca się alternator.Odpalam auto i tak kapie raz na 3 sekundy.nie ruszałem filtra oleju ma ktoś jakieś pomysłydodatkowo strasznie klepią zawory jak zimny i po rozgrzaniu. przed demontażem głowicy było cicho.

ja lalem kiedys castrol 10w40olej do bani zawory graly jak w polonezie znajomy do hondy go zalal i to samoobecnie w dwoch polo mam zalany agip 5w50gosciu zalecil zmiane na syntetyk i nienarzekam niebierze nic i ni cnie stuka

Tak czytam wasze wypowiedzi i musze powiedziec ze sam tez nie wiem na jaki teraz wymienic olej mam zalany lotosem ale nie ja to zrobiłem zawory troche klekocza na nim ktos pisze ze castrol jest do bani inni pisza ze lotos moze zaryzykuje na mobilu zobacze i dam znac jak chodzi silnik na tym

VOLKSWAGEN POLO III 6N zamulone polo nierównomierne obryty gaśniecie silnika

Witam wszystkich fanów vw polo.....mam problem ze swoim autkiem i mam nadzieje ze mi pomożecie.2 tyg temu zainwestowałem kupę kasy na instalacje gazową 4 generacji tj. sekwencja z wielopunktowym wtryskiem... Od pierwszych km auto nie chodzi tak jak wcześniej na benzynie. Podczas jazdy silnik gaśnie( z reguły na niskim biegu albo przy redukcji). Na początku szarpało nim tylko jak ściągałem

mam firmę MIMAR LPG system elementy wyposażenia instalacji to rożnie alaska esgi bokmech...właśnie testuje samochód...przez pierwsze 2 dni chodził bez zarzutów...dzisiaj jakby zapomniał wcześniejszych ustawień. Jeździ lepiej niż wcześniej ale zauważyłem ze zawory przy silniku klekoczą ( tzn. słychać je jakby stukały). Zauważyłem ze przy zapalonym radiu jak odpalam polo

VOLKSWAGEN POLO V VW POLO 14 16 V Problem

witam koledzy mam taki problem z moja polowka. Zaczeło się od tego ze wyskoczyły mi kontrolki Check i przy temperaturze ok 80 stopni zapala sie Epc. po podpieciu do kompa wyskoczył mi błąd P0106 i P0172. Wymienilem czujnik G71 skasowalem bledy i przez pare kilometrow bylo ok dopoki mocniej nie przychamowalem z predkosci 150 i znowu wyskoczyl mi Check. Po ponownym podpieciu do kompa procz poprzednich

a możesz dać kod tego swojego silnikaP0172 16556 Rząd cylindrów 1 system pomiaru paliwa mieszanka za bogata sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa sprawdzić zawory wtryskowe sprawdzić sondę lambda i układ regulacji lambda przed katalizatorem sprawdzić zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika z węglem aktywnym

_________________moje polo

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 1.9 D AEF jak jest ciepły pali odrazu jak zimny w ogóle

_________________Góral jest jak halnyhardyuparty a zarazem dobrego serca

jest kilka opcji-świece mają to do siebie padnie jedna to ciężko pali mogą być nowe -powietrze w układzie zasilania paliwem -padnięte koncówki wtrysków-zwieszające się zawory-padnięte szklanki-brak dostatecznej kompresji itdznajdziesz mnóstwo podobnych tematów na forum dodam ze dizel ciepły tych problemów nie czuje i będzie klekał aż sie zatrze lub coś się wnim urwieco do ładowania

teraz jest konkret powietrze wpaliwie przytkany cmok w zbiorniku filtr paliwa tak samo jakieś zanieczyszczenia wzbiorniku np parafina wodanieszczelny układ paliwa -trudno znaleść poniewaz nie musi być wyciekunie trzymie elektrozawór na pompie paliwa po dłuższym postoju paliwo wraca do zbiornika lub zawur zwrotny na powrociejeśli chodzi o odpowietrzenie to AEF zrobi to sam jeżeli wfiltrze

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 6n 1.9D

Witam od kupienia polo mam problem wymieniłem świece żarowe a mam takie oto problemy Prosze o pomoc1 Jak sie go odpali rano to chodzi głóśno i czasem zimny gaśnie jak jest ciepły to trzyna obroty równo2 Trzęsie budą na wolnych obrotach (przy jeździe nie trzęsie)3 cięzko zapala z rana kopci i gaśnie zimny (ciepły chodzi idealnie)Proszę o pomoc pozdrawiam.

opcja szukaj kolego napewno pomoże.pytanie 1 może stary olejszklankizawory . 2 pytanie poduszka od skrzyni od dołu do wymiany(jest na forum jak sprawdzić ja) 3pytanie sprawdz świece każdą po koleji(moze szlak trafił albo przekaźnik) (sprawdz czy grzeja wogóle). i wtryski pózniej aku i rozrusznik

VOLKSWAGEN Odbite zawory wydechowe na tłokach (wszystkie 4)

Co mogło być przyczyną rozrząd w porządku (1.6 Turbo Dizel ) .

A w jakim stanie są panewki Ja miałem w polonezie tak wywalone że tłok uderzał o głowice. Może być rozrząd albo głowica zabardzo splanowana. Jest już zaniska i zawór ma kolizje o tłok.

VOLKSWAGEN Stukające zawory

Tak mam hydraulicznąale to by tam olej nie dochodził to ciśnienie by pokazywało słabe.Tak myślę.

w moim MK2 pomogło dolanie oleju (około 200ml). Na bagnecie było poniżej połowy (pomiędzy min-max) a po dolewce jest prawie MAX. No i teraz regulatory klekoczą tylko jakieś 20 sek. i uciszają się

voodoo napisał(a)w moim MK2 pomogło dolanie oleju (około 200ml). Na bagnecie było poniżej połowy (pomiędzy min-max) a po dolewce jest prawie MAX. No i teraz regulatory klekoczą tylko jakieś 20 sek. i uciszają się

VOLKSWAGEN grające zawory

Witam Mam taki mały problem z dziadkiem czyli z mk1 poskładaliśmy silnik i działał bez przerwy przez jakieś 2 lata ale niestety zrobił się wżer w głowicy i wywalało płyn.Rozbiórka góry silnika planowanie nowe uszczelki poskładane wszystko na igłę ustawiony rozrząd i tu pojawia się problem na wolnych chodzi ale po dodaniu gazu zaczynają grac zawory .próba przestawienia pompy nic

Wtedy by nie odpalił. A jak reaguje na kiwanie pompą Żadnej reakcji Normalnie to jak się ruszy pompę 2mm od normalnego położenia to powinien być problem z odpaleniem. Pytam bo to mi pasuje pod zbyt wczesny wtrysk paliwa a konkretnie to podejżewam zbyt wysokie ciśnienie wewnętrzne w pompie i śrubkę od powrotu. W niej jest taki filierek i podejrzewam że mógł się przytkać.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Uszczeniacze czy uszczelka pod głowica

Dzis zmieniłem uszczelke miski olejowej bo zostawiałem pewłno plam ale okazało sie ze nie leciało z miski tylko z pod swiecy pierwszego cylindra(była słabo dokręcona) problem w tym ze w cylindrze nie powinno byc oleju. I tu pytanie czy olej przechodzi przez gumki zaworów czy przez uszczelke głowicy do cylindra powiem tez ze nie widac wycieków z samej głowicy. Jesli chodzi o zawory to lubią

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Potrzebne info o silniku AER

witam potrzebuje informacji na temat tego silnika miedzy innymi czy sam adaptuje się po czyszczeniu przepustnicy czy zawory są samoregulujące itp. ponieważ nigdzie nie mogę się dowiedzieć na ten temat

zawory samoregulująceadaptacja vag ale są triki na różne sposoby ale najleprzy vag poczytaj nic nie pisze na temat silników tylko samochodów httpwww.vag-com.pladaptacja-przepustnicy.htm

generalnie przepustnica powinna sama sie zaadoptowac po ok 20 km jezeli tak sie niestanie to niestety adaptacja vagiem czy zawory są samoregulujące

VOLKSWAGEN potrzebuje objasnienie do k-jetronicu

httpwww.auto-solve.commech_inj.htm ( niestety po angielsku) httpstud.wsi.edu.plsihernapmenu411.html ( polski) cos jeszcze bede mial na temat tego wtrysku jak mi sie uda to podam wieczorem [ Dodano Pią Sie 12 2005 1122 pm ] OPIS DZIAŁANIA Układ Bosch K-Jetronic jest mechanicznym układem wtrysku benzyny który nie wymaga napędu przez silnik w którym go zastosowano. Pompa rolkowo-komorowa o napędzie

VOLKSWAGEN PASSAT [ABC]Diagnostyka 1.8 20V TURBO AEB APU AWT AWM 1.8T - krok po kroku [GUIDE] v.0.3

Wstęp Na przestrzeni ostatnich lat na forum pojawiło się mnóstwo cennych informacji związanych z diagnozowaniem silników 1.8T. Niestety wiele z nich powtarza się ze względu na brak systemu należytego katalogowania wiedzy. Ten wpis ma na celu usystematyzować informacje zgromadzone na forum oraz - w miarę możliwości - poprzeć prezentowane tutaj sposoby diagnostyki przykładami z konkretnych

VOLKSWAGEN [mk 3]GTI po wymianie uszczelki pod głowicą nie chce zapalić

Witam Wymieniłem dziś uszczelkę pod głowicą. Myślę że to nie jest trudne więc nie odstawiałem auta do mechanika głowicę oddałem do planowania gdzie wymienili mi uszczelniacze zaworów przeszlifowali sawory i różne takie w każdym razie jak odebrałem głowicę była jak nowa. Zamontowałem wszystko na miejsce. Pasek rozrządu... zaznaczyłem sobie na kole wałka rozrządu i na pasku

zakladam ze wszystko podlaczyles i ze ustawiles wszystko na znaki prawidlowo wiec - cos mi sie wydaje ze przy zakladaniu glowicy mialej otwarte zawory wydechowe a tloki w gorze i jak dokreciles to pogioles zawory bo czy w momecie zakladania glowicy i jej dokrecania tloki ustawiles w srodkowym polozeniu wszystkie wtedy sa na jednej glebokosci w innym przypadku mozna niefatem trafic otwartymi zaworami

VOLKSWAGEN [MK3] Czy to zawory

Witam Od jakiegos czasu moj golf zaczał wydawac dziwne stuki z silnika taki delikatny traktor dzwiek idzie tak jakby z pierwszego cylindra od strony paska rozrzadu co to moze byc Boje sie ze to wypalone gniazdo zaworow a wy co o tym myslicie

hejka.Możliwe też jest to że masz pękniety kolektor.U moich rodziców w polo jest identycznie tzn tak jak opisales.Jak zapalą zimnego to klekocze i nie sa to zawory na bank.Po paru minutach jak silnik nabierze troche temp. stukot ucicha. Moj znajomy tez mial to i tez w polówce dał kolektor do spawania i jak ręką odjął.NIe pisze jaki kolektor wylotowy czy dolotowy bo nie znam sie na tyle i nie chce wprowadzac w bład ale chodzi o ten z przodu silnika-przynajmniej w polo 1.3.pozdrawiam

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III nie zapala

WitamMam problem z Golfem III BonJovi 1996r benzyna 1.6.Początkowe objawy były takie że silnik przerywał przy przyśpieszaniu. Sporadycznie i na krótko. Aż w trakcie jazdy całkiem zgasł i nie chce już odpalić.Był u mechanika. Pompa paliwa podaje paliwo (była wymieniana miesiąc temu) iskra jest (dzisiaj wymieniłem cewkę zapłonową). Mechanik powiedział że nie idą sygnały na wtryskiwacze.

właśnie trochę posprawdzałem. iskra na świecy prawie biała (jasno niebieska) potem odkręciłem korek przy skrzyni biegów odnalazłem znacznik (ustawiłem pierwszy cylinder w górnym położeniu). sprawdziłem położenie palca rozdzielacza - chyba jest OK - rysa na obudowie znajduje się w połowie palca rozdzielacza.te piny ECU pomierzę oscyloskopem cyfrowym. zbiorę sygnały hall na wale

VOLKSWAGEN Luzy zaworowe AFT

Witam. Padla mi uszczelka pod glowica wszystko rozebrane wiec przy okazji chcialem sprawdzic luzy zaworowe. Posiada ktos dane do silnika 1.6 aft Mialem wszystko na laptopie a ten niestety padl Jak mierzycie luzy zaworowe bo w kazdej pozycji walka nie mozna nigdzie wcisnac najcienszego szczelinomierza Zawor jest zamkniety a szczelinomierz i tak nie wchodzi

Co z tymi szklankami odwróciłeś je do góry nogami po wymontowaniu pewnie się rozciągły trza było położyć do góry nogami na desce z kapką oleju wewnątrz. A teraz powinny się same skurczyć za parę godzin jak zostawisz pod naprężeniem sprężyn zmonotowaną głowicę. Z tym że nie odpalaj póki nie będziesz pewien że się zawory schowały bo może być bum.Inna mozliwość to tylko taka że za dużo zeszlifowałeś zawory i przylgnie ale to byłby jakiś dramat

VOLKSWAGEN RDPB i RF na gaźniku...

Witam Szukałem długo w okolicy silnika 1.8 GU ale nigdzie takowego nie było...znalazłem za to kilka innych silniczków takiach jak RDPB i PF zasilane digifantem czyli elektronicznym wtryskiem paliwa sterowanym przez komputer. Jak myslę powszechnie wiadomo że silniki zasilane wtryskami mają większe zawory ssące w stosunku do zasilanych gaźnikiem (40 mm vs 38mm - poza silnikiem GX gdzie zawory

VOLKSWAGEN Problem z odpaleniem silnika

Witam wszystkich)Mam problem z moim Golfem III 1.6LPG z 1993r przebieg23000 tyś. Silnik kręci ale nie odpala.Nie dawno wymieniłem świece i odpalał super.Golf na zimnym silniku ciężko pracował miał nie równe obroty(na benzynie)ale jak tylko zaraz po odpaleniu włączyłem gaz silnik chodził tak jak powinienna benzynie też mógł jeżdzić z tym że musiał silnik nabrać temp.2 tygodnie

Witam Odpaliłeś i przeskoczył na gaz.... Tak kolego odpaliłeś dałeś w "palnik" i przeskoczył. Ale bardzo prawdopodobne że przy okazji przeskoczył Ci pasek rozrządu. Teraz ze względu na brak zgrania faz rozrządu z położeniem tłoków kompresja idzie Ci w atmosferę przez zawory. Był tu przed chwilą temat wkręcania na obroty zimnych silników i jak widzę mamy oto ich wpływ.

VOLKSWAGEN pęknięty kolektor czy nieszczelne zawory

witam. Pytanie tak jak w temacie.... i do rzeczy jakiś czas po remoncie zauważyłem że golfik nie ma takiej mocy jak przed. gdy oglądałem kolektor wydechowy była tam mała kreseczka długości 2cm i lekko czarna ale nie pomyślałem że to może być pęknięcie druga sprawa zawory na jednym cylindrze nie były tak szczelne jak na pozostałych ale z braku pieniędzy nie ruszałem ich w ogóle.

VOLKSWAGEN Kolejnosc kabli zapołonowych

Mam z tym problem może ktoś podpowie jak to podłączyć bo nie ma żadnych cyferek ani nic na kopułce

Suw ssania - tłok (1) przechodzą w dół z górnej do dolnej krańcowej pozycji. Jednocześnie zawór ssany (2) jest otwarty dzięki czemu możliwe jest zassanie powietrza lub mieszaniny paliwo-powietrznej. Suw sprężania - tłok przechodzi w górę do górnej krańcowej pozycji. Powietrze lub mieszanina paliwo-powietrzna jest sprężana do potrzebnego ciśnienia. Obydwa zawory ssący (2) oraz

VOLKSWAGEN Leci dym z wlewu oleju w pokrywie.

Ostatnio zaczeły mi stukac zawory sprawdzam poziom oleju a tu bagnet suchy to dolałem 1 litra co mialem zapasowego i po wlaniu poziom teraz jest prawie na max a zawory ucichły. Olej wymieniałem 4000 km temu i był na połowie miedzy min i max zastanawiam sie czy spalil ten olej bo wyciekow nigdzie nie mam. Dodatkowo jak odkrecilem korek wlewu na cieplym silniku to wyleciał z niego jakis dym. Wydaje

VOLKSWAGEN Zawory

Prosze o podanie czy mozliwe jest bez istnienia jakiejś ukrytej wadyby spaleniu uległy zawory VW polo serwisowanym i mającym 4 lata po przebiegu 75 tys.km Bardzo proszę osobyznawców tematu o odpowiedź. Stefan

VOLKSWAGEN [mk2]siłownik 3-położeniowy

Witam Szukałem szukałem i nigdzie nie znalazłem tego tematu Mianowicie szukam jakiegoś opisu działania tego urządzenia no i jak prawidłowo to powinno pracować i regulacja tego Poz.Jacek

httpscirocco.hbd.plPierburg2e2.pdf u dołu masz rysunek z polskimi podpisami. Siłownik ma trzpień który wysuwa sie odpowiednio do potrzeb podnosząc przepustnicę i w ten sposób wpływając na obroty silnika. ma 3 położneia jak nazwa wskazuje (mogą być 4 przy klimie albo automacie) Z tyłu dochodzą do niego węzyki podciśnieniowe połączone z dwoma elektrozaworami oraz podciśnieniem w dolocie.

VOLKSWAGEN brak kompresji na jednym z garow pomocy

w moim mk2 jest maly klopot.mam za mala kompresje na 2 garze.chcem wymienic pierscienie ale nie chcem sciagac glowicy. moze ktos wie czy da sie wyciagnac tloki przez miske olejowa(dol silnika)

adam-gda masz racje ale chyba wiadomo ze nie rozbiera sie polowy silnika bez sprawdzenia wszystkiegozawsze to moga byc zawory nie pierscienie.a ja mu odpowiedzialem odnosnie wyciagania dolem(nie warto bo jak zawory to i tak glowica do rozkrecenia i cala praca wyciagania dolem na marnea czy dolem wolno czy nie to juz jak ...)

VOLKSWAGEN Roznica pomiedzy silnikami diesel i td golfpolo

WitamPostanowilem napisam w dziale technicznym bo moje pytanie jest dosc techniczne i dotyczy budowy silnikow.A chodzi mi o roznice pomiedzy silnikiem diesla i turbodiesla w golfie mk2... chodzi mi o tloki zawory korby - czym dokladnie roznia sie te silniki a co maja wspolnegoNie wie ktos przypadkiem czy cos wspolnego ma silnik 16 diesel od golfa i 14 diesel od poloGeneralnie chodzi mi o to ze chcialbym

VOLKSWAGEN [A6 19 TDI AFN] Silnik czasami gaśnie na wysokich obrotach

Witam. Mam taki problem że silnik w moim aucie czasami gaśnie gdy go podkręce np na 3cim biegu do 35 tys rpm i zechcę zmienić bieg lub wcisnę sprzęgło. Nie zawsze gaśnie a jak zgaśnie nie da się go odpalić bez dodania gazu w podłogę. Bez dodawania gazu rozrusznik kręci wałem tak jakby silnik nie dostawał paliwa a gdy dam gaz w podłogę zaczyna powoli łapać to na jednym później

[quote"antojuja" 1. w afn lubia sie podwieszac zawory i silnik wtedy nierowno pracuje u mnie w asv tez tak jest nie jestem pewien ale to moze byc przyczyna gasniecia bo mi kiedys 2 razy tez zgasl odpalilem go dopiero po kilku minutach jak cisnienie oleju zmalalo tu jeden z tematow o tym [quote] Co do podwieszania zaworów to raczej nie powinno w moim przypadku mieć takie zjawisko miejsca...

VOLKSWAGEN Stukot jakby popychacze sie tlukły lub zawory i bierze olej

Czytałem już troche jakie moga byc przyczyny tych stuków ale powiedzcie mi czy wymienic popychacze czy to jeszcze moze byc cos innego i jeszcze do tego bierze olej koło 1litr na 1000km z poczatku zapalania dymi na niebiesko czy trzeba bedzie wymieniac piersionki używam Lotos diesel mineralny samochodzik ma przejechane 220tys i jest to zwykly 1.9d z 1996

panowie moze ktos jeszcze pomoc mi znalesc jakis szczegolowy opis wymiany tych popychaczy i uszczelniaczy zaworow Witam-aby wymienic popychacze zdejmujesz pasek rozrządu koło zębate wałka rozrządupokrywę wałka sam wałek i wyjmujesz popychacze po wymianie składasz w kolejności odwrotnej i ustawiasz rozrząd.jak będziesz miał wyjęte popychacze to przy okazji możesz wymienic uszczelniacze

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Wszystko o TipTronic w B6

A więc TF-60SN Automatyczna skrzynia biegów kod 09G Zalety skrzyni wg. producenta mała masawiększa liczba przełożeńkompaktowe wymiaryszybka zmiana biegówwysoki poziom komfortuSzczegółowe dane Oznaczenie Producent TF-60SN Audi AQ250-6F Serwis 09G Typ Elektrohydrauliczna 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów. Torque w NM dochodzące do 300 NM ATF specyfikacja G 052 025 A2 Esso JWS

VOLKSWAGEN PASSAT [silnik] Pasek rozrządu ociera o obudowe

Witam Mam mały problem z paskiem rozrządu na wiosnę mechanik wymienił mi pasek i simeringi ponieważ pokazał się olej. Od tego czasu jest zrobione około 10 tys km sprawdzałem zaraz po wymianie wszystko było oki wiec jeździłem bez obaw kilka dni temu ściągam obudowę paska i aż sobie usiadłem wszystko w oleju ale co najgorsze pasek ocierał o obudowę i z szerokości 25 cm zostało 19

wrzucilem na luz na moment tutaj cisza... sporotem na bieg i znow terkotanie... minela krotka chwila.... wylaczylo sie zasilanie... zaczely spadac obroty... zjechalem na pobocze... krociotka proba odpalenia silnika... nic... ok. pomyslalem... juz wiem co to jest... podnioslem maske pasek pojechal tak po obudowie ze wyzlobil ksztalt ulozenia na wylot tak sie wpasowal ze potargalo go az do polowy..

VOLKSWAGEN PASSAT Rozrząd silnika vr6

Mam prożbę może ktoś wie jak zdjąc głowicę chodzi mi oznaki ustawienia rozrządu.

wiec takdzisiaj po ponownym zlozeniu i odpaleniu juz tak nie stukal dzisiaj chodzil w miare normalnie ale leciutko bylo slychac zawory tak jak w starym silniku przy duzym przebieguteraz juz niebylo tego łomotu jak traktor tylko lekkie klekotanie zaworowtamten lomot w czesci to pewnie wina hydrauliki odpowietrzenia i moze jakiegos syfu jak napisal monter i napewno wina sruby poniewaz znow dolalem do niej oleju...czyli srube mam do wymiany ale juz nawet przy odpowiednim napieciu lekko sie odzywaja te zawory tak jak pisze wyzejCzy to wlasnie moze byc wina tej zebatki dolnej o jeden zabek zle zalozonejBo jutro zabieram sie za sciaganie skrzyni i od nowa porobie zdjecia po sprawdzam wszystkie oznaczenia i porobie fotki.bo zaworow nic niebylo slychac przed ta moja wymiana rozrzadu.. natomiast dziwna rzecza jaka zobaczylem to ze jak mam wkrecone wszystkie swiecei krece walem w prawo to wiadomo raz jest ciezko raz lzej bo cisnienie ale w pewnym momencie czuje kilka mm luzu czyli ja kluczem przekrecam wal o jakies kilka mm a walki stoja w miejscu przez ten momentzagladalem w zebatke na pompie widac ze sie rusza ale lancuch walkow w tym momencie stoiniewiem czy to jest taki luz na zebatce tej malejbo jakby tak bylo to luz bylby ciagle a on jest tylko w danym jednym polozeniu na jeden obrot walu. troche nieumiejetnie przekazuje informacje ale moze ktos zrozumie

VOLKSWAGEN Pukanie w silniku

Witam wszystkich. Od razu zaznaczam że problem dotyczy Polówki nie Golfa ale silniki w końcu są te same. Jest to silnik na monowtrysku 13 benzyniak. polo jest z 1991 roku. Skrzynia 5-cio biegowa - była kiedyś zmieniana. Zaniepokoiły mnie wczoraj stuki w silniku może gdzieś pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów. Nie wiem. Nagrałem je na filmie i wrzuciłem tutajhttpwww.youtube.comwatchvWZkQYMv9C2UNa

VOLKSWAGEN Przeskoczył rozrzad

PanowieSilnik AGU 1.8turbo 150kmMam świeży rozrząd cały komplet firmy INA. Całość założona we wrześniu.Po zrobieniu rozrządu padł mi czujnik Halla montuje się go na wałku rozrządu pod pokrywa rozrządu oczywiście.Moduł halla sam wymieniałem na dwie śrubki przykręciłem kluczem oczywiście było to w połowie września.A teraz problemWczoraj jadąc przycisnąłem ostrzej i zakręciłem

Zadaj pytanie ekspertowi