części samochodowe nanodatex

volkswagen polo uszczelniacz wału korbowego

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo uszczelniacz wału korbowego

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo uszczelniacz wału korbowego

VOLKSWAGEN POLO III 6N simmering - uszczelniacz wału korbowego

Czy ktoś spotkał się żeby uszczelniacz był wtopiony w obudowe i trzeba było wymieniać wszystko razem Mechanik twierdzi ze tak u mnie jest. Sprawa dotyczy 1.9 D z 97 roku (silnik AEF). Jeśli ktoś tak mial to podajcie prosze numery części zebym mogła to jakoś znaleźć w necie oraz orientacyjny koszt. Sprawa wyszła przy okazji wymiany koła dwumasowego i sprzęgła. mechanik zauwazył lekki wyciek i powiedził ze lepiej wymienić.

uszczelniacz 47x10 mechanikowi się nie chce... leń jedź do innego koszt uszczelniacza to około 10 zł tylko rozbierania od ciorta trzeba jeszcze dokupić uszczelkę za 7 zł

element 18 to obudowa -tak a 13 to sam uszczelniacz... z tego co wiem to już tam doszedł. Ale sam uszczelniacz jak trzeba wymienić w tej obudowie-ona jest rozkładalna

furbi da radę wymienić sprawdz sobie cenę -uszczelniacz wału silnika Elring 342.093 rozmiar 85x105x11 . Są dwa rodzaje uszczelniaczy. Jeden jest wbudowany na stałe w aluminiową ramkę którą przykręca sie do bloku silnika i nie ma możliwości wymiany samego uszczelniacza tylko w komplecie. Jest również wersja z ramką w którą można zabić uszczelniacz. W etce ta ramka występują pod tym samym nr katalogowym 068 103 171 F.

simmering wału korbowego z obudową Automega 10103171028B cena hurtowa 4475 zł Elring 804.850 cena hurtowa 7136 zł Reinz 81-90000-00 cena hurtowa 9423 zł

VOLKSWAGEN błąd położenia wału korbowego

od pewnego czasu w moim MK4 1.4 16v AKQ silnik potrafi przerawac w czasie jazdy komputer wykazuje blad czujnika polozenia walu korbowego cczy pomoze wymiana tego czujnika i czy trzeba do jego wymiany wyjmowac skrzynie biegow bo tak mi powiedziano w sklepie

Niestety sprzedawca ma rację. Dostęp do czujnika wymaga demontażu skrzyni biegów i sprzęgła jako że umieszczony jest on w pokrywie uszczelniacza kołnierza wału korbowego. Na tym rysunku widać wieniec zębaty czujnika jak i czujnik z przewodem. Ze względu na takie a nie inne położenie myślę że olej spod simmeringu mógł wpłynąć na błąd czujnika. PozdraVWiam

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Wymiana uszczelniacza wału-koszt

Witam jaki jest koszt wymiany uszczelniacza wału korbowego od strony rozrządu uszczelniacz robota Silnik 1.4 mpi 8 zaworów.

Kup Erlinga. Nie pamiętam dokładnie ceny ale to akurat nie za dużo - kilkanaście zł. Oryginał w ASO 90 zł Gorzej że trzeba rozrząd rozpinać. Śruba koła zębatego wału korbowego jest jednorazowa. Koszt nowej w ASO około 12-15 zł.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana uszczelniacza wału korbowego -wyciek

jak w temacie. czy ktoś wymieniał ten uszczelniacz wydaje mi sie że leci właśnie z niego olej zbiera sie na łaczeniu skrzyni biegów z silnikiem od spodu są dwa otwory w skrzyni w ktorych jest troche oleju dlatego przypuszczam ze to uszczelniacz przy okazji wymienie uszczelkę pod miską ale tu bez ściągnięcia belki pod miską nic sie nie zrobi Jaka jest mniej więcej cena takiej wymiany

Witam Miałem kiedyś klijenta(jakiś rok temu) który kupił passata B3 w 1995 roku gdzieś tam od kogos czyli był juz kolejnym właścicielem i postawił na przegląd przed jakąś długą trasą.zaglądam do rozrządu a tam zonk.Zębów było 13 co w nowym.pytam chłopa czy kiedyś zmieniał rozrząd a on mi na to a po cow polonezie łańcuszek był wieczny. Chłop przez 14 lat nic nie robił i tylko lał i jeździł. Ale na przegląd wydał ponad 1500 z częsciami.I jeździ do dzisiaj

W polonezie nie było silników z łańcuszkiem to tak przy okazji gwoli wyjaśnienia ---------- Post added at 2121 ---------- Previous post was at 21 ---------- Dodaj że przyjechał na sznurku bo to nie miało prawa odpalić.

VOLKSWAGEN POLO III 6N jak wymienic simering walu korbowego od strony kola pasowego

poszukuje informacji na temat jak podejsc do wymiany simeringu walu korbowego od strony kola pasowego. czy niezbedne jest opuszczenie silnika czy dam rade zrobic to w kanale bez odkresania silnika jak podejsc do tematu zeby sie nie orobic i nie zniszczyc czegos

Musisz zdemontować rozrząd i ściągnąć koło zębate z wału wydłubać śrubokrętem uszczelniacz i włożyć nowy. Najlepiej jedź do mechanika bo możesz mieć więcej wydatków jak źle złożysz.

VOLKSWAGEN Wymiana uszczelniaczy wymiana wału korbowego AFN 1Z

Mam do kupienia wał korbowy od 1Z potrzeby mi jest do silnika AFN Czy wał korbowy w AFN jest taki Sam jak w 1Z Przymierzam się do wymiany uszczelniaczy w 1Z jak jest zimny ciężkoplai i kopci na biało jak sie rozgrzeje pali normalnie silnik pracuje nie równo i kopci na niebiesko delikatnie ale kopci z tego co wiem to trzeba zwalać głowice więc wymienie przy okazji pierścienie. Czy po zdemontowaniu

robiłem to w piątek sobote i po robocie. Ja wyciągałem silnik wydaje mi sie że tak jest lepiej bo można go obrucić (lepiej do składania panewek i pirścieni dystansowych ).rozkręcanie idzie szybko skręcanie troche wolniej kostek nie pomylisz bo się nieda rozkręc prawą półoś od skrzyni no i wyciągaj.Wyciąg (podnośnik łańcuchowy) musi być bo ja robiłem sam

VOLKSWAGEN Uszczelniacz z pozycją wału

Witam potrzebuję wiedzieć jak dokładnie zamontować uszczelniacz z pozycją wału w Golfie V 1.9 TDI 105KM Interesuje mnie jak dokładnie ustawić uszczelniacz wynalazek uszczelnienia wraz z pierścieniem nadanika położenia wału korbowego 038103171S nie mam specjalnego narzędzia ale jakoś chyba to się da założyć tak aby ECU widziało odpowiednio położenie wału i dało to się odpalić.

VOLKSWAGEN pierścień zębaty czujnika położenia wału...

Muszę wcisnąć na wał nowy pierścień zębaty czujnika położenia wału korbowego wraz z obudową uszczelniacza.To nie problemale nie wiem w jakim położeniu powinny znaleźć się tłoki w momencie wciskania pierścienia z obudową na wał.Złe ustawienie może spowodować nieodpowiedni zapłon.Jak to zgrać i ustawić aby nie było kłopotów z zapłonem Pierścień fabrycznie jest spięty

VOLKSWAGEN Problem z ustawieniem czujnika położ wału Polo 6N2 1.4 16V

Koledzy mam problem. Kupiłem polo z zatartym silnikiem. Miałem drugi silnik i z dwóch zrobiłem jeden. Wszystko jest oki tylko jak zaczyna my się mocniej wciskać gaz to wypada zapłon i auto szarpie tak co 5 sekund przez sekundę i wyrzuca CHECK. Sprawdzone już było wszystko co jest możliwe i pozostała jedna rzecz. Czujnik położenia wału korbowego zbiera informacje z wieńca który wciska

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6KV2] 1.4 AUD szarpie na niskich obrotach gaśnie na zimnym

Witam Mam problem mianowicie rano gdy odpalam auto silnik strasznie się telepie czasem gaśnie i dopóki się nie zagrzeje chodzi jakby na 3 cylindry prawie nie da się jechać. Miga też check wtedy. Również potem kiedy się zagrzeje i da się względnie normalnie jechać to np. po redukcji i dodaniu gazu czuć przerwy w zapłonie takie skoki. Mam gaz IV generacji ale rano jak odpalam to chodzi

Co do przerwy w zapłonie wykręć świecę i zobacz odstęp elektrod.. poza tym sprawdź kable - zamień kable z 4 i 3 cylindra i zobacz czy dalej będzie komp pokazywał na ten sam cylinder. Czasami iskra (szczególnie jak już stare świece albo za duży odstęp elektrod oraz jak jest mokro) lubi sobie po palcu cewy uciekać do obudowy dlatego ja np palce cewki mam dodatkowo owinięte izolacją

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Wyciek oleju. Czy zdązyłem cos uszkodzić

Witam. Posiadam polo z 95r z silnikiem 1.3 ADX z LPG. Dzisiaj rano odpalam samochód zęby wrócić z pracy do domu i pojawil sie problem. Silnik zaczal strasznie głośno chodzić zawory zaczęły stukać wszystko chodziło jak w dieslu. Ale nie przejąłem się tym z uwagi na mróz panujący na zewnątrz i wziąłem się za skrobanie szyb. Po około 2 minutach wracam do samochodu i zauważyłem że

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wyciek oleju

Witam. Niedawno byłem zmuszony do wymiany sprzęgła bo niestety padło. Gdy odebrałem samochód od mechanika (po 1 dniu jazdy) zauważyłem ze wycieka mi olej ze skrzyni biegów. Zawiozłem znów samochód do tego samego mechanika gdy odbierałem go mechanik powiedział że naprawił wszystko. Nie wytłumaczył mi co zrobił czego użył do naprawy. Gdy wracałem od niego biegi wchodziły idealnie

Możliwy wyciek z nieszczelnego uszczelniacza wału korbowego silnika od strony sprzęgła lub ze skrzyni biegów od strony sprzęgła miska według mnie jest git ale widze dużo spieczonego oleju na skrzyni czyli skrzynka była gorąca jak patelnia sprawdż poziom oleju i to jak najszybciej.sprawdż czy czasem nie cieknie ci spod aparatu zapłonowego potem na dół na miske.No i ten nieszczęśliwy uszczelniacz walka wybieraka jak pisze rat4.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Silnik pali olej

Witam Mam VW polo III z 98 roku 16 benzyna. Silnik mojego autka gubi olej w tempie ok litra na 1000 km. Kompresja jest dobra czyli pierścienie dają rade wycieków się nie dopatrzyłem. Odjeżdżając autem z miejsca w którym stało sprawdzałem czy nie leży mój olej... żadnych po nim śladów. Moje pytanie brzmi co więc może się dziać z tym olejem. Auto pokonało ok 225 000 km. Jakiś czas

Ja na twoim miejscu kupił bym drugi silnik bo jak ten zrobisz to i tak po pewnym czasie będzie to samo. Uszczelka głowicy 80zł uszczelka pokrywy zaworów 50zł zestaw uszczelek kolektorów 40zł Zestaw uszczelniaczy trzonka zaworów 25zł Panewki wału korbowego 130zł zestaw pierścieni tłoka 80zł pasek rozrządu 80zł napinacz 130zł robota 500zł zależy gdzie i kto

VOLKSWAGEN Cylindry Głosno jakoś ostatnio u mnie.

Panowie powiedzcie co może być przyczyną że silnik głośniej pracuje mi przy dodawaniu gazuNieznacznie ale natyle głośniej że wyczaiłem to siedząc w środku. Nie ryczy i nie pierdzipoprostu bardziej go słychaćmoc ma cały czas tę samą. Czy może to być cos z cylidramiJak sprawdzić wogóle czy chodzi na wszystkich garachGolfik 3 z 95 roku 18 bg

skąd odrazu takie przypuszczenia httpwww.motofakty.plartykultajemni ... lnika.html STUKI W SILNIKU Miarowe stukanie lub klepanie słyszalne najwyraźniej na wolnych obrotach Niewłaściwe luzy zaworowe (częstotliwość proporcjonalna do obrotów silnika). Zwiększenie obrotów silnika powoduje przejście klepania w równomierny hałas mechaniczny. Zużyty mechanizm napędu zaworów. Pęknięta

VOLKSWAGEN Stukanie jak w dieselu

Witam mam następujący problem... Mam golfa II 1.8 90r od niedawna zaczął mi brac olej i pojawilo sie stukanie w silniku i teraz dziala jak diesel co moze byc tym spowodowane

Samochody używane mają z reguły przebieg powyżej 100 tys. km i uważa się że ich benzynowe silniki wytrzymają znacznie więcej. To prawda jednak przed zakupem warto ustalić czy przypadkiem nie trzeba wymienić hydraulicznych popychaczy zaworów. Jeśli szybko zareagujemy koszty będą niskie natomiast zaniedbania mogą skończyć się poważną naprawą i niestety wysokimi kosztami. Hydrauliczne

VOLKSWAGEN Tajemnicze stukanie w silniku

Witam Mam taki problem w moim golfie III 1.6i 75KM po odpaleniu po nocy czy dłuższym postoju coś hałasuje w silniku a wygląda to tak Po odpaleniu przez pierwsze 10-sekund silnik pracuje prawidłowo później zaczyna coś tykać i po kilku minutach przestaje i jest wszystko idealnie Mechanik stwierdził że to chydropopychacze więc wymieniłem cały komplet wlałem nowy olej CASTROL MAGNATEK 10W40

STUKI W SILNIKU Miarowe stukanie lub klepanie słyszalne najwyraźniej na wolnych obrotach Niewłaściwe luzy zaworowe (częstotliwość proporcjonalna do obrotów silnika). Zwiększenie obrotów silnika powoduje przejście klepania w równomierny hałas mechaniczny. Zużyty mechanizm napędu zaworów. Pęknięta sprężyna zaworowa powoduje metaliczny stuk o częstotliwości mniejszej o połowę

VOLKSWAGEN Niepokojące metaliczne stuki z silnika

Dzisiaj przed chwilą przejechałem się kilka km samochodem i wystraszyły mnie metaliczne stuki w silniku. Mimo nagrzania silnika nie przestało stukać. Nie wiem co to jest nie było tego wczoraj. Stuki słychać jadąc w kabinie. Im większe obroty tym stuki szybsze. Tak silnik chodzi ok. Popychacze hydrauliczne zmieniałem ok 35 tys temu. Te stuki mimo nagrzania silnika nie ustają. Tak jakby

STUKI W SILNIKU Miarowe stukanie lub klepanie słyszalne najwyraźniej na wolnych obrotach Niewłaściwe luzy zaworowe (częstotliwość proporcjonalna do obrotów silnika). Zwiększenie obrotów silnika powoduje przejście klepania w równomierny hałas mechaniczny. Zużyty mechanizm napędu zaworów. Pęknięta sprężyna zaworowa powoduje metaliczny stuk o częstotliwości mniejszej o połowę

VOLKSWAGEN ustawienie zapłonu

w moim golfie 4 ostatnio wymienilem taka czesc ktora miesci sie miedzy miska olejowa a szkrzynia biegów (chyba na kole zamachowym) ona odpowiedzialna jest za zaplon jak sie nie myle i ta czesc jest z takim kolem zebatym i czujnikiem ktory podobno jest bardzo wazny bo podaje jakis impuls do silnika zeby byl zapłon. czy ktos wie jak to male kolo zebate sie ustawia bo zjednej strony brakuje dwa zeby

witam zeby wymienic ta czesc o ktorej mowisz musisz miec specjalny przyrzad mam zdjecia jak to wyglada daj mi emaila to ci wysle.wymienia sie to razem z uszczelniaczem walu korbowego i obudowa uszczelniacza.i to kolo zebate jest elementem czyjnika a nie samym czujnikiem.czujnik polozenia walu jest przykrecony do obudowy uszczelniacza i zbiera on sygnal z tego kola zebatego .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam Panowie potrzebuję pomocy bo mi już nerwy siadają i chyba nabawiłem się wrzodów żołądka dzięki zakupowi B4 z silnikiem AAZ. Kupując auto było oglądane przez znajomego mechanika (pseudomechanika) głównym mankamentem jaki wykrył było gibające się koło pasowe ale stwierdził że to kwestia dwóch godzin i po naprawie a koszt to mała robocizna i nowe koło pasowe. Mówił że

VOLKSWAGEN Czy śruba od koła żebatego na wale korbowym ma prawy gwint.

Witam. Czy śruba od koła żebatego na wale korbowym ma prawy gwint.Dodam że chodzi o silnik 13 Vw polo 1992r. Pytam bo mam problem z odkręceniem te śruby.Nawt kluczem pneumatycznym nie idzie.Czy mam to zrobić za pomocą rozrusznika i zablokowanego klucza czy jest bardziej prosty sposób.... Aha olej wywaliło prawdopodobnie z pod uszczelniacza wału korbowego.Czy odkręcenie tej śruby i zdjęcie

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Odpalenie Paska B6 2.0TDI z odlaczonym czujnikiem pol. walka rozrzadu

Opisuje swoj problem TU ale nie mam pewnosci czy jest to w 100% wina czujnika polozenia walka rozrzadu. Czy ktos z VAGiem bylby na tyle uczynny i mogl sprawdzic u siebie jak autko bedzie odpalalo po odloczeniu tego czujnika Wtyczka tego czujnika znajduje sie z przodu silnika pod przepustnica taka jasno-szara. Z gory dzieki za pomoc. U mnie po odlaczeniu tej wtyczki musze go krecic rozrusznikiem czasami

No więc Czujnik kosztuje 40 funtów oryginalny a wymiana kosztowała 200 z softem programu dziagnostyką wykasowaniem błędów itp.Od tego czujnika komputer wariuje silnik przechodzi w stan awaryjny i jak czujnik pada to bierze sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu(taki bajer żeby autko dojechało do serwisu).Prawdopodobnie nie trzeba ściągać skrzyni biegów ale wymiana tego to totalna

VOLKSWAGEN Krople oleju wiszą na skrzyni biegów

Witam Mam następujący problem 1. Cieknie olej silnikowy. Krople wiszą na skrzyni biegów a widać że olej wydostaje się ze szczeliny pomiędzy silnikiem a skrzynią. 2. Oprócz tego dzieją się dziwne rzeczy podczas jazdy. Kiedy jadę sobie np. na 3 biegu i nagle dodam mocno gazu to samochód zamiast przyspieszyć to wyje- obroty idą w górę ale nie przyspiesza. Powiedzcie mi drodzy koledzy

Problem z uszczelniaczem polega na tym że po większym przebiegu warga simeringu wycina rowek w metalu (właśnie mam w rozbiórce motor po 320 tkm - doskonale widoczne) na płaszczyźnie wału korbowego. Przez ten rowek nowy simering potrafi wytrzymać b. krótko albo w ogóle nie trzyma (jeśli nowy simer styka się z włem w tym samym miejscu co stary). Jeśli porafisz rozróżnić zapach oleju

VOLKSWAGEN PASSAT Samodzielna wymiana dwumasy

W związku z tym że zaczyna się kończyć u mnie dwumasa zacząłem szukać jakiegoś manuala ze zdjęciami jak to zrobić krok po kroku. Znalazłem coś takiego httpwww.myturbodiesel.com1000qa...l-vw-jetta.htm Manual po angielsku i dotyczy Jetty ale myślę że można się nim posiłkować. Będą tu jakieś duże różnice z moim paskiem (Silnik BMPskrzynia KDN) Wszelkie uwagi mile widziane i na pewno przydadzą się potomnym

Zaznacz sobie w którym miejscu widoczne jest wyważenie dwumasy i w tym samym położeniu załóż i przykręć nową na nowe śruby. Śruby koła zamachowego dokręć na przemian. Warto też sprawdzić czy uszczelniacz wału korbowego jest szczelny. Po złożeniu wszystkiego w całość należy odpowietrzyć pedał sprzęgła. Ja wymieniłem też olej w skrzyni na nowy ponieważ stary był już czarny.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi