części samochodowe nanodatex

volkswagen polo rolka napinacza 6n

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo rolka napinacza 6n

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo rolka napinacza 6n

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] rolka napinacza rozrzadu

witam. problem w tym ze wskaznik na rolce napinacze przeskakuje za pole wskazane i skazowka bije o obudowe.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Łapa napinacza a łapa alternatora to to samo

Witam wszystkich. Mam takie pytanie bo do wymiany w swoim polo 19d AEF mam łapę napinacza (podobno to jakaś aluminiowa podstawa). Szukałem na allegro i znalazłem że są łapy alternatora a nie napinacza. Czy to jest to samo Bo cena mnie załamała (ok.200zł).

cage009 Pręt i rolka to nie wszystko całkiem z tyłu jest jeszcze mechanizm na sprężynie i jeśli ma luzy to rolka napinacza strasznie mocno wibruje o ile dobrze rozumiem o co chodzi tobie z tą wymianą . Jeżeli rolka wariuje i może nawet słychach klekotanie i często zrywa się pasek to wymiana sprężyny napinacza . Tak wygląda cały mechanizm. A jeśli obudowa jest cała i nie ma pęknięć to bez sensu to wymieniać .

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Pytanie o rolkę napinacza rozrządu

Witam Czas na wymianę rozrządu. Kupiłem cały komplet i dostałem taką oto rolkę napinacza Zwróćcie uwagę że po obwodzie rolka nie jest okrągła - jest owalna Po drugiej stronie kółka jest to samo tylko przesunięte o 90 Moje pytanie brzmi czy to jest normalne czy wadliwa rolka Dodam że rolka Ruville a chłopaki z serwisu jak zobaczyli to stwierdzili że w życiu takiej rolki nie widzieli... Przyznam że sam jestem zdziwiony

możliwe że dostałeś rolkę z wadą fabryczną jesli masz paragon zakupu wymień na inna albo porównaj ją z inną rolką szkoda później mieć przez to jakiekolwiek problemy

A więc sprawa ma się następująco Panie i Panowie. Zamówiłem kolejną rolkę i kolejną i wszystkie były takie jak na zdjęciu. Nie pozostało nic innego jak rozebrać rozrząd i zobaczyć o co chodzi. Okazuje się że rolka napinacza do AFH taka właśnie koślawa jest Stara była owalna więc założyłem nową tą ze zdjęć i wszystko lata tak jak trzeba. Człowiek uczy się całe życie

Też właśnie kupiłem rozrząd do swojego AFH i też się zdziwiłem jak zobaczyłem rolkę napinającą rolka jest kanadyjskiej firmy LITENS inaczej INA mam pasek gatesa i nie wiem czy go zakładac bo często u nas na warsztacie pojawiały się auta z tymi paskami pękniętymi przed zrobieniem 70tys km wiec co byście polecali podkreślam ze autko będzie użytkowa moja dziewczyna wiec delikatnie

AFH taką rolkę ma. W moim zdemontowana miała identyczny kształt. Założyłem nową i wszystko (mimo nietypowego kształtu) było OK. rolka INA to dobry wybór. Co do paska się nie wypowiadam bo nie miałem styczności z tym producentem.

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1.9 aef piszczaca rolka

Witam Mam Pytanie.. Od jakiegos czasu po odpaleniu auta piszczy rolka pasek klinowy jest naciagniety ( niedawno byl wymieniany) obroty w tym czasie spadaja prawie o polowe. przy dodaniu lekko gazu obroty sie podnosza i piszczenie ustaje. Co to moze byc Pozdrawiam

wymień rolkę napinacza. czy przed wymianą paska też piszczała rolka mi pewen mechanik założył pasek o 2 cm za krótki i wtedy rolka wręcz jęczała na wolnych obrotach

Podepne sie pod temat... Coś piszczyszumi w okolicach paska alternatora. Dla 100% pewnosci ze to ta okolica zdjołem pasek i zapaliłem auto i... cisza. Kreciłem ruszałem na boki wszystkimi kołami (alternator napinacz wspomaganie a nawet koło na silniku) bez stwierdzenia który element chałasuje. Podejrzewam że to słynny napinacz ale czy macie jakis sposób na 100% identyfikacje chałasującego napinacza Za sugestie serdecznie dziekuje. pozdrawiam

albo wina napinacza albo wolenego kola na alternatorze tzw sprzegielka alternatora. Stawiam na to sprzegielko.

nie wiem czy dobrze obadałeś koła ponieważ wystarczy minimalny luz na łożysku i jest ledwie wyczuwalny aby się upewnić odkręć rolkę napinacza[lewy gwint] i sprawdz dokładnie czy łożysko ma luz minimalny napinacz powinien stawiać duży opór przy demontażu paska na dodatek sprawdz czy wszystkie koła są w jednej linii [w spół osiowo] może tulejka dzwigni napinacza jest jajowata i

VOLKSWAGEN POLO III 6N pytanie o zmiane łapy z napinacza

siemanko mam wybite tuleje na napinaczu i sie zastanawiam czy taki napinacz z łapa podejdzie httpmoto.allegro.plpompa-wspomagani ... 19263.html mam silink 19 aef i napinacz na tym precie

niestety nie trzeba szukać używki nowej lub tulejować . nie wiem w jakim stanie jest ramie rolka [ jeśli metalowa to można wymienić łożysko ] napinacz. koszt nie mały i dochodzi rozbiórka praktycznie całego przodu jak w tym temacie viewtopic.phpf25&t21532

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1.9 ramię od napinacza paska wieloklinowego

Witam wszystkich mam nadzieje ze ktos mi pomoze a mianowicie mam taki problem ze walneło mi ramie te do ktorego jest przykrecona rolka od paska alternatora i jak ja wymienic czy to trzeba gdzies na warsztat odstawic czy jest mozliwosc samemu to wymienic Za wszytskie podpowiedzi z góry dzieki

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N2] falujące obroty

Witam Sprawa wygląda następująco Ostatnio przyjeżdżam pod dom po kilku kilometrach jeżdżenia parkuję wyłączyłem silnik . Za 5 min miałem spowrotem jechać wchodzę do auta odpalam i tu zonk świeci się kontrolka ładowania akumulatora do tego na obrotomierzu jakieś czary tzn. obroty zamiast na poziomie około 1000 skaczą ciut ponad zerem do tego silnikiem ciut trzęsie. Kilka dni spokoju

Witam podepnie się pod temat jestem nowy na forum. Posiadam polo 6N z 1997r. 16B (bez LPG) i problem w tym że przedwczoraj został wymieniony rozrząd pasek rolka napinacza klocki hamulcowe wszystko robione u mechanika. Przed wymiana rozrządu było wszystko w porządku teraz falują obroty nie zawsze samochód wkręca się na obroty przy ruszaniu czasami szarpie i gaśnie. Był u mechanika z ta

VOLKSWAGEN POLO III 6N Przygasa i szarpie przy ruszaniu odpalanie ok.

Witam jestem nowy na tym forum. Jestem posiadaczem polo 1.0 i od jakiegoś czasu mam problemy z silnikiem. Zaczęło się od problemów z odpalaniem ale ta usterka już została usunięta. Problem polega na tym ze po odpaleniu przy próbie ruszenia (wciśnięcia pedału gazu) silnik zamula się przy tym spadają obroty silnik szarpie dusi się i przygasa. Po kilku próbach odpalenia wreszcie się stabilizuje

Witam podepnie się pod temat jestem nowy na forum. Posiadam polo 6N z 1997r. 16B (bez LPG) i problem w tym że przedwczoraj został wymieniony rozrząd pasek rolka napinacza klocki hamulcowe wszystko robione u mechanika. Przed wymiana rozrządu było wszystko w porządku teraz falują obroty nie zawsze samochód wkręca się na obroty przy ruszaniu czasami szarpie i gaśnie. Był u mechanika z ta

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] 1.9d96r - problem z paskiem wielorowkowym HELP

witam jestem nowym forumowiczem więc proszę o wyrozumiałość Zacznę od początku... około 3 miesięcy temu pękł mi pasek wielorowkowy był wręcz poszarpany wymieniłem na nowy( nowy od razu piszczał zanim się nie rozgrzał) 3 tygodnie temu z okolic paska wydobywać się zaczęły dziwne odgłosy coś jak by cykliczne szuranie z obawy o moja polówkę postawiłem do mechanika który powiedział

kolego apollo11a poczytaj na forum jest kilka tematów o pasku search.phpkeywordspasekwielorowkowy&termsall&author&sc1&sfall&skt&sdd&srposts&st0&ch300&t0&submitSzukaj podam tylko kilka przyczyn zrywania paska sprzęgło rolki altka napinacz rolka napinacza odpowiednia długość paska nowego koła pasowe paska itd... wszystko zależy od objawów i jaki masz kod silnika

wlepa w bagażniku jeśli jej niema to na bloku z numerem silnika pod pompą paliwa z prawej parżąc z przodu trudno dojrzeć . objawy- rolka napinacza pracuje góra dół [skacze]- zatarte sprzęgło rolki altka -pasek po pewnym czasie się naciągnie i trze o siebie pod rolką napinacza . słychać jakby tyrkot a później piszczenie paska za długi pasek nowy - jest kilka rozmiarów pasków i

witam kodu silnika nie znalazłem... szukałem szukałem i nic. A więc tak wymienione na nowe zostało - napinacz paska koło pasowe alternatora obecnie nowy pasek jest firmy Gates. Sprawdzałem przestrzeń pod rolką napinacza i prawie mieści się palec na nowym pasku pojawiły się jednak czarne smugi jak by pasek tarł o siebie ale zastanawiające jest to że smugi są akurat w miejscu rowków

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Rozrząd 1.4 TDI

Hej chciałbym wiedzieć co trzeba wymienić oraz jakie części gość w sklepie podał mi dwa rodzaje napinacza i dwa rodzaje koła ale znowu nie wspomniał czy trzeba wymienić pompę prosiłbym o jakieś oznaczenia może części czy coś czekam na odp dodam że to moja pierwsza wymina bo auto mam od niedawna

więc wymień na pewno pasek rolkę prowadzącą i rolkę napinacza co do rolek to jeśli uznasz że jest konieczna wymiana to wymień(luzy na rolkach) napinacz przychodzi olejowy pompa wody niektórzy mówią że trzeba wymieniać przy zmianie rozrządu inni że nie też od Ciebie zależy. Ja mam polo z 2000r 1.4 TDI 133 tys jak kupiłem to wymieniłem rozrząd od razu wymieniłem pasek i rolkę napinacza

VOLKSWAGEN POLO III 6N Napinacz-pasek wielorowkowy-koła pasowe

witam Zrywa mi pasek w 1.9 D (AEF). Do tej pory wymienionezrobione zostały 1)koło pasowe wału korbowego 2)koło pasowe napinacza 3)tuleki i pręt napinacza 4)cały alternator (rzecz jasna z nowym kołem pasowym) Dalej zrywa. Ostatnio tak zerwało ze ledwo wyciągnąłem spod koła wału. Od tej pory nie chce mi zapalać. Była sugestia że pozostaje zmienić koło pasowe alternatora i założyć ze sprzęgłem jednokierunkowym. WTF pozdrawiam

paski zawsze zrywa w ten sposób że stopniowo zrywa kolejne zwoje od wewnętrznej strony. zauważyłem że przestrzeń między rolką napinacza a rolką pompy wody jest tak niewielka że w tym miejscu pasek trze o pasek (3 i 6 na foto) właśnie wewnętrzna stroną (i to na wyłączonym silniku) httpimg52.imageshack.usiklin.jpg może rolka pompy wody jest za duża co o tym myślicie

nic dodać ani ująć. -przecież łożyska słychać jak padają -napinacz jak mi padł to lekko się napinał kluczem pasek ślizgał -zatarta tulejka pręt nie do ruszenia nie współosiowo rolka napinacza -pasek za krutki napinacz mocno dociska i mało luzu to teoria[ja mam bez klimy 1220 z klimą 1550 oczywiście ze wspomą] przy długim będzie ślizgał -nawet jeśli koła mają inną liczbę

zrobilem kilka zdjec (nie Zorką 5 tylko Nokią-) jak na moje oko - to pasek prawie trze o pasek w przestrzeni między rolką napinacza a rolką pompy wody. czy to ma tak być httpimg222.imageshack.usi35019265.jpg httpimg146.imageshack.usi64493127.jpg httpimg413.imageshack.usi30302741.jpg

przyjrzałem się rolce napinacza - przy tym pasku jest w innym położeniu niż dotychczas (wyżej) na zimnym silniku na biegu jałowym słychać było taki świst rolki jak już AEF pstryknął i osiągnął obroty prawie 1000 a silnik miał temp. 75 stopni i wyżej - rolka ucichła i wszystko chodziło cacy. niezależnie od tego czy na zimnym (świst) czy ciepłym (brak świstu) rolka cały czas

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n]rozrząd AEE i aea

witam jestem zmuszony do wymiany rozrządu w moim polo ale nie widze nigdzie dedykowanego rozrzadu do AEE są tylko do AEA czy pompa wody rolka napinacza itd bedą pasować Jesli zdublowałem temat prosze nie usuwajcie bo potrzebna mi doraźna pomoc ... ( a patrzałem pobierznie i nie znalazłem owego) i ew cyz ktos może podesłać link do dobrego rozrzadu pod moj silnik kompletnie sie na tym nie znam więc zdaje się na wasza pomoc

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] benzyna chodzi jak diesel dlawi sie

Dzisiaj odebralam auto z warsztatu po kolizji. polo chodzi jak diesel brakuje mu mocy dlawi sie (identyczne objawy mialam przed wymiana kabli swiec i kopulki) przy dodawaniu gazu leca straszne ilosci pary a poza tym cos halasuje i nie jestem w stanie powiedziec co. Po stluczce jeszcze jezdzilam tym autem i nic takiego sie nie dzialo. Wrocilam do mechanika przejechal sie i stwierdzil ze wszystko jest

To już coś czyli nie jestem osamotnionym właścicielem polo aladiesel. W między czasie wyczytałem że może być rolka napinacza uszkodzona byłoby to dziwne po wymianie nie całe pół roku choć słyszałem że potrafi się rozlecieć i w krótszym czasie. jeszcze ktoś inny pisał o oleju. Skoro da się przejechać 50 tyś to chyba rzeczywiście taki jego urok. A tak na marginesie - jaki olej polecacie do tej jednostki Mój aladiesel ma 147000 przebiegu.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Wibracje karoserii na biegu jałowym.

Witam mam problem z moim polo. To 1.9D z 97r. Chodzi o to że jak auto jest na biegu jałowym strasznie wibruje karoseria i w środku jest dosłownie jak w traktorze. Wymieniłem ostatnio komplet poduszek i drgania zmniejszyły się ale tylko o połowę. mam trochę luźnych plastików i to też robi swoje. Po ich dociśnięciu jest lepiej ale dalej nie tak jak powinno. Największe wibracje idą na klapę bagażnika. Co jeszcze może miec wpływ na takie wibracje

niestety ma co ćwierkać i trudno zgadnąć mp łożysko rolki napinacz pasek łożyska wspomy pompy wody altka w najgorszym wypadku rozrząd lecz to mało prawdopodobne jeśli polina u mechanika niech sprawdzi a nie psika. i jeśli rolka napinacza porusza się góra dół to sprzęgło rolki altka poczytaj na forum znajdziesz wszystko.

Okazało się że ramię napinacza jest pokrzywione i rolka też szła krzywo. Do tego sprzęgiełko ponoć opornie odłączało się od wału z tego co mówił mechanik. Autko jest po wymianie ramienia napinacza napinacza rolki napinacza paska wielorowkowego i sprzęgiełka. Obecnie nie piszczy. Doszły mu wibracje w czasie jazdy takie jakby bicie od strony kół ale z tym jakby co pojade do wulkanizatora.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] pekniety pasek od alternatora Pomocy Pekl ponownie

jak w temacie pekl mi pasek od alternatora w polo 1.6 Gti ciezko z wymianą takiego paska ile moze kosztować

to akurat normalne bo nie bylo ładowania i pompa od wspomagania nie chodzila palenie z pychu tez nie ma wpływu na pasek od alternatora itd zobacz pod maskę czy wszystkie rolki sie kreca bez oporów to znaczy ta od alternatora powinna chodzic leciutko a reszta to nie wiem bo w sumie nigdy nie krecilem pompa od wspomagania i klimy ale tez powinny sie obracac bez wiekszego oporu jak odpalałeś to

Być może rolka napinacza się juz wysłużyła a sam napinacz pozostaje ok. U mnie łozysko padło w rolce i hałasowało łozyska z alternatora też się odzywały. Koszt rolki nie jest taki straszny bo ok 60 zł za samą rolkę dałem. Tak jak wojtasllb napisał posprawdzaj czy wszystko kręci się luźno co do pompy wspomagania to raczej ciężko sprawdzić jak sie kręci bo zawsze jest jakiś opór...bynajmniej u mnie tak było.

Naprawione padła rolka napinacza ciesze sie ze to tylko to a nie jakas pompa

najlepiej zrobisz kupując pasek contitech taki był w oryginale. w Twoim wypadku potrzebujesz rozmiar 6PK1070. co do napinacza dostępny jest on w całości (ok. 150 zł) ale można wymienić także samą rolkę bądź łożysko które się w niej znajduje - w zależności od stopnia zużycia. rolka ma takie wymiary

VOLKSWAGEN POLO III 6N dziwne odgłosy spod maski

Witam forumowiczów. Mam problem. Dzisiaj podczas drogi do pracy przycisnąłem troszkę bardziej moją polówkę na dwójce i nagle usłyszałem dźwięk jak by coś się łamało( Miało to miejsce przy dośc wysokich obrotach ponad 3000. Dojechałem na miejsce uruchomiłem silnik jeszcze raz dodałem gazu i znowu przy większych obrotach odgłos powrócił... podniosłem maskę i zauważyłem lekki

Tzn wiesz jak pasek jest zużyty ma wytarte ząbki jest sparciały poluzowany może przeskoczyć i rozregulować położenie wału korbowego. 1 ząbek nie tragedia ale do naprawy. Możesz rozregulować zatrzeć rozwalić silnik. Przy wymianie rozrządu należałoby wymienić pompę wody i rolkę napinacza. Pompa wody i rolka też może terkotać. Tylko skąd ten dym Nie czekaj z tym - zrób. Tak sobie czekałem ze zmianą oleju i polo zastrajkowało 20km za miastem. Musiałem robić postoje żeby dojechać

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Problem z paskiem altrernatora

Witam mam następujący powtarzający sie problem z alternatorem. Mianowicie 15 roku temu pasek zacząl ćwierkać i okazało się że prawie juz spadł z rolek. Wtedy mechanik zdiagnozował że jest wygiete ramię napinacza i do wymiany poszedł napinacz z tym ramieniem rolka pasek i sprzęgiełko alternatora. Dzisiaj w trakcie jazdy stało się to samo pasek spadł i wkręcił sie w rolki. Wstępnie

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] wymiana paska klinowego

witam mam pytanie czy ktoś z was wymieniał pasek klinowy dzisiaj się do tego zabrałem i nie mogę założyć nowego paska nie wiem czy da rade jakoś podnieść napinacz czy co jak ktoś wymieniał i ma jakiś sposób to proszę opisać jak to zrobić bo na razie polo stoi w garażu bez paska z góry dzięki i pozdrawiam

A wiec tak. Pasek ściągnąłem raz jeszcze przez całkowite odkręcenie rolki napinacza. Prowadnica czy jak to tam się nazywa do której przykręcona jest rolka napinacza ma ruch raptem 1mm góra dół w ogóle nie pracuje Teraz tak kręciłem raz jeszcze kołami od pompy wspomagania i czasem słuchać taki stuk jakby coś w środku pompy było i się obijało. Pompa wody jak się nią kręci

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Napinacz w rozrządzie 1.4 16v 101KM

mam dosyć ciekawy problem mianowicie 1000km temu zmieniłem rozrząd po tak niewielkim dystansie po zdjęciu osłony ja razem z moim mechanikiem chwyciliśmy się za głowę gdy ujrzał pasek rozrządu - był tak jakby starty z wierzchu więc pomyśleliśmy że może coś poszło nie tak - za mocno naciągnięty pasek lub któraś rolka wadliwa bo trzeć nie miało o co tego byliśmy pewni więc zakupiliśmy

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wymiana paska rozrządu. 76k km

Witam nie długo jadę za granicę samochodem. W czym problem No więc autko ma już 76k km z hakiem rocznik 98 1.0 aer 50km. Pasek rozrządu nie był jeszcze chyba wymieniany a ponoć powinno się wymieniać co 60-90k. Nie chcę żeby w trasie coś się rozleciało ze starości Pytanie czy muszę wymieniać również pompę wody (chcę uniknąć nadmiernych wydatków bo i tak nie mam kasy a sam pasek

W przypadku pompy postawił bym na jakąś sprawdzoną markęRuvilleSKFHepu co do Topran panuje opinia że należy omijać je szerokim łukiem chociaż sam nie miałem z tą firmą styczności rolka rolka napinaczanapinacz czyli to co potrzebujesz. Spróbuj popytać po warsztatach ile wyjdzie taka wymiana rozrządu z ich częściamimają duże zniżki w hurtowniach więc często wychodzi taniej niż

Nie byłem właśnie pewien czy ta rolka z kpl. Contitech to jest właśnie ten napinacz nie znam się na tym a nikt mi nie wyjaśnił hehe. Jeden kolega zasugerował Odebrałem więc że rolka z kpl. a napinacz to co innego Czyli mam rozumieć że wystarczy kpl. Contitech pompa wody ewentualnie pasek Contitech za 40zl napinacz(rolka) INA za 125zł pompa Bo coś czytałem że jest rolka napinacza rolka transportowa.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Hałas - czy to rozrząd

Od kilku dni tylko na zimnym silniku słyszę hałas (nie pisk raczej nie pasek klinowy bardziej taki chichot). Jak odpalam rano silnik to nie słychać tego od razu tylko dopiero po dodaniu gazu. Jak ruszam to słychać to tylko przy gazowaniu a przy hamowaniu silnikem raczej zanika. Po przejechaniu kilkuset metrów jest już cisza. Zjawisko występuje tylko na zimnym silniku. Dzisiaj kiedy zaczął

Dżwięk podobny do pracującego mercedesa D on ma rolke napinającą naciąganą sprężyną a stabilizowana jest takim małym teleskopem i właśnie on wydawał takie dzwięki jak był lużnywyrobiony przy mocowaniu do bloku ratowało tylko podłożenie pod niego uszczelki gumowej z kranu i przykręcenie mocno i ten świerszcz znikał. Nie wiem jak jest naciągana w BMW ta rolkaale możesz wykluczyć

VOLKSWAGEN POLO III 6N Ścięty pasek klinowy w Polo 6n 19D AEF.

Witam. Mam problem. Jakiś miesiąc temu dałem polówkę do mechanika. Jednym z problemów było ciężko działające i wyjące wspomaganie (przy prawie maksymalnym skręcie podczas ruszania wspomaganie wydawało dziwny dźwięk takie dosy głośne wycie). Mechanik powiedział ze ścięty jest jeden rowek na pasku klinowym i wymienił go. Po odebraniu wspomaganie chodziło dużo lepiej wycia nie

Najprawdopodobniej poprzedni właściciel kupił alternator od innego silnika i to nie od tego modelu wież już ze rolka jest szersza i zapewne jest przesunięta względem napinacza stąd te kłopoty.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] rozrząd 1.9 diesel

Mam takie może dziwne pytanie może troche jestem nadgorliwy. Szykuje się do wymiany paska rozrządu i chciałbym zasięgnąć Waszej opinii czy przy tej okazji trzeba wymienić pompę wody rolkę napinacza paska od alternatora oraz simering wałka rozrządu Czy też w razie awarii pompy wodnej da się ją wymienić bez ingerencji w elementy rozrządu Jak narazie zakupiłem pasek rozrz. (Contitech

To akurat wiem ale obudowa tej pompy napewno częściowo zachodzi pod pasek rozrządu i wydaje mi się że bez demontażu paska rozrządu nie da się jej wymienić (gdyby nawaliła sama pompa). Potrafie niektóre rzeczy zrobić ale za rozrząd raczej się samemu nie zabiorę. Wymianę pozostawiam bardziej doświadczonym mechanikom. Zależy gdzie i jacy mechanicy mają zniżki. Owszem mechanik zapytał

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] wymiana rozrzadu

czesc polo mamiaki chciałbym sie dowiedziec czy ktos z was sam wymieniał rozrzad w polo 1.4 TDI napiszcie na co zwracac uwage co sprawia problem itp czytałem duzo i wymieniałem kiedy sam ale to nie było polo pozdrawiam

Ja wymieniłem rozrząd bez napinacza hydraulicznego a co ile jest zalecana jego wymiania Mam pytanie czy do napinacza paska wielorowkowego można kupić samą rolkę czy trzeba wymieniać cały napinacz wraz całą rolką

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] 1.9D-głośna praca silnika.

Witam. W moim autku w zakresie obrotów 18-22 silnik zaczyna buczeć... Po za tym zakresem jest wszystko OK. Dodam tylko jeszcze że owe buczenie pojawia się tylko podczas jazdy osiągając te obroty na biegu jałowym jest wszystko OK. Czy to może być coś z wydechem... Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

sprawdź czy rolka napinacza paska altka skacze [góra dół ]jeśli tak to sprzęgło rolki altka padło lejące wtryski kopci na czarnopadnięte szklanki[ samo regulatory] jest jeszcze kilka przyczyn głośnej pracy w samym silniku jeśli chodzi o poduchy też mają znaczenie poszukaj na forum jest kilka podobnych tematów nagraj na film odgłosy silnika skąd dochodzą na razie to wróżenie z fusów.

Nie mam pojecia co to moze byc mozliwe ze rolka napinacza bo na niskich obrotach strasznie halasuje ale gdy wskocza obroty powyzej 1.3.-1.4 i gore wszysko pracuje jak nalezy... Jutro nagram drugi filmik i wrzuce moze bedzie lepiej slychac. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN POLO III 6N 6N 1.0 9596r usterka.... co to moze byc

Witam od wczoraj z moja poloweczka dzieja sie dziwne rzeczy Samochod zaczal chodzic glośno.... httpwww.youtube.comwatchv8qkx0OJLirQ Zauwazylem ze poziom oleju spadl wiec postanowilem go dolac i jest juz w normie ale ten hałas mnie martwi co moze byc przyczyna Druga sprawa to zapalila sie kontrolka poduszek powietrznych i pali sie caly czas.... Od razu mowie ze zadnego dzwona nie bylo i poduszki sa

Potem nagram filmik lepszej jakosci Dodam ze dosyc nie dawno wymiany byl kompletny rozrzad wraz z rolka napinacza i pompa wody.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Coś tyrkocze w silniku (film)

Witajcie W domu mamy polo 6n 1.9 diesel. Od dłuższego czasu coś tyrkota w silniku na biegu jałowym. Po lekkim dodaniu gazu problem znika. Na nagraniu to słychać (zalecam odsłuch na słuchawkach). W aucie wymieniono pompę wody oraz kolo zamachowe a problem nadal jest. Wczoraj byliśmy u kolejnego mechanika i on powiedział ze na 90% jest to napinacz. Czy to jest napinacz. Zaglądał do rozrządu

podobny dźwięk jakby padało łożysko tylko które to nie wiem[ rolka napinacza wspoma kilma altek pompa wody koło napędzające pompę oleju tylko nie wiem jak jest napędzana wSDI ponieważ D mają takie koło i wał pośredni ] a poza tym co to za majster ze nie sprawdził rolki napinacza i całej reszty kół zdemontuj pasek od altką i sprawdź resztę kół czy mają luz nawet minimalny

Za tego rodzaju Dźwięki odpowiada mechanizm napinacza miałem to samo i tak samo tyrkotał Wymienić trzeba tę część i będzie ok .To nie żaden alternator czy tego podobne rzeczy po prostu napinacz ma luzy i skaczac wydaje właśnie taki dzwięk rolka napinacza leży w tedy pod kątem ścinając pasek i dochodzi do częstszej wymiany .

VOLKSWAGEN POLO III 6N pasek alternatora piszczy

cos piszczy w polo 19D 96r i chce odłączyć pasek alternatora i zobaczyć czy to gdzieś tu szukać przyczyny czy to napinacz czy może łożysko alternatora ale czy moge odłączyć ten pasek i odpalić to moje pierwsze dni z tym silnikiem i pytam zeby nic nie popsuć piszczenie wzrasta wraz z obrotami

Pasek wielorowkowy może piszczeć - jak już trochę się pojeździ i wiadomo że delikatnie się naciągnie . - jak wjedzie się w kałużę i ochlapie wodą to wtedy się ślizgnie . Jeśli zdarza się że pasek jest cięty i się zrywa to jest to przyczyna napinacza ściąga pod kątem i tnie pasek dlaczego ściąga pod kątem - bo bolec może być pęknięty. Proste rozwiązanie po ściągnięciu

VOLKSWAGEN POLO III 6N 1100 - 1200 obrmin - dziwny dźwięk

Autko jest po regeneracji pompy wtryskowej i przy tym był rozebrany cały przód i złożony. Od tego momentu pojawił się dziwny dźwięk z silnika przy obrotach 1100 - 1200 i mam takie pytanie czy po regeneracji tej pompy i po rozebraniu i złożeniu auta trzeba nastawić zapłon i czy ten dźwięk może być spowodowany złym ustawieniem zapłonu

w moim przypadku napinacz odzywał się przy wolnych obrotach może któreś lozysko rolka napinacza pompy wody wspomagania klima .jeśli to napinaczdzwignia albo tulejka dzwigni napinacza radze to sprawdzić .

VOLKSWAGEN POLO III 6N Pisk z silnika

Witam Mam mały problem z moim polo AER 98r 1.0B Dzis rano podczas jazdy z komory silnika słychac było pisk który po przejechaniu 3 km ustał. Jak wygląda zytuacja Jak stoje w miejscu nie ma znaczenia czy mam wcisnięte sprzęgło czy nie piszczy jak dodam gazu to piszczenie jest głośniejsze czasem podczas jazdy tak do 30kmh niepiszczy ale powyżej tej prędkości znów zaczyna na szybko posłychałem

Dominico Troche dużo jak z pasek ja za pasek dałem około 40 zł. jak kiedyś miałem tak wymieniłem pasek bo pękł przetarł się - na nowym pojeździłem 3 mieś i znów pasek się skończył patrzę pod maskę zaczynam obracać rolkami i rolka napinacza była zablokowana jak ją zdemontowałem to okazało się że łożysko się rozleciało . a jak sięgam 2000 obr. to jest ok ale jak stoję to strasznie trzęsie . już myślę o wymianie. a napinacz widziałem za 130 zł.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi