części samochodowe nanodatex

volkswagen polo rozdzielacz

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo rozdzielacz

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo rozdzielacz

VOLKSWAGEN POLO III 6N pomocy - ogromny problem - polo zgasło podczas jazdy AEV

witam serdecznie.mam ogromny problem. w moim polo 1.0 AEV. podczas jazdy po prostu zgasł i stanął. nie chce odpalić. pod wpływem emocji podpiąłem vaga i wyświetliło mi czujnik Halla - brak łączności. (co się póxniej doczytałem niekoniecznie to mogło siąść) więc długo się nie namyslając rozpiąłem kopułkę przy okazji urwałem palec bo nie chciał zejsc i uszkodziłem czujnik

więc już zdjąłem rozdzielacz wybiłem ładnie kołek (tak się składa ze mam świetny wybijak) i czekam teraz na czujnik halla. założę i zobaczę. a co do zapłonu może się przestawić tylko jak skoro tam w silniku gdzie wchodzi rozdzielacz są 2 dziury i inaczej nie włożę rozdzielacza jak w nie nie trafię ... dobrze rozumuje

VOLKSWAGEN POLO IV 9N vw polo 2003 1.2 16V silnik nie chce zapalić

halo mam problem autko nie pali wczesniej zadnych problemow a rano poprostu odmowiło posłuszeństwa akumulator ok rozrusznik ok ale nie moze popchnać po paru próbach śmierdzi pod maską benzyną i z rury wydechowej tak samo. Wydaje się że świece nie daje iskry bo silnik wogole nie zaskakuje. Wszystkie kontrolki swieca bezpieczniki sa ok. Maiał ktoś podobny problem

zdejmij kopułkę i sprawdź węglik który podaje iskrę na palec rozdzielacza jeżeli jest już pokruszony to wymiana kopułki i palca rozdzielacza.

Zobacz Aparaty zapłonowe do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO II 80 Polo 1.0 1992 - nie chce zapalić

Witam wszystkich serdecznie To mój pierwsz na waszym forum (mam jednak nadzieję że nie ostatni) także proszę o wyrozumiałość jeśli umieściłem go w złym dziale lub coś niedokładnie opisałem 3 miesiące temu zostałem dumnym właścicielem swojego pierwszego VW - Polówki 92 z silnikiem 1050 (33 kW) przebieg ok 350 000 km - jest w zadziwiająco dobrym stanie blacharskim i ogólnym - samochód

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo umarło w czasie jazdy...

_________________Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować

Teraz objawy. Przepustnica pracuje. Paliwo dociera. Cewka jest ok (kable rozdzielacz hall też). Zatem układ paliwowy i elektryka działa.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Gasnące POLO( brak iskry)

_________________Jeżeli z góry zakładasz że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee

Moje polo ostatnio dało mi się we znaki Objawy są następujące. Auto chodzi bez zarzutu nawet 200-300km przejechanej trasy. Chopki zaczynają się po jego zgaszeniu ponowne uruchomienie przejazd 100-500m i auto gaśnie brak iskry czasem na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach czasem podczas jazdy.wymienione-przepustnica wraz z jej adaptacją- czujnik halla-czujnik temperatury-kopułka rozdzielacza

VOLKSWAGEN silnik gaśnie

hej. witam wszystkich .jestem tu nowy)posiadam golfa 3ale mam problem i chciałbym się dowiedzieć co jest nie tak. a chodzi o to że podczas jazdy wyłacza się zapłon i silnik gaśnie(w momencie gdy prubuje się go odpalić ponownie to nie da rady.trzeba wtedy poruszać kabelkami od kostki przy cewce.czy w tej sytuacji tą kostkę trzeba wymienic proszę o odpowiedż i z góry dziękuje.

Do radzaj oczywiście wymieniłem element z 3 nóżkami w środku rozdzielacza. Troszkę zabawy Cię czeka ale spoko robota nie zapomnij o zaznaczeniu położenia rozdzielaczażebyś nie miał problemu z ustawieniem zapłonu. Powodzenia. Pozdr.

VOLKSWAGEN PASSAT jak rozebrac "rozdzielacz" absu

Witam jak dobrac sie do rozdzielacza (ukladu zaworow) absu od gory i od przodu sztywne przewody hydrauliki od prawej plastik z dwiema srubami imbus chyba. Chcialbym wysuszyc elektronike sprawdzic luty itd. ktos pisal ze tam moze byc problem oznaczony kodem Vag 00532 slabe zasilanie masa. pozdrawiam Łukasz 1.8 55kW aam 12.94 LPG LovatoDTGas

mam podobny problem. jak zdejmniesz obudowę to widać zawory i taśmę łączącą elektrycznie gniazdko z zaworami.niestety nie miałem czasu i siły by wymontować pompę i rozebrałem to tak jak jest w aucie - z góry w sumie nic nie da się zobaczyć bo jest mało miejsca. mi czasem wyskakuje błąd zaworu wylotowego tył lewy. przegrzałem gniazdko i jest lepiej. też bym zobaczył jak to wygląda

Witam wie ktoś może jaki jest nr seryjny pompy ABS starszego typu montowanej w B4 do połowy 1995r

VOLKSWAGEN POLO III 6N problem z obrotami gdy silnik jest zimny

WitamDrodzy mam problem z samochodem model 6N 14 silnik APQ Problem z obrotami gdy silnik jest zimny (przy naciśnieciu gazu obroty spadają isilniek gaśnie)Problem pojawił się w drodze do pracy a mianowicie na rozgrznym silniku przy naciśnieciu gazu (powyżej 200 obr) silnik zaczła się dławić... ayto zaęło jechać krótkimi skokami do przodu... przy przy jżdzie ze stałąprędkością było

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 98r 1.9 SDI kontrolka od AKU

WitamNa początku był śmierdzący pasek od alternatora po paru tysiącach km się zerwał. Wymieniliśmy na nowy. Smród dalej taki sam. Okazało się że winne ścierania paska jest koło pasowe. Zostało wymienione na jakąś chińszczyzne za 150zł. Przez pierwsze 2 tygodnie było względnie dobrze pasek nie wykazywał oznak ścierania się ale piszczał. Po dwóch tygodniach przestał piszczec

VOLKSWAGEN POLO III 6N zamulone polo nierównomierne obryty gaśniecie silnika

Witam wszystkich fanów vw polo.....mam problem ze swoim autkiem i mam nadzieje ze mi pomożecie.2 tyg temu zainwestowałem kupę kasy na instalacje gazową 4 generacji tj. sekwencja z wielopunktowym wtryskiem... Od pierwszych km auto nie chodzi tak jak wcześniej na benzynie. Podczas jazdy silnik gaśnie( z reguły na niskim biegu albo przy redukcji). Na początku szarpało nim tylko jak ściągałem

VOLKSWAGEN POLO II 80 VW Polo II 90r 1.1 wtrysk po umyciu silnika nie odpala.

Witam auto jak w tytule. Zachciało mi się umyć silnik kilka razy już myłem silniki w starych autach zawsze wszystko oklejałem odłączałem aku następnie wszystko kompresorem wtyczki nie wtyczki. Potem silnik się rozgrzewał kilkanaście minut albo i więcej aby woda ewentualna wyparowała zewsząd. Tak też zrobiłem w tym przypadku. Już na początku był problem z odpaleniem. Odpalił i

coś kolego mało na wtrysku 5 V to coś nie tak na pewno dobrze to mierzyłeś wiedz o tym że wtryskiwacz dostaje napięcie z dosyć dużą częstotliwością i miernik może nie zdążyć pokazać Ci prawidłowego napięcia ale jeśli wtryskiwacz rozpyla to powinno być wszystko ok ja na Twoim miejscu bardziej uważnie sprawdził bym rozdzielacz zapłonu tam jak dostanie się woda to łatwo nie odparuje i daje takie objawy

VOLKSWAGEN [Polo] Katalizator

Pomocy. Mam vw polo z 92 r z monowtryskiem silnik 1.0 od jakiegos czasu mam nastepujacy problem 1. Silnik zapala za pierwszym razem 2. Po jakis 30s do minuty gdy dodam gazu nie chce wchodzic na obroty zatrzymuje sie ok 1000 obr tak ze nie gasnie ale powoli toczy sie do przodu to trwa jakies 10-15 sek pozniej wszystko wraca do normy autko jezdzi ok ale... 3. Ostatnio zauwazylem duzy spadek mocy nie

_________________Moje polo viewtopic.phpf77&t46450

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N1] 1.0 Silnik jakby nie pracował na 1 tłok...

Witam na zacnym forum..Autem jeździ moja żona od prawie 2 lat i można by powiedzieć że przez ten okres sprawowało sie rewelacyjnie.Pewnego dnia wracając z pracy silnik zaczął telepać... więc na pierwszy ogień poszło sprawdzenie świec - które organoleptycznie były ok iskra na swiecy też była... kolejnym etapem było sprawdzenie wtryskiwaczy - no i okazało sie że po odpięciu wtyczki

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N1] Rosną obroty i gaśnie silnik

WitamMam problem z moją polówką 6n1 1.6 75km. Miałem ochote wyjechać sobie nad jeziorko z racji tego że ostatnie dni są gorące. Gdy wyruszyłem z pod domu wszystko smigało prawidłowo po przejechaniu ok. 7 km zatrzymałem się na światłach i obroty nagle same zaczęły skakać od 2 tys do 4 tys po czym silnik zgasł po kilku nieudanych próbach odpalenia postanowiłem przepchnąć autko

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N]zapłon

Witam muszę ustawić kąt zapłonu w polo 1.4 60KM bo trzeba kręcić parę sekund żeby odpalił a wcześniej to odpalał od kopa.Posiadam lampe stroboskopową mam pytanie czy znak na kole powinien stac w miejscu między znakami Z---0 czy powinien sie ruszac (chodzić) między znakami Z---0 w książce nie jest to opisaneu mnie to chodzi między tymi znakami ile ustawić stopni zapłonu.Prosze

VOLKSWAGEN POLO III 6N wymiana czujnika halla

mam pytanie chce wymienic czujnik halla w polo 1.0 45koni ale z tego co widze bede musial zdjac element na ktory naklada sie palec rozdzielacza bo chyba inaczej nie zejdzie wiecie moze jak to sie zdejmuje no chyba ze da rade ten czujnik halla bez zdejmowania tej jednej czesci

Prosta sprawa zdejmujesz kopułke rozdzielacza potem palec i masz taką blaszkę wewnątrz aparatu odkręcasz 2 śrubki odpinasz wtyczke czujnika halla i delikatnie wyciagasz całość. Robota prosta i przyjemna trzeba być tylko delikatnym.

VOLKSWAGEN POLO III 6N 6N szarpie w czasie jazdy i gaśnie

witam mam trwający od dłuższego czasu problem z polówką hatchback 1997r. 1.4 16v (100KM) 164tys. przebiegu. samochód szarpie w czasie jazdy czasem kończy się na szarpaniu czasem gaśnie i są problemy z uruchomieniem. gdy próbuję go odpalić obroty wariują i ponownie gaśnie. po krótkim czasie przy kolejnej próbie samochód zapala i jest wszystko w porządku. usterka pojawia się okresowo

podepnę się pod tematpodłączyłem kumplowi VW golfa 3 pod Vag i wykryło błądBrak sygnału czujnika Halla.To podobno ma związek z aparatem zapłonowym.Kopułka była dosyć brudna w środku poza tym palec rozdzielacza nie udało się sciągnąć.Dodam że kable WN zostały wymienione.Przepustnica czyszczona. adaptacjia na 98 kanale nie da się wykonać.Po odpaleniu auto wchodzi na 2000 rpm i

VOLKSWAGEN Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy

WitamWczorajszego wieczoru Golf mi po prostu umarł nie było opcji żeby go zapalić. Dzisiaj po długich próbach udało mi się znaleźć problem. Zdjąłem obudowę aparatu zapłonowego i golf odpalił. Problem polega na tym że czasami wydaje mi się że jak zejdę z obrotów(wcisnę sprzęgło) to przez chwilę ma za niskie obroty dosłownie 2-3 sek i wraca na 900 ładnie. Pytanie brzmi czy to ma jakikolwiek związek I 2 pytanie czy można jeździć bez obaw bez tej obudowy

Sprawdź podstawę wtrysku. Jest ona gumowa i być może już nadaje się do wymiany. Na odpalonym silniku psikaj np. PLAK-iem lub WD40 na okolice łączenia gumy z przepustnicą... Jak zauważysz że jest nieszczelna to wymiana... Nie wiem jak wygląda u Ciebie wtrysk ale np u mnie w 1.4 abd przyczyna takich obrotów była zabrudzona przepustnica i uszkodzony czujnik położenia przepustnicy tzw.

VOLKSWAGEN Kopułka rozdzielacza

Witam wszystkich Pisze odnosnie kopułki rozdzielacza bo musze wymienic tylko ze moje pytanie jest takie czy kable jakie ida od swiec do kopulki czy trzeba je w jakiejs kolejnosci wsadzic z gory dzieki

Tak w kolejności zapłonów 1-3-4-2. Najlepiej przy wymianie przekładaj kable ze starej kopułki w to samo położenie w nowej kopułce. Wymień też sobie palec przy okazji koszt niewielki a wypadałoby dać nowy.

VOLKSWAGEN Odkręcenie rozdzielacza zapłonu

Czy jeżeli odkręcę rozdzielacz zapłonu to będę musiał potem ustawić kont wyprzedzenia zapłonu

jak sobie dokładnie zaznaczysz położenie aparatu zapłonowego i ustawienie palca to się wiele nie pomylisz.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Na ciepłym...obroty szarpie

_________________Aktualne 6N viewtopic.phpf77&t48715Byłe 6N httpvwpolo-klub.plforumviewtopic.phpf77&t44670Byłe 6N httpvwpolo-klub.plforumviewtopic.phpf77&t37356Byłe 6N httpwww.vwpolo-klub.plforumviewtop ... 29&t20274

Mam nadzieje że będzie to ten czujnik... Do jacekszymek1 powiedz mi czy na benzynie chodzi dobrze Bo po montażu gazu wszystkie defekty silnika są bardziej odczuwalne. Ściągnij kopułkę i zobacz czy masz jakiś luz na aparacie(poruszaj palcem rozdzielacza). Wtedy będzie wiadomo czy przyczyną jest aparat zapłonowy. Dlatego to jest ważne bo na aparacie jest czujnik halla który też steruje obrotami... Gaz nie będzie chodził jak z benzyną coś się dzieje)

VOLKSWAGEN POLO III 6N obroty spadaja z nawiewiem lub klima

Gdy na postoju wlacze na maxa nawiew obroty zdecydowanie spadaja. Z wlaczona klima jest jeszcze wiekszy problem po niedlugim czasie silnik wrecz gasnie... Krecac na postoju kierownica obroty tez delikatnie spadaja.Przebieg 200 tysiecy silnik 1.6W czym moze byc problem

możliwe że silniczek krokowy nie daje już rady bo on ma za zadanie utrzymać obroty przy różnych obciążeniach klima to duże obciążenie na początek wyczyść przepustnicę i zaadaptuj wykręć świeczki obadaj czy wszystko OK z nimi wyczyść fajki wyczyść też kopułkę rozdzielacza i palec. Powinno mieć jakiś wpływ na te obroty jeśli 200 tysi masz i nie było czyszczone to przepustnicę koniecznie trzeba wyczyścić.

VOLKSWAGEN potrzebuje objasnienie do k-jetronicu

httpwww.auto-solve.commech_inj.htm ( niestety po angielsku) httpstud.wsi.edu.plsihernapmenu411.html ( polski) cos jeszcze bede mial na temat tego wtrysku jak mi sie uda to podam wieczorem [ Dodano Pią Sie 12 2005 1122 pm ] OPIS DZIAŁANIA Układ Bosch K-Jetronic jest mechanicznym układem wtrysku benzyny który nie wymaga napędu przez silnik w którym go zastosowano. Pompa rolkowo-komorowa o napędzie

VOLKSWAGEN elektryka 2E w mk1

Witam przymierzam się do zakupu rozbitej ibizy z silnikiem 2e. I teraz pytanie czy łatwiej będzię mi wrzucić do Golfa skrzynkę od 2e i po kolei lutować kable od wszystkiego czy może zmontować jakoś instalacje w starej skrzynce. Co będzie bardziej rozsądne żeby się nie zrobiła mi w jedynce zbyt duża elektrownia. Może ktoś posiada jakieś doświadczenie schematy. Będę bardzo wdzięczny. Dodam że w Mk1 mam starą wersje bezpieczników.

Opis styków 25-stykowego złącza urządzenia sterującego DIGI I 1 Zasilanie rozruchu z wyłącznika zapłonu2 Sygnał sondy lambda 3 Sterowanie pompą paliwa (załącza masę przekaźnika pompy) 4 Stukowy pin1 5 CO-pot pin1 6 Masa (switche CO-pot pin3 Hall pin1 temperatura chłodziwa) 7 Stukowy pin23 8 Hall pin3 (Vcc) 9 COpot pin2 10 Temperatura chłodziwa 11 Switch biegu jałowego 12 Wtryskiwacze

Komp jest bosha 45 pin ówSilnik zapala komputer bezpośrednio zasilaniy z akumulatora aleNie załącza się silnik krokowy jakie styki w kompie za to odpowiadają i jak przekaźnik podłączyćLuźne kable w komputerze bez których zapalił ale nie są nigdzie podłączoneSkrzynka bezpieczników slot g112 (prawdopodobnie obrotomierz)Skrzynka bezpieczników slot g204 skrzynka bezpieczników slot g107

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III nie zapala

WitamMam problem z Golfem III BonJovi 1996r benzyna 1.6.Początkowe objawy były takie że silnik przerywał przy przyśpieszaniu. Sporadycznie i na krótko. Aż w trakcie jazdy całkiem zgasł i nie chce już odpalić.Był u mechanika. Pompa paliwa podaje paliwo (była wymieniana miesiąc temu) iskra jest (dzisiaj wymieniłem cewkę zapłonową). Mechanik powiedział że nie idą sygnały na wtryskiwacze.

właśnie trochę posprawdzałem. iskra na świecy prawie biała (jasno niebieska) potem odkręciłem korek przy skrzyni biegów odnalazłem znacznik (ustawiłem pierwszy cylinder w górnym położeniu). sprawdziłem położenie palca rozdzielacza - chyba jest OK - rysa na obudowie znajduje się w połowie palca rozdzielacza.te piny ECU pomierzę oscyloskopem cyfrowym. zbiorę sygnały hall na wale

VOLKSWAGEN PASSAT Moje boje z caraudio czyli zabudowa bagaznika czyli czesc 2

Witam szanowne grono Wielkanoc i caly tydzien po swietach (niestety ) spedzilem na zabudowe bagaznika. A spedzil glownie moj szwagier ktory 95% prac wykonal. Ja robilem tylko za pomagiera i wiedzialem jak to ma wygladac DZIEKI SLAWEK Na boze narodzenie wytlumilem drzwi matami sinuslive i niestety wraz z pojawieniem sie mocniejszego slonca maty poodchodzily u gory i smarowaly szybe klejem. Winna

VOLKSWAGEN literatura dtdtdi

witam. prosze adminów o założenie działu z literaturą konkretnie jakie ksiazeczki serwisówki nam pomoga w obsłudze i naprawach naszych jednostek na on. sam własnie wyszukałem super ksiazeczke na temat pomp wtryskowych. DIAGNOZOWANIE SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH autorGUNTHER HUBERTUS. Opis diagnozowania silników wysokoprężnych samochodów wyposażonych w najnowsze układy wtryskowe. Współczesne

VOLKSWAGEN PASSAT Niestabilna praca zimnego silnika po jego uruchomieniu

Witam. Zastanawia mnie dlaczego tak się dzieje w moim samochodzie (VW Passat B-4 18 ADZ ECU 45-stykowe Mono Motronic MA 1.3 inst. LPG II gen. REG OMVL sterownik LPG Bingo-M) Otóż po uruchomieniu zimnego silnika kilka razy silnik jakby przerywa i dokładnie w tym samym czasie kilka razy też rośnie (powyżej ok. 05 V) a następnie stabilizuje się (na poziomie 045 V) napięcie na przewodzie sygnałowym

Faktycznie styki kopułki rozdzielacza zapłonu były bardzo mocno zaśniedziałe (odpadały grube kawałki śniedzi). Kopułkę (EPS) wymieniałem 3 lata temu przez ten okres przejechałem 40 tys. km. Założyłem teraz oryginalną kopułkę Bosch-a wyczyściłem palec rozdzielacza sprawdziłem rezystancję przewodów zapłonowych i palca rozdzielacza. Problem zniknął tylko połowicznie - rano podczas

VOLKSWAGEN Jaki wtrysk wybrać swap na digifant mk2 1.6

witam.mam problem jak w temacie posiadam mk2 1.6 na gaźniku który cały czas cieknie ma mało mocy i dużo pali w związku z tym przymierzam się do zamiany na wtrysk. mam do wyboru jednopunkt wtrysk elektroniczny (znajomy może załatwić tylko nie wiem jeszcze jaki typ) lub mechaniczny do którego mam kilka części których wklejam fotki.szczerze mówiąc wolałbym wielopunkt bo głównie zależy

VOLKSWAGEN Czujnik Halla

W upały zaczęły się problemy. po nagrzaniu karoserii na słońcu silnik nie chce odpalać. Akumulator naładowany na full rozrusznik kręci jak dziki. Na słońcu nie ma bata - nie pali. Dopiero późnym wieczorem jak ostygnie z małymi problemami (za drugim trzecim razem). Opisałem objawy elektromechanikowi. Stwierdził że "pewnie cewka Halla". rozkręcił nie mógł znaleźć oznaczeń.

Osobiście wątpię w ten czujnik Halla. Zdejm kopułkę rozdzielacza zapłonu (pokrywa na zatrzaski jest) i obejrzyj i kopułkę i palec rozdzielacza może zużyte Będzie widać palec rozdzielacza sprawdź pod kątem wypalenia się w połowie długości. W ogóle to sprawdź czy jest iskra zdejm kabel od świecy dowolnej i kawałkiem drutu poprowadź wysokie napięcie tak by kabel kończył się

VOLKSWAGEN PASSAT Swap 9A-potrzebna pomoc przy elektryce

Witam Jestem w trakcie swapa z 1.8 RP na 2.0 16V 9A w Golfie MK2. Silnik jak i wiązka pochodzą z Passata B3 US 91r w manualnej skrzyni. Silnik wsadzony część osprzętu również...Położyłem wczoraj prowizorycznie wiązke silnika żeby tylko móc go odpalić i działać dalej...Ale nie pamiętam które wtyczki gdzie mają iść Przy rozbieraniu auta niestety nie zapisałem i nie wiem gdzie

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN 1.8abs jak wymienic czujnik połozenia na aparacie zapłonowym

witam. mogłby mi ktos napisac jak wymienic czujnik połozenia w aparacie zapłonowym

CYTAT jaki znalazłem dotyczy silnika ABU w MK3 - przy wyłączonym zapłonie odłączamy kostkę 3-pinową zdejmujemy kopułkę - ściągamy palec rozdzielacza i okrągła osłonkę plastykową - zaznaczamy położenie aparatu zapłonowego względem silnika najlepiej w dwóch punktach - odkręcamy dwie śruby kluczem imbusowym i zdejmujemy aparat - najlepiej umieścić go teraz w imadle wybijamy

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI PASSATA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli Passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN silnik 2.0 2e nie odpala zalewa świece

witam mam taki problem z moim golfem w trakcie jazdy zgasło mi auto i już nie odpaliło po sprawdzeniu czy jest iskra była tylko na 1i 4 cylindrze wymieniłem kopułkę rozdzielacza palec i czujnik halla teraz iskry są na wszystkich świecach zapłon ustawiłem zgodnie z znacznikiem na kole zamachowym i znacznikiem na zębatce zaworów palec jest skierowany idealnie na nacięcie na aparacie a

VOLKSWAGEN pali na jeden cylinder

Witam . Kupiłem golfa 1.8 GX benzyna bez gazu raptem dwa tygodnie temu . W piątek gdy go odpaliłem zaczął się mój problem . W raz z ojcem (ma większe doświadczenie niż ja ) doszliśmy do tego ze auto pali tylko na 4 cylindrze sprawdziłem kable są w porządku wymieniłem świece oraz kopułkę aparatu zapłonowego niestety nic nie pomogło . Teraz jak próbuje go odpalić to są tylko strzały

JAkim cudem po odłączeniu rozdzielacza który podaje paliwo do silnika silnik zaczą pracowac Powinieneś sie cieszyć bo mechanik wymyślił silnik który działa bez paliwa) Wracajac do twojego problemu to mozliwe zepompa paliwa nie domaga i dlatego nie chodzi równo na wszystkie cylindry. A ze wtryski stare zapewne otwieraja sie przy roznych cisnieniach jedne przy mniejszym drugie przy wiekszym.

VOLKSWAGEN Elektroniczny zapłon w K-jetroniku

Mam pomysł na udoskonalenie układu zapłonowego w k-jetroniku. Normalne sterowanie to czujnik hallotronowy -> mini moduł zapłonowy -> cewka zapłonowa -> rozdzielacz mechaniczny z podciśnieniowym wyprzedzeniem kąta zapłonu -> świeca zapłonowa. Chciałbym zrobić elektroniczny kąt wyprzedzenia zapłonu i elektroniczny rozdzielacz. Znalazłem coś takiego model STR-14 tylko nie wiem

VOLKSWAGEN KR Dwa rodzaje ke-jetronic

Witam wszystkich mam pytanko A mianowicie w moim golfie mam 16v KR i nabylem drugi silnik tez kr tylko delikatnie róznią sie wtryski o co chodzi w jednym jest dodatkowe cos przy wtrysku jakas pompka co to takiego A drugie pytanie to dla czego mój kr ma szersze kolektory a ten drugi takie małe z góry dzieki za odpowiedz oto fotki zdj 1 z dodatkiem aha i ten własnie miał tez sonde lambda a zdj 2 to moj i jest bez sondy

na górnym zdjęciu to nie jest KE-jetronic z PL to jest rozdzielacz prawdopodobnie od 1.8 8v GX... KE-jet ma na rozdzielaczu czujnik ciś. paliwa i czujnik położenia łopatki... tu tego nie ma Co do silnika to sprawdź numer silnika i numer głowicy głowica od KR zaczyna sie numerem 027.... a PL 05.... pozdro

VOLKSWAGEN 16v pl nierowno chodzi

Witam mam problem moja pl-ka strasznie nie rowno chodzi to co wiem kazda pl-ka skacze na obrotach ale bez przesady npjak zchomuje silnik do zeraz auto zaczyna falowac i gasnie co to moze byc alternator zrobhiony wszytsko w nim wymienione nówka mozna powiedziec wydaje mi sie ze cewka sie grzeje moze to przez to swiece i kable nie wymieniałem ale auto pali od kopa niema proble z odpaleniem doradzcie co zrobic.

ok dzięki za info [ Dodano Sro 03 Gru 2008 ]A jeszcze mam pytanie odnośnie rozdzielacza. Gdy ssanie mają być włączone to sygnał z czujnika o włączeniu dostaje solenoid regulujący ciśnienie paliwa (2 pinowy po prawej stronie rozdzielacza - biały) czy czujnik położenia łopatek (3 pinowy lewej - czarny) Bo powinno być że solenoid zwiększa podczas ssania ciśnienie tak

VOLKSWAGEN Problem z rozdzielaczem paliwa w KR

Witam. Dzisiaj coś się stało z rozdzielaczem paliwa u mnie w golfie. zaczeło buchać dziwnym odgłosem stuka coś w środku i się trzęsie-odczuwalne to jest gdy położy się dłoń na nim. Oczywiście pryka i nie wchodzi na obroty. Zastanawiam się czy może pompa paliwa siadła i przez to że nie dostaje paliwa to wydobywa sie z niego taki odgłos itd. Najlepiej jak by sie wypowiedział ktoś

VOLKSWAGEN ABU 1.6 nie zapala gdy trochę jeździł

Mam dziwny problem z samochodem gdy stoi kilka godzin ( silnik zimny) zapala bez najmniejszego problemu. Gdy gdzieś nim pojadę np do sklepu i powiedzmy po godzinie zakupów będę próbował go uruchomić nie uruchomi się kreci rozrusznikiem ale nie zapala mogę w ten sposób całkowicie rozładować akumulator. Ale gdy zostawię go na 10 minut po kręceniu i spróbuje ponownie - zapali o co chodzi.

Wymontowałem cały ten układ zapłonowy i sprawdziłem zgodnie z opisem Gawiora czujnik hala na wszystkich przerwach pokazuje 12 V a gdzie przerw nie ma 0. Palec rozdzielacza zapłonu był bardzo skorodowanyzabrudzony oraz styki świec wyczyściłem to wszystko szczotką drucianą i zapiąłem do auta . Największy problem pojawił się przy podłączeniu świec bo zapomniałem jak były podłączone

VOLKSWAGEN jak ustawic zapłon w 1.8

witam. mam golfa 1.8 na płnym wtrysku. troche kuleje ma wysokie obroty. na poczatek chciał bym ustawic zapłon. gdzie znajde znaki i jak byscie mogli to napiscie cos wiecej na ten temat

Ja sądzę że jest sposób na ustawienie zapłonu bez lampy. Najpierw ustawiasz znak będący nacięciem na kole zamachowym(pod korkiem przy skrzyni). Znakiem tym będzie nacięcie wybite jakby przecinakiem. Bedzie tam jeszcze jeden znak -kropka wybita punktakiem - na ten znak nie patrzysz. Więc ustawiasz ten znak - kręcąc śruba na kole pasowym dolnym klucz 19 i jazda. Potem zdejmujesz kopułkę

Zadaj pytanie ekspertowi