części samochodowe nanodatex

volkswagen polo wtryski

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo wtryski

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo wtryski

VOLKSWAGEN Nieszczelny wtryskiwacz..

Zauważyłemże na połączeniu (w miejscu skecenia wtryskiwacza nie z głowicą tylko w połowie wtryskiwacza ) jest odrobinę ropy...można dokęcić samemu taki wtrysk czy trzeba lecieć do mechanika. jedynym niepokojącym objawem poza ropką to jest to ze zeby odpalic auto po np 24 h trzeba troche pokręcić- czyżbyzapowietrzenie przez ten wtrysk poza tym rakieta....

VOLKSWAGEN pompa wtryskiwacze o co chodzi

golf 1.3 89r. wtrysk problem polega na tym ze zalewało mi silnik. wyciągnąłem listwę z wtryskiwaczami i po przekręceniu kluczyka w pierwsze położenie wszystkie 4 sikają bez przerwy choć dawniej pompa dobiła i przestawała pracować teraz pracuje cały czas i nawet jak uruchomię rozrusznik i silnik się obraca to wtryski sikają bez przerwy. wydaje mi się ze podczas suwu wydechu nie powinny

Zobacz Pompy wtryskowe, wtryskiwacze, pompowtryskiwacze do VOLKSWAGEN POLO

AUDI A4 B5 Wtryski CR 143 KM i bagnet oleju

Witam Jako że przymierzam się do zakupu A4 B8 TDI CR mam trzy pytania odnośnie takiego właśnie auta z silnikiem o mocy 143 KM. Po pierwsze nurtuje mnie czy ten silnik ma wtryski elektromagnetyczne czy już piezo tak jak wersja 170 KM Jakiego producenta są to wtryski I trzecia sprawa przeglądając ogłoszenia zauważyłem że niektóre silniki 2.0 TDI CR mają wyraźnie widoczny pomarańczowy

no chyba nie tylko do golfow i passata httpswww.volkswagen-media-service...tlichkeit.html Zamieszczone przez Gebelsowska propaganda Am Standort Polkowice werden 4-Zylinder Dieselmotoren (Pumpe-Düse (im Auslauf) und Common-Rail) produziert. Im Jahr 2011 wurden insgesamt 687.640 Motoren gefertigt die unter anderem in den Konzernmodellen wie Audi koda und Seat am Standort Polkowice verbaut

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n1] Wtryski aef

Znajomy w garazu wyszperał 2 komplety nowych wtrysków ktore moge wyrwac za grosze jedne z passata b4 tdi chyba 1z a drugie z b5 110 konnego chyba. Są to calkowicie nowe wtryski moje w aefie są ok ale skoro mam mozliwosc miec nowe to na wiosne bym wymienił dla niektorych moze to głupie ale czy moge załozyc te wtryski nadadzą sie w ogole czy to calkiem inna bajka Jesli ma to jakies znaczenie

jedne i drugie sa od tdika. 1Z i AFN to tdi ale jedne ma 90 koni i brak zmiennje geo na turbinie a drugi 110 konny z turbina ze zmienna geo. Do AEF nie podejda bo aEF ma wtryski jednosprezynkowe na niskie cisnienie otwarcia a TDI to wtryski do silnikow z bezposrednim wtryskiem dwusprezynkowe czyli z dwufazowym wtryskiem.

wtryski nówki boscha chyba

VOLKSWAGEN POLO II 80 VW Polo II 90r 1.1 wtrysk po umyciu silnika nie odpala.

Witam auto jak w tytule. Zachciało mi się umyć silnik kilka razy już myłem silniki w starych autach zawsze wszystko oklejałem odłączałem aku następnie wszystko kompresorem wtyczki nie wtyczki. Potem silnik się rozgrzewał kilkanaście minut albo i więcej aby woda ewentualna wyparowała zewsząd. Tak też zrobiłem w tym przypadku. Już na początku był problem z odpaleniem. Odpalił i

coś kolego mało na wtrysku 5 V to coś nie tak na pewno dobrze to mierzyłeś wiedz o tym że wtryskiwacz dostaje napięcie z dosyć dużą częstotliwością i miernik może nie zdążyć pokazać Ci prawidłowego napięcia ale jeśli wtryskiwacz rozpyla to powinno być wszystko ok ja na Twoim miejscu bardziej uważnie sprawdził bym rozdzielacz zapłonu tam jak dostanie się woda to łatwo nie odparuje i daje takie objawy

Podmieniłem komputer. To nie to. Pokazywało na wejściu do wtryskiwacza ok. 5V w tipo robiłem to samo i tam niby powinno tak być. Tylko problem w tym że napięcie nie dochodzi do tego czarnego czegoś z prawej strony wtrysku(potencjometr przepustnicy). W kostce na przekręconym zapłonie nic nie ma. nawet nie wiem czy powinno być..Bezpieczniki ok są tylko pod ścianą grodziową tego starego typu Nie wiem co dalej.. Pomóżcie trzeba czymś jeździć

na wtrysku raczej na wtryskiwaczu powinno być coś około 12V nie wiem co mierzysz ale w kostce wtryskiwacza masz jeszcze dwa piny ale one są do czujnika temperatury zasysanego powietrza szkoda że nie masz fotki tego co mierzysz piszesz o kostce o jaką kostkę Ci chodzi a tak na marginesie to jaki tam masz układ wtryskowy to że jednopunkt to wiem ale jaki czy mono - motronic

VOLKSWAGEN POLO III 6N muli polo 1997 r 1.9d

WitamMam Kłopot mianowicie.Auto przyjechało na przeskoczonym pasku rozrządu wymieniłem pasek ustawiłem rozrząd sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i wszystko wskazywało na walnięta pompę bardzo ciężko odpalał i przed przeskokiem były takie objawy ze auto przyspieszało do jakiegoś momentu i muliło trzeba było zdjąć nogę z gazu i dodać by przyspieszył . Samochód bardzo mało

Od pewnego Amerykanina dowiedziałem sięże istnieje jeden silnik SDI lub TDI z którego głowica pasuje do DTD i można wykrzesać moc z wtryskiwaczami wtrysku bezpośredniego.Być może to jest właśnie ta głowica.Załóż wtryski od SDI i wszystko powinno wrócić do normy.Oczywiście kąt wtrysku do ustawienia...tylko na ileBiorąc pod uwagę powyższeto chyba tylko dobry słuch Cię ratuje

Z tego co wiem w silniku SDI nie ma pomp Lucasa(na linkę) w SDI są tylko pompy Vp37 Bosch sterowane elektronicznie (m.in. elektroniczny pedał gazu). Najlepiej podaj oznaczenie tego silnika. Bo silnik 1.9D ma pośredni wtrysk paliwa i pompa na linkę (Lucas) a 1.9SDI elektroniczną Bosch. Michał_1977 napisał(a)Od pewnego Amerykanina dowiedziałem się że istnieje jeden silnik SDI lub TDI z którego głowica pasuje do DTD i można wykrzesać moc z wtryskiwaczami wtrysku bezpośredniego.

VOLKSWAGEN PASSAT Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy

Firmy STP. No cóż mogę powiedzieć Nie wierzyłem że takie wynalazki cokolwiek dają ale... Do tej pory autko używałem codziennieraz na dwa dni. Po zapaleniu kopcił pięknie. Niestety tak się stało że teraz musiałem na tydzień odpuścić jazdy. Po tygodniu z duszą na ramieniu i ciężkim sercem (zakopcenie parkingu murowane) polazłem do autka. Ale... Przy tankowaniu do pełna zalałem

Wiem że to dość głupie pytanie ale czy mogę dolać pół butelki tego preparatu jeśli mam połowę zbiornika paliwa (idą święta i na paliwko brakło więcej kaski) Jeszcze jedno - trzeba dolać po zatankowani czy przed Dzięki

Chciałem zapytać czy po wlaniu tego preparatu STP muszę wyjeździć zbiornik do końca czy mogę zatankować np jak już będzie wskazówka na połowie Dzięki

No witam wszystkich.Właśnie ja też wlałem to STP na początku tygodnia i powiem co zauważyłem po 500 km bo tyle przejechałem od wlania sporo mniej spala ponieważ mam jeszcze ponad połowę paliwa w zbiorniku a zawsze po 500 km była mniej niż połowa ale zauważyłem też coś nietakiego mianowicie po uruchomieniu porannym wskakuje na obroty ok 1200 i obroty falują od 800 do 1200 a wcześniej

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N1] 1.0 Silnik jakby nie pracował na 1 tłok...

Witam na zacnym forum..Autem jeździ moja żona od prawie 2 lat i można by powiedzieć że przez ten okres sprawowało sie rewelacyjnie.Pewnego dnia wracając z pracy silnik zaczął telepać... więc na pierwszy ogień poszło sprawdzenie świec - które organoleptycznie były ok iskra na swiecy też była... kolejnym etapem było sprawdzenie wtryskiwaczy - no i okazało sie że po odpięciu wtyczki

jak idzie chmura to wtryski masz zasyfione.. zatankuj na bp jakis ultimate albo cos co czysci wtryski i wtedy zobacz

VOLKSWAGEN Czy wtryski od AAZ będą chodzic w JP

Jak w temacie. U mnie az na zewnatrz sie z jednego leje i klepie po prostu.Kolega ma na sprzedanie wtryski od AAZ (chodzily juz w silniku JR i bylo OK) - wtryski sa mierzone i sa w stanie idealnym.Czy to bedzie dzialalo w moim silniku Te wtryski sa na 150 barów a u mnie podobno oryginalnie jest 130. Moze mi ktos wyjasnic o co w tym chodziJezeli sie je zalozy i beda fajnie chodzic to nie przelozy sie to na wyzsze spalanie Silnik AAZ nie slynie z oszczednosci...

To nie maja byc wtryski od JP do AAZ tylko na odwrot.Nie chodzi mi o zwiekszenie mocy (mam to w nosie) tylko o to zeby mi nie klepalo i zeby silnik mial sile.No i pozostaje pobudka ekonomiczna jeszcze.Wymiana koncowek wtryskow kosztuje 300zl a wtryski polowe tej sumy. Te podkladki o ktorych mowiles Michal to da sie wyjac tak normalnie czy potrzeba do tego specjalnych przyrzadow

dominik7 napisał(a)To nie maja byc wtryski od JP do AAZ tylko na odwrot.Nie chodzi mi o zwiekszenie mocy (mam to w nosie) tylko o to zeby mi nie klepalo i zeby silnik mial sile.No i pozostaje pobudka ekonomiczna jeszcze.Wymiana koncowek wtryskow kosztuje 300zl a wtryski polowe tej sumy. Te podkladki o ktorych mowiles Michal to da sie wyjac tak normalnie czy potrzeba do tego specjalnych przyrzadow

VOLKSWAGEN PASSAT 1.8 20V ADR wtryski itp.

Witam kolegów na wstępie jeśli ktoś to opisywał t przepraszam nie wynalazłem na forum ... Byłem na kompie i okazało się ze mam błąd wszystkich wtrysków ( sporadyczny ) oraz błąd czujnika położenia wału teraz moje pytanko czy to jest jakoś powiązane czy fakt że mam dodatkowe odciecie zapłonu w postaci BSI ( raz mi dał ciała i po 30s zdechł mi silnik ) może być powodem że

VOLKSWAGEN POLO III 6N spadek mocy

witammam taki oto problem ze swoim polo 1.4podczas jazdy w miescie zatrzymalem sie na chwile poszedelem zalatwic swoje sprawy i po ponownym uruchomieniu silnika przy ruszaniu odczulem wyrazny spadek mocy i a cale auto zaczelo drzec drzenie nasila sie przy przyspieszaniu na kazdym biegu niezaleznie czy to na gazie czy na benzynie. zeby efektywnie ruszyc musze przylozyc do 3-4 tys obrotow a to i tak

WitamMam podobny problem jednak spadek mocy mam tylko na benzynie na gazie jest wszystko OK. Na benzynie powyżej 2-25k obrotów sytuacja mniej więcej się normuje ale nie jest to do końca to co było niedawno i co jest na gazie. Co to może być pompa paliwa A jeśli tak to wiecie może jaka do mojego polo będzie pasowałapolo 1997 1.4 16V 100KM z nowymi zegaramiDowiedziałem się dzisiaj że problemem

Mój problem został już zdiagnozowany przez mechanika i prawie rozwiązany.Okazało się że to dosyć droga zabawa ale po kolei1. Spadek mocy wziął się przede wszystkim z tego że skur na stacji paliw rozrobili paliwo poprzez dolanie jakiegoś rozpuszczalnika. Ten rozprawił się z uszczelką w baku praktycznie zrobił z niej galaretkę która z kolei zabrudziła pompę paliwa i wtryski Koszt

VOLKSWAGEN POLO III 6N zamulone polo nierównomierne obryty gaśniecie silnika

Witam wszystkich fanów vw polo.....mam problem ze swoim autkiem i mam nadzieje ze mi pomożecie.2 tyg temu zainwestowałem kupę kasy na instalacje gazową 4 generacji tj. sekwencja z wielopunktowym wtryskiem... Od pierwszych km auto nie chodzi tak jak wcześniej na benzynie. Podczas jazdy silnik gaśnie( z reguły na niskim biegu albo przy redukcji). Na początku szarpało nim tylko jak ściągałem

LPG wymaga bardzo sprawnego układu zapłonowego - tym bardziej do regulacji. W moim polo tuż przed montażem LPG wymieniłem świece przewody kopułkę i palec - gazownik mi tak polecił. Zrobiłem już ok. 10 tyś i nie miałem nigdy problemu z instalacją. Spróbuj wymienić przewody - polecam NGK. Za "klekotanie" mogą również odpowiadać wtryskiwacze gazu - kiedy pracują wydają podobne do klekotania dźwięki.

VOLKSWAGEN Czy wtryski od 19 SDI podejdą do 17 SDI

Jak w temacie - niby to ten sam silnik rózni się tylko skokiem tłoka ale chciałem sie zapytać dla pewności. Strasznie stuka i kopci na taki siwo brązowy kolor przy przyśpieszaniu a silnik jest jak najbardziej OK. Przepału nie ma za bardzo.Jeszcze jedno pytanie mam - czy te wtryski w 19 SDI ewoluowały jakoś w przestrzeni czasu tzn. wygląd i cisnienie.Mam zamiar kupić używki bo z tego co

VOLKSWAGEN dmucha spod wtryskiwacza...

Dziś po długich poszukiwaniach przyczyny mokrego silnika i wtrysku okazało się że mam nieszczelność na wtryskiwaczu... w gnieździe wtryskiwacza jest ropa a po zapaleniu autka pojawiają się bąbelki... Teraz takie pytanie... Co może byc przyczyną Podejrzewam że podkładka uszczelniająca wtryskiwacz ale czy wymaga to ingerencji mechanika Czy wystarczy nowa podkładka i odrobina czasu i

edzio lub nie szczelność połówek wtryskiwacza i wiem co mówię bo na codzień siedzę w TDkach

VOLKSWAGEN wymiana wtryskiwaczy

bede wymieniał wtryskiwacze i mam pytanie.Trzeba wymieniac uszczelniacze wtrykow bo podobno sa tam jakies i podkładkityle ze nie wiem jakie tam sa i jakie mam kupic

mr_jaru dokładnie to co pokazałeś to jest ta podkładka układasz ją tak jak jest połozona po lewej nie odwrotnie Przy odkręcaniu wtryskiwaczy trzeba uwazać ja mam do tego dorobiony klusz i odkręca sie spoko ale i tak 3a uwazć na to by gniazda nie spier..niczyć tak ze powolutku jak nie che iśc to spowrotem i znowu troche odkręcić i spowrotem itd

VOLKSWAGEN PASSAT Passat B4 problem z mono-wtryskiem...

Jestem włascicielem Passata 1.8 1994r od jakiegoś czasu pojawiają się różne problemy zreguły niezbyt uciążliwe ale tym razem... . Jakiś czas temu auto zaczęło mi gasnąć na niskich obrotach na wysokich żadnych problemów na niskich niesytety tak kłopotliwe dojazdy do świateł sygnalizacyjnych.. niestety gasłojednak zreguły zaraz dało się odpalić.Dzisiaj zgasło i już nie dało

Czujnik położenia wału korbowego sprawdź.

VOLKSWAGEN POLO III 6N koncówki wtrysków

siemanko mam problem z moim polem kocówki wtrysków leja mogli byscie podac namiary jakie poowinny byc koncówki tzn firma i wogóle mam silnik 19 aef

httpmoto.allegro.plwtryski-wtryskiw ... 20233.htmloto link do wtrysków.tylko pamiętaj że montując trzeba je jeszcze umieć dobrze ustawić daj znać jak poszło

kolega prosił o koncówki wtrysków a nie o same wtryskiwacze httpmoto.allegro.plkoncowka-wtryski ... 25307.html szukaj takiego numeru DNOSD 297 on pasuje do AEF odrazu polecam również oryginalne bosha

VOLKSWAGEN POLO III 6N sygnał wtrysku i sygnał czujnika drogi - 6N

WitamKtos wie gdzie moge znalesc sygnal wstysku i czujnik drogi w polo 6N ADX

Może się nie znam za bardzo ale nie ma czegoś takiego jak sygnał wtrysku. Chyba że chodzi ci o sterowanie wtryskiwaczami którymi steruje komputer. Możesz je sprawdzić oscyloskopem albo diodą LEDopornik bezpośrednio na wtryskiwaczach.Co do czujnika drogi to pierwszy raz słyszę o takim.

VOLKSWAGEN POLO III 6N polo 1.4 16v 99r Paliwo w oleju

Witam czytałem trochę o tym na forum.jak sprawdzić czy uszkodzona uszczelka pod głowicą czy pierścienieprzypadek był taki auto normalnie pracuje i odpala. Rano po odpaleniu głośna praca silnika jak diesel okazało się mało oleju dolany i po kilku dniach wzrost oleju czuć paliwo.

Nie wiem jak dokładnie to wygląda w 1.4 ale moim zdaniem trzeba sprawdzić czy Ci sie wtryski domykają.

Ja stawiam na pierścienie. Jeżeli spalanie nie wzrosło ci jakoś mocno to raczej wtryski sa ok. Tak czy inaczej próba olejowa powinna rozwiązać wątpliwości.

VOLKSWAGEN polo classic-obroty pomocy

witajcie.prosze was o porade chodzi o polo classic rok 97.Problem jest z obrotami na postoju strasznie faluja od 500 do 900 i tak bez konca.Waucie mechanik zrobil adaptacje przepustnicy silnika (chyba bo widziałem jak tylko podpinał kompa) no i ja wyczyscił ale to nieustapiło.prosze o porady co to moze byc silnika krokowego tam niema.dzieki pozdrrawiam

witajcie.na poczatek musze stwiedzic ze na slasku niema mechanikow zadnych polecenia.chciałbym rowniez sprostowac pewne rzeczy polo jest od mojego kolegi ktory niezna sie na autach.Po obejzeniu silnika wiem ze jest wielopunktowy wtrysk(4 wtryski) rodzaj silnika aex . prosze was bardzo o pomoc.dlaczego te obroty pływaja raz na 500 a za chwile 900 dlaczego przy przekreceniu kierownicy spadaja obroty

VOLKSWAGEN Polo 1.9 D nie chce zapalić

WitamMam problem z pewną polóweczką otóż wyminiałem w niej filtr paliwa i po zalaniu nowego filtru auto nie chce zapalić odpowietrzałem wtryski poprzez poluzowanie śruby na wtrysku ale zauważyłemże kiepsko ciągnie paliwo lecą bąble ale wygląda to wszystko jakby pompa kiepsko zasysała paliwo ze zbiornika na 3 wtrysku praktycznie ropa ledwo co kapie z wtrysku. Próbowałem zapalić auto

VOLKSWAGEN PASSAT czujnik położenia przepustnicy

witam wszystkich. mam problem z obrotami w moim b3. nie wdając się w szczegóły napisze tylko że pewien meches poradził mi bym sprawdził czujnik położenia przepustnicy. czy ktoś wie jak się do tego zabrać. dzięki za pomoc. .jeszcze jedna rzecz przewód podciśnieniowy biegnący od filtra powietrza do przepustnicy po drodze rozgałęzia się i schodzi w dół pod przepustnicę gdzieś w

Dopiero wróciłem do chaty Jutro z rana sprawdzę to połaczenie... brak wężyka na regulatorze powoduje że daje on stałe ciśnienie. Zmiana podciśnienia na tym wystającym króćcu pozwala zwiększyć ciśnienie paliwa w listwie wtryskiwaczy przy wdepnięciu gazu. Powinien być podłączony żeby zapewnić w 100% prawidłowe działanie układ wtryskowego ale nie podłączony nie wywoła żadnego

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 1.9 D AEF jak jest ciepły pali odrazu jak zimny w ogóle

_________________Góral jest jak halnyhardyuparty a zarazem dobrego serca

aku masz ok też mam takie.sprawdz czy masz ładowanie miernikiem (147V) ma być na klemach na postoju. sprawdz przekaźnik świec oraz czy prąd do świec dochodzi.nastepnie można sie bawić w sprawdzanie wtryskiwaczy oraz sprawdzenie kompresji. podaj jeszcze kolego w miarę realny przebieg

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 6n 1.9D

Witam od kupienia polo mam problem wymieniłem świece żarowe a mam takie oto problemy Prosze o pomoc1 Jak sie go odpali rano to chodzi głóśno i czasem zimny gaśnie jak jest ciepły to trzyna obroty równo2 Trzęsie budą na wolnych obrotach (przy jeździe nie trzęsie)3 cięzko zapala z rana kopci i gaśnie zimny (ciepły chodzi idealnie)Proszę o pomoc pozdrawiam.

opcja szukaj kolego napewno pomoże.pytanie 1 może stary olejszklankizawory . 2 pytanie poduszka od skrzyni od dołu do wymiany(jest na forum jak sprawdzić ja) 3pytanie sprawdz świece każdą po koleji(moze szlak trafił albo przekaźnik) (sprawdz czy grzeja wogóle). i wtryski pózniej aku i rozrusznik

Może kąt nachylenia wtrysku jest źle ustawiony lub wtryski Ci leją jak "krowy". Źle ustawiony kąt spowoduje drgania problemy z odpalaniem i większe spalanie. Powinno się go ustawić "teoretycznie" po karzdej wymianie rozrządu.

tak ale telepie go do czasu aż złapie temperatury jak go pogręce do 4tys obrotow na biegu to chodzi lepiej po kilku minutach a teraz jeszcze padł mi licznik nie pokazuje prędkości ani przejechanych kilometrów ma na to ktoś jakiś pomysł a jeżeli chodzi o odpalanie o sęk jest w tym że jest pompa LUCASA a wtryski BOSHA i nie współpracuja z sobą wymieniłem popmę i jest gitara) ale prosze o pomoc z licznikiem

VOLKSWAGEN POLO III 6N Problem z odpaleniem diesla

Witam polo 1.7 sdi 1999r.Mam taki problem rano jak odpalam to pali tak jak by na dwa wtryski a dopiero za chwile idzie silnik na wszystkie.Sprawdzałem wszystkie cztery świece żarowe są ok.Filtry są nowe paliwa jak i powietrza.Może ktoś tak miał prosze o jakieś sugestie.Dzięki.

VOLKSWAGEN POLO III 6N zapach oleju silnikowego

Witam We wnętrzu mojej polówki ( 1.9 diesel sdi rocznik 1996 ) podczas jazdy "zaciąga" olejem silnikowym . Generalnie gdy już z niej wysiądę przy masce czuć jeszcze mocniej. Przy masce od strony pasażera na zewnątrz blachy robi się taki tłusty osad z oleju. Pytanie jest oczywiście o przyczyny tego stanu rzeczy Ten osad jest od strony filtru powietrza który dopiero co wymieniałem.

Może...teraz jestem na etapie zastanawiania się czy moja polówka nie postanowiła czasem przejść na emeryturę . Przy zmianie opon na letnie jedno koło mi się spiekło z tarczą. Nie potrafiłem go zdjąć więc odwiedziłem mechanika który na moją prośbę zajrzał także pod maskę. I pewne jest to że wycieka mi paliwo przy wtryskiwaczach przewodach wysokiego ciśnienia. Prawdopodobnie

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1.9 ciezko pali

Witam wszystkich . Mam taki problem z moim polo a mianowicie po nocy bardzo cięzko mi pali i co ciekawe mie dawno wymieniłem końcówki wtrysków i przez pierwsze dni po wymianie paliła mi bardzo ładnie a teraz to wogule masakra . A przed wymiana końcówek paliła w miare dobrze a końcówki wszystkie lały i nie wiem co myśleć . Mechanik co mi wymieniał koncówki to powiedział ze pompe wtryskowa

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1.9 Dymienie .

Witam . Mam polo 1.9 diesel i mam taki problem bo mi kopci az za bardzo ale oleju mi nie bierze przejechałęm juz 25 tys wymieniałem 2 razy olej i nie było spadku na miarce i nie wiem co myslec podejrzewam ze to mooga byc wtryskiwacze ale nie jestem pewny Jak ktos moze wiem co to moze byc to napiszcie z góry dzieki .

VOLKSWAGEN POLO III 6N Problem z silnikiem

Witam forumowiczówMam polo z silnikiem APQ z instalacją LPG Rano jak odpalam silnik to po kilku sekundach gaśnie. Jak się nagrzeje to z kolei po wrzuceniu na luz też zdarza mu się gasnąć. Na razie przeczyściliśmy przepustnicę ale niewiele pomogło. Do tego obroty czasem dają wrażenie nierównych. Mam prośbę o jakiś schemat instalacji elektrycznej lub wtryskowej do silnika APQ bo w książce

VOLKSWAGEN Polo 14 - problem z silnikiem - nierówna praca

Witam Mam ten objaw już prawie rok i jak na razie żaden mechanik nie ma pomysłu co z tym zrobić wymienione zostało- świece- przewody - cewka (już 2 razy)- rozrząd (bo i tak była pora nie niego) - czyszczona przepustnica komputer pokazuje ciągle błąd zapłonu - świeci się lampka czekOBJAWY - w zimę jak nie załapał za pierwszym razem to późnie trzeba było go kręcić 2-3 minuty żeby

Podaj dokładny kod silnika bo ciężko zgadywac jaki masz w swoim aucie. Czy jest to silnikm np BCA czy już z tych nowszych z turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

VOLKSWAGEN Uszkodzony wtryskiwacz w VR

witam..ostatnio pisałem że mój vr. coś osłabł myślałem że to sonda lambda nie była podłaczona a jak podłaczyłem ją to był błąd w kompie ale pojechałem na VAG okazało się że coś jest z wtryskiwacze m na 2 cylindrze co teraz przydałby się elektrykHELP

oki..mam nadzieje że tylko kabelki zaśniedziały(albo sa uszkodzone...przydałby się ten 6 garnuch troche bym sobie powymiatał bo teraz ma 120 koni i pewnie polonez na gazie by mnie wydymał

VOLKSWAGEN polo 14 D na zimnym nie zapla na hyhy odrazu

polo 14 D na zimnym nie zapla na hyhy odrazu zarowe juz dalem nowe bezposrednio podaje na nie zapocie pobyr w granicach 50A cyli wsyztkie grzeja. elktorzawor na pomnie ladnie otwiera . nie wiem co juz. na hyhy pali od kopa. na zimnym nie ma bata. <bezradny>

pomierz cisnienie w cylindrach sprawdź wtryski i ustawienie pompy

VOLKSWAGEN Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.

CześćJak w temacie problem z rozruchem Polóweczki ( świeżo nabyte autko) problem polega na tym ze silnik "odpala na 3-5sek na 500obr i gaśnie" po 3-4 próbie odpala od strzału. Auto wyrwaliśmy dość okazjonalnie niemiec 1właściciel już w ogłoszeniu pisał że czasami tak się dzieje. We wtorek byliśmy testować polo ale paliło cały czas od strzału przeciągnąłem ją na 1-2-3

Hello No i usterka naprawiona wyminiłem pompkę po podłączeniu pod kompa okazało się że srodkowy wtryskiwacza nie pracuje na wolnych obr. caly czas lał paliwo i stąd ten problem przy odpalaniu- zalweł srodkowy cylinder. Pompkę wyrwałem na allegro za 150zł i jest super. Obroty ani drgna tak równo pracuje pali od strzała . AAA gumki wymieniłem tylko na srodkowym pompowtrysku pozostałych nie ruszałem gdyż są dobre.Dzięki za pomoc

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo wtryski

  • VOLKSWAGEN POLO 1.4 AKV WTRYSK WTRYSKIWACZ PALIWA - Bytom / Gliwice / Zabrze (49.00PLN)
  • VOLKSWAGEN POLO 1.0 B WTRYSKI LISTWA WTRYSKOWA - Radziejów (80.00PLN)
  • Kolektor gaźnik wtryski Seat Ibiza Volkswagen Polo - Sucha Beskidzka (49.00PLN)
  • SKODA FABIA VOLKSWAGEN POLO LUPO WTRYSKIWACZ - Szprotawa (50.00PLN)
  • VOLKSWAGEN POLO 1.6 AEE WTRSYK WTRYSKIWACZ - Bytom / Gliwice / Zabrze (49.00PLN)
  • VOLKSWAGEN POLO 1.4 AKV WTRYSK WTRYSKIWACZ PALIWA - Bytom / Gliwice / Zabrze (49.00PLN)
  • VOLKSWAGEN POLO 1.0 B WTRYSKI LISTWA WTRYSKOWA - Radziejów (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi