części samochodowe nanodatex

volkswagen polo przekaźnik pompy paliwa

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo przekaźnik pompy paliwa

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Nie chodzi pompa paliwa

Witam wszystkich Jestem nowy mam na imię Wojtek i posiadam polo 6n 1.0 z 96r. wszystko ładnie chodziło dopóki dziś nie zachciało mi się wyjąć panelu z bezpiecznikami Po wyciągnięciu coś lekko zaczęło strzelać po czym przestało i zobaczyłem że 3 kabelki które idą do komory (brązowy brązowo-białyniebieski) są przerwane do tego czerwony nieco grubszy także który tam idzie ogólnie

przekaźnik od pompy masz w skrzynce tam gdzie masz bezpieczniki. U mnie jest to za panelem z bezpiecznikami. Z tego co kojarzę to w polo przekaźniki od pompy (oryginalne) były oznaczane 167 lub 53. Według książki sam naprawiam możesz sprawdzić również bezpiecznik nr 18 lub przekaźnik nr 12. W każdym bądź razie zazwyczaj przekaźnik pompy paliwa znajduje się w lewym dolnym rogu patrząc na skrzynkę przekaźników od frontu.

VOLKSWAGEN Polo 2f auto co jakiś czas gasnie pompa paliwa nie pracuje.

Witam mam problem z elektryką vw polo 91r. 1.6 ABU SPI LPG II gen auto normalnie odpala chodzi itd. zdarza się że podczas jazdy (czasami) auto gaśnie w momencie przekręcenia kluczyka (zapłon) nie słychać pompki (jak zawsze) gdy nacisnę na klakson pompka się odzywa auto odpala i można jechać do następnego razu wymieniłem przekaźniki pompy paliwa klemy akumulatora czyściłem styki

Jeśli u Kolegi nie ma przekaźnika klaksonu a raczej nie ma - to podejrzewam brak zasilania ze styku 15 stacyjki dodatkowym objawem powinien być brak w tym momencie kontrolek na tablicy rozdzielczej. Powód to chyba kostka stacyjki lub luźny bezpiecznik czy przekaźnik do pompy. Numeru nie pamiętam sprawdzę - bo są tam dwie charakterystyczne skrzynki na podszybiu. P.S. ABU nie było w polo więc coś jest przerabiane jak to jest zrobione - któż to teraz wie...

Warto by wozić lampkę i w chwili braku zasilania sprawdzić czy jest podawane zasilanie na cewkę zapłonową na cewkę przekaźnika pompy czy kierunkowskazy są. Oczywiście ważne są masy ale musiały by być obluzowane połączenie by działo się to "czasami". Dla porównania posprawdzaj też jak idą napięcia teraz gdy pracuje - by mieć potem wzór do kontroli.

VOLKSWAGEN Nie zalacza przekaznik pompy paliwa w Polo

witam panów. mam pytanie co moze byc przyczyna nie załanczania przekaźnika od pompy paliwa w polo 1.0 na jednopunkciez 1992 roku. plus po stacyjce dochodzi natomiast masa sterująca z sterownika nie dochodzi na przekaźnik. i teraz pytanie czy jest jeszcze jakis sygnał dodatkowy do sterownika który uruchamia ta mase

komp (sterownik) podaje mase po przekreceniu kluczyka przez jakies 3 sek pozniej odlancza ponowne zalaczenie jest dopiero wtedy kiede komputer otrzyma sygnal z modulu zaplonowego ze silnik zostal odpalony jezeli nie masz masy podawanej z kompa to albo masz uszkodzonego kompa lub nie dostaje on zasilania. Zasilanie powinno pojawic sie po przekreceniu kluczyka poprzeez (o ile pamietam) przekaznik w gniezdzie

VOLKSWAGEN elektryka 2E w mk1

Witam przymierzam się do zakupu rozbitej ibizy z silnikiem 2e. I teraz pytanie czy łatwiej będzię mi wrzucić do Golfa skrzynkę od 2e i po kolei lutować kable od wszystkiego czy może zmontować jakoś instalacje w starej skrzynce. Co będzie bardziej rozsądne żeby się nie zrobiła mi w jedynce zbyt duża elektrownia. Może ktoś posiada jakieś doświadczenie schematy. Będę bardzo wdzięczny. Dodam że w Mk1 mam starą wersje bezpieczników.

Opis styków 25-stykowego złącza urządzenia sterującego DIGI I 1 Zasilanie rozruchu z wyłącznika zapłonu2 Sygnał sondy lambda 3 Sterowanie pompą paliwa (załącza masę przekaźnika pompy) 4 Stukowy pin1 5 CO-pot pin1 6 Masa (switche CO-pot pin3 Hall pin1 temperatura chłodziwa) 7 Stukowy pin23 8 Hall pin3 (Vcc) 9 COpot pin2 10 Temperatura chłodziwa 11 Switch biegu jałowego 12 Wtryskiwacze

Komp jest bosha 45 pin ówSilnik zapala komputer bezpośrednio zasilaniy z akumulatora aleNie załącza się silnik krokowy jakie styki w kompie za to odpowiadają i jak przekaźnik podłączyćLuźne kable w komputerze bez których zapalił ale nie są nigdzie podłączoneSkrzynka bezpieczników slot g112 (prawdopodobnie obrotomierz)Skrzynka bezpieczników slot g204 skrzynka bezpieczników slot g107

VOLKSWAGEN Dławienie się podczas przyspieszania 1.6 16v

WitamZakładam nowy temat ponieważ z poprzednim problem już sie uporałem a teraz pozostały mi inne objawy. Otóż problem pojawia się w momencie przyspieszania - lekkie szarpnięcia dławienie się - głównie na 2 i 3 biegu. Mówię o delikatnym przyspieszaniu. Jak mocno depne problemu nie ma. Poprzednio miałem problem z szarpaniem przy równej jeździe - problem rozwiązał sie w momencie wymiany

VOLKSWAGEN 1.8 ABS 94 mono-motronic stukanie wtryskiwacza

Witam wszystkich forumowiczów. To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.Problem z moim MK3 1.8 ABS 94 (mono-motronic) trwa od 5 lat. Co jakiś czas przy wilgotnej pogodzie w czasie nagrzewania silnika obroty silnika spadały na kilkanaście sekund o połowę czyli zamiast 1100 było 500-600 obrmin. Jak silnik był nagrzany wszystko było OK. Wymieniałem przewody świece itd.

VOLKSWAGEN golf gasnie podczas jazdy

ogolnie jestem po wymianie cewki ktorej uszkodzenie powodowalo ze paliwo nie doplywalo tam gdzie trzeba i jednoczesnie samochod nie zapalal (rozrusznik krecil ale silnik nie startowal). to ze trzeba wymienic cewke to zajelo troche czasu ludziom w warsztacie. no i samochod zaczal zapalac. wczoraj go odebralem i niestety. po przejechaniu kilkunastku km kiedy wszystko wydawalo sie ze jest ok autko zaczelo

jak sam widzisz oni najchetniej wymieniaja pol auta inkasuja kase i dalej nic. Jak sie dobrze wezmiesz to w 3-4 godziny oblecisz uklad doprowadzania paliwa i bedziesz wiedzial co w nim nie gra lub ze wszystko gra. Jesli gra to poszukasz po stronie zaplonu iskierek itp. Aaa miej ze soba miernik elektryczny - posprawdzasz opory i napiecia na czujnikach temperatury uzwojeniu wtryskiwacza czujniku polozenia

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6H] niskie napięcie na pompie paliwa

Problem dotyczy Arosy 1.0 MPI ale to ten sam silnik z grupy VAG więc może pomożecie z diagnozą.Auto pali z pierwszego strzała a za drugim razem już nie wymieniono wcześniej kable świece cewkę (VAG pokazuje 0 błędów) obecnie niby wiadomo co jest nie tak ale nie mogę zlokalizować miejsca usterki. A więc tak sprawdziłem pompę paliwa i zwarta na krótko działa wymieniłem przekaźnik

VOLKSWAGEN [mk2] rp stanal na drodze szaleje przekaznik pompy paliwa

hej golf pewnego razu stanal sobie na drodze. po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplon slychac terkotanie (jest to przekaznik niebieski z numerkiem 67 ktory odpowiada za pompe paliwa) i w rytm terkotania mrugocze zolta kontrolka na desce rozdzielczej. z tego co doczytalem mase do przekaznika daje komputer a plus stacyjka. czemu komputer moze sie tak zachowywac sterujac przekaznikiem w tak poryty sposob

Wczoraj zatargałem go polonezem na podjazd i zacząłem analizować. przekaźnik sprawny - podmieniłem z innego golfa. pompy po zmostkowaniu styku roboczego pracują. Zauważyłem że ten przekaźnik daje też plus na wtryskiwacz więc pomyślałem że może to być cokolwiek na odcinku wtryskiwacz - komputer. Po odpięciu wtryskiwacza drgania przekaźnika ustępują pompy pracują normalnie sterowane

VOLKSWAGEN [mk2] swap AGG brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa

Witam tak jak w temacie. nie wiem gdzie już szukać przyczyny.. na wtyczce 3 pinowej do cewki nie ma sygnału z komputera (kabel zielono czerwony) masa i plus po zapłonie na tej wtyczce są. instalacja przerobiona z mk2 starego typu na nowy typ skrzynka z mk3 wiązka silnika cała kompletna z mk3. w skrzynce wsadzone wszystkie potrzebne przekaźniki w tym 30 (sprawny sprawdzany) i 167 (też sprawdzany

VOLKSWAGEN Przekrecenie kluczyka i ...cisza

Witam.mam oto taki problemwkladam kluczyk do stacyjkiprzekrecam go i ciszamoze raz jakos tak niemrawo chce zalapac...myslalem o akumulatorze ale w stacyjce wszystkie lamki sie swiecaswiatla mijania tez...moze mi ktos pomocbardzo dziekuje

Pozwolę sobie podłączyć się do tematu. W moim polo 6N rocznik 1995 silnik 1.3 ADX wydarzyło się dziś coś podobnego Wybrałem się dziś w dłuższą trasę - wiadomo światła mijania grające radio pracująca dmuchawa w czasie jazdy ładowałem też telefon. Po powrocie do domu zgasiłem silnik. Gdy po chwili chciałem go uruchomić ponownie kluczyk obraca się prawidłowo kontrolki zapalone

VOLKSWAGEN GOLF V VW Golf V brak startu

Witam kupiłem golfa 5 1.9 tdi.I mam problem z jego uruchomieniem.Nie kręci rozrusznik.Nie ma sygnału wyzwalania elektromagnesu.Na krótko jak podaje 12v to kręci rozrusznik.Przy przekreceniu stacyjki do pozycji start słychac cykanie przekaźnika w kabinie.Czy moge prosić o info gdzie szukac usterki.W imo nie ma błedów.Vcds w sterowniku silnika pokazuje takie bledy Adres 01 Silnik Plik etykiet

Zamieszczam logi wszytkich sterowników.Czy jakaś usterkai (te które podalem z vcds) moze blokowac impuls startu przekaźnik ten od rozrusznika gdzie szukaćDodam jeszcze raz że w kabinie przy kreceniu kluczykiem slychac przekażnik w środku. VIN WVWZZZ1KZ7B063202 Przebieg 129910km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan OK 0000 01-Silnik -- Stan Usterka 0010 03-ABShamulce -- Stan Usterka 0010

VOLKSWAGEN Gaśnie w trakcie jazdy Mk3 1.8ABS

Witam Ostatnio pojawił się feler w moim MK3- gaśnie w trakcie jazdy .Co może to powodować Nigdy wcześniej tak nie robił. Dodam że nie dzieje się to tylko na zimnym silniku dzisiaj zdechł w trasie.Zaraz po zgaśnięciu odpala bez problemu.Proszę o pomoc Pozdrawiam

sambo20 masz dostęp do vaga wiesz...przyczyn moze byc wiele-np.najbardziej prawdopodobne uszkodzony czujnik połozenia wału jeśli po 45min jazdy.....uszkodzona cewka zapłonowa przegrzany przekaźnik pompy paliwa lub bezpiecznik od pompy-ewent.....uszkodzona sama pompa jesli przekźnikm a przypalone styki -rzuca to podejrzenie na przycierającą sie pompe paliwa

Fahoo napisał(a)sambo20masz dostęp do vagawiesz...przyczyn moze byc wiele-np.najbardziej prawdopodobneuszkodzony czujnik połozenia wałujeśli po 45min jazdy.....uszkodzona cewka zapłonowa przegrzany przekaźnik pompy paliwa lub bezpiecznik od pompy-ewent.....uszkodzona sama pompajesli przekźnikm a przypalone styki -rzuca to podejrzenie na przycierającą sie pompe paliwa

VOLKSWAGEN silnik ktory gasnie

czesc mam problem z moim mk3 gti golfem z 1997 roku .po odpaleniu samochod dziala bez zarzutu .moge korzystac z pelnej mocy silnika w calym zakresie obrotowym .problem zaczyna sie dopiero po uplywie kilkunastu minut jazdy.tak jakby po uzyskaniu temperatury pracy.przy utrzymujacej sie predkosci 120 km lub naglym przyspieszaniu nawet do170km obroty spadaja i silnik gasnie.zmienilem juzcewke z modulemprzewody

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 1.6 AEE 95 czasem nie odpala

witam mam polo 1.6 z gazem założonym od 5 lat nigdy wcześniej nie miałem z nim problemów ostatnio zdarza mu się nie odpalić zimny czy ciepły nie ma różnicy nie jestem w stanie określić co jest przyczyną. Potrafię kręcić rozrusznikiem czasami 20 razy i za 21 zapali czasami 4 razy i za 5 zapali. ostatnio przejeździłem nim tydzień i nic a w niedzielę miałem 2 razy przygodę że nie

nie odpala tylko z benzyny czy tez z gazu jezeli tylko z benzyny to obstawialbym przekaznik od pompy paliwa tyle ze nie pasuje mi ten myk z klema wyglada na to ze lapie jakies bledy i go zalewa odpinasz kleme-reset ECU i odpala proponuje podpiac pod VAGa i zobaczyc co go boli

VOLKSWAGEN PASSAT problemy z odpalaniem

Witam Jestem nowym użytkownikiem na tym bardzo użytecznym forum poświęconym naszym VW. Mój problem posiadam VW B3 1.8 ABS BLPG w ostatnich dniach miałem ogromne problemy z odpaleniem mojego Paska nie jest garażowany wymieniłem przewody zapłonowe (BERU) oraz świece zapłonowe (NGK - z katalogu) - to było uzasadnione ponieważ sprawdzając przewody w nocy zauważyłem małą dyskotekę pod

Panowie prosze o rade i pomoc mam Passat 2.0 AGG ktory nie pali jak jest cieply wymienilem juz wszystko co bylo mozna tj. czujnik Halla czujnik polozenia waluswiece kable cewkekapulke i palecprzekaznik pompy paliwaczujnik temperatury a auto nadal czasem nie pali jak jest cieple a poza tym jeszcze w trakcie jazdy potrafi na moment zgasnac i w tym momencie zapala sie lampka oleju i spadaja momentalnie

VOLKSWAGEN lejący wtrysk 1.8 RP

Witam. Mam problem ze swoja Jetta 1.8 RP. A mianowicie leje mi wtrysk. Auto na gazie pracuje bez zarzutow natomiast na benzynie obroty oscyluja miedzy 500 a 2000 obrmin oraz strasznie kopci i szarpie. Zdjalem ta plastikowa oslone wtrysku (dolot) i wlaczylem zaplon. Z wtrysku leje sie cienki strumien paliwa siegajacy otwartej maski. Dzieje sie tak niezaleznie od polozenia przycisku benzynagaz. Wtrysk

VOLKSWAGEN PASSAT Ciepły silnik nie odpala

Witam.Znalazłem podobne tematy ale zapytam konkretnie o moje auto-po zgaszeniu ciepłego silnika po przestygnieciu nie mogę go czasami odpalić.Swiece i przewody nowe.jak ostygnie to zapala.Na porannym rozruchu też są kłopoty tzn.łapie na ok.5 sekund ale szarpie silnikiem(obroty to jakieś 500-600)po czym gaśnie.Dopiero jak podtrzymam gaz przez kilka sekund to zaczyna pracować normalnie.Dzięki za wszelkie sugestie

Z tym bywa różnie ale wciskanie pedału przyspieszenia nijak się ma do poprawy palenia przy psującym się czujniku Halla. Czujnik ten odpowiedzialny jest za wyzwolenie iskry w odpowiednim miejscu położenia wałutłoka wysyłany sygnał o obracającym się wale uruchamia pompę paliwa poprzez sterownik tak więc po włączeniu zapłonu pompka pracuje 1-3 sek i sterownik ją wyłancza ponownie

VOLKSWAGEN Nie chce odpalać

Witam wszystkichRaz na kilka dni - niestety coraz częściej mam problem z odpaleniem mojego golfa (MK4 18 AGNLPG).Rozrusznik kręci bardzo dobrze wszystkie kontrolki się świecą.Zdarza się że za 20-30 razem w końcu odpali. Jeśli nie pozostaje popych (wiem że nie wolno ale zdarzyło się parę razy na strasznym odludziu).Występuje na zimnym i ciepłym silniku (bez różnicy).Wymieniłem dla

VOLKSWAGEN 1.6 aft przerywa dusi się

Auto miało kilka problemówuszkodzony był aparat zapłonowy odcinało go przy 5000 wymieniłem ustawiłem jest ok auto jeździło ale gasło czasami uszkodzony był przekaźnik pompy paliwa polutowałem i jeździ ale jak go powoli rozpędzam i na lekkim gazie auto szarpie więc wciskam gaz coraz mocniej aż w pewnym momencie zaczyna pracować normalnie i ciągnie tak jak powinien. Podejrzewam czujnik położenia przepustnicy ale boje się też o przepływkę na kompie w vagu nic nie pokazuje.

VOLKSWAGEN MK3 przekaznik zmienony szarpie gaśnie

witam. mam probelm z moim 19 tdi 1z z 97r. mianowicie samochod gasnie podczas jazdy co porzedza szarpanie słabniecie i glownie w miescie na wolnych (skrzyzowania swiatla) co staje sie coraz bardziej uciazliwe. Po gasnieciu mryga kontrolka swiec zarowych. z odpaleniem raczej problemow nie ma. Rozrusznik kreci pare sekund po czym autko odpala lecz prawie zawsze znowu zgasnie. Wymienilem przekaznik 109

witam ponownie narazie przy aucie nic nie robiłem (brak czasu) lecz byłem ponownie na komputerze.Pokazało błąd pompy paliwa i błędne położenie wału korbowego po usunieciu bledow to samo po ponownym odpaleniu. Mechanik nic nowego mi nie powiedzial uznał że to nastawnik raczej lub instalacja. Ta instalacje da rade samemu latwo sprawdzic Jak tak to prosze o instrukcje to moj pierwszy woz i jestem laikiem w tych sprawach.

VOLKSWAGEN potrzebuje objasnienie do k-jetronicu

httpwww.auto-solve.commech_inj.htm ( niestety po angielsku) httpstud.wsi.edu.plsihernapmenu411.html ( polski) cos jeszcze bede mial na temat tego wtrysku jak mi sie uda to podam wieczorem [ Dodano Pią Sie 12 2005 1122 pm ] OPIS DZIAŁANIA Układ Bosch K-Jetronic jest mechanicznym układem wtrysku benzyny który nie wymaga napędu przez silnik w którym go zastosowano. Pompa rolkowo-komorowa o napędzie

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

VOLKSWAGEN Z cyklu "Dlaczego nie pali" - najczęstsze problemy.

Witam z racji tego że pojawia się coraz więcej tematów dotyczących problemów z odpalaniem naszych diesli postanowiłem zrobić mały poradnik dzięki któremu wstępnie będziecie mogli dojść co jest nie tak i w miarę możliwości naprawić auto pod blokiem. Diesel musi odpalić w każdy mróz jeśli spełnione są cztery warunki 1) Jest porządny akumulator2) Jest paliwo3) Jest kompresja4)

VOLKSWAGEN AKL 1.6 szarpie gaśnie na zimnym sporadyczny 00537

Chciałbym się podzielić metodologią szukania i postępowania w następującym przypadkuGolf IV 1998 silnik AKL1.6 przebieg 138tyś pochodzenie auta włoskie.objawy na zimnym (zwlaszcza przy temp. otoczenia <0 st) szarpie potrafi zgasnąć po nagrzaniu chodzi równo błąd sporadyczny 00537 przekroczona wartość górnaszczegółowe objawy1) start 2-4s równa praca szarpanie jakby nie palił na

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI PASSATA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli Passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN Silnik AFT nie odpala

Witamgolf mi nie chce za diabła odpalić walczę z nim już kilka dni. Dzisiaj skończyłem sprawdzanie wszystkiego co mi przyszło do głowy.Ostatnia deska ratunku do prośba do Was o pomoc.Auto golf 3 silnik AFT (wielopunkt) na Simos-ie brak alarmu fabryczny immo bez LPGOkoliczności usterki auto w trakcie jazdy (bezpośrednio po redukcji biegu - ale to zapewne bez znaczenia) zaczęło tracić obroty

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III - awaria podczas jazdy proszę o pomoc.

Witam serdecznie. Mam mały problem. W czasie jazdy gdy zwolniłem na zakręcie samochód po prostu zgasł. Próbowałem go odpalić ale nie reagował (akumulator jest napewno ok). Auto zachowywało się tak jakby nie było paliwa ale tankowałem wczoraj i wskaźnik wskazuje połowę baku. Co może być nie tak Mój samochód to Golf III 1.4 rocznik 95. Od razu mówię że auto mam dopiero od 6 miesięcy

Przy przekręceniu kluczyka do położenia zapalenia się diod na desce powinno być przez chwilę słychać pracę pompy (ok. 1-3 s. dla pewności trzeba odczekać kilka minut przed taką próbą z kluczykiem w poz. 0 bo robiąc to raz po raz ciśnienie resztkowe w układzie może być takie że przekaźnik nie będzie załączał pompy ale z reguły załącza na moment i po podpompowaniu do właściwego

VOLKSWAGEN Schemat el. VW Polo 1.0 37 KW 2000 r

WitamPotrzebował bym schemat el. do polo 1000 2000 roka mianowicie który przekaznik jest odpowiedzialny od pompy paliwa bo nie słychać jeji nie wiem czy to przekaznik czy pompanie zdążyłem podpiąć jej na krótko bo się ściemniło z góry dziękujePozdraVWiam

VOLKSWAGEN NIe reaguje po przekręceniu kluczyka

o 18 wsiadłem odpaliłem auto i pojechałem na spota. Auto tam postało jakieś 2 godziny i potem wsiadam przekręcam kluczyk i tylko kontrolki sie paliły ani nie zadziałała pompa paliwa ani rozrusznik nie zakręcił - poprostu zerowa reakcja. Jedynie co się działo to gdy jest włączony zapłon to cyka jakiś przekaźnik umieszczony tuż obok kompa (znajdują się tam dwa obok siebie identyczne).

Ach ten NZ Jeśli bezpiecznik numer 10 w skrzynce na podszybiu jest O.K. a rozrusznik jest sprawny (kręci - nie napisał Kolega czy kręci) to uszkodzony jest któryś z przekaźników przy ECU. Jeden jest dla pompy paliwa a jeden jest dla sterownika nie pamiętam już (dawno takie polo miałem) który jest który są ze sobą zamienne ale to typowe przekaźniki nie wiem czy nawet od poloneza nie

Zico63b napisał(a)Ach ten NZ Jeśli bezpiecznik numer 10 w skrzynce na podszybiu jest O.K. a rozrusznik jest sprawny (kręci - nie napisał Kolega czy kręci) to uszkodzony jest któryś z przekaźników przy ECU. Jeden jest dla pompy paliwa a jeden jest dla sterownika nie pamiętam już (dawno takie polo miałem) który jest który są ze sobą zamienne ale to typowe przekaźniki nie wiem czy nawet

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku

Mam trochę dziwne pytanko ale czy ktoś ma pojęcie czym konstrukcyjnie różni się elektryczna pompa w zbiorniku od silnika diesla i benzyny -pomijając ewentualne różnice w wymiarach zewnętrznych. Po krótce wyjaśnię skąd takie pytanie. Wczoraj rano passek mojej żony "rzucił palenie" w trakcie jazdy . Pod kompem zero błędów wszystko inne cacy - tylko po zdjęciu przewodów

AJM nie ma takiej pompy wiec przekaźnik może być nie do znalezienia . Co do pompy z poloneza to jeżeli ma takie samo albo trochę większe ciśnienie to nie będzie problemu przecież paliwo wraca powrotem do baku. Spisałeś może ciśnienia pracy bo to ciekawy temat . Pozdrawiam

VOLKSWAGEN AHW 14 przerywa szarpie strzela.

Witam. Posiadam Golfa 4 z silnikiem AHW 14 16. Problem polega na tym ze przy dodaniu gazu w czasie jazdy (najczesciej ok2900 obrotow) zaczyna szarpac strzelac w tlumik czasem nawet gasnie. Rownolegle z przerywaniem pojawia się dzwiek przekaznika 409 oraz opadajaca do zera wskazowka obrotow. Takie przerwanie czasem przekaznik pyka i wskazowka opada 8 razy na 10s czasem to jednorazowe omkniecia najczesciej

VOLKSWAGEN Swap silnika 2.0 8V z MK3 GTI do MK2

Witam. Potrzebuję info nt. swapa Silnika 2.0 8V z MK3 GTI do MK2. Chodzi mi dokładnie o podpięcie sterownika od silnika do inst. elekt. MK2 i chcę spiąc go ze skrzynią od 1.8. a wogóle każda tak naprawdę informacja mi się przyda na ten temat.

w 16 sa połosie za cienkie do 20 musisz wymienic polosie na takie z mk2 gt lub gti ktore sa grubsze i ta wiaze sie (zelezy jaka masz skrzynie) z wymiana flansz w skrzyni to jest ta czesc do ktorej przykreca sie polosie jak nie wymienisz to poprostu ukreca sie polosie z 16 pompa z mk2 GT bedzie za słaba bo ona ma cisnienie robocze 12 bara a potrzebna jest taka ok 3 barów jak w mk2 PF czy PB jesli

VOLKSWAGEN montaż alarmu MK3 problem

Witam Montuje sam alarm i centralny i mam juz prawie wszystko obcykane teoretycznie Pierwszy problem to funkcja odciecia zapłonu tzn z centralki alarmu wychodza dwa grube czarne przewody-opisane one sa jako wyjście styków przekaźnika zapłonu- ale co z nimi gdzie je podłączyć prosze o pomoc. Alarm to Super forteca z firmy AMT Drugi problem mam przewód z centralki różowy pod stacyjke nie

znalazłem jeszcze takie cos 12v po włączeniu zapłonu(15) przewod czarny znajdujacy sie w czerwonym 10-o polowym złączu konektorowymw skrzynce bezpiecznikowej blokada silnika (10 A) rozłączyc przewód czerwono żółty pompy paliwa znajdujący sie w czerwonym(H1) złączu konektorowymw skrzynce bezpiecznikowej blokada silnika(30A) rozłączyc przewód czerwono czarny (25mm2)znajdujacy sie

VOLKSWAGEN VW Polo 1.4 60KM Problem z odpalaniem

Witam.Mam VW polo 1.4 60 km. Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem tzn. czasem odpala za pierwszym razem a czasem w ogóle...Samochód był już u mechanika który wymienił wszystkie świece i kable zapłonowe ale problem dalej występuje... Proszę o rady

Powodow moze byc multum czujnika temperatury przekaznika pompy wtrysk lewe powietrze uszkodzona pompa paliwowa filtr paliwa kopolka palec zaplonowy itd.Na odleglosc ciezko ciezko cos powiedziec.Kiedy mam problemy - na zimnym na cieplym silniku a moze nie ma to znaczeniaJak nie odpala to slychac pompe paliwa

VOLKSWAGEN [Mk3] Pompa paliwa

Hej Mam Golfa 3 1.8 na gaz. Dzisiaj jezdzilem na gazie przez dluzszy czas. Kolo 16 odstawilem auto. Potem o 22 chcialem je odpalic - nie dalo sie. Silnik kreci ale nie odpala. Mam mozliwosc odpalania auta na gazie - wtedy odpala bez problemu. Wiec zakladam ze pompa albo lod gdzies w ukladzie paliw. Dolalem denaturatu. Odpalilem na gazie - przeejchalem okolo 15 km i sprobowalem przelaczyc na postoju

Wczoraj przerabiałem taką sytuację w Uno rodziców. Było paliwo w baku - połowa zbiornika i mimo to pompa padła. Zaraz po przekręceniu kluczyka nadstawiaj ucho. Jeśli nie bzyczy to sprawdź bezpiecznik pompy paliwa przekaźnik. Jeśli dalej nie chodzi może być inna kwestia. Mogły się rozłączyć styki w pompie. Raz tak miałem w Unie. Zalitowałem z tatą styki i chodziło. A wczoraj

VOLKSWAGEN Gaśnie silnik podczas jazdy

Witam Od paru dni w moim autku VW GOlf V 19 TDI 105 KM 2006 r pojawia sie nastepujacy problem. W czasie jazdy przy dojeżdzaniu do skrzyzówania auto zgasło . Zadana kontrolka nie zasyganalizowala ze cos jest nie tak. Po podłączeniu komputera nie pojwiły sie żadne błędy.Auto mozna bylo odpalić dopiero po kilku minutach.Sytuacja miała miejsce jeszcze dwa razy.....Za każdym razem bylo tak przy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z rozruchem Passat 1.6 BRC. Hilfe

Witam serdecznie Problem mój wygląda następująco Passat B5 99r. 1.6 beznyna gaz BRC. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem na benzynie. Albo kręci silnikiem i nie załapuje albo jak już załapie to obroty są na poziomie 400-500 na minute zero reakcji na gaz po kilku sekundach koniec. Po kilku takich próbach zazwyczaj załapuje ale mam wrażenie że posiada połowę swojej mocy. Po przełączeniu

VOLKSWAGEN Jechal i zgasl..

Witam. Problem dotyczy golfa IV 19 TDI 66 kW Podczas bardzo polownego przejazdu przez "spowalniacz" samochod zgasl i nie chce juz odpalic (na pewno niczym nie bylo zahaczone). Po przekreceniu kluczyka normalnie jak gdyby nic zapalaja sie wszystkie kontroli ale w ostatniej fazie (tzn. tam gdzie juz powiniem odpalic) jest glucha cisza i pod silnikiem w okolicach pompy paliwa slychac takie lekkie

VOLKSWAGEN Nie chodzi na benzynie

Witam Jestem nowy na forum podobnie jak i świeży właściciel Golfa III 1.6 benzyna i gaz na mono wtrysku. Pojawił sie problem z praca na benzynie. Nie wiem co jest przyczyną. Wymieniłem filtr paliwa. Pompa paliwowa pracuje bo ja słychać. Ściągnąłem węża doprowadzającego benzynę włożyłem do słoika i przekręcałem kilkukrotnie kluczyk w poz 1 na te chwilowe co pompa sie włącza.

VOLKSWAGEN TDI - nie odpala...

Witam Tematów znalazłem dużo... Ale nie umiem sobie poradzić z moim przypadkiem...Opis sytuacjiGolf 4 - 2001r silnik 1.9 tdi ALH 90kmPrzyjechałem wstawiłem samochód do garażu nie jest tam ciepło itp. Dwa dni później było -2 stopnie... Odpaliłem i wszystko było ok. z tym ze akumulator troszkę słaby ale auto zastartowało pochodziło z 510 minut normalnie zgasiłem motor i podłączyłem

VOLKSWAGEN problem z odpaleniem 1.8 8v PF

Witam dzisiaj nadszedł dzień aby odpalić po 2 latach silnik 1.8 8v PF. Kable w komorze silnika podczepione do przepływomierza przepustnicy listwy wtryskowej aparatu zapłonowego cewki czujnika stukowego czujnika położenia wałka czujników oleju wody itp. Wszystko wczepione do skrzynki z mk2 digi podczepione wydaje mi się że wszystko podczepione do odpalenia. Jednak podczas próby uruchomienia

VOLKSWAGEN Gasnący silnik w 1.6

Witam wszystkich Mam problem z moim mk3 1.61995 r. - benzyna przejechane 174000. a mianowicie w czasie jazdy po prostu gaśnie mi silnik nie daje sie odpalić ponownie od razu tylko muszę odczekać do 1 min. po tym czasie autko odpala bezproblemowo. Zauważyłem też że jak ruszę bardziej ostrzej to jest ten sam problem. Wymieniłem cały aparat zapłonowy cewkę zapłonową - VW przewody wysokiego
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi