volkswagen polo przekaźnik pompy paliwa
Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo przekaźnik pompy paliwa
Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo przekaźnik pompy paliwa
witam panów. mam pytanie co moze byc przyczyna nie załanczania
przekaźnika od
pompy paliwa w
polo 1.0 na jednopunkciez 1992 roku. plus po stacyjce dochodzi natomiast masa sterująca z sterownika nie dochodzi na
przekaźnik. i teraz pytanie czy jest jeszcze jakis sygnał dodatkowy do sterownika który uruchamia ta mase
komp (sterownik) podaje mase po przekreceniu kluczyka przez jakies 3 sek pozniej odlancza ponowne zalaczenie jest dopiero wtedy kiede komputer otrzyma sygnal z modulu zaplonowego ze silnik zostal odpalony jezeli nie masz masy podawanej z kompa to albo masz uszkodzonego kompa lub nie dostaje on zasilania. Zasilanie powinno pojawic sie po przekreceniu kluczyka poprzeez (o ile pamietam) przekaznik w gniezdzie
hej golf pewnego razu stanal sobie na drodze. po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplon slychac terkotanie (jest to przekaznik niebieski z numerkiem 67 ktory odpowiada za pompe
paliwa) i w rytm terkotania mrugocze zolta kontrolka na desce rozdzielczej. z tego co doczytalem mase do przekaznika daje komputer a plus stacyjka. czemu komputer moze sie tak zachowywac sterujac przekaznikiem w tak poryty sposob
Wczoraj zatargałem go polonezem na podjazd i zacząłem analizować. przekaźnik sprawny - podmieniłem z innego golfa. pompy po zmostkowaniu styku roboczego pracują. Zauważyłem że ten przekaźnik daje też plus na wtryskiwacz więc pomyślałem że może to być cokolwiek na odcinku wtryskiwacz - komputer. Po odpięciu wtryskiwacza drgania przekaźnika ustępują pompy pracują normalnie sterowane
Witam. Mam zamiar zrobić sobie odcięcie
pompy paliwa w swoim golfie i zastanawiam się czy odcięcie to powinno przebiegać przez jakiś
przekaźnik czy mozna to zrobić tylko montując sam przełącznik w jakimś ukrytym miejscu Z góry dzięki za jakieś sugestie...
Hej. Jeżeli dobrze pamiętam to przekaźnik 841 jest z poloneza Ale już dawno z tym nie miałem do czynienia więc pewien nie jestem. przekaźnik sam z siebie nie ma funkcji podtrzymania. Podtrzymanie realizujemy przez takowe oszukanie przekaźnika tzn. wzbudzenie przyciskiem monostabilnym a juz później on sam ze swojego wyjścia bierze sobie prądzik który przepływa i podtrzymuje cewke pierwotną.
dzis miałem niemiłą przygode z moim
polo skręcałem w prawo i nagle zgasnoł. Zapałilem go od razu ale po przejechaniu jakiś 100m znowu zgasł pozniej juz niezapalił wogole.. Kumpel podcholował mnie do mechanika mechanik stwierdził ze prąd niedochodzi do pompki
paliwa i odesłał mnie do elektryka neistety z czasem sie niewyrobiłem i wybieram sie tam jutro.. Może wie ktos co mojemu poli może dolegać na jakie koszta mam sie przygotowac
Sprawdź bezpiecznik przekażnik jak jest ok to trzeba iść po wiązce i ją sprawdzić czy nie ma przetarć.
Witam wszystkich Jestem nowy mam na imię Wojtek i posiadam
polo 6n 1.0 z 96r. wszystko ładnie chodziło dopóki dziś nie zachciało mi się wyjąć panelu z bezpiecznikami Po wyciągnięciu coś lekko zaczęło strzelać po czym przestało i zobaczyłem że 3 kabelki które idą do komory (brązowy brązowo-białyniebieski) są przerwane do tego czerwony nieco grubszy także który tam idzie ogólnie
przekaźnik od pompy masz w skrzynce tam gdzie masz bezpieczniki. U mnie jest to za panelem z bezpiecznikami. Z tego co kojarzę to w polo przekaźniki od pompy (oryginalne) były oznaczane 167 lub 53. Według książki sam naprawiam możesz sprawdzić również bezpiecznik nr 18 lub przekaźnik nr 12. W każdym bądź razie zazwyczaj przekaźnik pompy paliwa znajduje się w lewym dolnym rogu patrząc na skrzynkę przekaźników od frontu.
Witam mam problem z elektryką vw
polo 91r. 1.6 ABU SPI LPG II gen auto normalnie odpala chodzi itd. zdarza się że podczas jazdy (czasami) auto gaśnie w momencie przekręcenia kluczyka (zapłon) nie słychać pompki (jak zawsze) gdy nacisnę na klakson pompka się odzywa auto odpala i można jechać do następnego razu wymieniłem
przekaźniki
pompy paliwa klemy akumulatora czyściłem styki sprayem
Jeśli u Kolegi nie ma przekaźnika klaksonu a raczej nie ma - to podejrzewam brak zasilania ze styku 15 stacyjki dodatkowym objawem powinien być brak w tym momencie kontrolek na tablicy rozdzielczej. Powód to chyba kostka stacyjki lub luźny bezpiecznik czy przekaźnik do pompy. Numeru nie pamiętam sprawdzę - bo są tam dwie charakterystyczne skrzynki na podszybiu. P.S. ABU nie było w polo więc coś jest przerabiane jak to jest zrobione - któż to teraz wie...
Warto by wozić lampkę i w chwili braku zasilania sprawdzić czy jest podawane zasilanie na cewkę zapłonową na cewkę przekaźnika pompy czy kierunkowskazy są. Oczywiście ważne są masy ale musiały by być obluzowane połączenie by działo się to czasami. Dla porównania posprawdzaj też jak idą napięcia teraz gdy pracuje - by mieć potem wzór do kontroli.
Witam tak jak w temacie. nie wiem gdzie już szukać przyczyny.. na wtyczce 3 pinowej do cewki nie ma sygnału z komputera (kabel zielono czerwony) masa i plus po zapłonie na tej wtyczce są. instalacja przerobiona z mk2 starego typu na nowy typ skrzynka z mk3 wiązka silnika cała kompletna z mk3. w skrzynce wsadzone wszystkie potrzebne
przekaźniki w tym 30 (sprawny sprawdzany) i 167 (też sprawdzany
Problem dotyczy Arosy 1.0 MPI ale to ten sam silnik z grupy VAG więc może pomożecie z diagnozą. Auto pali z pierwszego strzała a za drugim razem już nie wymieniono wcześniej kable świece cewkę (VAG pokazuje 0 błędów) obecnie niby wiadomo co jest nie tak ale nie mogę zlokalizować miejsca usterki. A więc tak sprawdziłem pompę
paliwa i zwarta na krótko działa wymieniłem
przekaźnik
Witam Mam pytanie Czy niedoladowany akumulator moze powodowac niedzialanie
pompy paliwa w B4 ...albo jakies dziwne dzialanie kompa pokladowego ktory nie pozwala na rozruch auta Mam taki problem ze jak mam slaby aku to mi np zapala sie lampka ABS. Wczoraj mi auto nie chcialo odpalic ale zarazem krecil rozrusznikiem. Podladowalem aku i rano zapalil za 5-6 przekreceniem. Od teraz pali od kopa... i mam nadzieje ze mu tak zostanie.
Witam Dzis autko zapalilo za 2gim pociagnieciem. Nie wiem dokladnie jak sprawdzic dzialanie przekaznika 67 ale poki co zlokalizowalem goscia i polozylem na nim palce. Slysze i czuje tykniecie w nim po przekreceniu stacyjki. Nie wiem czy to wystarczy na dzien dobry () Powtorze to samo jak nei bedzie chcial odpalic... ale z tego co mi sie kojarzy to to samo charakterystyczne tykniecie slyszalem gdy
Cześć trafiłem tutaj z wiadomego powodu. Do rzeczy. Mam Passka B3 93 kod silnika to ABS z gazem. Nie działał mi centralny zamek prawie go naprawiłem... Ale teraz mam większy problem Znikło mi zasilanie na cewce zapłonowej(brak iskry)brak zasilania na pompce
paliwa(po włączeniu zapłonu powinna nacisnąć
paliwa) pompka na krótko działa centralkaprzełącznik gazu nie daje oznak życia.
Chłopaki pomocy Mój przypadek jest dziwny. Czasem auto odpala i chodzi dopóki nie zgaszę silnika. Potem mam problem z ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci. Zauważyłem że nie słychać pompki paliwa po przekręceniu kluczyka. Pompa paliwa spięta na krótko działa. Stwierdziłem że to przekaźnik pompy paliwa. Wymieniłem na nowy i problem pozostał. Wymieniłem cewkę wysokiego napięcia
Prośba do wszystkich znających temat sterowania silnikiem jak wyzej.Mam od niedawna
polo 19D AEF z 1996r nr VIN - WVWZZZ6NZVW025931.Od poczatku odpalał trudno i zużywał ok 10l100km.Pewnego ranka kilka tygodni temu odpalił na kilka sekzgasł ...i wiecej nie odpalił.Mechanik do którego go zaholowałem stwierdził ze brak mu sterownika
pompy wtryskowej i zwrócił bez naprawy.Sęk w tymże ja
Dzięki za zainteresowanie.Najpierw zrobiłem wszystkie usterki widoczne( sprzęgłolinka gazudziury w podłodzepodnośnik szyby i wiele innych które wyszły w trakcie.Filtr paliwa i świece żarowe są nowe.Chodzi mi o schemat sterowania pompy Lucasa z linką - jak to było fabrycznie by normalnie odpalało i pracowało z poborem 5-6l a nie 10.Nie mam schematu przekaźnikówani nawet bezpieczników.Będę wdzięczny za każdą poradę..
Witam. Od ponad roku posiadam VW
polo rocznik 1998 14 16V 100KM (benzyna gaz). Kilka tygodni temu przytrafiło mu się dziwne zgaśnięcie w czasie jazdy. Jechałem wtedy na benzynie na prostej drodze. Po tym przypadku zaczęło to pojawiać się coraz częściej. Odwiedziłem już 2 mechaników ale nie potrafią oni rozwiązać problemu. Pierwszy po odczycie komputerem obstawiał czujnik położenia
Właściwie to widzę tutaj wiele takich wątków. Czy mój jest oryginalny - nie wiem. Wolałbym żeby nie był i żeby nie prowadził do kosztownych rozwiązań Jestem po kilku wizytach w warsztatach najpierw ASO przez zwykłe warsztaty polecane przez znajomych aż po pana Heńka. Nie powiem - za każdym razem jest gorzej. Do rzeczy 1) Pierwotny problem wyglądał tak i pojawiał się z rzadka -
1) ART - w twoich postach nie zauważyłem żadnej wzmianki o wymianie filtra paliwa - może zacznij od wymiany filtra na nowy (będzie tańszy od pompy paliwa lub generatora Halla). 2) Czy twoje polo ma zamontowany alarm (ew. dodatkowe zabezpieczenie na przekaźniku) - element ten może zawodzić. 3) Sprawdź działanie fabrycznego immobilisera - jeśli masz drugi oryginalny kluczyk to sprawdź czy
LUDZIE POMOCY JESTEM TU NOWY ALE PRZEJRZAŁEM JUŻ CAŁE FORUM W WZDŁUŻ I W WSZERZ I NIE MOGĘ ZNALEŹ ODPOWIEDZI CO JEST Z MOIM
polo. OTÓŻ OSTATNIO BYŁY PROBLEMY Z ODPALANIEM (PODEJRZENIE PADŁO NA KOSTKĘ STACYJKI) ALE JAKOŚ ODPALAŁ JAK DOSTAŁ ISKRY I ZAPALIŁ TO CHODZIŁ BEZ ZARZUTU. W NIEDZIELĘ JEDNAK PRZESTAŁ CHODZI DO ZNACZY ROZRUSZNIK KRĘCI ALE NIE CHCE ZAPALI. ROBIONE BYŁY NASTĘPUJĄCE
Witam forum przeglądam od jakiegoś czasu a dokładniej odkąd mam problemy ze swoją polówką. Do Nowego Roku nie było problemów ale potem silnik zaczął się dziwnie zachowywać. Akurat jakoś wtedy nadeszły wielkie mrozy i zwalałam winę na zbyt niską temperaturę ale problem utrzymuje się do dziś. Otóż - samochód po przejechaniu 1-2 km zaczyna nagle szarpać czasami gaśnie czasami
Witam Potrzebował bym schemat el. do
polo 1000 2000 roka mianowicie który przekaznik jest odpowiedzialny od
pompy paliwa bo nie słychać jeji nie wiem czy to przekaznik czy pompanie zdążyłem podpiąć jej na krótko bo się ściemniło z góry dziękuje PozdraVWiam
Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji
Witam polo 1.4 16V LPG 03 okular. Kaprysi przy odpalaniu pojawia się kontrolka CHECK. Po zamknięciu i otworzeniu samochodu z zamka centralnego odpala normalnie. Na VAGu pokazało błąd przekaźnika pompy paliwa który został wymieniony. Nadal czasami nie odpala w tedy trzeba wyjąć kluczyk zamknąć go i otworzyć i odpala normalnie. Mechanik chce wymieniać mi całą pompę paliwa. Dodam jeszcze
Witam Szybkie pytanie bo auto stoi rozgrzebane i muszę to teraz skończyć... polo 9n3 silnik 1.2l 60km Jakie koloru szukać przewodu w okolicach kierownicybezpiecznikówprzekaźników od pompy paliwa Czy białoniebieski tak jak przy pompie czy może po drodze gdzieś kolor się zmienia Nie mogę się dostać do tyłu bezpieczników chociaż wiem który to bezpiecznik... Dzięki
Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji
Witam polo 1.4 16V LPG 03 okular. Kaprysi przy odpalaniu pojawia się kontrolka CHECK. Po zamknięciu i otworzeniu samochodu z zamka centralnego odpala normalnie. Na VAGu pokazało błąd przekaźnika pompy paliwa który został wymieniony. Nadal czasami nie odpala w tedy trzeba wyjąć kluczyk zamknąć go i otworzyć i odpala normalnie. Mechanik chce wymieniać mi całą pompę paliwa. Dodam jeszcze
Witam Szybkie pytanie bo auto stoi rozgrzebane i muszę to teraz skończyć... polo 9n3 silnik 1.2l 60km Jakie koloru szukać przewodu w okolicach kierownicybezpiecznikówprzekaźników od pompy paliwa Czy białoniebieski tak jak przy pompie czy może po drodze gdzieś kolor się zmienia Nie mogę się dostać do tyłu bezpieczników chociaż wiem który to bezpiecznik... Dzięki
Witam mam taki problem ponieważ moje
polo no nie chce zapalić. Rano jak na zimnym silniku odpali pojeżdżę trochę i nie chce zapalić tak jak niżej na filmie i nie wiem co jest grane dziś jechałem ulicą
polo zgasło już nie odpaliło musiałem ze pchać parę razy spróbowałem odpalić i załapał przyjechałem pod blok zgasiłem i nie odpala już pewnie postoi i odpali co może być przyczyną.
przekaźnik pompy paliwa
przekaźnik pompy paliwa w polo ma oznaczenie 30
powiedzcie mi który przekaźnik jest od tej pompy paliwa i od brzeczka świateł polo 98 rok nowe zegary bo ja tutaj numeru 30 to wcale nie mam
Hej Mam Golfa 3 1.8 na gaz. Dzisiaj jezdzilem na gazie przez dluzszy czas. Kolo 16 odstawilem auto. Potem o 22 chcialem je odpalic - nie dalo sie. Silnik kreci ale nie odpala. Mam mozliwosc odpalania auta na gazie - wtedy odpala bez problemu. Wiec zakladam ze pompa albo lod gdzies w ukladzie paliw. Dolalem denaturatu. Odpalilem na gazie - przeejchalem okolo 15 km i sprobowalem przelaczyc na postoju
Wczoraj przerabiałem taką sytuację w Uno rodziców. Było paliwo w baku - połowa zbiornika i mimo to pompa padła. Zaraz po przekręceniu kluczyka nadstawiaj ucho. Jeśli nie bzyczy to sprawdź bezpiecznik pompy paliwa przekaźnik. Jeśli dalej nie chodzi może być inna kwestia. Mogły się rozłączyć styki w pompie. Raz tak miałem w Unie. Zalitowałem z tatą styki i chodziło. A wczoraj się
Witam forumowiczów. Jestem posiadaczem Polóweczki z 95silnik 1.6 benzyna lpg. Meritum jest takie iż pola nie odpala na benzyniejeno wyłącznie autko można uruchomić w trybie awaryjnym na lpg. Zatemczy to może być pompa
paliwaprzekaźnik pompyczy to może zawiódł autoalarm Czy ja jako laik ad mechaniki poradzę sobie z diagnozą Jakieś sugestie
Witam Kolejny problem ostatnio gdy temperatura silnika dochodzi do 90 stopniniekiedy trochę już wskazówka stoi na 90 następuje wyłączenie silnika.Dzieje się to i na gazie i na benzynie.Czujnik temetatury czy jakieś spięcie Druga sprawa grzechocze skrzynia biegów.Mechanik ogólny mówiże pierścienie ale jeszcze 10 lub 20 tysiecy można zrobić.Czekać czy szukać już fachowców może
Wygląda że może problem jest rozwiązany.Aparat był suchy i czujnik Halla był ok.Pompa paliwa też ok.Wcześniej sam wymieniłem przekaźnik pompypierwszy po prawej od dołu. Odebrałem auto ale po pewnym czasie znów to samo.Gdzieś czytałem aby sprawdzić nagrzanie przekaźników i jeden wytypowałem.Zamawiam w sklepie po numerze a tam sprzedawca przekaźnik pompy paiwa Czy coś inaczej jest
Mam trochę dziwne pytanko ale czy ktoś ma pojęcie czym konstrukcyjnie różni się elektryczna pompa w zbiorniku od silnika diesla i benzyny -pomijając ewentualne różnice w wymiarach zewnętrznych. Po krótce wyjaśnię skąd takie pytanie. Wczoraj rano passek mojej żony rzucił palenie w trakcie jazdy . Pod kompem zero błędów wszystko inne cacy - tylko po zdjęciu przewodów paliwowych
AJM nie ma takiej pompy wiec przekaźnik może być nie do znalezienia . Co do pompy z poloneza to jeżeli ma takie samo albo trochę większe ciśnienie to nie będzie problemu przecież paliwo wraca powrotem do baku. Spisałeś może ciśnienia pracy bo to ciekawy temat . Pozdrawiam
no ciekawa sprawa z ta pompa w zbiorniku u mnie jest to samo filtr do połowy suchy i pompy nie słychac wogólegdzie dokładnie znajduje sie ten przekaznik od pompy i jakie ma oznaczenia
Witam. Mam następujący problem. Z powodu rozładowania akumulatora chciałem odpalić
polo z kabli tylko nie wiedząc podłączyłem akumulator 24V. Tutaj moje pytanie co mogło się uszkodzić. Silnik kręci ale zero reakcji. Pozdrawiam.
Sterownik wydaje się być. Przy odłączonym sterowniku po przekręceniu kluczyka pompa paliwa się nie załącza jednak kiedy sterownik jest podłączony słychać prace pompy. Po otwarciu jednego z przekaźników było wyraźnie czuć spalenizną i cewka nie przyciąga blaszki wiec raczej nie działa. przekaźnik znajduje się po prawej stronie na górze jest w nim pod cewką jakiś scalak. Jest
Witam postanowiłem do swojego Poli założyć LPG jest to silnik 1.0AEV 177tyś ze względu na to iż dziennie przejeżdżam ponad 50km do pracy i z powrotem .Silnik na mono wtrysku więc szukam też instalacji pod ten silnik. Jaką byście polecili taką do 400zł (sam zakładam). Jeżeli ktoś już ma instalacje lpg w poli na mono wtrysk proszę o wypowiedź jak się sprawuje czy są problemy oraz o ile wzrosło spalanie na lpg co do benzyny. Pozdrawiam.
jak sam zakładasz to zrób najprostsza możliwą butla w koło parownik i mikser regulacja śrubą czyli 1 generacja jedyne co musisz zrobić to wpiąć się w sygnał do wtrysku (biały kabel z czerwoną kreseczką) najlepiej poprzez przekaźnik tak samo pompę paliwa co by nie chodziła bez potrzeby. Wtedy przekaźnikami rozłączasz prace wtryskiwacza i pompy no a resztę to już chyba opanujesz.
witam mam
polo 1.6 z gazem założonym od 5 lat nigdy wcześniej nie miałem z nim problemów ostatnio zdarza mu się nie odpalić zimny czy ciepły nie ma różnicy nie jestem w stanie określić co jest przyczyną. Potrafię kręcić rozrusznikiem czasami 20 razy i za 21 zapali czasami 4 razy i za 5 zapali. ostatnio przejeździłem nim tydzień i nic a w niedzielę miałem 2 razy przygodę że nie
nie odpala tylko z benzyny czy tez z gazu jezeli tylko z benzyny to obstawialbym przekaznik od pompy paliwa tyle ze nie pasuje mi ten myk z klema wyglada na to ze lapie jakies bledy i go zalewa odpinasz kleme-reset ECU i odpala proponuje podpiac pod VAGa i zobaczyc co go boli
Witam. Mam VW
polo 1.4 60 km. Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem tzn. czasem odpala za pierwszym razem a czasem w ogóle...Samochód był już u mechanika który wymienił wszystkie świece i kable zapłonowe ale problem dalej występuje... Proszę o rady
Powodow moze byc multum czujnika temperatury przekaznika pompy wtrysk lewe powietrze uszkodzona pompa paliwowa filtr paliwa kopolka palec zaplonowy itd. Na odleglosc ciezko ciezko cos powiedziec. Kiedy mam problemy - na zimnym na cieplym silniku a moze nie ma to znaczenia Jak nie odpala to slychac pompe paliwa
witam. mam probelm z moim 19 tdi 1z z 97r. mianowicie samochod gasnie podczas jazdy co porzedza szarpanie słabniecie i glownie w miescie na wolnych (skrzyzowania swiatla) co staje sie coraz bardziej uciazliwe. Po gasnieciu mryga kontrolka swiec zarowych. z odpaleniem raczej problemow nie ma. Rozrusznik kreci pare sekund po czym autko odpala lecz prawie zawsze znowu zgasnie. Wymienilem przekaznik 109
witam ponownie narazie przy aucie nic nie robiłem (brak czasu) lecz byłem ponownie na komputerze. Pokazało błąd pompy paliwa i błędne położenie wału korbowego po usunieciu bledow to samo po ponownym odpaleniu. Mechanik nic nowego mi nie powiedzial uznał że to nastawnik raczej lub instalacja. Ta instalacje da rade samemu latwo sprawdzic Jak tak to prosze o instrukcje to moj pierwszy woz i jestem laikiem w tych sprawach.
Witam usterka jest dziwna. Kiedy zapalam zimny silnik - nie ma problemu. Jeśli jednak nie zaskoczy za 1 razem lub zgaśnie w efekcie złego operowania sprzęgłem - w 2 podejściu trzeba go kręcić kilkanaście sekund i podpompowywać pedałem gazu żeby zapalił. Zawsze zapala ale to mega niewygodne. Co ciekawe- jeśli stoi na wzniesieniu nosem lekko w dół ( bak z tyłu silni z przodu) zapala
Sprawdz czy jak przekrecasz zaplon slyszysz pracujaca pompe paliwa Slychac to zawsze jesli nie to bedziesz mial problem pewnie z przekaznikiem od pompy niestety nie pamietam ktory to jest.
Hi. Mam problem. Przy włączaniu różnych odbiorników prądu spadają mi obroty silnika (nawet o 250 jesli wszystko włacze). Dwa razy udało mi się go zgasic włączając na raz światła awaryjne grzanie tylnej szyby i podnoszenie szyb. Na biegu jałowym szybom elektrycznym brakuje siły by się podniosły (Na samym akumulatorze w ogole nie ma o tym mowy) dopiero jak podgazuje to dojeżdzają.
No a napisz nam jakie masz napięcia na wyłączniku pompy wtryskowejMoże tam masz za małe napięcia tak jak i na czujniku ustalającym wolne obroty bo im mniejsze tam napięcia to wyłącznik opada niżej bo brak mocy i przytyka przelot paliwa tak samo na czujniku ustalającym wolne obroty a zasilanie ich idzie przez różne wtyki.przekażnikistacyjke starczy słaby kontakt i już masz zaniżone
witam. Mam poważny problem. Moje
polo z silnikiem 1.3 ADX gaśnie zaraz po odpalaniu.. czytałem na forum o tym problemie ale u mnie sie tylko tak dzieje wtedy kiedy silnik jest zimny... na przykład dzisiaj rano wstałem o godz 7 i chciałem odpalić
polo to gasło po 1 sek.. a kiedy przygrzało słońce na autko to od razu odpala pięknie.. przed wczoraj kiedy zostawiłem auto na noc w garażu w którym było ciepło autko tez super odpaliło.. pomóżcie proszę
to samo miałem okazało się ze to była wina przekaźnika od pompy paliwa
polo 6n 1.0 95 Mam problem samochód na zimnym silniku odpali zawsze zaś jak trochę pojeżdżę i silnik wskoczy na 7080 stopni to po jego wyłączeniu i po próbie ponownego włączenia już nie odpali dopóki się nie wychłodzi. Muszę czekać z 45 min (w zimie) żeby dal znak życia. Nie zakręci się rozrusznik... a elektryka działa. Po przekręceniu kluczyka słychać jedynie tajemnicze pstryknięcie
Z opisu to raczej wynika że kolega słyszy kliknięcie przekaźnika i prace pompy paliwa. Stuknięcie elektromagnesu rozrusznika jest raczej dobrze-głośno słyszane. Podaj 12 na krótko na elektromagnes rozrusznika (jak nie chce zapalić na ciepło) to się okaże czy to usterka rozrusznika. Pozdrawiam.A.
httpwww.auto-solve.commech_inj.htm ( niestety po angielsku) httpstud.wsi.edu.plsihernapmenu411.html ( polski) cos jeszcze bede mial na temat tego wtrysku jak mi sie uda to podam wieczorem [ Dodano Pią Sie 12 2005 1122 pm ] OPIS DZIAŁANIA Układ Bosch K-Jetronic jest mechanicznym układem wtrysku benzyny który nie wymaga napędu przez silnik w którym go zastosowano. Pompa rolkowo-komorowa o napędzie
Witam przymierzam się do zakupu rozbitej ibizy z silnikiem 2e. I teraz pytanie czy łatwiej będzię mi wrzucić do Golfa skrzynkę od 2e i po kolei lutować kable od wszystkiego czy może zmontować jakoś instalacje w starej skrzynce. Co będzie bardziej rozsądne żeby się nie zrobiła mi w jedynce zbyt duża elektrownia. Może ktoś posiada jakieś doświadczenie schematy. Będę bardzo wdzięczny. Dodam że w Mk1 mam starą wersje bezpieczników.
Opis styków 25-stykowego złącza urządzenia sterującego DIGI I 1 Zasilanie rozruchu z wyłącznika zapłonu 2 Sygnał sondy lambda 3 Sterowanie pompą paliwa (załącza masę przekaźnika pompy) 4 Stukowy pin1 5 CO-pot pin1 6 Masa (switche CO-pot pin3 Hall pin1 temperatura chłodziwa) 7 Stukowy pin23 8 Hall pin3 (Vcc) 9 COpot pin2 10 Temperatura chłodziwa 11 Switch biegu jałowego 12 Wtryskiwacze
Witam wszystkich forumowiczów. To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Problem z moim MK3 1.8 ABS 94 (mono-motronic) trwa od 5 lat. Co jakiś czas przy wilgotnej pogodzie w czasie nagrzewania silnika obroty silnika spadały na kilkanaście sekund o połowę czyli zamiast 1100 było 500-600 obrmin. Jak silnik był nagrzany wszystko było OK. Wymieniałem przewody świece itd.
Witam Zakładam nowy temat ponieważ z poprzednim problem już sie uporałem a teraz pozostały mi inne objawy. Otóż problem pojawia się w momencie przyspieszania - lekkie szarpnięcia dławienie się - głównie na 2 i 3 biegu. Mówię o delikatnym przyspieszaniu. Jak mocno depne problemu nie ma. Poprzednio miałem problem z szarpaniem przy równej jeździe - problem rozwiązał sie w momencie
Witam z racji tego że pojawia się coraz więcej tematów dotyczących problemów z odpalaniem naszych diesli postanowiłem zrobić mały poradnik dzięki któremu wstępnie będziecie mogli dojść co jest nie tak i w miarę możliwości naprawić auto pod blokiem. Diesel musi odpalić w każdy mróz jeśli spełnione są cztery warunki 1)Jest porządny akumulator 2)Jest paliwo 3)Jest kompresja 4)Grzeją
Chciałbym się podzielić metodologią szukania i postępowania w następującym przypadku Golf IV 1998 silnik AKL1.6 przebieg 138tyś pochodzenie auta włoskie. objawy na zimnym (zwlaszcza przy temp. otoczenia 0 st) szarpie potrafi zgasnąć po nagrzaniu chodzi równo błąd sporadyczny 00537 przekroczona wartość górna szczegółowe objawy 1) start 2-4s równa praca szarpanie jakby nie palił
IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI PASSATA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli Passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników
Witam golf mi nie chce za diabła odpalić walczę z nim już kilka dni. Dzisiaj skończyłem sprawdzanie wszystkiego co mi przyszło do głowy. Ostatnia deska ratunku do prośba do Was o pomoc. Auto golf 3 silnik AFT (wielopunkt) na Simos-ie brak alarmu fabryczny immo bez LPG Okoliczności usterki auto w trakcie jazdy (bezpośrednio po redukcji biegu - ale to zapewne bez znaczenia) zaczęło tracić