części samochodowe nanodatex

volkswagen polo tlok tloki passat b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo tlok tloki passat b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo tlok tloki passat b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 1.6zwykły gaz nie odpala rano na zimnym silniku

Witam mam problem z odpaleniem mojego passata z samego rana gdy jest zimny kreci normalnie ale nie chce załapać.dodam że próbowałem awaryjnie odpalić z gazu i nie było problemusilnik trochę popracował i przełączyłem na paliwo i wtedy już normalnie pracowal i normalnie odpalil z paliwa.podpinałem kompa nie bylo rzadnych błędów wymienilem filtr paliwa i dalej to samo.może miał ktos z was podobny problem z odpalaniem bardzo proszę o rady co to może być za przyczyna.

Mam podobny problem. passat B5 FL 1.6 benz ALZ plus gaz KME DiegoG3. Kupiłem po miesiącu założyłem gaz. Wszystko było ok. Zauważyłem tylko że jak odsuwam szyby to śmierdzi paliwem albo spalinami. Wszystko niby było sprawdzone ale nie wiadomo skąd ten zapach. Okazało się że przy pompie paliwa w baku nie było uszczelki taki duży gumowy oring. Chyba celowo ktoś go wyjął bo jak kupiłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Podczas jazdy nagle wzrosły obroty a z wydechu dużo białego dymu. Zgasł i nie odpala.

Dziś podczas jazdy nagle samochód wszedł na duże obroty (taki był dźwięk) nie spojrzałem na obrotościomierz w lusterku wstecznym zobaczyłem dużo białego dymu. Następnie samochód zgasł i już nie zapalił. Jak przekręcam kluczyk silnik się obraca ale nie zapala... Co się mogło stać Laweta właśnie odholowała mi moją niunie...

Nie chodzi tu tyle o sam chiptuning ale o maksymalne podniesienie cisnienia turbodoładowania przy niezbyt nowej turbinie jeszcze gorzej jeśli nawet przepuszczającej olej. Silnik a zwłaszcza diesla przed podniesieniem mocy powinien zostać poddany badaniu najważniejszych parametrów gdzie będzie dokonana zmiana parametrów fabrycznych. Jeśli turbosprężarka rozsypie się podczas jazdy z dużą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [B5 1.9TDI]Bardzo słabo pali i kuleje z mocą - Wykresy itp.

Cze Auto passat B5 98 Silnik 1.9 TDI Oznaczenie AHU Od przedwczoraj passat bardzo słabo pali i na moje oko kujele z mocą Trzeba długo palic a jak już zapali to tak dziwnie terkocze.... Zrobiłem Vagowanie i jest błąd Kasowałem błąd ale cały czas to wywalało. 550Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania A teraz z logi na jałowym co wyszło Temperatura było 86stopni a obroty silnika

1.9 tdi silnik avb rok 02 mianowicie mam taki problem z moim paskiem kupilem go z uszkodzona glowicw przeskoczony byl rozrzad sytuacja wyglada tak ze zakupilem glowice tez z avb z pompowtryskiwaczami zdjelem stara tloki ok tuleje bez zadnych rys nic wszystko ok zalozylem nowa glowice rozrzad ustawiony na znaki idealnie wszytsko sie zgadza nowy pasek nowe turbo zawor egr wyczyszczony czujnik polozenia

1.9 tdi silnik avb rok 02 mianowicie mam taki problem z moim paskiem kupilem go z uszkodzona glowicw przeskoczony byl rozrzad sytuacja wyglada tak ze zakupilem glowice tez z avb z pompowtryskiwaczami zdjelem stara tloki ok tuleje bez zadnych rys nic wszystko ok zalozylem nowa glowice rozrzad ustawiony na znaki idealnie wszytsko sie zgadza nowy pasek nowe turbo zawor egr wyczyszczony czujnik polozenia

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelniaczy w 1.6 AHL

Panowie mam pytanko czy ktoś podchodził do tematu wymiany uszczelniaczy w Passacie 1.6 AHL bez ściągania głowicy z auta. Mam problem bo bierze mi full oleju nawet około 1l1000km odziwo nie kopci...Miałem pół stanu po około 1000 mam poniżej minimum wiec

Ja robiłem to ze 2 miesiące temu. Da się bez zdejmowania głowicy w AHL. Tylko zamiast wtłaczać powietrze kręcisz wałkiem ustawiając pod każdą parę zaworów kolejno tłok - żeby nie wpadły do komory spalania. Czyli po kolei plastik z silnika osłona termiczna pokrywa zaworów czujnik położenia wału rozepnij z wtyczki wyjmujesz popychacze ( hydroszklanki) - koniecznie włóż w tej samej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 padł silnik 18T

Nie mam szczescia do tego passata STandardowo uciekal plyn wiec dalem go do boscha na robienie uszczelki sprawdzili co2 i potwierdzili przedmuch Rozlozyli silnik - peknieta glowica do generalnego remontu luzy powycierane tloki wzery na garach - propozycja serwisu - wymiana motoru. Jestem ZALAMANY co mi sie bardziej oplaci generalny remont czy kupic inny motor Poza tym jak nawet bym kupil kolejny

Wszystko fajnie z tym remontem tylko peknieta glowica musze znalezc inna ktora bedzie w pelni sprawna wytarte cylindrytloki ( jak twierdzi mechanik) mozliwy pekniety blok przypuszczam ze jakis niesamowity koszt. przypuszczam ze mogl bym sie nie zmiescic nawet w 3 tys bo liczac sprawna glowice ( 500zl) regenracja ( 500) zawory i uszczelnienie - 1tys daje 2tys za sama glowe jezeli chodzi o blok to nie orientowalem sie w cenach wiem jedynie ze kpl pierscieni na tlok to ok 100zl wiec liczmy ze blok 15tys z uszczelnieniem co daje nam magiczne 35tys wymiana w sumie 4 tysie nie wyjete nowy silnik inna sprawa ze to jest koszt polowy auta

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wibracje buczenie

To juz mnie wszystko przeroslo Kupilem Paska 1.9 TDI 98 rok 110 AFN w Kombiaku mialo byc tanio i przyjemnie a okzalo sie totalnie odwrotnie. Podpowiedzcie mi cos bo juz nie mam pomyslow i pieniedzy. Mowiac w skrocie auto mam od polowy Sierpnia a w do tego momentu wlozylem w niego dokladnie liczac na wszystko faktury 10821zl Paranoja. Problem dotyczy jednak buczenia i drzenia otoz najpierw zdecydowalem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 podnosi się stan oleju

witam. co może być przyczyną podnoszącego się stanu oleju w silniku tdi AVF dodam że na bank nie jest to głowica uszczelka pod nią i pompowtryski.

nie chodzi o to ze nie mogl znalesc usterki bylo tyle naniszczonych elementow ze nie oplacalo sie go juz naprawiac bo remont wyniosl by mnie dwa razy tyle co kupienie drugiego motora z osprzetem i go wsadzenie. poza tym powiedzial ze motor po takiej naprawie to juz by nie bylo to samo. ja widzialem silnik rozebrany widzialem tloki glowice turbo i doslownie trup. dlatego zaproponowal wymiane bo szanowal moje pieniadze i powiedzial ze on to moze naprawic ale zaplacil bym w przedziale 5000-6000zł za remont a za drugi silnik z osprzetem i wymiane zaplace gdzies z polowe. to gdzie tu by bylo logiczne naprawianie trupa nie bylo sensu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak wody w układzie chłodzenie silnik sie nie uruchamia. AFN

Witam problem dotyczy auta szwagra stało sie tak jechał autostradą po okolo przejechaniu 25kilometrów auto traci moc redukuje do 4 rozpedza zmiana na 5 i to samo po przejechaniu 300-400metrów auto gasnie otwiera maske nie ma wody w układzie spadł wąż z chłodnicy dolny . Zakłada wąż zalewa wodą i nic kreci nie odpala. próbują na zapych nic. znajomy próbuje go zaciagnąć na lince nic

Własnie rozmawiałem z jego dziewczyna niestety z przebiegu zdarzeń jaki ona przedstawił a jechali razem to tłoki raczej spuchły na 99999% i to był by konieć silnika uszczelka był wymienian jakies 14 miesiecy temu z połową gratów w silniku nowe pierścienie nowy rozrząd nowe paski rolki nowy alternator pompa wody. nowy n75 kupe kasy w silnik wtedy poszło. Był po kapitalce niestety. Chlopak sie załamie. Czy da sie ten silnik jeszcze reanimować

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Padł świeży rozrząd

Witam wszystkich Mam mały problem i kilka pytań z nim związanych. W piątek mechanik wymienił u mnie rozrząd (pasek rolka pompa). Po odebraniu i przejechałem 40 km po czym samochód po prostu zgasł podczas jazdy. Odholowałem do innego zaprzyjaźnionego mechanika bo myślałem że to jakaś elektronika a sam się na tym nie znam. Niestety okazało się że rozleciał się nowy rozrząd - nie

połowe jak nie cały zalezy co sie okaze jak zciagnie glowice bo tu tłoki korbowody tez mogły dostac

VOLKSWAGEN PASSAT Remont czy wymiana

Jak w temacie. Pękł mi wał w silniku 19 tdi 1Z i teraz mam dylemat czy robić remont czy szukać innego Zaznaczam że wał już mam z innego uszkodzonego silnika. Może miał już ktoś wcześniej podobne przygody i doświadczenia Doradźcie co lepiej zrobić. Dzięki za wszystkie sugestie.

Też się przymierzałem do wymiany pierścieni jak się okazało że wymiana uszczelniaczy pomogła na krótko ale... ....okazało się że kupiłem tandetne gumki. Podmieniłem na gumki Goetza wymieniłem simeringi i olej przestał uciekać. Cena dobrych pierścieni trochę mnie przeraziła i szukałem tańszego rozwiązania.... Przeglądając watki w dziale B5 to i tak dochodzę do wniosku że

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi