części samochodowe nanodatex

volkswagen polo silnik regulacji v

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo silnik regulacji v

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo silnik regulacji v

VOLKSWAGEN PASSAT Kody błyskowe w sterowniku silnika 2E r.1991

Witam. Chciałbym sie dowiedziec czy sterownik silnika 2E posiada układ samodiagnostyki- czy mozna odczytywac kody błyskowe. Złacze diagnostyczne 2 pinowe znajduje sie koło dzwigni zmiany biegów.Jeśli tak gdzie można zaczerpnąć znaczenie kodów ( błysków) Pozdrawiam

Przeprowadzanie testu - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej 6-cio minutową jazdę próbną w trakcie której przynajmiej przez 10 sekund przekroczyć 2.000min i raz wcisnąć pedał przyspieszenia maxymalnie. - Pozostawić silnik na biegu jałowym. - Przewód danych na 5 sekund zewrzeć do masy. - Kody migowe odczytywać za pomocą testera LED lub kontrolki usterek w zestawie wskaźników.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 vw polo 1.4tdi 2001r problem z przyśpieszaniem.

Witam. Mam problem z moim polo silnik 1.4 tdi AMF 75km. Problem polega na tym że samochód nie chce przyśpieszać od jakis 1800obrmin jak się mocniej przycisnie gaz to samochód szarpie i przerywa przyspiesza ale takimi skokami i nie mozna nawet nazwac tego przpieszaniem tylko kutaniem. Na luzie wkreca się ok tylko że odcina go już przy 3200obr. dojdzie do tych obr i koniec. w czasie jazdy

Zobacz Wentylatory dmuchawy do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN PASSAT [silnik] Spadek obrotów silnika i powrót do norny.

Witam Odpalam silnik jest ok. obroty są prawidłowe podczas jazdy kiedy hamuję i prędkość auta spada spadają też obroty ale spadają do zakresu 500-400 i niżej (nieraz silnik gaśnie) jak nie zgaśnie wracają do pozycji 800-900.silnik gorący czy zimny objawy te same nie ma problemu z wchodzeniem na obroty dobrze przyspiesza. Co może być przyczyną takiego spadku obrotów a później powrotu do prawidłowej pracy.

Warka_Strag sprawdź co pisze nikusss u mnie są ślady lutowania tegoż przewodu. Ale jak w moim bolidzie w podobny sposób zachowywały się obroty to pomogło wyczyszczenie i regulacja położenia spoczynkowego przepustnicy (za bardzo się zamykała) - zawór regulacji obrotów biegu jałowego nie nadążał z błyskawiczną stabilizacją obrotów na wyższym poziomie dlatego silnik nieco przygasał

VOLKSWAGEN PASSAT LOG - Pomiar Dynamiczny Silnika

Diagnostyka silnika - Wskazania bloków wartości mierzonych &8211 Dane dla poszczególnych silników VAG-COM (HEX-CAN)-USB > silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa [...] Warunki sprawdzania &8226 Temperatura płynu chłodzącego - minimum 80C. &8226 Wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne jak np. radio ogrz. tylnej szyby. &8226 Jeżeli samochód wyposażony jest w układ klimatyzacji

Wskazania bloków wartości mierzonych &8211 silnik AFN 000 - jałowy bieg (dziesiętne wartości wskazań) [Wartość wymagana] &8212 [Odpowiada wartości] 1 Obroty silnika [37 do 43] &8212 [780 do 903min] 2 Kąt początku wtrysku [0 do 88] &8212 [3 zaGPZ do 4 przed GZP] 3 Położenie pedału przyspieszenia [0] &8212 [0 %] 4 Dawka wtryskiwanego paliwa [15 do 45] &8212 [3 do 9 mgobj.] 5 Podciśnienie

VOLKSWAGEN SWAP SILNIKA z benzyny na TDI 19 ASZ do MK3 - da radę

Witam Wklejam temat tutaj bo nie wiem gdzie wkleić takie pomysły a pytania dotyczą przede wszystkim tematu SPEED i frajdy z jazdy. Zwracam się z kilkoma pytaniami odnośnie ewentualnego SWAPa silnika - ale nie tylko o silnik chodzi. Aktualnie mam 18 ABS 90KM w świetnym stanie nie bierze oleju mocy nawet mu nie brakuje itd niedawno zrobiony serwis w tym wymieniono poduchy komplet sprzęgła

VOLKSWAGEN POLO IV 9N [9N] Polo 2003 okular silniczek elek. regulacji świateł...

Witamw polówce padł silniczek od regulacji świateł czy do tego rocznika jest jeden typ silniczków Żeby nie kupić złego...Firma lamp to chyba "Al" Bo nigdzie nie widzę innego napisu .Czy wymiana tego silniczka potrzebuje ściągania grila zderzaka i lamp Czy jednak w małym silniku (1.2) da radę wymienić bez tego Jak to zrobić - przykręcony od tyłu na śrubki Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silniczek regulacji położenia reflektorów

Zmieniłem sobie żarówki na NightBraker Osramu i chyba wypadł mi silniczek z punktu mocowania w reflektorze ( chodzi mi o ten trzpień zakończony kuleczką ta kuleczka nie ma ochoty się wcisnąć w swoje - jak mniemam - miejsce ). Czy jest jakiś sposób na wciśnięcie tej kulki bez wyjmowania lampy PS Efekt na zewnątrz światło w niebo a nie na droge.

zjozwiak Passat MY1998 1H0 941 295 E - silnik zasięgu świateł reflektora halogenowego H7-H4 cena 266 zł (VW-Audi) 3B0 941 295 - silnik zas. św. reflektora halogenowego z żarnikiem ksenonowym cena 266 zł (VW-Audi).Tańszego "zamiennika" Skody nie ma

VOLKSWAGEN PASSAT Świeci mi się kontrolka świec żarowych.

Świeci mi się kontrolka świec żarowych. I nie mogę odpalić auta. Świece wymieniłem parę miesięcy temu i było ok. Co może być Fachowcy wymyślają różne rzeczy. Może macie jakieś propozycje Jeden mówi że to przekaźnik świec żarowych a drugi co innego. Jest taki problem że nie zawsze świeci mi kontrolka i pali na dotyk. Mój passacior ma właśnie takie odchyły. Pozdrawiam i

Świecenie kontrolki świec żarowych informuje o tym że komputer nie pozwala odpalić silnika . podłącz pod vag i sprawdź błędy na kompie albo zrób diagnostykę . w tym celu znajdz gniazdo diagnostyczne . wygląda podobnie do gniazda euro i partząc od góry z lewej strony masz pin 7 to jest przewód danych a 4 i 5 to masa i postępuj z instrukcja nizej zapisaną - włącz zapłon - Przewód

VOLKSWAGEN POLO III 6N VW POLO 6N 1.0 50 KM -nierowno chodzi na wolnych obrotach.

Witam .Jak w temacie .VW polo 6N 1.0 50 KM -nierowno chodzi na wolnych obrotach. Jak stoje gdzies na swiatlach to raz przygasa raz ma wiecej obrotow. Kable i swiece sa nowe.Co to moze byc Za odpowiedzi z gory dziekuje.

Witam. Odświeżę trochę temat. Mam podobny problem właśnie w polo 6N 1.0 ALL. Przepustnica wyczyszczona choć nie była mocno brudna adaptacja przebiega normalnie i jest niby Ok ale silnik cały czas ma nierówne obroty i ogólnie są niskie około 720 obrmin. Co jeszcze może dawać takie objawy Błąd w sterowniku wywala tylko jeden od regulacji biegu jałowego właśnie. A może ktoś zna kod do logowania do sterownika takiego silnika

VOLKSWAGEN PASSAT Zachowanie silnika 2E na obrotach biegu jałowego

Jak w temacie - dziwi mnie nieco zachowanie silnika przy biegu jałowym na benzynie. Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników bo nie wiem czy "ten typ tak ma" czy jest coś "nie halo". Po nagrzaniu silnika obroty utrzymują się tak jak powinny ok. 800-900rpm. Po przejechaniu niewielkiego odcinka (powiedzmy od świateł do świateł) przy jeździe bez wkręcania silnika

VOLKSWAGEN Zagadkowy silnik ADY (niestabilne obr jalowe odcinka 5100)

Pacjent Vento 2.0 z silnikiem ADY i LPG (ale LPG zostawiamy w spokoju bo na LPG jezdzi w sumie lepiej niz na benzynie). Sytuacje ponizej opisuje dla benzyny.Objawy samochod po przekreceniu kluczyka odpali od strzalu jesli doda sie lekko gazu inaczej trzeba pochechlac ze 3x. Inna sytuacja jest gdy aparat zaplonowy obroci sie zgodnie z kierunkiem wskazowek zegara (wtedy sie opoznia zaplon) Wtedy samochod

VOLKSWAGEN POLO I 86 POLO 1.6 75 km trzyma wysokie obroty

a wiec tak panowie mam problem chodzi własnie o silnik AEE to draństwo trzyma 2000 obr i nic niechce zejsc niżej czujnik temp. wymienionykable WN swiece wyczyszczona przepustnica normalnie masakra juz sam niewiem co jeszcze moze być nie tak z tym padalcem. Czasem po wcisnieciu sprzegła spadnie ciut ponizej tych 2000 ale zaraz wraca spowrotem grrr.... HELP

przepustnica wyczyszczona itd. teraz takie pytanie bo z kablem dostałem taki"przepis" na adaptacje przeustnicy co wy na to PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji biegu jałowego) Zapłon włączony silnik nie pracuje [Wybór] [01 - silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych

VOLKSWAGEN PASSAT polozenie pedalu przyspieszenia max na poziomie 70%

Chcialem zrobic logi i wstawic na forum bo od niedawna posiadam passata b5 z silnikiem AFN i niestety jestem zawiedziony jego dynamika. Nie wstawilem logow bo przy wciskaniu pedalu na maxa wskazuje tylko 70% Jest jakis sposób regulacji(adaptacji) polozenia czujnika przyspieszenia bo moze wlasnie w tym problem

VOLKSWAGEN POLO III 6N zamulone polo nierównomierne obryty gaśniecie silnika

Witam wszystkich fanów vw polo.....mam problem ze swoim autkiem i mam nadzieje ze mi pomożecie.2 tyg temu zainwestowałem kupę kasy na instalacje gazową 4 generacji tj. sekwencja z wielopunktowym wtryskiem... Od pierwszych km auto nie chodzi tak jak wcześniej na benzynie. Podczas jazdy silnik gaśnie( z reguły na niskim biegu albo przy redukcji). Na początku szarpało nim tylko jak ściągałem

LPG wymaga bardzo sprawnego układu zapłonowego - tym bardziej do regulacji. W moim polo tuż przed montażem LPG wymieniłem świece przewody kopułkę i palec - gazownik mi tak polecił. Zrobiłem już ok. 10 tyś i nie miałem nigdy problemu z instalacją. Spróbuj wymienić przewody - polecam NGK. Za "klekotanie" mogą również odpowiadać wtryskiwacze gazu - kiedy pracują wydają podobne do klekotania dźwięki.

VOLKSWAGEN wymiana silnika krokowego i czujnika położenia przepustnicy

Czy po wymianie silnika krokowego i czujnika położenia przepustnicy należy dokonać jakiejś regulacji

VOLKSWAGEN PASSAT Czujnik położenia przepustnicy.

Witam wszystkich. Chodzi mi o ustawienie tegoż czujnika. Mam paska z silnikiem PF. Kiedyś ratowałem się tym czujnikiem (wsadziłem tam paluszki) jak gaz zaczął knocić mi pracę silnika. Coś tam sobie pomogłem bo po zabiegu jeżdżę już parę miesięcy ale wrodzone szukanie dziury w całym nie daje mi spokoju. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakie ustawiony jest ten czujnik nominalnie

System wtrysku Digifant a więc niestety diagnoza silnika sprzętem i kodami migowymi praktycznie niemożliwa. Wszelkie nastawy i pomiary za pomocą śrubokręta i dobrego miernika. Zdaje się że obrałeś najlepszą metodę regulacji silnika.

VOLKSWAGEN BORA BORA ASV nowa Gruszka turbiny jak wyregulować nową

jak w temacie mam nowa gruszke bo stara byla dziurawajak ja wyregulowac chodzi mi jaki skok ma miec i ta srubka wyregulowac i w vagu jakie powinny byc wartosci dziekuje za wszelka pomoc )

zeby sztange wyregulowac trzeba ustawic ja tak aby silownik mial mozliwosc regulacji kurtyn w pelnym zakresie ich mozliwego polozenia. inna regulacja jest nie potrzebna poniewaz ECU nie ustawia polozenia trzpienia sterujacego tylko cisnienie w dolocie.

VOLKSWAGEN POLO V VW POLO 14 16 V Problem

witam koledzy mam taki problem z moja polowka. Zaczeło się od tego ze wyskoczyły mi kontrolki Check i przy temperaturze ok 80 stopni zapala sie Epc. po podpieciu do kompa wyskoczył mi błąd P0106 i P0172. Wymienilem czujnik G71 skasowalem bledy i przez pare kilometrow bylo ok dopoki mocniej nie przychamowalem z predkosci 150 i znowu wyskoczyl mi Check. Po ponownym podpieciu do kompa procz poprzednich

a możesz dać kod tego swojego silnikaP0172 16556 Rząd cylindrów 1 system pomiaru paliwa mieszanka za bogata sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa sprawdzić zawory wtryskowe sprawdzić sondę lambda i układ regulacji lambda przed katalizatorem sprawdzić zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika z węglem aktywnym

VOLKSWAGEN POLO III 6N VW Polo 95r 1.6 Ciezko odpala jak jest zimny silnik

Witam wszystkich serdecznie co moze byc nie tak jak zimny silnik jest to ciezko odpala dopiero łapie po 2-3 razie wymieniłem swiece i przewody to teraz odpala tak samo ciezko i zaczal jeszcze przerywac ale dopiero jak zaczynam jazde co wczesniej nie mialo miejsca i dopiero jak sie rozgrzeje to juz jest wszystko wporzadku. Co moze byc nie tak

serafin74 mialem taki sam problem ale u mnie tez nierowno chodzil i ktos mi polecil zebym sprawdzil czujnk tps sprawdzilem i bym do ponownego ustawienia jeszcze nie jezdzilem autkiem po tym jak to zrobilem musze jeszcze zaadaptowac przepustnice jak wszystko ogarne to dam znac czy problem ustal. Mysle ze u ciebie bedzie tez TPS do regulacji i to powinno zalatwic problem. Na forum jest opisane jak to zrobic i jakie wartosci ustawic.

VOLKSWAGEN POLO III 6N VW Polo [6n] 19D AEF zawór na pompie Lucas

Witam Czy jest ktos w stanie stwierdzić co to za zawór na foto i za co jest odpowiedzialny W moim autku VW polo 6N 19D 97r. AEF pompa Lucasa ma on obcięte kable tak krótko że nawet nie idzie zobaczyć ile ich powinno być.Dodam że auto odpala od strzała i normalnie można zgasić silnik z kluczyka.

Jest to elektrozawór do precyzyjniejszej regulacji kąta wtrysku przy małych obciążeniach silnika. Można jeździć bez jego bo pewnie i tak jego działanie nie jest odczuwalne. Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN Wymiana łożysk w skrzyni biegów

Witam Panowie potrzebuje waszej pomocy mam mały problem z skrzynią od VW polo silnik 13 rok 94 wiem że w którejś wersji golfa też występowała więc mam nadzieje że się nie obrazicie. Dobra po kolei miesiąc temu wyciągnąłem skrzynie biegów w celu jej wymiany ( turkotała na wolnych obrotach gwizdała na piątym biegu ) i zacząłem poszukiwanie skrzyni i co się okazało że po miesiącu

VOLKSWAGEN Silnik regulacji swiatel nie dziala..

witam.. wiec u mojego starszego w samochodzie (Vw polo 9N 20002 r.)nie dziala w przodniej prawej lampie regulacja swiatel jest opadniete w dol nie wiecie co moze byc przyczyna i czy mozna to samemu naprawic

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

VOLKSWAGEN Nie dmucha (Climatronic)

VWitam w golfie 4 1.9 tdi mam climatronic czynnik jest na 100% wlaczam klime czuje ze silnik wchodzi na wyzsze obroty ustawiam nawiew ma max i nic nie wieje < przy jezdzie cos tam leci zimna lub ciepla ale przy postoju moge o tym zapomniec... co to moze byc bylem u mechaniko-elektryka i powiedzial ze moze to byc silnik klimatyzacji od nawiewu ale nie wiem ktory bo podobno sa dwa... komputer podobno

Czytaj sobie KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij &8216&8217 temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskanika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego

VOLKSWAGEN potrzebuje objasnienie do k-jetronicu

httpwww.auto-solve.commech_inj.htm ( niestety po angielsku) httpstud.wsi.edu.plsihernapmenu411.html ( polski) cos jeszcze bede mial na temat tego wtrysku jak mi sie uda to podam wieczorem [ Dodano Pią Sie 12 2005 1122 pm ] OPIS DZIAŁANIA Układ Bosch K-Jetronic jest mechanicznym układem wtrysku benzyny który nie wymaga napędu przez silnik w którym go zastosowano. Pompa rolkowo-komorowa o napędzie

VOLKSWAGEN Problem z klimatronikiem

Mam taki problem jechalem autem i w pewnym momencie wylaczyl mi sie klimatronik i temperatura na wyswietlaczu na desce rozdzielczej i zaczelo wiac. Klimatronic naturalnie nie dziala nie wyswietla nic tylko wieje z calej pray i to cieplym powietrzem. Sprawdzilem bezpieczniki i sa dobre W czym tkwi problem pomocy

To zobacz jakie błędy na climatroniku wyskoczą... [ Dodano 26 Cze 2009 1821 ]A tutaj masz kody climatronica KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij &8216&8217 temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskanika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody

VOLKSWAGEN nie działają swiatła wycieraczki dmuchawa

witam Dzisiaj rano podczas proby odpalenia auta (zastanawialem sie czy da rade gdyz mroz byl -19 a auto stalo na dworzu) przestały mi dzialac wyzej wymienione rzeczy (swiatlawycieraczki). Auto odpalilo normalnie normalnie tez jechalo nie zauwazylem nic niepokojacego oprocz tego ze nie dzialaja mi swiatla. Oswietlenie w samochodzie (zegary itd) dziala poprawnie. Wie ktos moze co moze byc przyczyna Dodam ze w nocy odstawialem auto i wszystko bylo sprawne... z gory dziekuje za pomoc.

Poczytaj i daj znać co wyszło KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij &8216&8217 temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskanika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij

VOLKSWAGEN Problem z Climatronikiem

Witam Zrobiłem diagnozę błedów na climatroniku w mojej Borze i wyskoczyło mi z prawej strony 318 a z lewej strony wyświetlacze 02 po wciśnięciu czerwonym przyciskiem z lewej strony wyświetlacza wyskoczyło 000 a z prawej strony 02. Proszę o pomoc co minie gra z moją klimą. Z góry dzięki za podpowiedzi.

httpcommunity.dieselschrauber.decon ... phpt6956 Wyświetlana wartości kodu. 1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC) zobacz ustęp poniżej 2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kody klimatronic

KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij &8216&8217 temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskanika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu

VOLKSWAGEN Turbo bez VNT do AHF

Witam Chciał bym założyć do silnika Ahf jakieś turbo bez zmiennej geometrii np Agr czy było by to wykonalne i czy by wszystko pracowało jak powinno

Tam mówisz tylko że Vaga nie mam kolega ma ale muszę mu powiedzieć jakie chce których grup itp a tego nie wiem znalazłem takie coś 000 - Pełne obciążenie (dziesiętne wartości wskazań)[Wartość wymagana] [Odpowiada wartości]1 Obroty silnika [138 do 148] [2900 do 3100min]2 Kąt początku wtrysku [138 do 188] [8 do 12 przed GZP]3 Położenie pedału przyspieszenia [255] [100 %]4

VOLKSWAGEN PASSAT [ABC]Diagnostyka 1.8 20V TURBO AEB APU AWT AWM 1.8T - krok po kroku [GUIDE] v.0.3

Wstęp Na przestrzeni ostatnich lat na forum pojawiło się mnóstwo cennych informacji związanych z diagnozowaniem silników 1.8T. Niestety wiele z nich powtarza się ze względu na brak systemu należytego katalogowania wiedzy. Ten wpis ma na celu usystematyzować informacje zgromadzone na forum oraz - w miarę możliwości - poprzeć prezentowane tutaj sposoby diagnostyki przykładami z konkretnych

VOLKSWAGEN PASSAT VAG-COM DIAGNOSTYKA

DIAGNOSTYKA - OPIS DZIAŁANIA I FUNKCJE PROGRAMU VAG-COM - ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE OBDII Co to jest OBDII i jak je rozpoznać OBDII jest rozbudowanym systemem diagnostyki pokładowej zgodnym z odpowiednimi normami ISO i SAE. Skrót OBDII powstał od angielskiego terminu On-Board Diagnostic. Dzięki ujednoliceniu sposobu komunikacji jednym przyrządem diagnostycznym można podłączyć się i

VOLKSWAGEN Falujący bieg jałowy lub jego brak duże spalanie - Mono

Generalnie jak w temacie czyli zmora posiadaczy monowtrysków dopadła także mnie w postaci falowania obrotów silnik ABD 03.1994 z normalnym gniazdem OBD. Postów na takie tematy na forum jest ogrom ale nie spotkałem się z bardziej zaawansowanymi poradami tak więc zakładam nowy i zaraz wyjaśnię dla czego. Generalnie usterka prawie usunięta ale jak w reklamie prawie robi wielką różnicę

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to silnik benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN MK4 regulacja wysokości świateł nie działa poprawnie

Nie wiem dlaczego ale regulacja świateł nie działa w moim mk4 poprawnie. Gdy przekręcam pokrętło słychać pracę silniczka i światła lekko się poruszają. Problem jest w tym że ten ruch zachodzi praktycznie jedynie w dolnej regulacji. Mówiąc krótko Mogę ustawić żeby światła świeciły nisko albo super nisko. Gdy jadę sam na drodze nawet niezbyt to przy tak krótkich światłach

Jeśli chcesz mieć punkt odniesienia (normalnie przyjęty i stosowany tak jak piszesz) z miejsca siedzenia kierowcy to nie ma sprawy ja opisywałem z punktu widzenia kogoś stojącego przed samochodem i patrzącego do komory silnika - myślałem że będzie wtedy Ci łatwiej. Z całą pewnością będzie łatwiej dla Ciebie i innych czytających tego posta zorientować się o który otwór chodzi

VOLKSWAGEN literatura dtdtdi

witam. prosze adminów o założenie działu z literaturą konkretnie jakie ksiazeczki serwisówki nam pomoga w obsłudze i naprawach naszych jednostek na on. sam własnie wyszukałem super ksiazeczke na temat pomp wtryskowych. DIAGNOZOWANIE silnikÓW WYSOKOPRĘŻNYCH autorGUNTHER HUBERTUS. Opis diagnozowania silników wysokoprężnych samochodów wyposażonych w najnowsze układy wtryskowe. Współczesne

VOLKSWAGEN PASSAT 01533 - Terminal 56 (High Beams)

Wyświetlił mi się błąd jak w temacie. Tak na oko wszystko działa ok. może ktoś wie w czym problem Address 55 Xenon Range Part No 4Z7 907 357 Component dynamische LWR D07 Coding 00007 Shop WSC 00028 1 Fault Found 01533 - Terminal 56 (High Beams) 36-10 - Open Circuit - Intermittent

Nie działa (nie prawidłowo działa) układ automatycznego ustawiania zasięgu reflektorów. (36-10 - Otwarty Obwód - Przerywany) przerwa lub zwarcie przewodów elektrycznych pomiędzy silnikiem V48lub V49 a komputerem sterującym (układem regulacji poziomowania zasięgu działania reflektorów) - mechanizm od regulacji ustawiana lamp. Może to być usterka sporadyczna - trzeba sprawdzić połaczenia

VOLKSWAGEN tylna wycieraczka całkowicie na płasko

opracowałem dziś sposób jak przestawić tylna wycieraczkę całkowicie na płasko na równo z uszczelką bez giecia czegokolwiek jak ktoś zainteresowany to moge opisać (oczywiście mowa o mk2)

kiedys na stronie klubowej golfa gti byla fotoporada pozwole ja sobie tu zamiescic Tuning tylnej wycieraczki w MkII Każdy posiadacz VW Golfa II wie że wycieraczka tylna w położeniu fabrycznym nie wygląda zbyt efektownie. Stoi sobie ukosem do góry zamiast leżeć poziomo wzdłuż dolnego brzegu szyby jak to ma miejsce w wielu nowszych samochodach. Punktem honoru każdego klubowicza posiadającego

VOLKSWAGEN Adaptacja przepustnicy w silniku AFT

silnik jak w temacie - 1.6l 74kW101 KM Przeczyscilem przepustnice i nadszedl czas adaptacji wg VAG-COM 3.11.2 01- silnik 04- Nastawy podstawowe 098- Grupa i... GO Nieee - nie ma zadnego GO - program wywala ze jest ERROR - na 098 nie ma zadnego sygnalu. Polski VAG 2.5 i 4.9 - wpisuje 098 i takze wywala blad - nieistnieje taka pozycja... Po wielu probach zdecydowalem odpalic auto - obroty poszly

norek111 ja pisałem o sterowniu na biegu jałowym w AFT. Jestem na 100% pewny że jest tu zawór regulacji dopływu powietrza a nie silnik krokowy który steruje otwarciem przepustnicy przy biegu jałowym. Udowodniłem to więc trzeba przyjąć że ten zawór jest. Skoro piszesz że zrobiłeś adaptację jakimś programem i wyraźnie podziałało to wypada uwierzyć. Ale nie zmienia to faktu że

VOLKSWAGEN problem z xenonem

Nie mogę wyregulować ręcznie prawej lampy pewnie regulator ręczny się rozprół. A drugi problem objawia się gdy włącze światła i po chwili prawa lampa samoczynnie obniża się w dół i jest duża różnica między światłami. Miał ktoś może z tym jakiś problem

REGULACJA REFLEKTORÓW XENONOWYCH. Wypośrodkowanie silników ustalających. Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej" w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie. Procedura

VOLKSWAGEN PASSAT B5 regulacja pompowtryskiwaczy

witam . moge wrzucic dokladny opis regulacji pompowtryskiwaczy jezeli kogos to interesuje .nie jest to trudne kazdy sobie poradzi . chyba ze juz jest a ja nie moge znalezc . silniki diesla z tym systemem wtrysku naleza do najbardziej niezawodnych ukladow sposrod wszystkich stosowanych w silnikach wysokopreznych . zaden komputer diagnostyczny nie wykryje zadnego bledu a zuzycie glowki popychacza

VOLKSWAGEN PASSAT Wzmacniacz do radia z nawigacją MCD - droga przez mękę

Trzeba to krótko opisać - tylko jak .... Zachciało mi się modyfikować audio w Passacie. Chciałem dodać głośniki do tylnych drzwi.... w przednich drzwiach - wymiana głośników .... no i dodatek - wzmacniacz i może coś co czytałoby mp3. Kiedy już to wszystko miałem - wybrałem się do punktu audio - Warszawa ul Bokserska. Panom z warsztatu powiedziałem -by podrasowali mi audio.

VOLKSWAGEN [MKII 1.6D] Ustawianie pompy wtryskowej - jak to sie robi

Mam Pytanko do Bardziej doświadczonej części szacownego grona ekspoatującego grzechotniki z silnikiem 16 D. Tak sie zdażyło że pompa wtr. w moim silniku strasznie leje (sie leje z niej paliwo nie bede pisał dla czego). A że mam drugą pompę to chciałem dokonać podmianki. lejąca pompa nie ma podnoszeniea obrotów na ssaniu także zmiana bądzie wygodna na zime bo nie bedzie trzeba wciskac

Czołem Jeżeli dyspoonujesz pompą co do której jesteś pewien że pasuje do tego silnika to dopiero połowa sukcesu. Ale do rzeczy Podstawą dobrego montażu pompy jest regulacja kąta wyprzedzenia tłoczenia. Teoretycznie montaż pompy w tym samym położeniu powinien zapewnić wystarczającą regulację by silnik pracował na biegu jałowym. Jednak nikt nie zagwarantuje że tak ustawiona pompa

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI PASSATA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli Passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE silnikA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN TPS czujnik położenie przepustnicy 2.0 8v 2E - jak sprawdzić

Witam. Jak sprawdzić i sutawić czujnik położenia przepustnicy TPS w moim golfiku z silnikiem 2E Pod które piny się podpiąć i jakie powinny być wartości na nich Potencjometr przepustnicy u mnie jest z 3 pinami. Wiele jest napisane co i jak ale o czujnikach 4 pinowych ( 5 pinów i środkowy "martwy" ). Poza tym te czujniki 4 pinowe maja możliwość regulacji na tych śrubkach (

VOLKSWAGEN Kombinacje z pompą wtryskową.

Witam postanowiłem wrzucić ten post dla wszystkich posiadaczy TurboDiesli wyposażonych w pompę z dodatkową regulacją dawki sterowaną ciśnieniem turbiny. Opisuję na przykładzie silnika JR taki akurat mam Na Forum często pojawiają się wzmianki o zwiększaniu mocy takich TD polegającym na regulacji śrubą z gniazdem wielowpustowym umieszczoną na serwozaworze na pompie wtryskowej (charakterystyczna

VOLKSWAGEN Dziwne zachowania gaźnika

Witam. To mój pierwszy post więc jak coś nie tak to się nie gniewajcie.Kupiłem jakiś czas temu golfa 2 z silnikiem niewiadomego oznaczenia na gaźniku Pierburga. Jest tylko napisane 2E ale wiem że były różne wersje. Ja mam tą z elektrozaworem i siłownikiem 3 punktowym.Jakiś czas temu po zgaszeniu silnika jeszcze przez chwilę chodził. Nie odcinało paliwa już o tym czytałem. Ściągnąłem

Kolego to jest niestarannie wykonana przekładka gaźnika. Pojemności nie poznasz patrząc na silnik jedynie mierząc skok tłoka albo próbując odnaleźć jego oznaczenie na początku numeru silnika wybitego koło aparatu zapłonowego tylko że zwykle go już nie widać od korozji.Chętnie bym ci jakoś konkretniej pomógł ale musiałbym tu w tym poście opisywać zasadę działania gaźnika zastanawiać

VOLKSWAGEN Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Witam wszystkich i proszę o pomoc. w golfie 2 1.8 silnik są niskie obroty po rozgrzaniu silnika i lubi gasnąć .zimny zapala ładnie. jest to gaźnik pierburg 2e. zauważyłem ze po zapaleniu chowa się trzpień od sterujcy przepuąstnica.EditNowy watek w sprawie. w tym aucie jest klimatyzacja . kiedyś było tak ze po włączeniu klimatyzacji auto samo podnosiło sobie obroty a teraz to nie działa.

masz siłownik 4 położeniowy za położenie przepustnicy 4-te do klimy odpowiada dodatkowy elektrozawór do sprawdzenia czy dostaje napięcie po właczeniu klimy czy działa czy ma drożny i podłączony węzyk do siłownika. Podejrzewam że zminiając gaźnik założyłes zwykły z siłownikiem 3-położeniowym wówczas oczywiście brak 4-tego położenia i klima obrotów nie podniesiePoza tym po

VOLKSWAGEN [mk4] Stukot zaworów na cieplym silniku...

Szukalem na forum ale nic nie znalazlem akurat z tych objawow co u mnie wystepuje. Mianowicie. Gdy jest zimny silnik jest wszystko ok. Na cieplym silniku po przejechaniu kilku km przy dodawaniu gazu na 1 i 2 czasami na 4 slychac stukot zaworow. Zaznacze ze dzieje sie tak gdy obroty przy zmianie biegu sa na poziomie 1500-2000 obrmin. Czy to normalne Olej zmienilem i nadal to samo. Czy to moze byc wina

Może to być czujnik spalania detonacyjnego lub zapłon. To że zapłon jest regulowany elektronicznie nie oznacza że wszystko musi być ok 1) nie działa czujnik spalania stukowego 2) coś z czujnikiem położenia wału korbowego (jeśli jest przy tym silniku) 3) przy jakichś naprawach silnika źle ustawiony wstępnie punkt zapłonu (np. wymiana paska inne roboty wymagające rozebrania rozrządu

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi