części samochodowe nanodatex

volkswagen polo silnik regulacji v

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo silnik regulacji v

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo silnik regulacji v

VOLKSWAGEN POLO IV 9N [9N] Polo 2003 okular silniczek elek. regulacji świateł...

Witam w polówce padł silniczek od regulacji świateł czy do tego rocznika jest jeden typ silniczków Żeby nie kupić złego... Firma lamp to chyba Al Bo nigdzie nie widzę innego napisu . Czy wymiana tego silniczka potrzebuje ściągania grila zderzaka i lamp Czy jednak w małym silniku (1.2) da radę wymienić bez tego Jak to zrobić - przykręcony od tyłu na śrubki Pozdrawiam

VOLKSWAGEN wymiana silnika krokowego i czujnika położenia przepustnicy

Czy po wymianie silnika krokowego i czujnika położenia przepustnicy należy dokonać jakiejś regulacji

Zobacz Wentylatory dmuchawy do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N Silnik nie gaśnie polo 1.9 sdi - podobno

Witam wszystkich. Mam problem z autem koleżanki polo 95r 1.9 sdi podobno sdi ale słyszałem że jak na pompie lucasa to zwykły diesel. Dziewczyna miała pecha bo trafiła na dziwnego mechanika po znajomości w garażu i tak po kolei co było a co zrobione i co dalej jest. 1. Dymiło na czarno i wyrzucało sadzę z wydechu - okazało się że jeździła z wyrwanym filtrem powietrza rura ciągła

Ok dziś silnik już gaśnie normalnie. W teorii nic nie zrobiłem w praktyce tyle szukania i zmian było że chyba coś po drodze jednak zrobiłem napewno co wiem to przeciołem przewód który wchodzi pod pompę i chyba jest zaczepiany jako masa do niej. Od wczoraj ustaliłem parę rzeczy - silnik muli tzn bez obciążenia na postoju wkręcam go na czerwone pole ale jak jadę to w okolicach 3000

VOLKSWAGEN POLO III 6N zamulone polo nierównomierne obryty gaśniecie silnika

Witam wszystkich fanów vw polo.....mam problem ze swoim autkiem i mam nadzieje ze mi pomożecie. 2 tyg temu zainwestowałem kupę kasy na instalacje gazową 4 generacji tj. sekwencja z wielopunktowym wtryskiem... Od pierwszych km auto nie chodzi tak jak wcześniej na benzynie. Podczas jazdy silnik gaśnie( z reguły na niskim biegu albo przy redukcji). Na początku szarpało nim tylko jak ściągałem

LPG wymaga bardzo sprawnego układu zapłonowego - tym bardziej do regulacji. W moim polo tuż przed montażem LPG wymieniłem świece przewody kopułkę i palec - gazownik mi tak polecił. Zrobiłem już ok. 10 tyś i nie miałem nigdy problemu z instalacją. Spróbuj wymienić przewody - polecam NGK. Za klekotanie mogą również odpowiadać wtryskiwacze gazu - kiedy pracują wydają podobne do klekotania dźwięki.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silniczek regulacji położenia reflektorów

Zmieniłem sobie żarówki na NightBraker Osramu i chyba wypadł mi silniczek z punktu mocowania w reflektorze ( chodzi mi o ten trzpień zakończony kuleczką ta kuleczka nie ma ochoty się wcisnąć w swoje - jak mniemam - miejsce ). Czy jest jakiś sposób na wciśnięcie tej kulki bez wyjmowania lampy PS Efekt na zewnątrz światło w niebo a nie na droge.

zjozwiak Passat MY1998 1H0 941 295 E - silnik zasięgu świateł reflektora halogenowego H7-H4 cena 266 zł (VW-Audi) 3B0 941 295 - silnik zas. św. reflektora halogenowego z żarnikiem ksenonowym cena 266 zł (VW-Audi).Tańszego zamiennika Skody nie ma

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wszystko o SWAP silnika w 6N6N2ClassicVariant

Jako że od czasu do czasu pojawiają się pytania dotyczące swapów silnika w 6N mam propozycję założenia tematu w którym można by zadawać dotyczące tego zagadnienia - po pierwsze jakie silniki włażą ile jest przy tym roboty jakie części są potrzebne ile mniej więcej swap kosztował I tu zachęta dla osób które już tego dokonały aby podzieliły się swoją wiedządoświadczeniami.

a myślicie że w takim szrocie mógłbym znaleźć takie drobiazgi jak pokrętło (sama plastikowa nakładka) od regulacji oparcia fotela lub też plastikowa osłonka hamulca ręcznego (bo mam pęknięte)

robilem podmianke silnika 1.4 apq na 1.4 aex. wszystko sprawnie poszlo komputer podmieniony immo zaadaptowane. Odpalam silnik i widac ze nie rowno chodzi szaleje na biegu jalowym silniczek krokowy rowniez szaleje podczas przyspieszania samochod takze caly wibruje ustaje jesli odpuszcze pedal gazu. Po wczesniejszym juz wykasowaniu bledow wyskakuje blad na vagu (00561 uklad regulacji skladu mieszanki

VOLKSWAGEN POLO III 6N SDI pytanie o przewody paliwowe i różnicę w silnikach

Witam.mam takie pytanie o silnik SDI chodzi mi jaka jest roznice miedzy przewodami paliwowymi ktore biegna od filtra.Chodzi oto jak wchodza do pompy wtryskowej jedne wchodza blisko siebie i sa tez takie wersje ze sa w wiekszej odleglosci.Jaka jest roznicaCzy to SDI i zwykly DAle w ogloszeniach polo 6N z 99R to juz chuda SDI takI ma te przewody razemkolo siebie. Nakreśl trochę bardziej edytując tego

A więc tak jak powiedziałem wcześniej nasz zrobioną hybrydę - z SDI zrobiony zwykły D Najprawdopodobniej samochód przyjął konkretnego dzwona na przód i ktoś założył pompę LUCAS-a bo używana jest dużo tańsza w zakupie. Dlatego też ta wtyczka wisi i nie jest do niczego potrzebna w takim rozwiązaniu. Uszkodzony jest również zawór zwrotny podciśnienia i poklejony taśmą izolacyjną

VOLKSWAGEN POLO III 6N VW Polo 95r 1.6 Ciezko odpala jak jest zimny silnik

Witam wszystkich serdecznie co moze byc nie tak jak zimny silnik jest to ciezko odpala dopiero łapie po 2-3 razie wymieniłem swiece i przewody to teraz odpala tak samo ciezko i zaczal jeszcze przerywac ale dopiero jak zaczynam jazde co wczesniej nie mialo miejsca i dopiero jak sie rozgrzeje to juz jest wszystko wporzadku. Co moze byc nie tak

serafin74 mialem taki sam problem ale u mnie tez nierowno chodzil i ktos mi polecil zebym sprawdzil czujnk tps sprawdzilem i bym do ponownego ustawienia jeszcze nie jezdzilem autkiem po tym jak to zrobilem musze jeszcze zaadaptowac przepustnice jak wszystko ogarne to dam znac czy problem ustal. Mysle ze u ciebie bedzie tez TPS do regulacji i to powinno zalatwic problem. Na forum jest opisane jak to zrobic i jakie wartosci ustawic.

VOLKSWAGEN Silnik regulacji swiatel nie dziala..

witam.. wiec u mojego starszego w samochodzie (Vw polo 9N 20002 r.)nie dziala w przodniej prawej lampie regulacja swiatel jest opadniete w dol nie wiecie co moze byc przyczyna i czy mozna to samemu naprawic

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Uchodzenie powietrza z prawej strony silnika

Hej Mam problem z polówką od 3 dni zauważyłem dziwny świst powietrza (tak jakby ktoś wykrecil zawór od opony) wydobywający się z prawej strony silnika w górnej jego części. Sprawdziłem to co widoczne i nie widzę żadnych uszkodzeń przewodów. Co to może być i czy może to być jakaś poważna usterka. Auto zachowuje się normalnie nie ma żadnych błędów. silnik 1.4 MPI

Przewód od zaworu regulacji wolnych obrotów - tyle że to bardziej powinno zasysać powietrze niż dmuchać obroty nie skakały jak to miałeś przecięte

VOLKSWAGEN POLO III 6N czyżby uszczelka silnika help

w moim polo 16 wszystko chodziło do tej pory ok olej wymieniłem ok2tys km temu wraz ze wszystkimi filtrami i podmieniłem 1l płynu chłodniczego na koncentrat bo był słaby i zamarzłby przy -13 po dolaniu koncentratu wyszło ok.-35stopni wiec akurat ostatnie mrozy powinno wytrzymać. ostatnio jak zajrzałem pod maskę żeby dolać płyn do spryskiwaczy zauważyłem ubytek płynu chłodzącego-z

pompe i rozrzad wymienial mi znajomy niespelna rok temu wczerwcu wiec nie podejrzewam co do chlodnicy to tez nie widzialemaby gdzieskapaloale jutro wejde na kanal i przejrzedokladnie caly uklada jak nic nie pmoze to prawdzegdzies kompresje i sie moze dowiem czy to tauszczelka...brak mi innych pomyslów... a nie dodlem ze auto jest w gazie...moze to ma cos wspolnegobo po ost regulacji gazu i wymianie filtrow temp mi rzyma termostat wd okolicach 80stopnia wczesniej bylo 90.....

VOLKSWAGEN PASSAT LOG - Pomiar Dynamiczny Silnika

Diagnostyka silnika - Wskazania bloków wartości mierzonych &8211 Dane dla poszczególnych silników VAG-COM (HEX-CAN)-USB silnik [01] [08 Measuring Block] Grupa [...] Warunki sprawdzania &8226 Temperatura płynu chłodzącego - minimum 80C. &8226 Wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne jak np. radio ogrz. tylnej szyby. &8226 Jeżeli samochód wyposażony jest w układ klimatyzacji musi zostać

Wskazania bloków wartości mierzonych &8211 silnik AFN 000 - jałowy bieg (dziesiętne wartości wskazań) [Wartość wymagana] &8212 [Odpowiada wartości] 1 Obroty silnika [37 do 43] &8212 [780 do 903min] 2 Kąt początku wtrysku [0 do 88] &8212 [3 zaGPZ do 4 przed GZP] 3 Położenie pedału przyspieszenia [0] &8212 [0 %] 4 Dawka wtryskiwanego paliwa [15 do 45] &8212 [3 do 9 mgobj.] 5 Podciśnienie

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM silnikIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

ppoll27 widze że masz sporą wiedze na temat tego silniczka. Pamiętasz jak pisałem wcześniej że założyłem silniczek do regulacji świateł zamiast nastawnika przepustnicy który popycha mi ten półksiężyc i mam ano wyższe obroty. Nastawnik przepustnicy jest przyczepiony do karoserii i jest podłączony. Trzpień nastawnika zablokowałem blaszką i śrubkami bo wtedy przepustnica jest zamknięta

Sob Lip 21 2007 1909 ] Właśnie przed chwilą wróciłem z ok 50km podróży w czasie której oczywiście przeprowadziłem pewne badania. Wyszło mi tak Kwestia rezystora nastawnego (potencjometru przepustnicy) - zmierzyłem po 15km jazdy (wczasie gdy silnik dostał podwyższonych obrotów na biegu jałowym) Zrobiłem to tak jak to opisano w książce Bogumił Kalinowski Książka Napraw volkswagen

- NASTĘPNY.... Ręce opadają... - tzn. z czego to wynika bo nie rozumiem Może masz na myśi to Ale przecież napisałem - jak jest wszystko podłaczone jak trzeba to nie ma problemów z przyspieszaniem - więc skąd ten wniosek [ Dodano Czw Cze 25 2009 0908 ] Dzisiaj z rana jak jechałem do pracy obroty się zawiesiły.... I to na dość wysokim poziomie - na 4. biegu jechał 50kmh. Jedyne co mi

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM silnikIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

ppoll27 widze że masz sporą wiedze na temat tego silniczka. Pamiętasz jak pisałem wcześniej że założyłem silniczek do regulacji świateł zamiast nastawnika przepustnicy który popycha mi ten półksiężyc i mam ano wyższe obroty. Nastawnik przepustnicy jest przyczepiony do karoserii i jest podłączony. Trzpień nastawnika zablokowałem blaszką i śrubkami bo wtedy przepustnica jest zamknięta

Sob Lip 21 2007 1909 ] Właśnie przed chwilą wróciłem z ok 50km podróży w czasie której oczywiście przeprowadziłem pewne badania. Wyszło mi tak Kwestia rezystora nastawnego (potencjometru przepustnicy) - zmierzyłem po 15km jazdy (wczasie gdy silnik dostał podwyższonych obrotów na biegu jałowym) Zrobiłem to tak jak to opisano w książce Bogumił Kalinowski Książka Napraw volkswagen

- NASTĘPNY.... Ręce opadają... - tzn. z czego to wynika bo nie rozumiem Może masz na myśi to Ale przecież napisałem - jak jest wszystko podłaczone jak trzeba to nie ma problemów z przyspieszaniem - więc skąd ten wniosek [ Dodano Czw Cze 25 2009 0908 ] Dzisiaj z rana jak jechałem do pracy obroty się zawiesiły.... I to na dość wysokim poziomie - na 4. biegu jechał 50kmh. Jedyne co mi

VOLKSWAGEN SWAP SILNIKA z benzyny na TDI 19 ASZ do MK3 - da radę

Witam Wklejam temat tutaj bo nie wiem gdzie wkleić takie pomysły a pytania dotyczą przede wszystkim tematu SPEED i frajdy z jazdy. Zwracam się z kilkoma pytaniami odnośnie ewentualnego SWAPa silnika - ale nie tylko o silnik chodzi. Aktualnie mam 18 ABS 90KM w świetnym stanie nie bierze oleju mocy nawet mu nie brakuje itd niedawno zrobiony serwis w tym wymieniono poduchy komplet sprzęgła etc

VOLKSWAGEN TPS do regulacji

Witam chcioalem sie dowiedziec jak moze sie objawiac zle ustawiony TPS Dawno dawno temu jak zakupilem Golfa po kilkunastu dniach auto zaczeło kopcic szaprac i palic jak smok 5 l na 30 km benzyny poniewaz byłem jeszcze bardzo zielony w temacie motoryzacji to zaprowadzilem auto do mechanika on mnie zapewnil ze wszystko sparawdzil wyminiel czujnik haala i powiedizal ze bedzie juz ok. Niestety

Po pierwsze w żadnym VW nie ma silniczka krokowego przy silniku. W tym o którym jest cały ten temat do regulacji obrotów biegu jałowego służy nastawnik przepustnicy a w tym 2.0 2E kolegi alex1919 jest zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego (IAC). Co do czujników temperatury nie kupujcie tego badziewia za 13PLN Ta chińszczyzna od nowości może nie działać tak jak powinna. Lepiej już

VOLKSWAGEN Adaptacja przepustnicy w silniku AFT

silnik jak w temacie - 1.6l 74kW101 KM Przeczyscilem przepustnice i nadszedl czas adaptacji wg VAG-COM 3.11.2 01- silnik 04- Nastawy podstawowe 098- Grupa i... GO Nieee - nie ma zadnego GO - program wywala ze jest ERROR - na 098 nie ma zadnego sygnalu. Polski VAG 2.5 i 4.9 - wpisuje 098 i takze wywala blad - nieistnieje taka pozycja... Po wielu probach zdecydowalem odpalic auto - obroty poszly

norek111 ja pisałem o sterowniu na biegu jałowym w AFT. Jestem na 100% pewny że jest tu zawór regulacji dopływu powietrza a nie silnik krokowy który steruje otwarciem przepustnicy przy biegu jałowym. Udowodniłem to więc trzeba przyjąć że ten zawór jest. Skoro piszesz że zrobiłeś adaptację jakimś programem i wyraźnie podziałało to wypada uwierzyć. Ale nie zmienia to faktu że przez

VOLKSWAGEN PASSAT Kody błyskowe w sterowniku silnika 2E r.1991

Witam. Chciałbym sie dowiedziec czy sterownik silnika 2E posiada układ samodiagnostyki- czy mozna odczytywac kody błyskowe. Złacze diagnostyczne 2 pinowe znajduje sie koło dzwigni zmiany biegów.Jeśli tak gdzie można zaczerpnąć znaczenie kodów ( błysków) Pozdrawiam

Przeprowadzanie testu - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej 6-cio minutową jazdę próbną w trakcie której przynajmiej przez 10 sekund przekroczyć 2.000min i raz wcisnąć pedał przyspieszenia maxymalnie. - Pozostawić silnik na biegu jałowym. - Przewód danych na 5 sekund zewrzeć do masy. - Kody migowe odczytywać za pomocą testera LED lub kontrolki usterek w zestawie wskaźników.

VOLKSWAGEN TPS czujnik położenie przepustnicy 2.0 8v 2E - jak sprawdzić

Witam. Jak sprawdzić i sutawić czujnik położenia przepustnicy TPS w moim golfiku z silnikiem 2E Pod które piny się podpiąć i jakie powinny być wartości na nich Potencjometr przepustnicy u mnie jest z 3 pinami. Wiele jest napisane co i jak ale o czujnikach 4 pinowych ( 5 pinów i środkowy martwy ). Poza tym te czujniki 4 pinowe maja możliwość regulacji na tych śrubkach ( otwory są

VOLKSWAGEN Rozregulowana przepustnica silnika 18 RP

Rozregulowałem ustawienie fabryczne przepustnicy w Golfie 18b silnik RP.Potrzebuję praktycznych porad jak powrócić do ustawienia pierwotnego.Kręciłem obydwoma śrubamidolną i górną.

Ten sposób regulacji wymaga zastosowania jakiegos specjalnego przyrządu który ustawia przpustnice w położeniu otwarta o 20 jak znam zycie to nikt nie dysponuje takim przyrządem więc i cała metoda jest troche do bani. Masz silnik ABU więc jest to Mono-Motronic taki jak w ABS AAM ADZ i zasada regulacji jest taka jak opisywałem tutaj i jak w poście innym na temat regulacji TPS link chyba jest podany wczesniej.

VOLKSWAGEN Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Witam wszystkich i proszę o pomoc. w golfie 2 1.8 silnik są niskie obroty po rozgrzaniu silnika i lubi gasnąć .zimny zapala ładnie. jest to gaźnik pierburg 2e. zauważyłem ze po zapaleniu chowa się trzpień od sterujcy przepuąstnica. Edit Nowy watek w sprawie. w tym aucie jest klimatyzacja . kiedyś było tak ze po włączeniu klimatyzacji auto samo podnosiło sobie obroty a teraz to nie działa.

masz siłownik 4 położeniowy za położenie przepustnicy 4-te do klimy odpowiada dodatkowy elektrozawór do sprawdzenia czy dostaje napięcie po właczeniu klimy czy działa czy ma drożny i podłączony węzyk do siłownika. Podejrzewam że zminiając gaźnik założyłes zwykły z siłownikiem 3-położeniowym wówczas oczywiście brak 4-tego położenia i klima obrotów nie podniesie Poza tym

VOLKSWAGEN [mk4] Stukot zaworów na cieplym silniku...

Szukalem na forum ale nic nie znalazlem akurat z tych objawow co u mnie wystepuje. Mianowicie. Gdy jest zimny silnik jest wszystko ok. Na cieplym silniku po przejechaniu kilku km przy dodawaniu gazu na 1 i 2 czasami na 4 slychac stukot zaworow. Zaznacze ze dzieje sie tak gdy obroty przy zmianie biegu sa na poziomie 1500-2000 obrmin. Czy to normalne Olej zmienilem i nadal to samo. Czy to moze byc wina

Może to być czujnik spalania detonacyjnego lub zapłon. To że zapłon jest regulowany elektronicznie nie oznacza że wszystko musi być ok 1) nie działa czujnik spalania stukowego 2) coś z czujnikiem położenia wału korbowego (jeśli jest przy tym silniku) 3) przy jakichś naprawach silnika źle ustawiony wstępnie punkt zapłonu (np. wymiana paska inne roboty wymagające rozebrania rozrządu

VOLKSWAGEN PASSAT Zachowanie silnika 2E na obrotach biegu jałowego

Jak w temacie - dziwi mnie nieco zachowanie silnika przy biegu jałowym na benzynie. Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników bo nie wiem czy ten typ tak ma czy jest coś nie halo. Po nagrzaniu silnika obroty utrzymują się tak jak powinny ok. 800-900rpm. Po przejechaniu niewielkiego odcinka (powiedzmy od świateł do świateł) przy jeździe bez wkręcania silnika na wysokie obroty (do

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] problem ze spalaniem 1.4 8v 60KM

Witam jestem początkującym użytkownikiem tego forum lecz mam juz oświadczenie w naprawie samochodów. Jednak problem sprawia mi polo mojej dziewczyny mianowicie strasznie duzo pali i z wydechu wydobywa sie taki dziwny odgłos jakby nie przepalała do końca. Po za tym strasznie śmierdza spaliny jak nigdy wczesniej sie nie spotkałem. Nie potrafie sobie z tym poradzić pomocy Czym to może byc

Bloki pomiarowe Ogólne1 1-a)RPMb)temperatura płynu chłodzącego silnikc)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku)d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego 2-a)RPMb)obciążenie (%)c)Średni czas wtrysku (ms)d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPMb)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar)c)kąt przepustnicy(potencjometr)(%) d)rzeczywista

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Swap w mk3 tdi silnika z Passata B5 tdi 130 HP PD

planuje przekładke silnika z passata B5 130 konnego oznaczenia PD. zastanawiam się co trzeba przerzucic. czy skrzynia od mojego tdi 1z bedzie pasowac do tego silnika instalacja elektryczna tez musi być od passka a co z kompem tez czy np. jak bym zostawic od 1z czy w ogole bedzie chodzic ale bedzie mialo 90 koni a jak z przeniesieniem napędu potrzebuje wsyztskie informacje na temat swapu tego silnika. wszelkie uwagi mile widziane

Powiem w skrócie - przekładaj wszystko silnik ze skrzynią całą wiązkę i cały osprzęt elektryczny silnika oraz przeniesienie napędu (zawieszenie) Jeśli nie masz doświadczenia w temacie mechaniki pojazdowej - to efekt końcowy może być różny. Nie raz robiłem takie podmianki i eksperymenty ale bez schematów i katalogów dla porównania parametrów bardzo trudno jest tego dokonać na

VOLKSWAGEN POLO III 6N VW POLO 6N 1.0 50 KM -nierowno chodzi na wolnych obrotach.

Witam . Jak w temacie . VW polo 6N 1.0 50 KM -nierowno chodzi na wolnych obrotach. Jak stoje gdzies na swiatlach to raz przygasa raz ma wiecej obrotow. Kable i swiece sa nowe. Co to moze byc Za odpowiedzi z gory dziekuje.

Witam. Odświeżę trochę temat. Mam podobny problem właśnie w polo 6N 1.0 ALL. Przepustnica wyczyszczona choć nie była mocno brudna adaptacja przebiega normalnie i jest niby Ok ale silnik cały czas ma nierówne obroty i ogólnie są niskie około 720 obrmin. Co jeszcze może dawać takie objawy Błąd w sterowniku wywala tylko jeden od regulacji biegu jałowego właśnie. A może ktoś zna kod do logowania do sterownika takiego silnika

VOLKSWAGEN Problem z regulacją Lambda. Polo 6N.

Witam serdecznie Mam problem z moim krążownikiem. Jakiś czas temu zaobserwowałem spadek prędkości maksymalnej. Wcześniej bez problemu rozpędzał się do 160 kmh teraz 120 to kres jego możliwości. Zmartwiony zaopatrzyłem się w kabel i rozpocząłem samodzielną diagnozę. Dane gagatka VW polo 6N 1995 silnik 1.3 55KM ADX Mono-Motronic 1.3 VAG-COM wykrył błąd regulacji sondy lambda 00537.

Witam Wygląda na to że usterka została usunięta. W 30 sekund. Zatem ku przestrodze Kolejnym punktem zaczepienia w poszukiwaniu przyczyn spadku mocy i szalejących wartości regulacji lambda było szukanie nieszczelności w układzie dolotowym. Odpiąłem więc zapinki pokrywy filtra powietrza zdjąłem ją i...zobaczyłem szmatę którą zasłoniłem zespół wtryskiwacza podczas wymiany świec

VOLKSWAGEN POLO III 6N coś dziwnego po wymianie rozrządu...

Witam. Mam problem... Odebrałem dzisiaj auto po wymianie rozrządu i coś dziwnego się dzieje... Kiedy odstawiałem go do warsztatu był malina. Odpalał od pierwszego i zero problemów typu skaczące obroty itp. a teraz Katastrofa... Jadąc do domu zgasł mi chyba z 10 razy... obroty spadają nawet do 600 Co jest grane umówiłem się z mechanikiem na poniedziałek na reklamacje ale chciałbym wiedzieć

sterownika silnika. Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Przepustnica w pozycji Bieg jałowy (noga z gazu). Przepustnica czysta Wyłączone urządzenia elektryczne pobierające dużą ilość energii elektrycznej (ogrzewanie szyb foteli klimatyzacja oświetlenie zewnętrzne) Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95oC W niektórych mniejszych silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo polo...)

VOLKSWAGEN Taki jakby grzechot chyba w silniku po wymianie rozrządu (

Wczoraj wymieniałem rozrząd i inne pierdoły (pasek rozrządu rolke pasek klinowy uszczelniacz górny filtr powietrza). Mechanik troszke sie meczył z ustawieniem rozrządu po sie przesuwał ale w końcu sie udało. silnik troszkę ciężko zapalił (może za mocno naciągneli pasek klinowy) i ładnie chodził nic nie rzęzilo itp. Zaplaciłem za fuche i pojechałem do domu nic nie słyszałem ale

Zwłaszcza że to KR - 16V czyli może być czuły na te tematy. Możliwe że minimanie przesunął koła względem poprzedniego układu a do tego wystarczy nieumiejętne manipulowanie napinaczem. Może to np. tylko zapłon do skorygowania ewentualnie napięcie paska - inne jest zaraz po jeździe na ciepłym silniku (ciaśniej) a inne na zimno (luźniej) - z uwagi na przebieg i zużycie silnika u siebie

VOLKSWAGEN Zagadkowy silnik ADY (niestabilne obr jalowe odcinka 5100)

Pacjent Vento 2.0 z silnikiem ADY i LPG (ale LPG zostawiamy w spokoju bo na LPG jezdzi w sumie lepiej niz na benzynie). Sytuacje ponizej opisuje dla benzyny. Objawy samochod po przekreceniu kluczyka odpali od strzalu jesli doda sie lekko gazu inaczej trzeba pochechlac ze 3x. Inna sytuacja jest gdy aparat zaplonowy obroci sie zgodnie z kierunkiem wskazowek zegara (wtedy sie opoznia zaplon) Wtedy samochod

VOLKSWAGEN PASSAT B5 vw polo 1.4tdi 2001r problem z przyśpieszaniem.

Witam. Mam problem z moim polo silnik 1.4 tdi AMF 75km. Problem polega na tym że samochód nie chce przyśpieszać od jakis 1800obrmin jak się mocniej przycisnie gaz to samochód szarpie i przerywa przyspiesza ale takimi skokami i nie mozna nawet nazwac tego przpieszaniem tylko kutaniem. Na luzie wkreca się ok tylko że odcina go już przy 3200obr. dojdzie do tych obr i koniec. w czasie jazdy jest

VOLKSWAGEN PASSAT polozenie pedalu przyspieszenia max na poziomie 70%

Chcialem zrobic logi i wstawic na forum bo od niedawna posiadam passata b5 z silnikiem AFN i niestety jestem zawiedziony jego dynamika. Nie wstawilem logow bo przy wciskaniu pedalu na maxa wskazuje tylko 70% Jest jakis sposób regulacji(adaptacji) polozenia czujnika przyspieszenia bo moze wlasnie w tym problem

VOLKSWAGEN POLO III 6N Lekkie szarpanie 1.4 AEX

Witam po przerwie. Mam problem z moją polówką polo Classic 1.4 AEX 60km tzn. problem występował już wcześniej stopniowo narastał i teraz jest naprawde uciążliwy. Mianowicie samochód lekko podszarpuje podczas przyśpieszania i jazdy na równych obrotach ze stałą prędkością. Czasem jest to lekkie szarpanie lecz ostatnio szarpnęło tak jakby silnik zgasł na ułamek sekundy. Może sprecyzuje

Ja u siebie cewkę podmieniałem od polo znajomego. Nic się nie poprawiło. Jak można dobrze sprawdzić czujnik halla Wyczytałem w książce VW polo Sam Naprawiam że można sprawdzić przewód dochodzący do czujnika - musi mieć odpowiednie napięcie. Cewkę też można sprawdzić miernikiem. Ale nic nie ma powiedzianego jak sprawdzić halla. Kąt wyprzedzenia zapłonu już był dwukrotnie sprawdzany

VOLKSWAGEN Skaczące obroty na zimnym silniku

Witam Piszę ten post bo na forum nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem. Od jakichś 2 miesięcy podczas jazdy na zimnym silniku (golf III 1.9 tdi 1z) zaraz po uruchomieniu auto jest mułowate jak nigdy nie bywało na zimnym po przebiciu bariery 2000 obr.min. auto dostaje kopa gdy chcę wrzucić na wyższy bieg wciskająć sprzęgło obroty (po odpuszczeniu gazu) potrafią same powędrować

VOLKSWAGEN BORA Bora 1.6 SR Model silnika AKL Brak ssania proszę o pomoc

Witam jestem Adam i mieszkam w Koszalinie. Mam Borę 1.6 sr model silnika AKL 8 zaworów 102km. Awaria męczy mnie od jakiś 2 miesięcy. I żaden z mechaników u których w Koszalinie byłem nie jest w stanie mi pomóc. Moja Bora nie ma ssania. Kiedy odpalam ją po nocy obroty wchodzą na 1100 następnie schodzą do 900 po dosłownie sekundzie na 400 obrotów silnik próbuje coś podnosić ale bez

Kolego a jakie to są koszta tego czujnika wałka rozrządu gdzie on się znajduje I jakie miałeś dokładnie objawy. Czy po wymianie tego czujnika faktycznie jest tak jak powinno tzn. ssanie na zimnym silniku wróciło na 1100 1200 obr. i silnik chodzi równo Pozdrawiam . [ Dodano 27 Kwi 2010 2221 ] Może jesteś naszym zbawicielem Kolego Jak tak to masz krate browara Jutro sprawdze. Czujnik

VOLKSWAGEN PASSAT [silnik] Spadek obrotów silnika i powrót do norny.

Witam Odpalam silnik jest ok. obroty są prawidłowe podczas jazdy kiedy hamuję i prędkość auta spada spadają też obroty ale spadają do zakresu 500-400 i niżej (nieraz silnik gaśnie) jak nie zgaśnie wracają do pozycji 800-900.silnik gorący czy zimny objawy te same nie ma problemu z wchodzeniem na obroty dobrze przyspiesza. Co może być przyczyną takiego spadku obrotów a później powrotu do prawidłowej pracy.

Warka_Strag sprawdź co pisze nikusss u mnie są ślady lutowania tegoż przewodu. Ale jak w moim bolidzie w podobny sposób zachowywały się obroty to pomogło wyczyszczenie i regulacja położenia spoczynkowego przepustnicy (za bardzo się zamykała) - zawór regulacji obrotów biegu jałowego nie nadążał z błyskawiczną stabilizacją obrotów na wyższym poziomie dlatego silnik nieco przygasał a dopiero po chwili komputerowi i regulatorowi udawało się nadgonić spadek obrotów.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Problem z gzem

Cześć mam problem z gazem w polo 1.0 na paliwie odpala normalnie lecz jak przełączę na gaz to od razu gaśnie gaz mam z BRC sprawdzałem wszystko. Niedawno rozbierałem głowicę gdyż miałem problem z uszczelką nie wiem czy po rozbiórce miałbym jakiś problem autko stało bez gazu ok tyg. I teraz już sam zgłupiałem od czego się zabrać by dojść do problemu więc proszę was o porady. Pozdrawiam

miałem taki problem gdy moje polo stało przez dłuższy czas około 3 miesięcy na paliwie palił normalnie a po przełączeniu na gaz silnik gasł próbowałem podczas jazdy przełączać z paliwa na gaz i tak chyba z 200 razy przy prędkości od 60 do 120kmh aż w końcu sie udało i załapał a póżniej to już normalnie sie przełanczałsam nie wiem co było przyczyną ale przeszło acha nie

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szarpanie przy stałym gazie w 1.9D AEF

Witam mam taki problem w moim polo z 1998 roku że podczas jazdy na stałym utrzymywaniu pedału gazu ( obroty około 2000) zaczyna szarpać samochodem najbardziej odczuwalne to jest na 2 i 3 biegu na 4 i 5 również lecz już ciut słabiej. Jednak nie ma tego jeśli silnik jest zimny i nie spadną obroty biegu jałowego do 950 obrotów. Gdy wyłączy sie to podciśnienie zaczynają sie problemy(wszystko

VOLKSWAGEN Słabe obroty na zimnym silniku sonda lambda

Witam wszystkich Od tamtej zimy mam problemy z zimnym silnikiem (przy minus 10 ciężko ruszyć ok.200-300 obrmin). Jak jest cieplo jest w miare ok (750-900 obrmin) Dodam że posiadam LPG Bingo-M z 2007 r. spalanie ok.9-10 litrów LPG a benzyny ok.85 przy spokojnej jeździe. silnik 1.8 (75km AAM) 1992r. Wymieniłem silnik krokowy (chociaż nadal pokazuje błąd-regulator położenia przepustnicy v60-nieprawidłowy

VOLKSWAGEN Problem z silnikiem GX [MK2]

Witam Mam jette silnik GX wersja usa. Problem jest taki Dopuki silnik nie nagrzeje sie do ok 90 stopni chodzi dobrze. Ale jak już jest rozgrzany to zaczynają sie problemy...silnik ma nierówne obroty- wachają sie jak sie nie trzyma gazu a jak sie doda gaz i puści to gaśnie. Jak próbuje się dodać gazu to się dusi i praktycznie nie da się dac go na obroty. O jeździe nie ma wtedy mowy... .

Witam Nie szukaj problemów w pierścieniach Looknij na te 2 rzeczy jakie znalazłem na ten temat Wrzuciłem Ci tu wytyczne dot. ich diagnostyki Zawór pomocniczy Zawór powietrza pomocniczego dostarcza dodatkową ilość powietrza do układu wlotowego co zwiększa ilość obrmin silnika podczas rozruchu zimnego silnika. Zawór ten składa się z elektrycznie ogrzewanej taśmy bimetalicznej która

VOLKSWAGEN Bardo duże spalanie 15-18l100km silnik 1.8 RP

Witam Wszystkich. W moim Golfie GL rocznik 1990 silnik 1.8 RP ( monojettronic) mam problem z bardzo dużym spalaniem. Poniżej zamieszczam listę tego co było zrobione do tej pory ale za dużych rezultatów nie otrzymałem a mianowicie Co było robione Wymiana pierścieni bez szlifowania tłoków oraz planowanie głowicy (palił na 3 tłoki po tym jak stał nieużywany około 7 -8 miesięcy co jakiś

Nie szukaj po omacku nie podmieniaj na chybił trafił coraz to innych elementów bo to strata czasu tylko. Owszem może bedziesz miał łut szczęścia i trafisz na wadliwy element (a może wszystko jest sprawne a to tylko kwestia regulacji - brałes pod uwagę). Moja rada jest nastepująca - skoro pali 15-20 na sto to ewidentnie jest wręcz zalewany mega bogatą mieszanką. Wsadź palca w rurę wydechową

VOLKSWAGEN PASSAT brak wolnych obrotów na zimnym silniku

witam na zimnym silniku silnik nie trzyma wolnych obrotów. Oscylują ok. 500 silnik się bardzo trzęsie. Jak ruszę z miejsca to jedzie normalnie przyspiesza też tylko jak wrzucę luz to tak się dzieje. Jak osiągnie temp. 70-80 st wszystko wraca do normy. Na gazie jest tak samo więc wykluczam czujnik temp. płynu chłodzącego bo nie mam pod niego podłączonej onstalacji gazowej. Pomóżcie panowie co to może byc pozdrawiam

Sprawdż VAGiem co się dzieje takie usterki jak silnik krokowy czy czujnik położenia przepustnicy wychodzą od razu na komputerku. A wracając do regulacji śrub na przepustnicy to tam potrzeba zwykłego imbusa.

VOLKSWAGEN PASSAT Blok 013 w silnikach PD (130KM AWX)

Blok 13. Wskazania komputera pokazują następujące wartości cylinder 1 -056 cylinder 2 061 cylinder 3 028 cylinder 4 -046 Co można wyczytać z tych wskazań. Przypomnę że u mnie występuje szarpanie przy 1900 - 2100 obrmin i zastanawiam się czy różnica pomiędzy 1 i 4 a 2 i 3 cylindrem może być powodem tych szarpnięć Jeden diagnostyk stwierdził że dawkowanie mieści się w przedziale

Stwierdzam że Cię nieźle naciągnięto bo na kole wałka rozrządu w silniku PD nie ma żadnej regulacji ani jakiejś podziałki. Jest tylko cecha w jakim położeniu blokować rozrząd celem dokonania jego wymiany. Poprostu mechanicy nieźle ściemnili i skasowali 150zł HHA

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi