części samochodowe nanodatex

volkswagen polo przekaźnik pompy paliwa

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo przekaźnik pompy paliwa

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo przekaźnik pompy paliwa

VOLKSWAGEN Nie zalacza przekaznik pompy paliwa w Polo

witam panów. mam pytanie co moze byc przyczyna nie załanczania przekaźnika od pompy paliwa w polo 1.0 na jednopunkciez 1992 roku. plus po stacyjce dochodzi natomiast masa sterująca z sterownika nie dochodzi na przekaźnik. i teraz pytanie czy jest jeszcze jakis sygnał dodatkowy do sterownika który uruchamia ta mase

komp (sterownik) podaje mase po przekreceniu kluczyka przez jakies 3 sek pozniej odlancza ponowne zalaczenie jest dopiero wtedy kiede komputer otrzyma sygnal z modulu zaplonowego ze silnik zostal odpalony jezeli nie masz masy podawanej z kompa to albo masz uszkodzonego kompa lub nie dostaje on zasilania. Zasilanie powinno pojawic sie po przekreceniu kluczyka poprzeez (o ile pamietam) przekaznik w gniezdzie

VOLKSWAGEN [mk2] rp stanal na drodze szaleje przekaznik pompy paliwa

hej golf pewnego razu stanal sobie na drodze. po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplon slychac terkotanie (jest to przekaznik niebieski z numerkiem 67 ktory odpowiada za pompe paliwa) i w rytm terkotania mrugocze zolta kontrolka na desce rozdzielczej. z tego co doczytalem mase do przekaznika daje komputer a plus stacyjka. czemu komputer moze sie tak zachowywac sterujac przekaznikiem w tak poryty sposob

Wczoraj zatargałem go polonezem na podjazd i zacząłem analizować. przekaźnik sprawny - podmieniłem z innego golfa. pompy po zmostkowaniu styku roboczego pracują. Zauważyłem że ten przekaźnik daje też plus na wtryskiwacz więc pomyślałem że może to być cokolwiek na odcinku wtryskiwacz - komputer. Po odpięciu wtryskiwacza drgania przekaźnika ustępują pompy pracują normalnie sterowane

VOLKSWAGEN [mk3] Odcięcie pompy paliwa-przez przekaźnik czy przełącznik

Witam. Mam zamiar zrobić sobie odcięcie pompy paliwa w swoim golfie i zastanawiam się czy odcięcie to powinno przebiegać przez jakiś przekaźnik czy mozna to zrobić tylko montując sam przełącznik w jakimś ukrytym miejscu Z góry dzięki za jakieś sugestie...

Hej. Jeżeli dobrze pamiętam to przekaźnik 841 jest z poloneza Ale już dawno z tym nie miałem do czynienia więc pewien nie jestem. przekaźnik sam z siebie nie ma funkcji podtrzymania. Podtrzymanie realizujemy przez takowe oszukanie przekaźnika tzn. wzbudzenie przyciskiem monostabilnym a juz później on sam ze swojego wyjścia bierze sobie prądzik który przepływa i podtrzymuje cewke pierwotną.

VOLKSWAGEN POLO III 6N niechce zapalić prąd niedochodzi do pompy paliwa

dzis miałem niemiłą przygode z moim polo skręcałem w prawo i nagle zgasnoł. Zapałilem go od razu ale po przejechaniu jakiś 100m znowu zgasł pozniej juz niezapalił wogole.. Kumpel podcholował mnie do mechanika mechanik stwierdził ze prąd niedochodzi do pompki paliwa i odesłał mnie do elektryka neistety z czasem sie niewyrobiłem i wybieram sie tam jutro.. Może wie ktos co mojemu poli może dolegać na jakie koszta mam sie przygotowac

Sprawdź bezpiecznik przekażnik jak jest ok to trzeba iść po wiązce i ją sprawdzić czy nie ma przetarć.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Nie chodzi pompa paliwa

Witam wszystkich Jestem nowy mam na imię Wojtek i posiadam polo 6n 1.0 z 96r. wszystko ładnie chodziło dopóki dziś nie zachciało mi się wyjąć panelu z bezpiecznikami Po wyciągnięciu coś lekko zaczęło strzelać po czym przestało i zobaczyłem że 3 kabelki które idą do komory (brązowy brązowo-białyniebieski) są przerwane do tego czerwony nieco grubszy także który tam idzie ogólnie

przekaźnik od pompy masz w skrzynce tam gdzie masz bezpieczniki. U mnie jest to za panelem z bezpiecznikami. Z tego co kojarzę to w polo przekaźniki od pompy (oryginalne) były oznaczane 167 lub 53. Według książki sam naprawiam możesz sprawdzić również bezpiecznik nr 18 lub przekaźnik nr 12. W każdym bądź razie zazwyczaj przekaźnik pompy paliwa znajduje się w lewym dolnym rogu patrząc na skrzynkę przekaźników od frontu.

VOLKSWAGEN Polo 2f auto co jakiś czas gasnie pompa paliwa nie pracuje.

Witam mam problem z elektryką vw polo 91r. 1.6 ABU SPI LPG II gen auto normalnie odpala chodzi itd. zdarza się że podczas jazdy (czasami) auto gaśnie w momencie przekręcenia kluczyka (zapłon) nie słychać pompki (jak zawsze) gdy nacisnę na klakson pompka się odzywa auto odpala i można jechać do następnego razu wymieniłem przekaźniki pompy paliwa klemy akumulatora czyściłem styki sprayem

Jeśli u Kolegi nie ma przekaźnika klaksonu a raczej nie ma - to podejrzewam brak zasilania ze styku 15 stacyjki dodatkowym objawem powinien być brak w tym momencie kontrolek na tablicy rozdzielczej. Powód to chyba kostka stacyjki lub luźny bezpiecznik czy przekaźnik do pompy. Numeru nie pamiętam sprawdzę - bo są tam dwie charakterystyczne skrzynki na podszybiu. P.S. ABU nie było w polo więc coś jest przerabiane jak to jest zrobione - któż to teraz wie...

Warto by wozić lampkę i w chwili braku zasilania sprawdzić czy jest podawane zasilanie na cewkę zapłonową na cewkę przekaźnika pompy czy kierunkowskazy są. Oczywiście ważne są masy ale musiały by być obluzowane połączenie by działo się to czasami. Dla porównania posprawdzaj też jak idą napięcia teraz gdy pracuje - by mieć potem wzór do kontroli.

VOLKSWAGEN [mk2] swap AGG brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa

Witam tak jak w temacie. nie wiem gdzie już szukać przyczyny.. na wtyczce 3 pinowej do cewki nie ma sygnału z komputera (kabel zielono czerwony) masa i plus po zapłonie na tej wtyczce są. instalacja przerobiona z mk2 starego typu na nowy typ skrzynka z mk3 wiązka silnika cała kompletna z mk3. w skrzynce wsadzone wszystkie potrzebne przekaźniki w tym 30 (sprawny sprawdzany) i 167 (też sprawdzany

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6H] niskie napięcie na pompie paliwa

Problem dotyczy Arosy 1.0 MPI ale to ten sam silnik z grupy VAG więc może pomożecie z diagnozą. Auto pali z pierwszego strzała a za drugim razem już nie wymieniono wcześniej kable świece cewkę (VAG pokazuje 0 błędów) obecnie niby wiadomo co jest nie tak ale nie mogę zlokalizować miejsca usterki. A więc tak sprawdziłem pompę paliwa i zwarta na krótko działa wymieniłem przekaźnik

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Czy niedoladowany akumulator moze powodowac niedzialanie pompy paliwa w B4

Witam Mam pytanie Czy niedoladowany akumulator moze powodowac niedzialanie pompy paliwa w B4 ...albo jakies dziwne dzialanie kompa pokladowego ktory nie pozwala na rozruch auta Mam taki problem ze jak mam slaby aku to mi np zapala sie lampka ABS. Wczoraj mi auto nie chcialo odpalic ale zarazem krecil rozrusznikiem. Podladowalem aku i rano zapalil za 5-6 przekreceniem. Od teraz pali od kopa... i mam nadzieje ze mu tak zostanie.

Witam Dzis autko zapalilo za 2gim pociagnieciem. Nie wiem dokladnie jak sprawdzic dzialanie przekaznika 67 ale poki co zlokalizowalem goscia i polozylem na nim palce. Slysze i czuje tykniecie w nim po przekreceniu stacyjki. Nie wiem czy to wystarczy na dzien dobry () Powtorze to samo jak nei bedzie chcial odpalic... ale z tego co mi sie kojarzy to to samo charakterystyczne tykniecie slyszalem gdy

VOLKSWAGEN PASSAT Brak zasilania na cewce zapłonowej (brak iskry) i brak zasilania na pompce paliwa

Cześć trafiłem tutaj z wiadomego powodu. Do rzeczy. Mam Passka B3 93 kod silnika to ABS z gazem. Nie działał mi centralny zamek prawie go naprawiłem... Ale teraz mam większy problem Znikło mi zasilanie na cewce zapłonowej(brak iskry)brak zasilania na pompce paliwa(po włączeniu zapłonu powinna nacisnąć paliwa) pompka na krótko działa centralkaprzełącznik gazu nie daje oznak życia.

Chłopaki pomocy Mój przypadek jest dziwny. Czasem auto odpala i chodzi dopóki nie zgaszę silnika. Potem mam problem z ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci. Zauważyłem że nie słychać pompki paliwa po przekręceniu kluczyka. Pompa paliwa spięta na krótko działa. Stwierdziłem że to przekaźnik pompy paliwa. Wymieniłem na nowy i problem pozostał. Wymieniłem cewkę wysokiego napięcia

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] 19D AEF - problem z odpaleniem.

Prośba do wszystkich znających temat sterowania silnikiem jak wyzej.Mam od niedawna polo 19D AEF z 1996r nr VIN - WVWZZZ6NZVW025931.Od poczatku odpalał trudno i zużywał ok 10l100km.Pewnego ranka kilka tygodni temu odpalił na kilka sekzgasł ...i wiecej nie odpalił.Mechanik do którego go zaholowałem stwierdził ze brak mu sterownika pompy wtryskowej i zwrócił bez naprawy.Sęk w tymże ja

Dzięki za zainteresowanie.Najpierw zrobiłem wszystkie usterki widoczne( sprzęgłolinka gazudziury w podłodzepodnośnik szyby i wiele innych które wyszły w trakcie.Filtr paliwa i świece żarowe są nowe.Chodzi mi o schemat sterowania pompy Lucasa z linką - jak to było fabrycznie by normalnie odpalało i pracowało z poborem 5-6l a nie 10.Nie mam schematu przekaźnikówani nawet bezpieczników.Będę wdzięczny za każdą poradę..

VOLKSWAGEN POLO III 6N Auto gaśnie w czasie jazdy

Witam. Od ponad roku posiadam VW polo rocznik 1998 14 16V 100KM (benzyna gaz). Kilka tygodni temu przytrafiło mu się dziwne zgaśnięcie w czasie jazdy. Jechałem wtedy na benzynie na prostej drodze. Po tym przypadku zaczęło to pojawiać się coraz częściej. Odwiedziłem już 2 mechaników ale nie potrafią oni rozwiązać problemu. Pierwszy po odczycie komputerem obstawiał czujnik położenia

VOLKSWAGEN POLO III 6N Problem z odpalaniem - po raz n-ty

Właściwie to widzę tutaj wiele takich wątków. Czy mój jest oryginalny - nie wiem. Wolałbym żeby nie był i żeby nie prowadził do kosztownych rozwiązań Jestem po kilku wizytach w warsztatach najpierw ASO przez zwykłe warsztaty polecane przez znajomych aż po pana Heńka. Nie powiem - za każdym razem jest gorzej. Do rzeczy 1) Pierwotny problem wyglądał tak i pojawiał się z rzadka -

1) ART - w twoich postach nie zauważyłem żadnej wzmianki o wymianie filtra paliwa - może zacznij od wymiany filtra na nowy (będzie tańszy od pompy paliwa lub generatora Halla). 2) Czy twoje polo ma zamontowany alarm (ew. dodatkowe zabezpieczenie na przekaźniku) - element ten może zawodzić. 3) Sprawdź działanie fabrycznego immobilisera - jeśli masz drugi oryginalny kluczyk to sprawdź czy

VOLKSWAGEN POLO III 6N POLO 6N ROCZNIK 1998 NIE ZAPALA

LUDZIE POMOCY JESTEM TU NOWY ALE PRZEJRZAŁEM JUŻ CAŁE FORUM W WZDŁUŻ I W WSZERZ I NIE MOGĘ ZNALEŹ ODPOWIEDZI CO JEST Z MOIM polo. OTÓŻ OSTATNIO BYŁY PROBLEMY Z ODPALANIEM (PODEJRZENIE PADŁO NA KOSTKĘ STACYJKI) ALE JAKOŚ ODPALAŁ JAK DOSTAŁ ISKRY I ZAPALIŁ TO CHODZIŁ BEZ ZARZUTU. W NIEDZIELĘ JEDNAK PRZESTAŁ CHODZI DO ZNACZY ROZRUSZNIK KRĘCI ALE NIE CHCE ZAPALI. ROBIONE BYŁY NASTĘPUJĄCE

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Silnik gaśnie

Witam forum przeglądam od jakiegoś czasu a dokładniej odkąd mam problemy ze swoją polówką. Do Nowego Roku nie było problemów ale potem silnik zaczął się dziwnie zachowywać. Akurat jakoś wtedy nadeszły wielkie mrozy i zwalałam winę na zbyt niską temperaturę ale problem utrzymuje się do dziś. Otóż - samochód po przejechaniu 1-2 km zaczyna nagle szarpać czasami gaśnie czasami

VOLKSWAGEN Schemat el. VW Polo 1.0 37 KW 2000 r

Witam Potrzebował bym schemat el. do polo 1000 2000 roka mianowicie który przekaznik jest odpowiedzialny od pompy paliwa bo nie słychać jeji nie wiem czy to przekaznik czy pompanie zdążyłem podpiąć jej na krótko bo się ściemniło z góry dziękuje PozdraVWiam