części samochodowe nanodatex

volkswagen polo pompa vacum

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo pompa vacum

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo pompa vacum

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N2] Pompa Vacum tandem wymiana

Witam Nadszedł czas iż u mnie w końcu zaczęło cieknąć z pompy vacum. I oto moje pytania 1. Czy opłaca się zagniatać oraz zaklejać klejem do aluminium ten króciec z którego najczęściej są wycieki. 2. Jeżeli jednak będzie ciekło z pod korpusu w okolicach gdzie jest wybity nr. pompy oraz nazwa czy opłaca się to rozkręcać i uszczelniać silikonami. 3. Przy po przekładce na inną

1.Nie opłaca sie kombinować i tak będzie ciekłą. 2. Chyba nie opłąca sie uszczelniać. 3. Nie musisz nic ustawiać. 4. Jak chcesz to mam taką pompę tylko że z boscha i była zamontowana na moim 1.4 tdi bo z luka ciekła i nie opłacało sie tego kleić. Jak jesteś zainteresowany to pisz na peiv. 5. Wejdzie.

Wpisz w Google nr pompy i kupisz uszczelki ja swego czasu w poprzednim polo uszczelnilem po rozkręceniu syliconem odpornym na wszystko i nie bylo problemu wyciek ustal.

jeżeli masz nieszczelność tylko na króćcu od węża który idzie do serva to śmiało mały młoteczek w rękę i tłuczesz leciutko na około i zaklejasz poxyliną Zrobiłem tak u ojca w octavii (bo już hamował oczami) i teraz śmiga aż miło. U siebie też profilaktycznie tak zrobiłem bo luz już był wyczuwalny. jak cieknie spod uszczelki to też śmiało można kupić same uszczelki i

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa VACUM jak diagnozować

Witam Poczytałem trochę o vacum i muszę powiedzieć że dowiedziałem się niewiele. pompa vacum to nie tylko podciśnienie ale to też pompa paliwa. W moim furaku coś wokół niej zaczyna się pocić autko jak chwilę postoi ciepłe to trzeba kręcić zanim odpali no i w filtrze jest 12 do 23 paliwa zamiast do pełna pomę palia w zbiorniku już wymieniłem na nową. Podciśnienie na wolnych obrotach

rafikw210 - vacum to pompa podciśnienia ale i również w autach z PD jedna z pomp paliwa. Pierwsza jest w baku elektryczna druga to vacum - mechaniczna i trzecia to same pompowtryski - pompa mechaniczna - jaśniej już Jeśli chodzi o objawy to te pocenie (wycieki) a jesłi chodzi o pracę to na zimnym silniku jak przejadę kawałek i zahamuję na światłach to zaczynam słyszeć dziwne odgłosy

VOLKSWAGEN Cieknąca vacum pompa

Witam. Tym razem ja potrzebuję pomocy MK4 1.9 TDI ATD 101KM - Panowie mam wyciek z vacum pompy. Wycieka z niej paliwo z pod tego czrnego dekla. Mam pytanko czy mozna to jakos uszczelnić silikon nowa uszczelka czy cos podobnego. Nigdy tego nie rozbieralem i zanim sie za to zabiorę chcialem zasiegnąć jakiejś porady. Bardzo proszę o jakieś informacje odnośnie ww problemu. Z gory wszystkim dziękuję.

WITAM PYTANKO CZY Z LISTWY ELEKTRYCZNEJ WTRYSKIWACZY GOLF 5 19 TDI OD STRONY vacum MOŻE CIEKNĄC OLEJ LUB ROPA NA WYSTAJĄCEJ CZĘŚCI WTYKU JEST ORING I PEWNOŚCI I DOŚWIADCZENIA NIE MAM CZY TAM TEŻ SIE MOŻE WYDOSTAWA OLEJ LUB NAPĘD A WŁASNIE TA OKOLICA JEST MOKRA AŻ PO vacum I NA USZCZELCE TEŻ WIDA DO JEJ POŁOWY ŻE JEST MOKRO WSTAWIE FOTKE WIĄZKI O JAKĄ CHODZI WOKÓŁ NIEJ JEST MOKRO

VOLKSWAGEN Nie chce odpalać czy to napewno pompa vacum

Witam posiadam vw golfa IV 1.9 TDI 130 km . Mam takie problem a mianowicie auto nie chce mi odpalać z początku miałem problemy bo nie chciał palić gdy był zimny wymieniłem świece i wszytko było ok . Pojechałem pod komputer i okazało się ze pierwszy pompowtrysk coś szwankuje oraz że muszę zmienić czujnik temperatury płynu. daw tygodnie temu wymieniłem czujnik i po kilku dniach znowu

Sprawdź ciśnienie na pompie ile daje a powinna dawać około 6 barjak na ciepłym nie chce palić to i może być czujnik położenia wału[przegrzany od temperatury]

Niestety nic mi się wczoraj nie udało zrobić w tej sprawie żaden z mechaników których odwiedziłem nie umiał sprawdzić tej pompy. Udało mi się zakupić używaną pompę vacum i czujnik położenia wału w najbliższym czasie spróbuje coś zdziałać . Wczoraj była poprawa odpalał za pierwszym dziś już nie

postoi ciezko pali i moze byc ciepłyogolnie nie ma reguly moze stac tydzien i odpali lepiej niz po dodzinie od zgaszenia. jesli zgasze silnik i nie wyciagajac kluczyka ze stacyjki to pali od strzalu.a czasami moge go krecic i krecic i niczauwazylem tylko ze wyciagajac kluczyk po kazdej probie odpalania(krece po 4 s max.)szybciej zalapie. no kompie pokazal blad czujn. temp. oraz blad czujn. polozenia

VOLKSWAGEN [MK5] Pompa vacum cieknie olej

Witam wszystkich Dzisiaj chciałem uszczelnić trochę silnik bo przy wymianie oleju zauważyłem na wężach od nagrzewnicy za silnikiem olej. Kupiłem metalową uszczelkę - między głowice a pompe. zdemontowałem pompe umyłem benzynką. Potem montaż [Cieżko odpalał] ..... i tu zdziwenie bo pompa cieknie nie POD PLSTIKOWYM DEKLEM i nie między głowicą a pompą (a tak wskazywało) tylko w połowie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 olej a pompa vacum

Witam Czy powodem nadmiernego dymienia i zuzycia oleju moze byc pompa vacum. Dodam ze turbo pompki pierscienie i uszczelniacze zaworow byly robione i wymieniane a caly czas duzo dymi i bierze olej jakies 5ltr na 15000 km(olej z norma 505.01. Jezeli pomopa vaum moze byc tego przeczyna mozecie powiedziec jak to sparwadzic. Dziekuje slicznie

Zgadza się porządny wykształcony mechanik zrobi remont zgodnie ze sztuką ale takich jest niewielu.. Życie i forum pokazuje że lepiej się za remonty nie brać. Dzisiejsze motory to inna precyzja. Ludzie myślą że to się da zrobić tak jak kiedyś.. do poloneza panewki docierało się papierem ściernym składało się wszystko do kupy i silniki hulał sobie 200 000 do następnego remontu ale te czasy minęły bezpowrotnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa vacum 038145209P zamiast 038145209N

Witam. Jako że i mnie dotknął problem cieknącej pompy vacum zastanawiam się czy ktoś wie czym różni się pompa do mojego auta według etki 038145209N od pompy do transportera 038145209P Pytam bo moge mieć nową w bardzo dobrej cenie a oglądając zdjęcia i jednej i drugiej wizualnie nie widzę żadnych różnic Identyko jota w jotę z każdej strony i zastanawiam się czy brać-myślę że

Mielke chyba nie czytałeś pierwszego posta-ja nie pytałem jaki jest zamiennik tej pompy bo to wiem-tez mam etkę. Pytałem konkretnie czy model z literką P podejdzie. I teraz juz wiem że podejdzie bo od sprzedającego dostałem informacje że sprzedał ich już kilka osobo na wymianę takiej jak mojej czyli z N i nigdy nie było problemu oraz że sam zamontował jedną w silniku asz gdzie też

VOLKSWAGEN Vacum - Pompa do wymiany problem z kontrolka oleju 2k obr

Witam wszystkich serdecznie Nie znalazlem odpowiedzi na meczacy mnie temat dlatego postanowilem tutaj opisac moj problem. Otóż w moim golfie cos sie spierniczylo ponieważ hamulec zaczał bardzo twardo chodzić. co za tym idzie ciezko było zablokować koła. Po przejechaniu jakiegos dystansu gdzie sie olej troszeczke rozgrzal hamulec był bardziej miekki jak przedtem i dalo sie hamować przyzwoicie.

Sprawdźczy np. po godzinie od zgaszenia silnikajak zdejmiesz ten przewódale przy serwieczy cmoknie (zassie powietrze). Jeśli nie cmoknieto można obstawiać uszkodzenie serwa. Co do samej pompyto nie pomogę Cibo nie wiem z jaką siłą wytwarza to podciśnieniefilm tego nie oddaje. Jeszcze jednomasz zawór zwrotny w połowie węża podciśnieniowego

Z góry dziekuje bardzo za zainteresowanie sie moim problemem. Myslalem ze sam z nim zostane Mówisz o przewodzie który idzie z Vaku do serwa tak Bo jeżeli tak to chyba wdał się mały błąd bo z tego co rozumiem to powinien cmoknąć bo wtedy oznaczałoby że zasysa powietrze- czyli wspomaga hamulec. Tak czy siak sprawdze to dziś na zimnym silniku. Co do samej pompyto nie pomogę Cibo nie wiem

VOLKSWAGEN POLO III 6N obroty ssanie 19d AEF pompa Lucas

witam Jako jest duzo doświadczonych posiadaczy polo 19 d aef mam pytanko. Mieliście może problem z ssaniem. zimny silnik obroty 1100 i po osiagnieciu temp 70 stopni obroty spadaja ssanie się wyłącza. u mnie ostatnio jest tak ze czy temp 70 st czy 90 obroty nadal sa na 1100. co to moze byc czyzby ssanie siadło jak też zauważyłem linka regulująca to ssanie jest jakaś luźna. prosze o pomoc

Foto zapożyczone z podobnego tematu viewtopic.phpf20&t4344 Tor vacum do siłownika idzie przez elektrozawór nr 2 na foto. Po uzyskaniu 70C powinien się otwożyć (charakterystyczny pstryk jak przekaźnik)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 vw polo 1.4tdi 2001r problem z przyśpieszaniem.

Witam. Mam problem z moim polo silnik 1.4 tdi AMF 75km. Problem polega na tym że samochód nie chce przyśpieszać od jakis 1800obrmin jak się mocniej przycisnie gaz to samochód szarpie i przerywa przyspiesza ale takimi skokami i nie mozna nawet nazwac tego przpieszaniem tylko kutaniem. Na luzie wkreca się ok tylko że odcina go już przy 3200obr. dojdzie do tych obr i koniec. w czasie jazdy jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Hamulce - krzywe tarcze problem z pompą hamulca nie trzęsie kierownica ani pedał

Witam Nie jedni zarzucą mi że powinienem użyć szukaj ale pozwolę sobie ubiec pytanie i poinformować iż robiłem to od ok. 25h ale niestety rozwiązania nie znalazłem. Problem Przy hamowaniu występuje zjawisko pulsowania CAŁEGO SAMOCHODU (jak to ktoś napisał na forum jakby jechać przez falowany asfalt). W momencie hamowania nie drży kierownica ani pedał hamulca. PRACE Wymieniłem już

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Polo 1.4tdi szarpie podczas przyśpieszania

Witam Wczoraj na małej trasie ( 50km) zauważyłem że polo (1.4tdi) od 2300 do powiedzmy 3tys obr dłużej nie kreciłem kiepsko przyśpiesza tzn przyśpiesza ale tak nieregularnie szarpie delikatnie . Pali bdb jak zawsze chodzi równiutko nic nie słychać zeby sie coś tłukło ani nic podobnego. Gdzie mogę szukać przyczyny

Jeśli przyspieszam tak muskająco to chwile idzie idzie i za chwile szarpie jak . Jak wcisne odrazu w podłoge to momentalnie przerywa no i nie ma jazdy. Jeżdze teraz jak stary dziadek a może i jeszcze gorzej. Mechanik sprawdził turbine pompowtryski i jest ok. Zastanawia sie nad pompą zwrotnavacum już nie pamietam. Ma taką na przekładke to będzie na dniach robił przekładke. Komputer nic nie pokazuje. Myślicie że może to być ta pompa vacum Miał ktoś z nią jakieś problemy

Witam Niestety nie udało się rozwiązać problemu z tą bolączką zrobiłem juz ponad 15 tys km i dalej śmigam. Jeżeli rozwiążesz problem to daj znać od siebie powiem że to na pewno nie pompa w baku pompa vacum zawor doładowania przepływomierz filtr zawor zwrotny. Wtryski miałem sprawdzane turbo też. Wszytsko ok ale dalej nie chodzi. Na zimnym silniku nigdy nie sprawdzałem jak chodzi

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] VW POLO 1.4 TDI problem z odpalaniem silnik AMF

Dzień dobry proszę o pomoc. Wczoraj w drodze z pracy pojechałam do sklepu na zakupy. Nie było mnie raptem kwadrans i po powrocie mój samochód nie odpalił. Jest to VW polo 1.4 TDI z silnikiem AMF rocznik 2000. Nie wiem czy poniższe informacje będą przydatne ale napiszę - paliwo jakie tankuje w ostatnim czasie to Verva Orlenu - rok temu w samochodzie była wymieniana pompa vacum (uszczelka

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Problemy z 1.4 TDI

Cześć. Jak nazywają się elementy zaznaczone na zdjeciu na czerwono i za co odpowiadaja

po lewej masz vacum pompe - pompa od podciśnienia silnika a po prawej masz EGR - system regulacji spalin - tylko usyfia silnik

To jest vacum pompapompa paliwa która zasila pompowtryski nazywana jest również pompą tandem. Nie system regulacji a recyrkulacji spalin a to znaczna różnica.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Nie chce odpalic.... 1.9 D

SIEMA. MAM polo 1.9D COS MI SIE POPSUŁO GDYBYM WIEDZIAL CO JEST NIE TAK TO BYM NIE PISAL) A WIEC JEST TAKA SPRAWA ZE polo NIE CHCE ODPALIC... WYMIENILEM POMPE WTRYSKOWA I ELEKTRONIK MI JA ZAPROGRAMOWAL POD IMMOBILAIZERODEBRALEM OD MECHANIKA I CHODZIL... NATOMIAST JAK AUTO POSTALO PRZEZ 8H TO pompa SIE ZAPOWIETRZYLA I NIE IDZIE TERAZ AUTA ODPALIC WCALE NIE PODAJE PALIWA NA WTRYSKI. PRUBOWALISMY NAWET

Po to mi był kod literowy co by się odnieść do konkretnego typu silnika. W AEF-ie można jedynie zprogramować sterownik immo (siedzi motorola pod kierownicą) z modułem odcięcia pod pompą wtryskową (zabudowa blaszana). Względnie jeżeli została wymieniona pompa razem ze sterownikiem immo to zostało zaprogramowanie samych transponderów z kluczyków. Jest jeszcze prosty sterownik pompy wtryskowej

VOLKSWAGEN Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.

Cześć Jak w temacie problem z rozruchem Polóweczki ( świeżo nabyte autko) problem polega na tym ze silnik odpala na 3-5sek na 500obr i gaśnie po 3-4 próbie odpala od strzału. Auto wyrwaliśmy dość okazjonalnie niemiec 1właściciel już w ogłoszeniu pisał że czasami tak się dzieje. We wtorek byliśmy testować polo ale paliło cały czas od strzału przeciągnąłem ją na 1-2-3 biegu

standard w tych silnikach spada cisnienie paliwa przez uszczelki pompowtryskow ostatnio robilem takie 1.4 tdi bylo to samo a nikt nie wiedzial w tym co robilem z 3 barow spadalo na tylko 2 i auto slabo palilo a czasami dobrze po odpaleniu było ok wina najczesciej uszczelki i to bym zrobił ostatecznie pompa vacum po drugie te silniki pala olej i sie tym nie przejmuj

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] trzęsie silnikiem podczas gaszenia

Witam Wczoraj po krótkiej podróży ok 6km moim autkiem gasząc go zauważyłem dziwny objaw tzn. po przekręceniu kluczyka aby wyłączyć silnik przy tak jakby ostatniej fazie jego zgaszenia występuję charakterystyczne bujnięci czego nie było wcześniej zastanawia mnie czy to poduszka pod silnikiem(jeśli tak to która i co da się z tym zrobić) czy może tłumik Dodam tylko że podczas odpalanie

Dzieki za te linki już trochę sie poduczyłem jak to działa Teara już jestem pewin że to nie tłumik ani żadna z poduszek tylko będe maił problem z ta klapka gaszącą silnik U mnie to wygląga następująco httpyfrog.com58sssstfp na zdjęciu zaznaczyłem strzałką w którym miejscu mam luz koło siłownika i nie wiem czy to casem nie od niego tak się dzieje A do tego mam tak jakby rozwarstwiony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 rano dymi na niebiesko

Witam. Jestem posiadaczem passka z 2004 roku 19 tdi 130 km AVF. Problem pojawił mi się 6 miesięcy temu przy rannym rozruchu silnika silnik jak by (przerywał dławił się) po prostu równo nie pracuję nie ma znaczenia od temperatury otoczenia czy minusowa czy teraz plusowa do tego kopci-dymi na niebiesko. Nie równa praca trwa około 5 do 20 sekund na wolnych obrotach i przestaje a dymi tylko

Też na forum Diagtronika jeden z kolegów też sugerował że to mogą być pompki - ale jak to sprawdzić i którą ewentualnie wymienić - co na chybił-trafił. zacytuje jeszcze tego samego kolege z Diagtonika który podrzucił pomysł ale nigdy tego nie sprawdziłem bo nie wiem za bardzo jak do tego tematu podejść Jedyny problem jaki jeszcze widze to czujniki G28 i G40. G28 pokazuje polozenie

VOLKSWAGEN BORA bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie

AKTUALNY OPIS USTERKI STR 6 Witam serdecznie już tydzień męczę się z problemem w borze 85kw tydzień temu zostało zmienione sprzęgło czyli była wyciągana skrzynia biegów a także zostały wymienione wszystkie filtry i olej oraz gumki pompowtrysków cały komplet. Po odebraniu od mechanika na następny dzień rano krecę rozrusznikiem i nie pali drugi raz krecę pali od strzała ogólnie

Mam kombi jeśli jest pół baku równe lub więcej nic nie słychać a jeśli zaczyna się stan poniżej połowy wtedy za każdym przekręcenjem kluczyka słychać charakterystyczne napełnienie filtra Czy u Ciebie też tak to działa W poniedziałek robię gumki i sprawdzam vacum gumki już mam jeśli chodzi o vacum jest dużo używek 200-300 zł albo org na allegro 730 zł (kupa kasy) pompa paliwa w baku podróbka koło 400 zł....... zostały mi tylko te trzy rzeczy do sprawdzenia

wporzadku spalanie w normie Moc jest czy spadek mocy Przeplywka nic nie ma do odpalania. Odpada . Czujnik kazdy wywali blad w STEROWNIKU prosze sprawdzic bledy czyli w pamieci komputera) tak jak kolega powiedzial czasem niby sie usunie blad czujnika walu i niby sie wiecej nie pojawi ale problemy z nim nadal moga wystepowac. Parametry wszystkie wporzadku jak sie odpali Czyt. pompowtryski polozenie

VOLKSWAGEN PASSAT Samodzielna wymiana wkładu pompy paliwa-objawy uszkodzonej pompy 1.92.0 tdi

Witam wszystkich.Dzisiaj postanowiłem zrobić to do czego zabierałem się jak pies do jeża a mianowicie wymienić wkład w pompie paliwa. Po wizycie w serwisie VW i oznajmieniu że wymiana pompy to koszt ponad 1000zł kupiłem samą pompę httpwww.allegro.plitem691226077_..._0tdi_new.html .Wymiana trwała prawie 15 godzinki i uważam że wymaga cierpliwości. 1) Pod tylną kanapą z prawej strony

Witam Jestem po wymianie wkładu pompy paliwa na dzień dzisiejszy pompa chodzi super nic nie słychać żadnego buczenia. Faktycznie najgorsze to ściągnięcie tego beznadziejnego węża.... ale dało radę dzięki suszarce i małej opalarce dremla- zeszło aż miło. Mam jeszcze pytanie czy miał ktoś może czarny syf na dnie tego pojemnika-kosza Ja po wymontowaniu starego wkładu miałem na sitku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompowtryskiwacze pytanie do znawcow w tym temacie.

Witam. Posiadam 4 nowiutkie nie uzywane identyczne pompowtryskiwacze do passata. Problem polega na tym ze nie wiem do jakiej konkretnie wersji silnika one pasuja. Ja ma silnik 1.9 TDI 115KM AJM. Pompowtryskiwacze maja oznaczenie 038 130 073 AG. Czy ktos moze wie do jakiej wersji silnika sa one przeznaczone Jesli sa od wersji 130KM to czy moge je zalozyc do swojej 115KM Jesli je zaloze to co sie moze stac Czy musze zmieniac oprogramowanie do silnika (sterowanie pompowtryskiwaczami)

uszczelki vacum albo pompek. u mnie zaczęło cieknac paliwo z vacum i z dnia na dzień auto podczas mocnego przyspieszania zaczynało drgac jakby półoś była ugieta. podpialem kompa a tu bipy na - podczas jazdy. kupiłem oringi (pompa luk) wymieniłem i jest ok bipy powyżej zera i auto jedzie normalnie. sam się zastanawiałem czy ma to jakiś związek ale chyba ma...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nie dochodzące paliwo do filtra paliwa

od tygodnia mam taki problem że nie dociera mi paliwo do filtra paliwa ale jak zaleję filtr paliwa ropą i odpale to silnik chodzi do czasu do puki nie wyciągnie całego paliwa z filtra potem gaśnie i nie da się go uruchomić a mam zatankowany cały zbiornik ropy i dolane nawet 250 ml nafty oraz dodatek do paliwa żeby nie wytrącała sie parafina bo przed świętami były większe mrozy jak ktoś

dziś powtórzyłem zabieg z postu 33 czyli odpiołem wąż omijając filtr paliwa ten wąż idący bezpośredio do pompy vacum i włożyłem bezpośredio do bańki 30L napełnionej do połowy ropą i odpaliłem i pochodził silnik tak 5 minut i powtórzyła się sytuacja która jest ostatnio zapytam się jeszcze tak czy zda egzamin ta pompa w zbiorniku jeśli mam padniętą pompę vacum

VOLKSWAGEN TRUDNOCIĘŻKO ODPALA ZIMNYCIEPŁY Regulaminporada str 112

SZANOWNI KOLEDZY I KOLEŻANKI . Macie problemy z odpaleniem Golfika- pytajcie tutaj i podpowiadajcie ty innym o waszych przypadkach. Nie ma sensu powielać tych samych tematów. Łatwo będzie też znaleźć wyczerpującą odpowiedź poprzez opcję SZUKAJ. Mam nadzieję że inicjatywa kolegi Grzesiekk1982 w moim temacie się powiedzie. Piszcie a oczywiście trafne porady które pomogły użytkownikom

Koledzy w którą stronę teraz iść bo nie wiem. zapowietrza mi się ewidentnie układ. Byłem na kompie kąt położenia idealny ciśnienia takie jakie mają być uszczelka pod vacum pompą od strony głowicy wymieniona założone zawory zwrotne na przewody paliwowe czy uszczelniacze wtrysków oraz uszczelka pod głowicą maja coś w tej kwestii do gadania Autko pali nie najlepiej ale przy 5-6 heblu

Seat LEON 2003 150km ARL Podepnę się i ja pod temat. Na forum zarejestrowanym użytkownikiem jestem nowym ale czytam go regularnie. Mam problem z moim samochodem grupy VAG leon 2003r ARL 150km przelot 217k. Samochód od kilku miesięcy pali karygodnie. Dzieje się to zarówno na zimnym silniku jak i na ciepłym (tutaj to już katastrofa). aku - napięcie 1281V zmierz. 335A DIN wart. znam. 380A DIN

VOLKSWAGEN jazda na rezerwie moze uszkodzic pompe paliwa

Posiadam MK4 silnik AXR na pompowtryskach 1.9TDI 101KM 2003r. Na rezerwie od momentu zapalenia sie przejechalem 45km potem zatankowalem ropke na stacji Auchan. Cały czas paliwo bylo w baku auto nie zgasło z braku paliwa. Po zatankowaniu pojawil sie problem z gasnieciem silnika. Auto gasnie np. przy dojedzaniu do skrzyzowania ogolnie wtedy gdy obroty spadaja. Czasami tez nie mogę uruchomic silnika

brat miał to samo w polo 1.4 TDI choć tankował tylko i wyłącznie na Shellu i BP - wszędzie taki sam syf sprzedają tylko pod innym szyldem. [ Dodano 13 Sie 2008 1716 ] a tak dla sprostowania to tylko do filtra paliwa później to zadanie przejmuje pompa mechaniczna vacum pompa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Hej mam takie drobne pytanie .Teraz wiadome jakie są temperatury a ja sobie kupiłem wlecie paska w Tdi B5 90 KM no i ostatnimi przymrozkami mam mały problem z odpalaniem go troche chełtoli przez kilka sekund i odpala z kilkoma lekkimi skokami obrotów . Dla jasnosci wymieniłem wszystkie filtry . Jestem prawie pewien że akulumator mam do wymiany a podchodzi mi 80 Ah na szczęście nie majątek

dziury a na garbach i krawężnikach zachowuję maksymalną ostrożność. Drogi w rejonie w którym mieszkam też do najrówniejszych nie należą a i po PL się trochę wyjeździłem. I takie poczynanie sprawdza się na wszystkich moich autach - nie zmieniam ich jak rękawiczki lubię wiedzieć co mam i być pewnym. Każde z moich dotychczasowych aut było praktycznie nie zawodne - nawet polonez

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nie odpala a rozrusznik kręci

Witam. przejrzałem wyszukiwarkę ale nie znalazłem podobnego objawu. Mianowicie wieczorem podjechałem pod dom a rano kiedy przekręciłem kluczyk silnik poksztusił się przez 3-4sekundy i zgasł. od tej pory nie chce odpalić- kręci rozrusznik i nic poza tym się nie dzieje. oczywiście wiem że przez internet nie da się pomóc ale może ktoś ma jakieś pomysły. z góry dziękuję.

Witam serdecznie Odpisuje bo mam to samo - na 6 str tego wątku opisałem pierwsza część. Czyli nie chciał zapalić pojechał do mechanika a tam nagle ozdrowiał (sprawdzona pompa paliwa w baku komputer wymiana filtra paliwa itp). Wczoraj rano to samo - załapał na chwilkę i zgasł..Uparłem sie jednak i kręciłem rozrusznikiem i chyba w 5tym podejściu załapał jakoś..DO roboty trzeba jeździć

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pedał hamulca twardy

Witam Od jakiegos czasu mam spory problem z hamulcami..tz podczas parokrotnego nacisniecia peda&322a hamulca robi sie on strasznie twardy i auto praktycznie nie hamuje..Zdarza sie rowniez ze poprostu hamulce jakby ca&322y czas trzymaja i ciezko sie jedzie.Nie dzieje sie to ca&322y czas ale jest bardzo uciazliwe... Wymieni&322em juz p&322yn hamulcowy mechanik cos tam poluzni&322 w serwie ale dalej jest

Witam Miałem to samo z hamulcami okazało sie ze to pompa vacum a dokładniej obluzowana tuleja która do niej wchodzi ( ta na którą podpina sie węża od podciśnienia). Wymontowałem pompę okazało sie oczywiście ze nie da sie tulei ani wymienic ani wymontować uszczelniłem wszystko systemem gospodarczym zamontowałem i wszystko hula aż miło. Proponuje każdemu który ma problemy z hamulcami

panowie mialem podobny problem z hamulcem ostatni przypadek jaki mialem w tym aucie to byl taki ze jade na luzaka dojezdzam do ronda a hamulec tylko w polowie lapie i znajduje sie w polowie na rondzie z wymuszeniem. przyczyna czemu sie tak stalo weze podcisnienia do wymiany bo byl luz na nich oraz pompa vacum wiem ze to nie tani wydatek ale po tym jak reka odjol.wiec polecam najpierw wymienic wezyki bo to nie wielki koszt a jesli to nie pomoze zostaje wymiana pompy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ropa w oleju

Witam serdzecznie Niestety autko się zachorowało636...Mam ropę w oleju. Przeczytałem wiele postów ale nie uzyskałem konkretniejszych odpowiedzi. Proszę o pomoc ponieważ uż wymieniłem uszczelki pompowtrysków a problem istnieje nadal. Płynu chłodzącego nie ubywa a auto jeżdzi normalnie. Tylko ten ole pompuje w czasie jazdy. Na wolnych obrotach tego nie ma albo mnie mechanik w ..... robi.

cześć Mam paska b6 ale takiego ze starszym silnikiem więc mam jeden wałek w głowicy i 8 zaworów czyli dokładnie tak jak w 1.9. Pompki też takie jak w 1.9 (o ile się nie mylę jeśli jest inaczej to niech ktoś poprawi). pompa vacum tandemowa tez chyba ta sama co w 1.9 ale może się mylę. Skoro połowa elementów w moim 2.0 jest taka sama jak w 1.9 to postanowiłem napisać do Was bo B5 jest

VOLKSWAGEN PASSAT Zwiększanie się poziomu oleju

Witam. Mam dziwny problem ze swoim paskiem. Od ostatniej wymiany oleju samoczynnie zwiększa mi się poziom na bagnecie. Tzn. po wymianie było pośrodku takich zanczników a w tej chwili mam grubo ponad górny znacznik (tak gdzieś około 2 cm). Gdzieś chyba czytałem że w samochodach z DPFem tak może być bo podczas dopalania DPFa zwiększa się dawka paliwa i część ląduje właśnie w oleju

Mam passata ale w benzynie brak problemów (no może jeden spalanie) Mój problem dotyczy drugiego auta Skody Octavii 2.0 140 km CR CFHC. Długo szukałem i nic nie znalazłem w temacie ON w oleju. Ta sama jednostka napędowa i podobna elektronika - pozwoliłem sobie tutaj opisać problem. Oleju przybywa mi jakieś 05 - 08 na 4000 km. (jak przybędzie mi połowę miarki na bagnecie wymieniam olej)

VOLKSWAGEN twardy pedał hamulca.....

witam od jakiegos czasu chamowanie sprawia trudnosc memu golfikowi pedał jest strasznie twardy a auto reaguje bardzo leniwie gdy go nacisne.... dzis wymieniłem ten gumowy łącznik od pompu do serwa i jest bez zmian auto to dizel.... pozdrawiam

golfa płynem do hamulców....kupiłem zacisk....odpowietrzyłem układ...i.....pedał chamulca jest o woele wyzej niz był przedtem.....dalej twardy jak holer.. ale juz cos lepiej chamuje ze mozna ostroznie jezdzic..... terazstawaim ze to pompa vacum jest trafiona bo juz nic inengo nie zostało...serwo wymienione.... zaciski sprawdzione..... P.S...bo zapomnialęm sprawdzic czy serwo montowane w polo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne drgania przy mocnym przyspieszaniu

witam ostatnio zauwazylem ze przy mocniejszym dodaniu gazu np.na biegu 4 przy okolo 60kmh trzesie-drga jakby cala buda lub silnik wystepuje to na 345 biegu odpowiednio do roznych predkosci co moze byc przyczyna autko ma 222 tys poduchy jeszcze ori z tego co widzialem

No i ..... tak nie zaczyna się zdania ale co mi tam.Było wiele pomysłów za które bardzo dziękuje Wszystkim. Jednak padnięta była mapa. Wcześniej nikt o tym nie pomyślał gdyż auto chodziło okale po wymianie pompo-wtryskiwaczy (takich jakie powinny być) i nie dotykania mapy wyszły problemy. Trwało to trochę czasu ale myślę że jest już ok. Poniżej podam części które mogłyby powodować

VOLKSWAGEN PASSAT B5 POMOCY - Tajemnicze problemy z odpalaniem po dłuższym postoju (dokładny opis video)

Witam Od kilku ładnych miesięcy borykam się z dość często występującym i dobrze opisanym na forum problemem z odpalaniem silnika po dłuższym postoju. Dość skrupulatnie przejrzałem forum i nie znalazłem rozwiązania którego jeszcze nie próbowałem a które pozwoliło by naprawićzdiagnozować mój problem. Kilkakrotnie odwiedzałem też mechanika (polecanego i sprawdzonego przez innych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9 TDI problemy z odpalaniem

Na początek witam wszystkich forumowiczów i szczęśliwych posiadaczy PASSIORÓW.Nie znalazłem sie tu bez powodu mój problem jest nastepujący. Auto ma problemy z odpalaniem na zimnym silniku w koncu odpala po kilkunasto minutowym piłowaniu.Ciepły odpala zawsze bez wiekszych problemów.Sprawdziłem wszystko po kolei - świece ok.paliwo ok.Dodam że auto nabyłem z tą wadą kilka dni temu ze

To może być vacum pompa ona położona jest z tylu silnika. Najczęściej zaworki nie trzymają paliwa i dlatego jest problem z odpaleniem samochodu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Mały problem z paleniem mojego TDI 116km

Witam wszystkich jest nowy i mam problem wczoraj rano wsiadam do auta przekręcam kluczyk odpala od strzała czyli tak jak przez 2 lata jadę elegancko na myjkę temp silnik 90 stopni umyłem auto wsiadam i klapa auto kręci kontrolki wszystkie gasną a nie chce odpalić odłączyłem akumulator na 10 min poskładałem wszystko od nowa a i tak nie odpalił po 15 mi udało się z wielkim trudem ale

Panowie sprawa prawie wyjaśniona czujnik położenia wału jest dobry pompy w zbiorniku nie ma tak jak pisali koledzy wyżej. To co powiem jest normalną masakrą przed wjazdem na myjnie zatankowałem tzn zatankował pan z obsługi shella 20 litrów czystej benzyny v power 99 oktanów 633 oczywiście do silnika TDI 115km gdy rozbierałem bagażnik by dostać się do zbiornika poczułem ze nie śmierdzi

VOLKSWAGEN Tajemnicze problemy z odpalaniem po dłuższym postoju

Brat ma problem i cytuje jego tematpost z forum passata Witam Od kilku ładnych miesięcy borykam się z dość często występującym i dobrze opisanym na forum problemem z odpalaniem silnika po dłuższym postoju. Dość skrupulatnie przejrzałem forum i nie znalazłem rozwiązania którego jeszcze nie próbowałem a które pozwoliło by naprawićzdiagnozować mój problem. Kilkakrotnie odwiedzałem

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Passat B6 2.0TDI 140km problemy z odpalaniem nierówna praca silnika

Witam Więc tak passat jak w temacie rocznik 2005 sprowadzony z Niemiec w Polsce pół roku. Po przejechaniu 50metrów od domu nagle zgasł. Odpalił dopiero po dość długim kręceniu rozrusznikiem (ok. 5-7s). Po odpaleniu słychać ( a nawet czuć) jak silnik chodzi nierówno choć wskazówka obrotomierza stoi w miejscu. Dodam jeszcze że wskaźnik paliwa wskazywał 14 a komputer 260km do przejechania.

Witam Jestem nowy i mam podobny problem. O tuż w zaszłym roku w kwietniu wymieniłem wszystkie pompki pompę vacum turbinę rozrząd wałek pompy oleju akumulator i moduł blokady kolumny kierowniczej. Wjeżdżając na wiadukt stanąłem i Auto zgasło. &188 zbiornika ropy. Po zatankowaniu do połowy Auto też gaśnie. Przy próbie odpalania słychać jak pompa się załącza brak komunikatów na

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo pompa vacum

  • POMPA VACUM WAKUM - VOLKSWAGEN POLO 94 - 99 - GŁOGÓW (50.00PLN)
  • Vacum pompa VOLKSWAGEN VW POLO 6R0 09-> 1.6 TDi - Jaworze Dolne (250.00PLN)
  • POMPA VACUM WAKUM - VOLKSWAGEN POLO 94 - 99 - GŁOGÓW (50.00PLN)
  • Vacum pompa VOLKSWAGEN VW POLO 6R0 09-> 1.6 TDi - Jaworze Dolne (150.00PLN)
  • POMPA VACUM WAKUM - VOLKSWAGEN POLO 94 - 99 - GŁOGÓW (50.00PLN)
  • Vacum pompa VOLKSWAGEN VW POLO 6R0 09-> 1.6 TDi - Jaworze Dolne (150.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi