części samochodowe nanodatex

volkswagen polo temperatury wody

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo temperatury wody

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo temperatury wody

VOLKSWAGEN Wskaźnik temperatury wody zaniza o 10stopni

Witam Mam problem ze wskaznikiem temperatury wody w archiwum znalazlame dwa podobne tamaty ale nie zostaly one rozwiazane... Mimo rzeczywistej temperatury 90stopni wskaznik pokazuje po nagrzaniu 80stopni... Wentylator zalacza sie tak jak powinien (z tym ze wskazowka jest na nieco ponad 80 stopniach). Czujnik w chlodnicy jest nowy... Dodam ze problem pojawil sie po wymianie czujnika temperatury tego

VOLKSWAGEN PASSAT czujnik temperatury wody

witam zawsze chciałem mieć passata ale jak już go kupiłem to same kłopoty. właśnie przerabialem remont silnika w B3 (kosztowało mnie to wiele kasy i nerwów). Praktycznie wszystko nowe poza głowicą i blokiem po planowaniu. Odebrałem samochód i mechanik mówi że mam coś z czujnikiem temperatury bo jak to stwierdził "lubi wariować w passatach". po zagrzaniu się pokazuje najpier

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN Wskażnik temperatury wody

Mam do was małe pytanko ponieważ nie znalazłem nic co mnie interesuje zdecydowałem się was poradzić. W moim golfiku III leży wskazówka od temperatury wody i to obojętnie ile przejadę czy 10 km czy 100 km podniesie się delikatnie jak wyłączę nawiew a jak włączę ponownie to znów opada. Czytając inne tematy zdecydowałem się na wymianę termostatu i efektów żadnych. Przy tym mam

Pod VAGiem podpinałem się na starym czujniku i wskazania były takie jak na liczniku 72 a na liczniku w połowie 70-80. A ma ktoś może numer do ASO volkswagena

VOLKSWAGEN Czujnik temperatury wody

Witam. Tematy czujników już co prawda były ale mimo to mam wątpliwości. Objawy to brak wskazań temp. Mam 2 czujniki - niebieski (mechanik powiedział że to właśnie ten jest od wskaźnika) i czarny- nie powiedział od czego on jest. Na forum było napisaneze oporność czujnika na gorącym silniku to ok. 200 ohm. Zmierzyłem niebieski -było 181ohm Gdzie wyczytałem inną metodę sprawdzenia

Chłopie po grzyba ci fura zza oceanujeszcze Golf sprzedaj to i kup normalną Europejską wersjębo z tego co czytam to ty z połową auta masz problemy.Pozdro

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n]Problem z obrotami. Filmiki itp.

Witam. falowały mi obroty wyczysciłem przepustnice i silnik chodził 1500-2300 tyś obrotów robilem adaptacje ale wartosci sie nie zapisywały. Był uszkodzony czujnik temperatury wody cieczy wiec go wymieniłem na uzywany od Skody Felicji 1.6 MPI po wymianie błąd w Vagu nie wystepował ale nadal nie moglem zrobic adaptacji i dzis sprawdzałem poszczególnie.Filmy Silnik z podlaczonymi czujnikami

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI PASSATA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli Passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN Huczywyje z okolicy rozrządualternatora

Witam.Pacjent Golf III 1.8 90KM kod ABS Mój problem zaczął się od wielkiego ocieplenia się w Polsce.Kiedy wszystko się roztapiało i było pełno wody na drogach zaczął popiskiwać pasek raczej od alternatora.Niestety nie mam osłony pod silnikiem i bocznych w nadkolach więc woda leci nieźle na paski. Wcześniej nie było problemów z tym ale teraz się zaczęły.Kiedy pasek popiskiwał

VOLKSWAGEN Wskaźnik temperatury

Witam Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury w moim mk2 16 z gazem. Przeglądając forum zauważyłem że prawidłowo wskaźnik powinien być równo w połowie. U mnie jego "normalne" położenie jest ok 2 mm za połową a w korkach jakiś milimetr przed 34. Czy to jest normalne Dodam że zmieniałem ostatnio termostat ale na starym było tak samo. Ubywa mi płynu chłodniczego jeśli

VOLKSWAGEN Kilka pytań odnosnie temperatury wody

Witam. Mam kilka pytań dotyczących temp płynu chłodniczego. Kilka dni temu wracałem z Zakopca autostradą i zauważyłem że wskazówka była w takim położeniu ( przez całą trasę)- kilka milimetrów od początku Wymieniłem dzisiaj pompę wody i termostat. Przejechałem sie kilkanaście km i po ok 2 km wskazówka była w takim położeniu Otworzyłem maskę i sprawdziłem węzę górny

Termostat na pewno jest dobry bo przed założeniem sprawdzałem czy otwiera ( wsadziłem go do gara i zacząłem gotować wodę jak zaczęła mocno parować to termostat się otworzył) a na połowie skali to nie powinien sie włączać.. przynajmniej u mnie tak jest.. ze po przekroczeniu tej środkowej kreski o jakieś 2 mm ... to wtedy wichura sie włącza...

Ja mam w zwyczaju po każdej operacji która wymaga opróżnienia układu chłodzenia doglądać procesu - chodzi o to że po wlaniu płynu w układ czekam na moment otwarcia termostatu orientuję się przy jakiej temperaturze się otwiera przy okazji uzupełniam poziom płynu itp itd - wtedy wiem że wszystko działa jak należy i mogę latać. Przyzwyczajenie z czasów polonezowskich gdzie wszystkiego

VOLKSWAGEN Obroty ssania- jak zmienić silnik RP

Po odpaleniu zimnego silnika obroty ustawiają sie na poziomie 2.5 tyś. Jak ustawić książkowe 1.1 tysiąca Ciepły silnik ma właściwe obroty. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

samemu tego nie ustawisz obrotami w RP steruje komputer ktory otrzymuje informacje z czujnika temperatury wody (niebieska wtyczka) połozenia przepustnicy i reguluje obroty za pomoca silnika krogowego (czarny przykrecony do ukladu wtrysku powinien sie lekko wysowac jak przekrecisz kluczyk) prawdopodobnie masz cos z czzujnikiem temperatury wody.

VOLKSWAGEN Za duża dawka paliwa gaśnie

golf mk III silnik 2E benzyna gaz Opiszę wszystko po kolei Mój problem wygladal nastepujaco Mowa o benzynie (gazu nie ruszam narazie) Silnik nierówno chodził skakały obroty dlatego często gasł. Dodatkowo (chyba inna usterka) podczas jazdy pali sie i buczy (czasami caly czas a czasami chwilowo) kontrolka oleju. (ktory jest fizycznie na pewno). Dostaje za duzą dawke benzyny (czarny osad na

pedal na full to obrotomierz rozpedza sie roznie i faluje 3tys 4 tys po odlaczeniu przeplywki wkreca sie rowno odrazu widac ze lepiej pracuje jednak odcinke ma na 55 tys a powinien na 65. Czasami mu odbije i sie wkreci na 65tys ale to rzadkosc. Jednak nawet po odlaczeniu przeplywki czuc roznice miedzy paliwem a gazem bo na gazie chodzi o wiele lepiej. Chcialem spytac czy jak odepniecie czujnik polozenia

VOLKSWAGEN Czujniki temperatury oleju w 16V

..Ludziki Ostatnio jak pojeździłem golfem to po zatrzymaniu temperatura oleju na mfa doszła do 120 Stopni... a temperatura wody ledwo do połowy skali... Nie wiem czemu są takie rozbieżności ..tym bardziej że czujniki mam nowe. Zastanawiam się tylko nad jedną rzeczą a mianowicie w głowicy 16v są w sumie trzy jednopinowe czujniki. Dwa są z boku i jeden z tyłu. Ten z tyłu to temperatura

VOLKSWAGEN Problem z chłodzeniem silnika płymen chłodzącym.

Witam. Posiadam golfika III z silnikiem 16 ABU. Wlewam do zbiorniczka połowe stanu wody i po nagrzaniu przejechaniu paru KM w zbiorniczku pusto gasze auto i po odkreceniu korka woda idzie do góry do pełna w sumie.... Przewody od wody rbia sie dosc twarde podczas jazdy... Wskaznik temperatury pokazuje norme waha sei kolo 90stopni.. wiatrak chlodnicy sie załacza normalnie... Dodam ze na postoju

VOLKSWAGEN Silnik JR sie grzeje

Witam W moim golfiku MK1 z silnikiem JR z turbo (swap) ostatnio zaczął pojawiać mi się problem z chłodzeniem tj. wskazówka temperatury wody zaczeło windować na znacznie wyższe rejony (pow. 34 a regułą była połowa) zaś po wyłączeniu silnika i otwarciu korka slychać bulgot w górnej rurze do chłodnicyczasem chce wybić trochę wody ze zbiorniczka wyrównawczego. Chłodnica nagrzewa

VOLKSWAGEN problem z temperatura

na MFA pokazuje mi temperature przyjmijmy 80 natomiast wskazowka w ogole nie wychyla sie. wskaznik temperatury na pewno jest dobry przekladane byly cale zegary i to samo

Dokładnie MFA pokazuje temp. oleju Jeśli natomiast wskaźnik od temperatury wody na blacie nie wychyla się a twierdzisz że wskaźniki są dobre bo poprzekładane to termostat się skończył (zaciął w położeniu otwartym) i układ w ogóle się nie grzej( spróbuj pogazować na postoju może się wychyli) jeśli nie sprawdź czujnik temperatury cieczy na wlocie węża od chłodnicy do głowicy ewentualnie rezystancję. Powodzenia

VOLKSWAGEN [mkII] wskaznik temperatury

male pytanko. w jakim polozeniu powinna znajdowac sie wskazowka od temperatury wody w MKII 1.8. na srodku cz moze jeszcze inaczej. od Quatro7 uprzejmie prosi się o precyzowanie tamatów

VOLKSWAGEN VENTO VW VENTO 1.8i ABS - problem na benzynie

Witam posiadam VW VENTO z silnikiem 1.8i ABS problem jest następujący silnik jest zimny odpalam na benzynie (instalacja gazowa też jest) silnik na poczatku działa normalnie a po kilkunastu sekundach zaczyna szarpac i nierówno trzymac obroty małe falowanie bo okolo -25 obrmin. widać ze dostaje zbyt dużo benzyny bo kopci na czarno i smierdzi benzyna. jak silnik jest już cieply to tego problemu

Witam jesli chodzi o ten czujnik to z nim jest wszystko ok. bo jakis czas temu musialem wymienic na nowy bo caly czas silnik mial podwyzszone obroty i chodzil mi na ssaniu i nie pokazywal temperatury wody w kabinie na desce rozdzielczej po wymianie silnik pracuje na ssaniu potem przelacza sie na normalna prace takze ten czujnik jest w 100% sprawny bylem ostatnio na wymianie rozrzadu i powiedzialem mechanikowi ze wymienialem juz wtrysk ale nie robilem przekladki przepustnicy powiedzial mi ze moze to byc potencjometr odpowiadajacy za polozenie przepustnicy moze to byc to a jeśli nie to to co jeszcze moglbym szukacpozdrawiam

VOLKSWAGEN nie równa pracagasniecie

witam mój problem jest tego typupo zapaleniu rano gdy ssanie się wyłączy pochodzi chwile i gaśnie tak jak na załączonym filmiegdy jadę nim często zachowuje się tak jakby brakowało mu paliwato znaczy zadławi siędla jasności wymieniłem sondę lambdęsilniczek krokowy filtr powietrza i paliwamoje pytanie czy wina za to może ponosić pompka paliwa w zbiornikusłyszałem ze musi wytworzyć

tak po zgasnieciu zapala normalniereset robiłem kilkakrotnie i bez róznicyjak sie nagrzeje jest tak samo a jak mam sprawdzic czujnik położenie przepustnicy [ Dodano 20 Lip 2010 1811 ]czujnik temperatury wody był wymianiany [ Dodano 20 Lip 2010 1913 ]po odłączeniu dondy lambdy nic sie nie zmieniłowymieniłem całą pompke paliwa w zbiorniku rózniez bez zmian a może to jest wina wypalonego

VOLKSWAGEN [mkII] gaznik Pierburg 2EE Ecotronic

Witam Problem dotyczy silnika 16 z gaznikiem Pierburg 2EE Ecotronic (sterowany komputerowo) a polega na falowaniu obrotow od bardzo niskich (silnik az się dusi) do bardzo wysokich [już kiedys pisałem o tym problemie ale pojawily się nowe pytania i dlatego wracam do tematu]. Pojechałem do mechanika który po obejrzeniu posłuchaniu rozkręceniu gaznika i podlaczeniu samochodu do kompa stwierdzil

Kolega Dziado pisze o regulatorze przesłony wstępnej (nie nazywa się to silnik krokowy). 6 -cio pinowa wtyczka idzie do regulatora obrotów który to też nie jest silniczkiem. Jest on napędzany sprężyną powrotną i podciśnieniem a sterowany jest elektrozaworami. Posiada również potencjometr położenia popychacza sterujacego obrotami. Problem chyba polega na sterowaniu (a robi to sterownik)

VOLKSWAGEN Gdzie jest silniczek Krokowy

Witam Gdzie jest silniczek krodziowy lub krokowy w gaźniki od golfa 1.6 PN lub co może być powodem nierównych obrotów w ogóle nie ma wolnych obr. i jeszcze jedno dlaczego samochód po 15min. na odpalonym silniku grzeje się niesamowicie tak że można by było usmażyć jajko na rurze wydechowej silniku czy nawet skrzynce (tam gdzie jest hamulec ręczny) za odpowiedzi Dziękuję z góry pozdro

W Golfiku 16 PN nie ma silniczka krokowego. Jest tam coś takiego jak podciśnieniowy czujnik położenia przepustnicy. On steruje obrotami i niestety często szwankuje. Jeśli chodzi o to grzanie silnika to może padł ci czujnik temperatury wody Jak nie chodzi to zepnij go na krótko i zobacz czy zadziała.

VOLKSWAGEN problem z odpalaniem

proszę o pomoc jaka może być przyczyna tegoże mój golfmk3 mam go od niedawna po dłuższym postoju nie odpala za pierwszym razem tylko trzeba go sporo kręcić.nieraz przekręcam raz kluczykczekam aż zadziała pompa i kręce i nic mała przerwa i za drugim razem po paru obrotach odpala............problem znika gdy przemieszczam się autem gdzieś idę np do sklepu i wracasm za pół godziny

Kolego miałem to samogdy silnik był zimny nie chciał zapalić choć kręcił i to zdrowo a gdy był ciepły odpalał za każdym razem bez problemudługo długo szukałem przyczyny wymieniłem prawie wszystko co z tym może być związanewluliłem kupe kasy między innymi na nowy aparat zapłonowy kable swiece pompe paliwa i nie było rezultatu choć wszystko było nowereset ECU też nie pomagał

VOLKSWAGEN [MK3 ABD] Silnik sie dusi

Witam Mam ogromny problem z moim golfem. W zimie na grudzie lodu urwalem rure wydechowa ( pomiedzy portkami a katalizatorem ). Oddalem go do "mechanikow" ktorzy pospawali ja bez odpinania sterownika ECU. Od tego czasu mialem problemy ze spalaniem i obrotami. Nastepny "specjalista" po podpieciu kompa wskalal sonde lambda. Po wymianie sondy ( nieznacznie pomoglo ) przyszla kolej na kopulke

VOLKSWAGEN Dziwne zachowanie ukł. chłodzenia

Od roku miałem w aucie problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia. We wrzesniu 2006 miałem zmienianą uszczelkę pod głowicą - to się trochę zmniejszyło ale nadal węże były prawie jak opony... Temperatura rosła wtedy dosyc wolno zawsze ( niezależnie czy w rano czy np. po krótkim postoju). Dwa tygodnie temu udało mi się tanio od golfa 3 kupic zbiornik wyrównawczy (mój był tak

U mnie też wariuje temperatura ale to raczej czujnik albo zegar bo czujnik już raz wymieniałem w upalne dni temperatura dochodzi do 110 stopni i wtedy załącza sie wentylator płyn się nie gotuje nawet po długiej trasie podczas jazdy po miescie pokazuje różnie raz 80 raz równo na połowie czyli 90 a raz ok 100 termostat działa silnik się nie przegrzewa ale to nie wkurza stawiam na zegar

VOLKSWAGEN Z cyklu "Dlaczego nie pali" - najczęstsze problemy.

Witam z racji tego że pojawia się coraz więcej tematów dotyczących problemów z odpalaniem naszych diesli postanowiłem zrobić mały poradnik dzięki któremu wstępnie będziecie mogli dojść co jest nie tak i w miarę możliwości naprawić auto pod blokiem. Diesel musi odpalić w każdy mróz jeśli spełnione są cztery warunki 1) Jest porządny akumulator2) Jest paliwo3) Jest kompresja4)

VOLKSWAGEN AKL 1.6 szarpie gaśnie na zimnym sporadyczny 00537

Chciałbym się podzielić metodologią szukania i postępowania w następującym przypadkuGolf IV 1998 silnik AKL1.6 przebieg 138tyś pochodzenie auta włoskie.objawy na zimnym (zwlaszcza przy temp. otoczenia <0 st) szarpie potrafi zgasnąć po nagrzaniu chodzi równo błąd sporadyczny 00537 przekroczona wartość górnaszczegółowe objawy1) start 2-4s równa praca szarpanie jakby nie palił na

VOLKSWAGEN Nie dziala wskaznik temp. wody

Witam Ostatnio stalem sie posiadaczem golfa II 1.3 w eleganckim stanie Mial kilka wad ktore juz w wiekszosci usunalem Pozostala mi jedna ktora mnie powaznie zastanawia... Nie dziala poprawnie wskaznik temp. wody. Jak go kupilem mial walniety termostat na postoju temp. rosla normalnie... Nie sprawdzilem czy wlacza sie went. ale jak lecialem po trasie to przy 70 kmh wskaznik sie podnosil... Przy wyzszych

witam) U mnie w Mk2 jest także podczas jazdy wskazówka wody trzyma się przy pierwszej białej kresce i nie da rady żeby coś urosłą lub opadła czy jest 30C czy -10C. Radziłbym odłączyć przewód od czujnika temperatury sterującego wskaźnikiem na tablicy rozdzielczej. Podłączyć omomierz między przewód a masę i zmierzyć rezystancje. W niskiej temp. wody powinna byc bardzo duża.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf MK2 16 PN - Po ulewie nie równo chodzi gaśnie muli.

Witam serdecznie. Chciałbym zwrócić się do Was z prośbą o pomoc. Opisze w skrócie w czym tkwi mój problem. Otóż dwa dni temu w Szczecinie była straszna ulewa studzienki nie nadążały zbierać wody z ulicy i nazbierała się jej spora tafla na drodze. Pojechałem z punktu A do punktu B wyłączyłem silnik. Po paru minutach uruchomiłem go ponownie i chciałem wracać do domu w pewnym momencie

VOLKSWAGEN Mk II Diesel - Temperatura wody

Cześć ostatnio włącza mi się często wentylator podczas gdy normalnie włączał się 1-2 razy w roku nawet w lato przy korkach - poprostu temperatura stała w okolicach połowy Wymieniłem termostat nic płukanie układu takim środkiem do chłodnic - nic Wskazówka podczas normalnej jazdy opiera się o przedostatnią kreskę podczas gdy dawniej stała na połowie. Wentylator zaskakuje jak wejdzie

VOLKSWAGEN Gotuje sie woda

Witam posiadam golfa GTI MK2 NA SILKNIKU "kr" 139 km silnik gotuje wodę wyjołem z niego termostat oraz załączyłem wentylator na stałe podczas pracy silnika ale nadal słychać gotującą się wodę co może być przyczyną tego zjawiską

na wskażniku temperatury niby nie ma pokazanej wysokiej temperatury wskazówka stoi na połowie czyli norma a sadzi wodę właśnie spod korka wykluczyłem też pompe wody ponieważ wszystkie elementy włącznie z parownikiem są rozgrzane mniej więcej jednakowo [ Dodano 08 Cze 2008 1755 ]ale zobacze jeszcze ten korek a jak dam uszcvzelke pod korek nie wysadzi mi węży od wody

VOLKSWAGEN Woda w zbiorniku paliwa

Czy w zbiorniku paliwa moze zbierac sie woda Jezeli tak - jak jej sie pozbyc

Filtr paliwa w Dieslu ma korek spustowy u dołu. Służy on właśnie do spuszczania wody która została w tym filtrze odseparowana od ON. Więc jak chcesz usunąć wodę to spuszczaj około połowy zawartości filtra dolnym spustem co jakiś czas. Ps. Cytałem kiedyś w książce o polepszeniu składu miesanki wybuchowej w silnikach Diesla i była tam m. in. metoda podawania wraz z ON przez wtryskiwacz

VOLKSWAGEN Jak sprawdzić masę licznika ciągłość ścieżek oporniki

Potrzebuję sprawdzić masę licznika słowem wszystko co może powodować że wariuje mi wskaźnik temperatury. Jak sprawdzić oporniki Jakie powinny byc wartości Jak sprawdzić sam wskaźnik temperatury Jak powinno się zmieniać parametry pod wpływem temperatury Chcialbym zrobić taki eksperyment Garnek z wodą termometr kabelki czujnik i wymontowany wskażnik - jak to podłączyć bo na wskaźniki

VOLKSWAGEN PLISS Doradzcie cos lampka oleju miga

Witam klubowiczow vw mam takie problem z golfem 3 GTD z 93r Jak jade samochodem i zaczynam przyspieszac to pozyzej 2000 obrotow zaczyna mi migac i piszczec lampka z oleju a jak samochod stoi w miejscu i zwiekszam obroty to sie nic nie dzieje co to moze byc pomozcie bo juz mnie wkor ta lampka a zaden mechanik niewie co jest juz mi wymienili nawet czujnik oleju na czarny i dalej to samo POMOCY PLISSSSSSSS

apropo migania lampek to jeśli chodzi o lampke oleju to u mnie na zimnym miga 1.5raza ale prawdopodobnie jak mignie więcej to troszke oleju czea dolać..... a mam pytanie w sprawie lampki temperatury....dzisiaj sobie odpalam auto lampka temperatury miga i miga więc zgasiłem i zapalam ponownie i znów to samo....więc otwieram maske odkręcam pokrywke zbiorniczka wyrównawczego i zakręcam i odpalam

VOLKSWAGEN [mk2]TeRmOsTaT

Siemanka wszystkim . Prosze o wytłumaczenie mi w jaki sposób moge wymienic termostat czy musze na cos uwarzac i jak moge pozniej odpowietrzyc układ. Mam golfa 1.6D. Moim obiawem jest zimny dolny przewód od pompy do chłodnicy. temperature mi pokazuje troszke wiecej niz połowe w zbiorniczku mam taki efekt jak by mi ubywało płynu lecz gdy odkrece troszke korek to płyn pod jakims cisnieniem podnosi

wyrownawczego a gdy odkrecasz korek gwaltownie zmniejszasz cisnienie i poziom wody sie podnosi. A zwiazane jest to z tym ze przewody gumowe nieznacznie sie rozszezaja pod wplywem cisnienia i uklad przy zwiekszonym cisnieniu powieksza troche swoja objetosc. A zwiekszenie cisnienia w ukladzie sluzy podniesieniu temperatury wrzenia wody powyzej 100 stC. Takze jesli wskaznik wskazuje troche ponad polowe

VOLKSWAGEN Problem z czujnikiem temperatury

Witajcie Wszyscy Mam problem z czujnikiem temperatury. Przejrzalem archiwum i w sumie sporo informacji dowiedzialem sie. Nie rozumiem jednak kilku spraw i prosilbym o pomoc jesli jest to mozliwe. Opisze szybko problem Wariurje mi czujnik temperatury na desce rozdzielczej bo wskazowka ciagle zmienia swoje polożenie. Dochodzi do 90stopni i nagle opada i znow do gory i tak ciagle. Generalnie temperatura

VOLKSWAGEN Czy padła pompa wody

Witam. Objawy są takie Silnik rozgrzewa się w przeciągu 2-3 km a wskaźnik temperatury cieczy bardzo szybko dochodzi do 34 skali. Ogrzewanie prawie nie działa tzn przy ustawieniu suwaka temperatury na połowie skali po 10 km wydobywa się ledwo ciepławe powietrze. Górny wąż od chłodnicy jest twardy i gorący a dolny jest zimnyletni na rozgrzanym silniku. Ciepły się robi dopiero po kilkukrotnym

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Nie odpala za każdym razem B3 1.8 ABS

Cześć Przejrzałem szukajkę ale ciągle mi wyskakiwał błąd php z pamięcią zdaje się przejrzałem wątki w dziale które są podobne niestety objawy są trochę inne. Otóż jak widać mojego niezłomnego passata coś zimowego dopadło. Ostatnio po skończonej jeździe po 4 godzinach gdy próbowałem go odpalić to nie chciał. Teraz po kolei. Wsiadłem do auta przekręciłem kluczyk kontrolki

VOLKSWAGEN Umiejscowienie czujników temperatury w 1.6 PN pierburg 2ee

Mam następujący problem z tymi czujnikami w silniku 16 PN a raczej z ssaniem bo przy zimnym rozruchu jest ok. siłownik sterujący wolnymi obrotami dziala - rusza sie natomiast po krótkiej chwili jeżeli nie dam gazu to gaśnie być może to ssanie ale gdy wyjadę za bramę to jest oki ma obroty stabilne sama chwila od rozruchu przez ok. minute jest w zimę koszmarna... Czy ktoś wie z których

VOLKSWAGEN wyciek spod spodu samochodu - krople na pompie wody jetta GX

witam mam jette 18 GX rocznik 87 amerykaska wersja z klima - i pytanie dzis siadam do mojej jessi i zaobserwowalem szybki przyrost temperatury- jak nigdy wskazowka maksymalne polozenie osiagnęła - co nigdy sie mi nie zdazylo a gdy wlaczyłem nawiew ciepłego powietrza to raz zimne raz srednio ciepłe wiało z nadmuchu strasznie mnie to zaniepokoilo wiec wyszedlem z samochodu i zagladnąlem pod

VOLKSWAGEN Ubywa wody w ukladzie chlodzenia

Koledzy były juz podobne problemy ale nie identyczne chyba ze coś przeoczyłem ale jest tego tyle. Proszę o pomoc a mianowicie Posiadam MK2 16 D rok prod.1989 Od dłuższego już czasu ubywa mi wody w układzie chłodzenia a od jakiegos miesiąca do tego silnik mi się strasznie grzeje. Wcześniej rzadko się zdarzało żeby wskaźnik temperatury wychylał sie za palowe(chyba że strasznie grzało

VOLKSWAGEN klakson nie działa

WitamMam problem z kalskonem w mkII prawie wszystko było sparwdzane i teoretycznie powinien działaća słychać jedynie takie pykanie ale nie normalne trąbienie w czym rzeczSprawdzane było-prąd dochodzi po wcisnieciu przycisku na kierownicy-sam klakson sprawdzany w innym golfie i działa ok dla pewnosci przełożony jeszcze jeden klakson działajacy w innym aucie a u mnie nadal tylko takie pykniecieGdzie

dzięki za podpowiedź jutro po pracy sprawdzę i dam znać czy pomogło.Przy okazji mam pytanie odnośnie czujnika temperatury odpowiedzialnego za wskazania na desce. wskazówka wychyla się maksymalnie do końca tej grubej pierwszej kreski może ciut więcej moim zdaniem układ chłodzenia jest w porządku. Bo rozumiemze nawet jakby był uszkodzony termostat (co raczej wykluczam) to wskazówka temperatury

VOLKSWAGEN dwumas poduszka silnika sprzęgło przepływomierz wtf

dwumas poduszka silnika sprzęgło przepływomierz dwumas 0

po rozejrzeniu się na forum postanowiłem założyć temat bo nie wiem co dalej robić wymieniać czy dać spokój.. a mianowicie kiedy kupiłem mk4 był mały problem z biegami -chyba już specyficzna dla tego modelu "jedynka"- ciężko wchodząca -fatalnie wchodząca "trójka"- ale tylko kwestią czasu było przyzwyczajenie się do tej skrzyni biegów z czasem kiedy już wymieniałem

VOLKSWAGEN spalanie i moc w ABU

witam testowałem mojego ABU na spalanie trasa przy lekkim bucie to 8l.... i dodatkowo z mocą przy nim kiepsko... jeśli porównać go z 1.4ABD to niestety słabszy od niego... świecekopułka nowe filtr powietrza wymieniony kat wycięty te silniki są takie łakome na paliwo i przy tym słabe

mozna ja wyciagnac ale w zaleznosci od kondycji silnika przy malych obrotach moze lekko przygasac natoniast leprze efekty daje sciagniecie tej rurki co z kolektora wydechowego wchodzi do obudowy filtra (podaje cieple powietrze z kolektora) odpowiedzialne za spalanie sa czujniki temperatury (powietrza i wody - powinny przy tej samej temperaturze miec takie same opornosci) sada lambda i czujnik polozenia

VOLKSWAGEN Mrugająca kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodzącego

Witam Od pewnego czasu miga mi kontrolka temperatury i poziomu cieczy. Przestudiowałem schemat instalacji elektrycznej i doszedłem do wniosku że najprawdopodobniej uszkodzony jest czujnik który znajduje się w zbiorniczku wyrównawczym. Zrobiłem pomiar omomierzem i czujnik pokazuje przerwę. Mam w związku z tym pytanie czy mógłby mi ktoś podać jaka mniej więcej powinna być wartość na tym czujniku przy odpowiednim poziomie cieczy. Pozdrawiam

Witam mam podobny problem jak opisany wyzej. Kontrolka od poziomu i temp. wody mruga mi co jakis czas. Co ciekawe wg wskaznika temperatury silnik nagrzewa sie prawidlowo. (do polowy co najwyzej lekko ja przekracza i schladza sie [dodam ze Gofer pelni ciezka kurierska sluzbe we wroclawskich korkach]) Czy powinienem to mruganie ignorowac czy to moze byc cos powazniejszego Wyruszam na dniach w dluzsza trase i troche sie boje. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN Problem z temperatura dalszy problem.

WitamMoze I temat smieszny ale ja juz nie wiem co moze byc...Wiec zaczne od poczatku moj golfik jezdzac po miescie zaczał sie grzac co nigdy tego nie robił zjechałem po mału do domu(oczywiscie by nie przegrzac samochodu) ojciec odrazu stwierdził ze termostat zamkniety. Wyjałem go i kupiłem nowy jakiejs włoskiej czy francuzkiej firmy. Nie otwierał sie dalej. Poradziłem sie kilku mechanikow

ekostek10 Sprawdź tak jak radzą koledzy czy dolny wąż po osiągnięciu połowy skali na wskaźniku temperatury robi się ciepły. Jeśli tak oznacza ze termostat jest ok problemem jest zamulona chłodnica - musisz ją wypłukać lub wymienić (czasem płukanie nie pomaga). Inną możliwością grzania się silnika mimo że termostat jest sprawny jest luz w połączeniu wirnika pompy z kołem łopatkowym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Szybkie studzenie silnika przez nawiew ciepłego powietrza 1.9TDI

Witam mam bardzo dziwny problem z zagrzaniem silnika mianowicie gdy wyłączę nadmuch ciepłego powietrza na zero silnik osiąga temperaturę po około 5 kilometrach gdy włączę nadmuch na 3 po około 16 kilometrach gdy jest włączony na full jadę codziennie trasę 26 kilometrów i nie osiąga temperatury 90 stopni.Gdy zagrzeję silnik na wyłączonym ogrzewaniu do 90 stopni i włączę nadmuch

VOLKSWAGEN PASSAT B6 B6 2.0 TFSI 200KM vs. 2.0 TDI 170KM - który wybrać

Wiele osób pisało tu już o różnicach pomiędzy 140-to i 170-cio konnymi dieslami oraz pomiędzy 140-to konnym dieslem a 2-litrowym 150-konnym benzyniakiem ale nie znalazłem konkretnego opisu zalet i wad czy tez różnic i podobieństw pomiędzy 170-konnym dieslem oraz 200-konnym benzyniakiem. Szczególnie interesująca wydaje się opinia osób które jeździły oboma modelami. Oczywiście nie

To jest zrozumiałe wyznajesz bardzo zdrowe podejście do życia. Sęk w tym że gdyby producent klepki którą położyłaś na podłodze wymagał stąpania po swoim produkcie w miękkim obuwiu to wpuszczając gości w szpilkach czynisz to na własną odpowiedzialność. To samo tyczy się 2.0 TFSI. Producent daje ci pełną swobodę działania jednak jeśli się zepsuje w wyniku niestosowania się

VOLKSWAGEN 1.4 MPI AUD wał stanoł

Witam Witam stanoł wał w vw polo z 2000r. mechanik stwierdził że benzyna wymieszala się z olejem. Moje pytanie do kolegow ktorzy siedza w temacie - jak to możliwe rozumiem woda ale benzyna. dodam ze wody ani grama nie ubyło i to by wykluczyło uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Jak normalnie wchodzi w uklad olejowy ok 4 litrów po spuszczeniu było z 6 panewki dostały temperatury i skutecznie

Zadaj pytanie ekspertowi