części samochodowe nanodatex

volkswagen polo uszczelniacz wału korbowego

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo uszczelniacz wału korbowego

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo uszczelniacz wału korbowego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana uszczelniacza wału korbowego -wyciek

jak w temacie. czy ktoś wymieniał ten uszczelniacz wydaje mi sie że leci właśnie z niego olej zbiera sie na łaczeniu skrzyni biegów z silnikiem od spodu są dwa otwory w skrzyni w ktorych jest troche oleju dlatego przypuszczam ze to uszczelniacz przy okazji wymienie uszczelkę pod miską ale tu bez ściągnięcia belki pod miską nic sie nie zrobi Jaka jest mniej więcej cena takiej wymiany

Witam Miałem kiedyś klijenta(jakiś rok temu) który kupił passata B3 w 1995 roku gdzieś tam od kogos czyli był juz kolejnym właścicielem i postawił na przegląd przed jakąś długą trasą.zaglądam do rozrządu a tam zonk.Zębów było 13 co w nowym.pytam chłopa czy kiedyś zmieniał rozrząd a on mi na to a po cow polonezie łańcuszek był wieczny. Chłop przez 14 lat nic nie robił i tylko lał i jeździł. Ale na przegląd wydał ponad 1500 z częsciami.I jeździ do dzisiaj

VOLKSWAGEN Niepokojące metaliczne stuki z silnika

Dzisiaj przed chwilą przejechałem się kilka km samochodem i wystraszyły mnie metaliczne stuki w silniku. Mimo nagrzania silnika nie przestało stukać. Nie wiem co to jest nie było tego wczoraj. Stuki słychać jadąc w kabinie. Im większe obroty tym stuki szybsze. Tak silnik chodzi ok. Popychacze hydrauliczne zmieniałem ok 35 tys temu. Te stuki mimo nagrzania silnika nie ustają. Tak jakby

STUKI W SILNIKU Miarowe stukanie lub klepanie słyszalne najwyraźniej na wolnych obrotach Niewłaściwe luzy zaworowe (częstotliwość proporcjonalna do obrotów silnika). Zwiększenie obrotów silnika powoduje przejście klepania w równomierny hałas mechaniczny. Zużyty mechanizm napędu zaworów. Pęknięta sprężyna zaworowa powoduje metaliczny stuk o częstotliwości mniejszej o połowę

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN Stukanie jak w dieselu

Witam mam następujący problem... Mam golfa II 1.8 90r od niedawna zaczął mi brac olej i pojawilo sie stukanie w silniku i teraz dziala jak diesel co moze byc tym spowodowane

Samochody używane mają z reguły przebieg powyżej 100 tys. km i uważa się że ich benzynowe silniki wytrzymają znacznie więcej. To prawda jednak przed zakupem warto ustalić czy przypadkiem nie trzeba wymienić hydraulicznych popychaczy zaworów. Jeśli szybko zareagujemy koszty będą niskie natomiast zaniedbania mogą skończyć się poważną naprawą i niestety wysokimi kosztami. Hydrauliczne

VOLKSWAGEN Tajemnicze stukanie w silniku

Witam Mam taki problem w moim golfie III 1.6i 75KM po odpaleniu po nocy czy dłuższym postoju coś hałasuje w silniku a wygląda to tak Po odpaleniu przez pierwsze 10-sekund silnik pracuje prawidłowo później zaczyna coś tykać i po kilku minutach przestaje i jest wszystko idealnie Mechanik stwierdził że to chydropopychacze więc wymieniłem cały komplet wlałem nowy olej CASTROL MAGNATEK

STUKI W SILNIKU Miarowe stukanie lub klepanie słyszalne najwyraźniej na wolnych obrotach Niewłaściwe luzy zaworowe (częstotliwość proporcjonalna do obrotów silnika). Zwiększenie obrotów silnika powoduje przejście klepania w równomierny hałas mechaniczny. Zużyty mechanizm napędu zaworów. Pęknięta sprężyna zaworowa powoduje metaliczny stuk o częstotliwości mniejszej o połowę

VOLKSWAGEN błąd położenia wału korbowego

od pewnego czasu w moim MK4 1.4 16v AKQ silnik potrafi przerawac w czasie jazdy komputer wykazuje blad czujnika polozenia walu korbowego cczy pomoze wymiana tego czujnika i czy trzeba do jego wymiany wyjmowac skrzynie biegow bo tak mi powiedziano w sklepie

Niestety sprzedawca ma rację. Dostęp do czujnika wymaga demontażu skrzyni biegów i sprzęgła jako że umieszczony jest on w pokrywie uszczelniacza kołnierza wału korbowego. Na tym rysunku widać wieniec zębaty czujnika jak i czujnik z przewodem. Ze względu na takie a nie inne położenie myślę że olej spod simmeringu mógł wpłynąć na błąd czujnika. PozdraVWiam

VOLKSWAGEN ustawienie zapłonu

w moim golfie 4 ostatnio wymienilem taka czesc ktora miesci sie miedzy miska olejowa a szkrzynia biegów (chyba na kole zamachowym) ona odpowiedzialna jest za zaplon jak sie nie myle i ta czesc jest z takim kolem zebatym i czujnikiem ktory podobno jest bardzo wazny bo podaje jakis impuls do silnika zeby byl zapłon. czy ktos wie jak to male kolo zebate sie ustawia bo zjednej strony brakuje dwa zeby

witam zeby wymienic ta czesc o ktorej mowisz musisz miec specjalny przyrzad mam zdjecia jak to wyglada daj mi emaila to ci wysle.wymienia sie to razem z uszczelniaczem walu korbowego i obudowa uszczelniacza.i to kolo zebate jest elementem czyjnika a nie samym czujnikiem.czujnik polozenia walu jest przykrecony do obudowy uszczelniacza i zbiera on sygnal z tego kola zebatego .

witamzeby wymienic ta czesc o ktorej mowisz musisz miec specjalny przyrzad mam zdjecia jak to wyglada daj mi emaila to ci wysle.wymienia sie to razem z uszczelniaczem walu korbowego i obudowa uszczelniacza.i to kolo zebate jest elementem czyjnika a nie samym czujnikiem.czujnik polozenia walu jest przykrecony do obudowy uszczelniacza i zbiera on sygnal z tego kola zebatego .

VOLKSWAGEN Czy śruba od koła żebatego na wale korbowym ma prawy gwint.

Witam. Czy śruba od koła żebatego na wale korbowym ma prawy gwint.Dodam że chodzi o silnik 13 Vw polo 1992r. Pytam bo mam problem z odkręceniem te śruby.Nawt kluczem pneumatycznym nie idzie.Czy mam to zrobić za pomocą rozrusznika i zablokowanego klucza czy jest bardziej prosty sposób.... Aha olej wywaliło prawdopodobnie z pod uszczelniacza wału korbowego.Czy odkręcenie tej śruby i zdjęcie

VOLKSWAGEN Uszczelniacz z pozycją wału

Witam potrzebuję wiedzieć jak dokładnie zamontować uszczelniacz z pozycją wału w Golfie V 1.9 TDI 105KMInteresuje mnie jak dokładnie ustawić uszczelniacz "wynalazek" uszczelnienia wraz z pierścieniem nadanika położenia wału korbowego 038103171Snie mam specjalnego narzędzia ale jakoś chyba to się da założyć tak aby ECU widziało odpowiednio położenie wałui dało to się

VOLKSWAGEN pierścień zębaty czujnika położenia wału...

Muszę wcisnąć na wał nowy pierścień zębaty czujnika położenia wału korbowego wraz z obudową uszczelniacza.To nie problemale nie wiem w jakim położeniu powinny znaleźć się tłoki w momencie wciskania pierścienia z obudową na wał.Złe ustawienie może spowodować nieodpowiedni zapłon.Jak to zgrać i ustawić aby nie było kłopotów z zapłonem Pierścień fabrycznie jest spięty

romkwie napisał(a)Muszę wcisnąć na wał nowy pierścień zębaty czujnika położenia wału korbowego wraz z obudową uszczelniacza.To nie problemale nie wiem w jakim położeniu powinny znaleźć się tłoki w momencie wciskania pierścienia z obudową na wał.Złe ustawienie może spowodować nieodpowiedni zapłon.Jak to zgrać i ustawić aby nie było kłopotów z zapłonemPierścień fabrycznie

VOLKSWAGEN Problem z ustawieniem czujnika położ wału Polo 6N2 1.4 16V

Koledzy mam problem. Kupiłem polo z zatartym silnikiem. Miałem drugi silnik i z dwóch zrobiłem jeden. Wszystko jest oki tylko jak zaczyna my się mocniej wciskać gaz to wypada zapłon i auto szarpie tak co 5 sekund przez sekundę i wyrzuca CHECK. Sprawdzone już było wszystko co jest możliwe i pozostała jedna rzecz. Czujnik położenia wału korbowego zbiera informacje z wieńca który wciska

VOLKSWAGEN Krople oleju wiszą na skrzyni biegów

Witam Mam następujący problem 1. Cieknie olej silnikowy. Krople wiszą na skrzyni biegów a widać że olej wydostaje się ze szczeliny pomiędzy silnikiem a skrzynią. 2. Oprócz tego dzieją się dziwne rzeczy podczas jazdy. Kiedy jadę sobie np. na 3 biegu i nagle dodam mocno gazu to samochód zamiast przyspieszyć to "wyje"- obroty idą w górę ale nie przyspiesza. Powiedzcie mi drodzy

Problem z uszczelniaczem polega na tym że po większym przebiegu warga simeringu wycina rowek w metalu (właśnie mam w rozbiórce motor po 320 tkm - doskonale widoczne) na płaszczyźnie wału korbowego. Przez ten rowek nowy simering potrafi wytrzymać b. krótko albo w ogóle nie trzyma (jeśli nowy simer styka się z włem w tym samym miejscu co stary). Jeśli porafisz rozróżnić zapach oleju

VOLKSWAGEN Wymiana uszczelniaczy wymiana wału korbowego AFN 1Z

Mam do kupienia wał korbowy od 1Z potrzeby mi jest do silnika AFNCzy wał korbowy w AFN jest taki Sam jak w 1Z Przymierzam się do wymiany uszczelniaczy w 1Z jak jest zimny ciężkoplai i kopci na biało jak sie rozgrzeje pali normalnie silnik pracuje nie równo i kopci na niebiesko delikatnie ale kopci z tego co wiem to trzeba zwalać głowice więc wymienie przy okazji pierścienie. Czy po

robiłem to w piątek sobote i po robocie. Ja wyciągałem silnik wydaje mi sie że tak jest lepiej bo można go obrucić (lepiej do składania panewek i pirścieni dystansowych ).rozkręcanie idzie szybko skręcanie troche wolniej kostek nie pomylisz bo się nieda rozkręc prawą półoś od skrzyni no i wyciągaj.Wyciąg (podnośnik łańcuchowy) musi być bo ja robiłem sam

VOLKSWAGEN POLO III 6N simmering - uszczelniacz wału korbowego

_________________na sprzedaż częścihttpallegro.pllistinguser.phpus_id12876602

_________________i heart my 6N

Zadaj pytanie ekspertowi