części samochodowe nanodatex

volkswagen polo rolka napinacza

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo rolka napinacza

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo rolka napinacza

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] rolka napinacza rozrzadu

witam. problem w tym ze wskaznik na rolce napinacze przeskakuje za pole wskazane i skazowka bije o obudowe.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Łapa napinacza a łapa alternatora to to samo

Witam wszystkich. Mam takie pytanie bo do wymiany w swoim polo 19d AEF mam łapę napinacza (podobno to jakaś aluminiowa podstawa). Szukałem na allegro i znalazłem że są łapy alternatora a nie napinacza. Czy to jest to samo Bo cena mnie załamała (ok.200zł).

cage009 Pręt i rolka to nie wszystko całkiem z tyłu jest jeszcze mechanizm na sprężynie i jeśli ma luzy to rolka napinacza strasznie mocno wibruje o ile dobrze rozumiem o co chodzi tobie z tą wymianą . Jeżeli rolka wariuje i może nawet słychach klekotanie i często zrywa się pasek to wymiana sprężyny napinacza . Tak wygląda cały mechanizm. A jeśli obudowa jest cała i nie ma pęknięć to bez sensu to wymieniać .

Zobacz Napinacze, rolki do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Pytanie o rolkę napinacza rozrządu

Witam Czas na wymianę rozrządu. Kupiłem cały komplet i dostałem taką oto rolkę napinacza Zwróćcie uwagę że po obwodzie rolka nie jest okrągła - jest owalna Po drugiej stronie kółka jest to samo tylko przesunięte o 90 Moje pytanie brzmi czy to jest normalne czy wadliwa rolka Dodam że rolka Ruville a chłopaki z serwisu jak zobaczyli to stwierdzili że w życiu takiej rolki nie widzieli... Przyznam że sam jestem zdziwiony

możliwe że dostałeś rolkę z wadą fabryczną jesli masz paragon zakupu wymień na inna albo porównaj ją z inną rolką szkoda później mieć przez to jakiekolwiek problemy

A więc sprawa ma się następująco Panie i Panowie. Zamówiłem kolejną rolkę i kolejną i wszystkie były takie jak na zdjęciu. Nie pozostało nic innego jak rozebrać rozrząd i zobaczyć o co chodzi. Okazuje się że rolka napinacza do AFH taka właśnie koślawa jest Stara była owalna więc założyłem nową tą ze zdjęć i wszystko lata tak jak trzeba. Człowiek uczy się całe życie

Też właśnie kupiłem rozrząd do swojego AFH i też się zdziwiłem jak zobaczyłem rolkę napinającą rolka jest kanadyjskiej firmy LITENS inaczej INA mam pasek gatesa i nie wiem czy go zakładac bo często u nas na warsztacie pojawiały się auta z tymi paskami pękniętymi przed zrobieniem 70tys km wiec co byście polecali podkreślam ze autko będzie użytkowa moja dziewczyna wiec delikatnie

AFH taką rolkę ma. W moim zdemontowana miała identyczny kształt. Założyłem nową i wszystko (mimo nietypowego kształtu) było OK. rolka INA to dobry wybór. Co do paska się nie wypowiadam bo nie miałem styczności z tym producentem.

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1.9 aef piszczaca rolka

Witam Mam Pytanie.. Od jakiegos czasu po odpaleniu auta piszczy rolka pasek klinowy jest naciagniety ( niedawno byl wymieniany) obroty w tym czasie spadaja prawie o polowe. przy dodaniu lekko gazu obroty sie podnosza i piszczenie ustaje. Co to moze byc Pozdrawiam

wymień rolkę napinacza. czy przed wymianą paska też piszczała rolka mi pewen mechanik założył pasek o 2 cm za krótki i wtedy rolka wręcz jęczała na wolnych obrotach

Podepne sie pod temat... Coś piszczyszumi w okolicach paska alternatora. Dla 100% pewnosci ze to ta okolica zdjołem pasek i zapaliłem auto i... cisza. Kreciłem ruszałem na boki wszystkimi kołami (alternator napinacz wspomaganie a nawet koło na silniku) bez stwierdzenia który element chałasuje. Podejrzewam że to słynny napinacz ale czy macie jakis sposób na 100% identyfikacje chałasującego napinacza Za sugestie serdecznie dziekuje. pozdrawiam

albo wina napinacza albo wolenego kola na alternatorze tzw sprzegielka alternatora. Stawiam na to sprzegielko.

nie wiem czy dobrze obadałeś koła ponieważ wystarczy minimalny luz na łożysku i jest ledwie wyczuwalny aby się upewnić odkręć rolkę napinacza[lewy gwint] i sprawdz dokładnie czy łożysko ma luz minimalny napinacz powinien stawiać duży opór przy demontażu paska na dodatek sprawdz czy wszystkie koła są w jednej linii [w spół osiowo] może tulejka dzwigni napinacza jest jajowata i

VOLKSWAGEN POLO III 6N pytanie o zmiane łapy z napinacza

siemanko mam wybite tuleje na napinaczu i sie zastanawiam czy taki napinacz z łapa podejdzie httpmoto.allegro.plpompa-wspomagani ... 19263.html mam silink 19 aef i napinacz na tym precie

niestety nie trzeba szukać używki nowej lub tulejować . nie wiem w jakim stanie jest ramie rolka [ jeśli metalowa to można wymienić łożysko ] napinacz. koszt nie mały i dochodzi rozbiórka praktycznie całego przodu jak w tym temacie viewtopic.phpf25&t21532

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1.9 ramię od napinacza paska wieloklinowego

Witam wszystkich mam nadzieje ze ktos mi pomoze a mianowicie mam taki problem ze walneło mi ramie te do ktorego jest przykrecona rolka od paska alternatora i jak ja wymienic czy to trzeba gdzies na warsztat odstawic czy jest mozliwosc samemu to wymienic Za wszytskie podpowiedzi z góry dzieki

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Rozrząd 1.4 TDI

Hej chciałbym wiedzieć co trzeba wymienić oraz jakie części gość w sklepie podał mi dwa rodzaje napinacza i dwa rodzaje koła ale znowu nie wspomniał czy trzeba wymienić pompę prosiłbym o jakieś oznaczenia może części czy coś czekam na odp dodam że to moja pierwsza wymina bo auto mam od niedawna

więc wymień na pewno pasek rolkę prowadzącą i rolkę napinacza co do rolek to jeśli uznasz że jest konieczna wymiana to wymień(luzy na rolkach) napinacz przychodzi olejowy pompa wody niektórzy mówią że trzeba wymieniać przy zmianie rozrządu inni że nie też od Ciebie zależy. Ja mam polo z 2000r 1.4 TDI 133 tys jak kupiłem to wymieniłem rozrząd od razu wymieniłem pasek i rolkę napinacza

VOLKSWAGEN POLO III 6N Napinacz-pasek wielorowkowy-koła pasowe

witam Zrywa mi pasek w 1.9 D (AEF). Do tej pory wymienionezrobione zostały 1)koło pasowe wału korbowego 2)koło pasowe napinacza 3)tuleki i pręt napinacza 4)cały alternator (rzecz jasna z nowym kołem pasowym) Dalej zrywa. Ostatnio tak zerwało ze ledwo wyciągnąłem spod koła wału. Od tej pory nie chce mi zapalać. Była sugestia że pozostaje zmienić koło pasowe alternatora i założyć ze sprzęgłem jednokierunkowym. WTF pozdrawiam

paski zawsze zrywa w ten sposób że stopniowo zrywa kolejne zwoje od wewnętrznej strony. zauważyłem że przestrzeń między rolką napinacza a rolką pompy wody jest tak niewielka że w tym miejscu pasek trze o pasek (3 i 6 na foto) właśnie wewnętrzna stroną (i to na wyłączonym silniku) httpimg52.imageshack.usiklin.jpg może rolka pompy wody jest za duża co o tym myślicie

nic dodać ani ująć. -przecież łożyska słychać jak padają -napinacz jak mi padł to lekko się napinał kluczem pasek ślizgał -zatarta tulejka pręt nie do ruszenia nie współosiowo rolka napinacza -pasek za krutki napinacz mocno dociska i mało luzu to teoria[ja mam bez klimy 1220 z klimą 1550 oczywiście ze wspomą] przy długim będzie ślizgał -nawet jeśli koła mają inną liczbę

zrobilem kilka zdjec (nie Zorką 5 tylko Nokią-) jak na moje oko - to pasek prawie trze o pasek w przestrzeni między rolką napinacza a rolką pompy wody. czy to ma tak być httpimg222.imageshack.usi35019265.jpg httpimg146.imageshack.usi64493127.jpg httpimg413.imageshack.usi30302741.jpg

przyjrzałem się rolce napinacza - przy tym pasku jest w innym położeniu niż dotychczas (wyżej) na zimnym silniku na biegu jałowym słychać było taki świst rolki jak już AEF pstryknął i osiągnął obroty prawie 1000 a silnik miał temp. 75 stopni i wyżej - rolka ucichła i wszystko chodziło cacy. niezależnie od tego czy na zimnym (świst) czy ciepłym (brak świstu) rolka cały czas

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] 1.9d96r - problem z paskiem wielorowkowym HELP

witam jestem nowym forumowiczem więc proszę o wyrozumiałość Zacznę od początku... około 3 miesięcy temu pękł mi pasek wielorowkowy był wręcz poszarpany wymieniłem na nowy( nowy od razu piszczał zanim się nie rozgrzał) 3 tygodnie temu z okolic paska wydobywać się zaczęły dziwne odgłosy coś jak by cykliczne szuranie z obawy o moja polówkę postawiłem do mechanika który powiedział

wlepa w bagażniku jeśli jej niema to na bloku z numerem silnika pod pompą paliwa z prawej parżąc z przodu trudno dojrzeć . objawy- rolka napinacza pracuje góra dół [skacze]- zatarte sprzęgło rolki altka -pasek po pewnym czasie się naciągnie i trze o siebie pod rolką napinacza . słychać jakby tyrkot a później piszczenie paska za długi pasek nowy - jest kilka rozmiarów pasków i

VOLKSWAGEN PASSAT Odgłos jakby rolki napinacza ale na zimno.

Mój Passek ma 20 tys. km przebiegu więc chyba nie za wiele. Ostatnio przy każdym uruchomieniu silnika póki się on nie nagrzeje słychać rytmiczne świerszczenie (sorki ale nie umię tego nazwać) pochodzące od ruchu obrotowego. Pasek lub rolka napinacza - nie wiem. Faktem jest że moja żona która jest totalnym laikiem samochodowym też to usłyszała i zwróciła mi uwagę na ten dźwięk.

VOLKSWAGEN scieło mi polowe paska rozrzadu

pasek ma przejechane 20000 km nie ma luzu na kole napinacz rolka byly tez zmieniane wtedy co pasek i dzisiaj sie okazala ze zostala mi tylko polowa paska tzn przesunal sie od silnika i scielo go o kraj napinacza albo o osłonę no i nie ma polowy pasek byl gejtsa czyli nie jakas lipa.moze koledzy maja sugestje co sie dzieje dzieki za pomoc

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana napinacza paska wielorowkowego (klinowego)

Witam Czy ktoś może wymieniał już ten napinacz i jest w stanie udzielić mi kilku cennych uwag Przede wszystkim czy mogę się do tego zabierać bez zdejmowania zderzaka przedniego pasa itd. Wszelka pomoc mile widziana Pozdrawiam Artur

probie odkrecenia.Wiertlo to az sie owinelo miedzy rolka a samą wiskoza Po wielu probach bez wyjecia calego alternatora nie dalo sie odkrecic Bez niego o wiele wieksze manewry kluczem az wkocu poszla.rolka byla zablokowana kluczem od platerkiklinem i skora zacisnieta o rolke.Klucz sie juz tak wygiol ze do wyrzucenia ale w ostatniej chwili srubka pusciala i bylismy w domu. Moj napinacz zlamalo w polowie

VOLKSWAGEN POLO III 6N dziwne odgłosy spod maski

Witam forumowiczów. Mam problem. Dzisiaj podczas drogi do pracy przycisnąłem troszkę bardziej moją polówkę na dwójce i nagle usłyszałem dźwięk jak by coś się łamało( Miało to miejsce przy dośc wysokich obrotach ponad 3000. Dojechałem na miejsce uruchomiłem silnik jeszcze raz dodałem gazu i znowu przy większych obrotach odgłos powrócił... podniosłem maskę i zauważyłem lekki

Tzn wiesz jak pasek jest zużyty ma wytarte ząbki jest sparciały poluzowany może przeskoczyć i rozregulować położenie wału korbowego. 1 ząbek nie tragedia ale do naprawy. Możesz rozregulować zatrzeć rozwalić silnik. Przy wymianie rozrządu należałoby wymienić pompę wody i rolkę napinacza. Pompa wody i rolka też może terkotać. Tylko skąd ten dym Nie czekaj z tym - zrób. Tak sobie czekałem ze zmianą oleju i polo zastrajkowało 20km za miastem. Musiałem robić postoje żeby dojechać

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wymiana paska rozrządu. 76k km

Witam nie długo jadę za granicę samochodem. W czym problem No więc autko ma już 76k km z hakiem rocznik 98 1.0 aer 50km. Pasek rozrządu nie był jeszcze chyba wymieniany a ponoć powinno się wymieniać co 60-90k. Nie chcę żeby w trasie coś się rozleciało ze starości Pytanie czy muszę wymieniać również pompę wody (chcę uniknąć nadmiernych wydatków bo i tak nie mam kasy a sam pasek

W przypadku pompy postawił bym na jakąś sprawdzoną markęRuvilleSKFHepu co do Topran panuje opinia że należy omijać je szerokim łukiem chociaż sam nie miałem z tą firmą styczności rolka rolka napinaczanapinacz czyli to co potrzebujesz. Spróbuj popytać po warsztatach ile wyjdzie taka wymiana rozrządu z ich częściamimają duże zniżki w hurtowniach więc często wychodzi taniej niż

Nie byłem właśnie pewien czy ta rolka z kpl. Contitech to jest właśnie ten napinacz nie znam się na tym a nikt mi nie wyjaśnił hehe. Jeden kolega zasugerował Odebrałem więc że rolka z kpl. a napinacz to co innego Czyli mam rozumieć że wystarczy kpl. Contitech pompa wody ewentualnie pasek Contitech za 40zl napinacz(rolka) INA za 125zł pompa Bo coś czytałem że jest rolka napinacza rolka transportowa.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Hałas - czy to rozrząd

Od kilku dni tylko na zimnym silniku słyszę hałas (nie pisk raczej nie pasek klinowy bardziej taki chichot). Jak odpalam rano silnik to nie słychać tego od razu tylko dopiero po dodaniu gazu. Jak ruszam to słychać to tylko przy gazowaniu a przy hamowaniu silnikem raczej zanika. Po przejechaniu kilkuset metrów jest już cisza. Zjawisko występuje tylko na zimnym silniku. Dzisiaj kiedy zaczął

Dżwięk podobny do pracującego mercedesa D on ma rolke napinającą naciąganą sprężyną a stabilizowana jest takim małym teleskopem i właśnie on wydawał takie dzwięki jak był lużnywyrobiony przy mocowaniu do bloku ratowało tylko podłożenie pod niego uszczelki gumowej z kranu i przykręcenie mocno i ten świerszcz znikał. Nie wiem jak jest naciągana w BMW ta rolkaale możesz wykluczyć

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n]rozrząd AEE i aea

witam jestem zmuszony do wymiany rozrządu w moim polo ale nie widze nigdzie dedykowanego rozrzadu do AEE są tylko do AEA czy pompa wody rolka napinacza itd bedą pasować Jesli zdublowałem temat prosze nie usuwajcie bo potrzebna mi doraźna pomoc ... ( a patrzałem pobierznie i nie znalazłem owego) i ew cyz ktos może podesłać link do dobrego rozrzadu pod moj silnik kompletnie sie na tym nie znam więc zdaje się na wasza pomoc

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] benzyna chodzi jak diesel dlawi sie

Dzisiaj odebralam auto z warsztatu po kolizji. polo chodzi jak diesel brakuje mu mocy dlawi sie (identyczne objawy mialam przed wymiana kabli swiec i kopulki) przy dodawaniu gazu leca straszne ilosci pary a poza tym cos halasuje i nie jestem w stanie powiedziec co. Po stluczce jeszcze jezdzilam tym autem i nic takiego sie nie dzialo. Wrocilam do mechanika przejechal sie i stwierdzil ze wszystko jest

To już coś czyli nie jestem osamotnionym właścicielem polo aladiesel. W między czasie wyczytałem że może być rolka napinacza uszkodzona byłoby to dziwne po wymianie nie całe pół roku choć słyszałem że potrafi się rozlecieć i w krótszym czasie. jeszcze ktoś inny pisał o oleju. Skoro da się przejechać 50 tyś to chyba rzeczywiście taki jego urok. A tak na marginesie - jaki olej polecacie do tej jednostki Mój aladiesel ma 147000 przebiegu.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N2] falujące obroty

Witam Sprawa wygląda następująco Ostatnio przyjeżdżam pod dom po kilku kilometrach jeżdżenia parkuję wyłączyłem silnik . Za 5 min miałem spowrotem jechać wchodzę do auta odpalam i tu zonk świeci się kontrolka ładowania akumulatora do tego na obrotomierzu jakieś czary tzn. obroty zamiast na poziomie około 1000 skaczą ciut ponad zerem do tego silnikiem ciut trzęsie. Kilka dni spokoju

Witam podepnie się pod temat jestem nowy na forum. Posiadam polo 6N z 1997r. 16B (bez LPG) i problem w tym że przedwczoraj został wymieniony rozrząd pasek rolka napinacza klocki hamulcowe wszystko robione u mechanika. Przed wymiana rozrządu było wszystko w porządku teraz falują obroty nie zawsze samochód wkręca się na obroty przy ruszaniu czasami szarpie i gaśnie. Był u mechanika z ta

VOLKSWAGEN POLO III 6N Przygasa i szarpie przy ruszaniu odpalanie ok.

Witam jestem nowy na tym forum. Jestem posiadaczem polo 1.0 i od jakiegoś czasu mam problemy z silnikiem. Zaczęło się od problemów z odpalaniem ale ta usterka już została usunięta. Problem polega na tym ze po odpaleniu przy próbie ruszenia (wciśnięcia pedału gazu) silnik zamula się przy tym spadają obroty silnik szarpie dusi się i przygasa. Po kilku próbach odpalenia wreszcie się stabilizuje

Witam podepnie się pod temat jestem nowy na forum. Posiadam polo 6N z 1997r. 16B (bez LPG) i problem w tym że przedwczoraj został wymieniony rozrząd pasek rolka napinacza klocki hamulcowe wszystko robione u mechanika. Przed wymiana rozrządu było wszystko w porządku teraz falują obroty nie zawsze samochód wkręca się na obroty przy ruszaniu czasami szarpie i gaśnie. Był u mechanika z ta

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Wibracje karoserii na biegu jałowym.

Witam mam problem z moim polo. To 1.9D z 97r. Chodzi o to że jak auto jest na biegu jałowym strasznie wibruje karoseria i w środku jest dosłownie jak w traktorze. Wymieniłem ostatnio komplet poduszek i drgania zmniejszyły się ale tylko o połowę. mam trochę luźnych plastików i to też robi swoje. Po ich dociśnięciu jest lepiej ale dalej nie tak jak powinno. Największe wibracje idą na klapę bagażnika. Co jeszcze może miec wpływ na takie wibracje

Okazało się że ramię napinacza jest pokrzywione i rolka też szła krzywo. Do tego sprzęgiełko ponoć opornie odłączało się od wału z tego co mówił mechanik. Autko jest po wymianie ramienia napinacza napinacza rolki napinacza paska wielorowkowego i sprzęgiełka. Obecnie nie piszczy. Doszły mu wibracje w czasie jazdy takie jakby bicie od strony kół ale z tym jakby co pojade do wulkanizatora.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] pekniety pasek od alternatora Pomocy Pekl ponownie

jak w temacie pekl mi pasek od alternatora w polo 1.6 Gti ciezko z wymianą takiego paska ile moze kosztować

to akurat normalne bo nie bylo ładowania i pompa od wspomagania nie chodzila palenie z pychu tez nie ma wpływu na pasek od alternatora itd zobacz pod maskę czy wszystkie rolki sie kreca bez oporów to znaczy ta od alternatora powinna chodzic leciutko a reszta to nie wiem bo w sumie nigdy nie krecilem pompa od wspomagania i klimy ale tez powinny sie obracac bez wiekszego oporu jak odpalałeś to

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Problem z paskiem altrernatora

Witam mam następujący powtarzający sie problem z alternatorem. Mianowicie 15 roku temu pasek zacząl ćwierkać i okazało się że prawie juz spadł z rolek. Wtedy mechanik zdiagnozował że jest wygiete ramię napinacza i do wymiany poszedł napinacz z tym ramieniem rolka pasek i sprzęgiełko alternatora. Dzisiaj w trakcie jazdy stało się to samo pasek spadł i wkręcił sie w rolki. Wstępnie

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] wymiana rozrzadu

czesc polo mamiaki chciałbym sie dowiedziec czy ktos z was sam wymieniał rozrzad w polo 1.4 TDI napiszcie na co zwracac uwage co sprawia problem itp czytałem duzo i wymieniałem kiedy sam ale to nie było polo pozdrawiam

Ja wymieniłem rozrząd bez napinacza hydraulicznego a co ile jest zalecana jego wymiania Mam pytanie czy do napinacza paska wielorowkowego można kupić samą rolkę czy trzeba wymieniać cały napinacz wraz całą rolką

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] wymiana paska klinowego

witam mam pytanie czy ktoś z was wymieniał pasek klinowy dzisiaj się do tego zabrałem i nie mogę założyć nowego paska nie wiem czy da rade jakoś podnieść napinacz czy co jak ktoś wymieniał i ma jakiś sposób to proszę opisać jak to zrobić bo na razie polo stoi w garażu bez paska z góry dzięki i pozdrawiam

A wiec tak. Pasek ściągnąłem raz jeszcze przez całkowite odkręcenie rolki napinacza. Prowadnica czy jak to tam się nazywa do której przykręcona jest rolka napinacza ma ruch raptem 1mm góra dół w ogóle nie pracuje Teraz tak kręciłem raz jeszcze kołami od pompy wspomagania i czasem słuchać taki stuk jakby coś w środku pompy było i się obijało. Pompa wody jak się nią kręci

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Napinacz w rozrządzie 1.4 16v 101KM

mam dosyć ciekawy problem mianowicie 1000km temu zmieniłem rozrząd po tak niewielkim dystansie po zdjęciu osłony ja razem z moim mechanikiem chwyciliśmy się za głowę gdy ujrzał pasek rozrządu - był tak jakby starty z wierzchu więc pomyśleliśmy że może coś poszło nie tak - za mocno naciągnięty pasek lub któraś rolka wadliwa bo trzeć nie miało o co tego byliśmy pewni więc zakupiliśmy

VOLKSWAGEN POLO III 6N Coś tyrkocze w silniku (film)

Witajcie W domu mamy polo 6n 1.9 diesel. Od dłuższego czasu coś tyrkota w silniku na biegu jałowym. Po lekkim dodaniu gazu problem znika. Na nagraniu to słychać (zalecam odsłuch na słuchawkach). W aucie wymieniono pompę wody oraz kolo zamachowe a problem nadal jest. Wczoraj byliśmy u kolejnego mechanika i on powiedział ze na 90% jest to napinacz. Czy to jest napinacz. Zaglądał do rozrządu

podobny dźwięk jakby padało łożysko tylko które to nie wiem[ rolka napinacza wspoma kilma altek pompa wody koło napędzające pompę oleju tylko nie wiem jak jest napędzana wSDI ponieważ D mają takie koło i wał pośredni ] a poza tym co to za majster ze nie sprawdził rolki napinacza i całej reszty kół zdemontuj pasek od altką i sprawdź resztę kół czy mają luz nawet minimalny

Za tego rodzaju Dźwięki odpowiada mechanizm napinacza miałem to samo i tak samo tyrkotał Wymienić trzeba tę część i będzie ok .To nie żaden alternator czy tego podobne rzeczy po prostu napinacz ma luzy i skaczac wydaje właśnie taki dzwięk rolka napinacza leży w tedy pod kątem ścinając pasek i dochodzi do częstszej wymiany .

VOLKSWAGEN POLO III 6N pasek alternatora piszczy

cos piszczy w polo 19D 96r i chce odłączyć pasek alternatora i zobaczyć czy to gdzieś tu szukać przyczyny czy to napinacz czy może łożysko alternatora ale czy moge odłączyć ten pasek i odpalić to moje pierwsze dni z tym silnikiem i pytam zeby nic nie popsuć piszczenie wzrasta wraz z obrotami

Pasek wielorowkowy może piszczeć - jak już trochę się pojeździ i wiadomo że delikatnie się naciągnie . - jak wjedzie się w kałużę i ochlapie wodą to wtedy się ślizgnie . Jeśli zdarza się że pasek jest cięty i się zrywa to jest to przyczyna napinacza ściąga pod kątem i tnie pasek dlaczego ściąga pod kątem - bo bolec może być pęknięty. Proste rozwiązanie po ściągnięciu

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1100 - 1200 obrmin - dziwny dźwięk

Autko jest po regeneracji pompy wtryskowej i przy tym był rozebrany cały przód i złożony. Od tego momentu pojawił się dziwny dźwięk z silnika przy obrotach 1100 - 1200 i mam takie pytanie czy po regeneracji tej pompy i po rozebraniu i złożeniu auta trzeba nastawić zapłon i czy ten dźwięk może być spowodowany złym ustawieniem zapłonu

w moim przypadku napinacz odzywał się przy wolnych obrotach może któreś lozysko rolka napinacza pompy wody wspomagania klima .jeśli to napinaczdzwignia albo tulejka dzwigni napinacza radze to sprawdzić .

VOLKSWAGEN POLO III 6N Pisk z silnika

Witam Mam mały problem z moim polo AER 98r 1.0B Dzis rano podczas jazdy z komory silnika słychac było pisk który po przejechaniu 3 km ustał. Jak wygląda zytuacja Jak stoje w miejscu nie ma znaczenia czy mam wcisnięte sprzęgło czy nie piszczy jak dodam gazu to piszczenie jest głośniejsze czasem podczas jazdy tak do 30kmh niepiszczy ale powyżej tej prędkości znów zaczyna na szybko posłychałem

Dominico Troche dużo jak z pasek ja za pasek dałem około 40 zł. jak kiedyś miałem tak wymieniłem pasek bo pękł przetarł się - na nowym pojeździłem 3 mieś i znów pasek się skończył patrzę pod maskę zaczynam obracać rolkami i rolka napinacza była zablokowana jak ją zdemontowałem to okazało się że łożysko się rozleciało . a jak sięgam 2000 obr. to jest ok ale jak stoję to strasznie trzęsie . już myślę o wymianie. a napinacz widziałem za 130 zł.

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1.9 D AEF rzegotanie grzechotka

czesc przejechalem sie delikatnie po wodzie (w czasie licznej powodzi) podmoknol mi silnik i wogole obrotów nie wskazywalo itp teraz wszystko gra lecz strasznie rzegocze cos szumi slychac to strasznie na wolnych obrotach dodam gazu to ustajenie słychac jezdze z tym miesiac i coraz bardziej się nasila Zrzucilem pasek od - alternator pompa wody pompa wspomagania napinacz i ustało wspomne tez ze

Przynajmniej masz zawężony krąg poszukiwań Płyny wszystkie masz rozumiem Do wspomagania chłodniczy. Sprawdź jak ruszają się wszystkie rolki i czy nie slyszysz tego dźwięku. To dobrze ze rolka alternatora kręci Ci się tylko w jedną strone. Ma sprzęgło jednokierunkowe. Chyba że kręci się w przeciwną stronę niż pasek p (normalnie kręci się zgodnie ze wskazowkami zegara patrząc

VOLKSWAGEN POLO III 6N Pomocy 19D 1996

Pomocy Witam mam VW polo 19D z 1996roku...Kupiłem go 3 lata temuod samego początku mojego użytkowania mam problemy z paskiem wielorowkowymtzn zrywa mi go co 2000 km. Po za tym zaciera mi sie łożysko na rolce napinającej.Jak sie okazało wyrobiona była cała łapa na której zamocowany jest alternator pompa wodnapompa wspomagająca przez którą przechodzi wałek do napinacza był ten wałek

Niestety nie da się teoretycznie naprawić nietypowego uszkodzenia. Nowe łożyska nie zacierają się od byle czego przyczyną jest nie właściwe zamontowanie uszkodzenie w trakcie montażu lub wada produkcyjna. Na pewno zatarcie napinacza nie jest winą paska tylko na odwrót zatarty napinacz niszczy pasek. W twoim przypadku za dużo niewiadomych żeby można było to stwierdzić. Przy założeniu

VOLKSWAGEN PASSAT POLO 14 Problem przy odpalaniu zalewa silnik

Witam problem polega na tym iż czasami nie da sie odpalić autka normalnie tylko trzeba kręcić jakieś 10 sekund i powoli coraz szybciej sie kręci i wreszcie odpali to wielki dym czuć benzyne po prostu zalewa silnik. Jeszcze jedno co zauważyłem to że pompka paliwa jak pracuje po przekręceniu kluczyka to z jakies 8sek u mnie w Pasku tylko 1sek może 15. I pytanie moje co steruje pracą pompki komputer czy to on może siadać już a może jakaś inna przyczyna

ok rozrzad ustawiony po wczesniejszych ogledzinach wygladalo to zle ale w rzeczywistosci nie bylo az tak tragicznie bo ogladalem wszystko w nocy i sugerowalem sie znakami zrobionymi przez kogos w rezultacie po zalozeniu nowego zestawu na pasku tym mniejszym ( tz balans ) przed zrzuceniem poznaczylem sobie wyszlo ok pol zeba roznicy no i zastanawiam sie dlaczego pasek byl gates razem z napinaczami

VOLKSWAGEN POLO III 6N wymiana paska wielorowkowego polo 1.9d

witam co należy zrobić w polo 1.9 D z 98 aby poluzować pasek wielo rowkowy. pasek napędza pompe od wspomagania wodna alternator. auto nie ma klimy

Nie wiem co masz na myśli pisząc W tym modelu silnika 1.9D AEF jest samonapinacz i nie ma możliwości poluzowania. Jeżeli chodzi Ci o zdjęcie paska należy założyć na rolkę napinacza wygięty klucz 15 i podciągnąć od dołu do góry jednocześnie ściągnąc pasek wieloklinowy. Napinacz to jest ta rolka poniżej alternatora.

panowie odgrzeje temat potrzebuje wymienic tą rolkę od napinacza bo mi piszczy masakrycznie. Czy ktos sie orientuje jak wymienic sama rolke i ile taka rolka kosztuje i czy wymiana tej rolki jest trudna czy dam rade sam to zrobić

Wtam.Odnośnie 1.7 SDI AKU.Wymiana rolki nie jest taka prosta.Ja osobiście opuszczałem przód silnikanastępnie demontaż obudowy filtra powietrza.Musiłem użyć klucza pneumatycznego bo nie szło.Uwaga rolka napinacza jest przykręcona śrubą M8 z lewym gwintem.Piski nie ustały.Wymieniłem sprzęgło alternatora i jest poprawa.

no ale u mnie na 99% piszczy ta rolka napinacza jak sie silnik nagrzeje.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Silnik nie gaśnie polo 1.9 sdi - podobno

Witam wszystkich. Mam problem z autem koleżanki polo 95r 1.9 sdi podobno sdi ale słyszałem że jak na pompie lucasa to zwykły diesel. Dziewczyna miała pecha bo trafiła na dziwnego mechanika po znajomości w garażu i tak po kolei co było a co zrobione i co dalej jest. 1. Dymiło na czarno i wyrzucało sadzę z wydechu - okazało się że jeździła z wyrwanym filtrem powietrza rura ciągła

Narazie walcze z tym autem i odkręcam wszystkie zmiany jakie były. - Regulacja maxymalnych obrotów silnika była odkrecona na maxa co pozwalało na przekręcenie obrotomierza z tego co wyczytałem ma to wpływ na spalanie. Zrobiłem na zalecane 5000 io narazie sprawdzam ale spalanie po wszystkich dotychczasowych ustawieniach spadło miedzy 6 a 7 l100 km przy jeździe mieszanej na dystansach ok 15

VOLKSWAGEN POLO III 6N Ścięty pasek klinowy w Polo 6n 19D AEF.

Witam. Mam problem. Jakiś miesiąc temu dałem polówkę do mechanika. Jednym z problemów było ciężko działające i wyjące wspomaganie (przy prawie maksymalnym skręcie podczas ruszania wspomaganie wydawało dziwny dźwięk takie dosy głośne wycie). Mechanik powiedział ze ścięty jest jeden rowek na pasku klinowym i wymienił go. Po odebraniu wspomaganie chodziło dużo lepiej wycia nie

Najprawdopodobniej poprzedni właściciel kupił alternator od innego silnika i to nie od tego modelu wież już ze rolka jest szersza i zapewne jest przesunięta względem napinacza stąd te kłopoty.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi