części samochodowe nanodatex

volkswagen polo temperatury wody

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo temperatury wody

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo temperatury wody

VOLKSWAGEN Wskaźnik temperatury wody zaniza o 10stopni

Witam Mam problem ze wskaznikiem temperatury wody w archiwum znalazlame dwa podobne tamaty ale nie zostaly one rozwiazane... Mimo rzeczywistej temperatury 90stopni wskaznik pokazuje po nagrzaniu 80stopni... Wentylator zalacza sie tak jak powinien (z tym ze wskazowka jest na nieco ponad 80 stopniach). Czujnik w chlodnicy jest nowy... Dodam ze problem pojawil sie po wymianie czujnika temperatury tego

VOLKSWAGEN PASSAT czujnik temperatury wody

witam zawsze chciałem mieć passata ale jak już go kupiłem to same kłopoty. właśnie przerabialem remont silnika w B3 (kosztowało mnie to wiele kasy i nerwów). Praktycznie wszystko nowe poza głowicą i blokiem po planowaniu. Odebrałem samochód i mechanik mówi że mam coś z czujnikiem temperatury bo jak to stwierdził lubi wariować w passatach. po zagrzaniu się pokazuje najpier 90 oczywiście

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN Brak odczytu temperatury wody z zegarów motor s

Witam. Mam następujący problem. Po dłuższym postoju odpaliłem mój samochód z motorkiem 2.9 VR6. Po kolejnym odpaleniu wskazówka temperatury cieczy nie podnosi się mimo że temperatura oleju oscyluje w granicach 90 st C. Nawiew jest ciepły nawet gorący. Wentylator się nie włącza. Moja diagnoza padł czujnik temperatury. Mam jednak problem bo czujniki w krućcu termostatu są 3. Duży zółty

To jest ten. Dla potwierdzenia 1. czujnik położenia wałka rozrządu 2. czujnik temp. z przełacznikiem do wskaźnika temp. wody ilub elektryczna pompa wody 3. czujnik temp. NTC sterowanie silnika (niebieski) 4. przełączik termiczny do wyłączania układu klimatyzacji ilub wentylator elektryczny 5. czujnik spalania detonacyjnego(stukowego) 6. czujnik położenia wału korbowego (czujnik halotronowy)

VOLKSWAGEN Kilka pytań odnosnie temperatury wody

Witam. Mam kilka pytań dotyczących temp płynu chłodniczego. Kilka dni temu wracałem z Zakopca autostradą i zauważyłem że wskazówka była w takim położeniu ( przez całą trasę)- kilka milimetrów od początku Wymieniłem dzisiaj pompę wody i termostat. Przejechałem sie kilkanaście km i po ok 2 km wskazówka była w takim położeniu Otworzyłem maskę i sprawdziłem węzę górny od

Ciezko wyczuc... trzeba bylo zrobic sobie tescik z wzami jak podejrzewales trmostat... teraz wychodzi na to ze czujnik na węzu.. albo wskaznik w zegarach odmówil wspópracy [ Dodano Czw Gru 10 2009 1228 am ] hmm to teraz zakręciłes... ogólnie jak trmostat walniety.. to ciezko zagotowac autko... wiec tutaj skłaniałbym sie na czujnik własnie albo zegary.... a na połowie skali to nie powinien

Termostat na pewno jest dobry bo przed założeniem sprawdzałem czy otwiera ( wsadziłem go do gara i zacząłem gotować wodę jak zaczęła mocno parować to termostat się otworzył) a na połowie skali to nie powinien sie włączać.. przynajmniej u mnie tak jest.. ze po przekroczeniu tej środkowej kreski o jakieś 2 mm ... to wtedy wichura sie włącza...

Ja mam w zwyczaju po każdej operacji która wymaga opróżnienia układu chłodzenia doglądać procesu - chodzi o to że po wlaniu płynu w układ czekam na moment otwarcia termostatu orientuję się przy jakiej temperaturze się otwiera przy okazji uzupełniam poziom płynu itp itd - wtedy wiem że wszystko działa jak należy i mogę latać. Przyzwyczajenie z czasów polonezowskich gdzie wszystkiego

VOLKSWAGEN Wskażnik temperatury wody

Mam do was małe pytanko ponieważ nie znalazłem nic co mnie interesuje zdecydowałem się was poradzić. W moim golfiku III leży wskazówka od temperatury wody i to obojętnie ile przejadę czy 10 km czy 100 km podniesie się delikatnie jak wyłączę nawiew a jak włączę ponownie to znów opada. Czytając inne tematy zdecydowałem się na wymianę termostatu i efektów żadnych. Przy tym mam

Pod VAGiem podpinałem się na starym czujniku i wskazania były takie jak na liczniku 72 a na liczniku w połowie 70-80. A ma ktoś może numer do ASO volkswagena

Witam. Żonka coś tam sygnalizowała że jej skacze wskazówka od temperatury silnika jak szalona. Wziałem wczoraj jej auto na cały dzień i tak jak wskazówka doszła do tych 90 po czym spadła na połowę tego i tak stanęła. Dolewałem trochę płynu chłodniczego zimą bo wskźnik pokazywał poniżej stanu dopuszczalnego i było ok ale teraz widze jak żonka odpala kłąb siwego dymu szczególnie

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] VAG COM Blok 001 i 002 co oznaczają temperatury

Witam Czy na załączonym obrazku na Bloku pomiarowym 001 oraz 002 temperatury powinny być takie same czy inne Z jakich czujników są one zczytywane Ponieważ próbuję zrobić adaptację przepustnicy po czyszczeniu i nie bardzo wiem czy ona jest zrobiona czy też może jest jeszcze jakieś problem. Oto jaki mam widok na kanał 001 albo 098

Dziękuję za odpowiedź to moje latanie sprawdzanie wszystkiego wiąże się z tym iż niedawno kupiłem sobie Passata moje polo powoli odchodziło w zapomnienie coraz rzadziej nim jeździłem czasem stało ponad trzy tygodnie. Jakiś miesiąc temu dziewczyna wzięła polo do pracy po 10 dniowym przestoju pomijam fakt iż od pewnego momentu nie startował już za pierwszym razem tylko za drugim kręceniem.

VOLKSWAGEN przegrzany silnik po wymianie czujnika temperatury wody

No i problem kolejny. W piatek po tym jak golfik padł i gasł zaraz po odpaleniu wymieniony został czujnik temperatury wody i okazało się że to była ta długo szukana awaria. Jednak zaraz w ten sam dzień okazało się że bardzo szybko grzeje się silnik - wcześniej zanim doszedł do 85 stopni i włączył się duży obieg trzeba było sporo przejechać. Teraz po krótkim odcinku temperatura

i wtedy sprawdz tylko dolny wąż od chłodnicy ten najniżej połozony i daj znać co zauwazyłaś

VOLKSWAGEN Czujnik temperatury wody

Witam. Tematy czujników już co prawda były ale mimo to mam wątpliwości. Objawy to brak wskazań temp. Mam 2 czujniki - niebieski (mechanik powiedział że to właśnie ten jest od wskaźnika) i czarny- nie powiedział od czego on jest. Na forum było napisaneze oporność czujnika na gorącym silniku to ok. 200 ohm. Zmierzyłem niebieski -było 181ohm Gdzie wyczytałem inną metodę sprawdzenia

Chłopie po grzyba ci fura zza oceanujeszcze Golf sprzedaj to i kup normalną Europejską wersjębo z tego co czytam to ty z połową auta masz problemy.Pozdro

VOLKSWAGEN POLO III 6N falujace obroty

Serdecznie witam Od poltora roku jestem posiadaczem VW polo 999 cc z 97 roku (AER). Po wymianie zepsutego zepsutego termostatu silnik zaczal pracowac w wyzszej temperaturze i od tego momentu zaczely sie problemy z falujacymi obrotami... Czasami jednak silnik pracuje prawidlowo. Parokrotnie byl rozladowany akumulator (przyczyna bylo niesprawne radio) wyczytalem ze trzeba zrobic w takiej sytuacji adaptacje

Witam. Podłączając się do tematu chciałbym opisać swój problem bo jak widzę jest bardzo podobny. Kiedy kupiłem swoje polo był czerwiec i jakoś nie za bardzo zwróciłem uwagę na wskazania temperatury. Teraz jednak wiem że pracował on w niskiej. Problemów z falowaniem nie miałem (no może czasami) aż do momentu wymiany termostatu. Od tego momentu wskazówka już po około 3 km podnosiła

VOLKSWAGEN Nie dziala wskaznik temp. wody

Witam Ostatnio stalem sie posiadaczem golfa II 1.3 w eleganckim stanie Mial kilka wad ktore juz w wiekszosci usunalem Pozostala mi jedna ktora mnie powaznie zastanawia... Nie dziala poprawnie wskaznik temp. wody. Jak go kupilem mial walniety termostat na postoju temp. rosla normalnie... Nie sprawdzilem czy wlacza sie went. ale jak lecialem po trasie to przy 70 kmh wskaznik sie podnosil... Przy wyzszych

witam) U mnie w Mk2 jest także podczas jazdy wskazówka wody trzyma się przy pierwszej białej kresce i nie da rady żeby coś urosłą lub opadła czy jest 30C czy -10C. Radziłbym odłączyć przewód od czujnika temperatury sterującego wskaźnikiem na tablicy rozdzielczej. Podłączyć omomierz między przewód a masę i zmierzyć rezystancje. W niskiej temp. wody powinna byc bardzo duża. im

VOLKSWAGEN Wskaźnik temperatury

Witam Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury w moim mk2 16 z gazem. Przeglądając forum zauważyłem że prawidłowo wskaźnik powinien być równo w połowie. U mnie jego normalne położenie jest ok 2 mm za połową a w korkach jakiś milimetr przed 34. Czy to jest normalne Dodam że zmieniałem ostatnio termostat ale na starym było tak samo. Ubywa mi płynu chłodniczego jeśli to jakaś

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Silnik gaśnie

Witam forum przeglądam od jakiegoś czasu a dokładniej odkąd mam problemy ze swoją polówką. Do Nowego Roku nie było problemów ale potem silnik zaczął się dziwnie zachowywać. Akurat jakoś wtedy nadeszły wielkie mrozy i zwalałam winę na zbyt niską temperaturę ale problem utrzymuje się do dziś. Otóż - samochód po przejechaniu 1-2 km zaczyna nagle szarpać czasami gaśnie czasami

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wysokie obroty biegu jałowego - czujnik temperatury

Od pewnego czasu zaraz po odpaleniu obroty biegu jałowego zamiast 900 obr. wynoszą 1000 - 1100 obr. Po jakimś czasie spadają do 900. Z tego co zauważylem nie jest to zależne od tego co pokazuje wskazówka temperatury wody. Pozatym wydaje mi sie jakby kontrolka podgrzewania świec pomimo tego że na dworze jest ciepło świecila się za długo. Niestety nie mogłem znaleść nic konkretnego w szukajce.

Witam. Objawy dość niepokojące jak zapalam na rozgrzanym silniku to zakręci do około 2tys obrotów i spadnie do 1100. Obroty niestabilne. Jak jadę i zatrzymują pojazd to mocno szarpie i falują obroty. Świece grzeją dość długo. Gdy wystygnie to pali normalnie (zatrzymuje się na około 900 obrotów). Z rozruchem nie mam problemu. Dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury wody (na VAGu pokazywał

VOLKSWAGEN Problem z czujnikiem temperatury

Witajcie Wszyscy Mam problem z czujnikiem temperatury. Przejrzalem archiwum i w sumie sporo informacji dowiedzialem sie. Nie rozumiem jednak kilku spraw i prosilbym o pomoc jesli jest to mozliwe. Opisze szybko problem Wariurje mi czujnik temperatury na desce rozdzielczej bo wskazowka ciagle zmienia swoje polożenie. Dochodzi do 90stopni i nagle opada i znow do gory i tak ciagle. Generalnie temperatura

VOLKSWAGEN Czujniki temperatury oleju w 16V

..Ludziki Ostatnio jak pojeździłem golfem to po zatrzymaniu temperatura oleju na mfa doszła do 120 Stopni... a temperatura wody ledwo do połowy skali... Nie wiem czemu są takie rozbieżności ..tym bardziej że czujniki mam nowe. Zastanawiam się tylko nad jedną rzeczą a mianowicie w głowicy 16v są w sumie trzy jednopinowe czujniki. Dwa są z boku i jeden z tyłu. Ten z tyłu to temperatura

VOLKSWAGEN POLO IV 9N Polo IV 1.2 Ciężko odpala ubywa płynu chłodniczego

Witam. Wiem że forum typowo dla użytkowników golfa ale może ktoś będzie umiał mi pomóc. Mam polo 9n 2003r silnik 1.2 6V (trzy cylindry ) Od jakiegoś czasu mam problem z zapalaniem gdy auto postoi dłużej (np. przez noc). Wydaje mi się że problem nasila się gdy w zbiorniku jest już mało paliwa (na granicy rezerwy) i w gorące dni. Sprawdzałem komputerem i temperatury z czujników wyglądają

VOLKSWAGEN PASSAT po wymianie czujnika temp wody nie wlancza się wentylator

witam silnik po remoncie... wymienione prawie wszystko. niepokoiła mnie temp więc za doradą innych użytkowników forum wymieniłem wczoraj na wszelki wypadek czujnik temp wody. czy to jakiś zbiego okoliczności - po wymianie na nowy temp pokazuje dalej tak samo - ale przy 105 otworzyłem maskę i patrzę a wentylator nie właczył się. wcześniej działal tak przy 95. wspomnę jeszcze że mechanik

Teoria Płyn w układzie chłodzenia (napędzany przez pompę wodną) ma stały obieg i czły czas i krąży w silniku. Do momentu osiągnięcia właściwej temperatury silnika termostat jest zamknięty - płyn krąży w tylko w części silnika i nagrzewnicy. Czujnik temperatury płynu chłodzącego znajduje się przy bloku silnika i przekazuje sygnały do sterowania silnika i wskażnika temperatury

VOLKSWAGEN wyciek spod spodu samochodu - krople na pompie wody jetta GX

witam mam jette 18 GX rocznik 87 amerykaska wersja z klima - i pytanie dzis siadam do mojej jessi i zaobserwowalem szybki przyrost temperatury- jak nigdy wskazowka maksymalne polozenie osiagnęła - co nigdy sie mi nie zdazylo a gdy wlaczyłem nawiew ciepłego powietrza to raz zimne raz srednio ciepłe wiało z nadmuchu strasznie mnie to zaniepokoilo wiec wyszedlem z samochodu i zagladnąlem pod

VOLKSWAGEN Ubywa wody w ukladzie chlodzenia

Koledzy były juz podobne problemy ale nie identyczne chyba ze coś przeoczyłem ale jest tego tyle. Proszę o pomoc a mianowicie Posiadam MK2 16 D rok prod.1989 Od dłuższego już czasu ubywa mi wody w układzie chłodzenia a od jakiegos miesiąca do tego silnik mi się strasznie grzeje. Wcześniej rzadko się zdarzało żeby wskaźnik temperatury wychylał sie za palowe(chyba że strasznie grzało

VOLKSWAGEN Mruygajaca kontrolka od wody

Mam taki maly problem a chodzi o to ze posiadam Golfa Mk 2 i niedawno zapalila mi sie kontrolka od wody(miedzy zegarami) i ciagle mruga na czerwono chwile po przekreceniu stacyjki i az do wylaczenia samochodu Nie moge sobie z nia poradzic wymienialem juz czujnik ta kontrolke w zegarach w chlodnicy plynu jest dosc nie wiem moze mial ktos podobny problem to prosze o odpowiedz Czekam ) pozdro

widze ze tez musze dolaczyc do kolekcji tylko ze u mnie ten problem wystepuje w Toledo rocznik 93 moze to byc wina tego zapowietrzonego ukladu bo moj ciagle taki jest wymienilem uszczelke pod glowica i nadal syskie weze twarde jak kamien a syskiemu winny chyba reduktor gdyz znajomy mechanik odlaczyl mi instalacje gazowa i te weze co ida do reduktora dal tak jak byly w orginale normalnie nic sie nie dzialo moglem spokojnie korek od zbiorniczka odkrecic i nic a tak to zaraz gejzer wody lecial i kontrolka mruga jak poj... mi to tam obojetne ale ojca wkurza jak jedzie ostatecznie to jest tak ze mruga przez pewien czas jakies 2 min dopoki wiatrak nie wychlodzi silnika a pozniej przesteje i tak w kolo macieja. Chcialbym jednka spytac Jak wysoko idzie wam wskazowka od temperatury bo u mnie stoi troszke powyzej przed ostatniej kreski a jak mruga kontrolka to w polowie

VOLKSWAGEN Mrugająca kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodzącego

Witam Od pewnego czasu miga mi kontrolka temperatury i poziomu cieczy. Przestudiowałem schemat instalacji elektrycznej i doszedłem do wniosku że najprawdopodobniej uszkodzony jest czujnik który znajduje się w zbiorniczku wyrównawczym. Zrobiłem pomiar omomierzem i czujnik pokazuje przerwę. Mam w związku z tym pytanie czy mógłby mi ktoś podać jaka mniej więcej powinna być wartość na tym czujniku przy odpowiednim poziomie cieczy. Pozdrawiam

Witam mam podobny problem jak opisany wyzej. Kontrolka od poziomu i temp. wody mruga mi co jakis czas. Co ciekawe wg wskaznika temperatury silnik nagrzewa sie prawidlowo. (do polowy co najwyzej lekko ja przekracza i schladza sie [dodam ze Gofer pelni ciezka kurierska sluzbe we wroclawskich korkach]) Czy powinienem to mruganie ignorowac czy to moze byc cos powazniejszego Wyruszam na dniach w dluzsza trase i troche sie boje. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN [mkII] wskaznik temperatury

male pytanko. w jakim polozeniu powinna znajdowac sie wskazowka od temperatury wody w MKII 1.8. na srodku cz moze jeszcze inaczej. od Quatro7 uprzejmie prosi się o precyzowanie tamatów

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Duży problem z brakiem mocy.

Witam mam nadzieję że mi pomożecie i wpadniecie na pomysł co może boleć moją Polówkę (silnik 1.4 APQ). Chodzi o ewidentny brak mocy. Do tej pory sprawdziłem i wymieniłem - filtr paliwa (nowy) - pompa paliwa (przełożona od innej połówki i bez poprawy) - świece (nowe NGK) - kable kopułka i palec rozdzielacza (nowe Bosch) - czujnik spalania stukowego (nowy Bosch) - przepustnica (nowa

Dzięki wszystkim za rady. Więc tak Dziadek13 czujnik temperatury już wielokrotnie testowałem na podłączonym kompie. Idealnie wskazuje i na desce i na VAGu (nawet dla pewności przekładałem od znajomego z jego polo i też nic nie pomogło). Jeśli czujnik Halla byłby uszkodzony to chyba powinienem mieć nieraz problemy z odpalaniem a u nie nawet po 5 dniach postoju wsiadam i bez czekania przekręcam

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] problem ze spalaniem 1.4 8v 60KM

Witam jestem początkującym użytkownikiem tego forum lecz mam juz oświadczenie w naprawie samochodów. Jednak problem sprawia mi polo mojej dziewczyny mianowicie strasznie duzo pali i z wydechu wydobywa sie taki dziwny odgłos jakby nie przepalała do końca. Po za tym strasznie śmierdza spaliny jak nigdy wczesniej sie nie spotkałem. Nie potrafie sobie z tym poradzić pomocy Czym to może byc

Witamzakupiłem parę dni temu polo 3 z 2000r1.4 8v 60km wszystko pięknieładnie bardzo ślicznie chodzi przy przebiegu 147tys po kilku dniach zorientowałem się ze spala troszkę za dużo coś koło 12L100km po mieście lekko dynamiczna jazda od 20tys do 30tys obrotów.Dokształcając się w tym temacie na forach(na razie jeszcze do końca nie wiem co jak się nazywa-cóż człowiek całe życie

VOLKSWAGEN POLO III 6N kopci biały dym w dużej ilości

Witam Mam polówkę 1.3 1995 na gazie. Auto kupione niedawno jeżdżę nim 2 razy w tygodniuproblem polega na tym że od niedawna kopci na biało takie białe kłęby dymu zarówno na gazie jaki na paliwie. Podejrzewam że to uszczelka głowicy zwłaszcza że niedawno mrugała mi kontrolka od temperatury silnika wyczytałem że to mało płynu chłodniczego otwieram maskę a tam ledwo co na dnie zbiornika

VOLKSWAGEN Mk II Diesel - Temperatura wody

Cześć ostatnio włącza mi się często wentylator podczas gdy normalnie włączał się 1-2 razy w roku nawet w lato przy korkach - poprostu temperatura stała w okolicach połowy Wymieniłem termostat nic płukanie układu takim środkiem do chłodnic - nic Wskazówka podczas normalnej jazdy opiera się o przedostatnią kreskę podczas gdy dawniej stała na połowie. Wentylator zaskakuje jak wejdzie

Panowie - dzięki za dotychczasowe rady - Fakt że jestem trochę przewrażliwiony ale nie chodzi o to że wentylator się włącza tylko o to że silnik zamiast 90st. ma ponad 100. Teraz jechałem w trasę 200 km i jestem totalnie głupi - prędkość max 110 i temperatura po jakiś 15 km idealnie staje na połowie Wystarczy jednak że zgaszę samochód na jakieś 5-10 minut i ruszę z powrotem -

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] 1.4 AEX ciezko odpala a potem muli i gaśnie

Witam Szukałem na forum oraz sieci i nie znalazlem problemu podobnego do mojego. Mianowicie raz na jakiś czas (1 - 2 razy w miesiącu) gdy polo postoi noc lub dlużej cięzko odpala długo musze kręcic aby odpalił. Gdy odpali po wciśnieciu gazu momentalnie go muli sprawia wrażenie jakby ktoś odciął paliwo. Przysłowiowe Ja mu gaz a on zgasł. Gdy lekko przyciskam gaz powolutku sie wkreca.

miałem kiedyś takie objawy i winowajcą był czujnik temperatury wg mnie na 99.9% uwalony czujnik temperatury magik sprawdzał ci tylko błędy czy też badał kanały w VAGu tam masz wszystko opisane jeśli czujka temperatury wody (ta z opaską na termostacie) ona często pada lub się zawiesza na danym ustawieniu np. pokazuje temperaturę prawidłową na blacie a w kompie to co idzie do ECU czasem

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] 19d po zdjeciu paska alternatora kopci

zdjelismy ze szwagrem pasek altka bo cos sie posypało i okazało sie ze pompa wody bo odpalilismy i było cicho. polo stalo i czekało 3 dni na wymiane dzisiaj odpaliłem zeby dojechac na działke i odpalił w zasadzie dobrze ale kulawo chodził nie chciał sie wkrecic na obroty i kupa dymu niebieskiego co nigdy nie miało miejsca oczywiscie pasek był nie załozony. Oczywiscie swieci sie kontrolka

sanie automatyczne jest sterowane podciśnieniem elektrozaworami czujnikami jeśli napięcie spadnie to mogą wystąpić numery i może kopcić na niebiesko z powodu złej mieszankikontu wtrysku[brak ssania] oraz temperatury silnika . jeśli wcześniej nie brał oleju to bym się nie martwił. edit uwaga po przejechaniu 3-5km AEF osiąga temperaturę 90 C i przy działającej pompie wody w zależności

VOLKSWAGEN Czy padła pompa wody

Witam. Objawy są takie Silnik rozgrzewa się w przeciągu 2-3 km a wskaźnik temperatury cieczy bardzo szybko dochodzi do 34 skali. Ogrzewanie prawie nie działa tzn przy ustawieniu suwaka temperatury na połowie skali po 10 km wydobywa się ledwo ciepławe powietrze. Górny wąż od chłodnicy jest twardy i gorący a dolny jest zimnyletni na rozgrzanym silniku. Ciepły się robi dopiero po kilkukrotnym

VOLKSWAGEN Umiejscowienie czujników temperatury w 1.6 PN pierburg 2ee

Mam następujący problem z tymi czujnikami w silniku 16 PN a raczej z ssaniem bo przy zimnym rozruchu jest ok. siłownik sterujący wolnymi obrotami dziala - rusza sie natomiast po krótkiej chwili jeżeli nie dam gazu to gaśnie być może to ssanie ale gdy wyjadę za bramę to jest oki ma obroty stabilne sama chwila od rozruchu przez ok. minute jest w zimę koszmarna... Czy ktoś wie z których

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szybkie pytanie - szybka odpowiedź [wszystkie modele]

Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji

Jeden jest czujnikiem temperatury do wskaźnika temperatury wody i modułu sterującego. A drugi jest od klimy. 6N0 868 243A - klip. w ASO ok. 3złszt. (Jeśli chodziło ci o te okrągłe co się na tym boczki trzymają).

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szybkie pytanie - szybka odpowiedź [wszystkie modele]

Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji

Jeden jest czujnikiem temperatury do wskaźnika temperatury wody i modułu sterującego. A drugi jest od klimy. 6N0 868 243A - klip. w ASO ok. 3złszt. (Jeśli chodziło ci o te okrągłe co się na tym boczki trzymają).

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] POLO 1.0 nie wchodzi na obroty na zimnym benzyna

Witam polo 1.0 poj 999cm3 51KM Po odpaleniu silnika (zimny silnik) przez około 2 minuty jak silnik nie nabierze tempe-ratury silnik nie chce wkręcać się na obroty. Jak wcisnę mu gaz do spodu tu już prawie chce zgasnąć Gdy Silnik nabierze temperatury problem ustępuje Wkurza mnie to bardzo bo gdy rano jadę do pracy musze włączyć się dynamicznie do ruchu to daje gaz a samochód wogole nie

no to napisz poprawnie - czujnik temperatury płynu chłodzącego . a nie lecisz po łebkach bo tak łatwiej napisać. zaraz napiszesz że wszyscy wiedzą o jaki czujnik chodzi itp. Otóż uwierz mi cześć osób totalnych laików szukałoby tego czujnika wody. jak coś robimy piszemy etc. to róbmy to porządnie od A do Z. koniec kropka.

VOLKSWAGEN Problem ze wkaźnikiem temperatury i komputerem MFA

Witam Dziś odebrałem od mechanika auto naprawie a mianowicie remoncie głowicy oraz nagrzewnicy Auto w środku obyło rozebrane praktycznie w całości oraz do połowy pod maska Po naprawie i złożeniu auta działa idealnie silnik chodzi pięknie wręcz jedwabiście ale zauważyłem że temperatura wariuje gdy odpalam zimny samochód temperatura bardzo szybko rośnie aż do 130 stopni chodz silnik

VOLKSWAGEN Temperatura wody Czy dziala wiatrak

Witam mam pytanie co do wskaznika temperatury pn to jest moj pierwszy diesel mk2 gtd zastanawiam sie tak naprawde czy jak stoje np w korku czasami a w szczegulnosci jak pada deszcz(sporo ludzi wtedy nie potrafi sie poruszac po ulicy samochodem i to jest powodem zazwyczaj w 60% korkow na ulicy) i poruszamy sie na swiatlach powoli czasmami stoje na swiatlach trzy raazy temperatura podnosi sie wskaznik

witam i ja mam pytanko odnosnie temp. 1. mierzac temp w zbiorniczku termometrem piecowym(golym bez metalowej obudowy) pokazuje mi 80 gdy kreska jest rowno w polowie skali natomiast wiatrak wlacza sie przy 85 a wylacza przy 87 2. jaka moze byc roznica temperatury plynu miedzy zbiorniczkiem a czujnikiem wiatraka i w ogole wewnatrz silnika ( tak mniej wiecej)

VOLKSWAGEN przybywa wody jak sie rozgrzeje

Mam golfa II 1.6 benzyna i od dłuższego czasu zauważyłem że gdy moje auto się rozgrzeje to przybywa mu wody w zbiorniczku. Gdy jest zimny poziom jest ok. Moim zdaniem szybko się grzeje. Po około 10 km przy obrotach 3k. Wycieku nie zauważyłem. Wąż od chłodnicy i 2 węże od pompy są gorące. Zauważyłem że gdy otworze korek od zbiorniczka woda idzie powoli w górę. A gdy naciskam na

Wszystko w porządku. Płynu przybywa w każdym aucie. Płyn się rozszerza pod wpływem temperatury do tego ciśnienie wytwarzane przez pompę itp. W moim Mk3 mam poziom w połowie skali minmax na zimnym a jak się już dobrze zagrzeje to poziom przekracza kreskę maximum ale to normalne. Jak byś miał nieprzeźroczysty zbiorniczek wyrównawczy ( w Peugeocie mam wmontowany w chłodnicę i czarny

VOLKSWAGEN pompa wody

Witam Mam problem ze swoim autkiem - vw golf II 1.6D 91 (silnik JP). Mianowicie strasznie mi sie grzeje woda od kilku dniTermostat -wahler wymieniłem na nowyuszczelka pod głowicą tez nowa -Goetze.A problem dalej jest. Ostatnio jechałem na przegląd rejestracyjny i woda mi sie zagotowała - odcinek ok 5km pokonałem przez pół dnia poniewaz musiałem co chwile sie zatrzymywac studzic autko i dolewac

Witam Kiedy wymieniałeś termostat Dlaczego go wymieniałeś Czy po wstawieniu nowego nic się nie poprawiło Temat temperatury był już tu przerabiany setki razy. Ja też z tym walczyłem. Rozwiązaniem w moim przypadku było wykonanie w nowym termostacie otworu (fi) 5mm w przesłonie termostatu (ruchoma pokrywka w termostacie). Temperatura od tego czasu znowu wynosi ok 90st. Co do wymiany pompy

VOLKSWAGEN brak ogrzewania temp wody w nomie

witam. dziś mój golfik mnie zaskoczyl. wczoraj zostawiłem go na benz żeby rano odpalić troche sie telepotał tak jakby był zalany potem przełączyłem na gaz jak wypalil bene i pojechałem. po 500m zaczął słabnąć ale jak sie potem okazało zbrakło mi gazu ogrzewania nie było a wskazówka na polowie. pojechałem zatankować i juz na gazie nie chciał jechać-przerywał ciągle i jak zobaczyłem

Witam ja mam tez problem mam golfa2 i wskaznik temperatury mam w połowie tak jak zawsze a ogrzewanie mi słabo grzeje co moze byc powodem

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Falowanie obrotow - benzyna.

Witam wszystkich moj problem wyglada nastepujaco moje polo 1.0 50km z 97 roku gdy zlapie 90C zaczyna wariowac i obroty lataja na jalowym biegu a samochod przygasa. Dzieje sie to tylko gdy samochod sie dostatecznie zagrzeje. Gdy samochod nie zagrzal sie dostatecznie problemu nie ma. Jeszcze jedna rzecz mnie dziwi poniewaz w samochodzie po zatrzymaniu zaczynaja falowac obroty i samochod kilkukrotnie

Ludziki miałem podobne objawy w Classicu - silnik AEX 14 Adaptacje czyszczenie sranie w banie nerwów kupa... Kombinujecie zaczynając od mega poważnych spraw a problem może być banalny W pierwszej kolejności przy bujających się obrotach sprawdźcie... CZUJNIK temperatury wody Ten który jest przy obudowie termostatu. U mnie zakup używki za 15zł na szrocie rozwiązał problemy jak ręką odjął

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n]Problem z obrotami. Filmiki itp.

Witam. falowały mi obroty wyczysciłem przepustnice i silnik chodził 1500-2300 tyś obrotów robilem adaptacje ale wartosci sie nie zapisywały. Był uszkodzony czujnik temperatury wody cieczy wiec go wymieniłem na uzywany od Skody Felicji 1.6 MPI po wymianie błąd w Vagu nie wystepował ale nadal nie moglem zrobic adaptacji i dzis sprawdzałem poszczególnie. Filmy Silnik z podlaczonymi czujnikami

VOLKSWAGEN POLO III 6N Classic 1.4 problem z benzyną i obrotami

Witam Posiadam polo Classic 1.4 lpg brc od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy na benzynie a mianowicie jak wysprzęgl to obroty spadaja do 750 podskakuja na 1200 i znowu na 750 czasami jak jade na benz i zaczne hamowac to silnik zgasa na gazie wszystko ok ponadto na benzynie samochod wydaje sie znacznie slabszy po podlaczeniu do kompa tylko lambda ale to od gazu. Teraz pytanie podobno reset

witaj kolego na zimnym silniku czasy wtrysku są w okolicach 4-5 ms i spadają wraz z rozgrzewaniem na rozgrzanym to już około 2 ms z hakiem dla prawidłowo pracującego silnika U ciebie prawdopodobnie silniczek krokowy odmawia posłuszeństwa ale to tylko domysł u kumpla w golfie III silnik 18 też tak mu falowało zmieniał krokowy okazało się że to nie krokowy tylko pompa mu się wykrzaczyła

VOLKSWAGEN POLO III 6N dziwne odgłosy spod maski

Witam forumowiczów. Mam problem. Dzisiaj podczas drogi do pracy przycisnąłem troszkę bardziej moją polówkę na dwójce i nagle usłyszałem dźwięk jak by coś się łamało( Miało to miejsce przy dośc wysokich obrotach ponad 3000. Dojechałem na miejsce uruchomiłem silnik jeszcze raz dodałem gazu i znowu przy większych obrotach odgłos powrócił... podniosłem maskę i zauważyłem lekki

Obroty na jałowym są podwyższone przy odpalaniu ale potem spadają i zaczynaja wariować. Czy się nie przegrzewa Nie wiem mam zepsuty wskaźnik temperatury. Wczoraj jak dojechałem do domu faktycznie biło od niego straszne gorąco ale chodził wentylator także.... Czy pompa wody mogłaby spowodowac takie objawy jak ja mam

VOLKSWAGEN POLO III 6N niskie cisnienie oleju silnikowego

Witam od niedawna jestem posiadaczem VW polo mój problemy był juz poruszany na forum a mianowicie po odpaleniu silnika i zwiększeniu obrtów do ok 2000 miga kontrolka oleju silnikowego i włącza sie brzeczyk. Podejrzewam ze dzieje sie tak poniewaz silnik był zimny na dworze było moze z -10 jesli nie wiecej ale mam w związku z tym pytanie co zrobić dalej Czy poczekać az temp bedą wyższe i

Na zimnym silniku zawsze nasz większe ciśnienie oleju a jak sie olej zagrzeje jest wtedy rzadki jest mniejsze ciśnienie.Chyba że masz jakiś kanalik olejowy zamarznienty troche wody w oleju krótkie trasy mało jazdy autkiem.Polecam ci go zapalić i na wolnych obrotach niech sobie chodzi do temperatury 90 a ty obsłuchuj jego prace.

VOLKSWAGEN POLO III 6N czy tak powinno być - obroty

Witam drodzy użytkownicy mam do was małe pytanie a mianowicie Moja świeżo zakupiona polówka ma takie troche dziwne obroty. jak ją wypuszcze na luz to obroty troszkę spadną (o jakieś 50) później się podniosą i za chwile ustabilizują. czy to tak powinno być czy może jednak podjechać z nią na komputer

mam jeszcze pytanie co do tych obrotów. Czy możliwe aby czujnik temperatury wody lub powietrza był uszkodzony i dlatego falują obroty Wie ktoś może jeszcze jakie powinno być wskazanie na omomierzu wartości sprawnego czujnika

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi